Arduino. 65 praktycznych projektów
- Autor:
- John Boxall
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 16
- Stron:
- 424
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Arduino. 65 praktycznych projektów
Twój przewodnik po świecie Arduino!
Arduino to platforma, dzięki której świat elektroniki zyskał wiele nowych, ciekawych rozwiązań i możliwości. Prostota obsługi, świetna dokumentacja oraz specjalnie zaprojektowane środowisko do tworzenia oprogramowania sprawiły, że projekt ten zdobył tysiące sympatyków. Taki sukces przełożył się na ilość dostępnych akcesoriów oraz instrukcji, dzięki którym możesz zbudować dowolny układ elektroniczny.
W tej książce zebrano 65 interesujących projektów o zróżnicowanym stopniu trudności. Dzięki nim błyskawicznie opanujesz zasady wykorzystania platformy oraz zbudujesz urządzenia, które przydadzą Ci się w codziennym użyciu. Pierwsze projekty pozwolą Ci zapoznać się z Arduino - jeden z nich polega na przykład na tworzeniu fali migających diod LED. Wykonanie kolejnych pozwoli Ci osiągnąć wyższy stopień wtajemniczenia: sterowanie ruchem samochodowym, testowanie baterii, elektroniczna kostka do gry, pomiar temperatury czy wykorzystanie systemu GPS to tylko niektóre z nich. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla wszystkich, którzy chcą poznać tajniki platformy Arduino i zbudować niesamowite układy elektroniczne.
Zbuduj swój własny:
- tester baterii
- odbiornik GPS
- termometr cyfrowy
- stoper
- czytnik RFID
Genialna lektura dla każdego pasjonata elektroniki!
Wybrane bestsellery
-
Promocja
To drugie, starannie zaktualizowane wydanie przewodnika po programowaniu Arduino, przeznaczonego dla osób, które opanowały podstawy i chcą zdobyć umiejętności na wyższym, profesjonalnym poziomie. W książce dodatkowo ujęto zagadnienia wykorzystania Arduino do komunikacji z urządzeniami szeregowymi oraz z internetem rzeczy (IoT). Dowiesz się również, jak używać środowiska programistycznego Arduino do programowania kompatybilnych płytek. Prezentowane treści zostały zilustrowane praktycznymi przykładami stosowania omówionych technik. Nie zabrakło licznych kodów do pobrania, które ułatwią Ci pracę z nawet bardzo ambitnymi projektami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Arduino dla początkujących. Kolejny krok. Wydanie II Arduino dla początkujących. Kolejny krok. Wydanie II
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Arduino od podstaw to praktyczny przewodnik adresowany do wszystkich, którzy chcą się zapoznać z możliwościami urządzenia - od tych, którzy dotąd nie mieli styczności z komputerami jednopłytkowymi, po tych bardziej zaawansowanych. Począwszy od podstaw, jak również przedstawienia możliwości i potencjalnych zastosowań, książka wprowadza w konkretne zagadnienia, w tym programowanie kontrolera. W przystępny sposób wyjaśnia konstrukcję Arduino i działanie zintegrowanego środowiska programistycznego, pozwala również na stworzenie swoich pierwszych projektów.- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto proste na pierwszy rzut oka pytanie: jak można realizować podstawowe pomiary za pomocą Arduino, Raspberry Pi lub komputera PC? W większości przypadków rzeczywiście potrafimy wykorzystywać mikrokontrolery, czujniki i umiejętności programistyczne w celu gromadzenia danych. W tej książce autor poszedł jednak o krok dalej i zaprezentował, jak możnaArduino w nauce. Gromadzenie, wyświetlanie i przetwarzanie danych z czujników Arduino w nauce. Gromadzenie, wyświetlanie i przetwarzanie danych z czujników
(80,99 zł najniższa cena z 30 dni)
80.99 zł
89.99 zł (-10%) -
Promocja
Ta książka jest przystępnym wprowadzeniem do skomplikowanego świata, w którym za pomocą techniki TinyML wdraża się głębokie uczenie maszynowe w systemach wbudowanych. Nie musisz mieć żadnego doświadczenia z zakresu uczenia maszynowego czy pracy z mikrokontrolerami. W książce wyjaśniono, jak można trenować modele na tyle małe, by mogły działać w każdym środowisku — również Arduino. Dokładnie opisano sposoby użycia techniki TinyML w tworzeniu systemów wbudowanych opartych na zastosowaniu ucze nia maszynowego. Zaprezentowano też kilka ciekawych projektów, na przykład dotyczący budowy urządzenia rozpoznającego mowę, magicznej różdżki reagującej na gesty, a także rozszerzenia możliwości kamery o wykrywanie ludzi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
TinyML. Wykorzystanie TensorFlow Lite do uczenia maszynowego na Arduino i innych mikrokontrolerach TinyML. Wykorzystanie TensorFlow Lite do uczenia maszynowego na Arduino i innych mikrokontrolerach
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Dzięki tej książce łatwo wkroczysz w pasjonujący świat elektroniki, nowych technologii i internetu rzeczy. Równolegle z poznawaniem podstaw teoretycznych będziesz tworzyć proste obwody i przełączniki, aby stopniowo zajmować się coraz bardziej złożonymi projektami. Dowiesz się, jak korzystać z płytki Arduino i tworzyć programy sterujące zbudowanymi przez Ciebie urządzeniami. Nauczysz się w bezpieczny sposób podłączać te urządzenia do internetu. Zawarte tutaj wskazówki nie tylko ułatwią Ci eksperymentowanie, ale także pozwolą uniknąć często popełnianych błędów. Wśród przykładów opisanych w książce znajdziesz projekty służące do poważnych zadań, ale również takie, które przede wszystkim są zabawne i pozwalają na rozwinięcie kreatywności!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Elektronika i internet rzeczy. Przewodnik dla ludzi z prawdziwą pasją Elektronika i internet rzeczy. Przewodnik dla ludzi z prawdziwą pasją
Niedostępna
-
Promocja
Książka stanowi zbiór ponad dwustu receptur ułatwiających wykorzystanie potencjału Arduino 1.8. Jest dostosowana do potrzeb osób, które chcą po prostu szybko znaleźć rozwiązanie problemu ze sprzętem czy z kodem. Zawiera informacje potrzebne do pomyślnej realizacji szerokiej gamy projektów oraz dostosowania ich do szczególnych potrzeb. Nie ma tu przydługawych rozważań teoretycznych, za to są wskazówki pozwalające na błyskawiczne napisanie działającego kodu. Praktyczne receptury umożliwiające wykonanie wielu popularnych zadań przydadzą się zarówno adeptom Arduino, jak i doświadczonym programistom, którzy chcą skutecznie korzystać z niskopoziomowych zasobów kontrolera AVR.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Arduino. Przepisy na rozpoczęcie, rozszerzanie i udoskonalanie projektów. Wydanie III Arduino. Przepisy na rozpoczęcie, rozszerzanie i udoskonalanie projektów. Wydanie III
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Oto zaktualizowane i rozszerzone wydanie książki, dzięki której poznasz wybrane zagadnienia z dziedziny fizyki, elektroniki i cyfrowego projektowania. Omówiono też podstawy algorytmów i charakterystyczne dla Arduino koncepcje programistyczne. Znalazły się tu zaktualizowane projekty i nowe tematy, takie jak łączność bezprzewodowa czy silniki krokowe, oraz dużo więcej wiadomości związanych z elektrotechniką i projektowaniem produktu. Dowiesz się, jak łączyć ze sobą różne elementy, a także jak czytać schematy i w jaki sposób dobierać odpowiednią część dla konkretnego projektu. Nauczysz się projektować i tworzyć kompletny kod. Przekonasz się, że przedstawione tu praktyki z zakresu elektrotechniki, projektowania systemów i programowania można szeroko stosować, również poza światem Arduino.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Odkrywanie Arduino. Narzędzia i techniki inżynierii pełnej czaru. Wydanie II Odkrywanie Arduino. Narzędzia i techniki inżynierii pełnej czaru. Wydanie II
Niedostępna
-
Promocja
Want to create devices that interact with the physical world? This cookbook is perfect for anyone who wants to experiment with the popular Arduino microcontroller and programming environment. You’ll find more than 200 tips and techniques for building a variety of objects and prototypes such as IoT solutions, environmental monitors, location and pos- ePub + Mobi pkt
Arduino Cookbook. Recipes to Begin, Expand, and Enhance Your Projects. 3rd Edition Arduino Cookbook. Recipes to Begin, Expand, and Enhance Your Projects. 3rd Edition
(152,15 zł najniższa cena z 30 dni)
158.55 zł
189.00 zł (-16%) -
Promocja
Arduino to otwarta platforma prototypowania elektronicznego, która zawojowała świat projektantów i hobbystów. Niniejsza książka, która stanowi solidne wprowadzenie i została zaktualizowana dla wersji Arduino 1.0, zawiera wiele pomysłów na projekty i pomaga od razu zabrać się do pracy nad nimi. Od przygotowania warsztatu do wykończenia prototypu - z(32,13 zł najniższa cena z 30 dni)
32.13 zł
35.70 zł (-10%) -
Promocja
Zobacz, jak połączyć dwa najbardziej popularne narzędzia do budowy i zabawy – Arduino i LEGO – by tworzyć zabawne i interesujące gadżety, takie jak kryształowa kula z czujnikiem RFID, konstrukcje LEGO wyposażone w sensory, a nawet sterowany przez Arduino pociąg LEGO. Poznaj podstawowe techniki wykorzystania Arduino, zaczynając od najprostszych progArduino i projekty LEGO. Zadziwiające projekty LEGO sterowane przez Arduino Arduino i projekty LEGO. Zadziwiające projekty LEGO sterowane przez Arduino
(41,82 zł najniższa cena z 30 dni)
41.82 zł
48.30 zł (-13%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Promocja
Rozwiązanie problemu znajdziesz w tej książce. Została ona napisana specjalnie z myślą o osobach, które administrują małymi sieciami, dysponują niewielkim budżetem i ograniczonym wsparciem profesjonalistów. Dzięki niej zrozumiesz podstawy zabezpieczania łączności sieciowej i poznasz sposoby zabezpieczania sieci przy niewielkim nakładzie pieniędzy i czasu. Opanujesz uznane techniki hartowania systemów, takie jak mapowanie sieci, śledzenie stanu urządzeń i rozpoznawanie nietypowej aktywności, która może sygnalizować atak. Zagłębisz się w sposoby eliminowania luk w zabezpieczeniach i zapobiegania dostępowi do urządzeń mobilnych i stacjonarnych, a nawet punktów końcowych IoT. Dowiesz się też, jak wdrażać własne strategie backupu, a także wykrywać i blokować złośliwe oprogramowanie i ransomware.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Cyberbezpieczeństwo w małych sieciach. Praktyczny przewodnik dla umiarkowanych paranoików Cyberbezpieczeństwo w małych sieciach. Praktyczny przewodnik dla umiarkowanych paranoików
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka stanowi przyspieszony kurs testowania bezpieczeństwa interfejsów API aplikacji internetowych. Dzięki niej przygotujesz się do testowania interfejsów, wyszukiwania błędów i zwiększania bezpieczeństwa własnoręcznie napisanych interfejsów. Dowiesz się, jak interfejsy REST API działają w środowisku produkcyjnym i jakie problemy wiążą się z ich bezpieczeństwem. Zbudujesz nowoczesne środowisko testowe złożone z programów: Burp Suite, Postman, Kiterunner i OWASP Amass, przydatnych do rekonesansu, analizy punktów końcowych i zakłócania interfejsów. Następnie nauczysz się przeprowadzać ataki na procesy uwierzytelniania, luki w procedurach biznesowych czy typowe słabe punkty interfejsów. Dowiesz się też, jak tworzyć skrypty międzyinterfejsowe, a także jak prowadzić masowe przypisania i wstrzykiwanie danych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Hakowanie interfejsów API. Łamanie interfejsów programowania aplikacji internetowych Hakowanie interfejsów API. Łamanie interfejsów programowania aplikacji internetowych
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz, że w rekurencji nie kryje się żadna magia. Dowiesz się, na czym polega jej działanie i kiedy warto zastosować algorytm rekursywny, a kiedy lepiej tego nie robić. Poznasz szereg klasycznych i mniej znanych algorytmów rekurencyjnych. Pracę z zawartym tu materiałem ułatwią Ci liczne przykłady programów napisanych w Pythonie i JavaScripcie, pokazujące, jak rozwiązywać przeróżne problemy związane z przechodzeniem przez drzewa, kombinatoryką i innymi trudnymi zagadnieniami. Nauczysz się także skutecznie poprawiać wydajność kodu i algorytmów rekurencyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Hakowanie nie zawsze musi być złe. Terminem tym określa się również sprytne sposoby używania sprzętu czy oprogramowania do czegoś nowego. Z kolei etyczne hakowanie polega na zastosowaniu technik ataków do testowania systemu komputerowego, aby znaleźć jego słabe punkty, usunąć je i w ten sposób wzmocnić jego bezpieczeństwo. Opanowanie metod, jakimi posługują się cyberprzestępcy, pozwala zatem zrozumieć naturę zagrożeń w cyfrowym świecie i skutecznie się przed nimi bronić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Go H*ck Yourself. Proste wprowadzenie do obrony przed cyberatakami Go H*ck Yourself. Proste wprowadzenie do obrony przed cyberatakami
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce znajdziesz fascynującą historię Androida, opowiedzianą przez jej bohaterów. Dowiesz się, skąd się wziął pomysł na system operacyjny dla urządzeń mobilnych, kim byli ludzie, którzy zaczęli nad nim pracę, jak powstawał zespół i jakie trudności trzeba było pokonać, aby móc rzucić wyzwanie branży pełnej dużych graczy o mocnej pozycji. Przekonasz się, że warto ocalić od zapomnienia dzieje sprzed premiery wersji 1.0 Androida i poznasz jego późniejsze ― równie fascynujące ― losy. Przeczytasz tu wypowiedzi najważniejszych dla tego projektu ludzi, dzięki którym możliwe było osiągnięcie oszałamiającego sukcesu Androida. To bardzo ciekawa opowieść, napisana z poczuciem humoru, przystępnym językiem (niezbędne słownictwo specjalistyczne zostało wyjaśnione). W efekcie powstała zajmująca i przyjemna w lekturze książka, którą docenią zarówno osoby interesujące się technologią, jak i pasjonaci niezwykłych historii.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Androidy. Zespół, który stworzył system operacyjny Android Androidy. Zespół, który stworzył system operacyjny Android
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Promocja
Poznanie języka to jednak dopiero połowa sukcesu. Musisz też wiedzieć, jakie operacje w systemie wykonuje ten język. Do zbadania, jak działa kompilator i co dzieje się za kulisami, w książce tej wykorzystywana jest płytka rozwojowa Nucleo z niewielkim, tanim mikroukładem ARM. Dowiesz się, jak pracować z systemem, który ma ograniczoną ilość pamięci i funkcji wejścia/wyjścia, ale jego moc wystarcza do przeprowadzania złożonych operacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Język C w programowaniu urządzeń. Praktyczna nauka tworzenia kodu dla systemów wbudowanych Język C w programowaniu urządzeń. Praktyczna nauka tworzenia kodu dla systemów wbudowanych
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
56.55 zł
87.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki temu przewodnikowi zrozumiesz techniki ataków, jak również metody śledcze obrońców. Nauczysz się analizować i śledzić ataki, a także stawiać hipotezy dotyczące ich sprawców. Znajdziesz tu opisy najważniejszych cyberataków, w tym przeprowadzonych na zlecenie rządów. Poznasz świat ukierunkowanych ataków szyfrujących i prób wymuszeń okupu, które sparaliżowały wiele korporacji. Dowiesz się także, w jaki sposób cyberataki służą do zakłócania przebiegu wyborów na całym świecie. Następnie prześledzisz krok po kroku proces analityczny, stosowany przez obrońców do badania każdego etapu cyberkampanii, pozwalający poprawnie zidentyfikować agresora i przygotować się do odpierania kolejnych ataków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Wielu adeptów kodowania ulega złudnemu przekonaniu, że opanowanie jakiegoś języka programowania wystarczy, aby być programistą. Nader często w pośpiechu piszą nieuporządkowany kod, który zawiera mnóstwo powtórzeń i jest kompletnie nieczytelny. Tymczasem prawdziwi mistrzowie programowania pracują inaczej: w pełni skupiają się na jednym aspekcie swoj- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym wprowadzeniem do inżynierii społecznej. Omawia koncepcje psychologiczne leżące u podstaw tej dyscypliny i jej aspekty etyczne. Zaprezentowano tu narzędzie ułatwiające korzystanie z technik inżynierii społecznej w atakach socjotechnicznych. Następnie szczegółowo pokazano etapy złożonego ataku phishingowego, prowadzonego w celu kradzieży danych uwierzytelniających użytkowników. Nie zabrakło opisów sztuczek stosowanych w celu oszukania użytkowników i obrońców. W przewodniku znajdziesz ponadto liczne techniki proaktywnej ochrony zespołu przed atakami socjotechnicznymi, a także strategie szybkiego odtwarzania systemu po udanych atakach. Poznasz również techniczne sposoby kontroli poczty elektronicznej i narzędzia do analizy potencjalnie podejrzanych wiadomości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Socjotechniki w praktyce. Podręcznik etycznego hakera Socjotechniki w praktyce. Podręcznik etycznego hakera
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Ebooka "Arduino. 65 praktycznych projektów" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Arduino. 65 praktycznych projektów" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Arduino. 65 praktycznych projektów" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Arduino. 65 praktycznych projektów (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: dobreprogramy.pl 2014-09-23Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dobra książka – jako porządny nauczyciel dla samouka, kiedy wiedzy szuka
Zacznę od literatury, czyli patrząc z perspektywy jakiegoś tam czasu, kiedy zainteresowałem się Arduino i zgromadziłem już kilka pozycji książkowych w tym temacie, czego absolutnie nie żałuję. Jednak, gdybym miał polecić coś początkującym adeptom tej platformy, to zdecydowanie poleciłbym dwie książki, które w bardzo przystępny sposób wprowadzą każdego do świata elektroniki programowalnej oczywiście, jeżeli zechcą zainwestować trochę czasu na naukę tego co ich autorzy starają się przekazać w treści tam zawartej. Ponadto może, to też ustrzec niektórych przed zjawiskiem występującym często, kiedy mamy dostęp do zbyt wielu materiałów na dany temat, że zamiast konsekwentnie zdobywać nowe wiadomości – rozdział po rozdziale. Stoimy w miejscu, skacząc po rozdziałach poszczególnych książek, bo co za dużo, to niezdrowo. I jak to jest powiedziane w kolejnym przysłowiu - ,, kota można zagłaskać na śmierć” Przy odrobinie umiaru zdecydowanie uzyskamy lepszy efekt w nauce.
Pierwszą książką bez, której dzisiaj nie wyobrażam sobie mojej przygody z Arduino jest napisana przez Johna Boxall'a pozycja pod tytułem ,,Arduino 65 praktycznych projektów” Wydana przez wydawnictwo Helion, a przetłumaczona na język polski w bardo ładny sposób przez pana Mikołaja Szczepaniaka. Jest to książka, w której na jej ponad 422 stronach i 20 rozdziałach znajdziemy wszystkie niezbędne informacje o tym, czym jest Arduino, jakie ma zastosowanie w jaki sposób zainstalować środowisko IDE ( na trzech systemach operacyjnych – Windows, Linux, Mac OS X) Wyjaśnia jak się tym środowiskiem posługiwać, jak pisać szkice nawet nie mając początkowo pojęcia o jakimkolwiek programowaniu, a tym samym nie znając żadnego języka programistycznego.
I tak jak w samym tytule znajdziemy 65 projektów o różnym stopniu trudności ich wykonania, w których znajdują praktyczne zastosowanie różne dostępne na aukcjach gotowe elektroniczne układy, których kilka zaprezentuję w dalszej części tego wpisu. Ogólnie dla mnie ta pozycja książkowa, to czysta poezja gatunku – Żaden inny autor z dotychczas mi znanych nie nazywa pinów na płytce Arduino – wierszami, a ten tak. A, oprócz tego miłego skojarzenia jeszcze trafiła w mój gust sama grafika zdobiąca okładkę książki, czyli taki jak widać blaszany robot, a nie współczesne wyobrażenie humanoida, choćby w stylu terminatora. Właśnie taką mam wizję tej maszyny – jako czytelnik starej daty wychowany na opowiadaniach Isaaca Asimova i trochę też naszego Stanisława Lema.
Drugą książką wartą zainteresowania jest lektura pod tytułem ,, Elektronika od praktyki do teorii” - autor Charles Platt. Pozycja kierowana do osób stawiających pierwsze kroki w świecie elektroniki. Napisana w bardzo interesujący sposób, przez co od samego początku wciąga czytelnika, który powinien chłonąć tam zawartą wiedzę – jak gąbka wodę. Do tego książka posiada bardzo ładną oprawę w postaci kolorowych zdjęć tematycznych. Kończąc te peany przytoczę jeszcze tylko jedno zdanie napisane przez autora tej książki, a oddające w pełni jej przesłanie - ,, … Nie uważam, aby elektronika w wydaniu dla hobbystów musiała być trudna …” A ja ze swojej strony uważam jako początkujący hobbysta, że tej książki nie może zabraknąć w biblioteczce takich ludzi jak ja. Na zakończenie napiszę, że pomimo nieocenionej wartości obu książek – jeżeli będziecie mieli ochotę na ich zakup. Lepiej poszukajcie ofert w sieci, bo na pewno okaże się, że ich cena będzie bardzo konkurencyjna do ceny jaką wystawia ich wydawca, a przecież w 100%, to te same książki.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Arduino Workshop: A Hands-On Introduction with 65 Projects
- Tłumaczenie:
- Mikołaj Szczepaniak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-7999-7, 9788324679997
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-11-25
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-8002-3, 9788324680023
- Data wydania ebooka :
- 2013-11-22 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 16342
- Rozmiar pliku Pdf:
- 13.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 8.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 17.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Elektronika » Arduino
Spis treści książki
- Nieograniczone możliwości (20)
- Popularność (24)
- Części i akcesoria (24)
- Wymagane oprogramowanie (25)
- System Mac OS X (25)
- System Windows XP i nowsze (29)
- System Ubuntu Linux 9.04 i nowsze (33)
- Bezpieczeństwo (36)
- Co dalej? (36)
- Płytka Arduino (37)
- Wprowadzenie do środowiska IDE (42)
- Obszar poleceń (43)
- Obszar tekstu (44)
- Obszar komunikatów (44)
- Tworzenie pierwszego szkicu w środowisku IDE (45)
- Komentarze (45)
- Funkcja setup() (46)
- Sterowanie sprzętem (46)
- Funkcja loop() (47)
- Weryfikacja szkicu (49)
- Wysyłanie i uruchamianie szkicu (50)
- Modyfikowanie szkicu (50)
- Co dalej? (50)
- Planowanie projektów (52)
- Kilka słów o elektryczności (53)
- Natężenie (53)
- Napięcie (53)
- Moc (53)
- Komponenty elektroniczne (53)
- Rezystor (54)
- Dioda LED (57)
- Płytka uniwersalna (58)
- Projekt nr 1: tworzenie fali migających diod LED (61)
- Algorytm (61)
- Sprzęt (61)
- Szkic (61)
- Schemat (62)
- Uruchamianie szkicu (63)
- Stosowanie zmiennych (64)
- Projekt nr 2: powtarzanie instrukcji za pomocą pętli for (65)
- Zmiana jasności diod LED za pomocą modulacji szerokości impulsu (66)
- Projekt nr 3: przykład zastosowania metody PWM (67)
- Dodatkowe komponenty elektroniczne (68)
- Tranzystor (68)
- Dioda prostownicza (69)
- Przekaźnik (70)
- Obwody zasilane wyższym napięciem (71)
- Co dalej? (72)
- Stosowanie schematów obwodów (74)
- Identyfikacja komponentów (75)
- Połączenia na schemacie obwodu (77)
- Analiza przykładowego schematu (77)
- Kondensator (78)
- Mierzenie pojemności kondensatora (78)
- Odczytywanie wartości kondensatorów (79)
- Rodzaje kondensatorów (79)
- Wejście cyfrowe (80)
- Projekt nr 4: przykład użycia cyfrowego wejścia (82)
- Algorytm (82)
- Sprzęt (83)
- Schemat obwodu (83)
- Szkic (87)
- Modyfikowanie szkicu (87)
- Wyjaśnienie szkicu (87)
- Tworzenie stałych za pomocą wyrażenia #define (88)
- Odczytywanie stanu pinów cyfrowych (88)
- Podejmowanie decyzji za pomocą wyrażenia if (88)
- Podejmowanie dodatkowych decyzji za pomocą wyrażeń if-then-else (89)
- Zmienne logiczne (90)
- Operatory porównania (90)
- Łączenie wielu operacji porównania (91)
- Projekt nr 5: sterowanie ruchem samochodowym (92)
- Cel (92)
- Algorytm (93)
- Sprzęt (93)
- Schemat (93)
- Szkic (94)
- Uruchamianie szkicu (97)
- Sygnały analogowe kontra sygnały cyfrowe (98)
- Projekt nr 6: tester baterii (99)
- Cel (99)
- Algorytm (99)
- Sprzęt (100)
- Schemat (100)
- Szkic (100)
- Działania arytmetyczne w systemie Arduino (102)
- Zmienne typu float (102)
- Operatory porównania liczb (103)
- Poprawa precyzji pomiarów sygnału analogowego za pomocą napięcia referencyjnego (103)
- Stosowanie zewnętrznego napięcia referencyjnego (103)
- Stosowanie wewnętrznego napięcia referencyjnego (104)
- Rezystor nastawny (105)
- Brzęczyki piezoelektryczne (106)
- Schemat elementu piezo (107)
- Projekt nr 7: praktyczne wykorzystanie brzęczyka piezo (107)
- Projekt nr 8: budowa szybkiego termometru (108)
- Cel (109)
- Sprzęt (109)
- Schemat (110)
- Szkic (110)
- Doskonalenie szkicu (112)
- Co dalej? (112)
- Projekt nr 9: tworzenie funkcji powtarzającej określone działanie (114)
- Projekt nr 10: tworzenie funkcji ustawiającej liczbę cykli włączania diod (115)
- Tworzenie funkcji zwracającej wartość (116)
- Projekt nr 11: budowa szybkiego termometru z migającymi diodami LED (117)
- Sprzęt (117)
- Schemat (118)
- Szkic (118)
- Wyświetlanie danych odbieranych od płytki Arduino w oknie monitora portu szeregowego (120)
- Monitor portu szeregowego (120)
- Projekt nr 12: wyświetlanie temperatury w oknie monitora portu szeregowego (122)
- Diagnozowanie systemów za pomocą monitora portu szeregowego (123)
- Podejmowanie decyzji za pomocą wyrażeń while (124)
- Konstrukcja do-while (125)
- Wysyłanie danych z monitora portu szeregowego do systemu Arduino (125)
- Projekt nr 13: mnożenie liczby przez dwa (126)
- Zmienne typu long (127)
- Projekt nr 14: stosowanie zmiennych typu long (128)
- Co dalej? (129)
- Generowanie liczb losowych (132)
- Generowanie liczb losowych na podstawie napięcia na wolnym pinie (132)
- Projekt nr 15: tworzenie elektronicznej kostki do gry (134)
- Sprzęt (134)
- Schemat (134)
- Szkic (134)
- Modyfikowanie szkicu (137)
- Krótkie wprowadzenie w świat liczb binarnych (137)
- Zmienne typu byte (137)
- Zwiększanie liczby dostępnych pinów cyfrowych za pomocą rejestrów przesuwających (138)
- Projekt nr 16: tworzenie wyświetlacza liczb binarnych złożonego z diod LED (140)
- Sprzęt (140)
- Łączenie rejestru przesuwającego 74HC595 (140)
- Szkic (142)
- Projekt nr 17: implementacja binarnego quizu (143)
- Algorytm (143)
- Szkic (143)
- Tablice (146)
- Definiowanie tablicy (146)
- Odwoływanie się do wartości w tablicy (147)
- Zapisywanie i odczytywanie danych przechowywanych w tablicach (147)
- Siedmiosegmentowe wyświetlacze LED (148)
- Sterowanie wyświetlaczem LED (150)
- Projekt nr 18: tworzenie wyświetlacza jednocyfrowego (151)
- Sprzęt (151)
- Schemat (151)
- Szkic (151)
- Wyświetlanie dwóch cyfr (153)
- Projekt nr 19: sterowanie dwoma modułami wyświetlaczy siedmiosegmentowych LED (154)
- Sprzęt (154)
- Schemat (154)
- Modulo (155)
- Projekt nr 20: budowa termometru cyfrowego (156)
- Sprzęt (157)
- Szkic (157)
- Moduły wyświetlaczy matrycowych LED (158)
- Schemat obwodu wyświetlacza matrycowego LED (159)
- Łączenie obwodu (161)
- Arytmetyka bitowa (161)
- Operator koniunkcji bitowej (162)
- Operator alternatywy bitowej (162)
- Operator bitowej alternatywy wykluczającej (163)
- Operator negacji bitowej (163)
- Operatory bitowego przesunięcia w lewo i w prawo (163)
- Projekt nr 21: tworzenie wyświetlacza matrycowego LED (164)
- Projekt nr 22: wyświetlanie obrazów na wyświetlaczu matrycowym LED (165)
- Projekt nr 23: wyświetlanie obrazu na wyświetlaczu matrycowym LED (167)
- Projekt nr 24: prezentacja animacji na wyświetlaczu matrycowym LED (169)
- Szkic (169)
- Co dalej? (170)
- Znakowe moduły LCD (172)
- Obsługa znakowego modułu LCD w szkicu (173)
- Wyświetlanie tekstu (174)
- Wyświetlanie zmiennych i liczb (175)
- Projekt nr 25: definiowanie znaków niestandardowych (176)
- Graficzne moduły LCD (178)
- Łączenie graficznego modułu LCD (179)
- Stosowanie modułu LCD (179)
- Sterowanie wyświetlaczem (180)
- Projekt nr 26: funkcje tekstowe w praktyce (180)
- Tworzenie złożonych efektów wizualnych (181)
- Projekt nr 27: budowa szybkiego termometru z wyświetlaną historią (183)
- Algorytm (183)
- Sprzęt (183)
- Szkic (184)
- Wynik (185)
- Modyfikowanie szkicu (186)
- Co dalej? (186)
- Moduły (188)
- Płytka prototypowa ProtoShield (190)
- Projekt nr 28: tworzenie modułu niestandardowego z ośmioma diodami LED (191)
- Sprzęt (192)
- Schemat (192)
- Układ płytki prototypowej ProtoShield (192)
- Projekt (193)
- Lutowanie komponentów (194)
- Modyfikacja modułu niestandardowego (195)
- Rozszerzanie szkiców za pomocą bibliotek (196)
- Importowanie bibliotek dla modułów (196)
- Karty pamięci microSD (201)
- Testowanie karty microSD (201)
- Projekt nr 29: zapisywanie danych na karcie pamięci (202)
- Projekt nr 30: budowa urządzenia rejestrującego temperaturę (205)
- Sprzęt (205)
- Szkic (205)
- Zarządzanie czasem wykonywania aplikacji za pomocą funkcji millis() i micros() (208)
- Projekt nr 31: budowa stopera (210)
- Sprzęt (210)
- Schemat obwodu (210)
- Szkic (210)
- Przerwania (213)
- Tryby przerwań (213)
- Konfiguracja przerwań (214)
- Aktywowanie i dezaktywowanie przerwań (214)
- Projekt nr 32: stosowanie przerwań (214)
- Szkic (214)
- Co dalej? (216)
- Stosowanie klawiatury numerycznej (217)
- Łączenie klawiatury numerycznej (218)
- Programowanie obsługi klawiatury numerycznej (219)
- Testowanie szkicu (220)
- Podejmowanie decyzji za pomocą konstrukcji switch-case (220)
- Projekt nr 33: tworzenie zamka sterowanego klawiaturą numeryczną (221)
- Szkic (221)
- Działanie szkicu (223)
- Testowanie szkicu (223)
- Co dalej? (224)
- Ekrany dotykowe (226)
- Łączenie ekranu dotykowego (226)
- Projekt nr 34: adresowanie obszarów na ekranie dotykowym (227)
- Sprzęt (227)
- Szkic (227)
- Testowanie szkicu (229)
- Odwzorowywanie punktów dotknięcia ekranu (229)
- Projekt nr 35: budowa dwustanowego przełącznika dotykowego (230)
- Szkic (231)
- Działanie szkicu (232)
- Testowanie szkicu (233)
- Projekt nr 36: budowa przełącznika dotykowego podzielonego na trzy obszary (233)
- Mapa ekranu dotykowego (233)
- Szkic (234)
- Działanie szkicu (235)
- Co dalej? (236)
- Projekt nr 37: budowa własnej platformy Arduino na płytce uniwersalnej (238)
- Sprzęt (238)
- Schemat obwodu (241)
- Uruchamianie szkicu testowego (244)
- Bogata rodzina płytek Arduino (247)
- Płytka Arduino Uno (249)
- Płytka Freetronics Eleven (249)
- Płytka Freeduino (250)
- Płytka Boarduino (250)
- Płytka Arduino Nano (251)
- Płytka Arduino LilyPad (251)
- Płytka Arduino Mega 2560 (252)
- Płytka Freetronics EtherMega (253)
- Płytka Arduino Due (253)
- Co dalej? (254)
- Wprawianie urządzeń w ruch za pomocą silników wykonawczych (256)
- Wybór silnika wykonawczego (256)
- Łączenie silnika wykonawczego (257)
- Uruchamianie silnika wykonawczego (257)
- Projekt nr 38: budowa termometru analogowego (259)
- Sprzęt (259)
- Schemat (259)
- Szkic (260)
- Stosowanie silników elektrycznych (261)
- Tranzystor Darlingtona TIP120 (262)
- Projekt nr 39: sterowanie silnikiem (262)
- Sprzęt (262)
- Schemat (263)
- Szkic (264)
- Projekt nr 40: budowa robota gąsienicowego i sterowanie tym robotem (265)
- Sprzęt (265)
- Schemat (267)
- Szkic (270)
- Wykrywanie kolizji (272)
- Projekt nr 41: wykrywanie kolizji robota za pomocą mikroprzełącznika (272)
- Schemat (273)
- Szkic (273)
- Czujniki odległości na podczerwień (276)
- Łączenie obwodu (276)
- Testowanie czujnika odległości na podczerwień (276)
- Projekt nr 42: wykrywanie kolizji robota za pomocą czujnika odległości na podczerwień (279)
- Ultradźwiękowe czujniki odległości (281)
- Łączenie czujnika ultradźwiękowego (282)
- Stosowanie czujnika ultradźwiękowego (282)
- Testowanie ultradźwiękowego czujnika odległości (282)
- Projekt nr 43: wykrywanie kolizji robota za pomocą ultradźwiękowego czujnika odległości (284)
- Szkic (284)
- Co dalej? (287)
- Czym jest GPS? (290)
- Testowanie modułu GPS (291)
- Projekt nr 44: budowa prostego odbiornika GPS (293)
- Sprzęt (293)
- Szkic (294)
- Wyświetlanie położenia na ekranie LCD (295)
- Projekt nr 45: budowa precyzyjnego zegara korzystającego z systemu GPS (296)
- Sprzęt (296)
- Szkic (296)
- Projekt nr 46: rejestrowanie położenia ruchomego obiektu w czasie (298)
- Sprzęt (298)
- Szkic (298)
- Wyświetlanie zarejestrowanych lokalizacji na mapie (300)
- Co dalej? (302)
- Stosowanie niedrogich modułów komunikacji bezprzewodowej (304)
- Projekt nr 47: zdalne, bezprzewodowe sterowanie urządzeniem (305)
- Sprzęt składający się na obwód nadajnika (305)
- Schemat nadajnika (306)
- Sprzęt składający się na obwód odbiornika (306)
- Schemat odbiornika (306)
- Szkic nadajnika (308)
- Szkic odbiornika (309)
- Moduły bezprzewodowego przesyłania danych XBee - większy zasięg i szybsza transmisja (310)
- Projekt nr 48: transmisja danych za pomocą modułów XBee (312)
- Szkic (312)
- Konfiguracja komputera pod kątem odbierania danych (313)
- Projekt nr 49: budowa zdalnie sterowanego termometru (314)
- Sprzęt (314)
- Układ urządzenia (315)
- Szkic (315)
- Obsługa urządzenia (317)
- Co dalej? (317)
- Czym jest podczerwień? (319)
- Przygotowanie do użycia podczerwieni (320)
- Odbiornik podczerwieni (320)
- Pilot (321)
- Szkic testowy (321)
- Testowanie układu (322)
- Projekt nr 50: zdalne sterowanie systemem Arduino na podczerwień (323)
- Sprzęt (323)
- Szkic (323)
- Rozszerzanie szkicu (325)
- Projekt nr 51: budowa zdalnie sterowanego robota (325)
- Sprzęt (325)
- Szkic (326)
- Co dalej? (328)
- Wewnętrzna budowa urządzeń RFID (330)
- Testowanie sprzętu (331)
- Schemat (331)
- Testowanie schematu (331)
- Projekt nr 52: budowa prostego systemu kontroli dostępu na bazie technologii RFID (333)
- Szkic (333)
- Działanie szkicu (335)
- Zapisywanie danych we wbudowanej pamięci EEPROM systemu Arduino (336)
- Odczytywanie i zapisywanie danych w pamięci EEPROM (337)
- Projekt nr 53: budowa systemu kontroli dostępu RFID z pamięcią "ostatniej akcji" (338)
- Szkic (338)
- Działanie szkicu (341)
- Co dalej? (341)
- Magistrala I2C (344)
- Projekt nr 54: stosowanie zewnętrznej pamięci EEPROM (346)
- Sprzęt (346)
- Schemat (346)
- Szkic (347)
- Wynik (349)
- Projekt nr 55: stosowanie układu ekspandera portów (350)
- Sprzęt (350)
- Schemat (350)
- Szkic (352)
- Magistrala SPI (353)
- Łączenie pinów (353)
- Implementacja obsługi magistrali SPI (354)
- Wysyłanie danych do urządzenia SPI (355)
- Projekt nr 56: stosowanie cyfrowego rezystora nastawnego (356)
- Sprzęt (356)
- Schemat (357)
- Szkic (357)
- Co dalej? (359)
- Łączenie modułu RTC (362)
- Projekt nr 57: wyświetlanie daty i godziny na podstawie zegara czasu rzeczywistego (362)
- Sprzęt (363)
- Szkic (363)
- Działanie szkicu (365)
- Projekt nr 58: tworzenie prostego zegara cyfrowego (367)
- Sprzęt (368)
- Szkic (368)
- Działanie szkicu i generowane wyniki (371)
- Projekt nr 59: budowa systemu kontroli czasu pracy na bazie technologii RFID (371)
- Sprzęt (372)
- Szkic (373)
- Działanie szkicu (377)
- Co dalej? (377)
- Czego potrzebujemy? (379)
- Projekt nr 60: budowa zdalnej stacji monitoringu (381)
- Sprzęt (381)
- Szkic (381)
- Rozwiązywanie problemów (384)
- Działanie szkicu (385)
- Projekt nr 61: ćwierkające Arduino (386)
- Sprzęt (386)
- Szkic (386)
- Sterowanie systemem Arduino za pośrednictwem strony internetowej (388)
- Projekt nr 62: konfiguracja usługi Teleduino i zdalne sterowanie systemem Arduino (389)
- Sprzęt (389)
- Szkic (389)
- Zdalne sterowanie systemem Arduino (391)
- Co dalej? (392)
- Sprzęt (394)
- Przygotowanie modułu zasilania (395)
- Konfigurowanie i testowanie sprzętu (396)
- Zmiana częstotliwości pracy (398)
- Projekt nr 63: budowa dzwoniącego Arduino (400)
- Sprzęt (400)
- Schemat (401)
- Szkic (401)
- Działanie szkicu (402)
- Projekt nr 64: budowa systemu Arduino wysyłającego SMS-y (403)
- Szkic (403)
- Działanie szkicu (404)
- Projekt nr 65: konfiguracja systemu sterowanego za pomocą wiadomości SMS (405)
- Sprzęt (405)
- Schemat (405)
- Szkic (405)
- Działanie szkicu (408)
- Co dalej? (408)
Podziękowania (17)
1. Wprowadzenie (19)
2. Pierwsze spojrzenie na płytkę Arduino i środowisko IDE (37)
3. Pierwsze kroki (51)
4. Elementy składowe obwodów (73)
5. Praca z funkcjami (113)
6. Liczby, zmienne i działania arytmetyczne (131)
7. Wyświetlacze ciekłokrystaliczne (171)
8. Rozszerzanie możliwości platformy Arduino (187)
9. Klawiatury numeryczne (217)
10. Odczytywanie danych wejściowych użytkownika za pośrednictwem ekranów dotykowych (225)
11. Rodzina produktów Arduino (237)
12. Silniki i ruch (255)
13. Stosowanie systemu GPS na platformie Arduino (289)
14. Bezprzewodowe przesyłanie danych (303)
15. Zdalne sterowanie za pomocą podczerwieni (319)
16. Odczytywanie etykiet RFID (329)
17. Magistrale danych (343)
18. Zegary czasu rzeczywistego (361)
19. Internet (379)
20. Komunikacja w sieci telefonii komórkowej (393)
Skorowidz (411)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz od podstaw Gita i GitLaba. Dowiesz się, jak skonfigurować runnery GitLaba, a także jak tworzyć i konfigurować potoki dla różnych etapów cyklu rozwoju oprogramowania. Poznasz zasady interpretacji wyników potoków w GitLabie. Nauczysz się też wdrażania kodu w różnych środowiskach i korzystania z wielu zaawansowanych funkcji, takich jak łączenie GitLaba z Terraformem, klastrami Kubernetes czy uruchamianie i poprawa wydajności potoków. Skorzystasz ponadto z licznych przykładów i studiów przypadków, dzięki którym za pomocą potoków CI/CD zautomatyzujesz wszystkie etapy DevOps do budowy i wdrażania kodu o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet) Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet)
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
161.85 zł
249.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To czwarte, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika poświęconego zastosowaniu uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów w analizie danych. Dzięki książce dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o wstępnym przetwarzaniu danych, znajdowaniu kluczowych spostrzeżeń, prognozowaniu i wizualizowaniu odkryć. W tym wydaniu dodano kilka nowych rozdziałów dotyczących data science i niektórych trudniejszych zagadnień, takich jak zaawansowane przygotowywanie danych, budowanie lepiej uczących się modeli i praca z big data. Znalazło się tu także omówienie etycznych aspektów uczenia maszynowego i wprowadzenie do uczenia głębokiego. Treść została zaktualizowana do wersji 4.0.0 języka R.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią przede wszystkim inżynierowie oprogramowania, programiści i administratorzy systemów, którzy muszą szybko zrozumieć praktyki DevOps. Znajdziesz tu bezcenną wiedzę, która ułatwi Ci efektywną pracę z nowoczesnym stosem aplikacji i sprawne przystąpienie do zadań związanych z DevOps. Poznasz najważniejsze praktyki stosowane podczas projektowania bezpiecznych i stabilnych systemów — implementację infrastruktury jako kodu (IaC) i rozwiązania z zakresu zarządzania konfiguracją. Zagłębisz się w tematy pobierania informacji o stanie systemu i definiowania powiadomień, gdy coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Lektura pozwoli Ci przyswoić zagadnienia związane z konteneryzacją i przygotowaniem zautomatyzowanego potoku ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD), dzięki czemu skompilujesz, przetestujesz i wdrożysz kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Arduino. 65 praktycznych projektów John Boxall (16) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(11)
(2)
(2)
(0)
(0)
(1)
więcej opinii
ukryj opinie