ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing przyszłości. Co zrobić, żeby sztuczna inteligencja była dla Ciebie zawodowym wsparciem, a nie zagrożeniem Kinga Sroka-Gieparda

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Marketing przyszłości. Co zrobić, żeby sztuczna inteligencja była dla Ciebie zawodowym wsparciem, a nie zagrożeniem Kinga Sroka-Gieparda - okladka książki

Marketing przyszłości. Co zrobić, żeby sztuczna inteligencja była dla Ciebie zawodowym wsparciem, a nie zagrożeniem Kinga Sroka-Gieparda - okladka książki

Marketing przyszłości. Co zrobić, żeby sztuczna inteligencja była dla Ciebie zawodowym wsparciem, a nie zagrożeniem Kinga Sroka-Gieparda - audiobook MP3

Marketing przyszłości. Co zrobić, żeby sztuczna inteligencja była dla Ciebie zawodowym wsparciem, a nie zagrożeniem Kinga Sroka-Gieparda - audiobook CD

Autor:
Kinga Sroka-Gieparda
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Druk:
oprawa miękka
Zostało Ci na świąteczne zamówienie opcje wysyłki »

Marketing w dobie sztucznej inteligencji

Rewolucja AI, której jesteśmy świadkami, najprawdopodobniej odmieni nasz świat. Wpłynie także a może przede wszystkim na pracę. Pewne zawody znikną, inne znacznie się zmienią, pojawią się też zupełnie nowe stanowiska. Już dziś szeroko dyskutuje się na przykład o tym, że sztuczna inteligencja odbierze zajęcie marketerom. Czy naprawdę jest się czego bać? A może zamiast obawiać się rozwoju technologicznego, warto mu się przyjrzeć bliżej, poznać go i nauczyć się korzystać z nowych narzędzi po to, by wykonywać swoje zadania łatwiej, szybciej i skuteczniej?

Celem, jaki postawiła sobie autorka tej książki, jest wprowadzenie czytelnika w zagadnienia rozwoju i historii AI, a także zapoznanie go z jej narzędziami: od modeli konwersacyjnych i służących do tworzenia treści po modele generujące kod i kreujące obrazy. Poradnik Kingi Sroki-Giepardy jest przeznaczony przede wszystkim dla osób działających w branżach marketingowej i technologicznej, jednak zawarta w nim wiedza przyda się każdemu, kto chce się zorientować, jak wyglądają bieżące możliwości narzędzi AI, i nauczyć się ich używać.

O autorze książki

Kinga Sroka-Gieparda absolwentka kierunków związanych z marketingiem, entuzjastka nowych technologii, ekspertka w dziedzinie analityki i reklam internetowych. Od ponad pięciu lat działa w branży marketingu cyfrowego, z pasją zgłębiając świat Google Ads, Google Analytics i narzędzi wspierających rozwój biznesu online. Autorka branżowego bloga kingasroka.pl i licznych publikacji o tematyce digitalowej, prelegentka między innymi konferencji semKRK i InternetBeta. Pasjonatka marketingu internetowego i dzielenia się wiedzą, promuje podejście oparte na solidnych fundamentach, praktyce i zrozumieniu mechanizmów stojących za skuteczną komunikacją marek. Autorka książki Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości.

Onepress - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki
Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint