×
sukces
Dodano do koszyka:
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
sukces
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Copywriting w dobie reelsów i tiktoków Dorota Bajczyk

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Copywriting w dobie reelsów i tiktoków Dorota Bajczyk - okladka książki

Copywriting w dobie reelsów i tiktoków Dorota Bajczyk - okladka książki

Copywriting w dobie reelsów i tiktoków Dorota Bajczyk - audiobook MP3

Copywriting w dobie reelsów i tiktoków Dorota Bajczyk - audiobook CD

Autor:
Dorota Bajczyk
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Druk:
oprawa miękka

Czy tiktokerzy potrzebują copywritingu?

Copywriting jest kluczem do efektywnej komunikacji marketingowej. Bez dobrze przygotowanego tekstu, scenariusza czy hasła reklamowego nie ma mowy o skutecznej promocji. To prawda obowiązująca od zarania branży reklamowej. Tak było, tak jest i tak pozostanie. I to mimo że rynek ery cyfrowej nieustannie się zmienia, użytkownikom sieci podsuwając zupełnie nowe pomysły na wirtualne zaistnienie w kolejnych mediach społecznościowych, a firmom proponując narzędzia takie jak „postrach copywriterów”, czyli ChatGPT.

Jak się utrzymać z pisania tekstów reklamowych w czasach, gdy najskuteczniej działa promocyjna rolka na Instagramie i jej odpowiednik ― filmik na TikToku? Jak nie dać się zrzucić z zawodowej planszy sztucznej inteligencji, która dostarcza treści na dowolny temat szybciej i taniej ― bo za darmo? Czy zawód copywritera ma dziś jeszcze sens i czy będzie go miał w przyszłości? Autorka tego poradnika odpowiada zdecydowanie: tak, praca copywritera ma sens, jest i będzie potrzebna. Trzeba tylko zmienić podejście. Zidentyfikować bieżące potrzeby rynkowe. Zaadaptować się do nowych oczekiwań i trendów. Poszukać klientów wśród podcasterów i twórców wideo. Wreszcie ― zaprzyjaźnić się ze sztuczną inteligencją, przestać z nią rywalizować, a zacząć współpracować. 

Książka zawiera wypowiedzi ekspertów i case studies.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Dorota Bajczyk ― copywriterka z czternastoletnim stażem. Zawodową podróż rozpoczęła w 2010 roku, przez lata rozwijała się i doskonaliła w branży, dopasowując swój styl i strategie do zmieniających się wymagań i oczekiwań rynku. Czternaście lat to w digital marketingu bardzo długo ― przede wszystkim oznacza dużo zmian. Autorka książki reaguje na nie na bieżąco, pracując elastycznie i adaptacyjnie. Potrafi szybko dostrzec nowe trendy i zjawiska i dostosować się do nich, zanim inni się zorientują. Dziś swoimi spostrzeżeniami i bogatym doświadczeniem dzieli się z Tobą.

Onepress - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint