Programowanie w JavaScript. Rusz głową!
- Autorzy:
- Eric Freeman, Elisabeth Robson
- Serie wydawnicze:
- Head First - Rusz głową!
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.6/6 Opinie: 12
- Stron:
- 664
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępny format:
-
PDF
Opis
książki
:
Programowanie w JavaScript. Rusz głową!
- Naucz się jak używać języka JavaScript do prowadzenia interakcji ze stronami WWW.
- Rozwiń swoje umiejętności poza pisanie prostych skryptów — poznaj programowanie obiektowe.
- Buduj prawdzie, interaktywne aplikacje internetowe.
- Zobacz jak rozwiązywać realne problem, aby poznać najlepsze sposoby pisania kodu.
- Spróbuj rozwikłać ponad 120 zagadek i ćwiczeń.
Jeżeli chcesz stworzyć atrakcyjną aplikację internetową lub stronę WWW, to poza znajomością języka HTML powinieneś również umieć korzystać z JavaScriptu. Język ten jeszcze całkiem niedawno wzbudzał wiele negatywnych emocji — ale te czasy odeszły w niepamięć! Bez jego pomocy współczesne strony WWW nie byłyby takie funkcjonalne!
Jeżeli chcesz poznać możliwości JavaScriptu oraz w pełni wykorzystać jego potencjał, trafiłeś na doskonałą książkę. Należy ona do cenionej serii „Rusz głową” i opisuje wszystkie aspekty programowania w tym języku. Sięgnij po nią i poznaj język JavaScript od podstaw. Każda kolejna strona to spora dawka wiedzy podanej w przystępny sposób. Pomoże Ci poznać składnię języka, jego podstawowe elementy i konstrukcje. W momencie, kiedy opanujesz podstawy, przejdziesz do bardziej zaawansowanych tematów — programowania obiektowego, manipulowania drzewem DOM, obsługi zdarzeń oraz korzystania z funkcji anonimowych i domknięć. Książka ta jest doskonałą lekturą dla wszystkich osób chcących biegle władać językiem JavaScript!
Dzięki tej książce:
- poznasz składnię i podstawowe elementy języka JavaScript
- nauczysz się tworzyć obiekty i obsługiwać zdarzenia
- zobaczysz, jak wykorzystać domknięcia i funkcje anonimowe
- stworzysz prawdziwą grę
Nauka języka JavaScript jeszcze nigdy nie była tak przyjemna!
„Doskonałe wprowadzenie do programowania, połączone z zaawansowanymi zagadnieniami, takimi jak tworzenie obiektów, dziedziczenie i domknięcia, pozwalające czytelnikom przejść od samych podstaw, aż do najbardziej interesujących pojęć nowoczesnego programowania”.
— Peter Casey, profesor, Central Oregon Community College
„Ta książka przenosi Cię za kulisy języka JavaScript i zapewnia dogłębne zrozumienie zasad działania tego wyjątkowego języka programowania”.
— Chris Fuselier, konsultant techniczny
„Szkoda, że nie miałam książki Programowanie w JavaScript. Rusz głową! kiedy zaczynałem”.
— Daniel Konopacki; projektant oprogramowania kadrowego; The Wald Disney Company
Wybrane bestsellery
-
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz, że w rekurencji nie kryje się żadna magia. Dowiesz się, na czym polega jej działanie i kiedy warto zastosować algorytm rekursywny, a kiedy lepiej tego nie robić. Poznasz szereg klasycznych i mniej znanych algorytmów rekurencyjnych. Pracę z zawartym tu materiałem ułatwią Ci liczne przykłady programów napisanych w Pythonie i JavaScripcie, pokazujące, jak rozwiązywać przeróżne problemy związane z przechodzeniem przez drzewa, kombinatoryką i innymi trudnymi zagadnieniami. Nauczysz się także skutecznie poprawiać wydajność kodu i algorytmów rekurencyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki temu przyjaznemu przewodnikowi poznasz kluczowe koncepcje programistyczne i operacje obiektowego modelu dokumentu. Nauczysz się też pisać kod działający asynchronicznie i współbieżnie. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładowymi fragmentami kodu i prostymi projektami ― pozwoli Ci to natychmiast wypróbować działanie tworzonych programów, które w przyszłości mogą posłużyć jako moduły większych aplikacji. Zagadnienia dotyczące JavaScriptu uzupełniono wprowadzeniem do HTML i CSS, co pomoże Ci dokładnie zrozumieć sposób działania nowoczesnych aplikacji internetowych. Przygotujesz się także do pracy z bibliotekami, frameworkami i takimi narzędziami jak React, Angular i Node.js.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
To kolejne wydanie wyczerpującego, kompleksowego przewodnika po języku JavaScript oraz jego najważniejszych klienckich i serwerowych interfejsach API. Książka jest przeznaczona dla programistów, którzy chcą nauczyć się JavaScriptu lub udoskonalić swoje umiejętności tworzenia kodu. Ujęto w niej wersję ES2020 tego języka. Poza praktycznymi wyjaśnieniami dotyczącymi jego struktur i ich stosowania znalazły się tu liczne przykłady, wskazówki i porady. To wydanie zawiera nowe rozdziały poświęcone klasom, modułom, iteratorom, generatorom, promesom i instrukcjom async/await. W efekcie powstał całościowy obraz ekosystemu JavaScript wraz z opisem jego zawiłości, potencjalnych problemów i najlepszych metod radzenia sobie z nimi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.40 zł
139.00 zł (-40%) -
Promocja
To kolejne, rozbudowane i uaktualnione wydanie świetnego podręcznika projektowania i programowania stron internetowych, zawierające wiedzę niezbędną do rozpoczęcia samodzielnej pracy. Opisano tu zasady tworzenia witryn WWW oraz przedstawiono język HTML i techniki CSS. Sporo miejsca poświęcono multimediom: grafice, plikom dźwiękowym i wideo. Znalazł się tutaj także znakomity wstęp do języka JavaScript, łącznie z jego bibliotekami, nakładkami i skryptami DOM. Warto też zwrócić uwagę na opis przydatnych narzędzi, takich jak procesory CSS, wykrywanie funkcjonalności, powłoka, menedżer zadań i system kontroli Git ? nieodzownych każdemu, kto pisze nowoczesne witryny internetowe. Treść książki została uzupełniona licznymi przykładami, ćwiczeniami i bogatym materiałem dodatkowym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
38.90 zł
129.00 zł (-70%) -
Promocja
JavaScript jest niezwykle uniwersalnym językiem programowania. Idealnie sprawdza się na przykład w projektowaniu wszelkiego rodzaju aplikacji internetowych - od działających pod przeglądarkami, przez te pisane na urządzenia mobilne, po aplikacje, które obsługują smart TV i inne inteligentne urządzenia domowe. W związku z tym wokół JavaScriptu powstał cały ekosystem narzędzi wspomagających i rozszerzających możliwości tego języka. Wystarczy wspomnieć platformę programistyczną Electron, pozwalającą tworzyć aplikacje imitujące oprogramowanie desktopowe, popularny wśród developerów edytor kodu Visual Studio Code, a także rozmaite frameworki i biblioteki ułatwiające codzienną pracę programistom JavaScriptu- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest kolejnym, uzupełnionym i zaktualizowanym wydaniem znakomitego wprowadzenia do projektowania dynamicznych stron internetowych. Oprócz przystępnego omówienia technik tworzenia responsywnych stron WWW znalazły się tu solidne podstawy PHP, MySQL, JavaScriptu, CSS i HTML5; opisano też możliwości bibliotek jQuery i jQuery Mobile. Pokazano, jak połączyć możliwości tych technologii, oraz opisano zalecane metody programowania. Co istotne, w książce zawarto wskazówki dotyczące optymalizacji stron WWW pod kątem urządzeń mobilnych. Dzięki licznym przykładom uzyskaną wiedzę można na bieżąco testować w praktyce.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,90 zł najniższa cena z 30 dni)
35.90 zł
119.00 zł (-70%) -
This easy-to-follow book covers essential data structures, algorithms, and their usage in the context of JavaScript and TypeScript.
- pkt
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna -
Master the latest Node.js 20 features: I/O, streams, web protocols, and Fastify framework. Build secure, performant apps with DB, and learn to test, debug, and troubleshoot effectively. Become a skilled Node.js developer.
- pkt
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna
O autorach książki
Eric Freeman - jest informatykiem o imponującym doświadczeniu zawodowym: pracował między innymi dla The Walt Disney Company, O’Reilly Media, NASA i w kilku startupach. Jeśli tylko używasz komputera osobistego, na pewno korzystasz z dzieł jego intelektu. Freeman od 15 lat pisze o wielu dziedzinach informatyki: zarówno o podstawach tworzenia witryn internetowych, jak i o wysokopoziomowym projektowaniu oprogramowania. Obecnie Freeman jest prezesem spółki WickedlySmart. Wraz ze swoimi ukochanymi kobietami: żoną i córką mieszka w Austin.
Elisabeth Robson. Elisabeth jest projektantką oprogramowania, pisarką i instruktorką. Pasjonuje się technologią od czasu studiów na Uniwersytecie Yale, gdzie obroniła pracę magisterską i zaprojektowała współbieżny, wizualny język programowania wraz z odpowiednim oprogramowaniem.
Od samego początku Elisabeth interesowała się internetem, pracowała w zespole tworzącym nagradzaną witrynę The Ada Project, jedną z pierwszych witryn dla kobiet zajmujących się informatyką, która pomagała im w szukaniu możliwości rozwoju kariery i informacji o mentorach.
Aktualnie jest współzałożycielką WickedlySmart, internetowego projektu edukacyjnego poświęconego technologiom związanym z WWW, gdzie koncentruje się na pisaniu książek, artykułów, tworzeniu filmów wideo itp. Wcześniej pracowała w O’Reilly Media jako dyrektor do spraw projektów specjalnych, tworząc warsztaty i kursy internetowe poświęcone wielu zagadnieniom technicznym, i tam odkryła pasję, którą jest tworzenie materiałów edukacyjnych pomagających zrozumieć technologię. Przed pracą dla O’Reilly Elisabeth rozsiewała magiczny pył w firmie The Wald Disney Company, gdzie kierowała badaniami i pracami nad mediami cyfrowymi.
Kiedy Elisabeth nie siedzi przed komputerem, chodzi na wycieczki, jeździ na rowerze lub pływa kajakiem w pięknych okolicach, zawsze mając pod ręką swoją kamerę; ewentualnie gotuje wegetariańskie posiłki.
Możesz do niej napisać na adres beth@wickedlysmart.com lub odwiedzić jej blog na stronie https://elisabethrobson.com.
Eric Freeman, Elisabeth Robson - pozostałe książki
-
Nowość Promocja
What will you learn from this book?The new edition of this brain-friendly guide takes you through a comprehensive journey into modern JavaScript, covering everything from core language fundamentals to today's cutting-edge features. You'll dive into the nuances of JavaScript types and the unparalleled flexibility of its functions. You'll also learn- ePub + Mobi pkt
(200,19 zł najniższa cena z 30 dni)
200.09 zł
249.00 zł (-20%) -
Promocja
What will you learn from this book?This brain-friendly guide teaches you everything from JavaScript language fundamentals to advanced topics, including objects, functions, and the browser’s document object model. You won’t just be reading—you’ll be playing games, solving puzzles, pondering mysteries, and interacting with JavaScript in ways you neve- ePub + Mobi pkt
(109,87 zł najniższa cena z 30 dni)
109.82 zł
179.00 zł (-39%) -
Promocja
HTML has been on a wild ride. Sure, HTML started as a mere markup language, but more recently HTML’s put on some major muscle. Now we’ve got a language tuned for building web applications with Web storage, 2D drawing, offline support, sockets and threads, and more. And to speak this language you’ve got to go beyond HTML5 markup and into the world o- ePub + Mobi pkt
(73,03 zł najniższa cena z 30 dni)
72.53 zł
119.00 zł (-39%) -
Promocja
Odpowiedź na to fundamentalne pytanie znajdziesz w tej książce ? drugim wydaniu świetnego podręcznika dla przyszłych mistrzów kodu. Zostało ono, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, przygotowane zgodnie z najnowszymi odkryciami nauk poznawczych, teorii uczenia się i neurofizjologii. I właśnie dzięki temu zaangażujesz swój mózg, wykorzystasz wiele zmysłów i niepostrzeżenie poznasz najprzydatniejsze i najciekawsze wzorce projektowe stosowane w programowaniu zorientowanym obiektowo. Tak złożone tematy, jak klasy, interfejsy, kolekcje czy łączenie wzorców, staną się jasne i zrozumiałe. Tego wszystkiego będziesz się uczyć, rozwiązując łamigłówki, wykonując praktyczne ćwiczenia, pisząc aplikacje - i wybuchając głośnym śmiechem!- Druk
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.40 zł
139.00 zł (-40%) -
Promocja
What will you learn from this book?You know you don't want to reinvent the wheel, so you look to Design Patterns: the lessons learned by those who've faced the same software design problems. With Design Patterns, you get to take advantage of the best practices and experience of others so you can spend your time on something more challenging. Someth- ePub + Mobi pkt
(172,58 zł najniższa cena z 30 dni)
172.08 zł
279.00 zł (-38%) -
Promocja
Ta książka jest niezwykłym podręcznikiem programowania. Być może wygląda nieco dziwacznie, ale prędko się przekonasz, że to podręcznik jest wyjątkowo skuteczny: w końcu jego formuła została opracowana na podstawie najlepszych osiągnięć neurologii i kognitywistyki. W ten sposób Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie zasady programowania w Pythonie. Autor wykorzystał oczywistą prawdę, że najszybciej uczymy się wtedy, gdy uwzględnimy specyfikę działania własnego mózgu! Najpierw więc się zainteresujesz, potem zaangażujesz, wreszcie przygotujesz sobie warsztat pracy, czyli zainstalujesz Pythona. Później zaczniesz ćwiczyć myślenie komputacyjne i oczywiście napiszesz swój pierwszy program. A dalej będzie coraz ciekawiej...- Druk
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
Promocja
What will you learn from this book?It’s no secret the world around you is becoming more connected, more configurable, more programmable, more computational. You can remain a passive participant, or you can learn to code. With Head First Learn to Code you’ll learn how to think computationally and how to write code to make your computer, mobile devic- ePub + Mobi pkt
(110,45 zł najniższa cena z 30 dni)
109.95 zł
179.00 zł (-39%) -
Kolejna książka z serii „Rusz głową!” to najlepszy sposób na opanowanie nowości HTML5. Niezwykle atrakcyjna forma graficzna oraz nowoczesna metodologia nauki sprawiają, że już za kilkanaście dni będziesz specjalistą w zakresie HTML5. Dowiedz się, jak wykorzystać usługi geolokalizacyjne, jak rysować na płótnie (canvas) oraz składować dane na komputerze użytkownika. Sprawdź również, co możesz zyskać dzięki WebSockets oraz jak wycisnąć siódme poty z języka JavaScript. Nauka HTML5 jeszcze nigdy nie była tak łatwa! Spróbuj sam!
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Tired of reading HTML books that only make sense after you're an expert? Then it's about time you picked up Head First HTML and really learned HTML. You want to learn HTML so you can finally create those web pages you've always wanted, so you can communicate more effectively with friends, family, fans, and fanatic customers. You also want to do it- ePub + Mobi pkt
(122,68 zł najniższa cena z 30 dni)
122.18 zł
199.00 zł (-39%) -
Używamy rysunków, bo obraz wart jest 1024 słów. Stosujemy powtórzenia, by zakodować na stałe dane w Twojej chłonnej głowie. Oddziałujemy na emocje, jesteśmy nieprzewidywalni, zaskakujący i zabawni. Stawiamy przed Tobą wyzwania i zadajemy pytania, które angażują Cię w proces studiowania przedstawianych zagadnień. Cały czas pobudzamy Twój umysł do aktywnego działania, zmuszamy go do posłuszeństwa... a za ciężką pracę nagrodzimy go smakowitym ciasteczkiem w postaci wiedzy - wisienka gratis!
- Druk
Czasowo niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Head First - Rusz głową!
-
Bestseller Nowość Promocja
Internet rozwija się w niesamowitym tempie. Dawniej sieć WWW była prostsza ― projektanci łączyli kod PHP, HTML i zapytania do MySQL w jednym pliku. Z czasem urosła do miliardów stron, co radykalnie zmieniło jej kształt. Zmieniły się też narzędzia i sposób pracy. Dziś idealnym wyborem dewelopera aplikacji WWW jest FastAPI, nowoczesne narzędzie, które wykorzystuje nowe cechy Pythona i z powodzeniem rywalizuje z podobnymi frameworkami języka Golang.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się holistycznego podejścia, które zdecydowanie usprawni współpracę między zespołami. Najpierw zapoznasz się z podstawowymi informacjami o przepływach pracy związanych z uczeniem maszynowym przy użyciu Apache Spark i pakietu PySpark. Nauczysz się też zarządzać cyklem życia eksperymentów dla potrzeb uczenia maszynowego za pomocą biblioteki MLflow. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak od strony technicznej wygląda korzystanie z platformy uczenia maszynowego. W książce znajdziesz również opis wzorców wdrażania, wnioskowania i monitorowania modeli w środowisku produkcyjnym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,94 zł najniższa cena z 30 dni)
44.94 zł
74.90 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić. Poznasz różne aspekty FP: kompozycję, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się korzystać z FP w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Te wszystkie cenne umiejętności ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierania wskaźników pochodzących z systemów zewnętrznych. Zrozumiesz zasady konfiguracji systemu Prometheus, komponentu Node Exporter i menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Zapoznasz się też z nowymi funkcjonalnościami języka PromQL, dostawców mechanizmu odkrywania usług i odbiorców menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Dokładnie zaprezentowano tu również zagadnienia bezpieczeństwa po stronie serwera, w tym mechanizm TLS i uwierzytelniania podstawowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework Flutter czy posługiwania się rozwiązaniami dostawców usług chmurowych. Dowiesz się, jak należy pracować z bazami Firebase i platformą Google Cloud. Przy czym poszczególne receptury, poza rozwiązaniami problemów, zawierają również nieco szersze omówienia, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać zalety Fluttera i Darta — spójnego rozwiązania do wydajnego budowania aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
To gruntownie zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika po wdrażaniu i testowaniu kontenerów Dockera. Przedstawia proces przygotowania pakietu aplikacji ze wszystkimi ich zależnościami, a także jego testowania, wdrażania, skalowania i utrzymywania w środowiskach produkcyjnych. Zawiera omówienie Docker Compose i trybu Docker Swarm, opis zagadnień związanych z Kubernetes, jak również przykłady optymalizacji obrazów Dockera. W tym wydaniu zaprezentowano ponadto najlepsze praktyki i narzędzie BuildKit, opisano wsparcie obrazów wieloarchitekturowych, kontenerów rootless i uwzględniono wiele innych ważnych informacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%)
Ebooka "Programowanie w JavaScript. Rusz głową!" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Programowanie w JavaScript. Rusz głową!" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Programowanie w JavaScript. Rusz głową!" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Head First JavaScript Programming
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-9880-6, 9788324698806
- Data wydania książki drukowanej :
- 2015-02-20
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-9883-7, 9788324698837
- Data wydania ebooka :
- 2015-02-20 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 200x230
- Numer z katalogu:
- 28688
- druk na żądanie!
- dnż
- Rozmiar pliku Pdf:
- 21.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » JavaScript - Programowanie
- Serie wydawnicze: Head First - Rusz głową!
Spis treści książki
- Dla kogo jest ta książka? (26)
- Wiemy, co myślisz (27)
- Wyobrażamy sobie, że czytelnik tej książki jest uczniem (28)
- Metapoznanie - myślenie o myśleniu (29)
- To, co MY zrobiliśmy (30)
- To, co TY możesz zrobić, aby zmusić swój mózg do posłuszeństwa (31)
- Przeczytaj to (32)
- Recenzenci techniczni (35)
- Podziękowania* (36)
- Sposób działania języka JavaScript (40)
- Jak należy pisać kod JavaScript? (41)
- Jak umieszczać kod JavaScript na stronie? (42)
- Dziecinko, JavaScript przebył długą drogę... (44)
- Jak tworzyć instrukcje? (48)
- Zmienne i wartości (49)
- Odsuń się od tej klawiatury! (50)
- Wyrazić się (53)
- Wykonywanie operacji więcej niż jeden raz (55)
- Jak działa pętla while? (56)
- Podejmowanie decyzji w języku JavaScript (60)
- A kiedy trzeba podejmować WIELE decyzji... (61)
- Wyciągnij rękę i nawiąż kontakt z użytkownikami (63)
- Poznajemy bliżej funkcję console.log (65)
- Otwieranie konsoli (66)
- Piszemy poważną aplikację JavaScript (67)
- Jak mogę dodać kod do strony? (Niech policzę wszystkie sposoby) (70)
- Będziemy musieli was rozdzielić (71)
- Napiszmy grę w okręty (82)
- Pierwsza próba... (82)
- Punkt pierwszy: projekt wysokiego poziomu (83)
- Analiza pseudokodu (85)
- A... zanim przejdziemy dalej, nie zapomnij o kodzie HTML (87)
- Pisanie kodu prostej wersji gry w okręty (88)
- A teraz zajmijmy się logiką gry (89)
- Krok pierwszy: przygotowanie pętli i pobranie danych (90)
- Jak działa funkcja prompt? (91)
- Sprawdzanie komórki wskazanej przez użytkownika (92)
- Czy użytkownikowi udało się trafić? (94)
- Dodanie kodu wykrywającego trafienia (95)
- Prezentacja informacji o zakończonej grze (96)
- To koniec implementacji logiki (98)
- Chwilka na zapewnianie jakości (99)
- Czy możemy pogadać o rozwlekłości Twojego kodu? (103)
- Kończymy prostą wersję gry w okręty (104)
- Jak przypisywać wartości losowe? (105)
- Najlepszy na świecie przepis na generowanie liczb losowych (105)
- Wróćmy do zapewniania jakości (107)
- Gratulujemy pierwszego prawdziwego programu w języku JavaScript i mamy dwa słowa o wielokrotnym używaniu kodu (109)
- Co z tym kodem było nie tak? (117)
- Swoją drogą, czy wspominaliśmy już o FUNKCJACH? (119)
- No dobrze, ale jak to właściwie działa? (120)
- Co można przekazywać do funkcji? (125)
- JavaScript przekazuje przez wartość (128)
- Zakręcone funkcje (130)
- Funkcje mogą także coś zwracać (131)
- Śledzenie wykonania funkcji z instrukcją return (132)
- Zmienne globalne i lokalne (135)
- Poznawanie zasięgu zmiennych lokalnych i globalnych (137)
- Krótkie życie zmiennych (138)
- Nie zapominaj o deklarowaniu zmiennych (139)
- Czy możesz pomóc firmie BańkoCorp? (160)
- Jak reprezentować wiele wartości w JavaScripcie? (161)
- Jak działają tablice? (162)
- A w ogóle jak duża jest tablica? (164)
- Korpo-zdanio-budowator (166)
- W międzyczasie w firmie BańkoCorp... (169)
- Jak pobrać wszystkie elementy tablicy? (172)
- Chwila, istnieje lepszy sposób iteracji po tablicy (174)
- Czy możemy porozmawiać o rozwlekłości Twojego kodu? (180)
- Poprawienie pętli for przy użyciu operatora postinkrementacji (181)
- Szybka jazda próbna (181)
- Tworzenie pustej tablicy (i dodawanie do niej danych) (185)
- Zwycięzcami są... (189)
- Krótka inspekcja kodu... (191)
- Piszemy funkcję printAndGetHighScore (192)
- Refaktoryzacja kodu z użyciem funkcji printAndGetHighScore (193)
- Zastosowanie zmian... (195)
- Czy ktoś powiedział "obiekty"? (206)
- Myśląc o właściwościach... (207)
- W jaki sposób tworzy się obiekty? (209)
- Czym w ogóle jest programowanie obiektowe? (212)
- Jak działają właściwości? (213)
- W jaki sposób zmienna przechowuje obiekt? Ciekawe umysły chciałyby to wiedzieć... (218)
- Porównanie danych typów prostych i obiektów (219)
- Jeszcze inne operacje z wykorzystaniem obiektów... (220)
- Analiza działania wstępnej selekcji (222)
- Porozmawiajmy nieco więcej o przekazywaniu obiektów do funkcji (224)
- Zachowuj się! Jak dodawać zachowania do obiektów? (230)
- Poprawianie metody drive (231)
- Dlaczego metoda drive nic nie wie o właściwości started? (234)
- Jak działa this? (236)
- Jak zachowanie wpływa na stan? Dodajemy trochę paliwa (242)
- A teraz niech stan będzie mieć wpływ na zachowanie (243)
- Gratulujemy utworzenia pierwszych obiektów! (245)
- Wiesz co? Obiekty są wszędzie dookoła Ciebie (i ułatwiają Ci życie) (246)
- W poprzednim rozdziale miałeś wykonać niewielką misję - misję złamania kodu (260)
- Co robi ten kod? (261)
- Jak naprawdę wygląda interakcja JavaScriptu ze stroną WWW? (263)
- Jak wypiec swój własny DOM? (264)
- Pierwszy smak DOM (265)
- Pobieranie elementu przy użyciu metody getElementById (270)
- Co pobieramy z DOM? (271)
- Dostęp do kodu HTML w elemencie (272)
- Co się dzieje, kiedy zmieniamy DOM? (274)
- Jazda próbna wokół planet (277)
- Nawet nie myśl o uruchamianiu mojego kodu, zanim strona nie zostanie w całości wczytana (279)
- Ty mówisz: "przeglądarka", ja mówię: "wywołanie zwrotne" (280)
- Jak ustawiać atrybuty przy użyciu metody setAttribute? (285)
- Więcej zabawy z atrybutami (wartości atrybutów można także POBIERAĆ) (286)
- Nie zapominaj, że także metoda getElementById może zwracać null (286)
- Tymczasem w systemie słonecznym... (287)
- Gdzieś tam jest ukryta prawda... (294)
- Uważaj, możesz natknąć się na undefined, kiedy będziesz się tego najmniej spodziewać... (296)
- Jak używać null? (299)
- Stosowanie wartości NaN (301)
- Sprawy stają się jeszcze dziwniejsze (301)
- Musimy coś wyznać (303)
- Zrozumienie operatora równości (pseudonim: ==) (304)
- Jak wykonywana jest konwersja operandów operatora równości (brzmi groźniej, niż jest w rzeczywistości)? (305)
- Jak ściśle podejść do zagadnienia równości? (308)
- Jeszcze więcej konwersji typów... (314)
- Jak określić, czy dwa obiekty są równe? (317)
- Gdzieś tam leży prawda... (319)
- JavaScript uwzględnia fałsz (320)
- Sekretne życie łańcuchów znaków (322)
- Dlaczego łańcuch może wyglądać jak dana typu prostego oraz jak obiekt? (323)
- Pięciominutowa wycieczka po metodach (i właściwościach) łańcuchów znaków (325)
- Wojna o fotel (329)
- Tym razem napiszemy PRAWDZIWĄ grę w okręty (344)
- Krok wstecz... do HTML i CSS (345)
- Tworzenie strony HTML: postać ogólna (346)
- Dodawanie stylów (350)
- Stosowanie klas hit i miss (353)
- Jak zaprojektować grę? (355)
- Implementacja widoku (357)
- Jak działa metoda displayMessage? (357)
- Jak działają metody displayHit oraz displayMiss? (359)
- Model (362)
- W jaki sposób będziemy reprezentować okręty? (364)
- Implementacja obiektu modelu (367)
- Rozmyślamy o metodzie fire (368)
- Implementacja kontrolera (375)
- Przetwarzanie pola wskazanego przez użytkownika (376)
- Planowanie kodu... (377)
- Implementacja funkcji parseGuess (378)
- W międzyczasie w kontrolerze... (381)
- Dodanie procedury obsługi zdarzeń do przycisku Ognia! (385)
- Przekazywanie współrzędnych do kontrolera (386)
- Jak rozmieszczać okręty? (390)
- Implementacja metody generateShip (391)
- Generacja początkowego pola okrętu (392)
- Dokończenie metody generateShip (393)
- Czym są zdarzenia? (409)
- Czym jest procedura obsługi zdarzeń? (410)
- Jak napisać pierwszą procedurę obsługi zdarzeń? (411)
- Jazda próbna procedury obsługi zdarzeń (412)
- Poznajemy zdarzenia, pisząc grę (414)
- Implementacja gry (415)
- Jazda próbna (416)
- Dodajmy więcej obrazków (420)
- Teraz musimy przypisać tę samą procedurę obsługi zdarzeń do właściwości onclick każdego obrazka (421)
- Jak użyć tej samej funkcji do obsługi wszystkich obrazków? (422)
- Jak działa obiekt zdarzenia? (425)
- Zaprzęgamy obiekt zdarzenia do pracy (427)
- Testujemy obiekt zdarzenia i właściwość target (428)
- Zdarzenia i kolejki (430)
- Jeszcze więcej zdarzeń (433)
- Jak działa funkcja setTimeout? (434)
- Kończenie gry (438)
- Jazda testowa z licznikiem czasu (439)
- Tajemnicze, podwójne życie słowa kluczowego function (454)
- Deklaracje funkcji a wyrażenia funkcyjne (455)
- Przetwarzanie deklaracji funkcji (456)
- I co dalej? Przeglądarka wykonuje kod (457)
- Idziemy dalej... Instrukcja warunkowa (458)
- O tym, dlaczego funkcje są także wartościami (463)
- Czy wspominaliśmy już, że w JavaScripcie funkcje mają status "pierwszej klasy"? (466)
- Latanie pierwszą klasą (467)
- Piszemy kod do przetwarzania i sprawdzania pasażerów (468)
- Przetwarzanie listy pasażerów (470)
- Przekazywanie funkcji do funkcji (471)
- Zwracanie funkcji z funkcji (474)
- Pisanie kodu do wydawania napojów (475)
- Pisanie kodu do wydawania napojów - inne podejście (476)
- Przyjmowanie zamówień z wykorzystaniem funkcji pierwszej klasy (478)
- Cola sieciowicka (481)
- Jak działa metoda sort tablic? (483)
- Łączymy wszystko w całość (484)
- Weźmy teraz sortowanie na jazdę próbną (486)
- Rzut oka na inną stronę funkcji... (500)
- Jak używać funkcji anonimowych? (501)
- Musimy ponownie pomówić o rozwlekłości Twojego kodu (503)
- Kiedy funkcja zostaje zdefiniowana? To zależy... (507)
- Co się właśnie stało? Dlaczego funkcja fly nie była zdefiniowana? (508)
- Zagnieżdżanie funkcji (509)
- Jaki wpływ na zasięg ma zagnieżdżanie funkcji? (510)
- Krótka powtórka z zasięgu leksykalnego (512)
- Miejsce, w którym zasięg leksykalny sprawia, że sprawy stają się interesujące (513)
- Funkcje raz jeszcze (515)
- Wywoływanie funkcji (po raz wtóry) (516)
- Czym właściwie są domknięcia? (519)
- Domykanie funkcji (520)
- Zastosowanie domknięć w celu zaimplementowania magicznego licznika (522)
- Zaglądamy za kulisy... (523)
- Tworzenie domknięcia poprzez przekazanie wyrażenia funkcyjnego jako argumentu (525)
- Domknięcia zawierają rzeczywiste środowisko, a nie jego kopię (526)
- Tworzenie domknięć jako procedur obsługi zdarzeń (527)
- Jak działa domknięcie liczące kliknięcia? (530)
- Tworzenie obiektów przy użyciu literałów obiektowych (544)
- Stosowanie konwencji podczas tworzenia obiektów (545)
- Prezentacja konstruktorów obiektów (547)
- Jak utworzyć konstruktor? (548)
- Jak należy używać konstruktorów? (549)
- Sposób działania konstruktorów (550)
- W konstruktorach można także umieszczać metody (552)
- Nadszedł czas na produkcję masową (558)
- Weźmy nowe samochody na jazdę próbną (560)
- Nie zapominaj jeszcze o literałach obiektowych (561)
- Przekazywanie argumentów przy użyciu literału obiektowego (562)
- Modyfikacja konstruktora Car (563)
- Zrozumieć instancje obiektów (565)
- Nawet obiekty utworzone przy użyciu konstruktora mogą mieć własne właściwości (568)
- Konstruktory stosowane w praktyce (570)
- Obiekt Array (571)
- Jeszcze więcej zabawy z wbudowanymi obiektami JavaScriptu (573)
- Hej, zanim zaczniemy, mamy lepszy sposób rysowania diagramów obiektów (585)
- Ponowna analiza konstruktorów: wielokrotnie używamy kodu, ale czy robimy to efektywnie? (586)
- Czy powielanie metod jest poważnym problemem? (588)
- Czym są prototypy? (589)
- Dziedziczenie po prototypie (590)
- Jak działa dziedziczenie? (591)
- Przesłanianie prototypu (593)
- Jak przygotować prototyp? (596)
- Prototypy są dynamiczne (602)
- Bardziej interesująca implementacja metody sit (604)
- Jeszcze jeden raz: sposób działania właściwości sitting (605)
- Jak zaprojektować psa pokazowego? (609)
- Tworzenie łańcucha prototypów (611)
- Jak działa dziedziczenie w łańcuchu prototypów? (612)
- Tworzenie prototypu psa pokazowego (614)
- Tworzenie instancji psa pokazowego (618)
- Analiza wyników ćwiczenia (621)
- Łańcuch prototypów nie kończy się na psie (627)
- Wykorzystanie dziedziczenia na swoją korzyść... Przesłonięcie domyślnych metod (628)
- Stosowanie dziedziczenia do własnych celów... Rozszerzanie wbudowanych obiektów (630)
- Wielka Jednolita Teoria JavaScriptu (632)
- Łączenie wszystkiego w całość (633)
- Co dalej? (633)
- 1. jQuery (644)
- 2. Więcej operacji na DOM (646)
- 3. Obiekt window (647)
- 4. Obiekt arguments (648)
- 5. Obsługa wyjątków (649)
- 6. Dodawanie procedur obsługi zdarzeń przy użyciu metody addEventListener (650)
- 7. Wyrażenia regularne (652)
- 8. Rekurencja (654)
- 9. JSON (656)
- 10. JavaScript po stronie serwera (657)
Wprowadzenie
1. Czas się zamoczyć
2. Idziemy dalej
3. Stawiamy na funkcjonalność
4. Tablice
5. Wycieczka do Obiektowa
6. Poznajemy DOM
7. Poważne typy
8. Tworzenie aplikacji
9. Obsługa zdarzeń
10. Wyzwolone funkcje
11. Poważne funkcje
12. Tworzenie obiektów
13. Obiekty ekstramocne
A. Dziesięć najważniejszych rzeczy (których nie opisaliśmy)
Skorowidz (661)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka ułatwi Ci zgłębienie koncepcji kryjących się za działaniem nowoczesnych baz danych. Dzięki niej zrozumiesz, w jaki sposób struktury dyskowe różnią się od tych w pamięci i jak działają algorytmy efektywnego utrzymywania struktur B drzewa na dysku. Poznasz implementacje pamięci masowej o strukturze dziennika. Znajdziesz tu również wyjaśnienie zasad organizacji węzłów w klaster baz danych i specyfiki środowisk rozproszonych. Dowiesz się, jak algorytmy rozproszone poprawiają wydajność i stabilność systemu i jak uzyskać ostateczną spójność danych. Ponadto w książce zaprezentowano koncepcje antyentropii i plotek, służące do zapewniania zbieżności i rozpowszechniania danych, a także mechanizm transakcji utrzymujący spójność logiczną bazy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
To kolejne, zaktualizowane i starannie uzupełnione wydanie docenionego podręcznika dla początkujących i doświadczonych specjalistów. Znajdziesz tu solidną dawkę podstawowej wiedzy i obszernie przedstawione informacje na temat najnowszych praktyk. Dowiesz się, jakie narzędzia SEO są najlepsze, poznasz również złożone szczegóły techniczne. Nauczysz się audytować i optymalizować witryny internetowe, zgłębisz zagadnienia analizy ROI, a także zapoznasz się z licznymi nowościami, dzięki którym opracujesz kompleksową strategię SEO i sprostasz wyzwaniom teraźniejszości i przyszłości w swoim biznesie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka to drugie, zaktualizowane i rozszerzone wydanie przewodnika po kluczowych pojęciach psychologicznych w tworzeniu produktów i wrażeń, które mają bardziej intuicyjny i ukierunkowany na człowieka charakter. Szczegółowo przeanalizowano znane aplikacje i wrażenia użytkowników, aby pokazać, jak projektanci UX powinni kreować produkty dostosowane do sposobu, w jaki użytkownicy postrzegają i przetwarzają interfejsy cyfrowe. Poza prawami i zasadami opisanymi w psychologii dokładnie przedstawiono, jak ich zastosowanie przyczyni się do wyższej przydatności zaprojektowanego produktu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Trudno wyobrazić sobie dzisiejszy świat bez możliwości operowania na danych - tym samym bez arkuszy kalkulacyjnych, do których każdy z nas ma dostęp w swoich komputerach. Najpopularniejszy z nich, czyli Excel, jest masowo używany zarówno w firmach, jak i instytucjach publicznych, ale także w gospodarstwach domowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka jest oficjalnym przewodnikiem po języku programowania systemów Rust, udostępnianym na licencji open source. Dzięki niej nauczysz się pisać szybsze i bardziej niezawodne oprogramowanie. Dowiesz się również, jak zapewnić sobie kontrolę nad niskopoziomowymi szczegółami wraz z wysokopoziomową ergonomią, co pozwoli Ci na zwiększenie produktywności i uniknięcie trudności związanych z językami niskiego poziomu. Oprócz przystępnie przekazanej wiedzy i niezliczonych przykładów kodu w książce znalazły się trzy rozdziały poświęcone budowaniu kompletnych projektów: gry w zgadywanie liczb, rustowej implementacji narzędzia wiersza poleceń i serwera wielowątkowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Wprowadzenie obserwowalności do systemów jest wyzwaniem technicznym i kulturowym. Dzięki tej praktycznej książce zrozumiesz wartość obserwowalnych systemów i nauczysz się praktykować programowanie sterowane obserwowalnością. Przekonasz się, że dzięki jej wdrożeniu zespoły mogą szybko i bez obaw dostarczać kod, identyfikować wartości odstające i nietypowe zachowania, a ponadto lepiej zrozumieją doświadczenia użytkownika. Znajdziesz tu szczegółowe wyjaśnienia, co jest potrzebne do uzyskania wysokiej obserwowalności, a także szereg wskazówek, jak ulepszyć istniejące rozwiązania i pomyślnie dokonać migracji ze starszych narzędzi, takich jak wskaźniki, monitorowanie i zarządzanie dziennikami. Dowiesz się również, jaki wpływ ma obserwowalność systemu na kulturę organizacji ― i odwrotnie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Marzycie czasem, że potraficie latać niczym ptak? Szybowanie bez trudu ponad wierzchołkami drzew, wznoszenie się i opadanie, zabawa i uniki w trzecim wymiarze. Kiedy w Anglii wystukuję na klawiaturze niniejsze wyrazy, te „lecą” do chmury, gotowe „wylądować” w amerykańskim komputerze. Mogę „polecieć” wirtualnie z Oksfordu do Australii, patrząc po drodze na usytuowane „w dole” Alpy i Himalaje. Nie wiem, czy maszyny antygrawitacyjne rodem z fantastyki naukowej staną się kiedykolwiek rzeczywistością. Wątpię i nie chcę nawet snuć dalszych rozważań na ten temat. Książka, trzymając się naukowych faktów, przedstawia sposoby na pokonanie grawitacji, choć dosłownie uciec przed nią się nie da. Jak nam, ludziom, udało się z naszą technologią, i zwierzętom, z ich uwarunkowaniami biologicznymi, poradzić sobie z problemem oderwania się od stabilnego podłoża: z ucieczką, nawet jeśli tylko na jakiś czas lub częściowo, przed tyranią grawitacji? Jakie benefity w świecie natury niesie latanie?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Język programowania ogólnego przeznaczenia Python należy obecnie do najpopularniejszych na świecie. Skąd się bierze jego fenomen? Niewątpliwie kluczowe znaczenie ma tu bardzo czytelna składnia, mocno zbliżona do składni języka naturalnego. Czyni to Pythona dość łatwym do opanowania, także dla początkujących. Osoby bardziej doświadczone doceniają go za wszechstronność. Pythona można używać w różnych dziedzinach, takich jak analiza danych, sztuczna inteligencja, tworzenie stron internetowych, automatyka i automatyzacja, pisanie aplikacji mobilnych i wiele innych. Dodajmy do tego rozbudowany pakiet bibliotek standardowych i oto mamy (niemal) idealny język programowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce ta trudna sztuka musi Ci się udać! Znajdziesz tu gruntowne, a przy tym zabawne wprowadzenie do tworzenia i używania struktur danych. Naukę oprzesz na przejrzystych schematach i dowcipnych porównaniach, aby już wkrótce móc tworzyć wydajniejszy i elastyczny kod. Nieistotne, jakim językiem programowania się posługujesz — podczas lektury zaimplementujesz za pomocą pseudokodu kilkanaście głównych struktur danych, w tym stosy, filtry Blooma, drzewa czwórkowe i grafy. Fantazyjne przykłady ułatwią Ci intuicyjne posługiwanie się tymi strukturami danych. Dowiesz się, jak indeksować przedmioty kolekcjonerskie, optymalizować wyszukiwanie za pomocą latającej wiewiórki, a nawet jak znaleźć najbliższy kubek kawy!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Jeżeli jesteś pracownikiem dozoru lub elektromonterem albo po ukończeniu nauki planujesz zajmować się eksploatacją urządzeń elektroenergetycznych u pracodawcy lub w ramach własnej działalności, musisz posiadać odpowiednie kwalifikacje. Świadectwa kwalifikacyjne uprawniające Cię do samodzielnej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych „E” lub sprawowania dozoru nad ich eksploatacją „D” możesz uzyskać po pozytywnym zdaniu egzaminu kwalifikacyjnego URE Grupy 1. Ta książka ma za zadanie pomóc Ci się do niego przygotować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Programowanie w JavaScript. Rusz głową! Eric Freeman, Elisabeth Robson (12) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(7)
(5)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie