×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Język C. Programowanie dla początkujących. Wydanie III Greg Perry, Dean Miller

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autorzy:
Greg Perry, Dean Miller
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.0/6  Opinie: 4
Stron:
296
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment
Zostało Ci na świąteczne zamówienie opcje wysyłki »

Przewodnik dla adeptów programowania!

Język C ujrzał światło dzienne w 1972 roku i pomimo zaawansowanego wieku wciąż jest powszechnie używany. Na rynku istnieje oczywiście wiele innych języków, zazwyczaj łatwiejszych dla programistów, jednak C wciąż nie ma sobie równych w wielu zastosowaniach. Wszędzie tam, gdzie wymagana jest bezpośrednia kontrola nad sprzętem, najwyższa wydajność oraz przewidywalność czasu wykonania, C jest najczęściej wybieranym rozwiązaniem. Co więcej, jeżeli poznasz ten język, nauka kolejnych nie będzie stanowiła dla Ciebie żadnego problemu!

Dołącz do świata prawdziwych programistów — jeśli przeczytasz tę książkę, zrobisz spory krok w tym kierunku. Znajdziesz tu informacje na temat kluczowych elementów języka C: zmiennych, pętli, instrukcji warunkowych. To podstawowe konstrukcje, które pozwolą Ci napisać Twój pierwszy program. Następnie przejdziesz do poznawania bardziej zaawansowanych zagadnień, takich jak tablice, wskaźniki oraz operacje na plikach. Na sam koniec dowiesz się, jak optymalnie wykorzystać dostępną pamięć, alokować oraz zwalniać miejsce na stercie oraz przechowywać dane w strukturach. Najnowsze wydanie książki zostało wzbogacone i zaktualizowane o informacje na temat nowego standardu C11. Ta książka jest pozycją, która sprawdzi się w rękach każdego adepta programowania.

Oto lista niektórych opisanych zagadnień:

  • Darmowe narzędzia do programowania w języku C w systemach Windows, OS X i Linux
  • Opis poszczególnych części programu w języku C i ich wzajemne powiązania
  • Generowanie wyników i wyświetlanie ich na ekranie
  • Interakcja programu z użytkownikiem i reagowanie na jego działania
  • Przypisywanie zmiennym wartości i wykorzystywanie zmiennych w wyrażeniach
  • Sterowanie wykonywaniem programu za pomocą instrukcji warunkowych i operatorów logicznych
  • Oszczędzanie czasu i pracy za pomocą pętli i różnych technik programowania
  • Tworzenie procedur do wprowadzania danych za pomocą prostych funkcji standardowych
  • Przetwarzanie tekstu w postaci łańcuchów
  • Przechowywanie informacji w celu ich późniejszego wykorzystania
  • Praca z danymi za pomocą tablic, wskaźników i struktur
  • Pisanie funkcji w celu ułatwienia pracy nad programem i jego obsługą serwisową
  • Wykonywanie obliczeń arytmetycznych
  • Optymalne techniki wykorzystania pamięci komputera
  • Wykorzystanie dyrektyw preprocesora

Odkryj pasjonujący świat programowania!

Wybrane bestsellery

O autorach książki

Greg Perry - programista, trener, konsultant. Doświadczony nauczyciel, który wprowadził tysiące osób w świat programowania. Autor 75 książek poświęconych programowaniu (ich łączny nakład przekroczył 2 miliony egzemplarzy).

Dean Miller - pisarz i redaktor z więcej niż dwudziestoletnim doświadczeniem w branży wydawniczej. W trakcie swojej kariery wydał wiele bestsellerów, a wśród nich całą serię „Teach Yourself in 21 Days”, „Teach Yourself in 24 Hours” oraz „Unleashed”. Wiele z nich zostało wydanych również przez wydawnictwo Helion.

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
47,40 zł
Dodaj do koszyka
Ebook
39,50 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.