PHP. Praktyczne projekty
- Autor:
- Włodzimierz Gajda
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.1/6 Opinie: 10
- Stron:
- 552
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
PHP. Praktyczne projekty
Wykorzystaj w praktyce potęgę możliwości PHP!
- Podstawy języka PHP, pierwsze skrypty, instrukcje i elementy
- Funkcje i ich biblioteki, przetwarzanie tablic i tworzenie plików
- Przykłady praktycznego zastosowania skryptów PHP
Język PHP nie od dziś stanowi jeden z najłatwiejszych w nauce i najelastyczniejszych języków programowania. Jego ogromne możliwości wykorzystywane są na ogół przy tworzeniu interaktywnych stron internetowych, a obiektowy charakter oraz modułowość stanowią atuty dla programistów, wreszcie zwolnionych z konieczności ustawicznego przepisywania tego samego kodu. Jak każdego innego języka, także i PHP najłatwiej nauczyć się na konkretnych, praktycznych przykładach -- wiele z nich zamieszczono właśnie w tej książce.
"PHP. Praktyczne projekty " to naprawdę wyjątkowy podręcznik do nauki PHP. Nie spodziewaj się tu suchych, typowo podręcznikowych teorii! Znajdziesz w nim za to omówienie wszystkich elementów języka PHP, działania skryptów, funkcji i bibliotek wraz z dowcipnymi i przejrzystymi przykładami ich użycia. Pierwsza część książki wprowadzi Cię w świat PHP oraz wyjaśni, jak stosować i łączyć poszczególne polecenia w dobrze działający kod. Z następnych rozdziałów wyniesiesz już umiejętności czysto praktyczne, dotyczące wszystkich obszarów wykorzystania tego języka przy tworzeniu najróżniejszych projektów.
- Instrukcje wyjściowe i sterujące, stałe, zmienne, wyrażenia oraz operatory
- Funkcje w PHP i ich biblioteki
- Programowanie obiektowe i formatowanie kodu PHP
- Podział skryptu na wiele plików i generowanie kodu HTML
- Przetwarzanie napisów litera po literze i podstawy przetwarzania tablic
- Tworzenie i wyszukiwanie plików, krojenie plików tekstowych
- Wyrażenia regularne i przetwarzanie wsadowe
- Wybór podstrony serwisu
- Walidacja zmiennych URL i stosowanie kilku zmiennych URL
- Szablony Smarty i PHP
- Wsadowe tworzenie baz danych i ich wizualne projektowanie w programie MySQL Workbench
- phpMyAdmin, PDO, Propel i inne tajemnicze nazwy
- Funkcje mysql_xxx
- Kontroler jednowymiarowy oraz dwuwymiarowy
- Moduł mod_rewrite
- Wzbogacanie aplikacji o obsługę przyjaznych URL-i oraz routing przyjaznych adresów URL
Przekonaj się, że PHP można nauczyć się nie tylko szybko, ale i przyjemnie!
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Nowość Promocja
To wydanie książki zostało zaktualizowane pod kątem języka PHP 8. Za jej pomocą opanujesz solidne podstawy programowania zorientowanego obiektowo w PHP, a następnie zapoznasz się z zasadami projektowania kodu, narzędziami i zalecanymi rozwiązaniami, które ułatwiają tworzenie, testowanie i wdrażanie niezawodnych aplikacji. Sporo miejsca poświęcono tu wzorcom projektowym, w tym wzorcom biznesowym i bazodanowym. Omówiono również narzędzia i praktyki pomocne w pracy zespołowej, jak praca z systemem Git czy zarządzanie wersjami i zależnościami przy użyciu Composera. Nie zabrakło także takich ważnych zagadnień jak strategie automatycznych testów i zasady ciągłej integracji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
PHP 8. Obiekty, wzorce, narzędzia. Poznaj obiektowe usprawnienia języka PHP, wzorce projektowe i niezbędne narzędzia programistyczne. Wydanie VI PHP 8. Obiekty, wzorce, narzędzia. Poznaj obiektowe usprawnienia języka PHP, wzorce projektowe i niezbędne narzędzia programistyczne. Wydanie VI
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Ten znakomity podręcznik programowania dla początkujących sprawi, że nauka PHP i MySQL będzie przyjemna i efektywna. Został pomyślany tak, aby po zapoznaniu się z najpotrzebniejszymi, kluczowymi informacjami szybko przystąpić do tworzenia stron internetowych ― i w ten sposób wraz z przyswajaniem wiedzy rozwijać umiejętności. Książka zawiera mnóstwo wyjaśnień i wskazówek, zilustrowanych schematami, infografikami i krótkimi przykładami kodu. Opisano w niej, jak zaprojektować i dynamiczne strony internetowe, sklepy internetowe czy serwisy społecznościowe. Dzięki lekturze zdobędziesz gruntowne podstawy sztuki programowania i przygotujesz się do opanowania bardziej złożonych zagadnień.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
PHP i MySQL. Aplikacje internetowe po stronie serwera PHP i MySQL. Aplikacje internetowe po stronie serwera
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
PHP, niezwykle popularny język programowania umożliwiający tworzenie stron i aplikacji webowych, wraz z bazą danych SQL stanowi fundament zdecydowanej większości działających obecnie serwisów internetowych, w tym tych największych i najbardziej znanych. Wraz z wydaniem PHP 8 programiści otrzymali szereg nowych funkcji i możliwości, wśród których najważniejszy wydaje się mechanizm JIT, zapewniający większą wydajność dzięki uruchamianiu kodu skompilowanego do postaci maszynowej zamiast standardowego wykonywania go przez interpreter.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
PHP 8 i SQL. Programowanie dla początkujących w 43 lekcjach PHP 8 i SQL. Programowanie dla początkujących w 43 lekcjach
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość
Explore the essentials of PHP programming and algorithmic concepts, starting from the basics. This course offers step-by-step guidance to help you understand how computers work, how to use development environments, and more.- PDF + ePub pkt
PHP and Algorithmic Thinking for the Complete Beginner. Learn to think like a programmer by mastering PHP and algorithmic thinking PHP and Algorithmic Thinking for the Complete Beginner. Learn to think like a programmer by mastering PHP and algorithmic thinking
-
Moodle 4 Security offers practical guidance on securing your platform by exploring Moodle’s security-related issues. This book will enable you to protect your Moodle platform from potential attacks, ensuring the security of your data.
- PDF + ePub pkt
Moodle 4 Security. Enhance security, regulation, and compliance within your Moodle infrastructure Moodle 4 Security. Enhance security, regulation, and compliance within your Moodle infrastructure
-
This book will help you adopt the Ruby mindset and get to grips with Ruby-related concepts. You'll learn about setting up your local environment, Ruby syntax, popular frameworks, and more. A language-agnostic approach will help you avoid common pitfalls and start integrating Ruby into your projects.
- PDF + ePub pkt
From PHP to Ruby on Rails. Transition from PHP to Ruby by leveraging your existing backend programming knowledge From PHP to Ruby on Rails. Transition from PHP to Ruby by leveraging your existing backend programming knowledge
-
Promocja
API to akronim pochodzącego z języka angielskiego terminu application programming interface, co tłumaczy się jako interfejs programowania aplikacji. W praktyce to zestaw zasad i protokołów, które pozwalają różnym programom komunikować się ze sobą. API może być używane do integrowania różnych systemów, a także do dostępu do funkcji lub danych w określonej aplikacji czy platformie. Każdy, kto się zajmuje – lub planuje się zajmować – informatyką, prędzej czy później zetknie się z API i będzie musiał sobie poradzić ze stworzeniem i z przetestowaniem tego rozwiązania. Dziś bowiem nie ma już systemu, który nie korzystałby z API.- Videokurs pkt
REST API i Symfony. Kurs video. Nowoczesne aplikacje w PHP REST API i Symfony. Kurs video. Nowoczesne aplikacje w PHP
(67,05 zł najniższa cena z 30 dni)
74.50 zł
149.00 zł (-50%) -
Promocja
To książka adresowana do początkujących programistów, którzy chcą zacząć pisać czysty kod w PHP. Znajdziesz w niej przystępnie wyjaśnione koncepcje, a także szereg wskazówek, opisów dobrych praktyk, wzorców projektowych i technik pracy. Treść została podzielona na dwie części. W pierwszej wyjaśniono paradygmat pisania czystego kodu i zasady, które stosuje się w tym zakresie w języku PHP. W drugiej części omówiono najlepsze narzędzia, wzorce i praktyki, pokazano też, jak należy skonfigurować swoje zintegrowane środowisko programistyczne (IDE) i jak pozyskiwać wskaźniki mówiące o kondycji kodu. Sporo miejsca poświęcono testom automatycznym, pisaniu dokumentacji i innym istotnym zagadnieniom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czysty kod w PHP. Wskazówki ekspertów i najlepsze rozwiązania pozwalające pisać piękny, przystępny i łatwy w utrzymaniu kod PHP Czysty kod w PHP. Wskazówki ekspertów i najlepsze rozwiązania pozwalające pisać piękny, przystępny i łatwy w utrzymaniu kod PHP
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Skoro zainteresował Cię ten kurs, Twoje informatyczne serce najprawdopodobniej bije w rytmie projektowania aplikacji, które mają wydajnie działać w sieci. To świetnie, ponieważ proponowane przez nas szkolenie pozwala poznać dwie kluczowe technologie, dzięki którym będziesz w stanie samodzielnie budować aplikacje w pełni funkcjonalne, kompletne i sprawne. Te technologie to PHP i MySQL. Są bardzo popularne w branży IT, a ich znajomość często stanowi warunek, który trzeba spełnić, jeśli się szuka dobrze płatnej pracy w tym sektorze. Stale rozwijający się język PHP pozwala na budowanie serwisów skalowalnych – i takich, które korzystają z dużej ilości danych, i niewielkich, a także innych, mniej zaawansowanych stron WWW. Podczas nauki z naszym kursem przyjrzysz się przykładom faktycznie działających serwisów, bazujących zarówno na PHP, jak i MySQL.- Videokurs pkt
PHP i MySQL. Kurs video. Twórz strony i aplikacje webowe PHP i MySQL. Kurs video. Twórz strony i aplikacje webowe
(67,05 zł najniższa cena z 30 dni)
59.59 zł
149.00 zł (-60%) -
Promocja
If you're a PHP developer looking for proven solutions to common problems, this cookbook provides code recipes to help you resolve numerous scenarios. By leveraging modern versions of PHP through version 8.1, these self-contained recipes provide fully realized solutions that can help you solve similar problems in your day-to-day work.Whether you're- ePub + Mobi pkt
(203,15 zł najniższa cena z 30 dni)
209.84 zł
249.00 zł (-16%)
O autorze książki
Włodzimierz Gajda - Certyfikowany inżynier PHP oraz Zend Framework mający ponad dziesięć lat doświadczenia w nauczaniu programowania aplikacji internetowych.
Wykładowca w Katedrze Analizy Numerycznej i Programowania Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
Prowadzi wykłady dotyczące programowania aplikacji internetowych w PHP, symfony, Zend Framework.
Pomysłodawca i właściciel firmy szkolenia-informatyczne.eu zajmującej się prowadzeniem szkoleń IT.
Włodzimierz Gajda - pozostałe książki
-
Wzorzec architektoniczny MVC — choć opracowany z myślą o uproszczeniu życia programistom i twórcom witryn WWW — początkowo bardzo trudno zrozumieć, a postęp w dziedzinie tworzenia stron internetowych wymusza ciągłe dostosowywanie się do panujących na rynku trendów i stałe odświeżanie wiedzy na ten temat. Pomocą posłuży tu odpowiednia książka — z pewnością może nią być "PHP, MySQL i MVC. Tworzenie witryn WWW opartych na bazie danych ".
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
PHP, MySQL i MVC. Tworzenie witryn WWW opartych na bazie danych PHP, MySQL i MVC. Tworzenie witryn WWW opartych na bazie danych
Niedostępna
-
Zadaniem tej książki jest szybkie i praktyczne wprowadzenie Cię w świat Symfony 2 oraz pokazanie na konkretnych przykładach, jak można wykorzystać jego wspaniałe możliwości. Sprawdź, jak zainstalować aplikację i stworzyć z niej wygodne narzędzie, dołączyć zewnętrzne zasoby, przygotować szablon witryny czy opublikować projekt. Poznaj zmienne, wyrażenia i operatory Twig, instrukcje sterujące, znaczniki, funkcje i filtry. Naucz się pracować z bazą danych, wykorzystywać różne rozszerzenia i relacje, tworzyć aplikacje interaktywne i te przeznaczone wyłącznie do odczytu. Wszystko to masz na wyciągnięcie ręki - przeczytaj i stosuj we własnych projektach!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Książka Symfony w przykładach jest możliwie najbardziej skondensowaną instrukcją obsługi Symfony. Żeby ją zrozumieć, nie musisz dysponować oszałamiającą wiedzą — wystarczą podstawy PHP i XHTML/CSS. Jej autor poprowadzi Cię od najprostszych projektów („Hello world”), przez nieco bardziej zaawansowane zagadnienia, dotyczące zewnętrznych zasobów, połączenia projektu z bazą danych, publikacji projektu na serwerze hostingowym, aż po tworzenie różnego typu paneli administracyjnych. Krótko mówiąc, na samych konkretnych przykładach przejdziesz drogę do stworzenia własnej, niezawodnie działającej aplikacji internetowej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Niniejsza publikacja ma za zadanie przybliżyć Ci Zend Framework, począwszy od absolutnych podstaw, aż po kwestie związane z pieczołowitym zabezpieczaniem dostępu do aplikacji. Znajdziesz tu jasne i czytelne przykłady zastosowania frameworka w różnych sytuacjach oraz propozycje gotowych rozwiązań konkretnych problemów programistycznych. Nauczysz się tworzyć zarówno proste strony WWW, jak i zaawansowane aplikacje, wymieniać szablony oraz implementować wtyczki. Poznasz sposoby tworzenia i wykorzystywania klas, współpracy z bazą danych, publikowania aplikacji w Internecie oraz używania formularzy. Krótko mówiąc, masz w ręku kompletny przewodnik po jednym z najlepszych frameworków PHP!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zend Framework od podstaw. Wykorzystaj gotowe rozwiązania PHP do tworzenia zaawansowanych aplikacji internetowych Zend Framework od podstaw. Wykorzystaj gotowe rozwiązania PHP do tworzenia zaawansowanych aplikacji internetowych
Czasowo niedostępna
-
To zbiór ponad 100 ćwiczeń, które pomogą Ci zrozumieć działanie programu i opanować jego narzędzia. Będziesz pracować na fotografiach umieszczonych na dołączonej do książki płycie — znajdziesz tam blisko 3 tysiące zdjęć do dowolnego wykorzystania! Nauczysz się poprawiać ich jakość i dowiesz się, jak przekształcić jedną fotografię w taki sposób, by otrzymać najróżniejsze, całkiem inne efekty końcowe.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie II to zbiór ponad 100 ćwiczeń, które pomogą Ci zrozumieć działanie programu i opanować jego narzędzia. Podczas każdego z nich będziesz pracować nad przykładowymi fotografiami, które znajdują się na płycie DVD dołączonej do tej książki, i poznasz kilkadziesiąt sposobów na poprawienie ich jakości. Autor wytłumaczy Ci, jak wykorzystywać warstwy i gradienty, kadrować i skalować, pracować ze ścieżkami i zaznaczeniami, rozmywać i wyostrzać obraz oraz dodawać fantazyjne napisy. W dodatku dostaniesz do dyspozycji i dowolnego (w tym komercyjnego) wykorzystania bazę około 3 tysięcy znakomitych zdjęć.
- Druk
Niedostępna
-
Jeśli chcesz wykorzystać atuty GIMP-a, pora poznać jego interfejs i nauczyć się go używać. Najłatwiej zrobić to za pomocą praktycznych ćwiczeń, których mnóstwo znajdziesz w tej książce. Dowiesz się stąd, jak zainstalować i skonfigurować program, stosować narzędzia selekcji i pracować na warstwach. Odkryjesz, jak można zrobić szkic na podstawie zdjęcia, używać aerografu do malowania skopiowanymi obrazami i wstawiać oraz modyfikować ścieżki. Poznasz sposoby odbijania, obracania i skalowania obrazu, wielowymiarowej korekcji jego kolorystyki, poprawiania ostrości i usuwania zabrudzeń. Każde ćwiczenie zajmie Ci dosłownie parę minut. A efekt? Murowany!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W tej książce znajdziesz mnóstwo ćwiczeń, których zadaniem jest przybliżenie Ci sposobu działania poszczególnych elementów języka HTML5 i właściwości CSS3, a także większych projektów, które pozwolą Ci opanować i przetestować wiedzę na temat większych partii materiału. Obok szczegółowego omówienia języka HTML znajdziesz tu porady na temat tego, jak pilnować poprawności kodu HTML5 i CSS3, pracować w trybie standardów, tworzyć układy strony czy projektować szablony. Dowiesz się także sporo na temat semantyki języka HTML.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Możliwości programu git i sposoby jego praktycznego zastosowania w różnych projektach przedstawione zostały w tej książce. Znajdziesz tu podstawowe informacje o instalacji środowiska i tworzeniu repozytoriów, pracy z plikami, identyfikowaniu rewizji i zmienianiu historii projektu. Dowiesz się, kiedy i jak tworzyć czy łączyć gałęzie oraz całe repozytoria, korzystać z repozytorium lokalnego i zdalnego, a także synchronizować je w odpowiedni sposób. Poznasz możliwe konflikty między wersjami pliku i nauczysz się radzić sobie z nimi. Zrozumiesz, jak wykorzystywać najbardziej znane serwery hostingowe dla projektów git oraz dostępne w nich, wbudowane systemy śledzenia błędów. I wreszcie przestaniesz miewać koszmary, w których tracisz tygodnie na odszukanie zagubionego pliku. Git zrobi to za Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Biblioteka jQuery, opracowana na potrzeby użytkowników JavaScriptu, okazała się strzałem w dziesiątkę, jeśli chodzi o ułatwienie korzystania z tego języka. Szybkość działania, przejrzystość tworzonego kodu i opcja wykonywania zapytań Ajax to jej główne, choć nie jedyne atuty. Każdy programista używający na co dzień języka JavaScript doceni niezależność kodu od przeglądarki internetowej, możliwość wykorzystania selektorów, atrybutów czy filtrów. Jedne z najważniejszych cech biblioteki jQuery to zapewnienie prostoty wykonywania operacji na modelu DOM oraz rozbudowywanie funkcjonalności dzięki przeróżnym wtyczkom. Informacje na temat posługiwania się tą biblioteką znajdziesz w tablicach informatycznych, stanowiących znakomite podręczne źródło wiedzy.
- Druk
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Nowość Promocja
Jak sądzisz, co stanowi bazę informatyki? Od czego powinien zacząć przyszły programista? Może od opanowania jednego z najpopularniejszych języków programowania? Oczywiście mógłby od tego rozpocząć, tyle że to trochę tak, jakby uczyć się korzystać z narzędzia bez świadomości, do czego ono właściwie służy. Języki programowania to praktyka. Tymczasem niezbędną wiedzą, którą także powinien opanować każdy przyszły informatyk, są podstawy dotyczące teorii informacji i kodowania.- Druk
Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Klocków LEGO chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znane i lubiane, zawsze są gwarancją świetnej zabawy. Dzięki Unity i stworzonemu we współpracy z marką LEGO® projektowi LEGO® Microgame każdy może opracować własną minigrę komputerową, której akcja dzieje się w świecie znanym z kolekcji popularnych klocków.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity
Niedostępna
-
Choć programowanie może się wydawać bardzo poważną sprawą, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przygodę z informatyką zaczynać już od najmłodszych lat. Tworzeniem gier komputerowych na tablety, telefony i komputery mogą się zajmować nawet dzieci, a pierwsze kroki stawiać na... domowym dywanie, z użyciem zwykłych kartek papieru i flamastrów. Podstawy są naprawdę proste, o ile znajdzie się odpowiedni przewodnik.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych
Niedostępna
-
JavaFX to platforma umożliwiająca proste tworzenie atrakcyjnych interfejsów użytkownika dla aplikacji budowanych w języku Java. Wsparcie wzorca projektowego MVC, obsługa XML-a i możliwość formatowania atrakcyjnych wizualnie kontrolek za pomocą arkuszy stylów CSS - to tylko niektóre cechy sprawiające, że zastosowanie rozwiązania upraszcza architekturę aplikacji, przyspiesza ich tworzenie, ułatwia konserwację, umożliwia wydajną pracę nad projektami i pozwala osiągać ciekawe efekty w stosunkowo krótkim czasie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
Niedostępna
-
AutoCAD jest od lat standardowym narzędziem pracy w biurach projektowych, a jego praktyczna znajomość stanowi jeden z podstawowych elementów wykształcenia inżynierów i architektów opuszczających mury uczelni technicznych na całym świecie. Trudno sobie obecnie wyobrazić projektanta, konstruktora czy architekta, który w swoim CV nie wymieniłby doświadczenia w pracy z tym programem. Dla wielu osób stanowi on pierwsze, a nierzadko jedyne rozwiązanie CAD, którego przyszło im używać. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ AutoCAD jest wszechstronny, elastyczny, wydajny i prosty w obsłudze, a zaawansowanym użytkownikom oferuje duże możliwości automatyzacji pracy i stosowania branżowych dodatków.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
C# - wieloparadygmatowy język programowania opracowany przez firmę Microsoft - z roku na rok zdobywa coraz większą popularność wśród profesjonalistów z branży IT. Przejrzysta struktura kodu, wygoda stosowania, potężne możliwości i wsparcie ze strony platformy .NET - wszystko to sprawia, że są duże szanse, by ten trend utrzymywał się przez kolejne lata, zapewniając osobom znającym C# stały strumień ofert pracy w najlepszych firmach informatycznych świata. Jeśli chcesz należeć do tego grona, sięgnij po odpowiednie źródło wiedzy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
Czasowo niedostępna
-
Mathcad to wszechstronny program komputerowy do przeprowadzania obliczeń matematycznych i wizualizacji ich wyników. Jego możliwości i elastyczność sprawiły, że narzędzie zdobyło rzeszę wiernych użytkowników oraz znalazło szereg zastosowań w różnych dziedzinach nauki i techniki. Jak każde złożone oprogramowanie, Mathcad wymaga nauki, a tę najlepiej prowadzić na praktycznych przykładach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Ebooka "PHP. Praktyczne projekty" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "PHP. Praktyczne projekty" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "PHP. Praktyczne projekty" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: PHP. Praktyczne projekty (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Gazeta MSP 2010-10-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Język PHP nie od dziś jest jednym z najłatwiejszych w nauce i najelastyczniej-szych języków programowania. Jego ogromne możliwości wykorzystywane są na ogól przy tworzeniu interaktywnych stron internetowych, a obiektowy charakter oraz modułowość stanowią atuty dla programistów, wreszcie zwolnionych z konieczności ustawicznego przepisywania tego samego kodu. Jak każdego innego języka, także PHP najłatwiej nauczyć się na praktycznych przykładach - wiele z nich zamieszczono właśnie w książce PHP. Praktyczne projekty. To naprawdę wyjątkowy pod- ręcznik do nauki PHP. Nie spodziewaj się jednak suchych, typowo podręcznikowych teorii. Znajdziesz w nim za to omówienie wszystkich elementów języka PHP, działania skryptów, funkcji i bibliotek wraz z dowcipnymi i przejrzystymi przykładami ich użycia. Pierwsza część książki wprowadzi cię w świat PHP oraz wyjaśni, jak stosować i łączyć poszczególne polecenia w dobrze działający kod. Z następnych rozdziałów wyniesiesz już umiejętności czysto praktyczne, dotyczące wszystkich obszarów wykorzystania tego języka przy tworzeniu różnych projektów. .
-
Recenzja: Computer ArtsRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
PHR Praktyczne projekty" to wyjątkowa pozycja. Nie spodziewaj się po niej suchych, typowo podręcznikowych teorii. Znajdziesz tu omówienie wszystkich elementów języka PHP, działania skryptów, funkcji i bibliotek wraz z dowcipnymi oraz przejrzystymi przykładami ich użycia. Książka wprowadzi Cię w świat PHP oraz wyjaśni, jak stosować i łączyć poszczególne polecenia w dobrze działający kod. Poznasz tak tajemnicze nazwy, jak phpMyAdmin, PDO, Propel i inne. Funkcje mysqlxxx, kontroler jedno- oraz dwuwymiarowy, a także moduł modrewrite przestaną być dla Ciebie wielką niewiadomą. Z lektury tej wyniesiesz także umiejętności czysto praktyczne, dotyczące wszystkich obszarów wykorzystania PHP przy tworzeniu najróżniejszych projektów. Przekonaj się, że PHP można nauczyć się nie tylko szybko, ale i przyjemnie!
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0943-1, 8324609431
- Data wydania książki drukowanej :
- 2009-09-21
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-0059-0, 9788328300590
- Data wydania ebooka :
- 2014-08-14 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 3876
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 13.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » PHP - Programowanie
Spis treści książki
- Jak przebiega wykonanie skryptu PHP? (13)
- Uruchamianie skryptów PHP w konsoli (15)
- Pliki .php czy .html? (17)
- Znaczniki krótkie i długie (18)
- Problem z białymi znakami (18)
- Wielokrotne otwarcie PHP (19)
- Komentarze w PHP (21)
- echo i print (23)
- Napisy (24)
- Napisy wielowierszowe (25)
- Umieszczanie białych znaków w wydrukach (26)
- Różnica pomiędzy apostrofami i cudzysłowem (29)
- Cytowanie znaków (30)
- Znaki o zadanych kodach ASCII (30)
- Łączenie napisów (31)
- Stałe (33)
- Zmienne (34)
- Wyrażenia (36)
- Operatory (38)
- if (42)
- while (43)
- do ... while (43)
- for (44)
- foreach (45)
- switch (46)
- break (47)
- continue (48)
- return (48)
- Składnia alternatywna (48)
- Definicja i wywołanie funkcji (51)
- Zwracanie wyniku (52)
- Parametry funkcji (53)
- Zasięg zmiennych globalnych (54)
- Klasy i obiekty (57)
- Definicja klasy (58)
- Obiekty - instancje klasy (60)
- $this - odwołania do własnych składowych (61)
- Składowe statyczne (62)
- Stałe wewnątrz klasy (63)
- Konstruktor i destruktor (64)
- Dziedziczenie (64)
- Polimorfizm (66)
- Wywoływanie metod klas bazowych (67)
- Klasy i metody abstrakcyjne (68)
- Klasy i metody finalne (68)
- Instrukcje include i require (71)
- Różnice pomiędzy include i require (72)
- Otwarcie kodu PHP (73)
- Wcięcia (73)
- Średnik (74)
- Kilka instrukcji w jednym wierszu (74)
- Komentarze (75)
- Operatory (75)
- Operatory dwuargumentowe (75)
- Operatory jednoargumentowe (77)
- Operatory specjalne (78)
- Nawiasy grupujące (79)
- Instrukcje sterujące (80)
- Wywołanie funkcji (83)
- Definicja funkcji (83)
- Definicja klasy (83)
- Projekt 10.1. Tabliczka mnożenia (87)
- Projekt 10.2. Tabela potęg (89)
- Projekt 10.3. Tablica wartości funkcji trygonometrycznych (90)
- Projekt 10.4. Zestawienie szablonów (92)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (93)
- Projekt 11.1. Karuzela (96)
- Projekt 11.2. Abrakadabra (97)
- Projekt 11.3. Polskie znaki iso-8859-2 (98)
- Projekt 11.4. Polskie znaki iso-8859-2 oraz windows-1250 (98)
- Projekt 11.5. Prezentacja zawartości pliku XML (100)
- Projekt 11.6. "Deszcz, jesienny deszcz" (101)
- Projekt 11.7. Przetwarzanie napisów utf-8 znak po znaku (102)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (102)
- Projekt 12.1. Auta (106)
- Projekt 12.2. Bezpieczne kolory WWW (106)
- Projekt 12.3. Osoby (107)
- Projekt 12.4. Kolory nazwane HTML (109)
- Projekt 12.5. Owoce (110)
- Projekt 12.6. Warzywa (111)
- Projekt 12.7. "Miłosierdzie gminy" (112)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (113)
- Projekt 13.1. 140 kolorów CSS (116)
- Projekt 13.2. Nagrody Nobla (117)
- Projekt 13.3. Dzieła literatury światowej (118)
- Projekt 13.4. Flagi (119)
- Projekt 13.5. Autorytety informatyki (120)
- Projekt 13.6. Polskie wyprawy badawcze (121)
- Projekt 13.7. Z historii techniki (122)
- Projekt 13.8. Odkrycia geograficzne (124)
- Projekt 13.9. Przemówienia (125)
- Projekt 13.10. Filmy i aktorzy (126)
- Projekt 13.11. Język LOGO - ściągawka (127)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (129)
- Funkcje do krojenia plików (131)
- Funkcja string2HArray() (132)
- Funkcja string2VArray() (134)
- Badanie poprawności pliku tekstowego (135)
- Biblioteka vh-array.inc.php (136)
- Projekt 14.1. Korona Ziemi (137)
- Projekt 14.2. Zestawienie publikacji (138)
- Projekt 14.3. Najdłuższe rzeki świata (139)
- Projekt 14.4. Sprawdzanie struktury pliku (141)
- Łamanie tablicy (141)
- Projekt 14.5. Tabela miniatur (144)
- Projekt 14.6. Imiona (146)
- Projekt 14.7. Alfabet (147)
- Konwersja polskich liter - biblioteka pl.inc.php (148)
- Projekt 14.8. "Rozdziobią nas kruki, wrony" (150)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (151)
- Projekt 15.1. Kody polskich liter (154)
- Projekt 15.2. Kolędy (156)
- Projekt 15.3. Generator danych osobowych (157)
- Projekt 15.4. Transponowanie danych (158)
- Projekt 15.5. Modyfikacja kolejności kolumn, porządku i separatora (159)
- Projekt 15.6. Cyrylica (161)
- Projekt 15.7. Pobieranie powieści "Krzyżacy" (163)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (164)
- PCRE i POSIX (166)
- Dopasowywanie wzorca (166)
- Składnia wyrażeń regularnych PCRE (168)
- Znaki (168)
- Wyłączanie interpretacji znaków specjalnych (170)
- Metaznaki i cytowanie metaznaków (170)
- Kropka - dowolny znak (172)
- Dopasowany napis (173)
- Zbiór znaków (173)
- Dopełnienie zbioru znaków (174)
- Klasy znaków (175)
- POSIX-owe klasy znaków (176)
- Kotwice (177)
- Alternatywa (178)
- Grupowanie (179)
- Kwantyfikatory (180)
- Nawroty (183)
- Wyrażenia zachłanne i leniwe (183)
- Przechwytywanie (184)
- Odwołania wsteczne (186)
- Przechwytywanie nazwane (187)
- Modyfikatory (188)
- Łączenie modyfikatorów (189)
- Komentarze (189)
- Zmiana trybu dopasowania (189)
- Przewidywanie (190)
- Dopasowywanie warunkowe (191)
- Grupowanie atomowe (192)
- Projekt 16.1. Encje HTML (192)
- Projekt 16.2. Podział nazwisk na męskie i żeńskie (194)
- Projekt 16.3. Podział powieści na akapity (196)
- Projekt 16.4. Jack London: "Martin Eden" - format HTML (197)
- Projekt 16.5. Jack London: "Martin Eden" - format LaTeX (198)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (199)
- Projekt 17.1. Lista plików (202)
- Projekt 17.2. Tworzenie indeksu wierszy (203)
- Projekt 17.3. Wiersze Tadeusza Różewicza (204)
- Projekt 17.4. Tabela miniaturowych hiperłączy (205)
- Projekt 17.5. Rekurencyjna konwersja kodowania w podfolderach (206)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (208)
- Projekt 18.1. Adam Mickiewicz: "Pan Tadeusz" (211)
- Projekt 18.2. Adam Mickiewicz: "Pani Twardowska" (213)
- Projekt 18.3. Jane Austen: "Emma" (215)
- Projekt 18.4. Fraszki (216)
- Projekt 18.5. Spis treści h3/h4 (217)
- Projekt 18.6. Zmiana nazw plików: numeracja (221)
- Projekt 18.7. Zmiana nazw plików na podstawie treści (222)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (223)
- Projekt 19.1. Opowiadania Edgara Allana Poe (229)
- Projekt 19.2. Tabela ekstraklasy 2006 - 2007 (232)
- Projekt 19.3. Kalkulator (234)
- Projekt 19.4. Fraszki (237)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (239)
- Projekt 20.1. Piosenki Kapeli Radości Małych (244)
- Projekt 20.2. Treny (246)
- Projekt 20.3. Znaki drogowe (247)
- Projekt 20.4. Ćwiczenia z instalacji i konfiguracji sieci komputerowych (250)
- Projekt 20.5. Stronicowanie tabeli imion (252)
- Projekt 20.6. Państwa rozpoczynające się na wybraną literę (254)
- Projekt 20.7. Test czcionek (257)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (259)
- Projekt 21.1. Poezja (261)
- Projekt 21.2. Jack London: "The Call of the Wild" (264)
- Projekt 21.3. Drop folder miniatur (268)
- Projekt 21.4. Ligi europejskie (269)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (274)
- Instalacja biblioteki Smarty (279)
- Smarty - składnia szablonu (280)
- Projekt 22.1. Smarty - pierwszy skrypt (281)
- Jak przebiega wykonanie skryptu PHP korzystającego ze Smarty? (283)
- Projekt 22.2. Wymiana zmiennych w szablonie (284)
- Modyfikatory zmiennych (285)
- Projekt 22.3. Lorem ipsum - test kilku modyfikatorów (286)
- Projekt 22.4. Piosenka pt. "Jadą, jadą misie" (288)
- Funkcje Smarty (289)
- Projekt 22.5. Smarty - owoce (289)
- Projekt 22.6. Angielskie czasowniki nieregularne (291)
- Projekt 22.7. Tatry (293)
- Projekt 22.8. Kody polskich znaków (295)
- Projekt 22.9. Mecze ekstraklasy w sezonie 2003 - 2004 (296)
- Projekt 22.10. Henryk Sienkiewicz: "Sachem" (299)
- Projekt 22.11. Maria Konopnicka: "Nasza szkapa" (300)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (301)
- Projekt 23.1. Powieści Agathy Christie (303)
- Projekt 23.2. Ogonki DE, FR, PL, RU (307)
- Projekt 23.3. Fraszki (309)
- Projekt 23.4. Liczba mnoga rzeczowników angielskich (312)
- Projekt 23.5. Sortowanie danych względem kilku kolumn (314)
- Projekt 23.6. Fotogaleria (318)
- Projekt 23.7. Witryna GIMP w zastosowaniach (324)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (330)
- Zadania szablonów (331)
- Projekt 24.1. Przekazanie zmiennych do szablonu (332)
- Projekt 24.2. Modyfikatory zmiennych (333)
- Projekt 24.3. Iteracyjne przetwarzanie tablic (334)
- Projekt 24.4. Instrukcja if (335)
- Projekt 24.5. Maria Konopnicka: "Nasza szkapa" (336)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (338)
- Projekt 25.1. Układy cyfrowe - szablony Smarty (339)
- Projekt 25.2. Układy cyfrowe - szablony PHP (342)
- Projekt 25.3. Zbiór zadań z C++ - szablony Smarty (344)
- Projekt 25.4. Zbiór zadań z C++ - szablony PHP (346)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (348)
- Model komunikacji klient-serwer (353)
- Baza danych, tabela, rekord, kolumna (355)
- Konsola mysql (357)
- Skrypty wsadowe .sql oraz .bat (360)
- Projekt 26.1. Baza danych wyrazy (360)
- Wsadowe wstawianie rekordów (363)
- Projekt 26.2. Wypełnianie bazy samochody (363)
- Projekt 26.3. Wypełnianie bazy danych z wykorzystaniem Smarty (366)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (367)
- Projekt 27.1. Województwa (371)
- Polskie znaki w bazie danych (375)
- Projekt 27.2. Imiona (376)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (379)
- Projekt 28.1. Wizualny projekt bazy danych wyrazy (381)
- Projekt 28.2. Państwa-miasta: identyfikująca relacja 1:n (387)
- Projekt 28.3. Książka-kategoria: nieidentyfikująca relacja 1:n (391)
- Projekt 28.4. Filmy-aktorzy: relacja n:m (395)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (397)
- Projekt 29.1. Imiona (403)
- Projekt 29.2. Filmy (406)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (412)
- Projekt 30.1. Imiona (416)
- Projekt 30.2. Filmy (418)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (420)
- Projekt 31.1. Imiona (421)
- Projekt 31.2. Filmy (428)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (439)
- Projekt 32.1. Piosenki (443)
- Projekt 32.2. Poezja (449)
- Projekt 32.3. Filmy (454)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (458)
- Projekt 33.1. db-frame-tool (462)
- Projekt 33.2. Aplikacja kluby piłkarskie (468)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (470)
- Projekt 34.1. Katalog płyt winylowych - implementacja bez wykorzystania programowania obiektowego (471)
- Projekt 34.2. Katalog płyt winylowych - implementacja obiektowa (474)
- Projekt 34.3. Kluby piłkarskie - kontroler obiektowy (478)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (480)
- Projekt 35.1. Powieści A. Christie (481)
- Projekt 35.2. Katalog płyt winylowych (488)
- Projekt 35.3. Układy cyfrowe (490)
- Projekt 35.4. Kontynenty, państwa i flagi (494)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (496)
- Projekt 36.1. Translacja adresu adres.html na index.php (502)
- Projekt 36.2. Wykluczanie adresu index.php (504)
- Projekt 36.3. Ustalanie zmiennych URL na podstawie fragmentu adresu (505)
- Projekt 36.4. Eliminacja adresów o rozszerzeniu .php w projekcie 36.3 (507)
- Projekt 36.5. Kolędy (508)
- Projekt 36.6. Kolędy - wykluczanie adresów .php (510)
- Projekt 36.7. Kolędy - generowanie pliku .htaccess (511)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (514)
- Projekt 37.1. HTML, XHTML i CSS. Praktyczne projekty (515)
- Projekt 37.2. HTML, XHTML i CSS. Praktyczne projekty - rozwiązanie wzbogacone o obsługę przyjaznych adresów URL (518)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (520)
- Projekt 38.1. Ptaki (522)
- Projekt 38.2. Mundial (526)
- Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (534)
Część I: Składnia języka PHP (11)
Rozdział 1. Pierwszy skrypt (13)
Rozdział 2. Podstawy języka PHP (17)
Rozdział 3. Instrukcje wyjściowe i napisy (23)
Rozdział 4. Stałe, zmienne, wyrażenia i operatory (33)
Rozdział 5. Instrukcje sterujące (41)
Rozdział 6. Funkcje (51)
Rozdział 7. Programowanie obiektowe (57)
Rozdział 8. Podział skryptu na wiele plików (71)
Rozdział 9. Formatowanie kodu PHP (73)
Część II: HTML, napisy, tablice i pliki tekstowe (85)
Rozdział 10. Generowanie kodu HTML (87)
Rozdział 11. Przetwarzanie napisów (95)
Rozdział 12. Podstawy przetwarzania tablic (105)
Rozdział 13. Krojenie plików tekstowych (115)
Rozdział 14. Biblioteki funkcji (131)
Rozdział 15. Tworzenie plików (153)
Rozdział 16. Wyrażenia regularne (165)
Rozdział 17. Wyszukiwanie plików (201)
Rozdział 18. Przetwarzanie wsadowe (211)
Część III: Zmienne URL (225)
Rozdział 19. Wybór podstrony serwisu (227)
Rozdział 20. Walidacja zmiennych URL (241)
Rozdział 21. Stosowanie kilku zmiennych URL (261)
Część IV: Szablony (277)
Rozdział 22. Szablony Smarty (279)
Rozdział 23. Pliki tekstowe, zmienne URL i szablony Smarty (303)
Rozdział 24. Szablony PHP (331)
Rozdział 25. Szablony Smarty i szablony PHP - porównanie (339)
Część V: Bazy danych (351)
Rozdział 26. Wsadowe tworzenie baz danych (353)
Rozdział 27. phpMyAdmin - narzędzie do edycji i analizy
zawartości baz danych (369)
Rozdział 28. Wizualne projektowanie baz danych
w programie MySQL Workbench (381)
Część VI: Interfejsy API dostępu do bazy danych (399)
Rozdział 29. Funkcje mysql_xxx (401)
Rozdział 30. PDO (415)
Rozdział 31. Propel (421)
Część VII: MVC (441)
Rozdział 32. Jednowymiarowy kontroler MVC (443)
Rozdział 33. db-frame-tool. Skrypty ułatwiające uruchamianie generatora Propel (461)
Rozdział 34. Obiektowa implementacja kontrolera jednowymiarowego (471)
Rozdział 35. Moduł/akcja, czyli kontroler dwuwymiarowy (481)
Część VIII: Przyjazne adresy URL (499)
Rozdział 36. Moduł mod_rewrite (501)
Rozdział 37. Wzbogacane aplikacji o obsługę przyjaznych adresów URL (515)
Rozdział 38. Routing przyjaznych adresów URL (521)
Skorowidz (537)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz od podstaw Gita i GitLaba. Dowiesz się, jak skonfigurować runnery GitLaba, a także jak tworzyć i konfigurować potoki dla różnych etapów cyklu rozwoju oprogramowania. Poznasz zasady interpretacji wyników potoków w GitLabie. Nauczysz się też wdrażania kodu w różnych środowiskach i korzystania z wielu zaawansowanych funkcji, takich jak łączenie GitLaba z Terraformem, klastrami Kubernetes czy uruchamianie i poprawa wydajności potoków. Skorzystasz ponadto z licznych przykładów i studiów przypadków, dzięki którym za pomocą potoków CI/CD zautomatyzujesz wszystkie etapy DevOps do budowy i wdrażania kodu o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet) Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet)
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
161.85 zł
249.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To czwarte, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika poświęconego zastosowaniu uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów w analizie danych. Dzięki książce dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o wstępnym przetwarzaniu danych, znajdowaniu kluczowych spostrzeżeń, prognozowaniu i wizualizowaniu odkryć. W tym wydaniu dodano kilka nowych rozdziałów dotyczących data science i niektórych trudniejszych zagadnień, takich jak zaawansowane przygotowywanie danych, budowanie lepiej uczących się modeli i praca z big data. Znalazło się tu także omówienie etycznych aspektów uczenia maszynowego i wprowadzenie do uczenia głębokiego. Treść została zaktualizowana do wersji 4.0.0 języka R.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią przede wszystkim inżynierowie oprogramowania, programiści i administratorzy systemów, którzy muszą szybko zrozumieć praktyki DevOps. Znajdziesz tu bezcenną wiedzę, która ułatwi Ci efektywną pracę z nowoczesnym stosem aplikacji i sprawne przystąpienie do zadań związanych z DevOps. Poznasz najważniejsze praktyki stosowane podczas projektowania bezpiecznych i stabilnych systemów — implementację infrastruktury jako kodu (IaC) i rozwiązania z zakresu zarządzania konfiguracją. Zagłębisz się w tematy pobierania informacji o stanie systemu i definiowania powiadomień, gdy coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Lektura pozwoli Ci przyswoić zagadnienia związane z konteneryzacją i przygotowaniem zautomatyzowanego potoku ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD), dzięki czemu skompilujesz, przetestujesz i wdrożysz kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: PHP. Praktyczne projekty Włodzimierz Gajda (10) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(5)
(2)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie