C#. Lekcje programowania. Praktyczna nauka programowania dla platform .NET i .NET Core Jacek Matulewski
- Czasowo niedostępna
- Promocja 2za1
- Autor:
- Jacek Matulewski
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.2/6 Opinie: 5
- Stron:
- 560
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
C#. Lekcje programowania. Praktyczna nauka programowania dla platform .NET i .NET Core
Programistą być
Książka, którą trzymasz w ręku, to znakomity podręcznik do nauki programowania od podstaw. Autor, wieloletni wykładowca akademicki i nauczyciel studentów informatyki, proponuje naukę programowania w języku C#. To wybór nieprzypadkowy. C# jest nowoczesnym, obiektowym, stale rozwijanym i popularnym językiem, którym opiekuje się firma Microsoft. Dodatkowo ― dzięki podobieństwu C# do innych często używanych języków z rodziny C, C++ i Java ― wszystko, czego nauczysz się z podręcznika, możesz wykorzystać także do programowania w tych językach.
Zakres zagadnień omawianych w książce obejmuje:
- język programowania C# 6.0, w tym posługiwanie się zmiennymi, metodami, tablicami oraz kolekcjami danych z platform .NET i .NET Core
- podstawowe techniki programowania obiektowego
- różne formaty przechowywania i eksportu danych
- darmowe środowisko programistyczne Microsoft Visual Studio 2019 Community
Jeżeli chcesz uczyć się programować od podstaw ― to książka dla Ciebie.
Jeżeli znasz już podstawy, ale chcesz poznać C# oraz platformy .NET i .NET Core ― to również dobry wybór.
Uwaga! Podręcznik zawiera ćwiczenia, w których krok po kroku opisano tworzenie aplikacji konsolowych w darmowym Visual Studio 2019 i omówiono ich kod, a także bogaty zestaw zadań do samodzielnego wykonania!
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
W tej praktycznej książce przedstawiono zasady TDD na rzeczywistych przykładach z użyciem popularnych frameworków, takich jak ASP.NET Core i Entity Framework. Po zapoznaniu się z solidnym wprowadzeniem do koncepcji TDD dowiesz się, jak można używać Visual Studio 2022 do tworzenia aplikacji internetowej z wykorzystaniem Entity Framework, a także baz danych SQL Server i Cosmos DB. Nauczysz się też korzystać z różnych wzorców, takich jak repozytorium, usługi i budowniczy. Ponadto omówiono tu architekturę DDD i inne najlepsze praktyki stosowane podczas tworzenia oprogramowania, w tym reguły SOLID i wskazówki FIRSTHAND. Nie zabrakło przydatnych uwag o biznesowych aspektach podejścia TDD.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej przystępnej, świetnie napisanej książce dowiesz się, czym jest dług techniczny, co prowadzi do jego powstawania i w jaki sposób można go bezpiecznie zrefaktoryzować przy użyciu nowoczesnych narzędzi dostępnych w środowisku Visual Studio, a także najnowszych składników języka C# 12 i platformy .NET 8. Nauczysz się też korzystać z zaawansowanych testów jednostkowych tworzonych przy użyciu xUnit i takich bibliotek jak Moq, Snapper czy Scientist.NET. Dowiesz się, jak stosować zasady SOLID, aby tworzyć łatwy w utrzymaniu kod, poznasz również techniki programowania defensywnego, które można stosować w nowszych wersjach C#. Ponadto nauczysz się przeprowadzać analizy kodu i pisać własne analizatory Roslyn do wykrywania i rozwiązywania problemów typowych dla Twojego projektu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest kolejnym, starannie zaktualizowanym wydaniem cenionego i lubianego poradnika, dzięki któremu Twoja praca w języku C# stanie się przyjemna i wydajna. Znajdziesz tu liczne przykłady prezentujące nowe elementy .NET 8: aliasy typów i konstruktory podstawowe, zapewniające spójny i czytelny kod. Nauczysz się stosować klauzule ochronne i uproszczoną implementację pamięci podręcznej w ASP.NET Core 8. Poznasz też nową metodę kompilacji AOT, dzięki której publikowane serwisy zajmują mniej pamięci i szybciej się uruchamiają. Na zakończenie zaznajomisz się również z technologią Blazor Full Stack, będącą nowym, zunifikowanym modelem elastycznego projektowania aplikacji sieciowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Eksperci uważają język C# za flagowy produkt firmy Microsoft udostępniający zarówno wysokopoziomowe abstrakcje, jak i niskopoziomowe mechanizmy, które pozwalają uzyskać maksymalną wydajność aplikacji. Wersja oznaczona numerem 12 wprowadza kilka istotnych usprawnień i nowych funkcji, które mogą znacząco wpłynąć na sposób pisania kodu. Chociaż niektóre z nich mogłyby się wydawać drobnymi usprawnieniami, ich skumulowany efekt znacząco poprawia jakość kodu i produktywność programisty. Tych nowości warto się nauczyć, ponieważ nagrodą za poświęcony czas jest przyjemność płynąca z tworzenia znakomitych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Jesteś początkującym programistą, poszukujesz swojej ścieżki i zastanawiasz się właśnie nad tym, czy nie skierować uwagi w stronę aplikacji mobilnych? To książka dla Ciebie. Zawarty w niej materiał jest odpowiedni dla osoby dysponującej podstawami któregoś z języków programowania i bazowym doświadczeniem w pracy z platformą Android lub iOS. Ten przystępny przewodnik pozwoli Ci napisać własną aplikację, a następnie wydać ją w sklepie Google Play czy App Store. Jeśli poświęcisz trochę więcej czasu, umożliwi Ci także stworzenie aplikacji internetowej. A wszystko to z wykorzystaniem jednej bazy kodu. Brzmi zachęcająco?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
To kolejne, mocno przebudowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu zaczniesz skutecznie programować w języku C#. Nabierzesz wprawy w programowaniu zorientowanym obiektowo, pisaniu, testowaniu i debugowaniu funkcji, implementowaniu interfejsów i zarządzaniu danymi. Zobaczysz, w jaki sposób API środowiska .NET realizuje takie zadania jak monitorowanie wydajności i jej poprawianie, jak również praca z systemem plików i serializacją. Wiedza zawarta w kolejnych rozdziałach pozwoli Ci tworzyć praktyczne aplikacje i serwisy z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, wzorca MVC i technologii Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,90 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
179.00 zł (-70%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto siódme, uzupełnione i zaktualizowane wydanie cenionego podręcznika (dodano do niego kilka nowych rozdziałów). Dzięki lekturze poznasz od podstaw koncepcje programowania w języku C# i płynnie przejdziesz do tworzenia gier w Unity. Nauczysz się pisać skrypty implementujące prostą mechanikę gier, programować proceduralnie i zwiększać złożoność swoich gier poprzez wprowadzanie inteligentnych nieprzyjaciół i pocisków zadających obrażenia. W kolejnych rozdziałach poznasz coraz ciekawsze możliwości Unity, niezbędne w projektowaniu gier, takie jak sterowanie oświetleniem, ruchami gracza, kamerą, programowanie kolizji i wiele innych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Połączenie platformy Unity i języka C# zapewnia doskonałe środowisko do tworzenia i rozwijania różnego rodzaju gier komputerowych. To sprawia, że tandem ten jest niezwykle popularny wśród game developerów pragnących szybko i wydajnie osiągać profesjonalne efekty. Jednak sama znajomość narzędzi nie wystarczy, aby sprostać niełatwemu zadaniu zaprojektowania i zaprogramowania prawdziwej gry - by przekuć pomysł i umiejętności w prawdziwy produkt, trzeba czegoś więcej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Algorytmika to dziedzina, która w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat dostarczyła wielu efektywnych narzędzi wspomagających rozwiązywanie różnorodnych zagadnień za pomocą komputera. Dla niektórych stanowi swego rodzaju książkę kucharską, do której sięgają jedynie po wybrane przepisy, a dla innych — pole do rozwinięcia umiejętności skutecznego rozwiązywania problemów i szkołę niestandardowego myślenia. Niezależnie od podejścia jest to dziedzina, z którą wypada się zapoznać, jeśli ma się ambicję zostać zawodowym programistą lub po prostu być osobą nowoczesną i wszechstronnie wykształconą.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Jeśli uczysz się programowania od niedawna i chcesz tworzyć aplikacje desktopowe przy użyciu technologii WPF, to jest to książka dla Ciebie! Z jej pomocą szybko rozpoczniesz pisanie programów. W ten sposób, tworząc kolejne aplikacje okienkowe, będziesz poznawać kluczowe możliwości tej platformy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
O autorze książki
Jacek Matulewski - fizyk zajmujący się na co dzień optyką kwantową i układami nieuporządkowanymi na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Jego specjalnością są symulacje ewolucji układów kwantowych oddziaływujących z silnym światłem lasera.
Od 1998 interesuje się programowaniem dla systemu Windows, w szczególności w środowisku Borland C++Builder. Ostatnio zainteresowany platformą .NET i językiem C#. Poza opublikowanymi u nas książkami dotyczącymi programowania przygotował również cykl artykułów dla czasopisma "PC World Komputer" (od sierpnia 2005).
Wierny użytkownik kupionego w połowie lat osiemdziesiątych "komputera osobistego" ZX Spectrum 48k.
Jacek Matulewski - pozostałe książki
-
Promocja Promocja 2za1
MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D dotyczy programowania grafiki 3D, co oznacza, że do jej tworzenia wykorzystuje się kod, a nie edytor sceny obsługiwany myszką. Autorzy wyczerpująco omówili kluczowe zagadnienia, jak rozdzielenie definiowanie figur i brył, poruszanie nimi na scenie, oświetlenie i cienie, mieszanie kolorów czy odwzorowanie tekstur. Wyjaśnione są także kwestie wykraczające poza podstawy grafiki 3D i dotykające tworzenia gier, jak komponentyzacja produkcji gier czy kwestie projektowania systemów sterowania. W rezultacie Czytelnik otrzymuje książkę na temat grafiki 3D w MonoGame łączącą teorię z wykorzystaniem praktycznych przykładów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Oferowane przez Microsoft oprogramowanie Visual Studio ma spore możliwości. W tym środowisku można samodzielnie projektować aplikacje, aplikacje sieciowe, usługi sieciowe i serwisy internetowe ― czyli praktycznie wszystko. W ramach Visual Studio 2022 możliwa jest praca z .NET MAUI, międzyplatformową strukturą do tworzenia natywnych aplikacji mobilnych i klasycznych (z użyciem języków C# i XAML).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Microsoft Visual Studio to znakomite środowisko programistyczne, w którym bardzo wydajnie, a przy tym z przyjemnością, można projektować i testować aplikacje desktopowe, mobilne i webowe w kilku językach programowania, z wykorzystaniem bogatego zbioru bibliotek oraz interesujących dodatków dostępnych w usłudze NuGet, wydatnie skracających czas pracy. Jeśli chcesz poznać możliwości tego pakietu dla języka C# i nauczyć się tworzyć kompletne, dobrze przemyślane i doskonale działające aplikacje, nie zwlekaj, tylko czym prędzej sięgnij po tę książkę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Zestaw wzorców projektowych zaproponowany przez Gang Czworga jest jednym z fundamentów wiedzy każdego informatyka. Zakres tematyczny niniejszego kursu obejmuje znaczną część tej wiedzy, ze szczególnym uwzględnieniem wzorców strukturalnych i operacyjnych. Nauka wzorców projektowych — po programowaniu proceduralnym i obiektowym — stanowi obowiązkowy element rozwoju każdego programisty. Wzorce projektowe wyznaczają też język, jakim posługują się wytrawni programiści. Określają także ich sposób myślenia. Czy jesteś gotów wyjść poza zaklęty krąg powtarzających się błędów i przejść na wyższy poziom programowania w zgodzie z najlepszymi wzorcami? Jeśli tak, to usiądź wygodnie, bo zaczynamy!- Videokurs pkt
(44,55 zł najniższa cena z 30 dni)
44.55 zł
99.00 zł (-55%) -
Promocja Promocja 2za1
W środowisku Visual Studio 2015 możesz łatwo zbudować aplikację opartą na wzorcu MVVM i wyposażyć ją we wspaniały interfejs dzięki pomocy XAML. Z tej książki dowiesz się, jak mądrze zaprojektować strukturę Twojej aplikacji, co powinno znaleźć się w poszczególnych warstwach, jak związać interfejs z modelem, jak zdefiniować polecenia, własności i zachowania. Zobaczysz, jak testować kod. Poznasz także aplikacje uniwersalne dla Windows 8.1 oraz Windows 10. Krótko mówiąc, zdobędziesz solidną wiedzę o konstruowaniu znakomitych, łatwych w utrzymaniu aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o praktycznych aspektach działania Visual Studio, platformy .NET i programowaniu w języku C#, koniecznie przeczytaj tę książkę! Dowiesz się, jak pisać programy w C#, debugować je i kompilować. Zobaczysz, do czego służy biblioteka kontrolek i gdzie możesz bezpiecznie przechowywać dane. Przede wszystkim jednak będziesz miał możliwość rozwiązania wielu zadań, bo nic nie sprzyja nauce tak bardzo, jak samodzielne zmaganie się z ciekawymi zadaniami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
a książka zawiera wszystkie najważniejsze informacje pozwalające odkryć i wykorzystać zalety biblioteki Web Forms. Znajdziesz tu opis języka C# i programowania obiektowego w tym języku, a także dowiesz się, do czego przydaje się właściwa separacja modelu aplikacji. Odkryjesz, jak implementować usługę sieciową z użyciem technologii WCF, jak korzystać z baz danych i kaskadowych arkuszy stylów oraz do czego służy technologia AJAX. Ponadto poznasz kontrolki Web Forms, a potem zobaczysz, jak zastosować te informacje w praktyce - na przykładzie gry planszowej. Jeśli chcesz szybko i swobodnie projektować niewielkie aplikacje, musisz przeczytać tę książkę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ASP.NET Web Forms. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio
Jacek Matulewski, Maciej Grabek, Maciej Pakulski, Dawid Borycki
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
ASP.NET MVC — skorzystaj z pomocy potężnego sprzymierzeńca! Jak stworzyć wydajną aplikację działającą po stronie serwera? Jak zaprząc bazy danych do ścisłej współpracy z aplikacją internetową? Jak połączyć technologie ASP.NET MVC i ASP.NET WebForms dla uzyskania najlepszego efektu? Jak zaimplementować serwis Web API oraz aplikację ASP.NET MVC 4 ko- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ASP.NET MVC. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio
Dawid Borycki, Maciej Pakulski, Maciej Grabek, Jacek Matulewski
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Jeśli chcesz być naprawdę świetnym programistą C#, tworzącym aplikacje na platformę .NET, a do tej pory nie przestudiowałeś jeszcze porządnie kwestii współbieżności, pora to nadrobić. W tej książce znajdziesz informacje o podstawach tej technologii, takich jak wątki, a także o klasycznych pułapkach związanych z programowaniem współbieżnym. Kolejne rozdziały odkryją przed Tobą tajemnice zadań oraz bibliotek TPL. Poznasz również technologie DSS i CCR oraz dowiesz się co nieco na temat asynchroniczności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie równoległe i asynchroniczne w C# 5.0
Mateusz Warczak, Jacek Matulewski, Rafał Pawłaszek, Piotr Sybilski, Dawid Borycki, Tomasz Dziubak
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Jeśli jesteś początkującym użytkownikiem Visual Basic na platformie .NET, trafiłeś w dziesiątkę. Tu znajdziesz podstawy języka oraz wszystkie funkcje potrzebne do swobodnego projektowania aplikacji — bez nadmiernego wchodzenia w szczegóły. Zorientujesz się, jak działa środowisko Visual Studio i jak za pomocą jego narzędzi tworzyć aplikacje VB.NET. Dowiesz się więcej o debugowaniu kodu, programowaniu zorientowanym obiektowo i używaniu kontrolek, zarówno tych z biblioteki Windows Forms, jak i zaprojektowanych osobiście. Odkryjesz, jak można połączyć aplikację z bazą danych i jak wykorzystać technologie systemu Windows. To wszystko, czego Ci trzeba!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Witaj w internecie rzeczy! Tutaj możliwości ogranicza jedynie Twoja wyobraźnia - a także to, czy potrafisz sprawnie się poruszać po świecie, którym rządzą mikrokontrolery. Dzisiejsze rozwiązania stosowane w modelach IoT stanowią klucz do zrozumienia i kształtowania przyszłości. Stosowane w nich układy ESP8266 i ESP32 wyróżniają się wszechstronnością, niskim kosztem i potężną mocą obliczeniową. To czyni je idealnym narzędziem dla entuzjastów, hobbystów i profesjonalistów pragnących testować swoje pomysły w praktyce.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Sztuczna inteligencja jest na ustach wszystkich. Odkąd pojawił się ChatGPT, newsy ze świata informatyki trafiają na pierwsze strony gazet, pojawiają się w serwisach informacyjnych, programach radiowych i telewizyjnych. Na temat AI dyskutują już nie tylko programiści, ale także fizycy, filozofowie i specjaliści zajmujący się rynkiem pracy. Wojskowi i naukowcy odkrywają dla niej kolejne zastosowania w swoich dziedzinach, futurolodzy zaś na zmianę straszą wizjami rodem z Terminatora i Czarnego lustra i uspokajają, że to wszystko dla naszego dobra, a sztuczna inteligencja pozostaje przecież pod ludzką kontrolą.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
FPGA pochodzi od angielskiego field-programmable gate array. Polski odpowiednik to: bezpośrednio programowalna macierz bramek. FPGA jest rodzajem programowalnego układu logicznego. Ma tę samą funkcjonalność co układ scalony, tyle że może być wielokrotnie programowany bez demontażu. Z tego powodu znajduje zastosowanie tam, gdzie wymagana jest możliwość zmiany działania, na przykład w satelitach kosmicznych. Budujesz, instalujesz w urządzeniu docelowym, a potem modyfikujesz układ w zależności od potrzeb. Brzmi praktycznie, prawda?- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Jeśli wszystkie Twoje zestawy LEGO® zostały już zbudowane, a Ty szukasz inspiracji do tego, by ze swoich klocków skonstruować coś zupełnie nowego, to świetnie ― Ciocia od Klocków i Brodaty Geek mają mnóstwo pomysłów i nieograniczoną wyobraźnię. Dzięki ich wskazówkom i pomysłom nauczysz się patrzeć na klocki LEGO® w zupełnie nowy sposób i kreować fantastyczne światy bez żadnych ograniczeń!- Druk
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Trudno wyobrazić sobie dzisiejszy świat bez możliwości operowania na danych - tym samym bez arkuszy kalkulacyjnych, do których każdy z nas ma dostęp w swoich komputerach. Najpopularniejszy z nich, czyli Excel, jest masowo używany zarówno w firmach, jak i instytucjach publicznych, ale także w gospodarstwach domowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Jeżeli jesteś pracownikiem dozoru lub elektromonterem albo po ukończeniu nauki planujesz zajmować się eksploatacją urządzeń elektroenergetycznych u pracodawcy lub w ramach własnej działalności, musisz posiadać odpowiednie kwalifikacje. Świadectwa kwalifikacyjne uprawniające Cię do samodzielnej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych „E” lub sprawowania dozoru nad ich eksploatacją „D” możesz uzyskać po pozytywnym zdaniu egzaminu kwalifikacyjnego URE Grupy 1. Ta książka ma za zadanie pomóc Ci się do niego przygotować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Wirtualizacja serwerów pozwala lepiej wykorzystać posiadany sprzęt. Dzięki niej możliwe jest zwiększenie elastyczności systemu i usprawnienie zarządzania infrastrukturą IT. Spośród wielu platform wirtualizacyjnych dostępnych na rynku wyróżnia się VMware ESXi 8 - jeden z najbardziej zaawansowanych i wszechstronnych produktów, oferujący administratorom systemów kompleksowe rozwiązania. Wśród jego zaawansowanych funkcji znajdują się między innymi obsługa kontenerów, automatyzacja zarządzania, wsparcie dla najnowszych technologii sprzętowych, a także zintegrowane narzędzia do monitorowania i optymalizacji wydajności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Jak sądzisz, co stanowi bazę informatyki? Od czego powinien zacząć przyszły programista? Może od opanowania jednego z najpopularniejszych języków programowania? Oczywiście mógłby od tego rozpocząć, tyle że to trochę tak, jakby uczyć się korzystać z narzędzia bez świadomości, do czego ono właściwie służy. Języki programowania to praktyka. Tymczasem niezbędną wiedzą, którą także powinien opanować każdy przyszły informatyk, są podstawy dotyczące teorii informacji i kodowania.- Druk
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%)
Ebooka "C#. Lekcje programowania. Praktyczna nauka programowania dla platform .NET i .NET Core" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-1102-2, 9788328311022
- Data wydania książki drukowanej :
- 2021-01-19
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7838-4, 9788328378384
- Data wydania ebooka :
-
2021-01-19
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 122629
- Rozmiar pliku Pdf:
- 15.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 23MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 54.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
Spis treści książki
- Projekt aplikacji konsolowej 22
- Skróty klawiszowe Visual Studio 25
- Podpowiadanie kodu (IntelliSense) 27
- Strumienie wyjścia i wejścia 28
- Wszystkiego po trochu 29
- Pytania 32
- Pytania 36
- Deklaracja i zmiana wartości zmiennej 37
- Typy liczbowe oraz typ znakowy 39
- Określanie typu zmiennej przy inicjacji (pseudotyp var) 41
- Operatory 42
- Konwersje typów 45
- Łańcuchy 46
- String kontra StringBuilder 48
- [Dla dociekliwych] Formatowanie łańcuchów 50
- Typ wyliczeniowy 51
- Ćwiczenia 52
- Średnia arytmetyczna 52
- Równanie kwadratowe 55
- Łańcuchy 57
- Pytania 57
- Zadanie 58
- Parametry metody. Przeciążanie metod 60
- Domyślne wartości argumentów metod - argumenty opcjonalne 61
- Argumenty nazwane 62
- Wartości zwracane przez metody 62
- Zwracanie wartości przez argument metody 63
- [Dla dociekliwych] Zagadnienia zaawansowane 65
- [Dla dociekliwych] Delegacje 65
- [Dla dociekliwych] Wyrażenia lambda 66
- [Dla dociekliwych] Delegacje Action, Func i Predicate 68
- [Dla dociekliwych] Caller Information 69
- Ćwiczenia 71
- Średnia arytmetyczna 71
- Parzystość 71
- Zamiana parametrów 72
- [Dla dociekliwych] Metoda ogólna 73
- Równanie kwadratowe 74
- [Dla dociekliwych] Pochodne 75
- Pytania 77
- Wybór 79
- Instrukcja warunkowa if..else 79
- Konstrukcja if..else..if 80
- Instrukcja wyboru switch 81
- [Dla dociekliwych] Nowa składnia switch 82
- Powtarzanie 83
- Pętla for 84
- Pętla while 86
- Przerywanie iteracji i pętli 88
- Wyjątki 88
- Przechwytywanie wyjątków 89
- [Dla dociekliwych] Filtrowanie wyjątków 89
- [Dla dociekliwych] Sekcja finally 90
- Zgłaszanie wyjątków 91
- [Dla dociekliwych] Dyrektywy preprocesora 92
- Kompilacja warunkowa 92
- Definiowanie stałych preprocesora 94
- Bloki 95
- [Dla dociekliwych] Atrybuty 96
- Ćwiczenia 96
- Pętla for 96
- Liczba Eulera 98
- Pytaj aż do skutku 101
- Pytania 103
- Zadania 104
- Typy wartościowe i referencyjne 107
- Zwalnianie obiektów z pamięci 110
- Nullable 114
- [Dla dociekliwych] Leniwe inicjowanie zmiennych 116
- Pudełkowanie 116
- Operatory is i as 117
- [Dla dociekliwych] Typy dynamiczne 118
- Ćwiczenie 119
- Pytania 120
- Tablice 121
- Pętla foreach 123
- Wybór elementów z tablicy 123
- Tablica jako argument metody 124
- Podstawy 124
- [Dla dociekliwych] Dwie ciekawostki 125
- Sortowanie 126
- Liczby losowe 126
- Pliki tekstowe 128
- Tablice dla typów referencyjnych 132
- Inicjacja elementów tablicy 132
- Pętla foreach 133
- Sortowanie 133
- Płytkie i głębokie kopiowanie 134
- Ćwiczenia 135
- Zabawa dwiema kostkami 135
- Agregacja danych 136
- Przeszukiwanie zbioru 138
- [Dla dociekliwych] Zapowiedź LINQ 140
- Sortowanie i mediana 141
- [Dla dociekliwych] Histogram 143
- Pytania 146
- Zadania 146
- Program z błędem logicznym - pole do popisu dla debuggera 149
- Kontrolowane uruchamianie aplikacji w Visual Studio 150
- Śledzenie wykonywania programu krok po kroku (F10 i F11) 150
- Run to Cursor (Ctrl+F10) 152
- Punkt przerwania (F9) 152
- Okna Automatyczne, Lokalne i Wyrażenie kontrolne 153
- Stan wyjątkowy 156
- Zgłaszanie wyjątków 156
- Przechwytywanie wyjątków w konstrukcji try..catch 158
- Wymuszenie kontroli zakresu zmiennych 159
- Kolekcje 161
- Lista 161
- Słowniki 164
- Kolejka i stos 165
- [Dla dociekliwych] Iterator 166
- [Dla dociekliwych] Słowo kluczowe yield 168
- Krotki 169
- Ćwiczenia 170
- Równania kwadratowe 170
- Filtrowanie liczb parzystych 172
- Tłumaczenie 174
- Pytania 177
- Zadania 177
- Maszyna Turinga 179
- Dodawanie plików tekstowych do projektu 181
- Analiza zapisu taśmy 182
- Wczytywanie i parsowanie kodu programu 183
- Wykonywanie programu 184
- Argumenty linii komend 187
- Dystrybucja programów 188
- Zadania 189
- Po co definiować własne typy? 193
- Pojęcia programowania obiektowego 195
- Pola i metody 196
- Konstruktor 197
- Własności 197
- Modyfikatory dostępu 198
- Modyfikatory const i readonly 199
- Klasa czy struktura? 200
- Ćwiczenia 200
- Przygotowywanie projektu 201
- Konstruktor i statyczne pola 202
- Pierwsze testy 204
- Konwersje na łańcuch (metoda ToString) i na typ double 205
- Nadpisywanie i przeciążanie metod 206
- Metoda upraszczająca ułamek 206
- Właściwości 208
- Domyślnie implementowane właściwości 210
- Operatory arytmetyczne 211
- Operatory porównania oraz metody Equals i GetHashCode 213
- Operatory konwersji 215
- [Dla dociekliwych] Różne sposoby definiowania metod 216
- [Dla dociekliwych] Operator potęgowania 217
- Implementacja interfejsu IComparable<> 218
- Pytania 221
- Zadania 221
- Tworzenie zarządzanej biblioteki DLL 226
- Dodawanie do aplikacji referencji do biblioteki DLL 229
- [Dla dociekliwych] Dynamiczne ładowanie typów 230
- [Dla dociekliwych] Pakiet NuGet 231
- Pytania 233
- Projekt testów jednostkowych 236
- Przygotowania do tworzenia testów 237
- Pierwszy test jednostkowy 237
- Uruchamianie testów 239
- Dostęp do prywatnych pól testowanej klasy 240
- Testowanie wyjątków 242
- Kolejne testy weryfikujące otrzymane wartości 243
- Test ze złożoną weryfikacją 244
- Wielokrotnie powtarzane testy losowe 245
- Niepowodzenie testu 246
- Nieuniknione błędy 249
- Pytania 252
- Zadania 253
- Rozwiązywanie równań kwadratowych 255
- Wariant 1. 256
- Wariant 2. 259
- Wariant 3. 260
- Dodatkowa optymalizacja 262
- [Dla dociekliwych] Maszyna Turinga 2.0 264
- Dwójka 264
- Czwórka 266
- Program 267
- Stan 268
- Maszyna 271
- Rozruch 272
- Wezwanie do refaktoryzacji 274
- Statystyka 274
- Biblioteka. Interfejs IEnumerable<> 275
- Aplikacja 278
- Zbiór parametrów statystycznych 280
- Zadania 282
- Rozszerzenia 283
- Singleton 285
- Klasa statyczna 285
- Ukryty konstruktor 286
- Leniwa inicjacja 288
- Dopasowywanie wzorca 289
- [Dla dociekliwych] Zdarzenia 290
- [Dla dociekliwych] Typy anonimowe 293
- [Dla dociekliwych] Uwaga na temat zwalniania pamięci w klasach 295
- Ćwiczenia 298
- Rozszerzenia. Dopełnienie imitacji LINQ 298
- [Dla dociekliwych] Zdarzenia. Śledzenie zmian 300
- Singleton. Rejestrowanie zdarzeń w aplikacji 302
- Pytania 305
- Zadania 305
- Definiowanie typów ogólnych 308
- Określanie warunków, jakie mają spełniać parametry 309
- Implementacja interfejsów przez typ ogólny 310
- Definiowanie aliasów 312
- Typy ogólne z wieloma parametrami 312
- Kowariancja i kontrawariancja typów 314
- Pytania 318
- Dziedziczenie 319
- Klasy bazowe i klasy potomne 319
- Kolejność wywoływania konstruktorów 322
- Konwersja referencji do klasy bazowej 323
- Nadpisywanie a przesłanianie metod 324
- Polimorfizm 327
- Klasy abstrakcyjne 327
- Metody i własności wirtualne 330
- Polimorfizm 332
- Konstruktory a dziedziczenie raz jeszcze 334
- Ćwiczenia 337
- Relacje "jest" i "ma" 337
- Nadpisywanie i przeciążanie metod 339
- Zakres chroniony 340
- Pytania 342
- Zadania 342
- Interfejsy jako "wspólny mianownik" 345
- Interfejsy a klasy abstrakcyjne 347
- Przykład 349
- Interfejsy ogólne 350
- Pytania 352
- Zadania 352
- SOLID 353
- Zasada jednej odpowiedzialności 354
- Zasada otwarte-zamknięte 357
- Zasada podstawienia Liskov 359
- Zasada segregacji interfejsów 363
- Zasada odwrócenia zależności 365
- Krótki komentarz na temat odwrócenia kontroli 368
- Programowanie kontraktowe 369
- GRASP 369
- Zapachy kodu 371
- Oprogramowanie dla działu kadr 373
- Pracownik (liść) 373
- Kierownik (gałąź) 374
- Cykle 376
- Odwiedzający 377
- Wyświetlanie 380
- Głębokość 381
- Rozwiązanie problemu cykli 383
- Spłaszczanie drzewa do listy 386
- Zalety wzorców projektowych 387
- Rozszerzenie parametrów statystycznych 388
- Zadania 389
- Model 394
- Kontroler 397
- Widok 404
- Stosowanie i wycofywanie zmian 405
- Przerost formy nad treścią? 408
- Zadania 409
- Podstawy języka XML 411
- Deklaracja 411
- Elementy 412
- Atrybuty 413
- Komentarze 413
- LINQ to XML 413
- Tworzenie pliku XML za pomocą klas XDocument i XElement 413
- Pobieranie wartości z elementów o znanej pozycji w drzewie 417
- Pobieranie danych do kolekcji 418
- Drzewo i rekurencja 424
- Wyświetlanie drzewa w konsoli 426
- Zadania 427
- Operatory LINQ 429
- Pobieranie danych (filtrowanie i sortowanie) 431
- Analiza pobranych danych 433
- Wybór elementu 433
- Weryfikowanie danych 433
- Prezentacja w grupach 434
- Łączenie zbiorów danych 434
- Łączenie danych z różnych źródeł (operator join) 435
- Możliwość modyfikacji danych źródła 436
- Zapisywanie danych z kolekcji do pliku XML 437
- Zadania 439
- XML 441
- JSON 445
- Zadanie 450
- Zapis kolekcji do pliku CSV 451
- Kwestia przecinka 453
- Odczytywanie danych 454
- Uogólnienie 455
- Zadania 458
- Pakiet NuGet 461
- Formatowania 462
- Tekst 465
- Tworzenie dokumentu 466
- Rysunek 471
- Tabela 476
- Strumień w pamięci 480
- Instalacja pakietów NuGet 481
- Klasy encji i relacje 482
- Baza danych i tabele 484
- Dodawanie rekordów do tabeli 486
- Wyświetlanie rekordów 488
- Usuwanie rekordów 491
- Zmienianie danych w rekordzie 494
- Pominięte zagadnienia 495
- Inne scenariusze 496
- Zadania 497
- Informacje o środowisku aplikacji 501
- Podstawowe informacje o systemie i profilu użytkownika 501
- Katalogi specjalne zdefiniowane w bieżącym profilu użytkownika 502
- Odczytywanie zmiennych środowiskowych 503
- Lista dysków logicznych 504
- Równoległa pętla for 507
- Przerywanie pętli 509
- Programowanie asynchroniczne. Modyfikator async i operator await 510
- Zadania 517
- Systemy kontroli wersji kodu źródłowego 519
- Serwisy Git 521
- Tworzenie projektu 523
- Tworzenie nowej gałęzi 529
- Wprowadzanie zmian w projekcie 529
- Zatwierdzanie zmian 531
- Wypychanie do repozytorium 531
- Klonowanie projektu 533
- Rozwiązywanie konfliktów (scalanie) 535
- Scalanie gałęzi 541
- Przywracanie wcześniejszej wersji projektu 544
- O czym nie musimy wiedzieć, korzystając z Git w Visual Studio? 547
- Nowa inicjacja własności 549
- Rekordy 553
- Zmiany w instrukcji switch 558
- Polecenia najwyższego poziomu 559
Wstęp 17
CZĘŚĆ I. PODSTAWY PROGRAMOWANIA 19
Rozdział 1. Pierwszy kontakt ze środowiskiem Visual Studio 2019 i językiem C# 21
Rozdział 2. NET Framework, .NET Core i .NET Standard 33
Rozdział 3. Podstawowe typy danych 37
Rozdział 4. Metody 59
Rozdział 5. Sterowanie przepływem 79
Rozdział 6. Wiele hałasu o null 107
Rozdział 7. Tablice, pętle i pliki 121
Rozdział 8. Tropienie błędów 149
Rozdział 9. Kolekcje i krotki 161
[Dla dociekliwych] Rozdział 10. Maszyna Turinga 179
CZĘŚĆ II. PROGRAMOWANIE OBIEKTOWE 191
Rozdział 11. Definiowanie typów 193
Rozdział 12. Biblioteki DLL 225
Rozdział 13. Testy jednostkowe 235
Rozdział 14. Przykłady I 255
Rozdział 15. Miscellanea 283
[Dla dociekliwych] Rozdział 16. Typy ogólne 307
Rozdział 17. Dziedziczenie i polimorfizm 319
Rozdział 18. Interfejsy 345
Rozdział 19. Klasa do klasy 353
Rozdział 20. Przykłady II 373
CZĘŚĆ III. DANE W APLIKACJI 391
Rozdział 21. Wzorzec MVC 393
Rozdział 22. Przechowywanie danych w plikach XML 411
Rozdział 23. LINQ 429
Rozdział 24. Serializacja do XML i JSON 441
Rozdział 25. CSV 451
Rozdział 26. OpenXML (.docx) 461
Rozdział 27. Entity Framework Core i SQLite 481
DODATKI 499
Dodatek A. Informacje o systemie 501
Dodatek B. Elementy programowania współbieżnego 507
Dodatek C. Git. Wersjonowanie i kopie bezpieczeństwa kodu źródłowego 519
Dodatek D. Co nowego w C# 9.0? 549
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
W tej książce znajdziesz przejrzystą, praktyczną i kompletną ścieżkę, która doprowadzi Twoją firmę do analitycznej doskonałości! Dzięki lekturze zdobędziesz wiedzę potrzebną do skutecznego wykorzystywania informacji w realizacji celów biznesowych. Jeśli dostrzegasz ograniczenia tradycyjnych metod interpretacji danych, docenisz opisaną tu dynamiczną i realistyczną strategię zwiększania możliwości analitycznych. Dowiesz się, jak wprowadzić inteligentną automatyzację i nowoczesną sztuczną inteligencję, co umożliwi podejmowanie lepszych decyzji w Twoim zespole.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Administratorzy systemów linuksowych mogą pracować za pomocą myszy, korzystając z interfejsu graficznego, jednak pełny potencjał Linuksa ujawnia się dzięki pracy z wierszem poleceń. Umiejętność używania tego narzędzia przydaje się każdemu, komu zależy na efektywnym działaniu systemu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Jedni się jej obawiają, inni patrzą na nią z nadzieją. Sztuczna inteligencja, z angielskiego artificial intelligence (AI), to technologia, która oferuje niespotykane dotąd możliwości i imponującą wydajność. Jeśli w odpowiedni sposób zadać jej pytanie, jest w stanie precyzyjnie na nie odpowiedzieć i podsunąć rozwiązanie. Po otrzymaniu konkretnych wskazówek może wygenerować wysokiej jakości grafiki i filmy. Kluczowe jest, aby nauczyć się właściwie zadawać pytania i poprawnie formułować polecenia. Innymi słowy ― promptować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Lektura tej książki pozwoli Ci przyswoić kluczowe koncepcje i opanować dobre praktyki, które warto stosować podczas tworzenia kodu. Poznasz zarówno klasyczne wzorce projektowe, jak i te opracowane specjalnie z myślą o systemach wbudowanych. Znajdziesz tu rozdziały poświęcone nowoczesnym technologiom, takim jak systemy współpracujące z internetem rzeczy i czujniki sieciowe, a także omówienie zagadnień związanych z silnikami. Dokładnie zbadasz tematykę debugowania, strategii zarządzania danymi ― i wiele więcej! Dowiesz się, jak budować architekturę urządzenia z uwzględnieniem procesora, a nie systemu operacyjnego. Zapoznasz się również z technikami rozwiązywania problemów sprzętowych, modyfikowania projektów i definiowania wymagań produkcyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Z tą książką opanujesz podstawy generatywnej AI i nauczysz się skutecznie stosować jej modele w praktyce. Szczególną uwagę poświęcono integracji modeli językowych i dyfuzyjnych, co często bywa wyzwaniem, zwłaszcza w zakresie stabilności uzyskanych rozwiązań. Autorzy w jasny sposób wyjaśniają, jak za sprawą inżynierii promptów zapewnić niezawodność działania sztucznej inteligencji w środowiskach produkcyjnych. Co więcej, zaproponowane zasady są skonstruowane tak, aby bez trudu przetrwały próbę czasu i mogły być używane również dla przyszłych modeli!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta praktyczna książka ułatwi Ci optymalne używanie narzędzi AI na wszystkich etapach tworzenia oprogramowania. Niezależnie od Twojego doświadczenia nauczysz się korzystać z szerokiej gamy rozwiązań: od dużych modeli językowych ogólnego przeznaczenia (ChatGPT, Gemini i Claude) po systemy przeznaczone do kodowania (GitHub Copilot, Tabnine, Cursor i Amazon CodeWhisperer). Poznasz również metodykę programowania modułowego, która efektywnie współgra z technikami pisania promptów do generowania kodu. W książce znajdziesz także najlepsze sposoby zastosowania uniwersalnych modeli LLM w nauce języka programowania, wyjaśnianiu kodu lub przekładaniu go na inny język programowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie wspomagane sztuczną inteligencją. Lepsze planowanie, kodowanie, testowanie i wdrażanie
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Rak nieuchronnie stanie się częścią Waszego życia. U Was lub u kogoś bliskiego ― członka rodziny albo przyjaciela ― zostanie zdiagnozowany nowotwór. Będziecie mieć mnóstwo pytań. Jaki to rodzaj raka? Kiedy to się zaczęło? Co go spowodowało? Dlaczego się pojawił? Jaki jest najlepszy rodzaj leczenia? Czy jest uleczalny? Jak długo jeszcze pozwoli żyć? W tej książce przedstawiamy informacje na temat raka i jego leczenia, by ułatwić Wam znalezienie i zrozumienie odpowiedzi na te pytania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej praktycznej książce przekonasz się, że w Excelu możesz przeprowadzić dogłębną analizę danych i wyciągnąć z nich cenną wiedzę. Wystarczy, że skorzystasz z najnowszych funkcji i narzędzi Excela. W poradniku pokazano, jak za pomocą Power Query budować przepływy pracy porządkujące dane i jak projektować w skoroszycie relacyjne modele danych przy użyciu Power Pivot. Ponadto odkryjesz nowe możliwości przeprowadzania analiz, w tym dynamiczne funkcje tablicowe i pozyskiwanie wartościowych informacji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Dowiesz się również, jak za sprawą integracji z Pythonem zautomatyzować analizę danych i budować raporty.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Nawet jeśli nie darzysz królowej nauk płomiennym uczuciem, dzięki temu kompleksowemu opracowaniu z łatwością poradzisz sobie z jej lepszym poznaniem. Nie znajdziesz tu skomplikowanych teorii naukowych, tylko przystępnie podane koncepcje matematyczne niezbędne do rozwoju w dziedzinie sztucznej inteligencji, w szczególności do praktycznego stosowania najnowocześniejszych modeli. Poznasz takie zagadnienia jak regresja, sieci neuronowe, sieci konwolucyjne, optymalizacja, prawdopodobieństwo, procesy Markowa, równania różniczkowe i wiele innych w ekskluzywnym kontekście sztucznej inteligencji. Książkę docenią pasjonaci nowych technologii, twórcy aplikacji, inżynierowie i analitycy danych, a także matematycy i naukowcy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Przygotujcie się na podróż do nieznanego świata, który rządzi naszymi ciałami jako gigantyczne imperium bakterii, grzybów i wirusów zamieszkujących nasze jelita. W książce Świat mikrobiomu James Kinross odsłania tajemnice tytułowego mikrobiomu — zbiorowiska drobnoustrojów, które mają wpływ na każdy aspekt naszego życia, od trawienia kolacji i odporności na choroby po samopoczucie i wybory miłosne. Mikroby te są prawdziwymi mistrzami manipulacji. Dowiedzcie się, jak te małe stworzenia mogą zmienić wasze życie, powodować choroby cywilizacyjne, a nawet pomóc wam znaleźć winnego ostatniego ataku na lodówkę w środku nocy. Świat mikrobiomu to nieoceniona skarbnica wiedzy o fascynujących procesach zachodzących w naszych jelitach i całym ludzkim organizmie.- Druk
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: C#. Lekcje programowania. Praktyczna nauka programowania dla platform .NET i .NET Core Jacek Matulewski
(5)(2)
(0)
(0)
(3)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie