×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Become a Unity Shaders Guru. Create advanced game visuals using code and graphs in Unity 2022

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku angielskim
Autor:
Mina Pecheux
Become a Unity Shaders Guru. Create advanced game visuals using code and graphs in Unity 2022 Mina Pecheux - okladka książki

Become a Unity Shaders Guru. Create advanced game visuals using code and graphs in Unity 2022 Mina Pecheux - okladka książki

Become a Unity Shaders Guru. Create advanced game visuals using code and graphs in Unity 2022 Mina Pecheux - audiobook MP3

Become a Unity Shaders Guru. Create advanced game visuals using code and graphs in Unity 2022 Mina Pecheux - audiobook CD

Serie wydawnicze:
Mastering
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
492
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub

Ebook (116,10 zł najniższa cena z 30 dni)

129,00 zł (-77%)
29,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(116,10 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do you really know all the ins-and-outs of Unity shaders? It’s time to step up your Unity game and dive into the new URP render pipeline, the Shader Graph tool, and advanced shading techniques to bring out the beauty of your 2D/3D game projects!
Become a Unity Shaders Guru is here to help you transition from the built-in render pipeline to the SRP pipelines and learn the latest shading tools. With it, you’ll dive deeper into Unity shaders by understanding the essential concepts through practical examples. First, you’ll discover how to create a simple shading model in the Unity built-in render pipeline, and then in the Unity URP render pipeline and Shader Graph while learning about the practical applications of both. You’ll explore common game shader techniques, ranging from interior mapping to adding neon outlines on a sprite or simulating the wobble of a fish. You’ll also learn about alternative rendering techniques, like Ray Marching.
By the end of this book, you’ll have learned to create a wide variety of 2D and 3D shaders with Unity’s URP pipeline (both in HLSL code and with the Shader Graph tool), and be well-versed with some optimization tricks to make your games friendly for low-tier devices as well.

Wybrane bestsellery

Zobacz pozostałe książki z serii Mastering

Packt Publishing - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
29,90 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint