- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.8/6 Opinie: 12
- Stron:
- 824
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Visual Studio 2010 dla programistów C#
Doskonały przewodnik po świecie programowania w C# dla platformy .NET!
- Środowisko Visual Studio 2010, język C# 4.0 i podstawy projektowania aplikacji
- Bazy danych i technologia LINQ
- Nowy paradygmat zrównoleglenia aplikacji z biblioteką TPL
- Technologie Windows i wprowadzenie do XNA 4.0
Język C# na dobre zadomowił się już na rynku programistycznym. Zarówno on sam, jak i platforma .NET przydają się do najróżniejszych zastosowań, obejmujących nie tylko projektowanie złożonych aplikacji korzystających z baz danych, ale również usług systemu Windows lub gier. Pora więc zapoznać się z tym językiem programowania, oswoić ze środowiskiem Visual Studio 2010 firmy Microsoft i zorientować się, jak możesz wykorzystać nowe umiejętności. Ta obszerna książka o przekrojowym charakterze ułatwi Ci wejście w świat języka C#, platform .NET i XNA. Poznasz również wiele zaawansowanych technik programistycznych.
Z pierwszej części przewodnika poznasz język C# i bogate środowisko programistyczne Visual Studio 2010. Nauczysz się również jak wydajnie projektować aplikacje z graficznym interfejsem użytkownika. Kolejne części poruszają kwestie połączenia aplikacji z bazą danych i stosowania technologii LINQ. W dobie komputerów z wieloma procesorami o wielu rdzeniach bardzo ważna jest umiejętność tworzenia aplikacji wielowątkowych. Temu zagadnieniu poświęcona jest część czwarta dotycząca nowej biblioteki TPL. Znajdziesz tu także opis zagadnień związanych z usługami sieciowymi WCF i pracą z wykorzystaniem różnorodnych technologii Windows. Osobną część poświęcono także wprowadzeniu do technologii XNA 4.0 i budowaniu z jej pomocą gier korzystających z grafiki 2D. Jeśli chcesz programować w języku C#, nie możesz przegapić tej książki!
- Środowisko Visual Studio 2010, język C# i debugowanie kodu
- Projektowanie zorientowane obiektowo i przegląd komponentów Windows Forms
- Podstawy ADO.NET, eksport i prezentacja danych, transakcje i raportowanie
- Wprowadzenie do zapytań LINQ i tworzenie źródeł danych LINQ
- Programowanie współbieżne — wątki i zadania
- Klasa Parallel i dane w programach równoległych, technologia PLINQ
- Biblioteka WCF — tworzenie usług sieciowych nowej generacji
- Technologie Windows — rejestr systemu, komunikaty, usługi i automatyzacja
- Tworzenie gier w XNA 4.0, użycie shakerów HLSL
- Użycie wyrażeń regularnych – sposób na weryfikację wprowadzanych danych
- Testy jednostkowe – najlepsza metoda sprawdzania poprawności kodu
Poznaj platformę .NET i język C# od podszewki!
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Jesteś początkującym programistą, poszukujesz swojej ścieżki i zastanawiasz się właśnie nad tym, czy nie skierować uwagi w stronę aplikacji mobilnych? To książka dla Ciebie. Zawarty w niej materiał jest odpowiedni dla osoby dysponującej podstawami któregoś z języków programowania i bazowym doświadczeniem w pracy z platformą Android lub iOS. Ten przystępny przewodnik pozwoli Ci napisać własną aplikację, a następnie wydać ją w sklepie Google Play czy App Store. Jeśli poświęcisz trochę więcej czasu, umożliwi Ci także stworzenie aplikacji internetowej. A wszystko to z wykorzystaniem jednej bazy kodu. Brzmi zachęcająco?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w języku C# i użytkowania środowiska .NET postanowił podejść w odmienny sposób. W najnowszej publikacji swojego autorstwa zatem skupia się na praktycznym wymiarze programowania, czyli używaniu dostępnych w oprogramowaniu Visual Studio 2022 komponentów zwanych kontrolkami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
W nowym wydaniu uwzględniono zmiany, jakie zaszły w świecie AVR w ciągu ostatnich 3 lat, czyli np. zmianę AVR Studio na Atmel Studio. Znajdziesz tu podstawy posługiwania się nowym IDE, tworzenia oraz debugowania w nim projektów. Dowiesz się więcej o zmianach w kompilatorze avr-gcc, a szczególnie o tzw. nazwanych przestrzeniach adresowych, które ułatwiły dostęp do danych umieszczonych w pamięci FLASH mikrokontrolera. Odkryjesz, jak wykorzystać piloty telewizyjne do sterowania pisanym programem i jak połączyć program w C z asemblerem. Miłośnicy LED-ów zrozumieją, jak obsługiwać wielokolorowe matryce z wykorzystaniem peryferii dostępnych w AVR oraz jak sprzętowo realizować wymianę danych z popularnymi diodami ze sterownikiem WS2812B. Jeśli chcesz, by mikrokontroler stał się Twoim sprzymierzeńcem, musisz przeczytać tę książkę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Język C dla mikrokontrolerów AVR. Od podstaw do zaawansowanych aplikacji. Wydanie II Język C dla mikrokontrolerów AVR. Od podstaw do zaawansowanych aplikacji. Wydanie II
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Promocja
Książka "Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych" to szczegółowy opis najnowszej specyfikacji tego języka w kontekście zastosowania go w procesie wytwarzania oprogramowania.- Druk pkt
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych
Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Książka "Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem. Wzorce projektowe" to przegląd wzorców wykorzystywanych przy projektowaniu aplikacji korporacyjnych.- Druk pkt
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem. Wzorce projektowe Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem. Wzorce projektowe
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
Praktyczny przewodnik po podstawach programowania w języku Visual C# Dowiedz się, jak budować aplikacje przy użyciu Microsoft Visual C# 2012 oraz Visual Studio 2012 krok po kroku. Idealny dla osób z podstawowymi umiejętnościami programowania, podręcznik ten przedstawia praktyczne ćwiczenia i techniki, które pozwolą perfekcyjnie opanować funkcje jęz(88,83 zł najniższa cena z 30 dni)
88.83 zł
98.70 zł (-10%) -
Promocja
Poziom umiejętności: Początkujący Wymagania wstępne: Brak Gotowy do nauki programowania? Poznaj podstawy programowania w języku Visual Basic i zacznij tworzyć aplikacje dla systemu Windows 8 oraz dla Sklepu Windows. Nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia, nie przejmuj się po prostu bierz się do dzieła! Książka ta wprowadzi Cię do świata najważn(43,47 zł najniższa cena z 30 dni)
43.47 zł
48.30 zł (-10%) -
Promocja
Praktyczny przewodnik krok po kroku nauki programowania w języku Visual C#. Naucz się krok po kroku, jak tworzyć własne aplikacje w oparciu o język Visual C# 2010 oraz platformę Microsoft .NET Framework 4.0. Książka jest przeznaczona dla osób posiadających już podstawowe umiejętności w zakresie programowania, pozwalając w serii ćwiczeń praktycznie(88,83 zł najniższa cena z 30 dni)
88.83 zł
98.70 zł (-10%) -
Promocja
Praktyczny przewodnik po podstawach programowania w języku Visual C# Rozszerz swoje umiejętności i samodzielnie poznaj podstawy języka Microsoft Visual C# 2013. Ta książka jest idealna dla osób mających już podstawowe umiejętności w dziedzinie programowania i chcących poznać Visual C# 2013. Dzięki serii ćwiczeń krok po kroku i licznym przykładom ko(88,83 zł najniższa cena z 30 dni)
88.83 zł
98.70 zł (-10%) -
Promocja
Praca z zestawem różnych pojawiających się nowych technologii jest sporym wyzwaniem. Zadaniem pakietu Visual Studio 2012 jest umożliwianie użytkowni-kom programowania i obsługi aplikacji klienckich i biznesowych. Platforma .NET 4.5 zapewnia programistom szerokie możliwości pracy nad wszelkimi formami aplikacji i usług, od klienckich poprzez mobilneVisual Studio 2012 i .NET 4.5. Poradnik dla zaawansowanych programistów Visual Studio 2012 i .NET 4.5. Poradnik dla zaawansowanych programistów
(62,37 zł najniższa cena z 30 dni)
62.37 zł
69.30 zł (-10%)
O autorach książki
Jacek Matulewski - fizyk zajmujący się na co dzień optyką kwantową i układami nieuporządkowanymi na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Jego specjalnością są symulacje ewolucji układów kwantowych oddziaływujących z silnym światłem lasera.
Od 1998 interesuje się programowaniem dla systemu Windows, w szczególności w środowisku Borland C++Builder. Ostatnio zainteresowany platformą .NET i językiem C#. Poza opublikowanymi u nas książkami dotyczącymi programowania przygotował również cykl artykułów dla czasopisma "PC World Komputer" (od sierpnia 2005).
Wierny użytkownik kupionego w połowie lat osiemdziesiątych "komputera osobistego" ZX Spectrum 48k.
Dawid Borycki - programista, znawca zagadnień z zakresu programowania w różnych technologiach: desktopowych, mobilnych i internetowych. Jest autorem jedenastu książek (w tym dwóch w legendarnej serii Developer Series dla Microsoft Press), twórcą trzech kursów video, napisał także kilkadziesiąt artykułów do prasy fachowej.
Jacek Matulewski, Dawid Borycki, Mateusz Warczak, Grzegorz Kraus, Maciej Pakulski, Maciej Grabek, Jacek Lewandowski, Sławomir Orłowski - pozostałe książki
-
Promocja
Oferowane przez Microsoft oprogramowanie Visual Studio ma spore możliwości. W tym środowisku można samodzielnie projektować aplikacje, aplikacje sieciowe, usługi sieciowe i serwisy internetowe ― czyli praktycznie wszystko. W ramach Visual Studio 2022 możliwa jest praca z .NET MAUI, międzyplatformową strukturą do tworzenia natywnych aplikacji mobilnych i klasycznych (z użyciem języków C# i XAML).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Książka, którą trzymasz w ręku, to znakomity podręcznik do nauki programowania od podstaw. Autor, wieloletni wykładowca akademicki i nauczyciel studentów informatyki, proponuje naukę programowania w języku C#. To wybór nieprzypadkowy. C# jest nowoczesnym, obiektowym, stale rozwijanym i popularnym językiem, którym opiekuje się firma Microsoft. Dodatkowo ― dzięki podobieństwu C# do innych często używanych języków z rodziny C, C++ i Java ― wszystko, czego nauczysz się z podręcznika, możesz wykorzystać także do programowania w tych językach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C#. Lekcje programowania. Praktyczna nauka programowania dla platform .NET i .NET Core C#. Lekcje programowania. Praktyczna nauka programowania dla platform .NET i .NET Core
Czasowo niedostępna
-
Microsoft Visual Studio to znakomite środowisko programistyczne, w którym bardzo wydajnie, a przy tym z przyjemnością, można projektować i testować aplikacje desktopowe, mobilne i webowe w kilku językach programowania, z wykorzystaniem bogatego zbioru bibliotek oraz interesujących dodatków dostępnych w usłudze NuGet, wydatnie skracających czas pracy. Jeśli chcesz poznać możliwości tego pakietu dla języka C# i nauczyć się tworzyć kompletne, dobrze przemyślane i doskonale działające aplikacje, nie zwlekaj, tylko czym prędzej sięgnij po tę książkę.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Visual Studio 2017. Tworzenie aplikacji Windows w języku C# Visual Studio 2017. Tworzenie aplikacji Windows w języku C#
Czasowo niedostępna
-
W środowisku Visual Studio 2015 możesz łatwo zbudować aplikację opartą na wzorcu MVVM i wyposażyć ją we wspaniały interfejs dzięki pomocy XAML. Z tej książki dowiesz się, jak mądrze zaprojektować strukturę Twojej aplikacji, co powinno znaleźć się w poszczególnych warstwach, jak związać interfejs z modelem, jak zdefiniować polecenia, własności i zachowania. Zobaczysz, jak testować kod. Poznasz także aplikacje uniwersalne dla Windows 8.1 oraz Windows 10. Krótko mówiąc, zdobędziesz solidną wiedzę o konstruowaniu znakomitych, łatwych w utrzymaniu aplikacji!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o praktycznych aspektach działania Visual Studio, platformy .NET i programowaniu w języku C#, koniecznie przeczytaj tę książkę! Dowiesz się, jak pisać programy w C#, debugować je i kompilować. Zobaczysz, do czego służy biblioteka kontrolek i gdzie możesz bezpiecznie przechowywać dane. Przede wszystkim jednak będziesz miał możliwość rozwiązania wielu zadań, bo nic nie sprzyja nauce tak bardzo, jak samodzielne zmaganie się z ciekawymi zadaniami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Visual Studio 2013. Podręcznik programowania w C# z zadaniami Visual Studio 2013. Podręcznik programowania w C# z zadaniami
Czasowo niedostępna
-
a książka zawiera wszystkie najważniejsze informacje pozwalające odkryć i wykorzystać zalety biblioteki Web Forms. Znajdziesz tu opis języka C# i programowania obiektowego w tym języku, a także dowiesz się, do czego przydaje się właściwa separacja modelu aplikacji. Odkryjesz, jak implementować usługę sieciową z użyciem technologii WCF, jak korzystać z baz danych i kaskadowych arkuszy stylów oraz do czego służy technologia AJAX. Ponadto poznasz kontrolki Web Forms, a potem zobaczysz, jak zastosować te informacje w praktyce - na przykładzie gry planszowej. Jeśli chcesz szybko i swobodnie projektować niewielkie aplikacje, musisz przeczytać tę książkę!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ASP.NET Web Forms. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio ASP.NET Web Forms. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio
Jacek Matulewski, Maciej Grabek, Maciej Pakulski, Dawid Borycki
Niedostępna
-
Promocja
ASP.NET MVC — skorzystaj z pomocy potężnego sprzymierzeńca! Jak stworzyć wydajną aplikację działającą po stronie serwera? Jak zaprząc bazy danych do ścisłej współpracy z aplikacją internetową? Jak połączyć technologie ASP.NET MVC i ASP.NET WebForms dla uzyskania najlepszego efektu? Jak zaimplementować serwis Web API oraz aplikację ASP.NET MVC 4 ko- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ASP.NET MVC. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio ASP.NET MVC. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio
Dawid Borycki, Maciej Pakulski, Maciej Grabek, Jacek Matulewski
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Jeśli chcesz być naprawdę świetnym programistą C#, tworzącym aplikacje na platformę .NET, a do tej pory nie przestudiowałeś jeszcze porządnie kwestii współbieżności, pora to nadrobić. W tej książce znajdziesz informacje o podstawach tej technologii, takich jak wątki, a także o klasycznych pułapkach związanych z programowaniem współbieżnym. Kolejne rozdziały odkryją przed Tobą tajemnice zadań oraz bibliotek TPL. Poznasz również technologie DSS i CCR oraz dowiesz się co nieco na temat asynchroniczności.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie równoległe i asynchroniczne w C# 5.0 Programowanie równoległe i asynchroniczne w C# 5.0
Mateusz Warczak, Jacek Matulewski, Rafał Pawłaszek, Piotr Sybilski, Dawid Borycki, Tomasz Dziubak
Niedostępna
-
Autorzy książki Visual C++. Gotowe rozwiązania dla programistów Windows skupiają się w niej nie tyle na opisie samego środowiska programistycznego, ile na możliwościach, jakie oferuje ono swoim użytkownikom. Po krótkim wprowadzeniu do projektowania interfejsu aplikacji przechodzą do kontroli stanu systemu, obsługi tworzonego programu, omówienia systemów plików, multimediów i rejestru, komunikatów Windows, bibliotek DLL oraz automatyzacji i wielu innych zagadnień. W publikacji tej znajdziesz gotowe odpowiedzi na wiele pytań dotyczących konkretnych kwestii programistycznych, rzeczowe porady oraz sposoby wykorzystania funkcji i technologii dostępnych podczas programowania w środowisku Visual C++.
- Druk
Visual C++. Gotowe rozwiązania dla programistów Windows Visual C++. Gotowe rozwiązania dla programistów Windows
Jacek Matulewski, Maciej Pakulski, Dawid Borycki, Bartosz Biały, Piotr Pepłowski, Michał Matuszak, Daniel Szlag, Dawid Urbański
Niedostępna
-
Jeśli jesteś początkującym użytkownikiem Visual Basic na platformie .NET, trafiłeś w dziesiątkę. Tu znajdziesz podstawy języka oraz wszystkie funkcje potrzebne do swobodnego projektowania aplikacji — bez nadmiernego wchodzenia w szczegóły. Zorientujesz się, jak działa środowisko Visual Studio i jak za pomocą jego narzędzi tworzyć aplikacje VB.NET. Dowiesz się więcej o debugowaniu kodu, programowaniu zorientowanym obiektowo i używaniu kontrolek, zarówno tych z biblioteki Windows Forms, jak i zaprojektowanych osobiście. Odkryjesz, jak można połączyć aplikację z bazą danych i jak wykorzystać technologie systemu Windows. To wszystko, czego Ci trzeba!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Visual Basic .NET w praktyce. Błyskawiczne tworzenie aplikacji Visual Basic .NET w praktyce. Błyskawiczne tworzenie aplikacji
Niedostępna
Ebooka "Visual Studio 2010 dla programistów C#" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Visual Studio 2010 dla programistów C#" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Visual Studio 2010 dla programistów C#" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Visual Studio 2010 dla programistów C# (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: NetWorld Piotr Kociatkiewicz, 7-8/2011Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Visual Studio jest obecnie najbardziej popularnym środowiskiem programowania używanym do projektowania aplikacji dla .NET. Książka jest skierowana do programistów początkujących i zaawansowanych, którzy chcą korzystać lub już korzystają z platformy .NET. Ci pierwsi mają okazję poznać środowisko programowania Visual Studio 2010 i nauczyć się języka C# 4.0 oraz podstawowych technik programowania aplikacji z graficznym interfejsem użytkownika. Dowiedzą się też, jak używać baz danych, łączyć się z nimi, pobierać i zapisywać dane i je prezentować. Bardziej zaawansowanych programistów zainteresują nowości platformy .NET: biblioteka TPL ułatwiająca tworzenie aplikacji wielowątkowych, pozwalających lepiej wykorzystać procesory wielordzeniowe, oraz biblioteka WCF integrująca technologie sieciowe platformy .NET, takie jak DCOM, COM+, MSMQ i .NET Remoting. Książka przybliża również technologię XNA 4.0, przydatną do projektowania gier korzystających z grafiki 2D.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2173-6, 9788324621736
- Data wydania książki drukowanej :
- 2011-04-21
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5501-4, 9788324655014
- Data wydania ebooka :
-
2012-09-25
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 172x245
- Numer z katalogu:
- 5782
- Rozmiar pliku Pdf:
- 17MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 18.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 33.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Visual Studio - Programowanie
Spis treści książki
- Projektowanie interfejsu aplikacji (20)
- Tworzenie projektu (20)
- Dokowanie palety komponentów Toolbox (22)
- Tworzenie interfejsu za pomocą komponentów Windows Forms (22)
- Zapisywanie i wczytywanie projektu (24)
- Analiza kodu pierwszej aplikacji (24)
- Metody zdarzeniowe (29)
- Metoda uruchamiana w przypadku wystąpienia zdarzenia kontrolki (29)
- Testowanie metody zdarzeniowej (29)
- Przypisywanie istniejącej metody do zdarzeń komponentów (31)
- Edycja metody zdarzeniowej (32)
- Modyfikowanie własności komponentów (32)
- Wywoływanie metody zdarzeniowej z poziomu kodu (32)
- Reakcja aplikacji na naciskanie klawiszy (33)
- Skąd biorą się błędy i jak ich unikać? (35)
- Kontrolowane uruchamianie aplikacji w Visual C# (36)
- Śledzenie wykonywania programu krok po kroku (F10 i F11) (37)
- Run to Cursor (Ctrl+F10) (38)
- Breakpoint (F9) (38)
- Okna Locals i Watch (39)
- Stan wyjątkowy (41)
- Zgłaszanie wyjątków (41)
- Przechwytywanie wyjątków w konstrukcji try..catch (42)
- Platforma .NET (46)
- Środowisko uruchomieniowe (46)
- Kod pośredni i podwójna kompilacja (46)
- Skróty, które warto poznać (46)
- Podstawowe typy danych (47)
- Deklaracja i zmiana wartości zmiennej (47)
- Typy liczbowe oraz znakowy (48)
- Określanie typu zmiennej przy inicjacji (pseudotyp var) (49)
- Operatory (49)
- Konwersje typów podstawowych (51)
- Operatory is i as (51)
- Łańcuchy (52)
- Typ wyliczeniowy (54)
- Leniwe inicjowanie zmiennych (55)
- Metody (55)
- Przeciążanie metod (56)
- Domyślne wartości argumentów metod - argumenty opcjonalne (nowość języka C# 4.0) (57)
- Argumenty nazwane (nowość języka C# 4.0) (58)
- Wartości zwracane przez metody (58)
- Zwracanie wartości przez argument metody (58)
- Delegacje i zdarzenia (59)
- Wyrażenia lambda (60)
- Typy wartościowe i referencyjne (61)
- Nullable (62)
- Pudełkowanie (63)
- Typy dynamiczne (nowość języka C# 4.0) (63)
- Sterowanie przepływem (66)
- Instrukcja warunkowa if..else (66)
- Instrukcja wyboru switch (66)
- Pętle (67)
- Wyjątki (68)
- Dyrektywy preprocesora (70)
- Kompilacja warunkowa - ostrzeżenia (70)
- Definiowanie stałych preprocesora (70)
- Bloki (71)
- Atrybuty (71)
- Kolekcje (72)
- "Zwykłe" tablice (72)
- Pętla foreach (74)
- Sortowanie (74)
- Kolekcja List (75)
- Kolekcja SortedList i inne słowniki (77)
- Kolejka i stos (77)
- Tablice jako argumenty metod oraz metody z nieokreśloną liczbą argumentów (78)
- Słowo kluczowe yield (79)
- Nowa forma inicjacji obiektów i tablic (80)
- Przykład struktury (Ulamek) (84)
- Przygotowanie projektu (84)
- Konstruktor i statyczne obiekty składowe (84)
- Pierwsze testy (85)
- Konwersje na łańcuch (metoda ToString) i na typ double (86)
- Metoda upraszczająca ułamek (86)
- Własności (87)
- Operatory arytmetyczne (88)
- Operatory porównania oraz metody Equals i GetHashCode (89)
- Operatory konwersji (90)
- Implementacja interfejsu (na przykładzie IComparable) (91)
- Definiowanie typów parametrycznych (92)
- Definiowanie typów ogólnych (93)
- Określanie warunków, jakie mają spełniać parametry (94)
- Implementacja interfejsów przez typ ogólny (95)
- Definiowanie aliasów (96)
- Typy ogólne z wieloma parametrami (97)
- Rozszerzenia (98)
- Typy anonimowe (99)
- Notatnik.NET (101)
- Projektowanie interfejsu aplikacji i menu główne (101)
- Okna dialogowe i pliki tekstowe (106)
- Edycja i korzystanie ze schowka (113)
- Drukowanie (113)
- Elektroniczna kukułka (120)
- Ekran powitalny (splash screen) (120)
- Przygotowanie ikony w obszarze powiadamiania (122)
- Odtwarzanie pliku dźwiękowego (125)
- Ustawienia aplikacji (126)
- Dywan graficzny (129)
- Lista uruchomionych procesów (132)
- Podstawy (135)
- Interfejs przykładowej aplikacji (135)
- Inicjacja procesu przeciągania (137)
- Akceptacja upuszczenia elementu (138)
- Reakcja na upuszczenie elementu (139)
- Czynności wykonywane po zakończeniu procesu przenoszenia i upuszczania (140)
- Przenoszenie elementów między różnymi aplikacjami (140)
- Zagadnienia zaawansowane (140)
- Opóźnione inicjowanie procesu przenoszenia (141)
- Przenoszenie wielu elementów (142)
- Przenoszenie plików (144)
- Konfiguracja formy (147)
- Wczytywanie obrazu (148)
- Przezroczystość i łagodne znikanie okna (150)
- Zamykanie klawiszem Esc (151)
- Przenoszenie formy za dowolny punkt (151)
- Menu kontekstowe (152)
- Komponent FileListBox (156)
- Implementacja podstawowych funkcjonalności (156)
- Rozbudowa komponentu o możliwość zmiany katalogu (163)
- Właściwości (164)
- Zdarzenia - interakcja z komponentem (168)
- Odświeżanie komponentu i automatyczne śledzenie zmian w prezentowanym katalogu (173)
- Kompilacja komponentu do postaci biblioteki DLL (175)
- Prosty przykład wykorzystania komponentu FileListBox: przeglądanie plików tekstowych (179)
- Kolorowy pasek postępu (181)
- Tworzenie projektu (182)
- Rysowanie obramowania kontrolki (182)
- Pola i własności (182)
- Rysowanie paska postępu (185)
- Metody (186)
- Zdarzenia (186)
- Implementacja liczb zespolonych (189)
- Projekt struktury (190)
- Własności (192)
- Operatory (193)
- Metody statyczne (195)
- Testy (197)
- Rysowanie zbiorów Mandelbrota i Julii (198)
- Trochę teorii (198)
- Implementacja (200)
- Podstawy relacyjnych baz danych (205)
- Technologia ADO.NET (206)
- Instalacja bazy Northwind (207)
- Połączenie ze źródłem danych (207)
- Modyfikacja danych w obiekcie DataSet (211)
- Tworzenie nowych rekordów (211)
- Edycja rekordów (215)
- Wersjonowanie obiektu DataRow i kontrola wprowadzanych danych (216)
- Usuwanie rekordów (220)
- Obiekt TableAdapter jako pomost między DataSet a źródłem danych (221)
- Parametryzacja kwerend (221)
- Edycja danych przy użyciu obiektu TableAdapter (224)
- Integralność danych i ich usuwanie (224)
- Wstawianie danych z wykorzystaniem obiektu TableAdapter (228)
- Mechanizm DataBinding - wiązanie danych z kontrolkami (233)
- Mechanizm DataBinding a komponent Chart (237)
- Komponent DataGridView (239)
- Formatowanie danych wyświetlanych w komponencie DataGridView (240)
- Tworzenie formularza z podformularzem (Master/Detail Form) (246)
- Informacje wstępne (249)
- Eksport danych przy użyciu schowka systemowego (250)
- Wstawianie danych do arkusza kalkulacyjnego z pominięciem schowka systemowego (253)
- Transfer danych poprzez plik XML (254)
- Eksport danych do formatu HTML (256)
- Tworzenie i ręczna kontrola transakcji (257)
- Automatyczne zarządzanie transakcjami (261)
- Konkurencyjność i poziom izolacji transakcji (264)
- Szyfrowanie połączenia (265)
- Zabezpieczenie kodu pośredniego przy użyciu Code Access Security (CAS) (270)
- ConnectionString a sposoby uwierzytelnienia w serwerze Microsoft SQL Server (274)
- Uwagi końcowe dotyczące projektowania aplikacji bazodanowych (275)
- Pierwszy raport (277)
- Konfiguracja źródła danych (278)
- Projektowanie raportu (279)
- Kolumny obliczeniowe raportu (280)
- Stosowanie formatu prezentacji danych (281)
- Grupowanie danych (282)
- Projektowanie graficznego układu raportu (283)
- Etykiety, rysunki i listy (284)
- Prezentacja danych w postaci macierzowej (287)
- Parametry raportu i filtrowanie danych (289)
- Filtr definiowany na poziomie raportu (289)
- Filtrowanie raportu na etapie pobierania danych źródłowych (290)
- Kluczowe wskaźniki efektywności (292)
- Wykresy (294)
- Tworzenie raportu zawierającego podraport (295)
- Eksport danych przy użyciu raportu (297)
-
- Pobieranie danych (filtrowanie i sortowanie) (306)
- Najprostsza prezentacja pobranych danych (307)
- Analiza pobranych danych (307)
- Wybór elementu (307)
- Weryfikowanie danych (308)
- Prezentacja w grupach (308)
- Łączenie zbiorów danych (308)
- Łączenie danych z różnych źródeł w zapytaniu LINQ - operator join (309)
- Możliwość modyfikacji danych źródła (309)
- Konfiguracja kontrolki DataSet (312)
- LINQ to DataSet, czyli tam i z powrotem (313)
- Rozszerzenie AsEnumerable klasy DataTable (316)
- Obliczenia wykonywane na danych z tabeli (316)
- Dowolność sortowania i filtrowania pobieranych danych (316)
- Klasa encji (317)
- Pobieranie danych (319)
- Aktualizacja danych w bazie (319)
- Modyfikacje istniejących rekordów (320)
- Dodawanie i usuwanie rekordów (320)
- Inne operacje (321)
- Wizualne projektowanie klasy encji (322)
- O/R Designer (322)
- Współpraca z kontrolkami tworzącymi interfejs aplikacji (325)
- Kreator źródła danych i automatyczne tworzenie interfejsu użytkownika (325)
- Łączenie danych z dwóch tabel - operator join (328)
- Relacje (Associations) (328)
- Korzystanie z procedur składowanych (331)
- Pobieranie danych za pomocą procedur składowanych (331)
- Modyfikowanie danych za pomocą procedur składowanych (331)
- Wykonywanie dowolnych poleceń SQL (332)
- Podstawy języka XML (335)
- Deklaracja (335)
- Elementy (336)
- Atrybuty (336)
- Komentarze (336)
- Klasy XmlTextReader i XmlTextWriter (336)
- Zapis do pliku XML (337)
- Odczyt danych z pliku XML (338)
- Analiza i odczyt pliku XML o nieznanej strukturze (339)
- Serializacja obiektów do pliku XML (341)
- Serializacja obiektu do pliku XML (342)
- Deserializacja obiektu z pliku XML (343)
- XML i ADO.NET (343)
- Wczytywanie danych z pliku XML do komponentu DataSet (344)
- Zapisywanie zmian do pliku XML za pośrednictwem DataSet (345)
- LINQ to XML (346)
- Tworzenie pliku XML za pomocą klas XDocument i XElement (346)
- Pobieranie wartości z elementów o znanej pozycji w drzewie (347)
- Przenoszenie danych z kolekcji do pliku XML (349)
- Przenoszenie danych z bazy danych (komponentu DataSet) do pliku XML (350)
- Zapytania LINQ (350)
- Modyfikacja pliku XML (351)
- Źródło liczb losowych (353)
- IEnumerable (353)
- IEnumerable<> (355)
- Oddzielenie źródła od jego interfejsu (357)
- IQueryable i IOrderedQueryable (359)
- IQueryable<> i IOrderedQueryable<> (360)
- Drzewo wyrażenia (361)
- Tabela w pliku tekstowym, czyli LINQ to TXT (367)
- Proste rozwiązanie (367)
- Plan projektu "pełnego" źródła danych (370)
- Klasa odpowiedzialna za odczytanie pliku tekstowego (370)
- Modelowanie danych (mapowanie typów) (374)
- Projekt źródła danych i analizator zapytania (377)
- Przetwarzanie danych z analizatora (384)
- Edycja danych w źródle LINQ i dodawanie nowych rekordów (393)
- Przykład wykorzystania biblioteki LINQ to TXT (397)
- Podstawy Entity Framework (401)
- Entity Framework - pierwszy projekt (402)
- Plik .edmx (405)
- Praca z obiektami Entity Framework. LINQ to Entities and Entity SQL (409)
- Pierwsze zapytanie oparte na modelu encji (409)
- Filtrowanie danych (411)
- Projekcja danych (412)
- Grupowanie danych (414)
- Związki między encjami w zapytaniach (415)
- Sortowanie wyników zapytania (417)
- Wykorzystanie programowania równoległego w zapytaniach LINQ to Entities (418)
- Tworzenie, modyfikowanie i usuwanie obiektów encji (419)
- Inne funkcje Entity Framework (421)
- Zachłanne i leniwe ładowanie (Eager and lazy loading) (421)
- Wykorzystanie procedur składowanych do modyfikacji encji (424)
- Wykorzystanie procedur składowanych do pobierania danych (428)
- Tworzenie tabel w bazie danych na podstawie modelu encji (431)
- Dziedziczenie typu tabela na hierarchię (434)
- Dziedziczenie typu tabela na typ (438)
- Entity Framework i POCO (441)
- Monte Carlo (449)
- Obliczenia bez użycia dodatkowych wątków (450)
- Przeniesienie obliczeń do osobnego wątku (451)
- Usypianie wątku (452)
- Przerywanie działania wątku (Abort) (453)
- Wstrzymywanie i wznawianie działania wątku (454)
- Wątki działające w tle (455)
- Zmiana priorytetu wątku (455)
- Użycie wielu wątków i problemy z generatorem liczb pseudolosowych (456)
- Czekanie na ukończenie pracy wątku (Join) (458)
- Sekcje krytyczne (lock) (460)
- Przesyłanie danych do wątku (461)
- Pula wątków (463)
- Jeszcze raz o komunikacji między wątkami (465)
- Synchronizacja wątków - rejestr braków (466)
- Korzystanie z muteksów w celu zapobiegania uruchamianiu wielu instancji aplikacji (466)
- Tworzenie zadania (469)
- Praca z zadaniami (470)
- Dane przekazywane do zadań (471)
- Dane zwracane przez zadania (472)
- Przykład: test liczby pierwszej (472)
- Synchronizacja zadań (473)
- Przykład: sztafeta zadań (474)
- Przerywanie zadań (475)
- Stan zadania (478)
- Fabryka zadań (480)
- Planista i zarządzanie kolejkowaniem zadań (482)
- Ustawienia zadań (485)
- Równoległa pętla for (487)
- Równoległa pętla foreach (489)
- Metoda Invoke (489)
- Ustawienia pętli równoległych. Klasa ParallelOptions (490)
- Przerywanie pętli za pomocą CancellationToken (490)
- Kontrola wykonywania pętli (491)
- Synchronizacja pętli równoległych. Obliczanie ? metodą Monte Carlo (492)
- Wielowątkowa klasa Random (496)
- Praca ze zbiorami danych w programowaniu równoległym (499)
- Współbieżne struktury danych (499)
- Kolekcja CollectionBag (500)
- Współbieżne kolejka i stos (501)
- Praca z BlockingCollection (501)
- Własna kolekcja współbieżna (503)
- Agregacja (506)
- Agregacje dla kolekcji równoległych (507)
- PLINQ - zrównoleglone zapytania LINQ (511)
- Przykład zapytania PLINQ (511)
- Jak działa równoległe LINQ? (512)
- Kiedy PLINQ jest wydajne? (514)
- Metody przekształcające dane wynikowe (515)
- Przerywanie zapytań (515)
- Metoda ForAll (517)
- Potrzeba matką wynalazku (520)
- Podstawy działania (523)
- Biblioteki i przestrzenie nazw (523)
- WCF = A + B + C (524)
- C jak contract (524)
- B jak binding (524)
- A jak address (528)
- Pierwszy serwis (529)
- Hosting (534)
- Self-Hosting (534)
- IIS (538)
- Serwis windowsowy (540)
- WAS (542)
- Klient (542)
- Narzędzia (547)
- Konfiguracja kluczem do wszystkiego - bliższe spojrzenie (550)
- (551)
- (551)
- (553)
- (553)
- (553)
- (553)
- (554)
- (554)
- (554)
- Uproszczona konfiguracja (557)
- Discovery (558)
- Serwis routujący (562)
- Korzystanie z rejestru (571)
- Odczytywanie danych z rejestru (571)
- Zapisywanie oraz odczytywanie położenia i rozmiaru formy w prywatnym kluczu aplikacji (573)
- Usuwanie klucza z rejestru (575)
- Przeglądarka skojarzeń plików (575)
- Informacja o typach plików przechowywana w rejestrze (575)
- Przygotowanie interfejsu (577)
- Odczytywanie listy rozszerzeń (578)
- Pobieranie opisu, polecenia głównego i domyślnego edytora dla podanego typu plików (579)
- Tworzenie zarządzanej biblioteki DLL (584)
- Projekt biblioteki DLL (584)
- Dodawanie referencji do biblioteki systemowej platformy .NET (584)
- Wyświetlanie informacji o systemie i platformie .NET (585)
- Statyczne ładowanie bibliotek DLL (586)
- Dołączanie do projektu bibliotek DLL użytkownika (586)
- Dynamiczne ładowanie zarządzanych bibliotek DLL i dynamiczne rozpoznawanie typów (587)
- Dynamiczne ładowanie zarządzanej biblioteki .dll (587)
- Analiza zawartości biblioteki załadowanej dynamicznie (588)
- Weryfikacja obecności w bibliotece DLL klasy o znanej nazwie (589)
- Lista metod w klasie z biblioteki DLL (589)
- Weryfikacja obecności konkretnej metody w klasie z biblioteki DLL (590)
- Lista argumentów wybranej metody (591)
- Uruchamianie metody statycznej z klasy wczytanej z biblioteki DLL (593)
- Uruchamianie metody na rzecz instancji obiektu. Przekazywanie parametrów i odczytywanie zwracanej wartości (593)
- Użycie typu dynamic (595)
- Korzystanie z bibliotek DLL jako wtyczek (MEF) (595)
- Gospodarz i wtyczka w jednej aplikacji (595)
- Rozdzielenie gospodarza i wtyczki (598)
- Katalog (599)
- Wiele wtyczek implementujących ten sam interfejs (600)
- Metadane (601)
- Funkcja bez argumentów (603)
- Problemy z argumentami (605)
- Zwracanie wartości przez argumenty (606)
- Zwracanie tablicy znaków w funkcjach WinAPI (608)
- Wysyłanie komunikatów Windows (609)
- Identyfikacja aplikacji (609)
- Wysyłanie komunikatu do okna o znanym uchwycie (611)
- Komunikaty jako sposób porozumiewania się z systemem (611)
- Odbieranie komunikatów Windows (612)
- Monitor komunikatów (612)
- Reakcja na wybrany komunikat (613)
- Kod zarządzany (nadzorowany) (616)
- Import funkcji z biblioteki systemowej. Wersja bez zabezpieczeń (617)
- Import funkcji z biblioteki systemowej. Wersja z zabezpieczeniem (619)
- Import wielu funkcji z biblioteki DLL. Klasa opakowująca (621)
- Import wielu funkcji z biblioteki DLL. Ładowanie bibliotek DLL (625)
- Różne wersje funkcji WinAPI (627)
- Konwersja typów zarządzanych i niezarządzanych (628)
- Przekazywanie struktur do funkcji niezarządzanych (628)
- Projekt własnej biblioteki DLL. Integracja projektu zarządzanego i niezarządzanego (632)
- Przekazywanie ciągów znakowych i wskaźników bez użycia struktury IntPtr (634)
- Wywołanie zwrotne i kopiowanie obszarów pamięci kodu niezarządzanego (635)
- Tworzenie usługi (638)
- Instalacja usługi (641)
- Przygotowanie projektu i ręczna instalacja usługi (641)
- Projekt instalatora usługi (644)
- Odczytywanie błędów generowanych w trakcie pracy usługi (645)
- Zarządzanie usługą z poziomu innej aplikacji (646)
- Technologie COM (649)
- Excel jako serwer automatyzacji (650)
- Pobranie informacji o aktualnie uruchomionej aplikacji Excel (651)
- Uruchamianie i zamykanie serwera automatyzacji MS Excel (652)
- Eksplorowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym (654)
- Korzystanie z okien dialogowych serwera automatyzacji. Zapisywanie danych w pliku (655)
- Zapisywanie danych z wykorzystaniem okna dialogowego aplikacji klienckiej (656)
- Edycja danych w komórkach Excela (656)
- Obsługa zdarzeń serwera automatyzacji (658)
- Korzystanie z funkcji matematycznych i statystycznych Excela (659)
- Serwer automatyzacji Microsoft Word (661)
- Uruchamianie aplikacji Microsoft Word i tworzenie nowego dokumentu lub otwieranie istniejącego (661)
- Wywoływanie funkcji Worda na przykładzie sprawdzania pisowni i drukowania (662)
- Wstawianie tekstu do bieżącego dokumentu Worda (663)
- Zapisywanie bieżącego dokumentu Worda (663)
- Zaznaczanie i kopiowanie całego tekstu dokumentu Worda do schowka (664)
- Kopiowanie zawartości dokumentu Worda do komponentu RichTextBox bez użycia schowka (z pominięciem formatowania tekstu) (664)
- Formatowanie zaznaczonego fragmentu tekstu w dokumencie Worda (665)
- Serwer automatyzacji przeglądarki Internet Explorer (665)
- Projektowanie własnego serwera automatyzacji (667)
- Przykład prostego projektu serwera automatyzacji (667)
- Testy (669)
- Odtwarzanie plików multimedialnych (671)
- Wstrzymywanie, wznawianie i prezentowanie informacji o postępie odtwarzania pliku (672)
- Wybór odtwarzanego pliku (674)
- Kontrola głośności odtwarzania (675)
- Przewijanie odtwarzanego pliku (675)
- Widok pełnego ekranu (676)
- Implementacja listy odtwarzanych plików (676)
- Elementy języka C# 4.0 ułatwiające tworzenie dodatków dla pakietu Office (682)
- Szablon projektu dodatku do skoroszytu (682)
- Komponenty Windows Forms w arkuszu Excela (684)
- Tworzenie wykresu w skoroszycie przy użyciu dodatku napisanego w C# (686)
- Modyfikacja wstążki menu w aplikacji MS Excel (687)
- Ukrycie standardowych zakładek wstążki menu w aplikacji Excel (690)
- Tworzenie panelu zadań aplikacji MS Excel (690)
- Formatowanie komórek (693)
- Obsługa zdarzeń (695)
- Dodatki na poziomie aplikacji (696)
- Interfejs aplikacji (696)
- Implementacja funkcjonalności aplikacji (698)
- Zarządzanie dodatkami w aplikacji MS Excel (702)
- Instalacja dodatku (702)
- Usunięcie dodatku (702)
- Podsumowanie (703)
- Pola klasy gry (708)
- Metody gry (708)
- Pętla gry (709)
- Rysowanie obrazu za pomocą obiektu SpriteBatch. Klasa Sprite (714)
- Układ współrzędnych (719)
- Animacja piłki (721)
- Wykrywanie i obsługa kolizji (723)
- XACT (739)
- MediaPlayer (745)
- Proces renderowania (755)
- Podstawy języka HLSL (756)
- Typy zmiennych (756)
- Semantyka (757)
- Sterowanie przepływem (758)
- Definiowanie funkcji (758)
- Efekty, techniki, przebiegi (758)
- Przykład efektu HLSL i jego wykorzystanie w grze XNA (759)
- Kilka przykładów efektów (762)
- Drżenie ekranu w Pongu (764)
- Klasa Console (767)
- Projekt aplikacji konsolowej (767)
- Drukowanie napisów w konsoli (768)
- Czekanie na akceptację użytkownika (769)
- Odczytywanie danych z klawiatury (769)
- Komunikat "okienkowy" w aplikacji konsolowej (770)
- Informacje o środowisku aplikacji (771)
- Podstawowe informacje o systemie i profilu użytkownika (771)
- Katalogi specjalne zdefiniowane w bieżącym profilu użytkownika (772)
- Odczytywanie zmiennych środowiskowych (773)
- Lista dysków logicznych (773)
- Instalacja SQL Server 2008 Express Edition (775)
- Instalacja bazy danych AdventureWorks (779)
- Uruchamianie SQL Server Management Studio (779)
- Podstawowe elementy konstrukcji wyrażeń regularnych (781)
- Odnajdywanie znaków specjalnych (781)
- Odnajdywanie znaków i cyfr (782)
- Odnajdywanie znaków w wyznaczonych miejscach łańcucha (782)
- Określanie ilości wystąpień podanych znaków (783)
- Przykłady tworzenia wzorców (783)
- Aplikacja (783)
- Kod pocztowy (784)
- Imię żeńskie (785)
- Walidacja adresu URL (786)
- Odszukiwanie powtarzających się wyrazów (787)
- Modyfikacja łańcucha znakowego (787)
- Praktyka przygotowywania testów na przykładzie struktury Complex (790)
- Metody inicjujące i czyszczące (794)
- Obiekty pozorne (794)
Wstęp (15)
Część I: Projektowanie aplikacji Windows (17)
Rozdział 1. Środowisko Visual Studio 2010 (19)
Rozdział 2. Debugowanie kodu (35)
Rozdział 3. Język C# (45)
Rozdział 4. Projektowanie zorientowane obiektowo (83)
Rozdział 5. Przegląd komponentów biblioteki Windows Forms (101)
Rozdział 6. Przeciągnij i upuść (135)
Rozdział 7. Przezroczyste okna o dowolnym kształcie (147)
Rozdział 8. Projektowanie kontrolek (155)
Rozdział 9. Studium przypadku: implementacja liczb zespolonych i ich użycie do rysowania fraktali (189)
Część II: Technologie bazodanowe ADO.NET (203)
Rozdział 10. Podstawy ADO.NET (205)
Rozdział 11. Prezentacja danych (233)
Rozdział 12. Eksport danych (249)
Rozdział 13. Transakcje (257)
Rozdział 14. Bezpieczeństwo w aplikacjach bazodanowych (265)
Rozdział 15. Raportowanie (277)
Część III: LINQ (303)
Rozdział 16. Wprowadzenie do zapytań LINQ na przykładzie kolekcji (LINQ to Objects) (305)
Rozdział 17. LINQ to DataSet (311)
Rozdział 18. LINQ to SQL (317)
Rozdział 19. Trzy sposoby na odczytywanie i zapisywanie danych w plikach XML (335)
Rozdział 20. Tworzenie źródeł danych LINQ (353)
Rozdział 21. Entity Framework (401)
Część IV: Programowanie współbieżne (447)
Rozdział 22. Wątki (449)
Rozdział 23. Zadania - nowy przepis na programowanie współbieżne w platformie .NET 4.0 (469)
Rozdział 24. Klasa Parallel. Zrównoleglanie pętli (487)
Rozdział 25. Dane w programach równoległych (499)
Część V: Usługi sieciowe, czyli WCF od A do C (519)
Rozdział 26. WCF - jak to ugryźć? (523)
Rozdział 27. Narzędzia i konfiguracja (547)
Rozdział 28. Wybrane nowości WCF w platformie .NET 4.0 (557)
Część VI: Technologie Windows (569)
Rozdział 29. Rejestr systemu Windows (571)
Rozdział 30. Zarządzane biblioteki DLL i mechanizm odzwierciedlenia (583)
Rozdział 31. Mechanizm PInvoke (603)
Rozdział 32. Komunikaty Windows (609)
Rozdział 33. Integracja kodu zarządzanego i niezarządzanego (615)
Rozdział 34. Usługi Windows (637)
Rozdział 35. Automatyzacja (649)
Rozdział 36. Odtwarzanie multimediów przy użyciu technologii ActiveX (671)
Rozdział 37. Visual Studio Tools for Office (681)
Część VII: Grafika 2D w XNA 4.0 (705)
Rozdział 38. Struktura projektu gry w XNA (707)
Rozdział 39. Wyświetlanie obrazów (713)
Rozdział 40. Wykrywanie kolizji (721)
Rozdział 41. Obsługa kontrolerów gry (klawiatura, mysz i gamepad) (727)
Rozdział 42. Komponenty gry (731)
Rozdział 43. Oprawa dźwiękowa (739)
Rozdział 44. Wyświetlanie tekstu (747)
Rozdział 45. Gra z komputerem (751)
Rozdział 46. Shadery i efekty w XNA (755)
Dodatek A: Aplikacje konsolowe i informacje o systemie (767)
Dodatek B: Instalacja SQL Server 2008 Express Edition i bazy danych AdventureWorks (775)
Dodatek C: Wyrażenia regularne (781)
Dodatek D: Testy jednostkowe (789)
Skorowidz (795)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz od podstaw Gita i GitLaba. Dowiesz się, jak skonfigurować runnery GitLaba, a także jak tworzyć i konfigurować potoki dla różnych etapów cyklu rozwoju oprogramowania. Poznasz zasady interpretacji wyników potoków w GitLabie. Nauczysz się też wdrażania kodu w różnych środowiskach i korzystania z wielu zaawansowanych funkcji, takich jak łączenie GitLaba z Terraformem, klastrami Kubernetes czy uruchamianie i poprawa wydajności potoków. Skorzystasz ponadto z licznych przykładów i studiów przypadków, dzięki którym za pomocą potoków CI/CD zautomatyzujesz wszystkie etapy DevOps do budowy i wdrażania kodu o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet) Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet)
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
161.85 zł
249.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To czwarte, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika poświęconego zastosowaniu uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów w analizie danych. Dzięki książce dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o wstępnym przetwarzaniu danych, znajdowaniu kluczowych spostrzeżeń, prognozowaniu i wizualizowaniu odkryć. W tym wydaniu dodano kilka nowych rozdziałów dotyczących data science i niektórych trudniejszych zagadnień, takich jak zaawansowane przygotowywanie danych, budowanie lepiej uczących się modeli i praca z big data. Znalazło się tu także omówienie etycznych aspektów uczenia maszynowego i wprowadzenie do uczenia głębokiego. Treść została zaktualizowana do wersji 4.0.0 języka R.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią przede wszystkim inżynierowie oprogramowania, programiści i administratorzy systemów, którzy muszą szybko zrozumieć praktyki DevOps. Znajdziesz tu bezcenną wiedzę, która ułatwi Ci efektywną pracę z nowoczesnym stosem aplikacji i sprawne przystąpienie do zadań związanych z DevOps. Poznasz najważniejsze praktyki stosowane podczas projektowania bezpiecznych i stabilnych systemów — implementację infrastruktury jako kodu (IaC) i rozwiązania z zakresu zarządzania konfiguracją. Zagłębisz się w tematy pobierania informacji o stanie systemu i definiowania powiadomień, gdy coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Lektura pozwoli Ci przyswoić zagadnienia związane z konteneryzacją i przygotowaniem zautomatyzowanego potoku ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD), dzięki czemu skompilujesz, przetestujesz i wdrożysz kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/helion/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/125x163/helion-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Visual Studio 2010 dla programistów C# Jacek Matulewski, Dawid Borycki, Mateusz Warczak, Grzegorz Kraus, Maciej Pakulski, Maciej Grabek, Jacek Lewandowski, Sławomir Orłowski (12)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(9)
(1)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie