Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady Kristina Cutura
- Czasowo niedostępna
- Promocja Przejdź
- Autor:
- Kristina Cutura
- Serie wydawnicze:
- Technologia i rozwiązania
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 360
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady
Skuteczne kampanie na platformie Google Adwords!
Google Adwords to skuteczne i niezwykle elastyczne narzędzie, dzięki któremu każdy może zareklamować się w sieci. Pozwala na dotarcie do pożądanej grupy docelowej, odgórne ustalenie ponoszonych kosztów oraz czasowe zaplanowanie emisji reklam. Ale to nie wszystko! Google Adwords to dziesiątki opcji, które mają znaczący wpływ na skuteczność Twojej reklamy. Dowiedz się, jak optymalnie wykorzystać Twoje środki na reklamę.
W tej książce znajdziesz ponad sto najlepszych porad, które pozwolą Ci zoptymalizować Twoje działania reklamowe. W trakcie lektury nauczysz się badać rynek i konkurencję oraz ustalać cele. Dowiesz się, jak założyć konto w Google Adwords oraz przygotować pierwszą kampanię reklamową. Istotne jest, żebyś wiedział, jak wielu użytkowników klika Twoje reklamy oraz jak duży zysk to przynosi. Analizy współczynników konwersji pomogą Ci odpowiedzieć na to i wiele innych pytań. W kolejnych rozdziałach zobaczysz, w jaki sposób wybierać słowa kluczowe, określać budżety i stawki oraz korzystać z remarketingu. Książka ta jest bogatym źródłem informacji dla wszystkich Czytelników mających ambicję poprowadzić własną, skuteczną kampanię reklamową w Google Adwords.
Dzięki tej książce:
- założysz konto w Google Adwords
- przygotujesz pierwszą kampanię reklamową
- zmierzysz skuteczność reklamy
- wykorzystasz możliwości remarketingu
- poznasz tajniki Google Adwords
Wykorzystaj potencjał reklam Google Adwords!
Wybrane bestsellery
-
Promocja
-
- PDF + ePub + Mobi pkt
(152,10 zł najniższa cena z 30 dni)
152.10 zł
169.00 zł (-10%) -
-
Bestseller Nowość Promocja
Żadna z gałęzi marketingu nie rozwija się i nie zmienia dziś równie dynamicznie, jak działania reklamowe prowadzone w internecie. Szczególnie mocną pozycję ma w tym świecie Google, który dostarcza marketerom cały pakiet narzędzi przeznaczonych do pozycjonowania, ustawiania reklam w wyszukiwarkach i na stronach, a także analizowania skuteczności własnych działań i zachowań klientów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ludzkiej natury. Znalazł się tu potężny zasób wiedzy i koncepcji z różnych dziedzin: biologii, psychologii, neurologii, socjologii czy historii. Uwzględniono też dzieła filozofów, którzy przez wieki oddawali się rozważaniom na temat ludzkiej natury. Pokazano, jak oderwać się od własnych emocji, opanować siebie i świadomie się rozwijać. W konsekwencji można się nauczyć patrzeć za ludzkie maski i odważnie przeciwstawiać konformizmowi, aby rozwinąć swoje wyjątkowe poczucie celu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Vilfredo Pareto nie sformułował zasady 80/20, choć był świadom zjawiska „kluczowych nielicznych”. Od dawna wiemy, że do większości skutków, efektów i nagród prowadzi mała liczba przyczyn, działań i wysiłków. Gdyby regułę 80/20 ująć dosłownie, oznaczałaby, że 80% osiągnięć w pracy zapewniamy, poświęcając jej zaledwie 20% czasu, a mniej więcej cztery piąte naszych wysiłków okazuje się zasadniczo nieistotnych. Tak rażący brak równowagi między przyczynami i skutkami czy wysiłkiem i nagrodą wydaje się sprzeczny ze wszystkim, czego zwykle można by oczekiwać! Tymczasem zasada ta, wykorzystywana przez wszystkich inteligentnych ludzi i wszystkie możliwe rodzaje ludzkich zbiorowości, pomaga osiągać znacznie więcej znacznie mniejszym kosztem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Pierwsze tygodnie minęły Maxine na nauce przetrwania w bezdusznym środowisku pełnym obojętnej biurokracji i próbach pracy w systemie, w którym nie można było niczego zrobić bez wypełniania mnóstwa dokumentów i żebrania o zgody niezliczonych komitetów. Któregoś dnia Maxine zaczepiła grupa rebeliantów. Zbuntowani programiści chcieli przywrócenia poczucia sensu i radości płynących z pracy. Uważali, że to jedyny sposób na sukces firmy w rzeczywistości cyfrowego przełomu. Maxine przyłączyła się do Rebelii, a wkrótce została jedną jej z liderek. Nie wszyscy przyglądali się temu z życzliwością. Przyczajeni wrogowie postanowili wykorzystać swoje możliwości przeciwko Maxine...- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy — czeladnik, rzemieślnik, mistrz — muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła. Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku — i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Zaczynamy przygodę z marketingiem internetowym! W tej części dowiesz się, dlaczego konto Google to absolutny must-have, jeśli myślisz o skutecznym marketingu online. Bez tego ani rusz - to Twoja przepustka do narzędzi takich jak Google Ads, Google Analytics czy Google Search Console. Pokażę Ci, jak krok po kroku założyć i skonfigurować swoje konto
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Ruszamy dalej w świat digital marketingu z systemem Google! W tej części dowiesz się, jak założyć konto Google Ads - narzędzie, które otworzy przed Tobą drzwi do skutecznej reklamy w Internecie. To dzięki niemu Twoje produkty lub usługi mogą dotrzeć do milionów potencjalnych klientów. Pokażę Ci krok po kroku, jak stworzyć i skonfigurować swoje kont
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Promocja
To trzecie wydanie bestsellera napisanego przez specjalistę, który wiele lat życia zawodowego spędził na zgłębianiu kwestii związanych z marketingiem towarów i usług. Autor, praktyk, korporacyjny menedżer wysokiego szczebla, nieustannie się doszkalał, a potem doradzał w tym zakresie swoim klientom. Wreszcie doszedł do wniosku, że wbrew pozorom marketing to prosta sprawa. By go praktykować z dobrym skutkiem, wystarczy zrozumieć, czym jest i na jakich mechanizmach bazuje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%)
O autorze książki
Zobacz pozostałe książki z serii Technologia i rozwiązania
-
Nowość Promocja
Tę praktyczną książkę docenią programiści C#. Zaczniesz od zapoznania się z zasadami działania algorytmów, aby później przejść do różnych struktur danych: tablic, list, stosów, kolejek, słowników i zbiorów. Poszczególne przykłady zostały zilustrowane fragmentami kodu i rysunkami. Opanujesz także sortowanie tablic przy użyciu rozmaitych algorytmów, co solidnie ugruntuje Twoje umiejętności. Następnie poznasz bardziej złożone struktury danych i algorytmy służące do różnych zadań, jak wyznaczanie najkrótszej ścieżki w grafie czy rozwiązywanie łamigłówek. W ten sposób nauczysz się budować w języku C# komponenty algorytmiczne, które bez problemu zastosujesz w rozmaitych aplikacjach, również internetowych i na platformy mobilne.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Na szczęście dzięki tej książce poradzisz sobie z takimi wyzwaniami! Najpierw zapoznasz się z matematycznymi podstawami algorytmów ML i NLP. Zaznajomisz się również z ogólnymi technikami uczenia maszynowego i dowiesz się, w jakim stopniu dotyczą one dużych modeli językowych. Kolejnym zagadnieniem będzie przetwarzanie danych tekstowych, w tym metody przygotowywania tekstu do analizy, po czym przyswoisz zasady klasyfikowania tekstu. Ponadto poznasz zaawansowane aspekty teorii, projektowania i stosowania LLM, wreszcie ― przyszłe trendy w NLP. Aby zdobyć praktyczne umiejętności, będziesz ćwiczyć na przykładach rzeczywistych zagadnień biznesowych i rozwiązań NLP.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć własne akcje i przepływy pracy wielokrotnego użytku, aby udostępniać bloki konstrukcyjne społeczności lub wewnątrz organizacji. Znajdziesz tu ponad trzydzieści receptur, które sprawią, że nabierzesz biegłości w tworzeniu i debugowaniu przepływów pracy GitHuba za pomocą Visual Studio Code, a także w korzystaniu z narzędzia GitHub Copilot. Zaprezentowane rozwiązania pomogą Ci zrozumieć, jak w praktyce zastosować techniki automatyzacji wdrażania kodu. Obejmują one tworzenie i testowanie oprogramowania i bezpieczne wdrażanie na platformach takich jak Azure, Amazon Web Services czy Google Cloud.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej niezwykle praktycznej książce, napisanej z myślą o inżynierach oprogramowania, a nie administratorach Linuksa, zdobędziesz umiejętności, z których natychmiast skorzystasz w codziennych zadaniach programisty. Informacje teoretyczne ograniczono do niezbędnego minimum pozwalającego zrozumieć zasady pracy z wierszem poleceń. W ten sposób szybko nauczysz się sprawnie i wygodnie działać w środowisku uniksowym. Dowiesz się także, jak można zastosować te umiejętności w różnych kontekstach, takich jak tworzenie obrazów Dockera i praca z nimi, automatyzacja zadań za pomocą skryptów czy rozwiązywanie problemów w środowiskach produkcyjnych. Efekt? Zaoszczędzisz czas i staniesz się mistrzem wiersza poleceń!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To piąte, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego przewodnika po tworzeniu aplikacji internetowych za pomocą Django. Pokazano tu proces planowania i budowy atrakcyjnych aplikacji, rozwiązywania typowych problemów i implementacji najlepszych praktyk programistycznych. Podczas tworzenia aplikacji, takich jak blog, serwis społecznościowy, aplikacja e-commerce i platforma e-learningowa, zapoznasz się z szerokim zakresem zagadnień związanych z tworzeniem złożonych aplikacji internetowych w Pythonie. Krok po kroku, dzięki szczegółowym planom projektów, dowiesz się, jakie korzyści niesie ze sobą praca z Django 5, i zrozumiesz zasady tworzenia aplikacji przy użyciu tego frameworka.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Receptury zawarte w tym zbiorze ułatwią Ci budowę szerokiej gamy inteligentnych aplikacji. Zaczniesz od podstaw OpenAI API — konfiguracji, uwierzytelniania i kluczowych parametrów — po czym szybko przejdziesz do nauki korzystania z najważniejszych elementów API. Następnie przyjdzie czas na zaawansowane receptury, dzięki którym poprawisz wrażenia użytkownika i dopracujesz dane wyjściowe. Dowiesz się, jak wdrażać aplikacje i przygotować je do publicznego użytku. Nauczysz się również budowania inteligentnych asystentów opartych na specjalistycznej wiedzy, a także aplikacji multimodalnych dostosowanych do Twoich specyficznych potrzeb.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W tej praktycznej książce przedstawiono zasady TDD na rzeczywistych przykładach z użyciem popularnych frameworków, takich jak ASP.NET Core i Entity Framework. Po zapoznaniu się z solidnym wprowadzeniem do koncepcji TDD dowiesz się, jak można używać Visual Studio 2022 do tworzenia aplikacji internetowej z wykorzystaniem Entity Framework, a także baz danych SQL Server i Cosmos DB. Nauczysz się też korzystać z różnych wzorców, takich jak repozytorium, usługi i budowniczy. Ponadto omówiono tu architekturę DDD i inne najlepsze praktyki stosowane podczas tworzenia oprogramowania, w tym reguły SOLID i wskazówki FIRSTHAND. Nie zabrakło przydatnych uwag o biznesowych aspektach podejścia TDD.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest kolejnym, starannie zaktualizowanym wydaniem cenionego i lubianego poradnika, dzięki któremu Twoja praca w języku C# stanie się przyjemna i wydajna. Znajdziesz tu liczne przykłady prezentujące nowe elementy .NET 8: aliasy typów i konstruktory podstawowe, zapewniające spójny i czytelny kod. Nauczysz się stosować klauzule ochronne i uproszczoną implementację pamięci podręcznej w ASP.NET Core 8. Poznasz też nową metodę kompilacji AOT, dzięki której publikowane serwisy zajmują mniej pamięci i szybciej się uruchamiają. Na zakończenie zaznajomisz się również z technologią Blazor Full Stack, będącą nowym, zunifikowanym modelem elastycznego projektowania aplikacji sieciowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce zorientujesz się, że utrzymanie kontroli nad architekturą w dużej mierze zależy od zastosowanego stylu architektonicznego. Zrozumiesz też wady konwencjonalnej architektury warstwowej i zapoznasz się z zaletami stylów koncentrujących się na dziedzinie, takich jak architektura heksagonalna. Dowiesz się także, jak można ją wyrazić w kodzie źródłowym. Poznasz szczegóły różnych strategii mapowania między warstwami architektury heksagonalnej, a ponadto prześledzisz, jak różne elementy architekturalne łączą się w jedną aplikację. Bazując na stylu architektury heksagonalnej, nauczysz się tworzyć intuicyjne w późniejszej obsłudze technicznej aplikacje internetowe. Szybko się przekonasz, że wiedza zdobyta w trakcie lektury pozwoli Ci na tworzenie wysokojakościowych aplikacji, które przetrwają próbę czasu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się stosować algorytmy w praktycznych sytuacjach i zrozumiesz mechanizmy ich działania. Liczne przykłady pozwolą Ci się zapoznać z kilkoma sposobami ich projektowania i implementacji. Następnie poznasz algorytm określania pozycji stron w wynikach wyszukiwarek internetowych, związane z nimi grafy i algorytmy uczenia maszynowego, a także logikę. Zaznajomisz się ponadto z nowoczesnymi modelami sekwencyjnymi i ich wariantami, jak również algorytmami, metodykami i architekturami implementacji dużych modeli językowych, takich jak ChatGPT. W ostatniej części tego przewodnika znajdziesz opis technik przetwarzania równoległego, przydatnego w zadaniach wymagających dużej mocy obliczeniowej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%)
Ebooka "Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Recenzje książki: Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (4)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: facet czyta GrzegorzRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Cały czas szukałem dobrej książki dotyczącej Google AdWords. Z racji tego, że tak naprawdę niewiele wiedziałem o tym narzędziu, potrzebowałem pełnej informacji poczynając od podstaw. Jednak nie chciałem się na tym pułapie zatrzymywać, dlatego też zależało mi na poznaniu również tajników Google AdWords.
Książki "Google AdWords" nie można ot tak po prostu przeczytać. Czytanie, to przeplatanie pożerania treści i zarazem wykorzystanie lub zweryfikowanie zdobytych informacji natychmiast przy komputerze. Najlepiej jest założyć konto AdWord, stworzyć kampanię i na bieżąco wdrażać odpowiednią taktykę.
Autorką książki jest nie byle kto. Kristina Cutura karierę w Google rozpoczęła kilkanaście lat temu. Miała bardzo duży wpływ na to jak wygląda i działa dziś AdWord. Aktualnie prowadzi firmę konsultingową, która zajmuje się wyszukiwaniem. Stworzone narzędzie jest jednym z najbardziej efektywnych i elastycznych narzędzi do promowania swojej marki w Internecie.
Wracając do samej książki. Jest bardzo przejrzyście napisana. Każde zagadnienie jest podzielone na:
- jak to zrobić- znajdziemy tutaj opis krok po kroku wraz z dokumentacją w postaci screenów ( w wersji polskiej)
- jak to działa- jaki efekt powinniśmy osiągnąć po wprowadzeniu wcześniejszych zmian
- to jeszcze nie wszystko- tutaj autorka podaje linki do innych stron, ewentualnie programów, które wzmocniłyby efekt naszego pozycjonowania
- zobacz także- odnośniki do rozdziałów pokrewnych
Nie wierzę, że po przeczytaniu tej książki ktoś sobie nie poradzi ze stworzeniem kampanii marketingowej! Dzięki wprowadzeniu wielu wskazówek spowodujemy, że ostatecznie będziemy mniej wydawać na reklamę, jednocześnie czerpiąc więcej zysków. Szczerze polecam!
-
Recenzja: WebSEM.pl Sebastian JakubiecRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Marketing internetowy to branża, w której non stop doświadczamy nowości i zmian, stąd nieustanna potrzeba zdobywania nowych informacji i edukowania się. Rozpoczynam zatem comiesięczny cykl Biblioteczki SEM’ity – zestawów książek na najbliższy czas, które warto przeczytać.
Reklama w GoogleWśród publikacji zdecydowanie brakowało pozycji dla zainteresowanych systemem reklamowym Google Adwords. Realnie były to 2-3 pozycje, dosyć skąpo opisujące system i możliwości jego wykorzystania. Ostatnio pojawiła się nowość, w postaci książki „Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady„.
Książka stanowi kompendium krok po kroku jak uruchomić działania reklamowe w Google Adwords, dzięki czemu stanowi doskonałą pomoc zarówno dla początkujących jak i bardziej już wdrożonych w system. Dla tych zaawansowanych stanowić będzie idealny punkt odniesienia podczas prowadzonych szkoleń czy warsztatów, bo pozwala uporządkować pewne elementy krok po kroku.
Książka w bardzo metodyczny sposób pokazuje jak uruchomić i optymalizować kampanie reklam Adwords, dzięki czemu w prosty sposób uczymy się wielu praktycznych elementów działania systemu. Olbrzymią zaletą książki jest jej aktualność, gdyż w ciągu lat interfejs systemu reklamowego ulegał modyfikacjom, niezbędne do nauki są książki oparte na najnowszej wersji narzędzi prowadzenia kampanii. -
Recenzja: Marketing w Praktyce 10/2014Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Google Adwords to skuteczne i niezwykle elastyczne narzędzie, dzięki któremu każdy może zareklamować się w sieci. Pozwala na dotarcie do pożądanej grupy docelowej, odgórne ustalenie ponoszonych kosztów oraz czasowe zaplanowanie emisji reklam. Ale to nie wszystko! Google Adwords to dziesiątki opcji, które mają znaczący wpływ na skuteczność twojej reklamy. Dowiedz się, jak optymalnie wykorzystać twoje środki na reklamę.
W tej książce znajdziesz ponad sto najlepszych porad, które pozwolą zoptymalizować działania reklamowe. W trakcie lektury nauczysz się badać rynek i konkurencję oraz ustalać cele. Dowiesz się, jak założyć konto w Google Adwords oraz przygotować pierwszą kampanię reklamową. Istotne jest, żebyś wiedział, jak wielu użytkowników klika twoje reklamy oraz jak duży zysk to przynosi.
Analizy współczynników konwersji pomogą Ci odpowiedzieć na to i wiele innych pytań. W kolejnych rozdziałach zobaczysz, w jaki sposób wybierać słowa kluczowe, określać budżety i stawki oraz korzystać z remarketingu. Książka ta jest bogatym źródłem informacji dla wszystkich czytelników mających ambicję poprowadzić własną, skuteczną kampanię reklamową w Google Adwords.
Dzięki tej książce: założysz konto w Google Adwords, przygotujesz pierwszą kampanię reklamową, zmierzysz skuteczność reklamy wykorzystasz możliwości remarketingu, poznasz tajniki Google Adwords Wykorzystaj potencjał reklam Google Adwords! -
Recenzja: moznaprzeczytac.pl Marta RatomskaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Na stronie www.kristinacutura.com możemy przeczytać, że autorka „Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady” jest certyfikowanym ekspertem Google, byłym pracownikiem jednej z najbardziej rozpoznawalnych korporacji na świecie, oraz że posiada ponad 10-letnie zawodowe w dziedzinie reklam internetowych PPC (ang. per-per-click). Jej książka jest nie tylko instrukcją obsługi platformy Google Adwords, ale także bardzo użytecznym poradnikiem planowania i realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Atutem jest to, że wydanie posiada dwóch recenzentów, a sylwetka każdego z nich przedstawiona jest czytelnikowi w taki sposób, że nabiera się zaufania do ich kompetencji.
Autorce z pewnością nie można zarzucić tego, że książka jest hermetyczna. Sztuką jest przekazać wiedzę w taki sposób, aby przekazywane treści były zrozumiałe, mimo tego, iż temat i terminologia są dosyć specyficzne. Język można określić jako przystępny. Każdy termin jest przetłumaczony, wyjaśniony i opisany pod kątem praktycznego zastosowania. Dzięki temu nawet początkujący Czytelnik będzie w stanie odnaleźć się w świecie e-marketingu. Do plusów można zaliczyć bardzo przyjazne wprowadzenie, złożone z przedstawienia konspektu i zaproszenia Czytelnika do dialogu, co przypomina nieco wstęp do spotkania biznesowego. Sprawia to, że możemy się do lektury odpowiednio nastawić i nie traktować jej jako suchego, bezosobowego podręcznika.
Pod względem formy książka Kristiny Cutury przypomina nieco książkę kucharską – wszak oryginalny tytuł brzmi „Advertising on google the high performance cookbook”. Na samym początku znajdziemy podrozdział zatytułowany „Czego potrzebujesz podczas lektury”. Kolejne rozdziały ułożone są mniej więcej według następującego schematu: Temat – Przygotowanie – Jak to zrobić – Jak to działa – To jeszcze nie wszystko – Zobacz też. Dzięki takiemu ustrukturyzowaniu, treści są one bardzo łatwo zrozumiałe, a jednocześnie instrukcje łatwo zastosować w praktyce. Poszczególne podrozdziały są złożone z krótkich zdań, przechodzących od razu do sedna sprawy, jak np. ten:
„Zdecyduj, kogo chciałbyś zaprosić i jaki poziom dostępu przydzielić poszczególnym osobom. Na przykład rozważ, czy dany człowiek powinien móc dokonywać zmian w Twoich kampaniach, czy tylko ma otrzymywać raporty”.
Ramka „Zobacz też” pozwala na utworzenie sieci skojarzeń, dzięki czemu łatwiej jest opanować narzędzie AdWords, zacząć się nim posługiwać i wykorzystywać wszystkie (lub chociaż większość), jego funkcji. Ponadto, każdy „przepis” opatrzony jest Print Screen’em, co znacznie ułatwia zrozumienie treści i wykonanie opisanych poleceń.
Książka zawiera mnóstwo praktycznych wskazówek i porad, nie tylko tych technicznych, jak np.: „Jeśli korzystasz z optymalizatora konwersji Adwords, powinieneś stale dostosowywać stawki CPA, by gromadzić ruch i osiągać pożądane rezultaty”. Ciekawym wątkiem są również „Popularne błędy popełniane w Adwords”. Według mnie publikacja jest świetną propozycją nie tylko dla specjalistów od reklamy i marketingu, ale doskonale sprawdzi się też w przypadku początkujących przedsiębiorców, którzy chcą zacząć korzystać z dobrodziejstw technologii informacyjnej, aby skuteczniej dotrzeć do swoich potencjalnych klientów i zbudować świadomość marki wśród szerokiego grona odbiorców.
Jako, że nie jestem ekspertem w poruszanym temacie, trudno mi znaleźć braki lub nieścisłości merytoryczne. To, czego mi zabrakło, to bogatsza szata graficzna, kolorowy tekst i ilustracje, dzięki którym łatwiej byłoby poukładać w głowie przyswajane informacje. Jeśli chodzi o atrakcyjność wizualną, przyczepiłabym się również okładki, która w żaden sposób nie kojarzy mi się z treścią książki. Grafika wydaje się być wybrana „od niechcenia”, choć w gruncie rzeczy, biorąc pod uwagę mocne strony tej publikacji, wygląd okładki ma raczej marginalne znaczenie.
Jest to lektura, której z pewnością nie pochłoniemy od deski do deski w ciągu jednego wieczora (przynajmniej będąc laikiem). Autorka zachęca już na samym początku do aplikowania prezentowanych rozwiązań od razu w praktyce, dlatego też warto rozłożyć sobie poszczególne rozdziały na kilka lub kilkanaście lekcji-warsztatów. Dla mnie, jako żółtodzioba informatycznego, spotkanie z tą lekturą było doświadczeniem wzbogacającym nie tylko w wiedzę, ale także w refleksję na temat tego, jak dynamicznie rozwija się dziedzina zajmująca się niepozornym „gromadzeniem i przetwarzaniem informacji”. Szczególnie zdumiewa to, jakimi narzędziami dysponuje współczesny człowiek, potrafiący w odpowiedni sposób wykorzystywać i zarządzać wynikami analiz danych.
Książki takie jak ta uświadamiają, że w dzisiejszym świecie niekoniecznie trzeba posiadać dyplom studiów wyższych, aby zajmować się promocją i sprzedażą w profesjonalny sposób. Warto sięgać po podobne poradniki, które nie tylko pomogą nam być na bieżąco w świecie innowacji technologicznych, ale także w przystępny sposób wprowadzą nas w ten świat i pozwolą przejść z roli biernego obserwatora w rolę aktywnego kreatora.
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Advertising on Google: The High Performance Cookbook
- Tłumaczenie:
- Marta Najman
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-8770-1, 9788324687701
- Data wydania książki drukowanej :
- 2014-06-27
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-8771-8, 9788324687718
- Data wydania ebooka :
-
2014-06-27
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 19086
- Rozmiar pliku Pdf:
- 14.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 17.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 31.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » Marketing
- Serie wydawnicze: Technologia i rozwiązania
Spis treści książki
- Wstęp (17)
- Koncentracja na trafności (18)
- Identyfikowanie konkurentów przy użyciu wyników wyszukiwania w Google'u (19)
- Korzystanie z narzędzi innych firm w celu zbadania konkurentów (21)
- Analizowanie budżetu i ofert w celu określenia nasycenia rynku (23)
- Ustalanie celów reklamowych (26)
- Przewidywanie, czy AdWords przyniesie zyski, oraz kalkulowanie potencjalnych dochodów (28)
- Wstęp (31)
- Tworzenie konta w AdWords (31)
- Wybranie odpowiedniej dla Twoich potrzeb opcji płatności (33)
- Udzielanie innym użytkownikom dostępu do Twojego konta (36)
- Zmienianie poziomu dostępu użytkowników i kasowanie użytkowników (39)
- Zezwalanie na automatyczne tagowanie z poziomu konta (40)
- Zmienianie ustawień powiadomień (41)
- Wstęp (45)
- Powiązanie konta w AdWords z Google Analytics (46)
- Stworzenie celu konwersji w AdWords, pozwalającego śledzić sprzedaż lub potencjalną sprzedaż (49)
- Importowanie celów z Google Analytics do AdWords (52)
- Sprawdzenie, czy śledzenie konwersji działa poprawnie (54)
- Analizowanie, ile czasu zajmuje konwersja klientów (57)
- Analizowanie kliknięć i wyświetleń wspomagających (60)
- Analizowanie danych z AdWords w Google Analytics (62)
- Analizowanie danych związanych z czasem odwiedzin i współczynnikiem odrzuceń (66)
- Wstęp (69)
- Planowanie struktury konta (70)
- Popularne sposoby organizowania kampanii (72)
- Wybór miejsca wyświetlania reklam (74)
- Opcje kierowania reklam na urządzenia (77)
- Wybór lokalizacji docelowych (79)
- Wykluczanie reklam z wybranej lokalizacji (83)
- Wybór języków docelowych (84)
- Tworzenie grup reklam tematycznych (86)
- Zmiana nazwy kampanii i grup reklam (88)
- Wstęp (91)
- Skuteczne korzystanie z opcji dopasowania słów kluczowych (92)
- Znajdowanie trafnych słów kluczowych (95)
- Analizowanie słów kluczowych konkurentów za pomocą spyfu.com i podobnych narzędzi (100)
- Generowanie wykluczających słów kluczowych (102)
- Identyfikowanie duplikatów słów kluczowych (107)
- Powielanie wyrażeń kluczowych (109)
- Zmienianie słów kluczowych o dopasowaniu przybliżonym w modyfikator dopasowania przybliżonego (111)
- Dodawanie nowych słów kluczowych do istniejącej grupy reklam (113)
- Edytowanie, wstrzymywanie lub usuwanie słów kluczowych (116)
- Wstęp (119)
- Badanie reklam konkurentów (120)
- Ustawianie rotacji reklam w kampanii (122)
- Tworzenie skutecznych ogłoszeń reklamowych (124)
- Wybieranie strony docelowej (127)
- Implementowanie dynamicznego wstawienia słowa kluczowego w reklamach (129)
- Unikanie popularnych błędów w ogłoszeniach reklamowych (132)
- Przeprowadzanie testów A/B ogłoszeń reklamowych (134)
- Edytowanie reklamy tekstowej (137)
- Wstrzymywanie lub usuwanie reklam (139)
- Wstęp (141)
- Ustawianie i dostosowywanie budżetów kampanii (142)
- Ocenianie aktualnego budżetu i potencjalnych skutków jego zmiany (144)
- Ustawianie i dostosowywanie stawek na poziomie grupy reklam (145)
- Ustawianie i dostosowywanie stawek na poziomie słowa kluczowego (147)
- Uaktywnianie ulepszonego ustalania stawek (149)
- Uaktywnianie Optymalizatora konwersji (150)
- Dostosowywanie stawek CPA (153)
- Tworzenie oddzielnych stawek dla rozmów telefonicznych (155)
- Przewidywanie skutków zmiany stawek przy użyciu Symulatora stawek (156)
- Modyfikowanie stawek mobilnych (158)
- Dostosowywanie stawek dla lokalizacji (160)
- Dostosowywanie stawek do dnia tygodnia i pory dnia (163)
- Wstęp (167)
- Tworzenie kampanii z automatycznymi miejscami docelowymi (168)
- Tworzenie kampanii w sieci reklamowej z wybranymi miejscami docelowymi (171)
- Badanie i dodawanie miejsc docelowych w sieci reklamowej (175)
- Kierowanie reklam na strony w sieci reklamowej na podstawie tematyki (177)
- Wykluczanie nietrafionych i źle działających miejsc docelowych (179)
- Unikanie wyświetlania reklam na określonych stronach (182)
- Wykluczanie kategorii stron i potencjalnie drażliwych tematów (184)
- Dodawanie reklam graficznych do kampanii w sieci reklamowej (186)
- Tworzenie bogatych reklam graficznych za pomocą Narzędzia do tworzenia reklam displayowych (189)
- Analizowanie względnego CTR jako miary skuteczności reklam w sieci reklamowej (192)
- Wstęp (195)
- Generowanie kodu remarketingowego (196)
- Tworzenie list remarketingowych z odbiorcami w AdWords (200)
- Tworzenie niestandardowych kombinacji remarketingowych za pomocą reguł (203)
- Ustawianie kampanii remarketingowej (207)
- Ustawianie stawek remarketingowych (209)
- Ustawianie ograniczenia liczby wyświetleń reklam (211)
- Zwiększanie ruchu w kampanii remarketingowej (213)
- Docieranie do użytkowników YouTube'a za pomocą remarketingu (214)
- Wstęp (219)
- Zarządzanie raportami i ich harmonogramem (220)
- Dostosowywanie widoku danych w kolumnach do swoich potrzeb (223)
- Analizowanie dni i godzin, w których reklamy najlepiej sobie radzą (226)
- Analizowanie danych geograficznych (227)
- Przeglądanie danych dotyczących rozmów telefonicznych (229)
- Sprawdzanie, gdzie w sieci reklamowej pojawiają się Twoje ogłoszenia (232)
- Podział raportów z wynikami na segmenty (234)
- Tworzenie filtrów w raportach (236)
- Przeglądanie danych w formie wykresów (239)
- Ocenianie rozszerzeń linków do podstron (240)
- Korzystanie ze wskaźników śledzenia udziału w wyświetleniach w celu zwiększenia liczby konwersji (242)
- Wstęp (247)
- Ulepszanie trafności i Wyniku Jakości (248)
- Ulepszanie pozycji reklamy (252)
- Zmienianie typu dopasowania słów kluczowych (254)
- Ustawianie harmonogramu reklam pod kątem kluczowych dni i godzin (256)
- Rozszerzanie listy słów kluczowych (258)
- Analizowanie skuteczności ogłoszeń reklamowych i wybieranie najefektywniejszych (261)
- Dostosowywanie budżetów w celu zmaksymalizowania ruchu i konwersji (263)
- Wskazówki pomocne w zwiększaniu ruchu (265)
- Analizowanie raportów wyszukiwanych haseł w celu zoptymalizowania słów kluczowych (268)
- Optymalizowanie stawek w celu zwiększenia zwrotów z inwestycji (271)
- Optymalizowanie słów kluczowych w celu zwiększenia zwrotów z inwestycji (273)
- Wykluczanie adresów IP z grona odbiorców Twoich reklam (275)
- Optymalizowanie stron docelowych (277)
- Wstęp (279)
- Tworzenie linków do podstron (280)
- Ustawianie rozszerzenia rozmów telefonicznych (283)
- Implementowanie rozszerzeń społecznościowych (286)
- Ustawianie rozszerzeń lokalizacji (288)
- Promowanie pobierania aplikacji (290)
- Ustawianie dynamicznych reklam w wyszukiwarce (292)
- Tworzenie reklam produktu (296)
- Korzystanie z eksperymentów do testowania zmian w kampanii (301)
- Korzystanie z zaawansowanego dopasowania wykluczającego słów kluczowych (305)
- Akcje automatyczne oparte na regułach i celach (308)
- Popularne błędy popełniane w AdWords (311)
- Wstęp (315)
- Rozwiązywanie problemów z niewyświetlaniem reklam (316)
- Sprawdzanie stanu zatwierdzenia reklamy (317)
- Tworzenie alertów niestandardowych w celu monitorowania efektywności działań (319)
- Przeglądanie ostatnio wprowadzonych zmian i poprawek (321)
- Wyświetlanie i ukrywanie wstrzymanych lub usuniętych elementów (324)
- Pierwsze kroki z Edytorem AdWords (326)
- Dokonywanie zmian w ustawieniach kampanii za pośrednictwem Edytora AdWords (328)
- Przeglądanie statystyk konta za pomocą Edytora AdWords (330)
- Kopiowanie kampanii lub grup reklam za pomocą Edytora AdWords (332)
- Zbiorcze dodawanie słów kluczowych za pomocą Edytora AdWords (334)
- Zbiorcze aktualizowanie reklam za pomocą Edytora AdWords (338)
O autorce (9)
O recenzentach (11)
Wprowadzenie (13)
Rozdział 1. Badanie rynku i konkurencji oraz ustalanie celów (17)
Rozdział 2. Zakładanie konta (31)
Rozdział 3. Śledzenie nie tylko kliknięć (45)
Rozdział 4. Struktura konta (69)
Rozdział 5. Tworzenie trafnych słów kluczowych (91)
Rozdział 6. Tworzenie reklam przykuwających uwagę (119)
Rozdział 7. Budżety i stawki (141)
Rozdział 8. Tworzenie reklam w sieci reklamowej (167)
Rozdział 9. Docieranie do osób, które odwiedziły Twoją stronę, za pomocą remarketingu (195)
Rozdział 10. Raporty i analizy (219)
Rozdział 11. Optymalizacja wyników (247)
Rozdział 12. Zaawansowane strategie i funkcje (279)
Rozdział 13. Zarządzanie AdWords (315)
Skorowidz (343)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Potraktuj tę książkę jako świetnego towarzysza wycieczek. Zawarte w tym przewodniku barwne ilustracje i wyczerpujące, przejrzyście podane informacje sprawią, że inaczej spojrzysz na różne elementy konstrukcji technicznych. Zrozumiesz fascynujące szczegóły działania urządzeń stworzonych przez ludzi. Nauczysz się rozpoznawać cechy charakterystyczne sieci elektroenergetycznej, dróg, kolei, mostów, tuneli, dróg wodnych i innych rozwiązań technicznych. Przekonasz się, jak wielką przyjemność daje „wypatrywanie infrastruktury”, a odkrywanie przeznaczenia napotkanych urządzeń stanie się Twoim hobby!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Wielu programistów szuka prostego, bardziej intuicyjnego sposobu na tworzenie aplikacji. Przeszkadza im złożoność języków programowania, nieczytelność ich składni i stopień skomplikowania konfiguracji. W trakcie poszukiwań narzędzi zapewniających prostotę i dużą wydajność trafiają często na stworzony przez inżynierów Google język Go i... okazuje się, że spełnia on te oczekiwania, jest prosty jak Python i wydajny jak Java. Jeśli i Ty chcesz tworzyć aplikacje szybciej i efektywniej, nie tracić przy tym czasu na skomplikowane konfiguracje czy debugowanie, ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce dobrze zrozumiesz działanie Gita. Wiedza jest w niej przekazywana w prosty i konsekwentny sposób, a zastosowane techniki wizualne, opowiadane historie i liczne praktyczne ćwiczenia pozwolą Ci na skuteczną naukę krok po kroku. Stopniowo będziesz się zapoznawać z kluczowymi informacjami i dogłębnie zrozumiesz znaczenie poszczególnych terminów i koncepcji. Książkę docenią zwłaszcza osoby używające Gita w projektach prywatnych lub zawodowych, na przykład studenci i uczestnicy kursów programowania, młodsi programiści, specjaliści przetwarzania danych i pisarze techniczni.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
To interesujące, zwięzłe i wyjątkowo praktyczne wprowadzenie do programowania w języku JavaScript. Już podczas lektury pierwszych stron zaczniesz pisać własny kod, będziesz znajdować rozwiązania różnych wyzwań, a także tworzyć aplikacje internetowe i zabawne gry. Rozpoczniesz od poznania podstawowych koncepcji stosowanych w programowaniu, takich jak zmienne, tablice, obiekty, funkcje, konstrukcje warunkowe, pętle itd. Następnie nauczysz się łączyć skrypty JavaScript z kodem HTML i CSS, aby tworzyć interaktywne aplikacje internetowe. Ze swoich nowych umiejętności skorzystasz podczas pracy nad trzema większymi projektami: grą w stylu Pong, aplikacją generującą muzykę i platformą przeznaczoną do wizualizacji danych pobranych za pomocą API.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
O sztucznej inteligencji jest ostatnio bardzo głośno, to nośny temat, nierzadko przedstawiany w tonie sensacyjnym. Czy AI nas zniewoli? Czy wymknie się spod kontroli? A może zabierze nam pracę i zmieni nasze życie w bezproduktywny koszmar? Rzeczywistość wygląda zgoła inaczej, niż zdają się sugerować clickbaitowe nagłówki w prasie i mediach społecznościowych. Sztuczna inteligencja jest obecna w naszym życiu od wielu lat, choć często nie zdajemy sobie z tego sprawy. Służy nam pomocą, gdy szukamy czegoś w sieci, kiedy chcemy coś przetłumaczyć, kupić, porównać albo dotrzeć z miejsca A do miejsca B. Odsiewa dla nas spam w poczcie internetowej i chroni nasze urządzenia elektroniczne przed cyberatakami. Oczywiście, ma swoje mroczne strony i tych także powinniśmy być świadomi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce opanujesz podstawowe koncepcje związane z użyciem LLM. Poznasz unikatowe cechy i mocne strony kilku najważniejszych modeli (w tym GPT, Gemini, Falcon). Następnie dowiesz się, w jaki sposób LangChain, lekki framework Pythona, pozwala na projektowanie inteligentnych agentów do przetwarzania danych o nieuporządkowanej strukturze. Znajdziesz tu również informacje dotyczące dużych modeli podstawowych, które wykraczają poza obsługę języka i potrafią wykonywać różne zadania związane na przykład z grafiką i dźwiękiem. Na koniec zgłębisz zagadnienia dotyczące ryzyka związanego z LLM, a także poznasz techniki uniemożliwiania tym modelom potencjalnie szkodliwych działań w aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Fusion to oprogramowanie firmy Autodesk, umożliwiające modelowanie 3D, CAD, CAM, CAE i PCB. Jego zastosowanie znacznie upraszcza i przyspiesza projektowanie, a także wytwarzanie nowych produktów. Dostępny w chmurze Autodesk Fusion oferuje rozmaite środowiska, takie jak Simulation, służące do obliczeń, analiz i symulacji, Render, przeznaczone do wizualizacji i renderingów, czy Animation, dzięki któremu można tworzyć filmy demonstrujące kolejność montażu elementów składowych urządzeń.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Aż 95 procent Wszechświata pozostaje niewidoczne i niezbadane. Brian Clegg zaprasza do odkrycia dwóch największych zagadek Kosmosu — ciemnej materii i ciemnej energii. W książce demaskuje te nieuchwytne koncepty, prowadząc czytelnika przez fascynującą historię odkryć, które zmieniły nasze rozumienie Wszechświata. Od teoretycznych początków aż po najnowsze badania, wyjaśnia, jak odkryto istnienie ciemnej materii i ciemnej energii, w jaki sposób te tajemnicze siły kształtują galaktyki i inne obiekty kosmiczne, a także jak wpływają na przyszłość Wszechświata. Jednocześnie stawia fundamentalne pytanie, czy uda się kiedyś w pełni je zrozumieć. Ciemna materia i ciemna energia to nie tylko fascynująca podróż przez naukę, ale również zaproszenie do jednej z największych przygód ludzkiego umysłu — zrozumienia tego, co ukryte i nieznane.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Rola administratora sieci komputerowej zaczyna się od jej skonfigurowania, jednak na tym absolutnie się nie kończy. Dalej musi on zadbać o to, by sieć działała poprawnie - jeśli cokolwiek pójdzie nie tak, administrator szybko dowie się o tym od użytkowników i zostanie poproszony, by równie szybko przywrócił ją do stanu poprzedniego. Drobnostka, jeśli problem okazuje się błahy i prosty do rozwiązania. Prawdziwe wyzwanie zaczyna się wtedy, kiedy naprawa usterki wymaga dogłębnej znajomości sieci, jej silnych i mocnych stron, a także metod radzenia sobie z awariami. Na szczęście powstała ta książka.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
101.40 zł
169.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta fantastyczna książka, pełna zabawnej narracji i praktycznych przykładów, nauczy Cię myślenia architektonicznego. Została ona, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, przygotowana na bazie odkryć nauk poznawczych i neurofizjologii. Właśnie dzięki temu zaangażujesz swój mózg, użyjesz wielu zmysłów i niepostrzeżenie zrozumiesz dwa prawa architektury oprogramowania i cztery opisujące ją wymiary. Mistrzowsko opanujesz cechy i style architektury, a także nauczysz się określać logiczne komponenty systemów. Efekt? Zdobędziesz świetną orientację w świecie architektury oprogramowania. A wszystkiego nauczysz się, rozwiązując łamigłówki, wykonując praktyczne ćwiczenia, tworząc architektury ? i wybuchając głośnym śmiechem!- Druk
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady Kristina Cutura
(1)(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)