Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych Konrad Jagaciak
- Niedostępna
- Promocja 2za1
- Autor:
- Konrad Jagaciak
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 96
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
ebooka:
Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych
Programowanie? To dziecinnie proste!
- Opanuj podstawy programowania
- Naucz się korzystać z narzędzi
- Stwórz własne gry komputerowe
- Zacznij myśleć jak programista
Choć programowanie może się wydawać bardzo poważną sprawą, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przygodę z informatyką zaczynać już od najmłodszych lat. Tworzeniem gier komputerowych na tablety, telefony i komputery mogą się zajmować nawet dzieci, a pierwsze kroki stawiać na... domowym dywanie, z użyciem zwykłych kartek papieru i flamastrów. Podstawy są naprawdę proste, o ile znajdzie się odpowiedni przewodnik.
Może nim być ta książka! Prosto, bez zbędnej teorii, w sposób przyswajalny dla najmłodszych, krok po kroku wprowadzi Cię, młody programisto, w świat informatyki. Opanujesz niezbędne podstawy, zrozumiesz, jak działają algorytmy, dowiesz się, jakie narzędzia umożliwią Ci pisanie kodu, a także nauczysz się projektować i tworzyć własne gry komputerowe działające na różnych platformach. Przekonaj się, że to nic trudnego!
- Podstawy tworzenia algorytmów
- Zasada działania komputera
- Korzystanie z narzędzia ScratchJr
- Tworzenie gry na tablecie
- Środowisko Kodu Game Lab
- Tworzenie gry na komputerze
- Używanie programu Pocket Code
- Tworzenie gry na smartfonie
Projektuj, programuj, testuj - zostań młodym programistą!
Wybrane bestsellery
-
Promocja Promocja 2za1
Dziś nawet małe dziecko wie, że w umiejętności programowania tkwi moc. Moc kreowania wirtualnego świata, moc wpływania na własną przyszłość, moc współpracy z maszynami, które coraz silniej wkraczają w nasze życie. W przyszłości umiejętności programistyczne zapewnią dzisiejszym dzieciom - tym małym i tym większym - pracę, czyli moc samodzielnego utrzymania się, i to na niezłym poziomie finansowym. Jak wprowadzić najmłodszych w świat informatyki? Pierwsze doświadczenia i oprogramowanie, z jakim dziecko się zetknie, mają niesamowite znaczenie. Mogą zachęcić do podejmowania kolejnych wyzwań, ale mogą też zniechęcić. Mogą zaopatrzyć w solidne i uniwersalne podstawy, lecz mogą również zaśmiecić głowę niepotrzebną wiedzą, której przyszły programista nigdy nie wykorzysta.- Videokurs pkt
(43,60 zł najniższa cena z 30 dni)
49.05 zł
109.00zł (-55%) -
Promocja Promocja 2za1
Jeśli masz już dość bezproduktywnego wpatrywania się w ekran komputera lub tabletu i chciałbyś zacząć robić coś naprawdę ciekawego, dobrze trafiłeś! A jeśli przy tym chcesz zabłysnąć w klasie i zostać prawdziwą gwiazdą na lekcji informatyki, to trafiłeś jeszcze lepiej!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II
Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Adrian Czechowski
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Python to bardzo popularny, wydajny i elastyczny język programowania ogólnego przeznaczenia, którego prosta, czytelna i zwięzła składnia zdobyła uznanie rzesz programistów na całym świecie. Duże możliwości, przenośność kodu, możliwość pisania skryptów - wszystko to sprawia, że Python znajduje zastosowanie w najróżniejszych dziedzinach i wspiera rozwój wielu popularnych serwisów internetowych. Bez wątpienia warto się go nauczyć!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce znadziesz omówienie wszystkich najważniejszych funkcji i możliwości Pythona. Zobaczysz, jak pracować w środowisku tego języka, jak używać zmiennych, instrukcji warunkowych, funkcji i typów danych. Zobaczysz, w jakich sytuacjach warto wykorzystywać pętle i moduły, jak wykonywać operacje na plikach i jak obsługiwać wyjątki. Sprawdzisz, do czego przydaje się programowanie strukturalne, a do czego obiektowe, i zobaczysz, jak łatwo połączyć je w Pythonie! Krótko mówiąc, zanim się obejrzysz, zaczniesz samodzielnie pisać zaawansowane skrypty. Sprawdź, programuj i baw się dobrze!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,40 zł najniższa cena z 30 dni)
23.40 zł
39.00zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Description As AI-driven systems evolve, robust backends are vital for managing large-scale data. This book explores backend As AI-driven systems evolve, robust backends are vital for managing large-scale data. This book explores backend principles, focusing on Go (Golang) for scalable, cloud-native development. It highlights Gos readability, concu-
- ePub + Mobi pkt
(76,49 zł najniższa cena z 30 dni)
76.49 zł
84.99zł (-10%) -
-
Promocja Promocja 2za1
Description C is a powerful and versatile programming language used for building everything from operating systems to video games. This book equips you with the essential knowledge to solve problems and create efficient programs using C. This book provides a comprehensive guide to C programming, starting with the fundamentals of the C language and-
- ePub + Mobi pkt
(76,49 zł najniższa cena z 30 dni)
76.49 zł
84.99zł (-10%) -
-
Promocja Promocja 2za1
Basic to Advance learning of Angular concepts. Key Features A complete overview of the key aspects of Angular Up to date with the latest Angular release The book covers the framework's mental model, API, and the design principles behind it. Description This book is an Essentials guide for every Angular developer. It covers all required topics-
- ePub + Mobi pkt
(76,49 zł najniższa cena z 30 dni)
76.49 zł
84.99zł (-10%) -
-
Promocja Promocja 2za1
Basic guide to develop an App in Android by using Kotlin Key Features Comprehensive coverage of all the concepts of Kotlin Simple language, crystal clear approach, user friendly book Concepts are duly supported by several examples and self-explanatory analogies. Description Kotlin at a Glance" is a book that gives an in-depth knowledge about-
- ePub + Mobi pkt
(76,49 zł najniższa cena z 30 dni)
76.49 zł
84.99zł (-10%) -
-
Promocja Promocja 2za1
Learn to design the Mobile Ad-hoc Networks Key Features Installing NS2 and running simple examples Creating and incorporating the network module All the built-in NS2 modules are explained in a comprehensive manner Details of Network AniMator (NAM) and Xgraph Simple language, crystal clear approach, and a straightforward comprehensible presentat-
- ePub + Mobi pkt
Computer Network Simulation in NS2
Neeraj Bhargava, Pramod Singh Rathore, Dr. Ritu Bhargava, Dr. Abhishek Kumar
(76,49 zł najniższa cena z 30 dni)
76.49 zł
84.99zł (-10%) -
-
Promocja Promocja 2za1
Learn the most popular software programming language in easy steps Key Features Extensive coverage on fundamentals and core concepts of Python programming. A complete reference guide to crack Python Interviews and exams. Includes ample MCQs and solved examples to prepare you for theory and practical exams. Easy-to-understand text with explanatory-
- ePub + Mobi pkt
(76,49 zł najniższa cena z 30 dni)
76.49 zł
84.99zł (-10%) -
-
Promocja Promocja 2za1
Mastering Advanced Python Programming Key Features In-depth coverage on fundamentals of functions, recursion, classes, inheritance, and files. Mastery of advanced topics - Database connectivity, Errors and Exception, Testing and Debugging, threads, Data visualization, and Data analysis. In-depth coverage of advanced concepts such as data structure-
- ePub + Mobi pkt
(76,49 zł najniższa cena z 30 dni)
76.49 zł
84.99zł (-10%) -
O autorze ebooka
Konrad Jagaciak - z wykształcenia programista (absolwent Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki), a z zamiłowania nauczyciel. Obecnie nauczyciel przedmiotów zawodowych w zawodzie technik informatyk (Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. ks. Edmunda Domańskiego w Iłowie-Osadzie), a także organizator kursów programowania dla dzieci.
Autor wielu artykułów o tematyce programistycznej, które przeczytać można w tytułach z serii Komputer Świat, ale także w czasopismach Programista Junior, Nauczyciel na Plus i portalu Forbot.pl."
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Jedni się jej obawiają, inni patrzą na nią z nadzieją. Sztuczna inteligencja, z angielskiego artificial intelligence (AI), to technologia, która oferuje niespotykane dotąd możliwości i imponującą wydajność. Jeśli w odpowiedni sposób zadać jej pytanie, jest w stanie precyzyjnie na nie odpowiedzieć i podsunąć rozwiązanie. Po otrzymaniu konkretnych wskazówek może wygenerować wysokiej jakości grafiki i filmy. Kluczowe jest, aby nauczyć się właściwie zadawać pytania i poprawnie formułować polecenia. Innymi słowy ― promptować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00zł (-35%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Witaj w internecie rzeczy! Tutaj możliwości ogranicza jedynie Twoja wyobraźnia - a także to, czy potrafisz sprawnie się poruszać po świecie, którym rządzą mikrokontrolery. Dzisiejsze rozwiązania stosowane w modelach IoT stanowią klucz do zrozumienia i kształtowania przyszłości. Stosowane w nich układy ESP8266 i ESP32 wyróżniają się wszechstronnością, niskim kosztem i potężną mocą obliczeniową. To czyni je idealnym narzędziem dla entuzjastów, hobbystów i profesjonalistów pragnących testować swoje pomysły w praktyce.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90zł (-35%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Sztuczna inteligencja jest na ustach wszystkich. Odkąd pojawił się ChatGPT, newsy ze świata informatyki trafiają na pierwsze strony gazet, pojawiają się w serwisach informacyjnych, programach radiowych i telewizyjnych. Na temat AI dyskutują już nie tylko programiści, ale także fizycy, filozofowie i specjaliści zajmujący się rynkiem pracy. Wojskowi i naukowcy odkrywają dla niej kolejne zastosowania w swoich dziedzinach, futurolodzy zaś na zmianę straszą wizjami rodem z Terminatora i Czarnego lustra i uspokajają, że to wszystko dla naszego dobra, a sztuczna inteligencja pozostaje przecież pod ludzką kontrolą.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Jeśli wszystkie Twoje zestawy LEGO® zostały już zbudowane, a Ty szukasz inspiracji do tego, by ze swoich klocków skonstruować coś zupełnie nowego, to świetnie ― Ciocia od Klocków i Brodaty Geek mają mnóstwo pomysłów i nieograniczoną wyobraźnię. Dzięki ich wskazówkom i pomysłom nauczysz się patrzeć na klocki LEGO® w zupełnie nowy sposób i kreować fantastyczne światy bez żadnych ograniczeń!- Druk
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
FPGA pochodzi od angielskiego field-programmable gate array. Polski odpowiednik to: bezpośrednio programowalna macierz bramek. FPGA jest rodzajem programowalnego układu logicznego. Ma tę samą funkcjonalność co układ scalony, tyle że może być wielokrotnie programowany bez demontażu. Z tego powodu znajduje zastosowanie tam, gdzie wymagana jest możliwość zmiany działania, na przykład w satelitach kosmicznych. Budujesz, instalujesz w urządzeniu docelowym, a potem modyfikujesz układ w zależności od potrzeb. Brzmi praktycznie, prawda?- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90zł (-35%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Trudno wyobrazić sobie dzisiejszy świat bez możliwości operowania na danych - tym samym bez arkuszy kalkulacyjnych, do których każdy z nas ma dostęp w swoich komputerach. Najpopularniejszy z nich, czyli Excel, jest masowo używany zarówno w firmach, jak i instytucjach publicznych, ale także w gospodarstwach domowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90zł (-35%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Jeżeli jesteś pracownikiem dozoru lub elektromonterem albo po ukończeniu nauki planujesz zajmować się eksploatacją urządzeń elektroenergetycznych u pracodawcy lub w ramach własnej działalności, musisz posiadać odpowiednie kwalifikacje. Świadectwa kwalifikacyjne uprawniające Cię do samodzielnej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych „E” lub sprawowania dozoru nad ich eksploatacją „D” możesz uzyskać po pozytywnym zdaniu egzaminu kwalifikacyjnego URE Grupy 1. Ta książka ma za zadanie pomóc Ci się do niego przygotować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Wirtualizacja serwerów pozwala lepiej wykorzystać posiadany sprzęt. Dzięki niej możliwe jest zwiększenie elastyczności systemu i usprawnienie zarządzania infrastrukturą IT. Spośród wielu platform wirtualizacyjnych dostępnych na rynku wyróżnia się VMware ESXi 8 - jeden z najbardziej zaawansowanych i wszechstronnych produktów, oferujący administratorom systemów kompleksowe rozwiązania. Wśród jego zaawansowanych funkcji znajdują się między innymi obsługa kontenerów, automatyzacja zarządzania, wsparcie dla najnowszych technologii sprzętowych, a także zintegrowane narzędzia do monitorowania i optymalizacji wydajności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Jak sądzisz, co stanowi bazę informatyki? Od czego powinien zacząć przyszły programista? Może od opanowania jednego z najpopularniejszych języków programowania? Oczywiście mógłby od tego rozpocząć, tyle że to trochę tak, jakby uczyć się korzystać z narzędzia bez świadomości, do czego ono właściwie służy. Języki programowania to praktyka. Tymczasem niezbędną wiedzą, którą także powinien opanować każdy przyszły informatyk, są podstawy dotyczące teorii informacji i kodowania.- Druk
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00zł (-35%)
Ebooka "Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Recenzje ebooka: Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych (10)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: ania_mazurowamama Marciniak AnnaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Rodzic powinien być pierwszą osobą, która zapozna dziecko z Internetem. Spróbujcie znaleźć strony, które mogą zainteresować Wasze pociechy, a następnie zróbcie listę przyjaznych im stron. Poniżej prezentuję dwie książki, których zadaniem jest przybliżenie dzieciom technologii sieci WWW od strony użytkowej, nauka strategii i metod wyszukiwania informacji, krytycznej oceny tych informacji, a także źródeł, z których pochodzą. Szczególnie w książce pt. "Tajemnice sieci". Zosia, Kuba i Alex dostają trudne zadanie. Pani od przyrody prosi ich o przygotowanie raportu na temat wymarłych zwierząt, które żyły kiedyś w najbliższej okolicy. Na szczęście jest internet - pani Monika mówi, że można z niego korzystać podczas przygotowywania raportu. Młodzi bohaterowie uruchamiają przeglądarkę stron WWW i spotykają wirtualnego profesora, który wie, jak zabrać się do poszukiwań. "Tajemnice sieci" mają również przygotować młodego czytelnika do samodzielnego publikowania danych w internecie oraz do bezpiecznego korzystania z mediów społecznościowych. Książka "Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych" prosto, bez zbędnej teorii, w sposób przyswajalny dla najmłodszych, krok po kroku wprowadzi młodego programistę, w świat informatyki. Opanuje niezbędne podstawy, zrozumie, jak działają algorytmy, dowie się, jakie narzędzia umożliwią pisanie kodu, a także nauczy się projektować i tworzyć własne gry komputerowe działające na różnych platformach. Książki godne polecenia! • • • "Tajemnice sieci" "Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych"
-
Recenzja: odkrywczamama.blogspot.com Agata KujawskaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
W ostatnich latach, jeszcze przed wybuchem pandemii, w szkole zagościła nauka programowania* dla dzieci. I to wcale nie na zajęciach pozalekcyjnych, prowadzonych przez prywatne firmy- nie, nie! Programowania uczą się już najmłodsi uczniowie na "normalnych" lekcjach w szkole podstawowej, a nawet w przedszkolu! Sama wraz z koleżankami po fachu bierzemy udział w programie edukacyjnym "Zaprogramuj przyszłość", wykorzystując podstawy kodowania na co dzień w nauczaniu klas I-III. Co to jest kodowanie? Ogólnie mówiąc to zapisywanie informacji w postaci kodu lub odczytywanie zaszyfrowanego zapisu. Można kodować za pomocą kolorów, piktogramów, liter, cyfr, klocków, kubeczków, zabawek, darów natury (owoców, warzyw, liści, szyszek, kamieni itd.), tak naprawdę wszystko się nada. Nie potrzebujemy nawet komputera! Zakodowana informacja może być wiadomością (np. listem), poleceniem, historią czy drogą do przebycia. Nie trzeba posiadać przy tym zbyt wielu umiejętności, ale za to można się wiele nauczyć! Przy tym jest mnóstwo zabawy i radości. Kodowanie to sama przyjemność! Dzięki programowaniu można tworzyć własne i dowolne gry komputerowe. To wcale nie jest takie trudne! Można to zrobić na komputerze, tablecie, telefonie. W domu, czy w szkole, wszędzie. Może to robić samo dziecko, możecie się bawić razem, a zapewniam, że i dorosły szybko się wciągnie. Najbardziej popularnym chyba i dostępnym programem komputerowym do nauki programowania jest Scratch. Występuje on w wersji zwykłej oraz Junior. Do stawiania pierwszych kroków, polecam tę drugą opcję. Warto skorzystać z tutoriali, które można znaleźć w sieci, można też podpierać się poradnikiem "Dzieciaki na start!" polskiego programisty. Ta niepozorna książeczka, krok kroku pokaże Tobie lub Twojemu młodemu programiście jak się poruszać po ScratchuJr, by zaprogramować swoją prawdziwą, działającą, ruszającą się, mają cel i dającą mnóstwo satysfakcji grę! N-A-P-R-A-W-D-Ę! Najpierw stworzycie bohatera lub bohaterów (możecie to zrobić na kartce papieru, robiąc sobie zdjęcia lub w samym programie). Jeżeli jeszcze nie włączyłeś ScratchaJr, można go zainstalować na swoim sprzęcie albo korzystać z wersji online (niestety o tym w książce nie napisali), także w języku polskim. Kiedy mamy już bohaterów (czyli tzw. duszki), możemy stworzyć scenę (czyli tło wydarzeń). Może być ich wiele lub jedna, to zależy od Was. Teraz kolej na skrypty, czyli ruchy i efekty. Układamy je za pomocą puzzli istniejących w programie w różnych kategoriach- możliwości jest wiele, więc nie będę ich opisywać. Oczywiście gra jest pewnego rodzaju opowieścią, może być krótsza lub dłuższa, prosta lub bardziej skomplikowana- możliwości jest nieskończona ilość, wszystko zależy od autora! Innym programem, w którym można stworzyć własną grę jest Kod Game Lab. "Jest to oprogramowanie pozwalające na tworzenie gier z grafiką 3D". Częściowo działa ono w języku polskim. Ta aplikacja jest mi mniej znana, ale też daje wiele możliwości oraz satysfakcji. I również została ona opisana w książeczce "Dzieciaki na start!". Jeżeli Wasze dziecko nie ma dostępu do komputera, lecz ma smartfon czy tablet, można zainstalować aplikację PocketCode. Obsługa wymaga jednak pewnych podstaw, czy znajomości tematu kodowania. Tutaj skrypty opierają się na słowach, a nie piktogramach i są one bardziej rozbudowane. Mimo tego, podobnie jak powyższe programy i ten jest całkiem intuicyjny. "Dzieciaki na start!" to niewielkich rozmiarów książeczka, ale zawarte w niej treści pozwolą na naukę programowania od podstaw już dzieciom. Brak tu teorii, jest za to sama praktyka, a to właśnie lubią młodzi, prawda? 😉 *Chociaż programowanie i kodowanie nieco się od siebie różni, to w tym poście będę ich używać zamiennie, jako synonimy.
-
Recenzja: QulturaSlowa Justyna GulRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dla wielu osób programowanie kojarzy się z czarną magią, z czymś niezmiernie skomplikowanym. Nie rozumiemy o co tak naprawdę w nim chodzi, z góry zatem zakładamy, że nie mamy nawet szans się go nauczyć, że nie jest to zupełnie dla nas. Tymczasem programowanie może okazać się wspaniałą zabawą, która – kto wie – może przerodzić się w pasję, a nawet sposób na życie. Paradoksalnie, największe szanse na to, by programowanie stało się czymś naturalnym, czymś przyjaznym, przydatnym (a niekiedy niezbędnym), jest zainteresowanie nim dzieci. Te bowiem uczą się bawiąc, nie mają oporów przed próbowaniem, zaś odpowiednio podana wiedza sprawia, że eksplorując nowe tereny, zajmując się nowym tematem, doskonale się przy tym bawią. O tym jednak, w jaki sposób przedstawić to programowanie, by nie straszyło, jak zainteresować dzieci informatyką, przeczytać możemy w książce pt. „Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych”, autorstwa Konrada Jagaciaka. Opublikowana nakładem Wydawnictwa Helion pozycja adresowana jest teoretycznie do dzieci, choć tak naprawdę sięgnąć mogą po nią również dorośli. I to nie tylko nauczyciele informatyki szukający pomysłu na zajęcia, ale wszyscy pragnący wiedzieć więcej, a być może eksplorować tę dziedzinę wraz z dzieckiem. Atrakcyjna graficznie książka składa się z czterech części, wprowadzających nas krok po kroku w tajniki programowania. Zaczniemy od … dywanu, bowiem to na nim siedząc będziemy rysować naszego zmyślonego przyjaciela. Kiedy już powstanie rysunek, pobawimy się skryptami, dzięki którym programować będziemy naszego przyjaciela. Skrypty mówią nam o tym, jak działać mają wszystkie rzeczy w grze, nauczymy się zatem sprawiać, by nasz przyjaciel podskakiwał, a nawet chodził i to w różnych kierunkach! Jednocześnie za tą nauką skryptów bawić się możemy w poszukiwanie prawdziwego skarbu, przemieszczając się w określony strzałkami sposób. Kolejna część książki dotyczy programowania na tablecie lub smartfonie z systemem Android lub iOS z zainstalowaną aplikacją ScratchJr. Znajdziemy tu dokładny opis (z widokiem) okna ekranu, podejmiemy też wyzwanie, jakim będzie zaprogramowanie swojej pierwszej gry! Z pomocą autora wybierzemy tło, dodamy duszki i bohatera, ułożymy skrypty, a następnie uruchomimy grę. Możemy ja nawet wzbogacić o takie efekty, jak np. nagrody. Część trzecia mówi o tym, w jaki sposób programować możemy na komputerze z systemem Windows i zainstalowaną aplikacją Kodu Game Lab , która pozwala na tworzenie gier z grafiką 3D. Niezwykłe jest to, że program (podobnie zresztą jak opisywana książka – przy udziale opiekunów) może zostać wykorzystany nawet przez dzieci, które dopiero uczą się czytać i pisać, bowiem obsługa w dużej mierze oparta jest na systemie obrazkowym. W programie tym możemy wybrać swój świat gry, stworzyć scenę, obiekty, a nawet przeciwnika naszego bohatera. Dowiemy się ponadto, jak dodać do gry dodatkowe elementy, które pomogą graczom osiągnąć zwycięstwo. Dla tych, którzy preferują smartfon, jest czwarta część książki, dotycząca programowania na urządzeniu z zainstalowaną aplikacją Pocket Code. To już nieco bardziej zaawansowany program, pozwalający na tworzenie gier. Autor szczegółowo objaśnia, w jaki sposób stworzyć już dość złożoną grę, zaś przywołane ilustracje pozwalają nam odtworzyć opisywane działania i … wykonać je samodzielnie, tworząc własny produkt, Książkę charakteryzuje prostota języka, pozwalająca nam zrozumieć rzeczy, które dotąd wydawały się być niezrozumiałe. Ilustracje weryfikują ponadto nasze zrozumienie tekstu, a dzięki temu możemy szybko zauważyć pierwsze rezultaty działań (i sukcesy!).
-
Recenzja: Sztukater.pl ANETA SAWICKARecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czy programowanie jest zajęciem przeznaczonym wyłącznie dla osób dorosłych? Oczywiście, że nie! Okazuje się, że już kilkuletnie dzieci mogą stawiać swoje pierwsze kroki w tej ciekawej dziedzinie. Odpowiedź na pytanie „czy warto?” jest oczywista ‒ wszelkie umiejętności informatyczne są w naszych czasach naprawdę bardzo ważne i przydatne. Informatyka to zawód przyszłości, warto więc wyposażyć dzieci w jej podstawy. Do tego celu doskonale nadaje się przewodnik „Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych” napisany przez Konrada Jagaciaka i wydany nakładem wydawnictwa Helion. Ta niedługa książka, to doskonały sposób na to, aby pomóc naszym dzieciom poznać podstawy dziedziny zwanej programowaniem. Książka podzielona jest na cztery odrębne części. Pierwsza z nich to wstęp do programowania, czyli zabawa bez używania elektroniki. Jest to krótka zachęta do tego, aby wejść w temat, zaangażować do pomocy najbliższych oraz opanować pierwsze, podstawowe zasady, na których opierać się będzie dalsza nauka programowania. Są to zabawy, do których potrzeba tylko ulubionej zabawki, kartek i kredek. W kolejnej części przechodzimy już do programowania na tablecie lub smartfonie przy użyciu aplikacji ScratchJr. Jest to bardzo ciekawa, prosta w obsłudze aplikacja, w której dziecko może tworzyć własne animowane scenki. Mój syn kilka miesięcy temu bardzo lubił bawić się tą aplikacją, a teraz po otrzymaniu książki „Dzieciaki na start!” ponownie zajął się tworzeniem scenek. W książce pokazano podstawy korzystania z aplikacji i elementy, których można używać przy tworzeniu swoich animacji. Kolejną opisaną w książce aplikacją jest Kodu Game Lab, której można używać na komputerze z systemem Windows. Umożliwia ona tworzenie prostych gier z efektem 3D. Przy pomocy książki moje dziecko zaczęło już stawiać pierwsze kroki w tej aplikacji, a także zapoznało się z podstawami tworzenia w tym programie i stworzyło swoje pierwsze elementy. Ostatnia część książki dotyczy aplikacji Pocket Code używanej na tablecie lub smartfonie. Jest to kolejny program, który pozwala na tworzenie gier. Podobnie jak w poprzednich rozdziałach, tutaj również zostało krok po kroku wyjaśnione korzystanie z aplikacji. Największym atutem tej książki jest jej prosta, dostosowana do młodego odbiorcy treść. Korzystanie z wszystkich aplikacji wyjaśnione zostało w zrozumiały sposób. Tekst uzupełniono licznymi grafikami, które jeszcze bardziej ułatwiają korzystanie z tej publikacji. Bez wątpienia „Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych” to książka bardzo inspirująca i zachęcająca do tego, aby spróbować swoich sił w opisanych aplikacjach. Większości dzieci raczej nie trzeba namawiać, aby korzystały z tabletu, smartfona czy komputera, warto więc to wykorzystać i przy okazji wyposażyć je w umiejętności, które kiedyś mogą im się bardzo przydać. Korzystanie z tych trzech opisanych aplikacji to dla dzieci szansa na nauczenie się czegoś ciekawego, ale również świetna, kreatywna i rozwijająca zabawa dająca ogromną satysfakcję. Mój syn od kilku dni codziennie sięga po książkę i próbuje przy jej pomocy tworzyć nowe rzeczy. Choć sporo już umiał, chociażby we wspomnianej aplikacji ScratchJr,, to dzięki książce przyswoił kolejne umiejętności. Książka jest bardzo dobrze wydana, nastawiona na to, aby korzystały z niej dzieci. Myślę, że warto ten tytuł zaproponować wszystkim dzieciakom, które wykazują zainteresowanie zagadnieniami informatycznymi. Kto wie, może dzięki tej książce pokochają one informatykę tak bardzo, że w przyszłości zajmą się nią zawodowo
-
Recenzja: Mama, żona - Kobieta Kaczor AnnaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych” to książka, która w ciekawy a przy tym prosty sposób wprowadzi dzieci w świat programowania. Pokaże jak programować na telefonie, tablecie, komputerze, a także na dywanie (tak to jest możliwe). Wraz z nią dzieci stworzą pierwsze gry i wiele więcej. Książka jest bardzo bogata w treść. Wszelkie informacje są napisane jasno i zrozumiale, poparte zdjęciami, ilustracjami, a przy tym bez zbędnego rozciągania tekstu. Według mnie to spora zaleta książki. Moim zdaniem nauka programowania jest ważna, świat idzie coraz bardziej do przodu, coraz częściej korzystamy ze sprzętu elektronicznego. Taka wiedza przyda się zarówno do zabawy (np. do tworzenia gier), jak i nauki, a w przyszłości pracy. „Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych” to książka, która moim zdaniem ma same plusy i z przyjemnością polecam. Moja ocena – 9\10
-
Recenzja: MobileTrends.pl - Najnowsze trendy w technologiach mobilnych Bartłomiej DrążkiewiczRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Właśnie ruszyła premiera książki o programowaniu dla najmłodszych. Pokazuje to, że nawet dzieci mogą wejść w świat IT, co jednoznacznie burzy ścianę strachu, którą reprezentuje ogrom społeczeństwa w stosunku do informatyki i kodowania. Programowanie to trudne słowo Programowanie – słowo trudne, lecz piękne (zwłaszcza dla programisty). Dla Konrada Jagaciaka, autora książki „Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych” programowanie oznacza przygodę, którą przeżywa już od dzieciństwa. Kiedy wiele lat temu jeszcze jako dziecko, które nie chodziło nawet do szkoły zaczynał swoją przygodę z grami komputerowymi, nie pomyślał, że kiedyś będzie mógł je tworzyć samodzielnie. Fascynacja autora grami trwała przez kilka lat – aż do momentu, gdy poczuł ogromny niedosyt. Cały świat, wszystko to, co otaczało postacie, jakimi się stawał, sięgając po kolejne tytuły gier, było kreacją stworzoną przez innych. Były to ramy, w których autor musiał się poruszać. Odtwórcze i ograniczające – bo choć wiele z nich pozwalało na duży stopień personalizacji, to jednak nigdy nie dało się przeskoczyć tego, że jednak w którymś momencie wystąpiły ograniczenia. Konrad Jagaciak miał 10 lat, gdy zapragnął tworzyć własne gry. Tworzyć światy, w których nikt nie będzie mógł go ograniczać, a zasady będzie ustalał sam. I tak rozpoczął naukę, choć na rynku nie było zbyt wielu narzędzi, które mogłyby wprowadzić dzieci w świat programowania. Programista niczym dziecko? Nie ma nic obraźliwego w tym twierdzeniu. Każdy z nas ma w sobie bowiem nutkę pozostałości z dzieciństwa, co w psychologii nawet nazywa się wewnętrznym dzieckiem, zgodnie z teorią Jeffreya Younga. Niespełnienie potrzeb z dzieciństwa powoduje jego wewnętrzne krzyki, których emanacją są różnego rodzaju problemy natury emocjonalnej i psychosomatycznej. Zatem czy programowanie może nam pomóc poczuć się jak dzieci? Odpowiedź brzmi – to zależy, ale z pewnością stwarza takie możliwości, zwłaszcza gdy mamy okazję odnosić się do wyobraźni, widząc rezultaty swojej pracy przed ekranem komputera. Programiści – splendor czy przymus? W obliczu wyzwań technologicznych i zmieniającego się rynku pracy, umiejętności cyfrowe, a zwłaszcza programistyczne, będą stawały się coraz bardziej wymagane i powszechne. Obecnie nadal jest to domena wybrańców, choć powoli ulega to zmianie. Warto więc wprowadzić swoje pociechy w świat informatyki ułatwiając im start w przyszłej karierze. Na szczęście obecnie programowanie stało się popularne i wszechobecne. A ta książka może sprawić, aby także Twoje dziecko, wnuk czy też młodsze rodzeństwo poznało ten świat. Powiem więcej, sam chętnie zajrzysz do jej zawartości. W książce opisane jest programowanie na dywanie, czyli podstawy z kartkami, kredkami i zabawką. Później mamy możliwość wejścia w programowanie na tablecie, komputerze i na końcu – na telefonie. Dzięki tej książce każde dziecko będzie mogło stworzyć i zagrać we własną grę, wobec czego Redakcja Mobile Trends zaprasza do lektury!
-
Recenzja: Mamadesigner.pl Ewa MazurRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Chociaż książka ma swoją premierę właśnie dziś (12.10.2021), to słyszałam o niej już jakiś czas temu i nie ukrywam, że bardzo ucieszyłam się ze sposobności zapoznania się z nią trochę wcześniej niż planowałam. Autorem książki jest Konrad Jagaciak – programista, nauczyciel, autor artykułów, książek i kursów wideo o tematyce programistycznej, organizator kursów programowania dla Dzieci. Jego artykuły ukazywały się w czasopismach Komputer Świat, Programista Junior, Nauczyciel na Plus i portalu Forbot.pl. U nas w domu czytuje się Programistę Junior, więc kredyt zaufania do autora był obecny od pierwszych stron książki. Dzieciaki na start! – okładka Kiedy zaczęłam czytać wstęp i pierwszy rozdział chyba dopadł mnie jakiś ponury nastrój, bo powiedziałam sobie „Nie ma szans, żeby Młoda to zrozumiała!„. Poczułam zawód, ale na szczęście nie poddałam się temu pierwszemu wrażeniu i postanowiłam sprawdzić, czy faktycznie moja córka niczego nie pojmie…. Młoda ma 5,5 roku. Już sygnalizowała chęć zrobienia wspólnej gry, a ja niejednokrotnie tłumaczyłam jej na czym polega moja praca, jako twórczyni gier. Kiedy zaproponowałam jej wspólne czytanie książki o robieniu gier była zaciekawiona. Zaczęłyśmy i… wybuchła ekscytacja! Serio. Młoda skakała po łóżku z bananem na twarzy i planowała swoją pierwszą grę. Rozmieszczenie elementów, polecenia, przebieg rozgrywki, czyli to wszystko o czym mowa w pierwszym rozdziale książki „Programowanie na dywanie”. „Dzieciaki na start!” – spis treści „Dzieciaki na start!” – spis treści Widać było w niej głód wiedzy, więc czytałyśmy dalej. Książka skonstruowana jest tak, że zaczynamy od czegoś w rodzaju poziomu 0, czyli dostępnego dla każdego, nawet dla tych, którzy z programowaniem jeszcze nigdy się nie zetknęli. Kolejny rozdział – „Programowanie na tablecie”, jest odrobinę bardziej zaawansowany, a dwa następne to jeszcze więcej wiedzy technicznej. Rozdziały są napisane w formie tutoriali, czyli spisu kolejnych kroków prowadzących do osiągnięcia konkretnego celu. Celem każdego rozdziału jest stworzenie gry i przy okazji poznanie zasad programowania i obsługi trzech aplikacji do programowania dla Dzieci: Scratch Junior, Kodu Game Lab oraz Pocket Code. Sama przeczytałam wszystkie rozdziały, a z córką zatrzymałyśmy się na Programowaniu w Skratch’u Junior. We wpisie „Robimy naszą grę – cz. 1” wspominałam Wam, że już jakiś czas temu zaliczyłyśmy naszą pierwszą przygodę ze Scratch’em, a teraz planowałam podejście drugie. Szybko okazało się, że Młoda ma tak wielką frajdę, że postanowiłam poświęcić na zabawę z tym programem kilka najbliższych dni. A z pozostałymi dwoma środowiskami zapoznam ją już wkrótce. Dzięki wytycznym z „Dzieciaków na start!” możemy krok po kroku zrobić grę i poznać wszystkie polecenia i funkcje Scratch’a Juniora. Młoda tworzy scenkę o dogoterapii w Skratch Junior Bardzo cieszę się, że „Dzieciaki na start!” przypomniały mi, jak wiele jest w stanie pojąć moje Dziecko. Niby jestem świadomą mamą, która wierzy w umiejętności własnego Dziecka, ale czasem i mnie dopada pomroczność, która wmawia mi, że na coś jest za wcześnie, że z wiedzą trzeba ostrożnie, żeby Dziecka nie zrazić. Książka „Dzieciaki na start!” pokazuje, że na pewno nigdy nie jest za wcześnie na naukę programowania i może być ona super zabawą 😉 Książka jest z rodzaju tych, z którymi należy pracować, a nie tylko czytać. Dlatego warto uzbroić się w wymienione w niej pomoce, tj. tablet/telefon/komputer i zainstalować wspomniane aplikacje do programowania – dobra zabawa murowana.
-
Recenzja: Tatadeveloper.end3r.com Andrzej MazurRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dzieciaki na Start stopniowo wprowadza czytelnika w temat programowania zaczynając od najniższego możliwego poziomu, dzięki czemu każdy, nawet ktoś bez żadnej wiedzy o programowaniu, może wziąć udział w wyzwaniu. Dalej mamy już do czynienia z klasycznym tutorialem, który prowadzi nowego programistę za rękę.
-
Recenzja: Karolowamama.blogspot.com Anna PotockaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Programowanie...brzmi poważnie. Pierwsza myśl jaka się nasuwa to informatyka na wyższym poziomie...nic bardziej mylnego. Współcześnie już dzieciaki w przedszkolu uczą się programować. Są to pierwsze kroki, ale właściwie prowadzone mogą sporo w tej dziedzinie osiągnąć. Obecnie jest sporo możliwości na naukę programowania dla dzieci. Możemy to też zrobić sami w domu. Wydawnictwo Helion wydało wspaniałą książkę "Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych", którą Wam gorąco polecam. W książce dziecko pozna podstawy programowania, pozna narzędzia programisty i nauczy się ich obsługi i samodzielnie stworzy grę komputerową. Wystarczy pobrać odpowiednie aplikację i...tworzyć, programować, a przy tym świetnie się bawić. Wszystko jest tu dokładnie opisane, są ilustracje i krok po kroku przechodzimy z książką kolejne poziomy. Oczywiście tematyka gry, jej wygląd zależy tylko i wyłącznie od dziecka. To ono wymyśla całą fabułę, wybiera tło, grafikę, ruch... Co mi się bardzo podoba w tej książce to jej przejrzystość. Nie mamy tu zbędnej teorii, wielu stron do wprowadzenia. Za to mamy tu konkret, są proste informacje, jasny przekaz. Mały programista samodzielnie może pracować z książką, bo właśnie tak jest ona stworzona, aby ją zrozumiał. Dziecko pozna z książką tajniki programowania na dywanie, tablecie, komputerze i telefonie. Mały programista znajdzie tu podstawy tworzenia algorytmów, nauczy się korzystać z narzędzi ScratchJr, pozna środowisko Kodu Game Lab i nauczy się używać program Pocked Code. Książka ma miękką okładkę i kolorowe ilustracje. Całość jest niezwykle przemyślana i idealnie stworzona dla dziecka, które stawia swoje pierwsze kroki w programowaniu. Karol zachwycił się książką od pierwszego wejrzenia. Stworzył już swoje dwie proste gry i obecnie pracuje nad bardziej zaawansowaną grą. Ma z tego sporo frajdy, a ja się cieszę bo to też doskonały trening dla szarych komórek;) Gorąco polecamy! Świetna książka!
-
Recenzja: Maliczytelnicy.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Przyszłość To, że w dzisiejszych czasach warto uczyć się programowania, wie już chyba każdy. Ciężko nawet wyobrazić sobie świat bez smartfonów, Internetu czy różnych gadżetów. Programowanie jest przyszłością, a naukę warto zacząć już w młodym wieku. Programowanie może zapewnić ciekawą pracę i dobre zarobki, ale także rozwija kreatywność, uczy cierpliwości i logicznego myślenia. Na rynku pojawia się coraz więcej książek uczących dzieci podstaw programowania, jedną z nich jest Dzieciaki na start. W książce dzieci nauczą się programowania na tablecie, smartfonie, komputerze, ale też na dywanie 🙂 Z pomocą kartki i kolorowych flamastrów stworzą swoją pierwszą grę, co będzie bardzo fajnym przejściem do działań na urządzeniach elektronicznych. Autor krok po kroku przeprowadzi je przez różne programy i nauczy korzystać z odpowiednich narzędzi. Dzieci stworzą kilka łatwych gier, poznają podstawy tworzenie algorytmów i kodów. Dla mnie programowanie to wciąż 'czarna magia’, ale dzięki tej książce zaczęłam je dużo lepiej rozumieć. Autor wszystko jasno tłumaczy i razem z nim można stworzyć bardzo fajne pierwsze projekty. Mój syn jest jeszcze za mały, ale w przyszłości na pewno mu tę książkę 'podrzucę’ 🙂 Jeśli Wy także chcecie zainteresować dzieci programowaniem, polecam Dzieciaki na start 🙂
Szczegóły ebooka
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5840-9, 9788328358409
- Data wydania książki drukowanej :
- 2021-10-12
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-8813-0, 9788328388130
- Data wydania ebooka :
-
2021-10-12
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami [wyświetl email]@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 145777
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 28.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 8.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 14.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: [wyświetl email]@helion.pl
Spis treści ebooka
- Wstęp (7)
- Początek przygody (13)
- Skrypt (14)
- Skarb (16)
- Inne polecenia (17)
- ScratchJr (21)
- Pierwsza gra. O czym będzie? (25)
- Wybieramy tło (26)
- Dodajemy duszki (28)
- Dodajemy bohatera (30)
- Programowanie duszków (32)
- Uruchamiamy grę (33)
- Dodajemy efekty (35)
- Koniec (37)
- Kodu Game Lab (41)
- Scena (43)
- Obiekty (46)
- Program (47)
- Przeciwnik (51)
- Zwycięstwo (55)
- Przyspieszenie (58)
- Programowanie - co dalej? (65)
- Pocket Code (66)
- Tło (68)
- Obiekty (71)
- Przyjaciel (74)
- Skrypty (76)
- Uruchomienie gry (83)
- Spadające jedzenie (85)
- Grawitacja (90)
- Łapanie (91)
- Liczenie punktów (93)
Programowanie na dywanie (11)
Programowanie na tablecie (19)
Programowanie na komputerze (39)
Programowanie na telefonie (63)
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
Na szczęście dzięki tej książce poradzisz sobie z takimi wyzwaniami! Najpierw zapoznasz się z matematycznymi podstawami algorytmów ML i NLP. Zaznajomisz się również z ogólnymi technikami uczenia maszynowego i dowiesz się, w jakim stopniu dotyczą one dużych modeli językowych. Kolejnym zagadnieniem będzie przetwarzanie danych tekstowych, w tym metody przygotowywania tekstu do analizy, po czym przyswoisz zasady klasyfikowania tekstu. Ponadto poznasz zaawansowane aspekty teorii, projektowania i stosowania LLM, wreszcie ― przyszłe trendy w NLP. Aby zdobyć praktyczne umiejętności, będziesz ćwiczyć na przykładach rzeczywistych zagadnień biznesowych i rozwiązań NLP.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć własne akcje i przepływy pracy wielokrotnego użytku, aby udostępniać bloki konstrukcyjne społeczności lub wewnątrz organizacji. Znajdziesz tu ponad trzydzieści receptur, które sprawią, że nabierzesz biegłości w tworzeniu i debugowaniu przepływów pracy GitHuba za pomocą Visual Studio Code, a także w korzystaniu z narzędzia GitHub Copilot. Zaprezentowane rozwiązania pomogą Ci zrozumieć, jak w praktyce zastosować techniki automatyzacji wdrażania kodu. Obejmują one tworzenie i testowanie oprogramowania i bezpieczne wdrażanie na platformach takich jak Azure, Amazon Web Services czy Google Cloud.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce nauczysz się rozwiązywania ambitnych problemów algorytmicznych i projektowania własnych algorytmów. Materiałem do ćwiczeń są tu przykłady zaczerpnięte z konkursów programistycznych o światowej renomie. Dowiesz się, jak klasyfikować problemy, czym się kierować podczas wybierania struktury danych i jak wybierać odpowiednie algorytmy. Sprawdzisz także, w jaki sposób dobór odpowiedniej struktury danych może wpłynąć na czas wykonywania algorytmów. Nauczysz się też używać takich metod jak rekurencja czy wyszukiwanie binarne. Próbując swoich sił w samodzielnej modyfikacji poszczególnych algorytmów, jeszcze lepiej je zrozumiesz i podniesiesz umiejętności programistyczne na wyższy poziom! To wydanie zostało rozszerzone o rozdziały poświęcone programowaniu dynamicznemu i algorytmom probabilistycznym. Znajdziesz w nim również nowe przykłady i bardziej rozbudowane wyjaśnienia trudniejszych zagadnień.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
„Kieruj się na południe” ― mówi głos nawigacji Google, gdy uruchamiamy aplikację. „Fajnie, tylko gdzie jest południe” ― zastanawia się w tym momencie wielu z nas. Aby to określić, możesz na przykład spojrzeć w gwiazdy. Oczywiście pod warunkiem że słońce już zaszło, a Ty znajdujesz się w miejscu oddalonym od wielkiego miasta, którego światła mogłyby zanieczyścić niebo upstrzone milionami migoczących obiektów. Jeśli dobrze im się przyjrzysz, faktycznie pomogą Ci wyznaczyć południe, północ, wschód i zachód. Jeżeli uważnie się przysłuchasz, opowiedzą historię o kosmosie, astronomii i astronautyce.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej niezwykle praktycznej książce, napisanej z myślą o inżynierach oprogramowania, a nie administratorach Linuksa, zdobędziesz umiejętności, z których natychmiast skorzystasz w codziennych zadaniach programisty. Informacje teoretyczne ograniczono do niezbędnego minimum pozwalającego zrozumieć zasady pracy z wierszem poleceń. W ten sposób szybko nauczysz się sprawnie i wygodnie działać w środowisku uniksowym. Dowiesz się także, jak można zastosować te umiejętności w różnych kontekstach, takich jak tworzenie obrazów Dockera i praca z nimi, automatyzacja zadań za pomocą skryptów czy rozwiązywanie problemów w środowiskach produkcyjnych. Efekt? Zaoszczędzisz czas i staniesz się mistrzem wiersza poleceń!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Czy rozwój sztucznej inteligencji budzi w Tobie mieszane uczucia? Z jednej strony fascynuje potencjałem, z drugiej - rodzi wątpliwości? Autor książki, doświadczony strateg i doradca w obszarze nowych technologii, stawia się w pozycji sygnalisty, by zwrócić uwagę na obszary, w których rozwój AI może pójść w niebezpiecznym kierunku. Choć dostrzega ogromne możliwości, jakie niesie sztuczna inteligencja — od transformacji biznesów po poprawę jakości życia — nie odwraca wzroku od ciemnych stron tej technologii.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Skoro sięgasz po tę książkę, nazwa MikroTik jest Ci pewnie dobrze znana - być może z pierwszego poradnika Łukasza Guziaka Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach MikroTik. Tamta pozycja miała za zadanie wprowadzić Cię do świata urządzeń sieciowych stanowiących realną alternatywę dla sprzętu marki Cisco. Ta pozwala pogłębić wiedzę i poznać kolejne technologie, które przydadzą Ci się w trakcie pracy ze sprzętem łotewskiego producenta.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Lutowanie jest procesem, w którym elementy metalowe łączy się trwale w wysokiej temperaturze za pomocą metalowego spoiwa zwanego lutem. To najtańsza, najpopularniejsza i najskuteczniejsza metoda łączenia elementów obwodów elektrycznych i elektronicznych. Nawet najbardziej zaawansowane układy nie mogłyby działać bez zastosowania tej techniki. Metodę tę ludzkość zna od starożytności, jednak lutowanie stało się szczególnie ważne, kiedy zaczęliśmy na szeroką skalę korzystać z elektroniki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
To piąte, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego przewodnika po tworzeniu aplikacji internetowych za pomocą Django. Pokazano tu proces planowania i budowy atrakcyjnych aplikacji, rozwiązywania typowych problemów i implementacji najlepszych praktyk programistycznych. Podczas tworzenia aplikacji, takich jak blog, serwis społecznościowy, aplikacja e-commerce i platforma e-learningowa, zapoznasz się z szerokim zakresem zagadnień związanych z tworzeniem złożonych aplikacji internetowych w Pythonie. Krok po kroku, dzięki szczegółowym planom projektów, dowiesz się, jakie korzyści niesie ze sobą praca z Django 5, i zrozumiesz zasady tworzenia aplikacji przy użyciu tego frameworka.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Elektronika cyfrowa jest dziedziną elektroniki zajmującą się układami cyfrowymi, sygnałami cyfrowymi i sposobami ich przetwarzania. Jej rozwój stał się punktem wyjścia do zbudowania współczesnych maszyn matematycznych, czyli komputerów. Elektroniczne układy cyfrowe pozwalają tworzyć bramki logiczne i - dalej - układy scalone, złożone z bardzo wielu bramek logicznych.- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: [wyświetl email]@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych Konrad Jagaciak
(1)(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)