×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

PHP5. Obiekty, wzorce, narzędzia Matt Zandstra

(ebook) (audiobook) (audiobook)
PHP5. Obiekty, wzorce, narzędzia Matt Zandstra - okladka książki

PHP5. Obiekty, wzorce, narzędzia Matt Zandstra - okladka książki

PHP5. Obiekty, wzorce, narzędzia Matt Zandstra - audiobook MP3

PHP5. Obiekty, wzorce, narzędzia Matt Zandstra - audiobook CD

Autor:
Matt Zandstra
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.0/6  Opinie: 44
Stron:
464
Druk:
oprawa miękka
Czytaj fragment
Zostało Ci na świąteczne zamówienie opcje wysyłki »

Sprawdź nowe wydanie

PHP. Obiekty, wzorce, narzędzia. Wydanie IV
Matt Zandstra
Twój przewodnik po obiektowym PHP! Język PHP przebył długą drogę od swoich początków do obecnego poziomu rozwoju. Dziś jest pełnoprawnym, obiektowym językiem programowania, wciąż zdobywającym większe zaufanie i używanym w coraz większych projektach. Jeżeli znasz ten język od dawna, lecz nie jesteś przekonany, że nadaje się on do zaawansowanych zastosowań, albo dopiero zaczynasz karierę i potrzebujesz szybkiego wprowadzenia w świat obiektów czy wzorców projektowych ...

Profesjonalne techniki programowania obiektowego w PHP5

  • Poznaj zasady projektowania i programowania obiektowego
  • Zastosuj wzorce projektowe podczas tworzenia aplikacji
  • Wykorzystaj narzędzia wspomagające pracę programisty PHP5

Wraz z rosnącą popularnością języka PHP zwiększa się również zakres jego zastosowań. Za pomocą PHP tworzy się już nie tylko proste dynamiczne witryny WWW i fora dyskusyjne, ale również rozbudowane aplikacje sieciowe, wykorzystywane często w dużych przedsiębiorstwach. Już w PHP4 zaimplementowano pewne mechanizmy ułatwiające tworzenie rozbudowanych systemów, jednak dopiero PHP5 stał się w pełni obiektowym językiem programowania pozwalającym na korzystanie z wszystkich wynikających z tego możliwości.

"PHP5. Obiekty, wzorce i narzędzia" stanowi dokładne omówienie wszystkich technik obiektowych w kontekście zastosowania ich podczas tworzenia aplikacji w PHP5. Zawiera przegląd podstawowych i zaawansowanych cech PHP5 związanych z obiektowością. Przedstawia przykłady najczęściej wykorzystywanych wzorców projektowych i zasady ich stosowania. Książka opisuje również narzędzia, które mogą okazać się bardzo przydatne podczas tworzenia rozbudowanych aplikacji, służące do tworzenia dokumentacji i kontroli wersji plików.

  • Podstawowe pojęcia z dziedziny obiektowości
  • Obsługa obiektów
  • Wyjątki i obsługa błędów
  • Projektowanie obiektowe
  • Modelowanie obiektów w języku UML
  • Wzorce projektowe
  • Stosowanie pakietu PEAR
  • Generowanie dokumentacji za pomocą PHPDocumentor
  • Zarządzanie wersjami plików w systemie CVS
  • Tworzenie pakietów instalacyjnych

Przekonaj się, jak potężnym narzędziem jest najnowsza wersja języka PHP.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Matt Zandstra — jest programistą WWW, konsultantem technicznym i autorem książek. Jakiś czas temu był starszym programistą w Yahoo!, a obecnie jest niezależnym konsultantem. Napisał kilka bardzo dobrze przyjętych książek o programowaniu w PHP. Specjalizuje się w rozwijaniu oprogramowania dla biznesu, zwłaszcza w PHP, Perlu i Javie, zarządzaniu treścią i programowaniu zorientowanym obiektowo. Chętnie udziela konsultacji dotyczących stosowania najlepszych praktyk programistycznych. Wraz z żoną Louise i dwójką dzieci mieszka w Liverpoolu.

Matt Zandstra - pozostałe książki

Zobacz pozostałe książki z serii

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
59,40 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.