- Serie wydawnicze:
- Receptury
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 3
- Stron:
- 888
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Java. Receptury
Niezależnie od tego, jak planujesz wykorzystać tę książkę -- czy jako źródło pomysłów i inspiracji, czy też jako sposób poszerzenia swej wiedzy o języku Java -- zawsze będzie ona stanowić ważną część Twojej biblioteki. Mało która książka prezentuje tak wiele możliwości Javy oraz nauczy Cię praktycznego wykorzystania omawianych zagadnień.
W książce zostały omówione następujące zagadnienia:
- Kompilacja, uruchamianie oraz testowanie programów napisanych w Javie
- Interakcja ze środowiskiem
- Łańcuchy znaków oraz dopasowywanie wzorców
- Tablice oraz inne kolekcje danych
- Programowa obsługa portów szeregowych i równoległych
- Pliki, katalogi i system plików
- Tworzenie programów sieciowych pełniących funkcje klientów oraz serwerów
- Aplikacje internetowe, w tym także aplety
- Serwlety oraz dokumenty JSP
- Poczta elektroniczna
- Obsługa baz danych
- Wykorzystanie XML
- Programowanie rozproszone
- Introspekcja
- Tworzenie programów wielojęzycznych
- Wykorzystanie grafiki oraz dźwięku
- Tworzenie graficznego interfejsu użytkownika
Ian F. Darwin ma trzydziestoletnie doświadczenia w tworzeniu oprogramowania i książek o programowaniu. Pracuje także jako instruktor oraz autor kursów w firmie Learning Tree Interanational.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Java. Podręcznik na start to pozycja idealna dla każdego, kto chce podjąć takie kroki. W przystępny sposób zaznajamia nie tylko z językiem, ale też z podstawowymi koncepcjami stosowanymi podczas programowania - w obrazowy sposób przyrównuje je do sytuacji znanych spoza świata wirtualnego. Autor nie poprzestaje na podstawach i objaśnia także bardziej zaawansowane zagadnienia, dokonuje również przeglądu zmian, jakie w ciągu ostatnich lat zaszły w kolejnych wersjach Javy. Ostatnie rozdziały poświęca bardziej złożonym aspektom korzystania z tego języka programowania, w tym funkcjonowaniu mechanizmów odśmiecania pamięci, maszynie wirtualnej Javy i jej kompilatorom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak operacje wejście-wyjścia, biblioteka strumieni i techniki programowania współbieżnego. Nie zabrakło opisu biblioteki Swing, JavaBeans i serwletów, jak również licznych przykładów praktycznego zastosowania Javy. Wyczerpująco omówiono najnowsze możliwości języka, takie jak rekordy, klasy zapieczętowane czy też wyrażenia switch. Podręcznik został napisany w sposób przejrzysty, jasnym i zrozumiałym językiem, co znakomicie ułatwia naukę, a poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. To sprawia, że z kompendium skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(129,35 zł najniższa cena z 30 dni)
129.35 zł
199.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemnicom do rozwiązania, zabawnym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak wyrażenia lambda, typy ogólne czy programowanie sieciowe i funkcyjne. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, pogawędki prowadzone przy kominku przez programistę i kompilator. To wszystko sprawia, że ta pozycja jest absolutnie wyjątkowym i niezwykle skutecznym podręcznikiem!- Druk
(96,85 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy. To pierwszy tom, w którym opisano podstawy języka i najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika, a także kolekcje, wyrażenia lambda, techniki programowania współbieżnego i funkcyjnego. W tym wydaniu poszczególne zagadnienia zoptymalizowano pod kątem Javy 17, opisano też takie nowości jak bloki tekstu, rozszerzenia konstrukcji switch, rekordy, dopasowywanie wzorców operatora instanceof, klasy zapieczętowane i wiele więcej. Podręcznik zawiera mnóstwo przykładów kodu, obrazujących zasady działania niemal każdej opisywanej funkcji czy biblioteki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(82,56 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
JavaFX to platforma umożliwiająca proste tworzenie atrakcyjnych interfejsów użytkownika dla aplikacji budowanych w języku Java. Wsparcie wzorca projektowego MVC, obsługa XML-a i możliwość formatowania atrakcyjnych wizualnie kontrolek za pomocą arkuszy stylów CSS - to tylko niektóre cechy sprawiające, że zastosowanie rozwiązania upraszcza architekturę aplikacji, przyspiesza ich tworzenie, ułatwia konserwację, umożliwia wydajną pracę nad projektami i pozwala osiągać ciekawe efekty w stosunkowo krótkim czasie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
To dwunaste, rozszerzone wydanie znakomitego podręcznika do nauki Javy, w pełni przejrzane, poprawione i zaktualizowane (uwzględnia nowości wprowadzone w Javie SE 9, 10 i 11). Ułatwia zdobycie solidnych podstaw języka i płynne przejście do tworzenia programów służących do rozwiązywania konkretnych problemów z takich dziedzin jak matematyka, ekonomia, finanse, tworzenie gier i animacji. W książce precyzyjnie wyjaśniono zasady korzystania z różnych struktur danych i tworzenia algorytmów. Zamieszczono również wskazówki dotyczące ich implementacji i wydajności. Zrozumienie prezentowanych treści jest łatwiejsze dzięki licznym przykładom i ćwiczeniom do samodzielnego wykonania. Znakomitym uzupełnieniem materiału są także uwagi, ostrzeżenia i wskazówki programistyczne, zawierające cenne porady i przemyślenia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,90 zł najniższa cena z 30 dni)
59.90 zł
199.00 zł (-70%) -
Oto zbiór aktualnych i kompletnych receptur instruktażowych, z których każda pomaga w rozwiązaniu konkretnego problemu. Wszystkie zostały starannie przetestowane i wielokrotnie udowodniły swoją przydatność. Każdą poprzedzono krótkim wprowadzeniem i omówieniem zastosowanych mechanizmów działania. Ta książka nie jest klasycznym podręcznikiem programowania, jednak z pewnością przyśpieszy praktyczne wykorzystanie możliwości Javy. Wśród receptur znalazł się szeroki zakres zagadnień, od podstawowych operacji na ciągach znaków, poprzez programowanie funkcyjne, po komunikację sieciową, rozwiązania big data i współdziałanie z kodem napisanym w innych językach. W tym wydaniu uwzględniono zmiany wprowadzone w wersjach Javy 12, 13 i 14.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Język Java jest konsekwentnie udoskonalany i unowocześniany dzięki zaangażowaniu wielu ludzi. Nowoczesny język Java staje się coraz bardziej wieloparadygmatowy, co oznacza, że stosowanie najlepszych praktyk w coraz większym stopniu determinuje jakość kodu. Obecnie napisanie kodu, który prawidłowo działa i może być łatwo zrozumiany przez innych programistów, nie wystarczy — należy zbudować program w taki sposób, aby można było go łatwo modyfikować. Jako że Java stała się obszerną i złożoną platformą, konieczne stało się uaktualnienie najlepszych praktyk.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Jeśli chcesz się stać właśnie takim programistą, wziąłeś do ręki właściwą książkę. Jest to klasyczny podręcznik, dzięki któremu wiele osób zdobyło mistrzostwo w programowaniu w Javie. Zawarto tu wyjątkowo rzetelne, praktyczne i aktualne wprowadzenie do języka. W książce znajdziesz wiele informacji o nowej wersji języka — Javie 9 oraz o świetnym narzędziu JShell, które ułatwia szybkie poznanie języka. Szczegółowo opisano JavaFX — najnowszy GUI i równocześnie zestaw narzędzi do nowych projektów. W przystępny i zrozumiały sposób przedstawiono dość trudne pojęcia, takie jak współbieżność, dzięki czemu bez problemu wykorzystasz moc systemów wielordzeniowych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Build Your Own Programming Language provides a hands-on approach to designing and implementing programming language features in a simple compiler and programming environment. This book will help you create new or domain-specific languages.- PDF + ePub pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
125.10 zł
139.00 zł (-10%)
O autorze książki
Ian F. Darwin pracuje w branży komputerowej od trzech dziesięcioleci. Oprócz pisania programów i świadczenia usług consultingowych, Ian pracuje w firmie Learning Tree International, jednej z wiodących na świecie firm prowadzących kursy techniczne, gdzie naucza wykorzystania systemu Unix oraz programowania w językach C oraz Java. Jest także autorem książki Checking C Programs with Lint (O’Reilly) oraz ponad 70 artykułów poświęconych systemowi Unix.
Zobacz pozostałe książki z serii Receptury
-
Promocja
To gruntownie zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika po wdrażaniu i testowaniu kontenerów Dockera. Przedstawia proces przygotowania pakietu aplikacji ze wszystkimi ich zależnościami, a także jego testowania, wdrażania, skalowania i utrzymywania w środowiskach produkcyjnych. Zawiera omówienie Docker Compose i trybu Docker Swarm, opis zagadnień związanych z Kubernetes, jak również przykłady optymalizacji obrazów Dockera. W tym wydaniu zaprezentowano ponadto najlepsze praktyki i narzędzie BuildKit, opisano wsparcie obrazów wieloarchitekturowych, kontenerów rootless i uwzględniono wiele innych ważnych informacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(56,55 zł najniższa cena z 30 dni)
56.55 zł
87.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy.- Druk
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób uczynić architekturę oprogramowania wystarczająco plastyczną, aby mogła odzwierciedlać zachodzące zmiany biznesowe i technologiczne. W nowym wydaniu rozbudowano pojęcia zmiany kierowanej i przyrostowej, a także przedstawiono najnowsze techniki dotyczące funkcji dopasowania, automatycznego zarządzania architekturą i danych ewolucyjnych. Zaprezentowano praktyki inżynieryjne umożliwiające ewoluowanie systemów oprogramowania, jak również podejścia strukturalne, w tym zasady projektowe, które ułatwiają zarządzanie tą ewolucją. Opisano ponadto, w jaki sposób zasady i praktyki architektury ewolucyjnej wiążą się z różnymi elementami procesu tworzenia oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Właśnie w tym celu powstał ten przewodnik po filozofii oprogramowania. Znajdziesz w nim 21 pragmatycznych reguł, którymi kierują się najlepsi programiści. Dzięki spostrzeżeniom zawartym w książce zmienisz podejście do programowania i szybko się przekonasz, że pozwoli Ci to na pisanie lepszego, czytelniejszego i niezawodnego kodu. Poszczególne reguły zostały zilustrowane jego rzeczywistymi przykładami, ułatwiającymi zrozumienie prezentowanych treści. Ten zajmująco i zabawnie napisany przewodnik nie tylko zainspiruje Cię do programistycznego rozwoju, ale również będzie nieocenioną pomocą przy szkoleniu nowych członków zespołu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka, napisana z myślą o inżynierach oprogramowania, jest trzecim, gruntownie zaktualizowanym wydaniem praktycznego przewodnika, który szybko przeprowadzi Cię od podstaw aż do zaawansowanych technik pracy z Gitem. Po zapoznaniu się z filozofią systemu i jego najważniejszymi funkcjami płynnie przejdziesz do takich zagadnień jak modyfikowanie drzew, korzystanie z dziennika odwołań i schowka. Znajdziesz tu również kilka przydatnych scenariuszy projektowych i sporo ciekawych wskazówek i porad. W efekcie nauczysz się korzystać z elastyczności Gita i w praktyczny sposób zarządzać procesem tworzenia kodu z zastosowaniem wielu różnych metod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,35 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
Książka jest adresowana do wszystkich, którzy chcą budować, rozwijać i skalować systemy NLP w środowisku biznesowym, a także dostosowywać je do swojej branży. Opisuje tworzenie rzeczywistych aplikacji NLP. Omawia pełny cykl życia typowego projektu NLP, od zbierania danych po wdrożenie i monitorowanie modelu. Przedstawia studia przypadków i przewodniki dziedzinowe, pozwalające na zbudowanie systemu NLP od podstaw.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Przetwarzanie języka naturalnego w praktyce. Przewodnik po budowie rzeczywistych systemów NLP
Sowmya Vajjala, Bodhisattwa Majumder, Anuj Gupta, Harshit Surana
(70,85 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%)
Ebooka "Java. Receptury" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Java. Receptury" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Java. Receptury" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Java Cookbook
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7902-9, 8371979029
- Data wydania książki drukowanej :
- 2003-07-15
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2205
- Przykłady na ftp
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Java - Programowanie
- Serie wydawnicze: Receptury
Spis treści książki
- 1.0. Wprowadzenie (31)
- 1.1. Kompilacja i uruchamianie programów napisanych w Javie - JDK (32)
- 1.2. Edycja i kompilacja programów przy użyciu edytorów wyposażonych
w kolorowanie syntaktyczne (37)
- 1.3. Kompilacja, uruchamianie i testowanie programów przy użyciu IDE (39)
- 1.4. Wykorzystanie klas przedstawionych w niniejszej książce (44)
- 1.5. Automatyzacja kompilacji przy wykorzystaniu skryptu jr (45)
- 1.6. Automatyzacja procesu kompilacji przy użyciu programu make (46)
- 1.7. Automatyzacja kompilacji przy użyciu programu Ant (48)
- 1.8. Uruchamianie apletów (51)
- 1.9. Komunikaty o odrzuconych metodach (53)
- 1.10. Testowanie warunkowe bez użycia dyrektywy #ifdef (55)
- 1.11. Komunikaty testowe (57)
- 1.12. Wykorzystanie programu uruchomieniowego (58)
- 1.13. Testowanie jednostkowe - jak uniknąć konieczności stosowania
programów uruchomieniowych? (60)
- 1.14. Dekompilacja plików klasowych Javy (63)
- 1.15. Zapobieganie możliwości dekompilacji plików klasowych Javy (65)
- 1.16. Uzyskiwanie czytelnych komunikatów o wyjątkach (66)
- 1.17. Poszukiwanie przykładowych kodów źródłowych (68)
- 1.18. Program Debug (70)
- 2.0. Wprowadzenie (71)
- 2.1. Pobieranie wartości zmiennych środowiskowych (71)
- 2.2. Właściwości systemowe (73)
- 2.3. Tworzenie kodu zależnego od używanej wersji JDK (75)
- 2.4. Tworzenie kodu zależnego od używanego systemu operacyjnego (77)
- 2.5. Efektywne wykorzystanie zmiennej CLASSPATH (79)
- 2.6. Stosowanie rozszerzających interfejsów programistycznych lub API
zapisanych w plikach JAR (82)
- 2.7. Analiza argumentów podanych w wierszu wywołania programu (83)
- 3.0. Wprowadzenie (89)
- 3.1. Odczytywanie fragmentów łańcucha (92)
- 3.2. Dzielenie łańcuchów znaków za pomocą obiektu klasy StringTokenizer (93)
- 3.3. Łączenie łańcuchów znaków przy użyciu operatora + i klasy StringBuffer (96)
- 3.4. Przetwarzanie łańcucha znaków po jednej literze (97)
- 3.5. Wyrównywanie łańcuchów znaków (98)
- 3.6. Konwersja pomiędzy znakami Unicode a łańcuchami znaków (101)
- 3.7. Odwracanie kolejności słów lub znaków w łańcuchu (102)
- 3.8. Rozwijanie i kompresja znaków tabulacji (104)
- 3.9. Kontrola wielkości liter (108)
- 3.10. Wcinanie zawartości dokumentów tekstowych (109)
- 3.11. Wprowadzanie znaków niedrukowalnych (111)
- 3.12. Usuwanie odstępów z końca łańcucha (112)
- 3.13. Przetwarzanie danych rozdzielonych przecinkami (113)
- 3.14. Program - proste narzędzie do formatowania tekstów (118)
- 3.15. Program - fonetyczne porównywanie nazwisk (120)
- 4.0. Wprowadzenie (125)
- 4.1. Składnia wyrażeń regularnych (128)
- 4.2. Jak wyrażenia regularne działają w praktyce? (130)
- 4.3. Wykorzystanie wyrażeń regularnych w języku Java (132)
- 4.4. Interaktywne testowanie wyrażeń regularnych (134)
- 4.5. Określanie tekstu pasującego do wzorca (135)
- 4.6. Zastępowanie określonego tekstu (136)
- 4.7. Wyświetlanie wszystkich wystąpień wzorca (137)
- 4.8. Wyświetlanie wierszy zawierających fragment pasujący do wzorca (139)
- 4.9. Kontrola wielkości znaków w metodach match() i subst() (141)
- 4.10. Prekompilacja wyrażeń regularnych (141)
- 4.11. Odnajdywanie znaków nowego wiersza (143)
- 4.12. Program - analizowanie danych (144)
- 4.13. Program - pełna wersja programu grep (146)
- 5.0. Wprowadzenie (151)
- 5.1. Sprawdzanie, czy łańcuch znaków stanowi poprawną liczbę (154)
- 5.2. Zapisywanie dużych wartości w zmiennych "mniejszych" typów (155)
- 5.3. Pobieranie ułamka z liczby całkowitej bez konwertowania go
do postaci zmiennoprzecinkowej (156)
- 5.4. Wymuszanie zachowania dokładności liczb zmiennoprzecinkowych (158)
- 5.5. Porównywanie liczb zmiennoprzecinkowych (160)
- 5.6. Zaokrąglanie wartości zmiennoprzecinkowych (161)
- 5.7. Formatowanie liczb (162)
- 5.8. Konwersje pomiędzy różnymi systemami liczbowymi
- dwójkowym, ósemkowym, dziesiętnym i szesnastkowym (165)
- 5.9. Operacje na grupie liczb całkowitych (166)
- 5.10. Posługiwanie się cyframi rzymskimi (167)
- 5.11. Formatowanie z zachowaniem odpowiedniej postaci liczby mnogiej (172)
- 5.12. Generowanie liczb losowych (173)
- 5.13. Generowanie lepszych liczb losowych (174)
- 5.14. Obliczanie funkcji trygonometrycznych (176)
- 5.15. Obliczanie logarytmów (176)
- 5.16. Mnożenie macierzy (177)
- 5.17. Operacje na liczbach zespolonych (179)
- 5.18. Obsługa liczb o bardzo dużych wartościach (181)
- 5.19. Program TempConverter (183)
- 5.20. Program - generowanie liczbowych palindromów (186)
- 6.0. Wprowadzenie (191)
- 6.1. Określanie bieżącej daty (193)
- 6.2. Wyświetlanie daty i czasu w zadanym formacie (194)
- 6.3. Przedstawianie dat w innych systemach (196)
- 6.4. Konwersja liczb określających datę i czas na obiekt Calendar lub ilość sekund (197)
- 6.5. Analiza łańcuchów znaków i ich zamiana na daty (198)
- 6.6. Konwersja dat wyrażonych w formie sekund na obiekt Date (200)
- 6.7. Dodawanie i odejmowanie dat przy wykorzystaniu klas Date oraz Calendar (201)
- 6.8. Obliczanie różnic pomiędzy dwiema datami (202)
- 6.9. Porównywanie dat (203)
- 6.10. Określanie dnia tygodnia, miesiąca lub roku oraz numeru tygodnia (205)
- 6.11. Wyświetlanie kalendarza (207)
- 6.12. Czasomierze o dużej dokładności (209)
- 6.13. Wstrzymywanie wykonywania programu (211)
- 6.14. Program - usługa przypominająca (212)
- 7.0. Wprowadzenie (215)
- 7.1. Strukturalizacja danych przy użyciu tablic (216)
- 7.2. Modyfikacja wielkości tablic (218)
- 7.3. Klasa podobna do tablicy, lecz bardziej dynamiczna (219)
- 7.4. Iteratory - dostęp do danych w sposób niezależny od ich typów (221)
- 7.5. Strukturalizacja danych przy wykorzystaniu list połączonych (223)
- 7.6. Odwzorowywanie przy wykorzystaniu klas Hashtable oraz HashMap (225)
- 7.7. Zapisywanie łańcuchów znaków w obiektach Properties i Preferences (226)
- 7.8. Sortowanie kolekcji (230)
- 7.9. Sortowanie w języku Java 1.1 (234)
- 7.10. Unikanie konieczności sortowania danych (235)
- 7.11. Zbiory (237)
- 7.12. Odnajdywanie obiektu w kolekcji (238)
- 7.13. Zamiana kolekcji na tablicę (240)
- 7.14. Tworzenie własnego iteratora (241)
- 7.15. Stos (243)
- 7.16. Struktury wielowymiarowe (244)
- 7.17. Kolekcje (246)
- 7.18. Program - porównanie szybkości działania (246)
- 8.0. Wprowadzenie (251)
- 8.1. Wyświetlanie obiektów - formatowanie obiektów przy użyciu metody toString() (253)
- 8.2. Przesłanianie metody equals (255)
- 8.3. Przesłanianie metody hashCode (257)
- 8.4. Metoda clone (259)
- 8.5. Metoda finalize (261)
- 8.6. Wykorzystanie klas wewnętrznych (263)
- 8.7. Tworzenie metod zwrotnych przy wykorzystaniu interfejsów (264)
- 8.8. Polimorfizm i metody abstrakcyjne (268)
- 8.9. Przekazywanie wartości (270)
- 8.10. Zgłaszanie własnych wyjątków (273)
- 8.11. Program Plotter (274)
- 9.0. Wprowadzenie (277)
- 9.1. Odczytywanie informacji ze standardowego strumienia wejściowego (282)
- 9.2. Zapis danych w standardowym strumieniu wyjściowym (285)
- 9.3. Otwieranie pliku o podanej nazwie (287)
- 9.4. Kopiowanie plików (287)
- 9.5. Odczytywanie zawartości pliku i zapisywanie jej w obiekcie String (291)
- 9.6. Zmiana skojarzeń strumieni standardowych (292)
- 9.7. Powielanie strumienia podczas realizacji operacji zapisu (293)
- 9.8. Odczyt i zapis danych zakodowanych w innym zbiorze znaków (296)
- 9.9. Te kłopotliwe znaki końca wiersza (297)
- 9.10. Kod operujący na plikach w sposób zależny od systemu operacyjnego (298)
- 9.11. Odczytywanie "podzielonych" wierszy tekstu (299)
- 9.12. Analiza zawartości pliku (304)
- 9.13. Dane binarne (309)
- 9.14. Przeszukiwanie (310)
- 9.15. Zapisywanie danych w strumieniu przy wykorzystaniu języka C (311)
- 9.16. Zapisywanie i odczytywanie serializowanych obiektów (313)
- 9.17. Unikanie wyjątków ClassCastException spowodowanych nieprawidłowymi wartościami SerialVersionUID (315)
- 9.18. Odczytywanie i zapisywanie danych w archiwach JAR oraz Zip (317)
- 9.19. Odczytywanie i zapisywanie plików skompresowanych (320)
- 9.20. Program - zamiana tekstu do postaci PostScript (322)
- 9.21. Program TarList (konwerter plików) (324)
- 10.0. Wprowadzenie (337)
- 10.1. Pobieranie informacji o pliku (338)
- 10.2. Tworzenie pliku (341)
- 10.3. Zmiana nazwy pliku (342)
- 10.4. Usuwanie plików (342)
- 10.5. Tworzenie plików tymczasowych (344)
- 10.6. Zmiana atrybutów pliku (346)
- 10.7. Tworzenie listy zawartości katalogu (347)
- 10.8. Pobieranie katalogów głównych (349)
- 10.9. Tworzenie nowych katalogów (351)
- 10.10. Program Find (352)
- 11.0. Wprowadzenie (355)
- 11.1. Wybieranie portu (358)
- 11.2. Otwieranie portu szeregowego (361)
- 11.3. Otwieranie portu równoległego (365)
- 11.4. Rozwiązywanie konfliktów portów (368)
- 11.5. Odczyt i zapis - metoda krokowa (372)
- 11.6. Odczyt i zapis - przetwarzanie sterowane zdarzeniami (374)
- 11.7. Odczyt i zapis - wątki (378)
- 11.8. Program - obsługa plotera Penman (380)
- 12.0. Wprowadzenie (385)
- 12.1. Rysowanie przy użyciu obiektu Graphics (386)
- 12.2. Testowanie komponentów graficznych (387)
- 12.3. Wyświetlane tekstu (389)
- 12.4. Wyświetlanie wyśrodkowanego tekstu w komponencie (389)
- 12.5. Rysowanie cienia (391)
- 12.6. Wyświetlanie obrazu (393)
- 12.7. Odtwarzanie pliku dźwiękowego (398)
- 12.8. Prezentacja ruchomego obrazu (399)
- 12.9. Wyświetlanie tekstu przy użyciu biblioteki grafiki dwuwymiarowej (402)
- 12.10. Drukowanie - JDK 1.1 (405)
- 12.11. Drukowanie - Java 2 (408)
- 12.12. Program Ploter AWT (410)
- 12.13. Program Grapher (412)
- 13.0. Wprowadzenie (417)
- 13.1. Wyświetlanie komponentów graficznego interfejsu użytkownika (419)
- 13.2. Projektowanie układu okna (420)
- 13.3. Zakładki - nowe spojrzenie na świat (423)
- 13.4. Obsługa czynności - tworzenie działających przycisków (424)
- 13.5. Obsługa czynności przy wykorzystaniu anonimowych klas wewnętrznych (427)
- 13.6. Kończenie programu przy użyciu przycisku "Zamknij" (429)
- 13.7. Okna dialogowe - tego nie można zrobić później (434)
- 13.8. Wyświetlanie wyników wykonania programu w oknie (436)
- 13.9. Wybieranie plików przy użyciu klasy JFileChooser (439)
- 13.10. Wybieranie koloru (443)
- 13.11. Wyświetlanie okna głównego pośrodku ekranu (445)
- 13.12. Zmiana sposobów prezentacji programów
pisanych z wykorzystaniem pakietu Swing (447)
- 13.13. Program - własne narzędzie do wybierania czcionek (451)
- 13.14. Program - własny menedżer układu (456)
- 14.0. Wprowadzenie (463)
- 14.1. Tworzenie przycisku w różnych wersjach językowych (464)
- 14.2. Tworzenie listy dostępnych ustawień lokalnych (466)
- 14.3. Tworzenie menu przy wykorzystaniu zasobów wielojęzycznych (467)
- 14.4. Tworzenie metod pomocniczych, przydatnych przy tworzeniu programów wielojęzycznych (468)
- 14.5. Tworzenie okien dialogowych przy wykorzystaniu zasobów wielojęzycznych (470)
- 14.6. Tworzenie wiązki zasobów (471)
- 14.7. Przygotowywanie programów wielojęzycznych (473)
- 14.8. Wykorzystanie konkretnych ustawień lokalnych (474)
- 14.9. Określanie domyślnych ustawień lokalnych (475)
- 14.10. Formatowanie komunikatów (476)
- 14.11. Program MenuIntl (478)
- 14.12. Program BusCard (480)
- 15.0. Wprowadzenie (485)
- 15.1. Nawiązywanie połączenia z serwerem (487)
- 15.2. Odnajdywanie i zwracanie informacji o adresach sieciowych (489)
- 15.3. Obsługa błędów sieciowych (490)
- 15.4. Odczyt i zapis danych tekstowych (491)
- 15.5. Odczyt i zapis danych binarnych (494)
- 15.6. Odczyt i zapis danych serializowanych (496)
- 15.7. Datagramy UDP (498)
- 15.8. Program - klient TFTP wykorzystujący protokół UDP (501)
- 15.9. Program - klient usługi Telnet (505)
- 15.10. Program - klient pogawędek internetowych (507)
- 16.0. Wprowadzenie (513)
- 16.1. Tworzenie serwera (514)
- 16.2. Zwracanie odpowiedzi (łańcucha znaków bądź danych binarnych) (517)
- 16.3. Zwracanie informacji o obiektach (521)
- 16.4. Obsługa wielu klientów (522)
- 16.5. Rejestracja operacji sieciowych (527)
- 16.6. Program - serwer pogawędek w Javie (531)
- 17.0. Wprowadzenie (537)
- 17.1. Osadzanie apletów w stronach WWW (538)
- 17.2. Techniki tworzenia apletów (539)
- 17.3. Nawiązywanie połączenia z komputerem, z którego pobrano aplet (542)
- 17.4. Wyświetlanie dokumentu z poziomu apletu (545)
- 17.5. Uruchamianie skryptu CGI z poziomu apletu (547)
- 17.6. Odczyt zawartości zasobu wskazywanego przez adres URL (549)
- 17.7. Pobieranie znaczników HTML z dokumentu o podanym adresie URL (550)
- 17.8. Pobieranie adresów URL zapisanych w pliku (552)
- 17.9. Zamiana nazwy pliku na adres URL (554)
- 17.10. Program MkIndex (555)
- 17.11. Program LinkChecker (559)
- 18.0. Wprowadzenie (567)
- 18.1. Pierwszy serwlet - generowanie strony WWW (569)
- 18.2. Serwlety - przetwarzanie danych przekazywanych z formularzy (572)
- 18.3. Cookies (575)
- 18.4. Śledzenie sesji (579)
- 18.5. Generowanie plików PDF przez serwlety (585)
- 18.6. Połączenie HTML-a i Javy - JSP (591)
- 18.7. Dołączanie plików i przekierowania w JSP (596)
- 18.8. Strony JSP wykorzystujące serwlety (597)
- 18.9. Upraszczanie kodu stron JSP dzięki wykorzystaniu komponentów JavaBeans (598)
- 18.10. Składnia JSP (603)
- 18.11. Program CookieCutter (603)
- 18.12. Program - portal informacyjny JabaDot (604)
- 19.0. Wprowadzenie (617)
- 19.1. Wysyłanie poczty elektronicznej - wersja działająca w przeglądarkach (618)
- 19.2. Wysyłanie poczty elektronicznej - właściwe rozwiązanie (622)
- 19.3. Dodawanie możliwości wysyłania poczty do programu działającego na serwerze (625)
- 19.4. Wysyłanie wiadomości MIME (631)
- 19.5. Tworzenie ustawień poczty elektronicznej (634)
- 19.6. Wysyłanie poczty elektronicznej bez użycia JavaMail (636)
- 19.7. Odczytywanie poczty elektronicznej (640)
- 19.8. Program MailReaderBean (645)
- 19.9. Program MailClient (648)
- 20.0. Wprowadzanie (659)
- 20.1. Baza danych składająca się z plików tekstowych (661)
- 20.2. Bazy danych DBM (666)
- 20.3. Konfiguracja i nawiązywanie połączeń JDBC (669)
- 20.4. Nawiązywanie połączenia z bazą danych JDBC (672)
- 20.5. Przesyłanie zapytań JDBC i pobieranie wyników (675)
- 20.6. Wykorzystanie sparametryzowanych poleceń JDBC (678)
- 20.7. Wykorzystanie procedur osadzonych w JDBC (682)
- 20.8. Modyfikacja danych przy użyciu obiektu ResultSet (683)
- 20.9. Modyfikacja danych przy użyciu poleceń SQL (685)
- 20.10. Odnajdywanie metadanych JDBC (687)
- 20.11. Program JDAdmin (693)
- 21.0. Wprowadzenie (699)
- 21.1. Przekształcanie danych XML przy użyciu XSLT (702)
- 21.2. Analiza składniowa XML przy użyciu API SAX (705)
- 21.3. Analiza dokumentów XML przy użyciu modelu obiektów dokumentu (DOM) (708)
- 21.4. Weryfikacja poprawności struktury przy wykorzystaniu DTD (710)
- 21.5. Generowanie własnego kodu XML przy wykorzystaniu DOM (711)
- 21.6. Program xml2mif (713)
- 22.0. Wprowadzenie (717)
- 22.1. Definiowanie kontraktu RMI (719)
- 22.2. Klient RMI (721)
- 22.3. Serwer RMI (722)
- 22.4. Uruchamianie aplikacji RMI w sieci (725)
- 22.5. Program - wywołania zwrotne RMI (726)
- 22.6. Program RMIWatch (730)
- 23.0. Wprowadzenie (737)
- 23.1. Tworzenie pakietu (738)
- 23.2. Tworzenie dokumentacji klas przy użyciu programu Javadoc (739)
- 23.3. Stosowanie programu archiwizującego jar (743)
- 23.4. Uruchamianie apletu zapisanego w pliku JAR (744)
- 23.5. Wykonywanie apletu przy użyciu JDK (745)
- 23.6. Uruchamianie programu zapisanego w pliku JAR (749)
- 23.7. Tworzenie klasy w taki sposób, by była komponentem JavaBean (749)
- 23.8. Umieszczanie komponentów w plikach JAR (753)
- 23.9. Umieszczanie serwletów w plikach JAR (754)
- 23.10. "Zapisz raz, instaluj wszędzie" (755)
- 23.11. Java Web Start (756)
- 23.12. Podpisywanie plików JAR (762)
- 24.0. Wprowadzenie (765)
- 24.1. Uruchamianie kodu w innym wątku (767)
- 24.2. Animacja - wyświetlanie poruszających się obrazów (771)
- 24.3. Zatrzymywanie działania wątku (775)
- 24.4. Spotkania i ograniczenia czasowe (777)
- 24.5. Komunikacja między wątkami - kod synchronizowany (779)
- 24.6. Komunikacja między wątkami - metody wait() oraz notifyAll() (785)
- 24.7. Zapis danych w tle w programach edycyjnych (791)
- 24.8. Wielowątkowy serwer sieciowy (792)
- 25.0. Wprowadzenie (801)
- 25.1. Pobieranie deskryptora klasy (802)
- 25.2. Określanie i stosowanie metod i pól (803)
- 25.3. Dynamiczne ładowanie i instalowanie klas (807)
- 25.4. Tworzenie nowej klasy od podstaw (809)
- 25.5. Określanie efektywności działania (811)
- 25.6. Wyświetlanie informacji o klasie (815)
- 25.7. Program CrossRef (816)
- 25.8. Program AppletViewer (821)
- 26.0. Wprowadzenie (829)
- 26.1. Uruchamianie programu (830)
- 26.2. Wykonywanie programu i przechwytywanie jego wyników (833)
- 26.3. Wykorzystanie BSF do łączenia kodu Javy i skryptów (836)
- 26.4. Dołączanie kodu rodzimego (C/C++) (841)
- 26.5. Wywoływanie kodu Javy z kodu rodzimego (847)
- 26.6. Program DBM (848)
Wstęp (15)
Rozdział 1. Rozpoczynanie pracy: kompilacja, uruchamianie i testowanie (31)
Rozdział 2. Interakcja ze środowiskiem (71)
Rozdział 3. Łańcuchy znaków i przetwarzanie tekstów (89)
Rozdział 4. Dopasowywanie wzorców i wyrażenia regularne (125)
Rozdział 5. Liczby (151)
Rozdział 6. Daty i godziny (191)
Rozdział 7. Strukturalizacja danych w języku Java (215)
Rozdział 8. Techniki obiektowe (251)
Rozdział 9. Wejście i wyjście (277)
Rozdział 10. Operacje na katalogach i systemie plików (337)
Rozdział 11. Programowa obsługa portu szeregowego i równoległego (355)
Rozdział 12. Grafika i dźwięk (385)
Rozdział 13. Graficzny interfejs użytkownika (417)
Rozdział 14. Tworzenie programów wielojęzycznych oraz lokalizacja (463)
Rozdział 15. Klienty sieciowe (485)
Rozdział 16. Programy Javy działające na serwerze - gniazda (513)
Rozdział 17. Klienty sieciowe II - aplety i klienty WWW (537)
Rozdział 18. Programy działające na serwerach - sewlety i JSP (567)
Rozdział 19. Java i poczta elektroniczna (617)
Rozdział 20. Dostęp do baz danych (659)
Rozdział 21. XML (699)
Rozdział 22. Java w aplikacjach rozproszonych - RMI (717)
Rozdział 23. Pakiety i ich tworzenie (737)
Rozdział 24. Stosowanie wątków w Javie (765)
Rozdział 25. Introspekcja lub "klasa o nazwie Class" (801)
Rozdział 26. Wykorzystywanie Javy
wraz z innymi językami programowania (829)
Posłowie (851)
Skorowidz (853)
Helion - inne książki
-
Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,18 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Java. Receptury Ian F. Darwin (3) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie