×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Serie wydawnicze:
Exclusive
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
4.5/6  Opinie: 2
Stron:
346
Druk:
oprawa miękka
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Książka (53,40 zł najniższa cena z 30 dni)

89,00 zł (-35%)
57,84 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (44,50 zł najniższa cena z 30 dni)

89,00 zł (-50%)
44,50 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(44,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Uważaj! Najpierw zgromadź dane, a dopiero potem wprowadzaj swój pomysł w życie. Choćby w teorii wydawał się najlepszy, najpierw rzetelnie go przetestuj!

Praktyczny przewodnik - od pomysłu do sprawdzonej koncepcji biznesowej

  • Specjalnie dla innowatorów z korporacji, założycieli start-upów i przedsiębiorców
  • Odwołuje się do fundamentalnych modeli Customer Development oraz Lean Startup
  • Zawiera niesamowitą, rozbudowaną bibliotekę technik szybkich eksperymentów

Oceń trafność swojej koncepcji za pomocą mistrzowskiej metodologii!

Spośród milionów śmiałych idei zaledwie niewielka część przynosi imponujący sukces, sławę i wielkie pieniądze. Pozostałe odchodzą w niepamięć. W bestsellerze Tworzenie modeli biznesowych opisano rewolucyjne narzędzia pracy dla wizjonerów. Książka zawiera techniki skutecznej weryfikacji trafności pomysłu na biznes i wyjaśnia cały proces testowania, począwszy od zaplanowania pierwszego eksperymentu. Dowiesz się z niej także, jak kształtować pożądane postawy zespołu: wypracujesz język i ceremoniał organizacji nastawionej na eksperyment.

Najwyższy czas przestać ograniczać się do opinii i zdobyć niepodważalne dane!

A zatem pojawił pomysł i jest szansa na sukces. Być może w przeszłości udało Ci się dokonać kilku niezłych wdrożeń. Teraz jednak chcesz wejść na wyższy poziom i nauczyć się testować pomysły, aby uniknąć oczywistych porażek. W tej książce znajdziesz najnowsze skuteczne rozwiązania praktyczne, oparte na sprawdzonych koncepcjach Steve'a Blanka: metodologiach Customer Development oraz "w teren!".

Koniec z utartymi schematami i przestarzałymi rozwiązaniami!

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia najsłynniejszych praktyków i strategów tej dziedziny, aby nauczyć się stosowania niezwykłych technik eksperymentów! Przed Tobą nowoczesny przewodnik po świecie szybkich testów, dzięki którym znajdziesz drogę do działalności na dużą skalę. Wybieraj spośród 44 praktycznych testów, z których każdy może przynieść Ci niemały dochód!

Do dzieła! Przetestuj, zanim wdrożysz!

  • Przystępnie podana praktyczna i potrzebna wiedza
  • Liczne łatwe do zapamiętania rysunki i schematy
  • Rozszerzające biznesową świadomość przykłady i komentarze

Wybrane bestsellery

O autorach książki

David J. Bland - jest konsultantem, autorem książek i założycielem firm. Pomaga przedsiębiorstwom w ocenie trafności pomysłów na nowe produkty i usługi. Korzysta z koncepcji Lean Startup, myślenia projektowego oraz innowacyjnego podejścia do modeli biznesowych. Wspiera wiedzą społeczność start-upów.

autor zdjecie

Dr Alexander Osterwalder jest autorem prowadzącym międzynarodowego bestsellera Tworzenie modeli biznesowych, pełnym pasji przedsiębiorcą, wziętym mówcą i współzałożycielem specjalizującej się w tworzeniu narzędzi i treści do celów zarządzania strategicznego i wprowadzania innowacji firmy programistycznej Strategyzer. Dr Osterwalder stworzył Szablon Modelu Biznesowego, narzędzie z zakresu zarządzania strategicznego służące do projektowania, testowania, budowania i zarządzania modelami biznesowymi, z którego korzystają takie firmy jak Coca Cola, GE, P&G, Mastercard, Ericsson, LEGO i 3M. Często przemawia na forach znanych organizacji i najbardziej prestiżowych uniwersytetów całego świata, którymi niewątpliwie są Stanford, Berkeley, MIT, IESE oraz IMD.

Dr Osterwalder udziela się na Twitterze jako @alexosterwalder.

David J. Bland, Alexander Osterwalder - pozostałe książki

Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive

Onepress - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
57,84 zł
Dodaj do koszyka
Ebook
44,50 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint