TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty. Wydanie II
- Autor:
- Adam Freeman
- Serie wydawnicze:
- Apress
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 568
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty. Wydanie II
JavaScript jest jednym z najwartościowszych języków programowania, cechuje go wszechstronność i elastyczność. Ucząc się JavaScriptu, adept programowania nabiera dobrych nawyków i nabywa umiejętności wymaganych od profesjonalistów. Warto też poznać język TypeScript wraz z towarzyszącymi mu narzędziami. Projektant aplikacji internetowych, który programuje w TypeScripcie, może łatwo skorzystać z wielu dopracowanych frameworków. W ten sposób w pełni wykorzystuje się możliwości nowoczesnych przeglądarek i urządzeń mobilnych, a tworzony kod jest łatwy w utrzymaniu i wielokrotnym używaniu.
To drugie wydanie cenionego podręcznika dla początkujących programistów. Zawarty w nim materiał - podany jasno i przystępnie - pozwoli Ci w pełni poznać możliwości języka TypeScript 4. Naukę rozpoczniesz od zdobycia solidnych podstaw, a po przeanalizowaniu przejrzystych przykładów poznasz korzyści wynikające z używania TypeScriptu w rzeczywistych projektach. Nauczysz się pracy z API DOM, a także z takimi frameworkami jak Angular, Vue.js i React. Stopniowo będziesz nabierać wprawy w stosowaniu w praktyce najbardziej zaawansowanych funkcji. Dowiesz się też, z jakimi problemami najczęściej borykają się programiści TypeScript i jak je rozwiązywać. W efekcie uzyskasz bezpieczniejsze i bardziej produktywne środowisko do tworzenia aplikacji internetowych.
W książce między innymi:
- przygotowanie systemu i zasady pracy z projektami
- solidne podstawy JavaScriptu i używanie języka TypeScript
- zaawansowane zagadnienia JavaScriptu
- tworzenie kodu TypeScript działającego po stronie klienta i po stronie serwera
- tworzenie i rozwijanie aplikacji za pomocą API DOM, a także frameworków: Angular, React i Vue.js
- testowanie, debugowanie i wdrażanie kodu
TypeScript: koduj jak profesjonalista i pisz bogate aplikacje!
Wybrane bestsellery
-
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz, że w rekurencji nie kryje się żadna magia. Dowiesz się, na czym polega jej działanie i kiedy warto zastosować algorytm rekursywny, a kiedy lepiej tego nie robić. Poznasz szereg klasycznych i mniej znanych algorytmów rekurencyjnych. Pracę z zawartym tu materiałem ułatwią Ci liczne przykłady programów napisanych w Pythonie i JavaScripcie, pokazujące, jak rozwiązywać przeróżne problemy związane z przechodzeniem przez drzewa, kombinatoryką i innymi trudnymi zagadnieniami. Nauczysz się także skutecznie poprawiać wydajność kodu i algorytmów rekurencyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki temu przyjaznemu przewodnikowi poznasz kluczowe koncepcje programistyczne i operacje obiektowego modelu dokumentu. Nauczysz się też pisać kod działający asynchronicznie i współbieżnie. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładowymi fragmentami kodu i prostymi projektami ― pozwoli Ci to natychmiast wypróbować działanie tworzonych programów, które w przyszłości mogą posłużyć jako moduły większych aplikacji. Zagadnienia dotyczące JavaScriptu uzupełniono wprowadzeniem do HTML i CSS, co pomoże Ci dokładnie zrozumieć sposób działania nowoczesnych aplikacji internetowych. Przygotujesz się także do pracy z bibliotekami, frameworkami i takimi narzędziami jak React, Angular i Node.js.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Z tym przewodnikiem nauczysz się stosowania Reacta w praktyce. Dowiesz się, w jaki sposób zbudować jednostronicową, złożoną aplikację internetową, i zdobędziesz wiedzę umożliwiającą używanie tej biblioteki w codziennej pracy. Pokazano tu, jak rozpocząć projekt i rozwijać rzeczywistą aplikację. Zaprezentowano także technologie, które znakomicie uzupełniają możliwości Reacta: JSX i narzędzie create-react-app. Omówiono również zagadnienia dotyczące komponentów funkcyjnych i klasowych i szczegółowo przedstawiono proces budowy aplikacji z tych komponentów. Szybko się przekonasz, jak duży potencjał tkwi w bibliotece React i jak bardzo ułatwia ona tworzenie łatwych w utrzymaniu, wielkoskalowych, atrakcyjnych aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla średnio zaawansowanych użytkowników biblioteki React, którzy chcą tworzyć elastyczniejsze i łatwiejsze w utrzymaniu aplikacje. Wyjaśniono tu sposób działania wewnętrznych mechanizmów biblioteki React. Zaprezentowano, jak należy budować komponenty możliwe do wielokrotnego użycia, jak projektować strukturę aplikacji, a także omówiono zasady tworzenia poprawnych formularzy. Opisano też procesy definiowania stylów dla komponentów biblioteki React, jak również ich optymalizowania w celu przyspieszenia aplikacji i zwiększenia ich responsywności. Nie zabrakło szczegółowego omówienia technik tworzenia zestawów efektywnych testów, ponadto znalazły się tutaj informacje na temat korzystania z takich narzędzi jak służący do testowania Enzyme, React Router czy ułatwiający ciągłą integrację CircleCI. Zdobywanie umiejętności niezbędnych do zbudowania działającej aplikacji ułatwiają liczne przykłady, wskazówki i fragmenty kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React 17. Wzorce projektowe i najlepsze praktyki. Projektowanie i rozwijanie nowoczesnych aplikacji internetowych. Wydanie III React 17. Wzorce projektowe i najlepsze praktyki. Projektowanie i rozwijanie nowoczesnych aplikacji internetowych. Wydanie III
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które posługują się językiem JavaScript i chcą wykorzystać jego możliwości do zbudowania kompletnej aplikacji internetowej. Prezentuje język TypeScript i opisuje jego najlepsze cechy, pokazuje także, w jaki sposób za pomocą takich frameworków jak React, Redux, Node, Express i GraphQL zbudować złożoną aplikację internetową o pełnej funkcjonalności. Wyjaśniono tu tajniki pracy z poszczególnymi elementami całego stosu technologicznego, a przy tym omówiono przydatne narzędzia, techniki i biblioteki. Przedstawiono również sposoby używania bazy danych na potrzeby aplikacji. Ważnym elementem jest dokładny opis wdrażania gotowej aplikacji w chmurze AWS.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React, TypeScript i Node. Tworzenie aplikacji internetowych typu fullstack React, TypeScript i Node. Tworzenie aplikacji internetowych typu fullstack
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne wydanie wyczerpującego, kompleksowego przewodnika po języku JavaScript oraz jego najważniejszych klienckich i serwerowych interfejsach API. Książka jest przeznaczona dla programistów, którzy chcą nauczyć się JavaScriptu lub udoskonalić swoje umiejętności tworzenia kodu. Ujęto w niej wersję ES2020 tego języka. Poza praktycznymi wyjaśnieniami dotyczącymi jego struktur i ich stosowania znalazły się tu liczne przykłady, wskazówki i porady. To wydanie zawiera nowe rozdziały poświęcone klasom, modułom, iteratorom, generatorom, promesom i instrukcjom async/await. W efekcie powstał całościowy obraz ekosystemu JavaScript wraz z opisem jego zawiłości, potencjalnych problemów i najlepszych metod radzenia sobie z nimi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaScript. Przewodnik. Poznaj język mistrzów programowania. Wydanie VII JavaScript. Przewodnik. Poznaj język mistrzów programowania. Wydanie VII
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest przeznaczona dla średnio zaawansowanych i początkujących programistów, którzy chcą poznać narzędzia ułatwiające tworzenie różnych aplikacji w JavaScripcie. Przedstawiono tu kompletne instrumentarium, dzięki któremu można tworzyć kod aplikacji w stylu CRUD działającej na każdej platformie. Opisano, w jaki sposób należy przygotować sobie środowisko programistyczne do pracy, omówiono sposób tworzenia API za pomocą Node i Express, bazy danych MongoDB oraz serwera Apollo. Sporo miejsca poświęcono tworzeniu interfejsów użytkownika niezależnych od platformy za pomocą różnych narzędzi. Poszczególne zagadnienia zilustrowano praktycznymi przykładami działającego kodu. Dzięki tej publikacji nawet początkujący programista zacznie szybko podejmować świadome decyzje technologiczne.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wszechstronny JavaScript. Technologie: GraphQL, React, React Native i Electron Wszechstronny JavaScript. Technologie: GraphQL, React, React Native i Electron
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, rozbudowane i uaktualnione wydanie świetnego podręcznika projektowania i programowania stron internetowych, zawierające wiedzę niezbędną do rozpoczęcia samodzielnej pracy. Opisano tu zasady tworzenia witryn WWW oraz przedstawiono język HTML i techniki CSS. Sporo miejsca poświęcono multimediom: grafice, plikom dźwiękowym i wideo. Znalazł się tutaj także znakomity wstęp do języka JavaScript, łącznie z jego bibliotekami, nakładkami i skryptami DOM. Warto też zwrócić uwagę na opis przydatnych narzędzi, takich jak procesory CSS, wykrywanie funkcjonalności, powłoka, menedżer zadań i system kontroli Git ? nieodzownych każdemu, kto pisze nowoczesne witryny internetowe. Treść książki została uzupełniona licznymi przykładami, ćwiczeniami i bogatym materiałem dodatkowym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V
(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
38.90 zł
129.00 zł (-70%)
O autorze książki
Adam Freeman - jest doświadczonym programistą, autorem wielu świetnie przyjętych książek o programowaniu w Javie. Tworzył również duże systemy rozproszone (platformy e-commerce). Zajmował stanowiska kierownicze w różnych firmach, wśród których są Netscape, Sun Microsystems, giełda NASDAQ i banki. Jest już na emeryturze, swój czas przeznacza na pisanie i bieganie na długie dystanse.
Adam Freeman - pozostałe książki
-
Explore Node.js with practical examples that will teach you how to utilize open-source packages for real-world solutions. Gain the skills to develop and deploy server-side applications that enhance your client-side projects.
- PDF + ePub pkt
Mastering Node.js Web Development. Go on a comprehensive journey from the fundamentals to advanced web development with Node.js Mastering Node.js Web Development. Go on a comprehensive journey from the fundamentals to advanced web development with Node.js
Niedostępna
-
Promocja
To kolejne wydanie popularnego przewodnika, będącego starannie przygotowanym połączeniem opisu architekturalnego, specyfikacji technicznej i praktycznych wskazówek. Pozwala na niemal natychmiastowe rozpoczęcie pracy w Angularze. Na początek czeka Cię zapoznanie się ze wzorcem MVC, z jego zaletami i zastosowaniem. Następnie zaczniesz pisać funkcjonalne aplikacje - stopniowo będziesz przechodzić do coraz bardziej zaawansowanych i złożonych rozwiązań. Poszczególne przykłady zostały omówione w sposób jasny, zrozumiały i spójny. Dodatkowo w książce przedstawiono mnóstwo wskazówek i szczegółów, pozwalających na efektywną pracę i uzyskiwanie najlepszych efektów. Nie zabrakło także prezentacji najczęściej spotykanych problemów i metod ich rozwiązywania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie IV Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie IV
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Ta książka jest przystępnym podręcznikiem, dzięki któremu poza uzyskaniem ważnych umiejętności odkryjesz najcenniejsze aspekty TypeScriptu. Rozpoczniesz od zdobycia solidnych podstaw, a po przeanalizowaniu przejrzystych przykładów poznasz korzyści wynikające z używania TypeScriptu. Stopniowo będziesz się uczyć stosować w praktyce najbardziej zaawansowane funkcje. Dowiesz się, jak stworzyć bezpieczniejsze i bardziej produktywne środowisko do tworzenia aplikacji internetowych, a także poznasz kilka popularnych frameworków, takich jak Node.js, Angular, React i Vue.js. Znajdziesz tu również informacje o najczęściej występujących problemach oraz sposobach ich rozwiązywania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W książce przystępnie wyjaśniono zasady i techniki programowania w tym frameworku. Opisano szczegóły jego architektury oraz przedstawiono korzyści płynące z pracy z Reactem. Sporo miejsca poświęcono projektowaniu aplikacji oraz korzystaniu zarówno z samego frameworka, jak i towarzyszących mu narzędzi i najpopularniejszych bibliotek. Poszczególne zagadnienia są tu omawiane od podstaw, które następnie płynnie przechodzą do najbardziej zaawansowanych i wyszukanych technik programowania. Wszystkie informacje przedstawiono bardzo starannie, z zachowaniem ważnych szczegółów, dzięki czemu łatwo uzyskać wiedzę niezbędną do pisania aplikacji na wysokim, profesjonalnym poziomie. Nie zabrakło również wskazówek, dzięki którym można łatwo zdiagnozować najczęściej występujące problemy i skutecznie je rozwiązywać.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest Vue.js i jak rozpocząć z nim pracę, przekonasz się także, jakie ma możliwości. Nauczysz się budować dynamiczne aplikacje wykorzystujące właściwości nowoczesnych przeglądarek internetowych i urządzeń. Odkryjesz zalety wzorca MVC (model – widok – kontroler) i dowiesz się, jak zadziwiająco sprawnym językiem stał się JavaScript. Zapoznasz się z anatomią projektu Vue.js, z procesami kompilacji i transformacji oraz nabierzesz biegłości w posługiwaniu się zaawansowanymi funkcjami frameworka. Liczne przykłady pozwolą Ci na niemal natychmiastowe przetestowanie opisywanych zagadnień w praktyce. W rezultacie bardzo szybko będziesz przygotowany do tworzenia zaawansowanych, reaktywnych i dynamicznych aplikacji WWW!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Książka rozpoczyna się od przedstawienia wzorca MVC i jego zalet. Ta wiedza następnie przydaje się do budowy własnego projektu za pomocą Angulara. Najpierw będzie to prosta, praktyczna aplikacja, a później zostaną przedstawione coraz bardziej zaawansowane funkcje. Każdy temat jasno i spójnie wyjaśniono, zamieszczając szczegóły konieczne do efektywnej pracy. Przedstawiono sposoby wykorzystywania różnych pożytecznych narzędzi, w tym frameworka Bootstrap, biblioteki Reactive Extensions czy frameworka Jasmine. Nie zabrakło objaśnień najczęściej występujących problemów oraz sposobów ich rozwiązywania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie II Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Ta książka została w całości poświęcona szkieletowi AngularJS. Sięgnij po nią i przekonaj się, w jaki sposób przygotować środowisko programistyczne, zbudować pierwszą aplikację i uzyskać dostęp do kontekstu. W kolejnych rozdziałach zaznajomisz się z możliwościami biblioteki Bootstrap oraz przejdziesz krótki kurs programowania w języku JavaScript. W części drugiej szczególny nacisk został położony na detale związane z pracą z AngularJS. Dowiesz się stąd, jak korzystać z dyrektyw, tworzyć własne dyrektywy oraz używać kontrolerów i zakresów. Ostatnia część książki została poświęcona pracy z modułami i usługami. Odkryjesz tu, jak pobrać dane z usług sieciowych, przetworzyć je i zaprezentować użytkownikowi. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty pracującego z AngularJS.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ta książka jest gruntownie uaktualnionym przewodnikiem po ASP.NET Core 3, przeznaczonym dla profesjonalnych programistów, którzy chcą w swoich projektach wykorzystać w pełni potencjał technologii Microsoftu. Wydanie zawiera kompletne i praktyczne omówienie ASP.NET Core 3. Znalazły się tu przydatne wskazówki dotyczące narzędzi potrzebnych podczas tworzenia nowoczesnych, skalowalnych aplikacji internetowych. Nowe funkcje — takie jak MVC 3, strony Razor, serwer Blazor i technologia Blazor WebAssembly — zostały dokładnie omówione i zaprezentowane na przykładach. Poruszono tutaj również takie tematy jak komponenty oprogramowania pośredniczącego, wbudowane usługi czy dołączanie modelu w żądaniu, a także zaprezentowano wiele bardziej zaawansowanych zagadnień, jak routing punktów końcowych i mechanizm wstrzykiwania zależności.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ASP.NET Core 3. Zaawansowane programowanie. Wydanie VIII ASP.NET Core 3. Zaawansowane programowanie. Wydanie VIII
Niedostępna
-
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i poprawionym wydaniem bardzo cenionego przez programistów podręcznika. Forma publikacji się nie zmieniła, jednak zawarte w niej informacje zostały gruntownie przejrzane. Wyjaśniono tu najważniejsze koncepcje frameworka ASP.NET Core MVC 2. Omówiono budowę kompletnej i w pełni funkcjonalnej aplikacji ASP.NET Core MVC 2, którą można wykorzystać w charakterze szablonu we własnych projektach. Oprócz podstaw zaprezentowano tu także bardziej zaawansowane tematy, takie jak routing URL, kontrolery RESTful, stosowanie silnika Razor i wiele innych ważnych zagadnień.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ASP.NET Core MVC 2. Zaawansowane programowanie. Wydanie VII ASP.NET Core MVC 2. Zaawansowane programowanie. Wydanie VII
Czasowo niedostępna
-
Omówiono nowe funkcje wprowadzone w ASP.NET MVC 5, takie jak definiowanie tras za pomocą atrybutów C# i nadpisywanie filtrów. Platforma ASP.NET MVC 5 zawiera znacznie poprawione funkcje przeznaczone do tworzenia aplikacji MVC. Nowe, znacznie bardziej zintegrowane środowisko programistyczne Visual Studio 2013 IDE zostało opracowane zwłaszcza pod kątem tworzenia aplikacji MVC.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Apress
-
Promocja
To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie popularnego podręcznika opracowanego przez specjalistów dla profesjonalistów. Dowiesz się z niego, czym jest rozproszona kontrola wersji i jakie daje korzyści. Poznasz poszczególne funkcjonalności Gita i nauczysz się je rozbudowywać tak, aby zaspokajały nawet najbardziej wyrafinowane potrzeby. W książce znalazły się również wyczerpujące opisy funkcji dostępnych w Git 2.0, a także omówienie systemu usług GitHub i jego zalet. Istotną zmianą w nowym wydaniu podręcznika jest uwzględnienie w znaczącej większości prezentowanych przykładów protokołu HTTP w miejsce SSH — co stanowi odpowiedź na rosnącą popularność HTTP.- Druk
- ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które dobrze poznały podstawy języka SQL i chcą nabrać biegłości w praktycznym zastosowaniu jego zaawansowanych funkcji. Poszczególne zagadnienia zostały zaprezentowane poprzez stopniową rozbudowę i zwiększanie złożoności prostych zapytań SQL. Omówiono takie techniki jak korelacja widoku osadzonego, operacje na zbiorach, analiza dzienników zdarzeń, a także sposoby używania klauzul, między innymi MODEL czy MATCH_RECOGNIZE. Znalazło się tu mnóstwo przykładów kodu SQL, skonstruowanego tak, aby maksymalnie ułatwić zrozumienie prezentowanych treści. To pomoże Ci zdobyć umiejętności, dzięki którym wydajność i wygoda użytkowania Twoich aplikacji istotnie się zwiększą!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczna nauka SQL dla Oracle. Wykorzystaj ogromne możliwości bazy danych Oracle Praktyczna nauka SQL dla Oracle. Wykorzystaj ogromne możliwości bazy danych Oracle
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik podzielono na trzy części tematyczne dotyczące kontroli wersji, zarządzania projektami i pracy zespołowej. To ułatwi Ci wdrożenie się do rzeczywistej pracy i rozwiązywanie problemów. Poznasz zasady planowania i realizacji projektów z GitHubem, a także wypróbujesz sposoby rozstrzygania konfliktów scalania, co sprawi, że poczujesz się pewniej w pracy zespołowej w profesjonalnym środowisku.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
Czasowo niedostępna
-
Wzorce zaprezentowano wraz ze scenariuszami, do których mają zastosowanie. Omówiono też alternatywy i relacje zachodzące między wzorcami, pokazano również sposoby użycia narzędzi do refaktoryzacji (ReSharper) w celu ułatwienia implementacji. Nowe wydanie książki zostało uzupełnione o takie wzorce jak funkcyjny budowniczy, asynchroniczna metoda wytwórcza, adapter generycznych wartości i pełnomocnik kompozytu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w .NET Core 3. Projektowanie zorientowane obiektowo z wykorzystaniem C# i F# Wzorce projektowe w .NET Core 3. Projektowanie zorientowane obiektowo z wykorzystaniem C# i F#
Niedostępna
-
Ta książka jest praktycznym wprowadzeniem do tworzenia gier 2D w Unity. Dokładnie wyjaśniono w niej filozofię działania tego środowiska i zasady projektowania gier korzystających z silnika Unity. Starannie opisano takie zagadnienia jak arkusze duszków, dzielone kafelki i mapa kafelków. Omówiono również powiązane z Unity kanały dystrybucyjne, dzięki którym odkrywanie, kupowanie i sprzedawanie gier jest bardzo proste. Poszczególne zagadnienia zostały wyjaśnione za pomocą fragmentów kodu C#.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C# Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C#
Czasowo niedostępna
-
To książka przeznaczona dla programistów C++, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat wzorców projektowych przy użyciu standardu C++17. Opisano tu zarówno klasyczne, jak i całkiem nowoczesne wzorce projektowe ułatwiające rozwiązywanie konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Przedstawiono też znaczenie niektórych najnowszych cech języka C++ dla implementacji wzorców. Treść została zilustrowana szeregiem przykładów i scenariuszy pokazujących wykorzystanie wzorców , ich alternatywy i wzajemne relacje. Co więcej, przykłady kodu - przy zachowaniu czytelności - prezentują sobą wysoką jakość oprogramowania produkcyjnego.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo
Niedostępna
-
W tej książce wyczerpująco przedstawiono nowoczesne metody rozwiązywania problemów obliczeniowych z tak różnych dziedzin, jak badania naukowe, inżynieria, finanse czy analiza danych za pomocą Pythona i jego bibliotek. Omówiono również wiele technik, w tym obliczenia oparte na tablicach, obliczenia symboliczne, metody wizualizacji danych, numeryczne operacje wejścia-wyjścia, rozwiązywanie równań, optymalizacja, interpolacja czy całkowanie. Pokazano także, jak rozwiązywać problemy obliczeniowe charakterystyczne dla takich dziedzin jak rozwiązywanie równań różniczkowych, analiza danych, modelowanie statystyczne i uczenie maszynowe. Znalazło się tu też wiele studiów przypadków, ukazujących zastosowanie Pythona w analizie danych i statystyce.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyczny Python. Obliczenia naukowe i analiza danych z użyciem NumPy, SciPy i Matplotlib Matematyczny Python. Obliczenia naukowe i analiza danych z użyciem NumPy, SciPy i Matplotlib
Czasowo niedostępna
-
Ta książka jest znakomitym przewodnikiem, dzięki któremu zaczniesz tworzyć wydajne i bezbłędne aplikacje w Pythonie. Zaczniesz od formatowania i dokumentowania kodu, umiejętnego stosowania wbudowanych struktur, stosowania modułów i metaklas. W ten sposób nauczysz się pisać uporządkowany kod. Potem poznasz nowe funkcjonalności języka Python i dowiesz się, jak efektywnie z nich korzystać. Następnie dowiesz się, jak wykorzystywać zaawansowane cechy języka, takie jak programowanie asynchroniczne, określanie typów danych i obsługa ścieżek, a także jak diagnozować kod, wykonywać testy jednostkowe i integracyjne oraz przygotowywać kod do uruchomienia w środowisku produkcyjnym. Na końcu poznasz najważniejsze narzędzia przeznaczone do szybkiego tworzenia kodu, zarządzania jego wersjami i weryfikowania poprawności.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
To książka przeznaczona dla programistów C#, którzy chcą poszerzyć wiedzę na temat sztuki programowania dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technik projektowych do rozwiązywania konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Dogłębnie przedstawiono tu implementację klasycznych wzorców wraz ze wskazówkami dotyczącymi ich możliwości. Omówiono znaczenie poszczególnych cech języków C# i F# dla implementacji wzorców. Pokazano cały szereg przykładów i scenariuszy, możliwych implementacji wzorców, ich alternatyw i wzajemnych relacji. Co więcej, zaprezentowano sposób wykorzystania dedykowanego narzędzia ReSharper do łatwej implementacji wzorców projektowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w .NET. Projektowanie zorientowane obiektowo z wykorzystaniem C# i F# Wzorce projektowe w .NET. Projektowanie zorientowane obiektowo z wykorzystaniem C# i F#
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%)
Ebooka "TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Essential TypeScript 4: From Beginner to Pro, 2nd Edition
- Tłumaczenie:
- Robert Górczyński
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8829-1, 9788328388291
- Data wydania książki drukowanej :
- 2022-07-05
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-8830-7, 9788328388307
- Data wydania ebooka :
- 2022-07-05 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 165x235
- Numer z katalogu:
- 168428
- Rozmiar pliku Pdf:
- 12.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 20.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » JavaScript - Programowanie
- Serie wydawnicze: Apress
Spis treści książki
- Przygotowanie systemu
- Krok 1. Instalowanie Node.js
- Krok 2. Instalowanie Gita
- Krok 3. Instalowanie TypeScriptu
- Krok 4. Instalowanie programistycznego edytora tekstu
- Utworzenie projektu
- Inicjalizacja projektu
- Utworzenie pliku konfiguracyjnego kompilatora
- Tworzenie pliku kodu TypeScriptu
- Kompilowanie i uruchamianie kodu
- Definiowanie modelu danych
- Dodawanie funkcji do klasy kolekcji
- Używanie pakietu zewnętrznego
- Dodawanie deklaracji typu dla pakietu JavaScriptu
- Dodawanie poleceń
- Filtrowanie elementów
- Dodawanie zadań
- Oznaczanie zadania jako wykonanego
- Trwałe przechowywanie danych
- Stosowanie klasy trwałego magazynu danych
- Podsumowanie
- Dlaczego powinieneś używać języka TypeScript?
- Funkcje języka TypeScript zwiększające produktywność programisty
- Poznawanie wersji JavaScriptu
- Co powinieneś wiedzieć?
- Jak skonfigurować środowisko programistyczne?
- Jaka jest struktura książki?
- Czy w książce znajdziesz wiele przykładów?
- Gdzie znajdziesz przykładowe fragmenty kodu?
- Co zrobić w przypadku problemów podczas wykonywania przykładów?
- Co zrobić w sytuacji, gdy znajdę błąd w książce?
- Jak mogę skontaktować się z autorem?
- Co zrobić, jeśli książka mi się podobała?
- Co zrobić, jeśli książka mi się nie podobała?
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Zagmatwany JavaScript
- Typy języka JavaScript
- Praca z podstawowymi typami danych
- Koercja typu
- Praca z funkcją
- Praca z tablicą
- Używanie operatora rozwinięcia w tablicy
- Destrukturyzacja tablicy
- Praca z obiektem
- Dodawanie, modyfikowanie i usuwanie właściwości obiektu
- Używanie operatorów rozwinięcia i resztowego w obiekcie
- Definiowanie funkcji typu getter i setter
- Definiowanie metod
- Słowo kluczowe this
- Słowo kluczowe this w oddzielnych funkcjach
- Słowo kluczowe this w metodach
- Zmiana zachowania słowa kluczowego this
- Słowo kluczowe this w funkcji strzałki
- Powrót do problemu początkowego
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Dziedziczenie obiektu JavaScriptu
- Analizowanie i modyfikowanie prototypu obiektu
- Tworzenie własnych właściwości
- Używanie funkcji konstruktora
- Sprawdzanie typu prototypu
- Definiowanie statycznych właściwości i metod
- Używanie klas JavaScriptu
- Używanie iteratorów i generatorów
- Używanie generatora
- Definiowanie obiektów pozwalających na iterację
- Używanie kolekcji JavaScriptu
- Sortowanie danych według klucza przy użyciu obiektu
- Sortowanie danych według klucza przy użyciu obiektu Map
- Przechowywanie danych według indeksu
- Używanie modułów
- Tworzenie modułu JavaScriptu
- Używanie modułu JavaScriptu
- Eksportowanie funkcji z modułu
- Definiowanie w modelu wielu funkcjonalności nazwanych
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Struktura projektu
- Używanie menedżera pakietów Node
- Plik konfiguracyjny kompilatora TypeScriptu
- Kompilacja kodu TypeScriptu
- Błędy generowane przez kompilator
- Używanie trybu monitorowania i wykonywania skompilowanego kodu
- Używanie funkcjonalności wersjonowania celu
- Wybór plików biblioteki do kompilacji
- Wybór formatu modułu
- Użyteczne ustawienia konfiguracji kompilatora
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Debugowanie kodu TypeScriptu
- Przygotowanie do debugowania
- Używanie Visual Studio Code do debugowania
- Używanie zintegrowanego debuggera Node.js
- Używanie funkcji zdalnego debugowania w Node.js
- Używanie lintera TypeScriptu
- Wyłączanie reguł lintowania
- Testy jednostkowe w TypeScripcie
- Konfigurowanie frameworka testów
- Tworzenie testów jednostkowych
- Uruchamianie frameworka testów
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Typy statyczne
- Tworzenie typu statycznego za pomocą adnotacji typu
- Używanie niejawnie zdefiniowanego typu statycznego
- Używanie typu any
- Używanie unii typów
- Używanie asercji typu
- Asercja typu nieoczekiwanego
- Używanie wartownika typu
- Używanie typu never
- Używanie typu unknown
- Używanie typów null
- Ograniczenie przypisywania wartości null
- Usunięcie null z unii za pomocą asercji
- Usuwanie wartości null z unii za pomocą wartownika typu
- Używanie asercji ostatecznego przypisania
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Definiowanie funkcji
- Ponowne definiowanie funkcji
- Parametry funkcji
- Wynik działania funkcji
- Przeciążanie typu funkcji
- Funkcje asercji
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Praca z tablicami
- Używanie automatycznie ustalonego typu tablicy
- Unikanie problemów z automatycznie ustalanym typem tablicy
- Unikanie problemów z pustą tablicą
- Krotka
- Przetwarzanie krotki
- Używanie typów krotki
- Używanie krotki z elementami opcjonalnymi
- Definiowanie krotki z elementem resztowym
- Wyliczenie
- Sposób działania wyliczenia
- Używanie wyliczenia w postaci ciągu tekstowego
- Ograniczenia typu wyliczeniowego
- Używanie typu literału wartości
- Używanie w funkcji typu literałów wartości
- Łączenie typów wartości w typie literałów wartości
- Nadpisywanie za pomocą typu literałów wartości
- Używanie szablonów typu literałów tekstowych
- Używanie aliasu typu
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Praca z obiektami
- Używanie adnotacji kształtu typu obiektu
- Dopasowanie kształtu typu obiektu
- Wymuszenie ścisłego sprawdzania metod
- Używanie aliasu typu dla kształtu typu
- Radzenie sobie z nadmiarem właściwości
- Używanie unii kształtu typu
- Typy właściwości unii
- Używanie wartownika typu dla obiektu
- Używanie złączenia typów
- Używanie złączenia do korelacji danych
- Łączenie złączeń
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Używanie funkcji konstruktora
- Używanie klas
- Używanie słów kluczowych kontroli dostępu
- Używanie właściwości prywatnych JavaScriptu
- Definiowanie właściwości tylko do odczytu
- Upraszczanie klasy konstruktora
- Używanie dziedziczenia klas
- Używanie klasy abstrakcyjnej
- Używanie interfejsu
- Implementowanie wielu interfejsów
- Rozszerzanie interfejsu
- Definiowanie opcjonalnych właściwości i metod interfejsu
- Definiowanie implementacji interfejsu abstrakcyjnego
- Wartownik typu interfejsu
- Dynamiczne tworzenie właściwości
- Sprawdzanie wartości indeksu
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Zrozumienie problemu
- Dodawanie obsługi innego typu
- Tworzenie klasy generycznej
- Argumenty typu generycznego
- Używanie argumentów innego typu
- Ograniczanie wartości typu generycznego
- Definiowanie parametrów wielu typów
- Pozostawienie kompilatorowi zadania ustalenia typu argumentu
- Rozszerzanie klasy generycznej
- Wartownik typu generycznego
- Definiowanie metody statycznej w klasie generycznej
- Definiowanie interfejsu generycznego
- Rozszerzanie interfejsu generycznego
- Implementacja interfejsu generycznego
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Używanie kolekcji generycznych
- Używanie iteratorów generycznych
- Łączenie iteratora i obiektu możliwego do iteracji
- Tworzenie klasy umożliwiającej iterację
- Używanie typów indeksu
- Używanie zapytania typu indeksu
- Jawne dostarczanie parametrów typu generycznego dla typów indeksu
- Używanie zindeksowanego operatora dostępu
- Używanie typu indeksu dla klasy Collection<T>
- Używanie mapowania typu
- Zmiana mapowanych nazw i typów
- Używanie parametru typu generycznego z typem mapowanym
- Zmiana modyfikowalności i opcjonalności właściwości
- Używanie wbudowanych typów mapowanych
- Łączenie transformacji w pojedyncze mapowanie
- Tworzenie typu z użyciem mapowania
- Używanie typów warunkowych
- Zagnieżdżanie typów warunkowych
- Używanie typu warunkowego w klasie generycznej
- Używanie typów warunkowych z uniami typów
- Używanie typów warunkowych podczas mapowania typów
- Identyfikowanie właściwości określonego typu
- Automatyczne ustalanie typów dodatkowych w warunkach
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Dodawanie kodu TypeScriptu do przykładowego projektu
- Praca z JavaScriptem
- Dołączanie kodu JavaScriptu w trakcie kompilacji
- Sprawdzanie typu kodu JavaScriptu
- Opisywanie typów używanych w kodzie JavaScriptu
- Używanie komentarzy do opisywania typów
- Używanie plików deklaracji typu
- Opisywanie kodu JavaScriptu przygotowanego przez podmioty zewnętrzne
- Używanie plików deklaracji pochodzących z projektu Definitely Typed
- Używanie pakietów zawierających deklaracje typu
- Generowanie plików deklaracji
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Przygotowanie zestawu narzędzi
- Dodawanie obsługi paczek
- Dodawanie programistycznego serwera WWW
- Tworzenie modelu danych
- Tworzenie źródła danych
- Generowanie treści HTML-a za pomocą API modelu DOM
- Dodawanie obsługi stylów Bootstrap CSS
- Używanie formatu JSX do tworzenia treści HTML-a
- Sposób działania JSX
- Konfigurowanie kompilatora TypeScriptu i procedury wczytującej pakiet webpack
- Tworzenie funkcji fabryki
- Używanie klasy JSX
- Importowanie funkcji fabryki w klasie JSX
- Dodawanie funkcjonalności do aplikacji
- Wyświetlanie filtrowanej listy produktów
- Wyświetlanie treści i obsługa uaktualnień
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Dodawanie usługi sieciowej
- Wykorzystanie źródła danych w aplikacji
- Używanie dekoratorów
- Używanie metadanych dekoratora
- Dokończenie aplikacji
- Dodawanie klasy Header
- Dodawanie klasy obsługującej szczegóły zamówienia
- Dodawanie klasy obsługującej potwierdzenie zamówienia
- Zakończenie pracy nad aplikacją
- Wdrażanie aplikacji
- Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP
- Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych
- Utworzenie serwera
- Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych
- Kompilacja aplikacji
- Testowanie gotowej aplikacji
- Umieszczanie aplikacji w kontenerze
- Instalowanie Dockera
- Przygotowanie aplikacji
- Tworzenie kontenera Dockera
- Uruchamianie aplikacji
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Konfigurowanie usługi sieciowej
- Konfigurowanie pakietu Bootstrap CSS
- Uruchomienie przykładowej aplikacji
- Rola TypeScriptu w programowaniu z użyciem frameworka Angular
- Rola TypeScriptu w łańcuchu narzędzi Angulara
- Tworzenie modelu danych
- Tworzenie źródła danych
- Tworzenie implementacji klasy źródła danych
- Konfigurowanie źródła danych
- Wyświetlenie filtrowanej listy produktów
- Wyświetlanie przycisków kategorii
- Utworzenie nagłówka
- Połączenie komponentów produktu, kategorii i nagłówka
- Konfigurowanie aplikacji
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji
- Dodawanie komponentu obsługującego podsumowanie zamówienia
- Tworzenie konfiguracji routingu
- Wdrażanie aplikacji
- Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP
- Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych
- Tworzenie serwera
- Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych
- Kompilowanie aplikacji
- Testowanie gotowej aplikacji
- Umieszczanie aplikacji w kontenerze
- Przygotowanie aplikacji
- Tworzenie kontenera Dockera
- Uruchamianie aplikacji
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Konfigurowanie usługi sieciowej
- Instalowanie pakietu Bootstrap CSS
- Uruchamianie przykładowej aplikacji
- TypeScript i programowanie z użyciem frameworka React
- Definiowanie typów encji
- Wyświetlanie filtrowanej listy produktów
- Używanie zaczepów i komponentów funkcyjnych
- Wyświetlanie listy kategorii i nagłówka
- Przygotowanie i przetestowanie komponentów
- Tworzenie magazynu danych
- Tworzenie klasy żądania HTTP
- Łączenie komponentów z magazynem danych
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Konfigurowanie routingu URL
- Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji
- Dodawanie komponentu obsługującego podsumowanie zamówienia
- Dodawanie komponentu potwierdzającego złożenie zamówienia
- Dokończenie konfiguracji routingu
- Wdrażanie aplikacji
- Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP
- Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych
- Tworzenie serwera
- Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych
- Kompilowanie aplikacji
- Testowanie gotowej aplikacji
- Umieszczanie aplikacji w kontenerze
- Przygotowanie aplikacji
- Tworzenie kontenera Dockera
- Uruchamianie aplikacji
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Konfigurowanie usługi sieciowej
- Instalowanie pakietu Bootstrap CSS
- Uruchamianie przykładowej aplikacji
- TypeScript i programowanie w Vue.js
- Zestaw narzędzi TypeScriptu podczas programowania z użyciem frameworka Vue.js
- Tworzenie klas encji
- Wyświetlanie filtrowanej listy produktów
- Wyświetlanie listy kategorii i nagłówka
- Tworzenie i testowanie komponentów
- Tworzenie magazynu danych
- Łączenie komponentów z magazynem danych
- Dodawanie obsługi usługi sieciowej
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Konfigurowanie routingu URL
- Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji
- Dodawanie komponentu obsługującego podsumowanie zamówienia
- Dodawanie komponentu potwierdzającego złożenie zamówienia
- Dokończenie konfiguracji routingu
- Wdrażanie aplikacji
- Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP
- Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych
- Tworzenie serwera
- Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych
- Kompilowanie aplikacji
- Testowanie gotowej aplikacji
- Umieszczanie aplikacji w kontenerze
- Przygotowanie aplikacji
- Tworzenie kontenera Dockera
- Uruchamianie aplikacji
- Podsumowanie
O autorze
O korektorze merytorycznym
Część I. Zaczynamy
Rozdział 1. Pierwsza aplikacja w TypeScripcie
Rozdział 2. Poznajemy TypeScript
Rozdział 3. Wprowadzenie do języka JavaScript - część I
Rozdział 4. Wprowadzenie do języka JavaScript - część II
Rozdział 5. Używanie kompilatora TypeScriptu
Rozdział 6. Testowanie i debugowanie kodu TypeScriptu
Część II. Praca z językiem TypeScript
Rozdział 7. Typowanie statyczne
Rozdział 8. Używanie funkcji
Rozdział 9. Tablice, krotki i wyliczenia
Rozdział 10. Praca z obiektami
Rozdział 11. Praca z klasami i interfejsami
Rozdział 12. Używanie typów generycznych
Rozdział 13. Zaawansowane typy generyczne
Rozdział 14. Praca z JavaScriptem
Część III. Tworzenie aplikacji internetowych
Rozdział 15. Tworzenie aplikacji internetowej TypeScriptu - część I
Rozdział 16. Tworzenie aplikacji internetowej TypeScriptu - część II
Rozdział 17. Tworzenie aplikacji internetowej Angulara - część I
Rozdział 18. Tworzenie aplikacji internetowej Angulara - część II
Rozdział 19. Tworzenie aplikacji internetowej React - część I
Rozdział 20. Tworzenie aplikacji internetowej React - część II
Rozdział 21. Tworzenie aplikacji internetowej Vue.js - część I
Rozdział 22. Tworzenie aplikacji internetowej Vue.js - część II
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz od podstaw Gita i GitLaba. Dowiesz się, jak skonfigurować runnery GitLaba, a także jak tworzyć i konfigurować potoki dla różnych etapów cyklu rozwoju oprogramowania. Poznasz zasady interpretacji wyników potoków w GitLabie. Nauczysz się też wdrażania kodu w różnych środowiskach i korzystania z wielu zaawansowanych funkcji, takich jak łączenie GitLaba z Terraformem, klastrami Kubernetes czy uruchamianie i poprawa wydajności potoków. Skorzystasz ponadto z licznych przykładów i studiów przypadków, dzięki którym za pomocą potoków CI/CD zautomatyzujesz wszystkie etapy DevOps do budowy i wdrażania kodu o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet) Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet)
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
161.85 zł
249.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To czwarte, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika poświęconego zastosowaniu uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów w analizie danych. Dzięki książce dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o wstępnym przetwarzaniu danych, znajdowaniu kluczowych spostrzeżeń, prognozowaniu i wizualizowaniu odkryć. W tym wydaniu dodano kilka nowych rozdziałów dotyczących data science i niektórych trudniejszych zagadnień, takich jak zaawansowane przygotowywanie danych, budowanie lepiej uczących się modeli i praca z big data. Znalazło się tu także omówienie etycznych aspektów uczenia maszynowego i wprowadzenie do uczenia głębokiego. Treść została zaktualizowana do wersji 4.0.0 języka R.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią przede wszystkim inżynierowie oprogramowania, programiści i administratorzy systemów, którzy muszą szybko zrozumieć praktyki DevOps. Znajdziesz tu bezcenną wiedzę, która ułatwi Ci efektywną pracę z nowoczesnym stosem aplikacji i sprawne przystąpienie do zadań związanych z DevOps. Poznasz najważniejsze praktyki stosowane podczas projektowania bezpiecznych i stabilnych systemów — implementację infrastruktury jako kodu (IaC) i rozwiązania z zakresu zarządzania konfiguracją. Zagłębisz się w tematy pobierania informacji o stanie systemu i definiowania powiadomień, gdy coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Lektura pozwoli Ci przyswoić zagadnienia związane z konteneryzacją i przygotowaniem zautomatyzowanego potoku ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD), dzięki czemu skompilujesz, przetestujesz i wdrożysz kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty. Wydanie II Adam Freeman (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie