×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Building Social Web Applications. Establishing Community at the Heart of Your Site

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Autor:
Gavin Bell
Building Social Web Applications. Establishing Community at the Heart of Your Site Gavin Bell - okladka książki

Building Social Web Applications. Establishing Community at the Heart of Your Site Gavin Bell - okladka książki

Building Social Web Applications. Establishing Community at the Heart of Your Site Gavin Bell - audiobook MP3

Building Social Web Applications. Establishing Community at the Heart of Your Site Gavin Bell - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
434
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (101,15 zł najniższa cena z 30 dni)

129,00 zł (-15%)
109,65 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(101,15 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Building a web application that attracts and retains regular visitors is tricky enough, but creating a social application that encourages visitors to interact with one another requires careful planning. This book provides practical solutions to the tough questions you'll face when building an effective community site -- one that makes visitors feel like they've found a new home on the Web.

If your company is ready to take part in the social web, this book will help you get started. Whether you're creating a new site from scratch or reworking an existing site, Building Social Web Applications helps you choose the tools appropriate for your audience so you can build an infrastructure that will promote interaction and help the community coalesce. You'll also learn about business models for various social web applications, with examples of member-driven, customer-service-driven, and contributor-driven sites.

  • Determine who will be drawn to your site, why they'll stay, and who they'll interact with
  • Create visual design that clearly communicates how your site works
  • Build the software you need versus plugging in one-size-fits-all, off-the-shelf apps
  • Manage the identities of your visitors and determine how to support their interaction
  • Monitor demand from the community to guide your choice of new functions
  • Plan the launch of your site and get the message out

Wybrane bestsellery

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
109,65 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint