JavaFX 9. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
- Autorzy:
- Urszula Piechota, Jacek Piechota
- Czasowo niedostępna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 4
- Stron:
- 680
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
JavaFX 9. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
Twórz doskonałe GUI z wykorzystaniem JavaFX!
Przykłady zgodne z Java 10!
- Naucz się wykorzystywać w praktyce platformę JavaFX
- Dowiedz się, jak osiągać konkretne efekty
- Poznaj rozwiązania najczęstszych problemów
JavaFX to platforma umożliwiająca proste tworzenie atrakcyjnych interfejsów użytkownika dla aplikacji budowanych w języku Java. Wsparcie wzorca projektowego MVC, obsługa XML-a oraz formatowanie kontrolek za pomocą arkuszy stylów CSS - to tylko wybrane cechy, które sprawiają, że zastosowanie tego rozwiązania upraszcza architekturę aplikacji, przyspiesza ich tworzenie, ułatwia konserwację, umożliwia wydajną pracę nad projektami i pozwala osiągać ciekawe efekty w stosunkowo krótkim czasie.
Jeśli zaczynasz swoją przygodę z Javą i chcesz szybko poznać platformę JavaFX 9, sięgnij po tę książkę! Bezboleśnie wprowadzi Cię ona w świat tworzenia aplikacji wykorzystujących rozwiązania JavaFX, nauczy praktycznego zastosowania najważniejszych funkcji oraz zaprezentuje informacje, pozwalające rozpocząć własne eksperymenty. Dzięki pracy z kodem szybko opanujesz niezbędne umiejętności, a przykłady z życia wzięte pozwolą krok po kroku zbudować bezcenne doświadczenie.
- Właściwości, wiązanie danych i korzystanie z kolekcji
- Obsługa zdarzeń, gestów i dotyku
- Zastosowanie kształtów 2D
- Kształty 3D, kamery i światła
- Przekształcenia, efekty i animacje
- Korzystanie z różnych elementów GUI
- Wykresy, obrazy i rysowanie, audio i wideo
- Przeglądanie stron WWW i ułatwienia dostępu
- Wielowątkowość i modularyzacja
Przekonaj się, jakie efekty można osiągnąć dzięki JavaFX!
Wybrane bestsellery
-
JavaFX to platforma umożliwiająca proste tworzenie atrakcyjnych interfejsów użytkownika dla aplikacji budowanych w języku Java. Wsparcie wzorca projektowego MVC, obsługa XML-a i możliwość formatowania atrakcyjnych wizualnie kontrolek za pomocą arkuszy stylów CSS - to tylko niektóre cechy sprawiające, że zastosowanie rozwiązania upraszcza architekturę aplikacji, przyspiesza ich tworzenie, ułatwia konserwację, umożliwia wydajną pracę nad projektami i pozwala osiągać ciekawe efekty w stosunkowo krótkim czasie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
Niedostępna
-
Promocja
Matematyka nie jest ulubioną dziedziną wiedzy większości ludzi, a społeczność informatyczna nie stanowi tu wyjątku. Funkcje matematyczne, obliczenia statystyczne, działania na macierzach — każda z tych czynności może wywołać popłoch nawet wśród najbardziej doświadczonych programistów, z wieloletnim stażem w zawodzie. Jest tak, mimo że zarówno zasada działania komputerów, jak i języki programowania opierają się właśnie na królowej nauk.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Spójrzmy prawdzie w oczy: większość ludzi nie lubi matematyki. Co dziwne, nie jest ona również ulubioną dziedziną wiedzy wielu osób zawodowo parających się informatyką. Niejedną z nich w prawdziwy popłoch wpędza konieczność posłużenia się choćby najbardziej niewinnie wyglądającą funkcją matematyczną, nie wspominając o przeprowadzeniu bardziej skomplikowanych obliczeń statystycznych, wykreśleniu przebiegu funkcji czy implementowaniu działań na macierzach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Nowość Promocja
Książka Aplikacje Mobilne dla studenta i technika programisty to jest przeznaczona dla każdego kto chce zapoznać się z tematem tworzenia aplikacji mobilnych dla systemu Android. W pierwszej części książki czytelnik zapoznaje się z tajnikami Języka Java. Dogłębnie zapoznaje się z tematyką: programowania obiektowego, oraz współbieżnego. Poruszane sąAplikacje mobilne dla studenta i technika programisty Aplikacje mobilne dla studenta i technika programisty
(48,10 zł najniższa cena z 30 dni)
55.50 zł
74.00 zł (-25%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja
To dziewiąte wydanie znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowane i uzupełnione o informacje dotyczące Java Platform, Standard Edition 17. Książka rozpoczyna się od solidnej dawki wiedzy o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie, słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku. Krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda i modułów. Poszczególne partie materiału są bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Przejrzysty układ podręcznika, jasny i zrozumiały język dodatkowo ułatwia naukę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak operacje wejście-wyjścia, biblioteka strumieni i techniki programowania współbieżnego. Nie zabrakło opisu biblioteki Swing, JavaBeans i serwletów, jak również licznych przykładów praktycznego zastosowania Javy. Wyczerpująco omówiono najnowsze możliwości języka, takie jak rekordy, klasy zapieczętowane czy też wyrażenia switch. Podręcznik został napisany w sposób przejrzysty, jasnym i zrozumiałym językiem, co znakomicie ułatwia naukę, a poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. To sprawia, że z kompendium skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
119.40 zł
199.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemnicom do rozwiązania, zabawnym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak wyrażenia lambda, typy ogólne czy programowanie sieciowe i funkcyjne. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, pogawędki prowadzone przy kominku przez programistę i kompilator. To wszystko sprawia, że ta pozycja jest absolutnie wyjątkowym i niezwykle skutecznym podręcznikiem!- Druk
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
89.40 zł
149.00 zł (-40%) -
Promocja
Ten praktyczny przewodnik po Selenium WebDriver w wersji 4 z uwzględnieniem implementacji w Javie jest przeznaczony dla programistów Javy, inżynierów jakości i testerów. Przedstawiono w nim główne aspekty zautomatyzowanej nawigacji po stronie, manipulacji w przeglądarce, interakcji z elementami, naśladowania działań użytkownika i automatycznego zarządzania sterownikami. Opisano koncepcję wzorca projektowego POM, który pozwala na modelowanie stron internetowych w zorientowanych obiektowo klasach. Zaprezentowano różne sposoby przeprowadzania testów i wprowadzania odpowiedniej ich kolejności, omówiono też zasady analizy błędnych wykonań w celu określenia przyczyn niepowodzenia. Pokazano także możliwości wzbogacania testów o inne technologie, służące na przykład do raportowania wyników, generowania danych czy implementacji szczególnych przypadków użycia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Selenium WebDriver w Javie. Praktyczne wprowadzenie do tworzenia testów systemowych Selenium WebDriver w Javie. Praktyczne wprowadzenie do tworzenia testów systemowych
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy. To pierwszy tom, w którym opisano podstawy języka i najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika, a także kolekcje, wyrażenia lambda, techniki programowania współbieżnego i funkcyjnego. W tym wydaniu poszczególne zagadnienia zoptymalizowano pod kątem Javy 17, opisano też takie nowości jak bloki tekstu, rozszerzenia konstrukcji switch, rekordy, dopasowywanie wzorców operatora instanceof, klasy zapieczętowane i wiele więcej. Podręcznik zawiera mnóstwo przykładów kodu, obrazujących zasady działania niemal każdej opisywanej funkcji czy biblioteki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
To dwunaste, rozszerzone wydanie znakomitego podręcznika do nauki Javy, w pełni przejrzane, poprawione i zaktualizowane (uwzględnia nowości wprowadzone w Javie SE 9, 10 i 11). Ułatwia zdobycie solidnych podstaw języka i płynne przejście do tworzenia programów służących do rozwiązywania konkretnych problemów z takich dziedzin jak matematyka, ekonomia, finanse, tworzenie gier i animacji. W książce precyzyjnie wyjaśniono zasady korzystania z różnych struktur danych i tworzenia algorytmów. Zamieszczono również wskazówki dotyczące ich implementacji i wydajności. Zrozumienie prezentowanych treści jest łatwiejsze dzięki licznym przykładom i ćwiczeniom do samodzielnego wykonania. Znakomitym uzupełnieniem materiału są także uwagi, ostrzeżenia i wskazówki programistyczne, zawierające cenne porady i przemyślenia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
(59,90 zł najniższa cena z 30 dni)
59.90 zł
199.00 zł (-70%) -
Promocja
To kolejne, uzupełnione i zaktualizowane wydanie przewodnika po frameworku Spring. Książka jest napisana w zwięzłym, przejrzystym i jasnym stylu, dzięki czemu szybko zrozumiesz zasady pracy ze Springiem i zbudujesz nowoczesną aplikację internetową współpracującą z bazą danych. Pokazano tu techniki programowania reaktywnego, pisania mikrousług, wykrywania usług, wyjaśniono również pracę z API RESTful i zasady wdrażania aplikacji. Nauczysz się też stosować najlepsze praktyki programowania w Springu. Książka jest znakomitą pomocą dla programistów Javy, którzy dopiero zaczynają pracę z tym frameworkiem, a także dla tych, którzy chcą opanować nowe rozwiązania oferowane przez kolejne wersje ekosystemu Springa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
This book will help you harness the power and scalability of this popular NoSQL database to deliver low-latency database-backed apps. You'll be able to expand your skillset with this guide to one of the world's most popular database services.
-
- pkt
The Definitive Guide to Amazon DynamoDB. A comprehensive guide to designing, building, and delivering high-performing DynamoDB instances The Definitive Guide to Amazon DynamoDB. A comprehensive guide to designing, building, and delivering high-performing DynamoDB instances
Niedostępna
-
O autorach książki
Urszula Piechota – magister filologii polskiej i informatyki. Specjalizuje się w języku Java. Obecnie programistka Android w jednej z warszawskich firm.
Jacek Piechota – programista-amator. Autor książek łączących matematykę i programowanie: “Matematyka dla programistów z przykładami w języku Java” i “Matematyka dla programistów z przykładami w języku JavaScript", książek dla początkujących programistów: “Java. Instalacja i konfiguracja narzędzi”, “HTML5 Canvas 2D. Wprowadzenie” oraz około 200 artykułów poświęconych Javie i JavaScript umieszczanych w czasopismach internetowych oraz na stronach WWW.
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Promocja
Jak sądzisz, co stanowi bazę informatyki? Od czego powinien zacząć przyszły programista? Może od opanowania jednego z najpopularniejszych języków programowania? Oczywiście mógłby od tego rozpocząć, tyle że to trochę tak, jakby uczyć się korzystać z narzędzia bez świadomości, do czego ono właściwie służy. Języki programowania to praktyka. Tymczasem niezbędną wiedzą, którą także powinien opanować każdy przyszły informatyk, są podstawy dotyczące teorii informacji i kodowania.- Druk
Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Klocków LEGO chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znane i lubiane, zawsze są gwarancją świetnej zabawy. Dzięki Unity i stworzonemu we współpracy z marką LEGO® projektowi LEGO® Microgame każdy może opracować własną minigrę komputerową, której akcja dzieje się w świecie znanym z kolekcji popularnych klocków.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity
Niedostępna
-
Choć programowanie może się wydawać bardzo poważną sprawą, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przygodę z informatyką zaczynać już od najmłodszych lat. Tworzeniem gier komputerowych na tablety, telefony i komputery mogą się zajmować nawet dzieci, a pierwsze kroki stawiać na... domowym dywanie, z użyciem zwykłych kartek papieru i flamastrów. Podstawy są naprawdę proste, o ile znajdzie się odpowiedni przewodnik.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych
Niedostępna
-
AutoCAD jest od lat standardowym narzędziem pracy w biurach projektowych, a jego praktyczna znajomość stanowi jeden z podstawowych elementów wykształcenia inżynierów i architektów opuszczających mury uczelni technicznych na całym świecie. Trudno sobie obecnie wyobrazić projektanta, konstruktora czy architekta, który w swoim CV nie wymieniłby doświadczenia w pracy z tym programem. Dla wielu osób stanowi on pierwsze, a nierzadko jedyne rozwiązanie CAD, którego przyszło im używać. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ AutoCAD jest wszechstronny, elastyczny, wydajny i prosty w obsłudze, a zaawansowanym użytkownikom oferuje duże możliwości automatyzacji pracy i stosowania branżowych dodatków.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
C# - wieloparadygmatowy język programowania opracowany przez firmę Microsoft - z roku na rok zdobywa coraz większą popularność wśród profesjonalistów z branży IT. Przejrzysta struktura kodu, wygoda stosowania, potężne możliwości i wsparcie ze strony platformy .NET - wszystko to sprawia, że są duże szanse, by ten trend utrzymywał się przez kolejne lata, zapewniając osobom znającym C# stały strumień ofert pracy w najlepszych firmach informatycznych świata. Jeśli chcesz należeć do tego grona, sięgnij po odpowiednie źródło wiedzy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
Czasowo niedostępna
-
Mathcad to wszechstronny program komputerowy do przeprowadzania obliczeń matematycznych i wizualizacji ich wyników. Jego możliwości i elastyczność sprawiły, że narzędzie zdobyło rzeszę wiernych użytkowników oraz znalazło szereg zastosowań w różnych dziedzinach nauki i techniki. Jak każde złożone oprogramowanie, Mathcad wymaga nauki, a tę najlepiej prowadzić na praktycznych przykładach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Unity to popularne środowisko do tworzenia gier komputerowych, które umożliwia szybkie rozpoczęcie pracy nawet zupełnie początkującym użytkownikom. Równocześnie pozwala w krótkim czasie uzyskać ciekawe efekty.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(13,90 zł najniższa cena z 30 dni)
13.90 zł
44.90 zł (-69%)
Ebooka "JavaFX 9. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "JavaFX 9. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "JavaFX 9. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-3835-7, 9788328338357
- Data wydania książki drukowanej :
- 2018-05-11
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4762-5, 9788328347625
- Data wydania ebooka :
-
2018-05-11
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 62468
- Rozmiar pliku Pdf:
- 7.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 9.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 20MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Spis treści książki
- JavaFX (27)
- Cechy JavaFX (27)
- Szkielet aplikacji (29)
- Metody init() i stop() (30)
- Metoda start() (30)
- Cykl życiowy aplikacji (31)
- Kończenie pracy aplikacji (33)
- Wyrażenia lambda (34)
- Parametry uruchomieniowe (34)
- Wykorzystanie parametrów (36)
- Klasyczne ziarenka JavaBean (39)
- Śledzenie zmian właściwości (40)
- Właściwości indeksowane (41)
- Interfejs Observer i klasa Observable oraz inne sposoby śledzenia zmian (42)
- Flow API (42)
- Właściwości JavaFX (42)
- Właściwości R/W (42)
- Właściwości R (44)
- Śledzenie zmian właściwości JavaFX (45)
- Śledzenie ważności zmiennej (46)
- Wiązanie zmiennych (47)
- Wiązanie jednostronne (47)
- Wiązanie dwustronne (48)
- Wiązanie wysokopoziomowe (50)
- Wiązanie niskopoziomowe (51)
- Zapobieganie wyciekom pamięci (52)
- Adaptacja JavaBean do JavaFX Bean (53)
- Tworzenie adaptera (53)
- ObservableList (55)
- Tworzenie arraylisty (56)
- Obserwacja zmian w arrayliście (56)
- Obserwacja zmian właściwości w arrayliście (57)
- Inne sposoby tworzenia arraylisty (58)
- Tworzenie innych list (58)
- Inne sposoby tworzenia list (59)
- Czynności wykonywane na listach (59)
- ObservableSet (59)
- Tworzenie zbioru (59)
- Tworzenie innych zbiorów (59)
- Obserwacja zmian w zbiorze (60)
- ObservableMap (61)
- Tworzenie hashmapy (61)
- Tworzenie innych map (61)
- Obserwacja zmian w hashmapie (61)
- ObservableArray (62)
- Tworzenie tablic (62)
- Obserwowanie tablic (63)
- Praca z tablicami (63)
- Kolekcje jako właściwości (64)
- SimpleListProperty (64)
- SimpleSetProperty i SimpleMapProperty (66)
- Wiązanie właściwości kolekcji (66)
- Wiązanie referencji do kolekcji (67)
- Wiązanie zawartości kolekcji (67)
- Wiązanie do elementu kolekcji (68)
- Filtrowanie kolekcji (69)
- Sortowanie kolekcji (70)
- Window (71)
- Pokazywanie i ukrywanie okna (71)
- Wymiary okna (72)
- Położenie okna (72)
- Informacje o wyświetlaczu (73)
- Właściwość opacity (74)
- Właściwość focused (75)
- Właściwość scene (75)
- Właściwość showing (75)
- Właściwości okna (76)
- Dane użytkownika (76)
- Stage (76)
- Wielkość okna (77)
- Styl okna (78)
- Właściciel okna (79)
- Modalność (80)
- Tytuł okna (82)
- Ikona okna (82)
- Zamknięcie okna (83)
- Metody toTop() i toBack() (83)
- Zmiana rozmiarów okna (83)
- Użycie "dekoracji" okna (84)
- Mocowanie okna (85)
- Tryb pełnoekranowy (85)
- showAndWait() (87)
- Uwagi (88)
- Drzewo (89)
- Drzewo elementów (90)
- Zdarzenie (Event) (91)
- Typ zdarzenia (EventType) (92)
- Cel zdarzenia (EventTarget) i uchwyt zdarzenia (EventHandler) (92)
- Obieg zdarzeń (93)
- Faza przechwytywania (93)
- Faza bąbelkowania (94)
- Filtry zdarzeń i uchwyty zdarzeń (94)
- Konsumpcja zdarzeń (95)
- Usuwanie filtrów i uchwytów (96)
- Metody skrótowe (96)
- Dyspozytor zdarzenia EventDispatcher (97)
- Łańcuch dyspozytorów EventDispatchChain (97)
- Zdarzenia okien WindowEvent (97)
- Typy zdarzeń (97)
- Dodawanie uchwytów i filtrów zdarzeń (98)
- Usuwanie uchwytów i filtrów zdarzeń (99)
- Zestawienie właściwości uchwytów (99)
- Metody skrótowe (100)
- Metoda fireEvent(Event) (100)
- Zdarzenia wejścia InputEvent (100)
- Zdarzenia myszy MouseEvent (101)
- Klasa MouseDragEvent (107)
- Zdarzenia klawiatury KeyEvent (110)
- Inne zdarzenia (112)
- Scena (Scene) (113)
- Scenograf (113)
- Elementy 2D i 3D (114)
- Kursor (114)
- Typy kursora (114)
- Ustawianie kursora dla sceny (115)
- Ustawianie kursora dla węzła (115)
- Własny kursor (116)
- Trochę więcej o scenie (116)
- Kombinacje klawiszy (116)
- Dane użytkownika (117)
- Migawka ze sceny (118)
- Arkusze CSS (120)
- Klasa Node - schemat dziedziczenia (121)
- Podział węzłów (122)
- Identyfikacja węzłów (122)
- Widzialność (122)
- System współrzędnych (123)
- Przeliczanie współrzędnych (123)
- Granice węzła (126)
- Otoczka (126)
- Właściwość layoutBounds (126)
- Właściwość boundsInLocal (127)
- Właściwość boundsInParent (127)
- Rozszerzalność (128)
- Ustawianie wymiarów (128)
- Opieka rodzicielska (129)
- Przecięcia węzłów (129)
- Przycinanie (130)
- Buforowanie (131)
- Zmiana położenia w scenografie (132)
- Aktywny, nieaktywny (133)
- Cykl fokusu (133)
- Pole powierzchni (134)
- Tworzenie migawek (134)
- Metoda snapshot(SnapshotParameters, WritableImage) (135)
- Metoda snapshot(Callback, SnapshotParameters, WritableImage) (135)
- Schemat dziedziczenia (137)
- Wybrane właściwości i metody klasy Shape (137)
- fill (137)
- smooth (138)
- strokeDashOffset (138)
- strokeLineCap (139)
- strokeLineJoin (139)
- strokeMiterLimit (140)
- stroke (140)
- strokeType (141)
- strokeWidth (141)
- Metoda substract(Shape, Shape) (142)
- Metoda union(Shape, Shape) (142)
- Linia (Line) (143)
- Linia przerywana (143)
- Linia łamana (Polyline) (144)
- Czcionki (145)
- Terminologia czcionek (145)
- Dostępne czcionki (145)
- Czcionka domyślna (146)
- Tworzenie czcionki (146)
- Tekst (Text) (147)
- baselineOffset (147)
- boundsType (148)
- font (148)
- fontSmoothingType (149)
- lineSpacing (149)
- strikethrough (149)
- textAlignment (149)
- textOrigin (150)
- text (150)
- underline (151)
- wrappingWidth (151)
- x, y (151)
- Przykład (151)
- Prostokąt (Rectangle) (152)
- Kontur prostokąta (153)
- Koło (Circle) (154)
- Elipsa (Ellipse) (155)
- Łuk, wycinek koła (Arc) (155)
- Wielokąt (wielobok) (Polygon) (158)
- Krzywe Béziera (159)
- Kwadratowa krzywa Béziera (QuadCurve) (159)
- Sześcienna krzywa Béziera (CubicCurve) (160)
- Ścieżka (Path) (161)
- Klasa PathElement (161)
- Klasa ArcTo (162)
- Przykład 1. (163)
- Przykład 2. (163)
- Klasa FillRule (164)
- Ścieżka SVG (SVGPath) (165)
- Modele kolorów (169)
- Modele RGB i RGBA (169)
- Model HSL/HSV (170)
- Palety kolorów (171)
- Paleta 16 kolorów nazwanych (171)
- Paleta Web Safe Colors (171)
- Paleta kolorów nazwanych CSS (172)
- Rozszerzona paleta kolorów nazwanych EN (172)
- Paleta kolorów mających polskie nazwy (172)
- Paleta nazwanych kolorów HSL (172)
- Paleta kolorów HSL (172)
- Kolory w JavaFX (172)
- Tworzenie kolorów (173)
- Zmiany jasności (176)
- Zmiany nasycenia (176)
- Odcienie szarości (176)
- Interpolacja koloru (177)
- Odwrócenie koloru (177)
- Wypełnienie obrazem (178)
- Desenie proporcjonalne (179)
- Desenie nieproporcjonalne (181)
- Gradienty (181)
- Obiekt Stop (181)
- Gradienty liniowe (182)
- Gradienty radialne (185)
- Przeliczenia kolorów (190)
- Schemat dziedziczenia (191)
- Algebra liniowa (191)
- Wektor kolumnowy punktu (192)
- Wektor punktu 3D (192)
- Wektor punktu 2D (192)
- Macierz transformacji (192)
- Macierz transformacji 3D (192)
- Macierz transformacji 2D (192)
- Mnożenie wektora 3D przez macierz 3D (193)
- Mnożenie wektora 2D przez macierz 2D (193)
- Mnożenie macierzy 2D przez macierz 2D (194)
- Mnożenie macierzy (194)
- Translacja (przesunięcie) (196)
- Macierz translacji 3D (196)
- Macierz translacji 2D (196)
- Translacja w JavaFX (196)
- Skalowanie (197)
- Macierz skalowania 3D (197)
- Macierz skalowania 3D z uwzględnieniem punktu skalowania (197)
- Macierz skalowania 2D (198)
- Macierz skalowania 2D z uwzględnieniem punktu skalowania (198)
- Skalowanie w JavaFX (198)
- Przekrzywienie (200)
- Macierz przekrzywienia 2D (200)
- Macierz przekrzywienia 2D z uwzględnieniem punktu przekrzywienia (200)
- Przekrzywienia w JavaFX (200)
- Obrót (201)
- Macierze obrotu 3D (201)
- Macierze obrotu 3D z uwzględnieniem punktu obrotu (202)
- Macierz obrotu 2D (203)
- Macierz obrotu 2D z uwzględnieniem punktu obrotu (204)
- Obrót w JavaFX (204)
- Przekształcenia afiniczne (205)
- Odbicie względem prostej przechodzącej przez punkt (0, 0) (205)
- Odbicie względem prostej nieprzechodzącej przez punkt (0, 0) (207)
- TransformChangeEvent (209)
- Łączenie transformacji (209)
- Dołączanie transformacji (210)
- Metoda void append(Transform) klasy Affine (210)
- Metoda void prepend(Transform) klasy Affine (211)
- Inwersja macierzy 2D (211)
- Macierz jednostkowa (211)
- Wyznacznik macierzy (211)
- Transpozycja macierzy (213)
- Dzielenie macierzy (214)
- Macierz odwrotna (214)
- Schemat dziedziczenia (219)
- Klasa Shape3D (219)
- Tworzenie obiektu 3D (220)
- Sposób renderowania (DrawMode) (221)
- Widoczność figury (CullFace) (222)
- Kamery (223)
- Kamera równoległa (ParallelCamera) (223)
- Kamera perspektywiczna (PerspectiveCamera) (223)
- Operowanie kamerą (224)
- Światła (226)
- AmbientLight (226)
- PointLight (227)
- Materiał (227)
- PhongMaterial (228)
- A jednak się kręci - ruch obiektu 3D (229)
- Klasa SubScene (230)
- Ważne uwagi (231)
- Schemat dziedziczenia (231)
- Zdarzenia dotyku TouchEvent (232)
- Typy zdarzeń (232)
- Informacje o zdarzeniu (232)
- Punkt dotyku TouchPoint (233)
- Cel zdarzenia (233)
- TouchPoint.STATE (234)
- Wynik próbkowania PickResult (234)
- Zdarzenia wielodotykowe (234)
- Zdarzenia gestów GestureEvent (235)
- Zdarzenia obrotu RotateEvent (236)
- Zdarzenia przewijania ScrollEvent (238)
- Zdarzenia przeciągania palcem SwipeEvent (240)
- Zdarzenia rozszerzania ZoomEvent (241)
- Zdarzenia myszy a zdarzenia gestów (242)
- Klasy efektów (243)
- Efekt DropShadow - padający (rzucany) cień (244)
- Efekt InnerShadow - cień wewnętrzny (246)
- Shadow - cień (247)
- BoxBlur - rozmycie pudełkowe (248)
- GaussianBlur - rozmycie Gaussa (249)
- MotionBlur - rozmycie smugowe (249)
- Bloom - odblask (250)
- Glow - poświata (251)
- Reflection - odbicie (251)
- SepiaTone - filtr sepia (252)
- FloatMap (253)
- DisplacementMap - mapa przemieszczeń (pikseli) (254)
- ColorAdjust - podkręcenie koloru (255)
- ColorInput - kolor wejściowy (256)
- ImageInput - obraz wejściowy (257)
- BlendMode - tryb mieszania (257)
- Blend - mieszanina (259)
- Mieszanie kolorów (259)
- Mieszanie obrazów (260)
- Wtapianie w tło (261)
- PerspectiveTransform - zmiana perspektywy (262)
- Lighting - oświetlenie (263)
- Klasa Light (265)
- Light.Distant (265)
- Light.Point (266)
- Light.Spot (266)
- Łączenie efektów (267)
- Schemat dziedziczenia (269)
- Wprowadzenie (270)
- Klasa Duration (271)
- Interpolacja (273)
- Klasa Interpolator.LINEAR (273)
- Klasa Interpolator.DISCRETE (275)
- Klasy Interpolator.EASE_xxx (276)
- Metody klasy Interpolator (279)
- Metody statyczne klasy Interpolator (280)
- Klasa KeyValue (282)
- Klasa KeyFrame (282)
- eventHandler (282)
- name (283)
- keyValues (284)
- duration (284)
- Klasa Timeline (284)
- Klasa Animation (284)
- Właściwości (285)
- Metody (286)
- Przykład (286)
- Klasa AnimationTimer (287)
- Klasa Transition (287)
- StrokeTransition (288)
- FillTransition (289)
- FadeTransition (289)
- ScaleTransition (290)
- RotateTransition (291)
- TranslateTransition (292)
- PathTransition (292)
- PauseTransition (293)
- SequentialTransition (293)
- ParallelTransition (295)
- Schemat dziedziczenia (297)
- Klasa Parent (298)
- Klasa Group (298)
- Klasa Region (299)
- Pole zawartości i dopełnienie (300)
- Tło i obramowanie (301)
- Kształt regionu (301)
- Dzieci regionu (302)
- Tworzenie regionu (302)
- Klasa Background (304)
- Klasa BackgroundFill (304)
- Klasa BackgroundImage (305)
- Klasa Border (308)
- Klasa BorderStroke (309)
- Klasa BorderImage (310)
- Zarządcy rozkładów (313)
- Rozkład dowolny (Pane) (314)
- Wyliczenie (Pos) (315)
- Rozkład warstwowy (StackPane) (316)
- Rozkład poziomy (HBox) (318)
- Rozkład pionowy (VBox) (320)
- Rozkład przepływowy (FlowPane) (323)
- Rozkład tekstowy (TextFlow) (325)
- Rozkład brzegowy (BorderPane) (326)
- Rozkład kotwowy (AnchorPane) (328)
- Rozkład kafelkowy (TilePane) (329)
- Rozkład siatkowy (GridPane) (331)
- Schemat dziedziczenia (335)
- Wyskakujące okno (PopupWindow) (335)
- Okno podręczne (Popup) (337)
- Okno kontrolne (PopupControl) (338)
- Podpowiedź (Tooltip) (338)
- OverrunStyle (339)
- Podpowiedzi zawierające obraz i klasa ContentDisplay (340)
- Menu kontekstowe (ContextMenu) (342)
- Element menu (MenuItem) (342)
- Klasa Control (345)
- Klasa Labeled (345)
- TitledPane - panel z nazwą (346)
- Accordion - akordeon (348)
- ScrollBar - pasek przewijania (349)
- ScrollPane - panel przewijany (351)
- SplitPane - panel dzielony (352)
- Tab - zakładka (353)
- TabPane - panel zakładek (kartoteka) (354)
- ButtonBase (357)
- Button - przycisk (358)
- ButtonBar - pasek przycisków (359)
- Hyperlink - łącze (361)
- ToggleButton - przełącznik (365)
- ToggleGroup - grupa przycisków (366)
- RadioButton - przycisk radiowy (opcja wyboru) (367)
- CheckBox - pole wyboru (368)
- ChoiceBox - krótka lista wyboru (370)
- SelectionModel i SingleSelectionModel (371)
- StringConverter (372)
- Cell (374)
- MultipleSelectionModel (376)
- FocusModel (377)
- ListView - lista wyboru (377)
- Przewijanie do indeksu, ustawianie fokusu i orientacji (379)
- Praca z modelem wyboru (380)
- Wykorzystywanie fabryki komórek (381)
- TextFieldListCell (383)
- ComboBoxListCell (385)
- ChoiceBoxListCell (386)
- CheckBoxListCell (386)
- Zdarzenia edycji (387)
- ComboBoxBase (387)
- ComboBox - złożona lista wyboru (389)
- ColorPicker - próbnik koloru (392)
- DatePicker - próbnik daty (393)
- Fabryka dat (397)
- Schemat dziedziczenia elementów menu (399)
- MenuBar - pasek menu (399)
- MenuItem - opcja menu (400)
- Menu (401)
- SeparatorMenuItem - separator opcji (402)
- CheckMenuItem - opcja wyboru (403)
- RadioMenuItem - opcja radiowa (404)
- CustomMenuItem - opcja dowolna (404)
- MenuButton - przycisk menu (406)
- SplitMenuButton - dzielony przycisk menu (407)
- TextInputControl (409)
- TextField - pole tekstowe (411)
- TextFormatter (413)
- TextFormatter.Change (413)
- UnaryOperator (414)
- PasswordField - pole hasła (416)
- TextArea - powierzchnia tekstowa (417)
- HTMLEditor - edytor HTML (418)
- ProgressIndicator - wskaźnik postępu (421)
- ProgressBar - pasek postępu (422)
- Slider - suwak (423)
- Spinner - przewijarka (425)
- SpinnerValueFactory (426)
- Label - etykieta (427)
- Separator (427)
- ToolBar - pasek narzędziowy (428)
- Optional (429)
- Obsługa obiektu (431)
- Filtrowanie i mapowanie (432)
- ButtonType (433)
- DialogPane - rozkład dialogowy (434)
- Dialog (434)
- Praca z dialogami (436)
- Konfigurowanie dialogu i rozkładu (437)
- Pobieranie wyniku (439)
- Walidacja stanu dialogu i jego zamykanie (440)
- Konwerter wyniku (442)
- Alert - dialog alarmu (442)
- ChoiceDialog - dialog wyboru (444)
- TextInputDialog - dialog tekstowy (445)
- FileChooser - okno wyboru plików (445)
- DirectoryChooser - okno wyboru folderów (447)
- Pagination - stronicowanie (449)
- TableView - tabela danych (451)
- Kolumna tabeli TableColumn (453)
- Fabryka wartości właściwości (PropertyValueFactory) (453)
- Placeholder (454)
- MapValueFactory (455)
- Zmiana widoczności i kolejności kolumn (455)
- Sortowanie (456)
- Zmiana rozmiaru kolumny i zagnieżdżanie kolumn (457)
- Komórka tablicy TableCell (459)
- Wybieranie elementów (460)
- Fokus (461)
- Edycja danych (462)
- Przewijanie (463)
- TreeView - drzewo danych (464)
- Edycja danych (467)
- Model wybierania (469)
- TreeTableView - tabela z drzewem danych (469)
- Schemat dziedziczenia (471)
- Klasa Chart (472)
- Klasa Axis (472)
- Klasa CategoryAxis (473)
- Klasa ValueAxis (473)
- Klasa NumberAxis (474)
- PieChart - wykres kołowy (474)
- Klasa PieChart.Data (475)
- Klasa XYChart (476)
- Klasa statyczna XYChart.Series (477)
- Klasa statyczna XYChart.Data (477)
- BarChart - wykres paskowy (478)
- StackedBarChart - wykres paskowy skumulowany (479)
- ScatterChart - wykres punktowy (480)
- LineChart - wykres liniowy (481)
- BubbleChart - wykres bąbelkowy (482)
- AreaChart - wykres powierzchniowy (483)
- StackedAreaChart - wykres warstwowy (484)
- Image (485)
- Pobieranie obrazu za pomocą InputStream i URL-a (487)
- ImageView (489)
- PixelFormat.Type (490)
- Zamiana A, R, G, B na int (490)
- Zamiana int na A, R, G, B (491)
- PixelFormat (492)
- WritablePixelFormat (493)
- PixelReader (494)
- WritableImage (496)
- PixelWriter (497)
- Tworzenie obrazów od zera (499)
- Zapisywanie obrazów (500)
- Canvas (503)
- GraphicsContext (504)
- Atrybut wypełnienia (505)
- Atrybuty konturu (505)
- Ogólne atrybuty renderowania (507)
- Atrybuty tekstu (511)
- Atrybut ścieżki (512)
- Wyświetlanie kształtów (513)
- Wyświetlanie tekstu (514)
- Wyświetlanie ścieżek (514)
- Wyświetlanie obrazów (515)
- Inne metody (516)
- Przykłady (516)
- Szachownica (516)
- Smok Heighwaya (517)
- Symbol jin-jang (518)
- Animowany symbol jin-jang (520)
- Rozety Grandiego (520)
- AudioClip (526)
- Track (527)
- Media (527)
- MediaPlayer (528)
- MediaPlayer.Status (531)
- MediaView (531)
- AudioEqualizer (533)
- EqualizerBand (534)
- Klasy zdarzeń i wyjątków (534)
- Przykłady (535)
- Odtwarzacz audio (535)
- Odtwarzacz wideo (537)
- Czas i szybkość odtwarzania (540)
- Typy przeciągania (543)
- TransferMode (544)
- DragEvent (544)
- Typ MIME (546)
- DataFormat (546)
- Clipboard (547)
- ClipboardContent (548)
- Dragboard (548)
- Przykłady (548)
- Przenoszenie tekstu (548)
- Przenoszenie HTML (549)
- Przenoszenie obrazów (550)
- Jak zawiesić aplikację (553)
- Jak odwiesić aplikację - tworzenie wątku roboczego (554)
- Jak zaktualizować główny wątek aplikacji (555)
- Klasa Executors (556)
- Wyliczenie Worker.State (556)
- Klasa WorkerStateEvent (557)
- Interface Worker (557)
- Klasa Task (559)
- Klasa Service (563)
- Klasa ScheduledService (565)
- CSS (569)
- Arkusze stylów (569)
- Domyślny arkusz stylów dla aplikacji (570)
- Zmiana stylu w kodzie Java (571)
- Arkusz stylów dla sceny (571)
- Ustawianie domyślnego arkusza stylów (571)
- Ustawianie dodatkowego arkusza stylów (572)
- Domyślny arkusz stylów dla podsceny (572)
- Klasa Parent a arkusze stylów (572)
- Klasa Region a arkusze stylów (573)
- Klasa Node a arkusze stylów (573)
- Właściwości id i style (573)
- Metadane CSS (574)
- Priorytety stylizacji (574)
- Standardy CSS w JavaFX (575)
- Dziedziczenie (575)
- Typy właściwości i jednostki (576)
- Selektory (577)
- Zmiany w Javie 9 (579)
- Uruchomienie skryptu ze stringa (581)
- Uruchomienie skryptu z pliku (582)
- JavaFX w skrypcie (582)
- Wiązanie (583)
- Uproszczenie skryptu (584)
- Uchwyty zdarzeń (585)
- WebView (587)
- WebEngine (588)
- Wywołania zwrotne interfejsu (589)
- Uchwyt onAlert (590)
- Uchwyt confirmHandler (591)
- Uchwyt promptHandler (592)
- Uchwyt createPopupHandler (593)
- PopupFeatures (594)
- Uchwyt onResized (595)
- Uchwyt onVisibilityChanged (596)
- Uchwyt onStatusChanged (596)
- JSObject (596)
- Uruchamianie kodu JavaFX z poziomu JavaScriptu (598)
- Uruchamianie kodu JavaScript z JavaFX (599)
- Przeglądarka (599)
- Współpraca z biblioteką SWT (601)
- Aplety (601)
- JFXPanel (601)
- SwingNode (602)
- SwingFXUtils (603)
- Ułatwienia dostępu w Windows 7 i nowszych (605)
- Pomoc dla osób niedowidzących (605)
- Pomoc dla osób z niepełnosprawnością ruchową (605)
- Pomoc dla osób niesłyszących (606)
- Narrator (606)
- Skróty klawiaturowe (608)
- Ułatwienia dostępu w JavaFX (608)
- Klasa Platform (608)
- AccessibleRole (608)
- AccessibleAttribute (614)
- AccessibleAction (619)
- Node (620)
- Współpraca z czytnikiem ekranowym (621)
- Ustawianie i odczyt właściwości (621)
- Używanie wyłącznie klawiszy (621)
- Tryb wysokiego kontrastu (622)
- Witaj, FXML-u (623)
- Import klas (624)
- Kontrolery (625)
- Element (626)
- Stylizacja (627)
- Właściwości domyślne (628)
- Ustawianie właściwości (629)
- Tworzenie obiektów (629)
- Znacznik (630)
- Znacznik (631)
- Znaczniki i (631)
- Znacznik (632)
- Znacznik (633)
- Rozróżnianie atrybutów (633)
- Wiązanie wyrażeń (635)
- Scene Builder (636)
- Zalety i wady FXML-a (636)
- Zalety (636)
- Wady (636)
- Wyliczenia (638)
- JobSettings (639)
- PrinterJob (640)
- Przykłady (641)
- Najprostsze zadanie drukowania (641)
- Wyświetlanie okna ustawień strony (641)
- Wyświetlanie okna drukowania (642)
- Drukowanie strony internetowej (643)
- Modularyzacja kodu (645)
- Co to jest moduł (645)
- Słowa kluczowe (646)
- Zależności cykliczne (646)
- Dyrektywy (648)
- Dyrektywy requires i exports (649)
- Dyrektywa requires transitive (653)
- Dyrektywa exports to (654)
- Dyrektywa opens to (655)
- Dyrektywa opens (656)
- Moduły otwarte (656)
- Tworzenie usług zlokalizowanych (656)
- Dyrektywy provides with oraz uses (657)
- Tworzenie usług (658)
- Dyrektywa requires static (660)
- Pusty plik module-info.java (661)
- Modularyzacja JDK (662)
- Moduły agregacyjne (662)
- Moduły nienazwane (662)
- Moduły automatyczne (663)
Wstęp (25)
Rozdział 1. Wiadomości wstępne (27)
Rozdział 2. Właściwości i wiązanie danych (39)
Rozdział 3. Kolekcje (55)
Rozdział 4. Okno na scenę (71)
Rozdział 5. Obsługa zdarzeń (89)
Rozdział 6. Wchodzimy na scenę (113)
Rozdział 7. Rozplątywanie węzłów (121)
Rozdział 8. Kształty 2D (137)
Rozdział 9. Feeria kolorów (169)
Rozdział 10. Przekształcenia (191)
Rozdział 11. Kształty 3D, kamery i światła (219)
Rozdział 12. Zdarzenia gestów i dotyku (231)
Rozdział 13. Efekty (243)
Rozdział 14. Animacje (269)
Rozdział 15. Kontenery i zarządcy rozkładów (297)
Rozdział 16. Wyskakujące okna (335)
Rozdział 17. Panele i przyciski (345)
Rozdział 18. Kontrolki wyboru (365)
Rozdział 19. Menu (399)
Rozdział 20. Kontrolki tekstowe, liczbowe i inne (409)
Rozdział 21. Dialogi (429)
Rozdział 22. Kontrolki prezentacji danych (449)
Rozdział 23. Wykresy (471)
Rozdział 24. Praca z obrazami (485)
Rozdział 25. Rysowanie na płótnie (503)
Rozdział 26. Obsługa audio i wideo (523)
Rozdział 27. Przeciąganie systemowe (543)
Rozdział 28. Wielowątkowość (553)
Rozdział 29. Stylizacja węzłów (569)
Rozdział 30. Nashorn (581)
Rozdział 31. Przeglądanie stron WWW (587)
Rozdział 32. Współpraca ze Swingiem (601)
Rozdział 33. Ułatwienia dostępu (605)
Rozdział 34. FXML (623)
Rozdział 35. Drukowanie węzłów (637)
Rozdział 36. Modularyzacja (645)
Skorowidz (665)
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja
Oto drugie wydanie książki, którą specjaliści CISO uznali za przełomową. Dowiesz się z niej, jak kwantyfikować niepewność i jak za pomocą prostych metod i narzędzi poprawić ocenę ryzyka w nowoczesnych organizacjach. Znalazły się tu nowe techniki modelowania, pomiaru i szacowania, a także mnóstwo praktycznych wskazówek dotyczących wdrażania tych rozwiązań w formie spójnego programu. Nauczysz się też oceniać ryzyko, gdy masz dostęp do niewielu danych. Przekonasz się, że zamiast metod jakościowych dużo lepsze efekty w zarządzaniu ryzykiem cyberbezpieczeństwa osiąga się dzięki kwantyfikacji i zaplanowanym pomiarom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Ryzyko w cyberbezpieczeństwie. Metody modelowania, pomiaru i szacowania ryzyka. Wydanie II Ryzyko w cyberbezpieczeństwie. Metody modelowania, pomiaru i szacowania ryzyka. Wydanie II
(69,60 zł najniższa cena z 30 dni)
69.60 zł
87.00 zł (-20%) -
Nowość Promocja
W tej książce omówiono wewnętrzny sposób działania frameworka Kubernetes i pokazano, jak za jego pomocą budować wydajne, niezawodne i odporne na awarie aplikacje natywnej chmury. Dowiesz się, jak kontenery używają przestrzeni nazw w celu izolowania procesów, a także jak korzystają z funkcjonalności ograniczania zasobów, aby zagwarantować, że proces będzie się opierał jedynie na tych, które zostały mu przydzielone. Nauczysz się instalować klaster Kubernetes, wdrażać kontenery i zrozumiesz, na czym polega przepływ pakietów między kontenerami w sieci hosta. Ponadto poznasz strategie tworzenia i uruchamiania kontenerów, które zapewnią oprogramowaniu optymalną wydajność, jak również sposoby identyfikowania i usuwania potencjalnych problemów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kubernetes. Przewodnik po orkiestracji kontenerów i tworzeniu niezawodnych aplikacji Kubernetes. Przewodnik po orkiestracji kontenerów i tworzeniu niezawodnych aplikacji
(71,20 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł (-20%) -
Bestseller Nowość Promocja
Jeśli zastanawiasz się nad przekwalifikowaniem i karierą w branży informatycznej albo chcesz poszerzyć swoje umiejętności o programowanie, ale wydaje Ci się ono czarną magią, zapewniamy - w programowaniu nie ma nic z magii. To proces polegający na tworzeniu zbioru instrukcji, dzięki którym komputer wykona to, czego od niego oczekujesz. Jak się nauczyć pisać te instrukcje? Jeśli dysponujesz pakietem Microsoft Office i arkuszem kalkulacyjnym Excel, to masz też dostęp do języka programowania VBA (Visual Basic for Applications).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Makra i VBA w tydzień. Odkryj potęgę programowania! Makra i VBA w tydzień. Odkryj potęgę programowania!
(31,92 zł najniższa cena z 30 dni)
31.92 zł
39.90 zł (-20%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta zwięzła publikacja przyda się profesjonalistom, którzy lubią drobne ulepszenia prowadzące do dużych korzyści. Zrozumiale wyjaśniono w niej, na czym polega proces tworzenia czystego i niezawodnego kodu. W rozsądnej dawce podano zagadnienia teoretyczne, takie jak sprzężenie, kohezja, zdyskontowane przepływy pieniężne i opcjonalność. Porządkowanie kodu jest tu przedstawione jako element codziennej pracy programisty, prowadzący do poprawy struktury całego projektu. W książce znalazło się mnóstwo praktycznych przykładów, dzięki którym można wypróbować wybrane techniki, najlepiej sprawdzające się w danym przypadku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uporządkowany kod. Ćwiczenia z empirycznego projektowania oprogramowania Uporządkowany kod. Ćwiczenia z empirycznego projektowania oprogramowania
(39,92 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Komputery firmy Apple to swojego rodzaju legenda - dla niektórych wybór oczywisty i właściwie jedyny, dla innych zwykła moda nakręcająca popularność, dla części tajemnica. Czy warto ją poznać i przesiąść się z komputera pracującego pod Windowsem lub Linuksem na Macintosha z macOS? Warto, warto, po trzykroć warto! I nie ma w tym grama przesady - sprzęt marki Apple jest niesamowity, praca na nim przynosi mnóstwo frajdy, a dzięki nowym ultrawydajnym i energooszczędnym procesorom Apple generacji M daje możliwości, o jakich użytkownikom pecetów nawet się nie śniło.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, jak pozyskiwać, analizować i wizualizować dane, a potem używać ich do rozwiązywania problemów biznesowych. Wystarczy, że znasz podstawy Pythona i matematyki na poziomie liceum, aby zacząć stosować naukę o danych w codziennej pracy. Znajdziesz tu szereg praktycznych i zrozumiałych przykładów: od usprawniania działalności wypożyczalni rowerów, poprzez wyodrębnianie danych z witryn internetowych, po budowę systemów rekomendacyjnych. Poznasz rozwiązania oparte na danych, przydatne w podejmowaniu decyzji biznesowych. Nauczysz się korzystać z eksploracyjnej analizy danych, przeprowadzać testy A/B i klasyfikację binarną, a także używać algorytmów uczenia maszynowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Data science i Python. Stawianie czoła najtrudniejszym wyzwaniom biznesowym Data science i Python. Stawianie czoła najtrudniejszym wyzwaniom biznesowym
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/helion/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/125x163/helion-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: JavaFX 9. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika Urszula Piechota, Jacek Piechota (4)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie