Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C i C++
- Autor:
- Radosław Sokół
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 3.4/6 Opinie: 5
- Stron:
- 592
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C i C++
Dołącz do najlepszych, zacznij programować w C i C++!
- Poznaj środowisko Microsoft Visual Studio 2012!
- Odkryj uniwersalne narzędzia programistyczne!
- Naucz się programować w językach C i C++!
Informatyka w obecnym kształcie nie mogłaby istnieć bez języków C i C++. Oba miały ogromne znaczenie dla powstania współczesnych systemów operacyjnych i oprogramowania użytkowego. Od systemu UNIX, poprzez Linuksa, aż po różne wersje systemu Windows — wszystkie środowiska w mniejszym lub większym stopniu zostały zbudowane za pomocą C lub C++. Prosta składnia tych języków, ich wysoka wydajność i ogromne możliwości zapewniły im wierną rzeszę profesjonalnych użytkowników, wielką popularność w instytucjach naukowych oraz liczne „potomstwo” w postaci języków programowania wykorzystujących mechanizmy i konstrukcje wprowadzone po raz pierwszy właśnie w C i C++.
Jeśli chcesz poznać podstawy programowania przy użyciu najpopularniejszego narzędzia do tworzenia aplikacji dla Windows, nie mogłeś lepiej trafić! Książka Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C i C++ wprowadzi Cię w świat programowania proceduralnego w C i zorientowanego obiektowo w C++. Dowiesz się, jak zainstalować i wykorzystywać środowisko Visual Studio 2012, poznasz techniki stosowane przez programistów oraz nauczysz się samodzielnie budować programy. Uważna lektura pozwoli Ci opanować języki C i C++ w takim stopniu, aby dalsza nauka nie stanowiła najmniejszego problemu.
Przeczytaj i poznaj:
- metody instalacji i konfiguracji środowiska Visual Studio 2012
- sposoby kompilacji, budowania, poprawiania i uruchamiania programów
- strukturę kodu programów i konstrukcje programistyczne w językach C i C++
- instrukcje warunkowe, operatory i funkcje
- operacje wejścia-wyjścia, strumienie oraz działania na zbiorach danych
- podstawy programowania zorientowanego obiektowo
- dziedziczenie i polimorfizm, szablony i iteratory oraz obsługę sytuacji wyjątkowych
Programowanie to nic trudnego, przekonaj się o tym jeszcze dziś!
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Nowość Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet) Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet)
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
161.85 zł
249.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Znajomość C++ otwiera więc drzwi do kreowania cyfrowego świata w różnych dziedzinach. Jednakże początki z C++ mogą stanowić wyzwanie i wywoływać pytania, jak się uczyć, aby robić postępy, i w jaki sposób uporządkować zdobytą wiedzę. Cóż, nie ma lepszej metody niż nauka poprzez praktykę! Przed Tobą zbiór 100 zadań, skonstruowanych tak, by stopniowo zwiększać potrzebę stosowania coraz bardziej zaawansowanych elementów języka. Równocześnie wcześniejsze zadania są rozwiązywane takimi zasobami języka, jakie odpowiadają procesowi uczenia. Poza ćwiczeniami autor podzielił się licznymi ciekawostkami, sugestiami i uwagami skłaniającymi do przemyśleń i pogłębiania wiedzy o programowaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Internet rzeczy nadal ewoluuje - i staje się coraz powszechniejszy, a to może być zachętą do tego, by poznać go bliżej. Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino może się okazać świetną propozycją na początek przygody z IoT. Książka kompleksowo objaśnia specyfikę wybranych urządzeń i uczy, jak je programować w sposób na tyle przystępny, że wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, by zacząć tworzyć pierwsze projekty. Treść została zilustrowana przykładowymi kodami źródłowymi, co zdecydowanie ułatwia stawianie pierwszych kroków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest drugim, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem przewodnika dla programistów. Rozpoczyna się od szczegółowego wprowadzenia do nowoczesnego C++ z uwzględnieniem technik eliminowania wąskich gardeł w kodzie bazowym. Następnie omówiono zagadnienia optymalizacji struktur danych i zarzadzania pamięcią. Przedstawiono również tematykę algorytmów, zasady pisania czytelnego kodu i stosowania niestandardowych iteratorów. Zamieszczono w niej też praktyczne przykłady używania metaprogramowania w języku C++, korutyn, refleksji (do ograniczenia ilości szablonowego kodu), obiektów pośredniczących (do wprowadzania ukrytych optymalizacji), programowania współbieżnego i struktur danych wolnych od blokad. W końcowej części dokonano przeglądu algorytmów równoległych w C++.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisujemy za pomocą słów. Od razu widać związek między podejściem humanistycznym i informatycznym! Dlatego też nauka programowania w żadnym stopniu nie jest opanowywaniem jakiejś specjalnej wiedzy tylko dla wtajemniczonych. To po prostu utrwalanie tego, co już wiemy i umiemy, tyle że w sposób logiczny i uporządkowany.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(22,20 zł najniższa cena z 30 dni)
24.05 zł
37.00 zł (-35%) -
Promocja
Należący do języków ogólnego przeznaczenia C++ od lat pozostaje niezwykle popularny wśród programistów. I wciąż zdobywa nowych entuzjastów. Jeśli chcesz się przekonać, jak się pracuje z tym wszechstronnym i potężnym językiem, przygodę z nim koniecznie rozpocznij od tego podręcznika! Przeprowadzi Cię on krok po kroku przez najważniejsze zagadnienia i definicje związane z C++. Z pewnością docenisz to, że każde pojęcie, które należy opanować, zostało zilustrowane gotowym, działającym programem. Autorowi książki bowiem chodzi o to, by teorię przyswajać na podstawie praktyki - niejako przy okazji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%) -
Autor tej książki — wybitny specjalista pracujący nad wieloma znaczącymi projektami we francuskich, niemieckich i włoskich instytutach fizyki jądrowej, znany czytelnikom m.in. z genialnej Symfonii C++ — postawił sobie za cel napisanie nowej, przekrojowej książki o tym języku, która w prostym, wręcz przyjacielskim stylu wprowadza czytelnika w fascynujący świat programowania zorientowanego obiektowo. Zobacz, jak potężny jest dzisiaj C++ 11.
- Druk
Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione (komplet) Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione (komplet)
Niedostępna
-
Jeśli zależy Ci na tym, aby zdobyć rzetelną wiedzę i perfekcyjne umiejętności programowania z użyciem języka C++, powinieneś uczyć się od wybitnego eksperta i twórcy tego języka — Bjarne Stroustrupa, który jako pierwszy zaprojektował i zaimplementował C++. Podręcznik, który trzymasz w ręku, daje Ci szansę odkrycia wszelkich tajników tego języka, obszernie opisanego w międzynarodowym standardzie i obsługującego najważniejsze techniki programistyczne. C++ umożliwia pisanie wydajnego i eleganckiego kodu, a większość technik w nim stosowanych można przenieść do innych języków programowania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie. Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++. Wydanie III Programowanie. Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++. Wydanie III
Czasowo niedostępna
O autorze książki
Radosław Sokół - informatyk i elektronik, absolwent Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Od 1997 roku prowadzi własny serwis internetowy poświęcony technologiom IT, między innymi oprogramowaniu oraz programowaniu. Administrator systemów komputerowych na Wydziale Elektrycznym Politechniki Śląskiej w Gliwicach oraz administrator newsbota grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet. Aktywny uczestnik internetowych dyskusji w grupach dyskusyjnych pl.comp.pecet, pl.comp.os.ms-windows.winnt oraz pl.news.admin. Autor kilkunastu książek dotyczących różnych dziedzin informatyki.
Bezwzględny przeciwnik programistów idących na łatwiznę i zwolennik silnej optymalizacji systemów operacyjnych i aplikacji. Promotor wysokiej klasy oprogramowania darmowego oraz open-source, walczący z fanatyzmem ze strony wszystkich zwalczających się obozów programowych (Windows vs Linux) i sprzętowych (Intel vs AMD).
W kwietniu 2005 roku wyróżniony tytułem Microsoft Most Valuable Professional (MVP) w dziedzinie Windows Security.
Radosław Sokół - pozostałe książki
-
Znajdziesz w nich typy danych, modyfikatory, literały i typy wyliczeniowe. Będziesz mógł łatwo odnaleźć wskaźniki i referencje oraz asercje statyczne. Przypomnisz sobie, na czym polegają: iterowanie kolekcji danych i rzutowanie typów danych. Odświeżysz wiadomości o podprogramach, dynamicznym gospodarowaniu pamięcią operacyjną i przestrzeni nazw.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Tablice informatyczne języka C to ściąga, którą każdy programista powinien mieć zawsze w zasięgu ręki. W końcu trudno zapamiętać wszystkie komendy i metody przeprowadzania operacji, zwłaszcza jeśli nie używa się ich na co dzień. Tutaj znajdziesz informacje o instrukcjach, komentarzach, kompilowaniu programu, a także przechowywaniu i przetwarzaniu danych.
- Druk
Niedostępna
-
Książka "Wstęp do programowania w języku C++" to podręcznik opisujący zasady tworzenia aplikacji za pomocą C++. Dowiesz się z niej, jak zainstalować kompilator MinGW i edytor kodu źródłowego Crimson Edit, poznasz podstawowe elementy i konstrukcje języka C++ i w oparciu o zdobytą wiedzę napiszesz proste programy.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Jeśli używasz systemu operacyjnego Linux, tablice informatyczne są Ci niezbędnie potrzebne. Znajdziesz w nich najważniejsze informacje dotyczące katalogów i poleceń — od dotyczących struktury katalogów systemu, przez dotyczące symboli wieloznacznych, łączenia poleceń, obsługi klawiatury i ekranu, aż po te o systemach plików. Przypomnisz sobie, jak nawigować pomiędzy katalogami i wyświetlać ich zawartość, tworzyć i usuwać pliki oraz nimi zarządzać, wyszukiwać je i archiwizować.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Jeśli kiedykolwiek próbowałeś zaprojektować dowolną stronę WWW, na pewno wiesz, że aktualne tablice informatyczne bardzo przyspieszają ten proces. Przejrzysty układ i przemyślana konstrukcja tablic sprawiają, że możesz w mig odnaleźć każdą zmienną, encję czy funkcję. Możesz błyskawicznie sprawdzić elementy potrzebne do tworzenia i formatowania list i tabel, bloków i formularzy, obrazów i stylów. Typy danych, znaczniki, składnia poleceń — znajdziesz tu wszystko, co bywa potrzebne przy projektowaniu witryny, a co łatwo ulatuje z pamięci. Niezależnie od tego, czy na co dzień zajmujesz się stronami WWW czy właśnie zaczynasz przygodę z programowaniem, powinieneś mieć ten minoporadnik zawsze w zasięgu ręki.
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Jeśli nie chcesz zostać w tyle, również Ty powinieneś zacząć pisać testy jednostkowe do swoich programów tworzonych w języku Java. Pomoże Ci w tym książka prezentująca koncepcję UT, bibliotekę JUnit, rozszerzenie AssertJ oraz biblioteki EqualsVerifier, Mockito i Google Guava. Poznasz dzięki niej sposoby pisania testów, refaktoryzowania kodu oraz imitowania działania funkcji i bazy danych. Dowiesz się też, jak w praktyce stosować metodyki TDD i TAD. A wszystkiego nauczysz się dzięki wziętym z życia przykładom oraz zadaniom do samodzielnego wykonania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Masz świetne pomysły i chciałbyś pokazać je światu? A może założyłeś firmę i chcesz się zareklamować? Najlepszą współczesną wizytówką jest interesująca, funkcjonalna strona internetowa. Jeśli chcesz idealnie dopasować ją do swoich potrzeb, najlepiej byłoby zająć się nią osobiście. Jak jednak stworzyć taką stronę? Jak zapewnić jej dobre działanie, intuicyjność obsługi i właściwą strukturę? O co chodzi z tymi wszystkimi znacznikami? Co to jest CSS? Jak rozmieścić poszczególne elementy i ułatwić poruszanie się po witrynie? Nie martw się - spieszymy z pierwszą pomocą. Na te oraz wiele innych technicznych pytań szybko i jasno odpowie Ci ta właśnie książka!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Przyznaj się — nudzi Cię już tworzenie zwyczajnych, statycznych stron internetowych? Masz apetyt na więcej i chętnie podjąłbyś wyzwanie polegające na stworzeniu całego, dynamicznie zmieniającego się układu stron? Ta książka to recepta na Twoje potrzeby! Dzięki niej masz wreszcie możliwość wykreowania interaktywnego, funkcjonalnego serwisu WWW, który nie tylko udostępni użytkownikom sensownie posegregowane, wyczerpujące informacje i nie narazi ich na konieczność ciągłego odświeżania strony, a przy tym nie utrudni Ci jego obsługi. Spieszymy z fachową pierwszą pomocą – z niezbędną wiedzą!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Jeśli chcesz uwolnić się od oglądania czegoś, co atakuje cię przy każdym otwarciu przeglądarki internetowej, marzysz o tym, by uniknąć natrętnych e-maili od obcych osób, które w dodatku wyglądają jak wiadomości od kumpla, i potrzebujesz odrobiny luzu w wirtualnym świecie - ta książka ci pomoże. Dowiesz się z niej, jak skonfigurować przeglądarkę, by nie zbierała wiadomości o Tobie, i jak korzystać z zaawansowanych systemów ochrony prywatności, takich jak Tor. Zrozumiesz, jak działają internetowi szpiedzy, i nauczysz się ich unikać. Odkryjesz, jak dbać o zawartość swojej poczty i zabezpieczać się przed spamerami. Dla własnego bezpieczeństwa — sprawdź, jak to działa!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Książka ABC Linux. Wydanie II pozwoli Ci szybko i możliwie najmniejszym kosztem opanować najpotrzebniejsze, podstawowe funkcje tego systemu operacyjnego, pakietu biurowego OpenOffice, przeglądarki internetowej, multimediów, a nawet podpowie, jak przekształcić Ubuntu Linux na serwer usług sieciowych. Dowiesz się z niej, jak zainstalować, skonfigurować i aktualizować system oraz dodatkowe programy, jak zarządzać informacją i dostępem do nośników danych czy zasobów sieciowych. Zrozumiesz, czym są wirtualne systemy operacyjne i czym Linux różni się od systemów typu Windows. Poczytaj o tym i sprawdź sam - naprawdę warto.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Nowość Promocja
Jak sądzisz, co stanowi bazę informatyki? Od czego powinien zacząć przyszły programista? Może od opanowania jednego z najpopularniejszych języków programowania? Oczywiście mógłby od tego rozpocząć, tyle że to trochę tak, jakby uczyć się korzystać z narzędzia bez świadomości, do czego ono właściwie służy. Języki programowania to praktyka. Tymczasem niezbędną wiedzą, którą także powinien opanować każdy przyszły informatyk, są podstawy dotyczące teorii informacji i kodowania.- Druk
Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Klocków LEGO chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znane i lubiane, zawsze są gwarancją świetnej zabawy. Dzięki Unity i stworzonemu we współpracy z marką LEGO® projektowi LEGO® Microgame każdy może opracować własną minigrę komputerową, której akcja dzieje się w świecie znanym z kolekcji popularnych klocków.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity
Niedostępna
-
Choć programowanie może się wydawać bardzo poważną sprawą, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przygodę z informatyką zaczynać już od najmłodszych lat. Tworzeniem gier komputerowych na tablety, telefony i komputery mogą się zajmować nawet dzieci, a pierwsze kroki stawiać na... domowym dywanie, z użyciem zwykłych kartek papieru i flamastrów. Podstawy są naprawdę proste, o ile znajdzie się odpowiedni przewodnik.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych
Niedostępna
-
JavaFX to platforma umożliwiająca proste tworzenie atrakcyjnych interfejsów użytkownika dla aplikacji budowanych w języku Java. Wsparcie wzorca projektowego MVC, obsługa XML-a i możliwość formatowania atrakcyjnych wizualnie kontrolek za pomocą arkuszy stylów CSS - to tylko niektóre cechy sprawiające, że zastosowanie rozwiązania upraszcza architekturę aplikacji, przyspiesza ich tworzenie, ułatwia konserwację, umożliwia wydajną pracę nad projektami i pozwala osiągać ciekawe efekty w stosunkowo krótkim czasie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
Niedostępna
-
AutoCAD jest od lat standardowym narzędziem pracy w biurach projektowych, a jego praktyczna znajomość stanowi jeden z podstawowych elementów wykształcenia inżynierów i architektów opuszczających mury uczelni technicznych na całym świecie. Trudno sobie obecnie wyobrazić projektanta, konstruktora czy architekta, który w swoim CV nie wymieniłby doświadczenia w pracy z tym programem. Dla wielu osób stanowi on pierwsze, a nierzadko jedyne rozwiązanie CAD, którego przyszło im używać. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ AutoCAD jest wszechstronny, elastyczny, wydajny i prosty w obsłudze, a zaawansowanym użytkownikom oferuje duże możliwości automatyzacji pracy i stosowania branżowych dodatków.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
C# - wieloparadygmatowy język programowania opracowany przez firmę Microsoft - z roku na rok zdobywa coraz większą popularność wśród profesjonalistów z branży IT. Przejrzysta struktura kodu, wygoda stosowania, potężne możliwości i wsparcie ze strony platformy .NET - wszystko to sprawia, że są duże szanse, by ten trend utrzymywał się przez kolejne lata, zapewniając osobom znającym C# stały strumień ofert pracy w najlepszych firmach informatycznych świata. Jeśli chcesz należeć do tego grona, sięgnij po odpowiednie źródło wiedzy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
Czasowo niedostępna
-
Mathcad to wszechstronny program komputerowy do przeprowadzania obliczeń matematycznych i wizualizacji ich wyników. Jego możliwości i elastyczność sprawiły, że narzędzie zdobyło rzeszę wiernych użytkowników oraz znalazło szereg zastosowań w różnych dziedzinach nauki i techniki. Jak każde złożone oprogramowanie, Mathcad wymaga nauki, a tę najlepiej prowadzić na praktycznych przykładach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Ebooka "Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C i C++" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C i C++" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C i C++" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-6491-7, 9788324664917
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-12-13
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-1126-8, 9788328311268
- Data wydania ebooka :
- 2015-02-03 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 14353
- Rozmiar pliku Pdf:
- 10.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 11.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 24.9MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C - Programowanie
Programowanie » C++ - Programowanie
Spis treści książki
- Język C (11)
- Język C++ (12)
- Zawartość książki (14)
- Trochę teorii (15)
- Kod maszynowy (15)
- Asembler (16)
- Interpreter (16)
- Kompilator (17)
- Kompilator JIT (18)
- Problem jajka i kury (18)
- Pobranie programu instalacyjnego (21)
- Instalacja (24)
- Pierwsze uruchomienie (26)
- Instalacja pakietu polonizującego (28)
- Uruchamianie (30)
- Wybór języka interfejsu użytkownika (32)
- Rejestracja (33)
- Tworzenie nowego projektu (35)
- Tworzenie zbiorów tekstu źródłowego programu (38)
- Kompilacja rozwiązania (42)
- Wybór wariantu kompilacji (44)
- Usuwanie błędów kompilacji (45)
- Zapisywanie zmian w tekście źródłowym (48)
- Uruchamianie programu spoza środowiska (48)
- Kończenie pracy (49)
- Podprogram główny (53)
- Umieszczanie tekstu na ekranie (55)
- Komentarze (61)
- Przechowywanie danych w pamięci (63)
- Literały (63)
- Deklaracja a definicja (63)
- Definiowanie zmiennej (65)
- Całkowite typy danych (65)
- Znakowe typy danych (68)
- Zmiennoprzecinkowe typy danych (69)
- Nazywanie zmiennych (70)
- Deklarowanie własnych typów danych (71)
- Obliczenia (71)
- Operacje algebraiczne (71)
- Operacje bitowe (73)
- Skracanie wyrażeń algebraicznych (74)
- Wyprowadzanie danych (77)
- Rzutowanie typów danych (81)
- Zmienne tymczasowe (82)
- Pobieranie informacji o zmiennych (83)
- Pobieranie danych z klawiatury (86)
- Śledzenie realizacji programu (90)
- Krokowa realizacja programu (91)
- Podgląd zawartości zmiennych (92)
- Pułapki (94)
- Podsumowanie (94)
- Zmienne i wyrażenia logiczne (98)
- Wartości logiczne (98)
- Zmienne logiczne (98)
- Wyrażenia logiczne (99)
- Instrukcja warunkowa (102)
- Operator warunkowy (106)
- Typy wyliczeniowe (109)
- Definiowanie typu wyliczeniowego (109)
- Wartości liczbowe wyliczeń (110)
- Używanie zmiennych typów wyliczeniowych (111)
- Konwersja typów wyliczeniowych i liczbowych (112)
- Konstrukcja warunkowa (113)
- Podsumowanie (120)
- Struktury (124)
- Deklarowanie struktury (125)
- Definiowanie zmiennej strukturalnej (126)
- Korzystanie z pól struktury (127)
- Zagnieżdżanie struktur (129)
- Kopiowanie zmiennych strukturalnych (133)
- Unie (134)
- Deklarowanie unii (135)
- Definiowanie unii (135)
- Korzystanie z pól unii (135)
- Unie anonimowe w strukturach (136)
- Podsumowanie (138)
- Pętle (142)
- Pętla while (143)
- Pętla do...while (146)
- Pętla for (149)
- Przerywanie pętli (151)
- Tablice (154)
- Definicja tablicy (154)
- Zajętość pamięci tablicy (156)
- Dostęp do elementów tablicy (157)
- Tablice wielowymiarowe (158)
- Zerowanie istniejącej tablicy (160)
- Zmienne łańcuchowe (161)
- Definiowanie zmiennej łańcuchowej (163)
- Wypisywanie tekstu na ekranie (164)
- Generowanie tekstu (166)
- Przypisywanie i kopiowanie tekstu (167)
- Scalanie napisów (171)
- Wprowadzanie tekstu z klawiatury (172)
- Pomiar długości tekstu (175)
- Porównywanie napisów (177)
- Wyszukiwanie fragmentów tekstu (179)
- Podprogramy standardowe operujące na znakach (183)
- Podsumowanie (184)
- Techniki podziału na podprogramy (188)
- Podprogramy bezparametrowe (189)
- Zmienne globalne i lokalne (193)
- Zmienne lokalne (194)
- Zmienne globalne (195)
- Statyczne zmienne lokalne (198)
- Parametry podprogramów (199)
- Parametry typów prostych (200)
- Parametry tablicowe (201)
- Parametry typów złożonych (203)
- Parametry typu łańcuchowego (206)
- Zwracanie wyniku działania podprogramu (207)
- Zwracanie wyniku przez return (208)
- Zwracanie wyników przez parametry (209)
- Deklaracje podprogramów (211)
- Podprogramy biblioteki standardowej (212)
- stdlib.h (212)
- math.h (213)
- time.h (214)
- conio.h (215)
- Rekurencja (215)
- Rekurencja jako odpowiednik pętli (216)
- Algorytmy rekurencyjne (217)
- Stos wywołań podprogramów (218)
- Program przykładowy (220)
- Podsumowanie (225)
- Terminologia (228)
- Zbiory danych (228)
- Strumień danych (230)
- Strumienie standardowe (231)
- Wejście i wyjście standardowe (231)
- Podprogramy wprowadzania i wyprowadzania danych (232)
- Uruchamianie programów wsadowych (233)
- Potoki (236)
- Filtry (239)
- Współpraca z systemem operacyjnym (241)
- Wiersz polecenia (241)
- Ustalanie treści wiersza polecenia (242)
- Kod wyniku działania programu (243)
- Zbiory (245)
- Zmienna plikowa (245)
- Otwieranie zbioru dyskowego (245)
- Zamykanie zbioru dyskowego (247)
- Zapisywanie danych tekstowych (248)
- Odczytywanie danych tekstowych (249)
- Stwierdzanie osiągnięcia końca zbioru (250)
- Powtórne odczytanie zbioru (251)
- Przykład odczytywania informacji ze zbioru tekstowego (252)
- Binarny zapis informacji (254)
- Zapisywanie danych binarnych (255)
- Odczytywanie danych binarnych (257)
- Zmienne łańcuchowe w zbiorach binarnych (258)
- Pozycja w zbiorze binarnym (261)
- Pobieranie rozmiaru zbioru (263)
- Przykład korzystania ze zbioru binarnego (264)
- Opróżnianie buforów zapisu (269)
- Podsumowanie (270)
- Informacje podstawowe (274)
- Adresacja pamięci (274)
- Typy bloków pamięci (276)
- Terminologia (277)
- Zmienne wskaźnikowe (278)
- Definicja (278)
- Pobranie adresu zmiennej (279)
- Amorficzna zmienna wskaźnikowa (280)
- Dereferencja (281)
- Zmiana przyporządkowania (282)
- Zmienne wskaźnikowe a tablice (283)
- Zmienne wskaźnikowe a struktury i unie (284)
- Zmienne wskaźnikowe a zmienne łańcuchowe (285)
- Rozmiar wskaźnika (286)
- Pamięć przydzielana dynamicznie (288)
- Alokowanie bloku pamięci (289)
- Zmiana rozmiaru bloku pamięci (292)
- Zwalnianie bloku pamięci (295)
- Dynamiczna alokacja pamięci na stosie (298)
- Operacje na blokach pamięci (299)
- Zapełnianie bloku pamięci (299)
- Kopiowanie zawartości bloku pamięci (302)
- Porównywanie zawartości bloków pamięci (307)
- Wyszukiwanie bajtu (310)
- Podsumowanie (311)
- Jednostki kompilacji (314)
- Dodawanie nowej jednostki kompilacji (314)
- Zmiana nazwy zbioru (316)
- Usuwanie jednostki kompilacji (317)
- Podprogramy (317)
- Deklaracje podprogramów (318)
- W różnych jednostkach kompilacji (320)
- Zmienne globalne (321)
- Zbiory nagłówkowe (322)
- Kompilacja warunkowa (323)
- Warianty generowania kodu (323)
- Kompilacja warunkowa (324)
- Asercje (325)
- Podsumowanie (327)
- Zbiory nagłówkowe (331)
- Zmienne (332)
- Definiowanie zmiennych (332)
- Typy złożone (333)
- Atrybut const (333)
- Wartości stałe (334)
- Referencje (335)
- Podprogramy (338)
- Parametry typu const (338)
- Parametry przekazywane przez referencję (339)
- Przeciążanie podprogramów (340)
- Argumenty domyślne (342)
- Rzutowanie typów danych (343)
- Podsumowanie (345)
- Tworzenie i rozszerzanie przestrzeni nazw (348)
- Używanie przestrzeni nazw (349)
- Wymuszanie użycia przestrzeni nazw (351)
- Używanie wybranych symboli (351)
- Używanie przestrzeni nazw (352)
- Przemianowywanie przestrzeni nazw (352)
- Anonimowe przestrzenie nazw (353)
- Podsumowanie (354)
- Struktury danych (355)
- Deklaracja struktury (355)
- Pola statyczne (356)
- Konstruktor (357)
- Destruktor (367)
- Atrybuty dostępności (371)
- Metody (373)
- Wskaźnik this (381)
- Hermetyzacja struktur danych (382)
- Struktury, klasy, obiekty (387)
- Podsumowanie (388)
- Dziedziczenie (392)
- Klasa bazowa (392)
- Klasa pochodna (393)
- Hierarchia klas (394)
- Dziedziczenie a zawieranie (394)
- Konstruktory klas pochodnych (396)
- Destruktory klas pochodnych (398)
- Przykrywanie metod (399)
- Dziedziczenie wielobazowe (401)
- Przykład (407)
- Polimorfizm w dziedziczeniu (411)
- Kiedy dziedziczenie i przykrywanie metod nie wystarczają (411)
- Metody wirtualne (413)
- Konstruktory i destruktory (423)
- Dynamiczna identyfikacja typów (424)
- Mechanizm RTTI (424)
- Rzutowanie dynamiczne (426)
- Uwagi (428)
- Podsumowanie (428)
- Operatory (432)
- Przeciążanie operatorów symbolicznych (433)
- Binarne operatory arytmetyczne (433)
- Unarne operatory arytmetyczne (434)
- Operatory porównania (436)
- Operatory logiczne (437)
- Operatory bitowe (438)
- Operator przypisania (438)
- Operatory zespolone (440)
- Operator indeksowy (440)
- Operatory adresowe (442)
- Pozostałe operatory (442)
- Operatory konwersji (443)
- Podsumowanie (444)
- Szablony podprogramów (446)
- Zapisywanie szablonu (447)
- Wyszczególnienie szablonu (448)
- Specjalizowanie szablonu (450)
- Szablony klas (451)
- Szablony metod (452)
- Zapisywanie szablonu (453)
- Wyszczególnienie szablonu (454)
- Szablony zależne od wartości liczbowych (455)
- Argumenty domyślne szablonu (456)
- Specjalizowanie szablonu (457)
- Zaawansowane szablony (460)
- Szablony cechujące (460)
- Klasy określające reguły (461)
- Podsumowanie (465)
- Zmienne łańcuchowe (468)
- Obiektowe typy łańcuchowe (468)
- Tworzenie zmiennej łańcuchowej (470)
- Zmiana zawartości zmiennej łańcuchowej (470)
- Pobieranie długości tekstu (471)
- Pobieranie treści (471)
- Porównywanie tekstu (472)
- Dostęp do pojedynczych znaków (473)
- Wyszukiwanie fragmentów tekstu (474)
- Pobieranie wycinka tekstu (476)
- Strumienie standardowe (476)
- Podstawowe klasy strumieni (476)
- Strumienie standardowe (477)
- Operatory strumieniowe (478)
- Wyprowadzanie informacji (478)
- Formatowanie wyprowadzanych danych (479)
- Wprowadzanie danych (480)
- Wykrywanie końca danych wejściowych (482)
- Strumienie zbiorów pamięci masowej (482)
- Tryby otwarcia zbioru (483)
- Otwieranie zbioru (484)
- Zamykanie zbioru (485)
- Serializacja i deserializacja danych (485)
- Zbiory binarne (485)
- Strumienie wirtualne (490)
- Wirtualny strumień wejściowy (490)
- Wirtualny strumień wyjściowy (491)
- Podsumowanie (492)
- Sytuacje wyjątkowe (496)
- Opis obiektowy (497)
- Terminologia (498)
- Wydajność (498)
- Standardowe klasy sytuacji wyjątkowych (499)
- Obsługa sytuacji wyjątkowych (501)
- Blok chroniony (501)
- Zgłaszanie sytuacji wyjątkowej (502)
- Blok obsługi sytuacji wyjątkowych (504)
- Zmienne w bloku chronionym (509)
- Specyfikacje sytuacji wyjątkowych (509)
- Specyfikacja sytuacji wyjątkowej (510)
- Specyfikacja pusta (511)
- Specyfikacja noexcept (512)
- Podsumowanie (513)
- Teoria iteratorów (516)
- Postać iteratora (516)
- Rodzaje iteratorów (516)
- Operacje wykonywane na iteratorze (518)
- Iteratory standardowe (519)
- Szablon std::iterator (520)
- Zwyczajowe nazwy klas iteratorów (520)
- Pobieranie iteratorów (521)
- Przemieszczanie iteratora (522)
- Pomiar odległości iteratorów (523)
- Własne klasy iteratorów (524)
- Przykładowa klasa kontenera (525)
- Klasa iteratora (526)
- Pola i ich inicjalizacja (526)
- Przeciążenie operatorów (527)
- Metody tworzące iteratory (530)
- Całość klasy kontenera i iteratora (530)
- Iterowanie kolekcji z wykorzystaniem iteratorów (531)
- Przemieszczenie i odległość (532)
- Program przykładowy (532)
- Podsumowanie (534)
- Pojęcia podstawowe (538)
- Alokatory (538)
- Pary (539)
- Kontenery (540)
- Podstawowe struktury przechowywania danych (540)
- Podstawowe operacje (541)
- Tablica dynamiczna (543)
- Tablica segmentowa (548)
- Lista (550)
- Adaptery (553)
- Stos (553)
- Kolejka (555)
- Tablica asocjacyjna (558)
- Zbiory elementów (562)
- Algorytmy (564)
- Zamiana wartości (565)
- Zliczanie elementów (565)
- Określanie wartości skrajnych (565)
- Porównywanie elementów (566)
- Kopiowanie elementów (567)
- Zapełnianie podzbioru elementów (568)
- Porządkowanie elementów (568)
- Podsumowanie (569)
- Przestrzenie nazw (571)
- Klasy (572)
- Szablony (572)
- Podsumowanie (573)
Wstęp (11)
CZĘŚĆ I. ŚRODOWISKO PRACY (19)
Rozdział 1. Środowisko programistyczne Microsoft Visual Studio Express 2012 (21)
CZĘŚĆ II. JĘZYK C (51)
Rozdział 2. Wprowadzanie, wyprowadzanie i przechowywanie danych (53)
Rozdział 3. Konstrukcje warunkowe i typy wyliczeniowe (97)
Rozdział 4. Struktury i unie (123)
Rozdział 5. Pętle, tablice i zmienne łańcuchowe (141)
Rozdział 6. Programowanie proceduralne (187)
Rozdział 7. Operacje wejścia-wyjścia (227)
Rozdział 8. Dynamiczne gospodarowanie pamięcią operacyjną (273)
Rozdział 9. Programowanie wielomodułowe (313)
CZĘŚĆ III. JĘZYK C++ (329)
Rozdział 10. Składnia języka C++ (331)
Rozdział 11. Przestrzenie nazw (347)
Rozdział 12. Programowanie obiektowe (355)
Rozdział 13. Dziedziczenie i polimorfizm (391)
Rozdział 14. Przeciążanie operatorów (431)
Rozdział 15. Programowanie uogólnione (445)
Rozdział 16. Zmienne łańcuchowe i strumienie (467)
Rozdział 17. Obsługa sytuacji wyjątkowych (495)
Rozdział 18. Iteratory (515)
Rozdział 19. Biblioteka standardowa STL (537)
Rozdział 20. Programowanie wielomodułowe (571)
Dodatek. Tabela kodów znaków ASCII (575)
Skorowidz (581)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz od podstaw Gita i GitLaba. Dowiesz się, jak skonfigurować runnery GitLaba, a także jak tworzyć i konfigurować potoki dla różnych etapów cyklu rozwoju oprogramowania. Poznasz zasady interpretacji wyników potoków w GitLabie. Nauczysz się też wdrażania kodu w różnych środowiskach i korzystania z wielu zaawansowanych funkcji, takich jak łączenie GitLaba z Terraformem, klastrami Kubernetes czy uruchamianie i poprawa wydajności potoków. Skorzystasz ponadto z licznych przykładów i studiów przypadków, dzięki którym za pomocą potoków CI/CD zautomatyzujesz wszystkie etapy DevOps do budowy i wdrażania kodu o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To czwarte, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika poświęconego zastosowaniu uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów w analizie danych. Dzięki książce dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o wstępnym przetwarzaniu danych, znajdowaniu kluczowych spostrzeżeń, prognozowaniu i wizualizowaniu odkryć. W tym wydaniu dodano kilka nowych rozdziałów dotyczących data science i niektórych trudniejszych zagadnień, takich jak zaawansowane przygotowywanie danych, budowanie lepiej uczących się modeli i praca z big data. Znalazło się tu także omówienie etycznych aspektów uczenia maszynowego i wprowadzenie do uczenia głębokiego. Treść została zaktualizowana do wersji 4.0.0 języka R.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią przede wszystkim inżynierowie oprogramowania, programiści i administratorzy systemów, którzy muszą szybko zrozumieć praktyki DevOps. Znajdziesz tu bezcenną wiedzę, która ułatwi Ci efektywną pracę z nowoczesnym stosem aplikacji i sprawne przystąpienie do zadań związanych z DevOps. Poznasz najważniejsze praktyki stosowane podczas projektowania bezpiecznych i stabilnych systemów — implementację infrastruktury jako kodu (IaC) i rozwiązania z zakresu zarządzania konfiguracją. Zagłębisz się w tematy pobierania informacji o stanie systemu i definiowania powiadomień, gdy coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Lektura pozwoli Ci przyswoić zagadnienia związane z konteneryzacją i przygotowaniem zautomatyzowanego potoku ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD), dzięki czemu skompilujesz, przetestujesz i wdrożysz kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce łatwo przyswoisz teoretyczne podstawy i zaczniesz je płynnie wdrażać w rzeczywistych scenariuszach. Dowiesz się, w jaki sposób myślenie przyczynowe ułatwia rozwiązywanie problemów, i poznasz pojęcia Pearla, takie jak strukturalny model przyczynowy, interwencje, kontrfakty itp. Każde zagadnienie zostało dokładnie wyjaśnione i opatrzone zbiorem praktycznych ćwiczeń z kodem w Pythonie. Nauczysz się także implementować poszczególne modele i zrozumiesz, czym się kierować przy wyborze technik i algorytmów do rozwiązywania konkretnych scenariuszy przyczynowych. To przewodnik, który docenią szczególnie inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wnioskowanie i związki przyczynowe w Pythonie. Nowoczesne uczenie maszynowe z wykorzystaniem bibliotek DoWhy, EconML, PyTorch i nie tylko Wnioskowanie i związki przyczynowe w Pythonie. Nowoczesne uczenie maszynowe z wykorzystaniem bibliotek DoWhy, EconML, PyTorch i nie tylko
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Na matematykę w szkole kładzie się bardzo duży nacisk. Uczymy się jej przez wiele lat, rozwiązujemy tysiące zadań, często zmagamy się z nią na egzaminach wstępnych i końcowych. Wydawałoby się, że jako ludzie dorośli powinniśmy ją mieć w małym palcu. A jednak mniejsze i większe matematyczne wyzwania towarzyszą nam przez całe życie. Najpowszechniejsze są oczywiście te z procentami - choćby kwestie związane z inflacją, rosnącymi ratami kredytu czy obliczeniami podatkowymi. Często wyzwaniem bywa choćby obliczenie powierzchni ściany, jaką można pomalować jedną puszką farby. Albo zmagania z domowym budżetem... Anegdotom na ten temat nie ma końca.- Druk
(23,40 zł najniższa cena z 30 dni)
25.35 zł
39.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C i C++ Radosław Sokół (5) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(1)
(2)
(1)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie