C++17 STL. Receptury Jacek Galowicz
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Czasowo niedostępna
- Promocja Przejdź
- Autor:
- Jacek Galowicz
- Serie wydawnicze:
- Receptury
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.7/6 Opinie: 6
- Stron:
- 456
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Czytaj fragment
Opis
książki
:
C++17 STL. Receptury
C++ pozwala zarówno na tworzenie interfejsów wysokiego poziomu, jak i na pisanie kodu działającego na niskim poziomie. Sprawdza się, gdy trzeba zapewnić wysoką wydajność i niskie obciążenie. Język ten jest konsekwentnie rozwijany: kolejne jego specyfikacje, C++14 i C++17, przyniosły wiele znakomitych udoskonaleń. Aby w pełni wykorzystać ten potencjał, należy korzystać z C++ łącznie z biblioteką STL. Jest to standardowa biblioteka języka, dzięki której C++ jest idealny do implementowania oprogramowania o wysokiej jakości i dużej wydajności. Zalety C++ sprawiają, że jest wykorzystywany niemal w każdej dziedzinie. Niestety, wielu programistów nie używa STL.
Dzięki tej książce poznasz użyteczność biblioteki standardowej (STL) w C++17 w praktyce, co pozwoli Ci na tworzenie efektywniejszego i w pełni przenośnego kodu źródłowego. Najpierw poznasz nowe funkcje języka, co pozwoli Ci na zrozumienie reguł rządzących C++, oraz funkcje biblioteki standardowej i sposób jej działania. Podczas pracy nad praktycznymi i łatwymi do wykorzystania recepturami poznasz podstawowe koncepcje STL, takie jak kontener, algorytm, klasa narzędziowa, wyrażenie lambda, iterator i wiele innych. Dowiesz się, jak działają najnowsze funkcje wprowadzone w standardzie C++17. Dzięki temu zaoszczędzisz czas i wysiłek podczas programowania, a Twój kod stanie się prostszy i zdecydowanie bardziej elegancki.
W książce między innymi:
- Nowości w standardzie C++ 17
- Kontenery STL i koncepcja iteratorów
- Wyrażenia lambda i zaawansowane algorytmy biblioteki STL
- Ciągi tekstowe, strumienie wejścia-wyjścia i wyrażenia regularne
- Programowanie równoległe i współbieżność
C++17 i STL. Elegancka klasyka i potężne możliwości.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
C++ has come a long way and is in use in every area of the industry. Fast, efficient, and flexible, it is used to solve many problems. The upcoming version of C++ will see programmers change the way they code. If you want to grasp the practical usefulness of the C++ 17 STL in order to write smarter, fully portable code, then this book is for you.- PDF + ePub + Mobi pkt
(134,10 zł najniższa cena z 30 dni)
134.10 zł
149.00 zł (-10%) -
Bestseller Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
149.40 zł
249.00 zł (-40%) -
Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Znajomość C++ otwiera więc drzwi do kreowania cyfrowego świata w różnych dziedzinach. Jednakże początki z C++ mogą stanowić wyzwanie i wywoływać pytania, jak się uczyć, aby robić postępy, i w jaki sposób uporządkować zdobytą wiedzę. Cóż, nie ma lepszej metody niż nauka poprzez praktykę! Przed Tobą zbiór 100 zadań, skonstruowanych tak, by stopniowo zwiększać potrzebę stosowania coraz bardziej zaawansowanych elementów języka. Równocześnie wcześniejsze zadania są rozwiązywane takimi zasobami języka, jakie odpowiadają procesowi uczenia. Poza ćwiczeniami autor podzielił się licznymi ciekawostkami, sugestiami i uwagami skłaniającymi do przemyśleń i pogłębiania wiedzy o programowaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
To drugie wydanie zwięzłego przewodnika po C++ dla doświadczonych programistów, zaktualizowane do standardu C++20. Dzięki niemu zaznajomisz się z najważniejszymi elementami języka i biblioteki standardowej, koniecznymi do efektywnej pracy w takich stylach programowania jak programowanie zorientowane obiektowo czy generyczne. W tym wydaniu opisano wiele nowych elementów dodanych w C++20, w tym moduły, koncepcje, współprocedury i zakresy. Omówiono też wybrane komponenty biblioteki, które pojawią się dopiero w standardzie C++23.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Internet rzeczy nadal ewoluuje - i staje się coraz powszechniejszy, a to może być zachętą do tego, by poznać go bliżej. Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino może się okazać świetną propozycją na początek przygody z IoT. Książka kompleksowo objaśnia specyfikę wybranych urządzeń i uczy, jak je programować w sposób na tyle przystępny, że wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, by zacząć tworzyć pierwsze projekty. Treść została zilustrowana przykładowymi kodami źródłowymi, co zdecydowanie ułatwia stawianie pierwszych kroków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisujemy za pomocą słów. Od razu widać związek między podejściem humanistycznym i informatycznym! Dlatego też nauka programowania w żadnym stopniu nie jest opanowywaniem jakiejś specjalnej wiedzy tylko dla wtajemniczonych. To po prostu utrwalanie tego, co już wiemy i umiemy, tyle że w sposób logiczny i uporządkowany.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(22,20 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł (-40%) -
Promocja
This book will help you explore how to implement different well-known machine learning algorithms with various C++ frameworks and libraries. You will cover basic to advanced machine learning concepts with practical and easy to follow examples. By the end of the book, you will be able to build various machine learning models with ease.- PDF + ePub + Mobi pkt
(134,10 zł najniższa cena z 30 dni)
134.10 zł
149.00 zł (-10%) -
Jeśli zależy Ci na tym, aby zdobyć rzetelną wiedzę i perfekcyjne umiejętności programowania z użyciem języka C++, powinieneś uczyć się od wybitnego eksperta i twórcy tego języka — Bjarne Stroustrupa, który jako pierwszy zaprojektował i zaimplementował C++. Podręcznik, który trzymasz w ręku, daje Ci szansę odkrycia wszelkich tajników tego języka, obszernie opisanego w międzynarodowym standardzie i obsługującego najważniejsze techniki programistyczne. C++ umożliwia pisanie wydajnego i eleganckiego kodu, a większość technik w nim stosowanych można przenieść do innych języków programowania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Ta książka jest drugim, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem doskonałego podręcznika dla profesjonalistów. Szczegółowo opisano w niej wszystkie etapy programowania współbieżnego: od utworzenia wątków po projektowanie wielowątkowych algorytmów i struktur danych. Przedstawiono zastosowania klas std::thread i std::mutex oraz funkcji std::async, a także złożone zagadnienia związane z operacjami atomowymi i modelem pamięci. Sporo miejsca poświęcono diagnozowaniu kodu i analizie rodzajów błędów. Opisano techniki lokalizowania błędów oraz metody testowania kodu. Prezentowany materiał został uzupełniony przykładami kodu i praktycznymi ćwiczeniami. Znalazły się tu również porady i wskazówki, które docenią wszyscy programiści C++.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%)
O autorze książki
Jacek Galowicz do niedawna implementował sterowniki jądra w C i C++. Tworzył też grafiki 3D i bazy danych, zajmował się również komunikacją sieciową. Ostatnio pracuje w firmach Intel oraz FireEye, gdzie programuje systemy operacyjne o dużej wydajności i wysokim poziomie bezpieczeństwa, wykorzystując wirtualizację Intel x86. Jego ogromną pasją są nowoczesne implementacje C++ na niskim poziomie i łączenie w kodzie wysokiej wydajności z eleganckim stylem.
Zobacz pozostałe książki z serii Receptury
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się stosować algorytmy w praktycznych sytuacjach i zrozumiesz mechanizmy ich działania. Liczne przykłady pozwolą Ci się zapoznać z kilkoma sposobami ich projektowania i implementacji. Następnie poznasz algorytm określania pozycji stron w wynikach wyszukiwarek internetowych, związane z nimi grafy i algorytmy uczenia maszynowego, a także logikę. Zaznajomisz się ponadto z nowoczesnymi modelami sekwencyjnymi i ich wariantami, jak również algorytmami, metodykami i architekturami implementacji dużych modeli językowych, takich jak ChatGPT. W ostatniej części tego przewodnika znajdziesz opis technik przetwarzania równoległego, przydatnego w zadaniach wymagających dużej mocy obliczeniowej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto zaktualizowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu skorzystasz z ponad dwustu sprawdzonych receptur bazujących na najnowszych wydaniach bibliotek Pythona. Wystarczy, że skopiujesz i dostosujesz kod do swoich potrzeb. Możesz też go uruchamiać i testować za pomocą przykładowego zbioru danych. W książce znajdziesz receptury przydatne do rozwiązywania szerokiego spektrum problemów, od przygotowania i wczytania danych aż po trenowanie modeli i korzystanie z sieci neuronowych. W ten sposób wyjdziesz poza rozważania teoretyczne czy też matematyczne koncepcje i zaczniesz tworzyć aplikacje korzystające z uczenia maszynowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto kompleksowe omówienie sposobów wdrażania najnowszych dostępnych środków zabezpieczających systemy linuksowe. Z książki dowiesz się, jak skonfigurować laboratorium do ćwiczeń praktycznych, tworzyć konta użytkowników z odpowiednimi poziomami uprawnień, chronić dane dzięki uprawnieniom i szyfrowaniu, a także skonfigurować zaporę sieciową przy użyciu najnowszych technologii. Nauczysz się też automatyzować takie czynności jak monitorowanie systemu za pomocą auditd i utwardzanie (hardening) konfiguracji jądra Linux. Poznasz również sposoby ochrony przed złośliwym oprogramowaniem i skanowania systemów pod kątem luk w zabezpieczeniach. Znajdziesz tu ponadto podpowiedź, jak używać Security Onion do skonfigurowania systemu wykrywania włamań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka pomoże Ci w doskonaleniu umiejętności potrzebnych na każdym etapie dochodzenia cyfrowego, od zbierania dowodów, poprzez ich analizę, po tworzenie raportów. Dzięki wielu wskazówkom i praktycznym ćwiczeniom przyswoisz techniki analizy, ekstrakcji danych i raportowania przy użyciu zaawansowanych narzędzi. Poznasz różne systemy przechowywania plików i nauczysz się wyszukiwać urządzenia sieciowe za pomocą skanerów Nmap i Netdiscover. Zapoznasz się też ze sposobami utrzymywania integralności cyfrowego materiału dowodowego. Znajdziesz tu ponadto omówienie kilku bardziej zaawansowanych tematów, takich jak pozyskiwanie ulotnych danych z sieci, nośników pamięci i systemów operacyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework Flutter czy posługiwania się rozwiązaniami dostawców usług chmurowych. Dowiesz się, jak należy pracować z bazami Firebase i platformą Google Cloud. Przy czym poszczególne receptury, poza rozwiązaniami problemów, zawierają również nieco szersze omówienia, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać zalety Fluttera i Darta — spójnego rozwiązania do wydajnego budowania aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla architektów rozwiązań. Dzięki niemu dobrze poznasz wzorce projektowe wbudowane w chmurę, czyli model AWS Well-Architected Framework. Zaznajomisz się z sieciami w chmurze AWS z uwzględnieniem sieci brzegowych i tworzeniem hybrydowych połączeń sieciowych w jej obrębie. W tym wydaniu dodano rozdziały dotyczące metodyki CloudOps i takich technologii jak uczenie maszynowe czy łańcuch bloków. Poznasz również inne ważne zagadnienia, w tym przechowywanie danych w chmurze AWS, kontenery obsługiwane przez usługi ECS i EKS, wzorce „jeziora” danych (w tym usługę AWS Lake Formation), architekturę lakehouse i architekturę siatki danych. Ten przewodnik z pewnością ułatwi Ci zaprojektowanie systemu spełniającego wyśrubowane wymagania techniczne i branżowe.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AWS dla architektów rozwiązań. Tworzenie, skalowanie i migracja aplikacji do chmury Amazon Web Services. Wydanie II
Saurabh Shrivastava, Neelanjali Srivastav, Alberto Artasanchez, Imtiaz Sayed
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.40 zł
139.00 zł (-40%) -
Promocja
Ten szczegółowy przewodnik pozwoli Ci na błyskawiczne zapoznanie się z .NET MAUI i sprawne rozpoczęcie pisania aplikacji za pomocą tej technologii. Zaprezentowano w nim filozofię działania .NET MAUI, jak również przebieg prac nad tworzeniem kompletnej aplikacji wieloplatformowej dla systemów: Android, iOS, macOS i Windows, na podstawie jednego wspólnego kodu bazowego. Podczas lektury zrozumiesz też cały cykl rozwoju oprogramowania, w tym zasady publikowania w sklepach z aplikacjami. Ciekawym elementem książki jest opis najnowszej technologii tworzenia frontendów — .NET MAUI Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
Ebooka "C++17 STL. Receptury" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "C++17 STL. Receptury" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "C++17 STL. Receptury" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: C++17 STL. Receptury (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Programista Magazyn Rafał KociszRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nie ma co ukrywać: C++ ma dla mnie szczególne znaczenie. Od ponad dwudziestu lat pozostaje on moim podstawowym językiem programowania. I tak jak mój ojczysty język mówiony – czyli język polski – pozwala mi najbardziej dobitnie wyrażać myśli, ubierając je w słowa i zdania, tak za pośrednictwem C++ najprościej mi konstruować abstrakcje i opisywać algorytmy w celu zmuszenia komputera do realizacji określonych zadań. Pomimo tego, iż w międzyczasie poznałem kilkanaście innych języków programowania, które z większym czy mniejszym powodzeniem wykorzystuję do różnych celów, to C++ nadal pozostaje tym językiem, w którym programuję najbardziej efektywnie. C++ w przeciągu ostatnich ośmiu lat przeszedł bardzo gruntowną transformację. Trzy nowe odsłony standardu: C++11, C++14, C++17 ukazały zupełnie nowe oblicze tego języka i sprawiły, że moja pewność siebie w zakresie jego znajomości została poważnie naruszona. Zmotywowany chęcią utrzymania dobrej formy oraz płynności w posługiwaniu się moim ulubionym językiem programowania, od pewnego czasu systematycznie nadrabiam zaległości. Jako że jestem osobą, która lubi uczyć się, czytając książki, nieustannie szukam wartościowych tytułów, dzięki którym mogę realizować opisany wyżej cel. Niestety – nie jest to łatwe. Złota era dobrych książek na temat języka C++, przypadająca na pierwsze lata nowego tysiąclecia, z takim seriami jak Effective C++ autorstwa Scotta Meyersa, Exceptional C++ Herba Suttera czy C++ In Depth pod edycją Bjarne Stroustrup’a, przeminęła… To, co na razie pojawia się na rynku, dalekie jest zazwyczaj od standardu wyznaczonego przez tytuły z tamtego okresu, szczególnie kiedy szukamy pozycji zaawansowanych, przeznaczonych dla doświadczonych programistów. Na szczęście z roku na rok sytuacja powoli się poprawia i pojawiają się książki, które z czystym sumieniem mogę polecić. Dziś w ramach tej kolumny chciałbym omówić właśnie jeden z takich tytułów: C++17 STL. Receptury autorstwa Jacka Galowicza. Na początek kilka słów na temat struktury książki. Jak sugeruje tytuł opracowania, zostało ono przygotowane w dość popularnej konwencji tzw. „książki kucharskiej” (z angielskiego: cookbook). Stosując tę konwencję, zawartość opracowania organizuje się jako zestaw niezależnych, samodzielnych punktów, gdzie w każdym przedstawiono techniczne rozwiązanie konkretnego problemu. Podejście takie implikuje wysoce praktyczny charakter opracowania. C++17 STL. Receptury nie stanowi tutaj wyjątku: książka zawiera ponad dziewięćdziesiąt receptur zebranych w dziesięciu grupach tematycznych. W sumie mamy tutaj ponad 500 stron zawartości, przeznaczonej głównie dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych programistów C++; zdecydowanie nie jest to książka dla osób, które dopiero uczą się podstaw tego języka. Przyjrzyjmy się merytorycznej zawartości publikacji. Tak jak wspomniałem wyżej, jest ona podzielona na dziesięć rozdziałów zawierających receptury o zbliżonej tematyce: » Nowe funkcje w C++17, » Kontenery STL, » Iteratory, » Wyrażenia lambda, » Podstawy algorytmów biblioteki STL, » Zaawansowane przykłady użycia algorytmów biblioteki STL, » Ciągi tekstowe, klasy strumieni i wyrażenia regularne, » Klasy narzędziowe, » Programowanie równoległe i współbieżność, » System plików. Tym, co rzuciło mi się w oczy w trakcie studiowania zawartości poszczególnych rozdziałów, jest bardzo silny nacisk położony przez autora na prezentację najnowszych elementów języka C++ oraz biblioteki STL. Ponadto książka Jacka Galowicza jest niewątpliwie opracowaniem bardzo kompletnym i kompleksowym: dotyka wielu aspektów i daje bardzo szeroki pogląd na bibliotekę standardową języka C++17. W tym ujęciu mogę śmiało stwierdzić, iż pozycja ta dopasowała się wręcz idealnie do moich potrzeb. Co więcej, muszę w tym miejscu pochwalić autora za to, że udało mu się uniknąć pułapki banalności, w którą często wpadają twórcy „cookbooków”. W przypadku pozycji C++17 STL. Receptury omawiane zagadnienia (poza tym, że zaimplementowane są z należytą starannością) mają w sobie jakąś iskrę, coś, co sprawia, iż lektura tego opracowania jest wciągająca i daje sporo satysfakcji (przykład? Proszę: implementowanie procedury generującej dane ASCII dla zbioru Mandelbrota). Ja osobiście wyniosłem z lektury omawianego tu tytułu bardzo dużo, z tego względu polecam go wszystkim czytelnikom zainteresowanym podniesieniem swoich kwalifikacji z zakresu programowania w nowoczesnej odsłonie języka C++.
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- C++17 STL Cookbook
- Tłumaczenie:
- Robert Górczyński
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4501-0, 9788328345010
- Data wydania książki drukowanej :
- 2018-09-21
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4502-7, 9788328345027
- Data wydania ebooka :
- 2018-09-21 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 74660
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 14.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C++ - Programowanie
- Serie wydawnicze: Receptury
Spis treści książki
- Wprowadzenie (21)
- Użycie strukturalnych wiązań do rozpakowania wartości zwrotnej (22)
- Jak to zrobić? (22)
- Jak to działa? (24)
- Co dalej? (24)
- Ograniczanie zasięgu zmiennej do konstrukcji if i switch (26)
- Jak to zrobić? (26)
- Jak to działa? (27)
- Co dalej? (28)
- Zalety stosowania nowych reguł inicjalizacji z użyciem składni opartej na nawiasach (29)
- Jak to zrobić? (29)
- Jak to działa? (30)
- Umożliwienie konstruktorowi automatycznego określenia typu klasy szablonu (31)
- Jak to zrobić? (31)
- Jak to działa? (31)
- Co dalej? (32)
- Użycie wyrażenia constexpr-if do uproszczenia decyzji podejmowanych podczas kompilacji (33)
- Jak to zrobić? (34)
- Jak to działa? (35)
- Co dalej? (36)
- Włączenie bibliotek w postaci samych nagłówków z użyciem osadzonych zmiennych (37)
- Jak to zrobić? (37)
- Jak to działa? (38)
- Co dalej? (39)
- Implementowanie za pomocą wyrażeń fold przydatnych funkcji pomocniczych (40)
- Jak to zrobić? (40)
- Jak to działa? (41)
- Co dalej? (41)
- Wprowadzenie (48)
- Magazyn danych znajdujących się obok siebie (48)
- Magazyn danych w postaci listy (49)
- Drzewo wyszukiwania (49)
- Tabela wartości hash (50)
- Adapter kontenera (50)
- Użycie stylu usuń - wymaż w kontenerze std::vector (50)
- Jak to zrobić? (51)
- Jak to działa? (52)
- Co dalej? (54)
- Usuwanie w czasie O(1) elementów z nieposortowanego kontenera std::vector (54)
- Jak to zrobić? (55)
- Jak to działa? (57)
- Uzyskanie bezpiecznego dostępu do egzemplarzy std::vector (58)
- Jak to zrobić? (58)
- Jak to działa? (59)
- Co dalej? (60)
- Sortowanie egzemplarzy std::vector (60)
- Jak to zrobić? (60)
- Jak to działa? (62)
- Co dalej? (62)
- Efektywne i warunkowe wstawianie elementów do kontenera std::map (63)
- Jak to zrobić? (63)
- Jak to działa? (65)
- Co dalej? (66)
- Stosowanie nowej semantyki podpowiedzi podczas wstawiania elementów za pomocą std::map::insert (66)
- Jak to zrobić? (66)
- Jak to działa? (68)
- Co dalej? (68)
- Efektywne modyfikowanie kluczy elementów std::map (69)
- Jak to zrobić? (70)
- Jak to działa? (72)
- Co dalej? (72)
- Użycie kontenera std::unordered_map z niestandardowymi typami danych (73)
- Jak to zrobić? (73)
- Jak to działa? (75)
- Filtrowanie duplikatów w danych wejściowych użytkownika i
wyświetlanie ich w kolejności alfabetycznej za pomocą kontenera
std::set (76)
- Jak to zrobić? (76)
- Jak to działa? (77)
- Implementowanie za pomocą kontenera std::stack prostego kalkulatora RPN (79)
- Jak to zrobić? (80)
- Jak to działa? (82)
- Co dalej? (84)
- Implementowanie za pomocą kontenera std::map licznika częstotliwości występowania słów (85)
- Jak to zrobić? (85)
- Jak to działa? (87)
- Implementowanie za pomocą kontenera std::set narzędzia
pomocniczego przeznaczonego do wyszukiwania bardzo długich zdań w
tekście (88)
- Jak to zrobić? (89)
- Jak to działa? (91)
- Co dalej? (92)
- Implementowanie za pomocą kontenera std::priority_queue listy rzeczy do zrobienia (93)
- Jak to zrobić? (93)
- Jak to działa? (95)
- Wprowadzenie (97)
- Kategorie iteratorów (99)
- Tworzenie własnego zakresu, który można iterować (101)
- Jak to zrobić? (101)
- Jak to działa? (103)
- Tworzenie własnych iteratorów zgodnych z kategoriami iteratora STL (104)
- Jak to zrobić? (104)
- Jak to działa? (106)
- Co dalej? (107)
- Użycie adapterów iteratora do wypełniania ogólnych struktur danych (107)
- Jak to zrobić? (107)
- Jak to działa? (109)
- Implementowanie algorytmów w kategoriach iteratorów (110)
- Jak to zrobić? (111)
- Co dalej? (113)
- Iteracja w drugą stronę za pomocą adaptera iteratora odwrotnego (114)
- Jak to zrobić? (114)
- Jak to działa? (115)
- Zakończenie działania iteratora w zakresie za pomocą wartownika iteratora (116)
- Jak to zrobić? (117)
- Automatyczne sprawdzanie kodu iteratora (119)
- Jak to zrobić? (119)
- Jak to działa? (122)
- Co dalej? (123)
- Tworzenie własnego adaptera iteratora łączenia na zakładkę (123)
- Jak to zrobić? (125)
- Co dalej? (128)
- Wprowadzenie (131)
- Definiowanie funkcji opartej na wyrażeniu lambda (133)
- Jak to zrobić? (133)
- Jak to działa? (136)
- Dodawanie polimorfizmu poprzez opakowanie wyrażenia lambda egzemplarzem std::function (138)
- Jak to zrobić? (138)
- Jak to działa? (140)
- Łączenie funkcji za pomocą konkatenacji (141)
- Jak to zrobić? (142)
- Jak to działa? (143)
- Tworzenie skomplikowanych predykatów z logiczną koniunkcją (144)
- Jak to zrobić? (145)
- Co dalej? (146)
- Wywoływanie wielu funkcji dla tych samych danych wejściowych (146)
- Jak to zrobić? (147)
- Jak to działa? (148)
- Implementowanie funkcji transform_if() za pomocą algorytmu std::accumulate i wyrażeń lambda (150)
- Jak to zrobić? (150)
- Jak to działa? (152)
- Generowanie w trakcie kompilacji iloczynu kartezjańskiego par dla dowolnych danych wejściowych (155)
- Jak to zrobić? (156)
- Jak to działa? (158)
- Wprowadzenie (161)
- Kopiowanie elementów między kontenerami (163)
- Jak to zrobić? (164)
- Jak to działa? (166)
- Sortowanie kontenera (167)
- Jak to zrobić? (167)
- Jak to działa? (170)
- Usuwanie określonych elementów z kontenera (171)
- Jak to zrobić? (171)
- Jak to działa? (173)
- Przekształcanie zawartości kontenera (174)
- Jak to zrobić? (174)
- Jak to działa? (176)
- Wyszukiwanie elementów w uporządkowanych i nieuporządkowanych wektorach (176)
- Jak to zrobić? (177)
- Jak to działa? (180)
- Ograniczanie za pomocą std::clamp wartości wektora do określonego zakresu liczbowego (182)
- Jak to zrobić? (182)
- Jak to działa? (185)
- Wyszukiwanie za pomocą std::search wzorca w ciągu tekstowym i wybór optymalnej implementacji (186)
- Jak to zrobić? (186)
- Jak to działa? (188)
- Próbkowanie ogromnego wektora (189)
- Jak to zrobić? (190)
- Jak to działa? (192)
- Generowanie permutacji sekwencji danych wejściowych (193)
- Jak to zrobić? (193)
- Jak to działa? (194)
- Implementowanie narzędzia łączenia słowników (195)
- Jak to zrobić? (195)
- Jak to działa? (197)
- Wprowadzenie (200)
- Implementowanie klasy drzewa trie za pomocą algorytmów STL (201)
- Jak to zrobić? (201)
- Jak to działa? (204)
- Implementowanie za pomocą drzewa trie generatora sugestii danych wejściowych używanych podczas wyszukiwania (206)
- Jak to zrobić? (206)
- Jak to działa? (210)
- Co dalej? (210)
- Implementowanie wzoru przekształcenia Fouriera za pomocą algorytmów STL (211)
- Jak to zrobić? (212)
- Jak to działa? (217)
- Obliczanie błędu sumy dwóch wektorów (218)
- Jak to zrobić? (218)
- Jak to działa? (220)
- Implementowanie procedury generującej dane ASCII dla zbioru Mandelbrota (221)
- Jak to zrobić? (223)
- Jak to działa? (226)
- Opracowanie własnego algorytmu - podział danych (227)
- Jak to zrobić? (228)
- Jak to działa? (229)
- Co dalej? (230)
- Połączenie użytecznych algorytmów biblioteki STL - zbieranie danych (231)
- Jak to zrobić? (231)
- Jak to działa? (233)
- Usuwanie nadmiarowych białych znaków znajdujących się między słowami (235)
- Jak to zrobić? (235)
- Jak to działa? (237)
- Kompresja i dekompresja ciągów tekstowych (238)
- Jak to zrobić? (238)
- Jak to działa? (240)
- Co dalej? (241)
- Wprowadzenie (244)
- Tworzenie, konkatenacja i przekształcanie ciągów tekstowych (245)
- Jak to zrobić? (246)
- Jak to działa? (248)
- Usuwanie białych znaków z początku i końca ciągu tekstowego (248)
- Jak to zrobić? (249)
- Jak to działa? (250)
- Komfortowe użycie klasy std::string bez kosztów związanych z tworzeniem obiektów std::string (251)
- Jak to zrobić? (252)
- Jak to działa? (254)
- Odczyt wartości z danych wejściowych dostarczonych przez użytkownika (254)
- Jak to zrobić? (255)
- Jak to działa? (257)
- Zliczanie wszystkich słów w pliku (258)
- Jak to zrobić? (258)
- Jak to działa? (260)
- Formatowanie danych wyjściowych za pomocą manipulatorów strumienia wejścia - wyjścia (260)
- Jak to zrobić? (261)
- Jak to działa? (264)
- Inicjalizacja skomplikowanych obiektów na podstawie pliku źródłowego (266)
- Jak to zrobić? (266)
- Jak to działa? (268)
- Wypełnianie kontenera za pomocą iteratorów std::istream (269)
- Jak to zrobić? (269)
- Jak to działa? (272)
- Proste wyświetlanie danych za pomocą iteratorów std::ostream (273)
- Jak to zrobić? (273)
- Jak to działa? (276)
- Przekierowywanie sekcji kodu do pliku danych wyjściowych (277)
- Jak to zrobić? (278)
- Jak to działa? (280)
- Tworzenie własnych klas ciągu tekstowego za pomocą dziedziczenia po klasie std::char_traits (281)
- Jak to zrobić? (282)
- Jak to działa? (286)
- Tokenizowanie danych wejściowych za pomocą biblioteki wyrażeń regularnych (287)
- Jak to zrobić? (287)
- Jak to działa? (289)
- Wygodne formatowanie liczb w locie w zależności od kontekstu (291)
- Jak to zrobić? (291)
- Przechwytywanie na podstawie błędów std::iostream wyjątków możliwych do odczytania (293)
- Jak to zrobić? (294)
- Jak to działa? (296)
- Wprowadzenie (298)
- Konwertowanie między różnymi jednostkami czasu za pomocą std::ratio (298)
- Jak to zrobić? (299)
- Jak to działa? (301)
- Co dalej? (303)
- Konwertowanie między bezwzględnymi i względnymi wartościami czasu za pomocą std::chrono (304)
- Jak to zrobić? (304)
- Jak to działa? (306)
- Bezpieczne sygnalizowanie awarii za pomocą typu std::optional (307)
- Jak to zrobić? (307)
- Jak to działa? (310)
- Użycie funkcji wraz z krotkami (311)
- Jak to zrobić? (311)
- Jak to działa? (313)
- Szybkie opracowywanie struktur danych za pomocą std::tuple (313)
- Jak to zrobić? (314)
- Jak to działa? (318)
- Zastąpienie void* przez std::any dla zwiększenia bezpieczeństwa typu (320)
- Jak to zrobić? (321)
- Jak to działa? (323)
- Przechowywanie różnych typów za pomocą std::variant (323)
- Jak to zrobić? (324)
- Jak to działa? (327)
- Automatyczna obsługa zasobów za pomocą std::unique_ptr (329)
- Jak to zrobić? (329)
- Jak to działa? (332)
- Automatyczna obsługa współdzielonej pamięci na stercie za pomocą std::shared_ptr (333)
- Jak to zrobić? (333)
- Jak to działa? (336)
- Co dalej? (337)
- Praca ze słabymi wskaźnikami do współdzielonych obiektów (338)
- Jak to zrobić? (339)
- Jak to działa? (341)
- Uproszczenie obsługi zasobów przestarzałych API za pomocą sprytnych wskaźników (342)
- Jak to zrobić? (343)
- Jak to działa? (344)
- Współdzielenie różnych wartości składowych tego samego obiektu (345)
- Jak to zrobić? (346)
- Jak to działa? (347)
- Generowanie liczb losowych i wybór odpowiedniego silnika do generowania tego rodzaju liczb (348)
- Jak to zrobić? (349)
- Jak to działa? (353)
- Generowanie liczb losowych i umożliwienie bibliotece STL określenia szczegółów rozkładu (354)
- Jak to zrobić? (354)
- Jak to działa? (359)
- Wprowadzenie (362)
- Automatyczne stosowanie programowania równoległego w kodzie utworzonego za pomocą standardowych algorytmów (363)
- Jak to zrobić? (363)
- Jak to działa? (365)
- Uśpienie programu na podany okres czasu (369)
- Jak to zrobić? (369)
- Jak to działa? (370)
- Uruchamianie i zatrzymywanie wątków (371)
- Jak to zrobić? (371)
- Jak to działa? (373)
- Przeprowadzanie bezpiecznego pod względem wyjątków
nakładania blokady współdzielonej za pomocą std::unique_lock i
std::shared_lock (375)
- Jak to zrobić? (375)
- Jak to działa? (378)
- Zapobieganie zakleszczeniom dzięki stosowaniu algorytmu std::scoped_lock (381)
- Jak to zrobić? (382)
- Jak to działa? (384)
- Synchronizacja jednoczesnego użycia algorytmu std::cout (384)
- Jak to zrobić? (385)
- Jak to działa? (386)
- Bezpieczne odkładanie inicjalizacji za pomocą std::call_once (388)
- Jak to zrobić? (389)
- Jak to działa? (390)
- Przesunięcie zadania do wykonywania w tle za pomocą std::async (390)
- Jak to zrobić? (391)
- Jak to działa? (393)
- Co dalej? (395)
- Implementacja wzorca producent - konsument za pomocą std::condition_variable (395)
- Jak to zrobić? (396)
- Jak to działa? (398)
- Implementacja wzorca producent - konsument za pomocą std::condition_variable (400)
- Jak to zrobić? (400)
- Jak to działa? (404)
- Równoległe generowanie za pomocą std::async danych ASCII dla zbioru Mandelbrota (406)
- Jak to zrobić? (406)
- Jak to działa? (409)
- Implementacja za pomocą std::future niewielkiej biblioteki automatycznej programowania równoległego (410)
- Jak to zrobić? (411)
- Jak to działa? (415)
- Wprowadzenie (419)
- Implementowanie programu przeprowadzającego normalizację ścieżki dostępu (420)
- Jak to zrobić? (420)
- Jak to działa? (422)
- Co dalej? (422)
- Pobieranie kanonicznej ścieżki dostępu na podstawie względnej ścieżki dostępu (423)
- Jak to zrobić? (423)
- Jak to działa? (426)
- Wyświetlanie wszystkich plików znajdujących się w danym katalogu (426)
- Jak to zrobić? (427)
- Jak to zrobić? (430)
- Implementowanie programu wyszukującego dane i działającego podobnie jak narzędzie grep (431)
- Jak to zrobić? (431)
- Jak to działa? (433)
- Co dalej? (434)
- Implementowanie programu automatycznie zmieniającego nazwy plików (434)
- Jak to zrobić? (435)
- Implementowanie programu obliczającego wielkość katalogu (437)
- Jak to zrobić? (437)
- Jak to działa? (439)
- Obliczanie danych statystycznych dotyczących typów plików (440)
- Jak to zrobić? (440)
- Implementowanie narzędzia zmniejszającego wielkość katalogu
poprzez zastąpienie powielonych plików dołączeniami
symbolicznymi (442)
- Jak to zrobić? (443)
- Jak to działa? (445)
- Co dalej? (446)
O autorze (13)
O redaktorze merytorycznym (14)
Wprowadzenie (15)
Rozdział 1. Nowe funkcje w C++17 (21)
Rozdział 2. Kontenery STL (47)
Rozdział 3. Iteratory (97)
Rozdział 4. Wyrażenia lambda (131)
Rozdział 5. Podstawy algorytmów biblioteki STL (161)
Rozdział 6. Zaawansowane przykłady użycia algorytmów biblioteki STL (199)
Rozdział 7. Ciągi tekstowe, klasy strumieni i wyrażenia regularne (243)
Rozdział 8. Klasy narzędziowe (297)
Rozdział 9. Programowanie równoległe i współbieżność (361)
Rozdział 10. System plików (419)
Skorowidz (447)
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja
Chcesz pracować w branży IT jako tester? W takim razie potrzebujesz solidnych podstaw! Swoją karierę rozpocznij od przygotowania się do uznawanego na całym świecie egzaminu ISTQB® „Certyfikowany tester - poziom podstawowy”. Uzyskany certyfikat otworzy Ci drzwi do wielu firm z branży informatycznej i będzie stanowił gwarancję, że posiadasz wiedzę i umiejętności wymagane od osoby pracującej na stanowisku testera.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej praktycznej książce zrozumiesz podstawowe koncepcje związane z biblioteką React, takie jak składnia JSX, wzorce zaawansowane, wirtualny model DOM, mechanizm rekoncyliacji Reacta, a także zaawansowane techniki optymalizacji. W rzeczywistości jest to dość złożona biblioteka, jednak tutaj jej tajniki zostały wyjaśnione w wyjątkowo przystępny sposób. A to oznacza, że szybko i dogłębnie zrozumiesz mechanizmy kryjące się za działaniem Reacta, zdobędziesz umiejętności pozwalające na tworzenie intuicyjnego kodu Reacta, zrozumiesz jego niuanse i koncepcje ― i przejdziesz na zupełnie nowy poziom biegłości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce zorientujesz się, że utrzymanie kontroli nad architekturą w dużej mierze zależy od zastosowanego stylu architektonicznego. Zrozumiesz też wady konwencjonalnej architektury warstwowej i zapoznasz się z zaletami stylów koncentrujących się na dziedzinie, takich jak architektura heksagonalna. Dowiesz się także, jak można ją wyrazić w kodzie źródłowym. Poznasz szczegóły różnych strategii mapowania między warstwami architektury heksagonalnej, a ponadto prześledzisz, jak różne elementy architekturalne łączą się w jedną aplikację. Bazując na stylu architektury heksagonalnej, nauczysz się tworzyć intuicyjne w późniejszej obsłudze technicznej aplikacje internetowe. Szybko się przekonasz, że wiedza zdobyta w trakcie lektury pozwoli Ci na tworzenie wysokojakościowych aplikacji, które przetrwają próbę czasu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Koncepcje te zostały przystępnie wyjaśnione właśnie w tej książce. W szczególności zapoznasz się z praktycznymi aspektami probabilistyki, statystyki, algebry liniowej i rachunku różniczkowego. Prezentacji tych zagadnień towarzyszą fragmenty kodu w Pythonie i praktyczne przykłady zastosowań w uczeniu głębokim. Rozpoczniesz od zapoznania się z podstawami, takimi jak twierdzenie Bayesa, a następnie przejdziesz do bardziej zaawansowanych zagadnień, w tym uczenia sieci neuronowych przy użyciu wektorów, macierzy i pochodnych. Dwa ostatnie rozdziały dadzą Ci szansę użycia nowej wiedzy do zaimplementowania propagacji wstecznej i metody gradientu prostego — dwóch podstawowych algorytmów napędzających rozwój sztucznej inteligencji.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta pozycja, podobnie jak inne z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemniczym historiom, angażującym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak programowanie zorientowane obiektowo, aplikacje sieciowe czy uczenie maszynowe. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, a w toku nauki krok po kroku zbudujesz własną aplikację. Przekonasz się, że to absolutnie wyjątkowy i niezwykle skuteczny podręcznik!- Druk
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Wyjątkowość tej książki polega na pragmatyzmie: opisano w niej, jak wyglądają realia pracy projektanta UX i jak bardzo potrafią być zagmatwane. Zapoznasz się z różnymi kontekstami i sytuacjami związanymi z projektowaniem UX, a także z ograniczeniami, jakie temu towarzyszą. To przygotuje Cię do prawdziwych wyzwań związanych z osobami zaangażowanymi w projekty. Poznasz też realia działalności firm i znaczenie aspektów biznesowych i finansowych. Posiądziesz cenną umiejętność godzenia celów komercyjnych ze swoją pracą bez uszczerbku dla empatii i etyki projektowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Sztuczna inteligencja jest na ustach wszystkich. Odkąd pojawił się ChatGPT, newsy ze świata informatyki trafiają na pierwsze strony gazet, pojawiają się w serwisach informacyjnych, programach radiowych i telewizyjnych. Na temat AI dyskutują już nie tylko programiści, ale także fizycy, filozofowie i specjaliści zajmujący się rynkiem pracy. Wojskowi i naukowcy odkrywają dla niej kolejne zastosowania w swoich dziedzinach, futurolodzy zaś na zmianę straszą wizjami rodem z Terminatora i Czarnego lustra i uspokajają, że to wszystko dla naszego dobra, a sztuczna inteligencja pozostaje przecież pod ludzką kontrolą.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.92 zł
44.90 zł (-20%) -
Bestseller Nowość Promocja
Eksperci uważają język C# za flagowy produkt firmy Microsoft udostępniający zarówno wysokopoziomowe abstrakcje, jak i niskopoziomowe mechanizmy, które pozwalają uzyskać maksymalną wydajność aplikacji. Wersja oznaczona numerem 12 wprowadza kilka istotnych usprawnień i nowych funkcji, które mogą znacząco wpłynąć na sposób pisania kodu. Chociaż niektóre z nich mogłyby się wydawać drobnymi usprawnieniami, ich skumulowany efekt znacząco poprawia jakość kodu i produktywność programisty. Tych nowości warto się nauczyć, ponieważ nagrodą za poświęcony czas jest przyjemność płynąca z tworzenia znakomitych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
107.40 zł
179.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Oprogramowanie jest dziś praktycznie wszędzie, a programiści od dawna należą do najbardziej poszukiwanych specjalistów. Na podstawie napisanego przez nich kodu funkcjonują już nie tylko komputery i smartfony. Oprogramowanie steruje sprzętami domowymi, telewizorem czy lodówką. W ramach tak zwanego internetu rzeczy wiele urządzeń technicznych komunikuje się między sobą bez udziału człowieka. Gwałtownie rozwija się sztuczna inteligencja, wymagająca specjalistycznego oprogramowania. Nie dziwi więc, że jego rozwój ciągle przyspiesza. W obliczu tych faktów odpowiedź na pytanie, jakiego języka programowania warto się nauczyć, jest trudna. Nawet dla osoby, która wie, w jaki sposób zamierza w przyszłości korzystać ze swoich informatycznych umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka stanowi twardy dowód, że matematyka jest elastyczna, kreatywna i radosna. Potraktuj ją jako fascynującą podróż przez świat matematyki abstrakcyjnej do teorii kategorii. Przekonaj się, że bez formalnej wiedzy w tej dziedzinie możesz rozwinąć umiejętność matematycznego myślenia. Abstrakcyjne idee matematyczne pomogą Ci inaczej spojrzeć na aktualne wydarzenia, kwestie sprawiedliwości społecznej i przywilejów społecznych czy nawet na COVID-19.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: C++17 STL. Receptury Jacek Galowicz (6) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(0)
(0)
(0)
(2)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie