×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

UX Design. Projektowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych Pablo Perea, Pau Giner

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Czasowo niedostępna
  • Promocja Przejdź
Autorzy:
Pablo Perea, Pau Giner
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
304
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

UX Design. Projektowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych

User experience (UX), czyli wrażenie użytkownika, w ogromnym stopniu decyduje o sukcesie produktu cyfrowego. Przed przystąpieniem do właściwego pisania aplikacji warto zastosować wywodzące się z UX techniki analizy rzeczywistych potrzeb użytkowników. W ten sposób łatwiej jest tworzyć produkty, z których użytkownik będzie korzystał z przyjemnością. Odpowiadanie na potrzeby odbiorcy - poprzez staranne projektowanie interakcji z użytkownikiem - jest szczególnie istotne w przypadku aplikacji mobilnych. UX pozwala znacznie obniżyć ryzyko porażki i zaoszczędzić czas podczas projektowania.

Ta książka jest praktycznym wprowadzeniem do projektowania efektownych aplikacji mobilnych. Zaproponowano tu techniki odpowiednie dla wczesnych etapów rozwoju aplikacji, pozwalające na skrócenie czasu prac projektowych i zmniejszenie ryzyka. Sporo uwagi poświęcono testowaniu pomysłów, ich wyborowi i dopracowywaniu. Opisano techniki korzystania z prototypów o niskiej i wysokiej wierności z wykorzystaniem profesjonalnego oprogramowania narzędziowego, a także wyjaśniono wady i zalety ich poszczególnych rodzajów. Przedstawiono podstawowe sposoby i etapy procesu testowania. Co istotne, zaprezentowane w książce idee i techniki można zastosować niezależnie od wielkości budżetu przeznaczonego na projekt.

Najważniejsze zagadnienia:

  • zasady projektowania i budowy scenariuszy
  • badanie potrzeb użytkowników
  • korzystanie ze szkiców, wzorców mobilnych, szkieletów i makiet
  • narzędzia do prototypowania: Tumult Hype i Framer Studio
  • testowanie prototypu z udziałem użytkowników

Zrób na użytkowniku najlepsze wrażenie!

Wybrane bestsellery

O autorach książki

Pablo Perea jest entuzjastą technologii, programowania i inżynierii. Prowadzi badania, tworzy prototypy, projektuje aplikacje i testuje nowe rozwiązania. Znakomicie zna i rozumie wiele różnych języków programowania. Jest osobą elastyczną, łatwo się adaptuje i lubi poznawać nowe kultury.

Dr Pau Giner jest projektantem. Lubi poznawać oraz prototypować nowe pomysły i zawsze ma pióro w zasięgu ręki. Pracuje dla Wikimedia Foundation oraz dla innych otwartych projektów związanych z udostępnianiem wiedzy innym ludziom. Organizował warsztaty dla projektantów i opublikował wiele artykułów.

Zobacz pozostałe książki z serii

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
59,00 zł
Czasowo niedostępna
Ebook
29,49 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.