C#. Lekcje programowania. Praktyczna nauka programowania dla platform .NET i .NET Core
- Autor:
- Jacek Matulewski
- Czasowo niedostępna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.2/6 Opinie: 5
- Stron:
- 560
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
C#. Lekcje programowania. Praktyczna nauka programowania dla platform .NET i .NET Core
Programistą być
Książka, którą trzymasz w ręku, to znakomity podręcznik do nauki programowania od podstaw. Autor, wieloletni wykładowca akademicki i nauczyciel studentów informatyki, proponuje naukę programowania w języku C#. To wybór nieprzypadkowy. C# jest nowoczesnym, obiektowym, stale rozwijanym i popularnym językiem, którym opiekuje się firma Microsoft. Dodatkowo ― dzięki podobieństwu C# do innych często używanych języków z rodziny C, C++ i Java ― wszystko, czego nauczysz się z podręcznika, możesz wykorzystać także do programowania w tych językach.
Zakres zagadnień omawianych w książce obejmuje:
- język programowania C# 6.0, w tym posługiwanie się zmiennymi, metodami, tablicami oraz kolekcjami danych z platform .NET i .NET Core
- podstawowe techniki programowania obiektowego
- różne formaty przechowywania i eksportu danych
- darmowe środowisko programistyczne Microsoft Visual Studio 2019 Community
Jeżeli chcesz uczyć się programować od podstaw ― to książka dla Ciebie.
Jeżeli znasz już podstawy, ale chcesz poznać C# oraz platformy .NET i .NET Core ― to również dobry wybór.
Uwaga! Podręcznik zawiera ćwiczenia, w których krok po kroku opisano tworzenie aplikacji konsolowych w darmowym Visual Studio 2019 i omówiono ich kod, a także bogaty zestaw zadań do samodzielnego wykonania!
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Nowość Promocja
Jeśli szukasz źródła błyskawicznych odpowiedzi na pytania, jakie się pojawiają podczas pracy z C#, ta książka sprawdzi się idealnie! Została pomyślana tak, aby maksymalnie ułatwić przeglądanie i odnajdywanie potrzebnych treści — jest precyzyjnym, zwięzłym i niezwykle praktycznym przewodnikiem, szczególnie cenionym przez osoby, które znają już inne języki programowania, takie jak C++ czy Java. Wszystkie fragmenty kodu zostały udostępnione w programie LINQPad jako interaktywne przykłady. Można je edytować i od razu oglądać wyniki bez konieczności tworzenia projektów w Visual Studio. To książka, którą każdy programista C# powinien mieć pod ręką!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Jesteś początkującym programistą, poszukujesz swojej ścieżki i zastanawiasz się właśnie nad tym, czy nie skierować uwagi w stronę aplikacji mobilnych? To książka dla Ciebie. Zawarty w niej materiał jest odpowiedni dla osoby dysponującej podstawami któregoś z języków programowania i bazowym doświadczeniem w pracy z platformą Android lub iOS. Ten przystępny przewodnik pozwoli Ci napisać własną aplikację, a następnie wydać ją w sklepie Google Play czy App Store. Jeśli poświęcisz trochę więcej czasu, umożliwi Ci także stworzenie aplikacji internetowej. A wszystko to z wykorzystaniem jednej bazy kodu. Brzmi zachęcająco?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla programistów zaznajomionych z podstawami języka C# i platformy .NET, chcących zdobyć umiejętność tworzenia rzeczywistych aplikacji i usług. Opisuje wyspecjalizowane biblioteki, które umożliwiają monitorowanie i zwiększanie wydajności aplikacji, zabezpieczanie ich wraz z danymi, a także internacjonalizowanie ich kodu. Zawiera również omówienie najnowszych rozwiązań, bibliotek i technologii w połączeniu z ich praktycznym zastosowaniem ― między innymi Web API, OData, gRPC, GraphQL, SignalR i Azure Functions. Nie zabrakło prezentacji technik pracy z .NET MAUI, programu, który służy do tworzenia aplikacji mobilnych dla systemów iOS i Android, a także stacjonarnych dla systemów Windows i macOS.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Aplikacje i usługi na platformie .NET 7. Tworzenie praktycznych projektów opartych na programach Blazor, .NET MAUI, gRPC, GraphQL i innych zaawansowanych technologiach Aplikacje i usługi na platformie .NET 7. Tworzenie praktycznych projektów opartych na programach Blazor, .NET MAUI, gRPC, GraphQL i innych zaawansowanych technologiach
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
109.85 zł
169.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, mocno przebudowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu zaczniesz skutecznie programować w języku C#. Nabierzesz wprawy w programowaniu zorientowanym obiektowo, pisaniu, testowaniu i debugowaniu funkcji, implementowaniu interfejsów i zarządzaniu danymi. Zobaczysz, w jaki sposób API środowiska .NET realizuje takie zadania jak monitorowanie wydajności i jej poprawianie, jak również praca z systemem plików i serializacją. Wiedza zawarta w kolejnych rozdziałach pozwoli Ci tworzyć praktyczne aplikacje i serwisy z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, wzorca MVC i technologii Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C# 11 i .NET 7 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 7, Blazor i EF Core 7. Wydanie VII C# 11 i .NET 7 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 7, Blazor i EF Core 7. Wydanie VII
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto siódme, uzupełnione i zaktualizowane wydanie cenionego podręcznika (dodano do niego kilka nowych rozdziałów). Dzięki lekturze poznasz od podstaw koncepcje programowania w języku C# i płynnie przejdziesz do tworzenia gier w Unity. Nauczysz się pisać skrypty implementujące prostą mechanikę gier, programować proceduralnie i zwiększać złożoność swoich gier poprzez wprowadzanie inteligentnych nieprzyjaciół i pocisków zadających obrażenia. W kolejnych rozdziałach poznasz coraz ciekawsze możliwości Unity, niezbędne w projektowaniu gier, takie jak sterowanie oświetleniem, ruchami gracza, kamerą, programowanie kolizji i wiele innych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość. Wydanie VII Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość. Wydanie VII
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
PowerShell to zaawansowany interpreter poleceń oparty na środowisku programistycznym .NET Framework. Jest preferowanym narzędziem do kontrolowania i zarządzania środowiskiem Windows i Azure. W przeciwieństwie do większości powłok, które operują na łańcuchach znaków, PowerShell wykorzystuje obiekty. Takie rozwiązanie oferuje zupełnie nowe możliwości i niespotykane dotąd metody automatyzacji. PowerShell korzysta z systemu cmdletów, czyli niewielkich funkcji, które wykonują określone zadania. Cmdlety są łatwe w zapamiętaniu i użyciu, a ponadto można je łączyć w struktury, aby wykonywać bardziej złożone zadania.- Videokurs pkt
PowerShell. Kurs video. Zarządzanie środowiskiem Windows i Azure PowerShell. Kurs video. Zarządzanie środowiskiem Windows i Azure
(84,50 zł najniższa cena z 30 dni)
92.95 zł
169.00 zł (-45%) -
Promocja
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w języku C# i użytkowania środowiska .NET postanowił podejść w odmienny sposób. W najnowszej publikacji swojego autorstwa zatem skupia się na praktycznym wymiarze programowania, czyli używaniu dostępnych w oprogramowaniu Visual Studio 2022 komponentów zwanych kontrolkami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowalności aplikacji. Przeczytasz też, w jaki sposób ASP.NET Core ułatwia pracę wielu zespołów programistów. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane dokładnie wyjaśnionymi przykładami kodu, a dodatkowe ćwiczenia pozwolą Ci na utrwalenie zdobytych umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(47,90 zł najniższa cena z 30 dni)
47.90 zł
159.00 zł (-70%) -
Promocja
C# jest dziś uważany za jeden z najważniejszych języków programowania. Nowoczesny, wszechstronny, dojrzały i sukcesywnie rozwijany, zapewnia efektywne tworzenie kodu wysokiej jakości. Profesjonalni programiści, którzy pisali już kod w C++ lub Javie, bardzo często wybierają właśnie C#. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby był pierwszym językiem programowania przyszłego programisty, który przy okazji nauki chce rozwijać pasję i świetnie się bawić!- Druk
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
109.85 zł
169.00 zł (-35%)
O autorze książki
Jacek Matulewski - fizyk zajmujący się na co dzień optyką kwantową i układami nieuporządkowanymi na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Jego specjalnością są symulacje ewolucji układów kwantowych oddziaływujących z silnym światłem lasera.
Od 1998 interesuje się programowaniem dla systemu Windows, w szczególności w środowisku Borland C++Builder. Ostatnio zainteresowany platformą .NET i językiem C#. Poza opublikowanymi u nas książkami dotyczącymi programowania przygotował również cykl artykułów dla czasopisma "PC World Komputer" (od sierpnia 2005).
Wierny użytkownik kupionego w połowie lat osiemdziesiątych "komputera osobistego" ZX Spectrum 48k.
Jacek Matulewski - pozostałe książki
-
Promocja
MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D dotyczy programowania grafiki 3D, co oznacza, że do jej tworzenia wykorzystuje się kod, a nie edytor sceny obsługiwany myszką. Autorzy wyczerpująco omówili kluczowe zagadnienia, jak rozdzielenie definiowanie figur i brył, poruszanie nimi na scenie, oświetlenie i cienie, mieszanie kolorów czy odwzorowanie tekstur. Wyjaśnione są także kwestie wykraczające poza podstawy grafiki 3D i dotykające tworzenia gier, jak komponentyzacja produkcji gier czy kwestie projektowania systemów sterowania. W rezultacie Czytelnik otrzymuje książkę na temat grafiki 3D w MonoGame łączącą teorię z wykorzystaniem praktycznych przykładów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Oferowane przez Microsoft oprogramowanie Visual Studio ma spore możliwości. W tym środowisku można samodzielnie projektować aplikacje, aplikacje sieciowe, usługi sieciowe i serwisy internetowe ― czyli praktycznie wszystko. W ramach Visual Studio 2022 możliwa jest praca z .NET MAUI, międzyplatformową strukturą do tworzenia natywnych aplikacji mobilnych i klasycznych (z użyciem języków C# i XAML).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Microsoft Visual Studio to znakomite środowisko programistyczne, w którym bardzo wydajnie, a przy tym z przyjemnością, można projektować i testować aplikacje desktopowe, mobilne i webowe w kilku językach programowania, z wykorzystaniem bogatego zbioru bibliotek oraz interesujących dodatków dostępnych w usłudze NuGet, wydatnie skracających czas pracy. Jeśli chcesz poznać możliwości tego pakietu dla języka C# i nauczyć się tworzyć kompletne, dobrze przemyślane i doskonale działające aplikacje, nie zwlekaj, tylko czym prędzej sięgnij po tę książkę.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Visual Studio 2017. Tworzenie aplikacji Windows w języku C# Visual Studio 2017. Tworzenie aplikacji Windows w języku C#
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Zestaw wzorców projektowych zaproponowany przez Gang Czworga jest jednym z fundamentów wiedzy każdego informatyka. Zakres tematyczny niniejszego kursu obejmuje znaczną część tej wiedzy, ze szczególnym uwzględnieniem wzorców strukturalnych i operacyjnych. Nauka wzorców projektowych — po programowaniu proceduralnym i obiektowym — stanowi obowiązkowy element rozwoju każdego programisty. Wzorce projektowe wyznaczają też język, jakim posługują się wytrawni programiści. Określają także ich sposób myślenia. Czy jesteś gotów wyjść poza zaklęty krąg powtarzających się błędów i przejść na wyższy poziom programowania w zgodzie z najlepszymi wzorcami? Jeśli tak, to usiądź wygodnie, bo zaczynamy!- Videokurs pkt
(39,59 zł najniższa cena z 30 dni)
39.59 zł
99.00 zł (-60%) -
W środowisku Visual Studio 2015 możesz łatwo zbudować aplikację opartą na wzorcu MVVM i wyposażyć ją we wspaniały interfejs dzięki pomocy XAML. Z tej książki dowiesz się, jak mądrze zaprojektować strukturę Twojej aplikacji, co powinno znaleźć się w poszczególnych warstwach, jak związać interfejs z modelem, jak zdefiniować polecenia, własności i zachowania. Zobaczysz, jak testować kod. Poznasz także aplikacje uniwersalne dla Windows 8.1 oraz Windows 10. Krótko mówiąc, zdobędziesz solidną wiedzę o konstruowaniu znakomitych, łatwych w utrzymaniu aplikacji!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o praktycznych aspektach działania Visual Studio, platformy .NET i programowaniu w języku C#, koniecznie przeczytaj tę książkę! Dowiesz się, jak pisać programy w C#, debugować je i kompilować. Zobaczysz, do czego służy biblioteka kontrolek i gdzie możesz bezpiecznie przechowywać dane. Przede wszystkim jednak będziesz miał możliwość rozwiązania wielu zadań, bo nic nie sprzyja nauce tak bardzo, jak samodzielne zmaganie się z ciekawymi zadaniami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Visual Studio 2013. Podręcznik programowania w C# z zadaniami Visual Studio 2013. Podręcznik programowania w C# z zadaniami
Czasowo niedostępna
-
a książka zawiera wszystkie najważniejsze informacje pozwalające odkryć i wykorzystać zalety biblioteki Web Forms. Znajdziesz tu opis języka C# i programowania obiektowego w tym języku, a także dowiesz się, do czego przydaje się właściwa separacja modelu aplikacji. Odkryjesz, jak implementować usługę sieciową z użyciem technologii WCF, jak korzystać z baz danych i kaskadowych arkuszy stylów oraz do czego służy technologia AJAX. Ponadto poznasz kontrolki Web Forms, a potem zobaczysz, jak zastosować te informacje w praktyce - na przykładzie gry planszowej. Jeśli chcesz szybko i swobodnie projektować niewielkie aplikacje, musisz przeczytać tę książkę!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ASP.NET Web Forms. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio ASP.NET Web Forms. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio
Jacek Matulewski, Maciej Grabek, Maciej Pakulski, Dawid Borycki
Niedostępna
-
Promocja
ASP.NET MVC — skorzystaj z pomocy potężnego sprzymierzeńca! Jak stworzyć wydajną aplikację działającą po stronie serwera? Jak zaprząc bazy danych do ścisłej współpracy z aplikacją internetową? Jak połączyć technologie ASP.NET MVC i ASP.NET WebForms dla uzyskania najlepszego efektu? Jak zaimplementować serwis Web API oraz aplikację ASP.NET MVC 4 ko- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ASP.NET MVC. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio ASP.NET MVC. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio
Dawid Borycki, Maciej Pakulski, Maciej Grabek, Jacek Matulewski
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Jeśli chcesz być naprawdę świetnym programistą C#, tworzącym aplikacje na platformę .NET, a do tej pory nie przestudiowałeś jeszcze porządnie kwestii współbieżności, pora to nadrobić. W tej książce znajdziesz informacje o podstawach tej technologii, takich jak wątki, a także o klasycznych pułapkach związanych z programowaniem współbieżnym. Kolejne rozdziały odkryją przed Tobą tajemnice zadań oraz bibliotek TPL. Poznasz również technologie DSS i CCR oraz dowiesz się co nieco na temat asynchroniczności.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie równoległe i asynchroniczne w C# 5.0 Programowanie równoległe i asynchroniczne w C# 5.0
Mateusz Warczak, Jacek Matulewski, Rafał Pawłaszek, Piotr Sybilski, Dawid Borycki, Tomasz Dziubak
Niedostępna
-
Jeśli jesteś początkującym użytkownikiem Visual Basic na platformie .NET, trafiłeś w dziesiątkę. Tu znajdziesz podstawy języka oraz wszystkie funkcje potrzebne do swobodnego projektowania aplikacji — bez nadmiernego wchodzenia w szczegóły. Zorientujesz się, jak działa środowisko Visual Studio i jak za pomocą jego narzędzi tworzyć aplikacje VB.NET. Dowiesz się więcej o debugowaniu kodu, programowaniu zorientowanym obiektowo i używaniu kontrolek, zarówno tych z biblioteki Windows Forms, jak i zaprojektowanych osobiście. Odkryjesz, jak można połączyć aplikację z bazą danych i jak wykorzystać technologie systemu Windows. To wszystko, czego Ci trzeba!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Visual Basic .NET w praktyce. Błyskawiczne tworzenie aplikacji Visual Basic .NET w praktyce. Błyskawiczne tworzenie aplikacji
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Nowość Promocja
Jak sądzisz, co stanowi bazę informatyki? Od czego powinien zacząć przyszły programista? Może od opanowania jednego z najpopularniejszych języków programowania? Oczywiście mógłby od tego rozpocząć, tyle że to trochę tak, jakby uczyć się korzystać z narzędzia bez świadomości, do czego ono właściwie służy. Języki programowania to praktyka. Tymczasem niezbędną wiedzą, którą także powinien opanować każdy przyszły informatyk, są podstawy dotyczące teorii informacji i kodowania.- Druk
Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Klocków LEGO chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znane i lubiane, zawsze są gwarancją świetnej zabawy. Dzięki Unity i stworzonemu we współpracy z marką LEGO® projektowi LEGO® Microgame każdy może opracować własną minigrę komputerową, której akcja dzieje się w świecie znanym z kolekcji popularnych klocków.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity
Niedostępna
-
Choć programowanie może się wydawać bardzo poważną sprawą, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przygodę z informatyką zaczynać już od najmłodszych lat. Tworzeniem gier komputerowych na tablety, telefony i komputery mogą się zajmować nawet dzieci, a pierwsze kroki stawiać na... domowym dywanie, z użyciem zwykłych kartek papieru i flamastrów. Podstawy są naprawdę proste, o ile znajdzie się odpowiedni przewodnik.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych
Niedostępna
-
JavaFX to platforma umożliwiająca proste tworzenie atrakcyjnych interfejsów użytkownika dla aplikacji budowanych w języku Java. Wsparcie wzorca projektowego MVC, obsługa XML-a i możliwość formatowania atrakcyjnych wizualnie kontrolek za pomocą arkuszy stylów CSS - to tylko niektóre cechy sprawiające, że zastosowanie rozwiązania upraszcza architekturę aplikacji, przyspiesza ich tworzenie, ułatwia konserwację, umożliwia wydajną pracę nad projektami i pozwala osiągać ciekawe efekty w stosunkowo krótkim czasie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
Niedostępna
-
AutoCAD jest od lat standardowym narzędziem pracy w biurach projektowych, a jego praktyczna znajomość stanowi jeden z podstawowych elementów wykształcenia inżynierów i architektów opuszczających mury uczelni technicznych na całym świecie. Trudno sobie obecnie wyobrazić projektanta, konstruktora czy architekta, który w swoim CV nie wymieniłby doświadczenia w pracy z tym programem. Dla wielu osób stanowi on pierwsze, a nierzadko jedyne rozwiązanie CAD, którego przyszło im używać. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ AutoCAD jest wszechstronny, elastyczny, wydajny i prosty w obsłudze, a zaawansowanym użytkownikom oferuje duże możliwości automatyzacji pracy i stosowania branżowych dodatków.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
C# - wieloparadygmatowy język programowania opracowany przez firmę Microsoft - z roku na rok zdobywa coraz większą popularność wśród profesjonalistów z branży IT. Przejrzysta struktura kodu, wygoda stosowania, potężne możliwości i wsparcie ze strony platformy .NET - wszystko to sprawia, że są duże szanse, by ten trend utrzymywał się przez kolejne lata, zapewniając osobom znającym C# stały strumień ofert pracy w najlepszych firmach informatycznych świata. Jeśli chcesz należeć do tego grona, sięgnij po odpowiednie źródło wiedzy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
Czasowo niedostępna
-
Mathcad to wszechstronny program komputerowy do przeprowadzania obliczeń matematycznych i wizualizacji ich wyników. Jego możliwości i elastyczność sprawiły, że narzędzie zdobyło rzeszę wiernych użytkowników oraz znalazło szereg zastosowań w różnych dziedzinach nauki i techniki. Jak każde złożone oprogramowanie, Mathcad wymaga nauki, a tę najlepiej prowadzić na praktycznych przykładach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Ebooka "C#. Lekcje programowania. Praktyczna nauka programowania dla platform .NET i .NET Core" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "C#. Lekcje programowania. Praktyczna nauka programowania dla platform .NET i .NET Core" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "C#. Lekcje programowania. Praktyczna nauka programowania dla platform .NET i .NET Core" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-1102-2, 9788328311022
- Data wydania książki drukowanej :
- 2021-01-19
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7838-4, 9788328378384
- Data wydania ebooka :
-
2021-01-19
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 122629
- Rozmiar pliku Pdf:
- 15.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 23MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 54.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- Projekt aplikacji konsolowej 22
- Skróty klawiszowe Visual Studio 25
- Podpowiadanie kodu (IntelliSense) 27
- Strumienie wyjścia i wejścia 28
- Wszystkiego po trochu 29
- Pytania 32
- Pytania 36
- Deklaracja i zmiana wartości zmiennej 37
- Typy liczbowe oraz typ znakowy 39
- Określanie typu zmiennej przy inicjacji (pseudotyp var) 41
- Operatory 42
- Konwersje typów 45
- Łańcuchy 46
- String kontra StringBuilder 48
- [Dla dociekliwych] Formatowanie łańcuchów 50
- Typ wyliczeniowy 51
- Ćwiczenia 52
- Średnia arytmetyczna 52
- Równanie kwadratowe 55
- Łańcuchy 57
- Pytania 57
- Zadanie 58
- Parametry metody. Przeciążanie metod 60
- Domyślne wartości argumentów metod - argumenty opcjonalne 61
- Argumenty nazwane 62
- Wartości zwracane przez metody 62
- Zwracanie wartości przez argument metody 63
- [Dla dociekliwych] Zagadnienia zaawansowane 65
- [Dla dociekliwych] Delegacje 65
- [Dla dociekliwych] Wyrażenia lambda 66
- [Dla dociekliwych] Delegacje Action, Func i Predicate 68
- [Dla dociekliwych] Caller Information 69
- Ćwiczenia 71
- Średnia arytmetyczna 71
- Parzystość 71
- Zamiana parametrów 72
- [Dla dociekliwych] Metoda ogólna 73
- Równanie kwadratowe 74
- [Dla dociekliwych] Pochodne 75
- Pytania 77
- Wybór 79
- Instrukcja warunkowa if..else 79
- Konstrukcja if..else..if 80
- Instrukcja wyboru switch 81
- [Dla dociekliwych] Nowa składnia switch 82
- Powtarzanie 83
- Pętla for 84
- Pętla while 86
- Przerywanie iteracji i pętli 88
- Wyjątki 88
- Przechwytywanie wyjątków 89
- [Dla dociekliwych] Filtrowanie wyjątków 89
- [Dla dociekliwych] Sekcja finally 90
- Zgłaszanie wyjątków 91
- [Dla dociekliwych] Dyrektywy preprocesora 92
- Kompilacja warunkowa 92
- Definiowanie stałych preprocesora 94
- Bloki 95
- [Dla dociekliwych] Atrybuty 96
- Ćwiczenia 96
- Pętla for 96
- Liczba Eulera 98
- Pytaj aż do skutku 101
- Pytania 103
- Zadania 104
- Typy wartościowe i referencyjne 107
- Zwalnianie obiektów z pamięci 110
- Nullable 114
- [Dla dociekliwych] Leniwe inicjowanie zmiennych 116
- Pudełkowanie 116
- Operatory is i as 117
- [Dla dociekliwych] Typy dynamiczne 118
- Ćwiczenie 119
- Pytania 120
- Tablice 121
- Pętla foreach 123
- Wybór elementów z tablicy 123
- Tablica jako argument metody 124
- Podstawy 124
- [Dla dociekliwych] Dwie ciekawostki 125
- Sortowanie 126
- Liczby losowe 126
- Pliki tekstowe 128
- Tablice dla typów referencyjnych 132
- Inicjacja elementów tablicy 132
- Pętla foreach 133
- Sortowanie 133
- Płytkie i głębokie kopiowanie 134
- Ćwiczenia 135
- Zabawa dwiema kostkami 135
- Agregacja danych 136
- Przeszukiwanie zbioru 138
- [Dla dociekliwych] Zapowiedź LINQ 140
- Sortowanie i mediana 141
- [Dla dociekliwych] Histogram 143
- Pytania 146
- Zadania 146
- Program z błędem logicznym - pole do popisu dla debuggera 149
- Kontrolowane uruchamianie aplikacji w Visual Studio 150
- Śledzenie wykonywania programu krok po kroku (F10 i F11) 150
- Run to Cursor (Ctrl+F10) 152
- Punkt przerwania (F9) 152
- Okna Automatyczne, Lokalne i Wyrażenie kontrolne 153
- Stan wyjątkowy 156
- Zgłaszanie wyjątków 156
- Przechwytywanie wyjątków w konstrukcji try..catch 158
- Wymuszenie kontroli zakresu zmiennych 159
- Kolekcje 161
- Lista 161
- Słowniki 164
- Kolejka i stos 165
- [Dla dociekliwych] Iterator 166
- [Dla dociekliwych] Słowo kluczowe yield 168
- Krotki 169
- Ćwiczenia 170
- Równania kwadratowe 170
- Filtrowanie liczb parzystych 172
- Tłumaczenie 174
- Pytania 177
- Zadania 177
- Maszyna Turinga 179
- Dodawanie plików tekstowych do projektu 181
- Analiza zapisu taśmy 182
- Wczytywanie i parsowanie kodu programu 183
- Wykonywanie programu 184
- Argumenty linii komend 187
- Dystrybucja programów 188
- Zadania 189
- Po co definiować własne typy? 193
- Pojęcia programowania obiektowego 195
- Pola i metody 196
- Konstruktor 197
- Własności 197
- Modyfikatory dostępu 198
- Modyfikatory const i readonly 199
- Klasa czy struktura? 200
- Ćwiczenia 200
- Przygotowywanie projektu 201
- Konstruktor i statyczne pola 202
- Pierwsze testy 204
- Konwersje na łańcuch (metoda ToString) i na typ double 205
- Nadpisywanie i przeciążanie metod 206
- Metoda upraszczająca ułamek 206
- Właściwości 208
- Domyślnie implementowane właściwości 210
- Operatory arytmetyczne 211
- Operatory porównania oraz metody Equals i GetHashCode 213
- Operatory konwersji 215
- [Dla dociekliwych] Różne sposoby definiowania metod 216
- [Dla dociekliwych] Operator potęgowania 217
- Implementacja interfejsu IComparable<> 218
- Pytania 221
- Zadania 221
- Tworzenie zarządzanej biblioteki DLL 226
- Dodawanie do aplikacji referencji do biblioteki DLL 229
- [Dla dociekliwych] Dynamiczne ładowanie typów 230
- [Dla dociekliwych] Pakiet NuGet 231
- Pytania 233
- Projekt testów jednostkowych 236
- Przygotowania do tworzenia testów 237
- Pierwszy test jednostkowy 237
- Uruchamianie testów 239
- Dostęp do prywatnych pól testowanej klasy 240
- Testowanie wyjątków 242
- Kolejne testy weryfikujące otrzymane wartości 243
- Test ze złożoną weryfikacją 244
- Wielokrotnie powtarzane testy losowe 245
- Niepowodzenie testu 246
- Nieuniknione błędy 249
- Pytania 252
- Zadania 253
- Rozwiązywanie równań kwadratowych 255
- Wariant 1. 256
- Wariant 2. 259
- Wariant 3. 260
- Dodatkowa optymalizacja 262
- [Dla dociekliwych] Maszyna Turinga 2.0 264
- Dwójka 264
- Czwórka 266
- Program 267
- Stan 268
- Maszyna 271
- Rozruch 272
- Wezwanie do refaktoryzacji 274
- Statystyka 274
- Biblioteka. Interfejs IEnumerable<> 275
- Aplikacja 278
- Zbiór parametrów statystycznych 280
- Zadania 282
- Rozszerzenia 283
- Singleton 285
- Klasa statyczna 285
- Ukryty konstruktor 286
- Leniwa inicjacja 288
- Dopasowywanie wzorca 289
- [Dla dociekliwych] Zdarzenia 290
- [Dla dociekliwych] Typy anonimowe 293
- [Dla dociekliwych] Uwaga na temat zwalniania pamięci w klasach 295
- Ćwiczenia 298
- Rozszerzenia. Dopełnienie imitacji LINQ 298
- [Dla dociekliwych] Zdarzenia. Śledzenie zmian 300
- Singleton. Rejestrowanie zdarzeń w aplikacji 302
- Pytania 305
- Zadania 305
- Definiowanie typów ogólnych 308
- Określanie warunków, jakie mają spełniać parametry 309
- Implementacja interfejsów przez typ ogólny 310
- Definiowanie aliasów 312
- Typy ogólne z wieloma parametrami 312
- Kowariancja i kontrawariancja typów 314
- Pytania 318
- Dziedziczenie 319
- Klasy bazowe i klasy potomne 319
- Kolejność wywoływania konstruktorów 322
- Konwersja referencji do klasy bazowej 323
- Nadpisywanie a przesłanianie metod 324
- Polimorfizm 327
- Klasy abstrakcyjne 327
- Metody i własności wirtualne 330
- Polimorfizm 332
- Konstruktory a dziedziczenie raz jeszcze 334
- Ćwiczenia 337
- Relacje "jest" i "ma" 337
- Nadpisywanie i przeciążanie metod 339
- Zakres chroniony 340
- Pytania 342
- Zadania 342
- Interfejsy jako "wspólny mianownik" 345
- Interfejsy a klasy abstrakcyjne 347
- Przykład 349
- Interfejsy ogólne 350
- Pytania 352
- Zadania 352
- SOLID 353
- Zasada jednej odpowiedzialności 354
- Zasada otwarte-zamknięte 357
- Zasada podstawienia Liskov 359
- Zasada segregacji interfejsów 363
- Zasada odwrócenia zależności 365
- Krótki komentarz na temat odwrócenia kontroli 368
- Programowanie kontraktowe 369
- GRASP 369
- Zapachy kodu 371
- Oprogramowanie dla działu kadr 373
- Pracownik (liść) 373
- Kierownik (gałąź) 374
- Cykle 376
- Odwiedzający 377
- Wyświetlanie 380
- Głębokość 381
- Rozwiązanie problemu cykli 383
- Spłaszczanie drzewa do listy 386
- Zalety wzorców projektowych 387
- Rozszerzenie parametrów statystycznych 388
- Zadania 389
- Model 394
- Kontroler 397
- Widok 404
- Stosowanie i wycofywanie zmian 405
- Przerost formy nad treścią? 408
- Zadania 409
- Podstawy języka XML 411
- Deklaracja 411
- Elementy 412
- Atrybuty 413
- Komentarze 413
- LINQ to XML 413
- Tworzenie pliku XML za pomocą klas XDocument i XElement 413
- Pobieranie wartości z elementów o znanej pozycji w drzewie 417
- Pobieranie danych do kolekcji 418
- Drzewo i rekurencja 424
- Wyświetlanie drzewa w konsoli 426
- Zadania 427
- Operatory LINQ 429
- Pobieranie danych (filtrowanie i sortowanie) 431
- Analiza pobranych danych 433
- Wybór elementu 433
- Weryfikowanie danych 433
- Prezentacja w grupach 434
- Łączenie zbiorów danych 434
- Łączenie danych z różnych źródeł (operator join) 435
- Możliwość modyfikacji danych źródła 436
- Zapisywanie danych z kolekcji do pliku XML 437
- Zadania 439
- XML 441
- JSON 445
- Zadanie 450
- Zapis kolekcji do pliku CSV 451
- Kwestia przecinka 453
- Odczytywanie danych 454
- Uogólnienie 455
- Zadania 458
- Pakiet NuGet 461
- Formatowania 462
- Tekst 465
- Tworzenie dokumentu 466
- Rysunek 471
- Tabela 476
- Strumień w pamięci 480
- Instalacja pakietów NuGet 481
- Klasy encji i relacje 482
- Baza danych i tabele 484
- Dodawanie rekordów do tabeli 486
- Wyświetlanie rekordów 488
- Usuwanie rekordów 491
- Zmienianie danych w rekordzie 494
- Pominięte zagadnienia 495
- Inne scenariusze 496
- Zadania 497
- Informacje o środowisku aplikacji 501
- Podstawowe informacje o systemie i profilu użytkownika 501
- Katalogi specjalne zdefiniowane w bieżącym profilu użytkownika 502
- Odczytywanie zmiennych środowiskowych 503
- Lista dysków logicznych 504
- Równoległa pętla for 507
- Przerywanie pętli 509
- Programowanie asynchroniczne. Modyfikator async i operator await 510
- Zadania 517
- Systemy kontroli wersji kodu źródłowego 519
- Serwisy Git 521
- Tworzenie projektu 523
- Tworzenie nowej gałęzi 529
- Wprowadzanie zmian w projekcie 529
- Zatwierdzanie zmian 531
- Wypychanie do repozytorium 531
- Klonowanie projektu 533
- Rozwiązywanie konfliktów (scalanie) 535
- Scalanie gałęzi 541
- Przywracanie wcześniejszej wersji projektu 544
- O czym nie musimy wiedzieć, korzystając z Git w Visual Studio? 547
- Nowa inicjacja własności 549
- Rekordy 553
- Zmiany w instrukcji switch 558
- Polecenia najwyższego poziomu 559
Wstęp 17
CZĘŚĆ I. PODSTAWY PROGRAMOWANIA 19
Rozdział 1. Pierwszy kontakt ze środowiskiem Visual Studio 2019 i językiem C# 21
Rozdział 2. NET Framework, .NET Core i .NET Standard 33
Rozdział 3. Podstawowe typy danych 37
Rozdział 4. Metody 59
Rozdział 5. Sterowanie przepływem 79
Rozdział 6. Wiele hałasu o null 107
Rozdział 7. Tablice, pętle i pliki 121
Rozdział 8. Tropienie błędów 149
Rozdział 9. Kolekcje i krotki 161
[Dla dociekliwych] Rozdział 10. Maszyna Turinga 179
CZĘŚĆ II. PROGRAMOWANIE OBIEKTOWE 191
Rozdział 11. Definiowanie typów 193
Rozdział 12. Biblioteki DLL 225
Rozdział 13. Testy jednostkowe 235
Rozdział 14. Przykłady I 255
Rozdział 15. Miscellanea 283
[Dla dociekliwych] Rozdział 16. Typy ogólne 307
Rozdział 17. Dziedziczenie i polimorfizm 319
Rozdział 18. Interfejsy 345
Rozdział 19. Klasa do klasy 353
Rozdział 20. Przykłady II 373
CZĘŚĆ III. DANE W APLIKACJI 391
Rozdział 21. Wzorzec MVC 393
Rozdział 22. Przechowywanie danych w plikach XML 411
Rozdział 23. LINQ 429
Rozdział 24. Serializacja do XML i JSON 441
Rozdział 25. CSV 451
Rozdział 26. OpenXML (.docx) 461
Rozdział 27. Entity Framework Core i SQLite 481
DODATKI 499
Dodatek A. Informacje o systemie 501
Dodatek B. Elementy programowania współbieżnego 507
Dodatek C. Git. Wersjonowanie i kopie bezpieczeństwa kodu źródłowego 519
Dodatek D. Co nowego w C# 9.0? 549
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz od podstaw Gita i GitLaba. Dowiesz się, jak skonfigurować runnery GitLaba, a także jak tworzyć i konfigurować potoki dla różnych etapów cyklu rozwoju oprogramowania. Poznasz zasady interpretacji wyników potoków w GitLabie. Nauczysz się też wdrażania kodu w różnych środowiskach i korzystania z wielu zaawansowanych funkcji, takich jak łączenie GitLaba z Terraformem, klastrami Kubernetes czy uruchamianie i poprawa wydajności potoków. Skorzystasz ponadto z licznych przykładów i studiów przypadków, dzięki którym za pomocą potoków CI/CD zautomatyzujesz wszystkie etapy DevOps do budowy i wdrażania kodu o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet) Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet)
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
161.85 zł
249.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To czwarte, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika poświęconego zastosowaniu uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów w analizie danych. Dzięki książce dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o wstępnym przetwarzaniu danych, znajdowaniu kluczowych spostrzeżeń, prognozowaniu i wizualizowaniu odkryć. W tym wydaniu dodano kilka nowych rozdziałów dotyczących data science i niektórych trudniejszych zagadnień, takich jak zaawansowane przygotowywanie danych, budowanie lepiej uczących się modeli i praca z big data. Znalazło się tu także omówienie etycznych aspektów uczenia maszynowego i wprowadzenie do uczenia głębokiego. Treść została zaktualizowana do wersji 4.0.0 języka R.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią przede wszystkim inżynierowie oprogramowania, programiści i administratorzy systemów, którzy muszą szybko zrozumieć praktyki DevOps. Znajdziesz tu bezcenną wiedzę, która ułatwi Ci efektywną pracę z nowoczesnym stosem aplikacji i sprawne przystąpienie do zadań związanych z DevOps. Poznasz najważniejsze praktyki stosowane podczas projektowania bezpiecznych i stabilnych systemów — implementację infrastruktury jako kodu (IaC) i rozwiązania z zakresu zarządzania konfiguracją. Zagłębisz się w tematy pobierania informacji o stanie systemu i definiowania powiadomień, gdy coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Lektura pozwoli Ci przyswoić zagadnienia związane z konteneryzacją i przygotowaniem zautomatyzowanego potoku ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD), dzięki czemu skompilujesz, przetestujesz i wdrożysz kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/helion/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/125x163/helion-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: C#. Lekcje programowania. Praktyczna nauka programowania dla platform .NET i .NET Core Jacek Matulewski (5)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(0)
(3)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie