×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Computer Science Programming Basics in Ruby Ophir Frieder, Gideon Frieder, David Grossman

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Computer Science Programming Basics in Ruby Ophir Frieder, Gideon Frieder, David Grossman - okladka książki

Computer Science Programming Basics in Ruby Ophir Frieder, Gideon Frieder, David Grossman - okladka książki

Computer Science Programming Basics in Ruby Ophir Frieder, Gideon Frieder, David Grossman - audiobook MP3

Computer Science Programming Basics in Ruby Ophir Frieder, Gideon Frieder, David Grossman - audiobook CD

Autorzy:
Ophir Frieder, Gideon Frieder, David Grossman
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
188
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

If you know basic high-school math, you can quickly learn and apply the core concepts of computer science with this concise, hands-on book. Led by a team of experts, you’ll quickly understand the difference between computer science and computer programming, and you’ll learn how algorithms help you solve computing problems.

Each chapter builds on material introduced earlier in the book, so you can master one core building block before moving on to the next. You’ll explore fundamental topics such as loops, arrays, objects, and classes, using the easy-to-learn Ruby programming language. Then you’ll put everything together in the last chapter by programming a simple game of tic-tac-toe.

  • Learn how to write algorithms to solve real-world problems
  • Understand the basics of computer architecture
  • Examine the basic tools of a programming language
  • Explore sequential, conditional, and loop programming structures
  • Understand how the array data structure organizes storage
  • Use searching techniques and comparison-based sorting algorithms
  • Learn about objects, including how to build your own
  • Discover how objects can be created from other objects
  • Manipulate files and use their data in your software

Wybrane bestsellery

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
76,42 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.