Arduino. 65 praktycznych projektów John Boxall
- Niedostępna
- Promocja 2za1
- Autor:
- John Boxall
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 16
- Stron:
- 424
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Arduino. 65 praktycznych projektów
Twój przewodnik po świecie Arduino!
Arduino to platforma, dzięki której świat elektroniki zyskał wiele nowych, ciekawych rozwiązań i możliwości. Prostota obsługi, świetna dokumentacja oraz specjalnie zaprojektowane środowisko do tworzenia oprogramowania sprawiły, że projekt ten zdobył tysiące sympatyków. Taki sukces przełożył się na ilość dostępnych akcesoriów oraz instrukcji, dzięki którym możesz zbudować dowolny układ elektroniczny.
W tej książce zebrano 65 interesujących projektów o zróżnicowanym stopniu trudności. Dzięki nim błyskawicznie opanujesz zasady wykorzystania platformy oraz zbudujesz urządzenia, które przydadzą Ci się w codziennym użyciu. Pierwsze projekty pozwolą Ci zapoznać się z Arduino - jeden z nich polega na przykład na tworzeniu fali migających diod LED. Wykonanie kolejnych pozwoli Ci osiągnąć wyższy stopień wtajemniczenia: sterowanie ruchem samochodowym, testowanie baterii, elektroniczna kostka do gry, pomiar temperatury czy wykorzystanie systemu GPS to tylko niektóre z nich. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla wszystkich, którzy chcą poznać tajniki platformy Arduino i zbudować niesamowite układy elektroniczne.
Zbuduj swój własny:
- tester baterii
- odbiornik GPS
- termometr cyfrowy
- stoper
- czytnik RFID
Genialna lektura dla każdego pasjonata elektroniki!
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Witaj w internecie rzeczy! Tutaj możliwości ogranicza jedynie Twoja wyobraźnia - a także to, czy potrafisz sprawnie się poruszać po świecie, którym rządzą mikrokontrolery. Dzisiejsze rozwiązania stosowane w modelach IoT stanowią klucz do zrozumienia i kształtowania przyszłości. Stosowane w nich układy ESP8266 i ESP32 wyróżniają się wszechstronnością, niskim kosztem i potężną mocą obliczeniową. To czyni je idealnym narzędziem dla entuzjastów, hobbystów i profesjonalistów pragnących testować swoje pomysły w praktyce.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
To drugie, starannie zaktualizowane wydanie przewodnika po programowaniu Arduino, przeznaczonego dla osób, które opanowały podstawy i chcą zdobyć umiejętności na wyższym, profesjonalnym poziomie. W książce dodatkowo ujęto zagadnienia wykorzystania Arduino do komunikacji z urządzeniami szeregowymi oraz z internetem rzeczy (IoT). Dowiesz się również, jak używać środowiska programistycznego Arduino do programowania kompatybilnych płytek. Prezentowane treści zostały zilustrowane praktycznymi przykładami stosowania omówionych technik. Nie zabrakło licznych kodów do pobrania, które ułatwią Ci pracę z nawet bardzo ambitnymi projektami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Książka stanowi zbiór ponad dwustu receptur ułatwiających wykorzystanie potencjału Arduino 1.8. Jest dostosowana do potrzeb osób, które chcą po prostu szybko znaleźć rozwiązanie problemu ze sprzętem czy z kodem. Zawiera informacje potrzebne do pomyślnej realizacji szerokiej gamy projektów oraz dostosowania ich do szczególnych potrzeb. Nie ma tu przydługawych rozważań teoretycznych, za to są wskazówki pozwalające na błyskawiczne napisanie działającego kodu. Praktyczne receptury umożliwiające wykonanie wielu popularnych zadań przydadzą się zarówno adeptom Arduino, jak i doświadczonym programistom, którzy chcą skutecznie korzystać z niskopoziomowych zasobów kontrolera AVR.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem popularnego podręcznika programowania dla osób, które chcą zacząć swoją przygodę z Arduino. Skorzystasz z niej nawet wtedy, gdy nie masz pojęcia o programowaniu. Wystarczy zestaw Arduino i ochota do pracy twórczej, aby wykonać urządzenie do sterowania oświetleniem, zarządzania energią wytwarzaną przez panele słoneczne, tablicę do wyświetlania komunikatów i wiele innych ciekawych projektów. Dzięki przejrzystym wskazówkom i wyjaśnieniom już wkrótce przekonasz się, że programowanie Arduino jest czynnością prostą i przyjemną, a błędów wynikających z wadliwego kodu można łatwo uniknąć. Gruntowna znajomość podstaw języka C będzie dodatkową korzyścią, którą zyskasz dzięki tej książce.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Niniejsza książka jest solidnym punktem wyjścia dla elektroników amatorów i osób pragnących zająć się tą dziedziną profesjonalnie. Szczególnie ważnym elementem książki jest omówienie podstaw elektroniki oraz zagadnień stosowania mikrokontrolerów, tworzenia zasilaczy różnego rodzaju, używania odpowiednich tranzystorów do różnych celów, stosowania analogowych i cyfrowych układów scalonych, a także budowania projektów i prototypów oraz posługiwania się sprzętem badawczym. Książkę zorganizowano w ten sposób, aby ułatwić szybkie odnalezienie potrzebnego zagadnienia i skorzystanie z odpowiedniego przepisu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Arduino od podstaw to praktyczny przewodnik adresowany do wszystkich, którzy chcą się zapoznać z możliwościami urządzenia - od tych, którzy dotąd nie mieli styczności z komputerami jednopłytkowymi, po tych bardziej zaawansowanych. Począwszy od podstaw, jak również przedstawienia możliwości i potencjalnych zastosowań, książka wprowadza w konkretne zagadnienia, w tym programowanie kontrolera. W przystępny sposób wyjaśnia konstrukcję Arduino i działanie zintegrowanego środowiska programistycznego, pozwala również na stworzenie swoich pierwszych projektów.- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto proste na pierwszy rzut oka pytanie: jak można realizować podstawowe pomiary za pomocą Arduino, Raspberry Pi lub komputera PC? W większości przypadków rzeczywiście potrafimy wykorzystywać mikrokontrolery, czujniki i umiejętności programistyczne w celu gromadzenia danych. W tej książce autor poszedł jednak o krok dalej i zaprezentował, jak można- PDF + ePub pkt
(63,61 zł najniższa cena z 30 dni)
63.61 zł
89.99 zł (-29%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest przystępnym wprowadzeniem do skomplikowanego świata, w którym za pomocą techniki TinyML wdraża się głębokie uczenie maszynowe w systemach wbudowanych. Nie musisz mieć żadnego doświadczenia z zakresu uczenia maszynowego czy pracy z mikrokontrolerami. W książce wyjaśniono, jak można trenować modele na tyle małe, by mogły działać w każdym środowisku — również Arduino. Dokładnie opisano sposoby użycia techniki TinyML w tworzeniu systemów wbudowanych opartych na zastosowaniu ucze nia maszynowego. Zaprezentowano też kilka ciekawych projektów, na przykład dotyczący budowy urządzenia rozpoznającego mowę, magicznej różdżki reagującej na gesty, a także rozszerzenia możliwości kamery o wykrywanie ludzi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce łatwo wkroczysz w pasjonujący świat elektroniki, nowych technologii i internetu rzeczy. Równolegle z poznawaniem podstaw teoretycznych będziesz tworzyć proste obwody i przełączniki, aby stopniowo zajmować się coraz bardziej złożonymi projektami. Dowiesz się, jak korzystać z płytki Arduino i tworzyć programy sterujące zbudowanymi przez Ciebie urządzeniami. Nauczysz się w bezpieczny sposób podłączać te urządzenia do internetu. Zawarte tutaj wskazówki nie tylko ułatwią Ci eksperymentowanie, ale także pozwolą uniknąć często popełnianych błędów. Wśród przykładów opisanych w książce znajdziesz projekty służące do poważnych zadań, ale również takie, które przede wszystkim są zabawne i pozwalają na rozwinięcie kreatywności!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Oto zaktualizowane i rozszerzone wydanie książki, dzięki której poznasz wybrane zagadnienia z dziedziny fizyki, elektroniki i cyfrowego projektowania. Omówiono też podstawy algorytmów i charakterystyczne dla Arduino koncepcje programistyczne. Znalazły się tu zaktualizowane projekty i nowe tematy, takie jak łączność bezprzewodowa czy silniki krokowe, oraz dużo więcej wiadomości związanych z elektrotechniką i projektowaniem produktu. Dowiesz się, jak łączyć ze sobą różne elementy, a także jak czytać schematy i w jaki sposób dobierać odpowiednią część dla konkretnego projektu. Nauczysz się projektować i tworzyć kompletny kod. Przekonasz się, że przedstawione tu praktyki z zakresu elektrotechniki, projektowania systemów i programowania można szeroko stosować, również poza światem Arduino.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Koncepcje te zostały przystępnie wyjaśnione właśnie w tej książce. W szczególności zapoznasz się z praktycznymi aspektami probabilistyki, statystyki, algebry liniowej i rachunku różniczkowego. Prezentacji tych zagadnień towarzyszą fragmenty kodu w Pythonie i praktyczne przykłady zastosowań w uczeniu głębokim. Rozpoczniesz od zapoznania się z podstawami, takimi jak twierdzenie Bayesa, a następnie przejdziesz do bardziej zaawansowanych zagadnień, w tym uczenia sieci neuronowych przy użyciu wektorów, macierzy i pochodnych. Dwa ostatnie rozdziały dadzą Ci szansę użycia nowej wiedzy do zaimplementowania propagacji wstecznej i metody gradientu prostego — dwóch podstawowych algorytmów napędzających rozwój sztucznej inteligencji.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Książka jest przystępnym przewodnikiem po zastosowaniu języka SQL w procesie uzyskiwania informacji zawartych w danych. Zaczniesz od przyswojenia podstawowej wiedzy o bazach danych i SQL, a następnie przystąpisz do analizy prawdziwych zbiorów danych, takich jak demografia spisu ludności w Stanach Zjednoczonych, przejazdy taksówek w Nowym Jorku i szczegóły z krajowego katalogu targów rolniczych. Dzięki ćwiczeniom i przykładom zamieszczonym w każdym rozdziale szybko zaznajomisz się ze wszystkimi, również najnowszymi, narzędziami niezbędnymi do budowania zaawansowanych baz danych PostgreSQL. Zrozumiesz również, jak w szybki i efektywny sposób dane pozwalają zdobyć potrzebne informacje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce ta trudna sztuka musi Ci się udać! Znajdziesz tu gruntowne, a przy tym zabawne wprowadzenie do tworzenia i używania struktur danych. Naukę oprzesz na przejrzystych schematach i dowcipnych porównaniach, aby już wkrótce móc tworzyć wydajniejszy i elastyczny kod. Nieistotne, jakim językiem programowania się posługujesz — podczas lektury zaimplementujesz za pomocą pseudokodu kilkanaście głównych struktur danych, w tym stosy, filtry Blooma, drzewa czwórkowe i grafy. Fantazyjne przykłady ułatwią Ci intuicyjne posługiwanie się tymi strukturami danych. Dowiesz się, jak indeksować przedmioty kolekcjonerskie, optymalizować wyszukiwanie za pomocą latającej wiewiórki, a nawet jak znaleźć najbliższy kubek kawy!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce dowiesz się, jak testować zabezpieczenia API GraphQL technikami ofensywnymi, takimi jak testy penetracyjne. Zdobędziesz i ugruntujesz wiedzę o GraphQL, niezbędną dla analityka bezpieczeństwa czy inżyniera oprogramowania. Nauczysz się skutecznie atakować API GraphQL, co pozwoli Ci wzmocnić procedury, stosować zautomatyzowane testy bezpieczeństwa w potoku ciągłej integracji i wdrażania, a ponadto efektywnie weryfikować mechanizmy zabezpieczeń. Zapoznasz się również z raportami o znalezionych lukach w zabezpieczeniach i przejrzysz kod exploitów, a także przekonasz się, jak wielki wpływ wywierają na działalność przedsiębiorstw.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce omówiono wewnętrzny sposób działania frameworka Kubernetes i pokazano, jak za jego pomocą budować wydajne, niezawodne i odporne na awarie aplikacje natywnej chmury. Dowiesz się, jak kontenery używają przestrzeni nazw w celu izolowania procesów, a także jak korzystają z funkcjonalności ograniczania zasobów, aby zagwarantować, że proces będzie się opierał jedynie na tych, które zostały mu przydzielone. Nauczysz się instalować klaster Kubernetes, wdrażać kontenery i zrozumiesz, na czym polega przepływ pakietów między kontenerami w sieci hosta. Ponadto poznasz strategie tworzenia i uruchamiania kontenerów, które zapewnią oprogramowaniu optymalną wydajność, jak również sposoby identyfikowania i usuwania potencjalnych problemów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Rozwiązanie problemu znajdziesz w tej książce. Została ona napisana specjalnie z myślą o osobach, które administrują małymi sieciami, dysponują niewielkim budżetem i ograniczonym wsparciem profesjonalistów. Dzięki niej zrozumiesz podstawy zabezpieczania łączności sieciowej i poznasz sposoby zabezpieczania sieci przy niewielkim nakładzie pieniędzy i czasu. Opanujesz uznane techniki hartowania systemów, takie jak mapowanie sieci, śledzenie stanu urządzeń i rozpoznawanie nietypowej aktywności, która może sygnalizować atak. Zagłębisz się w sposoby eliminowania luk w zabezpieczeniach i zapobiegania dostępowi do urządzeń mobilnych i stacjonarnych, a nawet punktów końcowych IoT. Dowiesz się też, jak wdrażać własne strategie backupu, a także wykrywać i blokować złośliwe oprogramowanie i ransomware.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka stanowi przyspieszony kurs testowania bezpieczeństwa interfejsów API aplikacji internetowych. Dzięki niej przygotujesz się do testowania interfejsów, wyszukiwania błędów i zwiększania bezpieczeństwa własnoręcznie napisanych interfejsów. Dowiesz się, jak interfejsy REST API działają w środowisku produkcyjnym i jakie problemy wiążą się z ich bezpieczeństwem. Zbudujesz nowoczesne środowisko testowe złożone z programów: Burp Suite, Postman, Kiterunner i OWASP Amass, przydatnych do rekonesansu, analizy punktów końcowych i zakłócania interfejsów. Następnie nauczysz się przeprowadzać ataki na procesy uwierzytelniania, luki w procedurach biznesowych czy typowe słabe punkty interfejsów. Dowiesz się też, jak tworzyć skrypty międzyinterfejsowe, a także jak prowadzić masowe przypisania i wstrzykiwanie danych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce zrozumiesz, że w rekurencji nie kryje się żadna magia. Dowiesz się, na czym polega jej działanie i kiedy warto zastosować algorytm rekursywny, a kiedy lepiej tego nie robić. Poznasz szereg klasycznych i mniej znanych algorytmów rekurencyjnych. Pracę z zawartym tu materiałem ułatwią Ci liczne przykłady programów napisanych w Pythonie i JavaScripcie, pokazujące, jak rozwiązywać przeróżne problemy związane z przechodzeniem przez drzewa, kombinatoryką i innymi trudnymi zagadnieniami. Nauczysz się także skutecznie poprawiać wydajność kodu i algorytmów rekurencyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Hakowanie nie zawsze musi być złe. Terminem tym określa się również sprytne sposoby używania sprzętu czy oprogramowania do czegoś nowego. Z kolei etyczne hakowanie polega na zastosowaniu technik ataków do testowania systemu komputerowego, aby znaleźć jego słabe punkty, usunąć je i w ten sposób wzmocnić jego bezpieczeństwo. Opanowanie metod, jakimi posługują się cyberprzestępcy, pozwala zatem zrozumieć naturę zagrożeń w cyfrowym świecie i skutecznie się przed nimi bronić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%)
Ebooka "Arduino. 65 praktycznych projektów" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Recenzje książki: Arduino. 65 praktycznych projektów (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: dobreprogramy.pl 2014-09-23Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dobra książka – jako porządny nauczyciel dla samouka, kiedy wiedzy szuka
Zacznę od literatury, czyli patrząc z perspektywy jakiegoś tam czasu, kiedy zainteresowałem się Arduino i zgromadziłem już kilka pozycji książkowych w tym temacie, czego absolutnie nie żałuję. Jednak, gdybym miał polecić coś początkującym adeptom tej platformy, to zdecydowanie poleciłbym dwie książki, które w bardzo przystępny sposób wprowadzą każdego do świata elektroniki programowalnej oczywiście, jeżeli zechcą zainwestować trochę czasu na naukę tego co ich autorzy starają się przekazać w treści tam zawartej. Ponadto może, to też ustrzec niektórych przed zjawiskiem występującym często, kiedy mamy dostęp do zbyt wielu materiałów na dany temat, że zamiast konsekwentnie zdobywać nowe wiadomości – rozdział po rozdziale. Stoimy w miejscu, skacząc po rozdziałach poszczególnych książek, bo co za dużo, to niezdrowo. I jak to jest powiedziane w kolejnym przysłowiu - ,, kota można zagłaskać na śmierć” Przy odrobinie umiaru zdecydowanie uzyskamy lepszy efekt w nauce.
Pierwszą książką bez, której dzisiaj nie wyobrażam sobie mojej przygody z Arduino jest napisana przez Johna Boxall'a pozycja pod tytułem ,,Arduino 65 praktycznych projektów” Wydana przez wydawnictwo Helion, a przetłumaczona na język polski w bardo ładny sposób przez pana Mikołaja Szczepaniaka. Jest to książka, w której na jej ponad 422 stronach i 20 rozdziałach znajdziemy wszystkie niezbędne informacje o tym, czym jest Arduino, jakie ma zastosowanie w jaki sposób zainstalować środowisko IDE ( na trzech systemach operacyjnych – Windows, Linux, Mac OS X) Wyjaśnia jak się tym środowiskiem posługiwać, jak pisać szkice nawet nie mając początkowo pojęcia o jakimkolwiek programowaniu, a tym samym nie znając żadnego języka programistycznego.
I tak jak w samym tytule znajdziemy 65 projektów o różnym stopniu trudności ich wykonania, w których znajdują praktyczne zastosowanie różne dostępne na aukcjach gotowe elektroniczne układy, których kilka zaprezentuję w dalszej części tego wpisu. Ogólnie dla mnie ta pozycja książkowa, to czysta poezja gatunku – Żaden inny autor z dotychczas mi znanych nie nazywa pinów na płytce Arduino – wierszami, a ten tak. A, oprócz tego miłego skojarzenia jeszcze trafiła w mój gust sama grafika zdobiąca okładkę książki, czyli taki jak widać blaszany robot, a nie współczesne wyobrażenie humanoida, choćby w stylu terminatora. Właśnie taką mam wizję tej maszyny – jako czytelnik starej daty wychowany na opowiadaniach Isaaca Asimova i trochę też naszego Stanisława Lema.
Drugą książką wartą zainteresowania jest lektura pod tytułem ,, Elektronika od praktyki do teorii” - autor Charles Platt. Pozycja kierowana do osób stawiających pierwsze kroki w świecie elektroniki. Napisana w bardzo interesujący sposób, przez co od samego początku wciąga czytelnika, który powinien chłonąć tam zawartą wiedzę – jak gąbka wodę. Do tego książka posiada bardzo ładną oprawę w postaci kolorowych zdjęć tematycznych. Kończąc te peany przytoczę jeszcze tylko jedno zdanie napisane przez autora tej książki, a oddające w pełni jej przesłanie - ,, … Nie uważam, aby elektronika w wydaniu dla hobbystów musiała być trudna …” A ja ze swojej strony uważam jako początkujący hobbysta, że tej książki nie może zabraknąć w biblioteczce takich ludzi jak ja. Na zakończenie napiszę, że pomimo nieocenionej wartości obu książek – jeżeli będziecie mieli ochotę na ich zakup. Lepiej poszukajcie ofert w sieci, bo na pewno okaże się, że ich cena będzie bardzo konkurencyjna do ceny jaką wystawia ich wydawca, a przecież w 100%, to te same książki.
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Arduino Workshop: A Hands-On Introduction with 65 Projects
- Tłumaczenie:
- Mikołaj Szczepaniak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-7999-7, 9788324679997
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-11-25
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-8002-3, 9788324680023
- Data wydania ebooka :
-
2013-11-22
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 16342
- Rozmiar pliku Pdf:
- 13.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 8.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 17.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Elektronika » Arduino
Spis treści książki
- Nieograniczone możliwości (20)
- Popularność (24)
- Części i akcesoria (24)
- Wymagane oprogramowanie (25)
- System Mac OS X (25)
- System Windows XP i nowsze (29)
- System Ubuntu Linux 9.04 i nowsze (33)
- Bezpieczeństwo (36)
- Co dalej? (36)
- Płytka Arduino (37)
- Wprowadzenie do środowiska IDE (42)
- Obszar poleceń (43)
- Obszar tekstu (44)
- Obszar komunikatów (44)
- Tworzenie pierwszego szkicu w środowisku IDE (45)
- Komentarze (45)
- Funkcja setup() (46)
- Sterowanie sprzętem (46)
- Funkcja loop() (47)
- Weryfikacja szkicu (49)
- Wysyłanie i uruchamianie szkicu (50)
- Modyfikowanie szkicu (50)
- Co dalej? (50)
- Planowanie projektów (52)
- Kilka słów o elektryczności (53)
- Natężenie (53)
- Napięcie (53)
- Moc (53)
- Komponenty elektroniczne (53)
- Rezystor (54)
- Dioda LED (57)
- Płytka uniwersalna (58)
- Projekt nr 1: tworzenie fali migających diod LED (61)
- Algorytm (61)
- Sprzęt (61)
- Szkic (61)
- Schemat (62)
- Uruchamianie szkicu (63)
- Stosowanie zmiennych (64)
- Projekt nr 2: powtarzanie instrukcji za pomocą pętli for (65)
- Zmiana jasności diod LED za pomocą modulacji szerokości impulsu (66)
- Projekt nr 3: przykład zastosowania metody PWM (67)
- Dodatkowe komponenty elektroniczne (68)
- Tranzystor (68)
- Dioda prostownicza (69)
- Przekaźnik (70)
- Obwody zasilane wyższym napięciem (71)
- Co dalej? (72)
- Stosowanie schematów obwodów (74)
- Identyfikacja komponentów (75)
- Połączenia na schemacie obwodu (77)
- Analiza przykładowego schematu (77)
- Kondensator (78)
- Mierzenie pojemności kondensatora (78)
- Odczytywanie wartości kondensatorów (79)
- Rodzaje kondensatorów (79)
- Wejście cyfrowe (80)
- Projekt nr 4: przykład użycia cyfrowego wejścia (82)
- Algorytm (82)
- Sprzęt (83)
- Schemat obwodu (83)
- Szkic (87)
- Modyfikowanie szkicu (87)
- Wyjaśnienie szkicu (87)
- Tworzenie stałych za pomocą wyrażenia #define (88)
- Odczytywanie stanu pinów cyfrowych (88)
- Podejmowanie decyzji za pomocą wyrażenia if (88)
- Podejmowanie dodatkowych decyzji za pomocą wyrażeń if-then-else (89)
- Zmienne logiczne (90)
- Operatory porównania (90)
- Łączenie wielu operacji porównania (91)
- Projekt nr 5: sterowanie ruchem samochodowym (92)
- Cel (92)
- Algorytm (93)
- Sprzęt (93)
- Schemat (93)
- Szkic (94)
- Uruchamianie szkicu (97)
- Sygnały analogowe kontra sygnały cyfrowe (98)
- Projekt nr 6: tester baterii (99)
- Cel (99)
- Algorytm (99)
- Sprzęt (100)
- Schemat (100)
- Szkic (100)
- Działania arytmetyczne w systemie Arduino (102)
- Zmienne typu float (102)
- Operatory porównania liczb (103)
- Poprawa precyzji pomiarów sygnału analogowego za pomocą napięcia referencyjnego (103)
- Stosowanie zewnętrznego napięcia referencyjnego (103)
- Stosowanie wewnętrznego napięcia referencyjnego (104)
- Rezystor nastawny (105)
- Brzęczyki piezoelektryczne (106)
- Schemat elementu piezo (107)
- Projekt nr 7: praktyczne wykorzystanie brzęczyka piezo (107)
- Projekt nr 8: budowa szybkiego termometru (108)
- Cel (109)
- Sprzęt (109)
- Schemat (110)
- Szkic (110)
- Doskonalenie szkicu (112)
- Co dalej? (112)
- Projekt nr 9: tworzenie funkcji powtarzającej określone działanie (114)
- Projekt nr 10: tworzenie funkcji ustawiającej liczbę cykli włączania diod (115)
- Tworzenie funkcji zwracającej wartość (116)
- Projekt nr 11: budowa szybkiego termometru z migającymi diodami LED (117)
- Sprzęt (117)
- Schemat (118)
- Szkic (118)
- Wyświetlanie danych odbieranych od płytki Arduino w oknie monitora portu szeregowego (120)
- Monitor portu szeregowego (120)
- Projekt nr 12: wyświetlanie temperatury w oknie monitora portu szeregowego (122)
- Diagnozowanie systemów za pomocą monitora portu szeregowego (123)
- Podejmowanie decyzji za pomocą wyrażeń while (124)
- Konstrukcja do-while (125)
- Wysyłanie danych z monitora portu szeregowego do systemu Arduino (125)
- Projekt nr 13: mnożenie liczby przez dwa (126)
- Zmienne typu long (127)
- Projekt nr 14: stosowanie zmiennych typu long (128)
- Co dalej? (129)
- Generowanie liczb losowych (132)
- Generowanie liczb losowych na podstawie napięcia na wolnym pinie (132)
- Projekt nr 15: tworzenie elektronicznej kostki do gry (134)
- Sprzęt (134)
- Schemat (134)
- Szkic (134)
- Modyfikowanie szkicu (137)
- Krótkie wprowadzenie w świat liczb binarnych (137)
- Zmienne typu byte (137)
- Zwiększanie liczby dostępnych pinów cyfrowych za pomocą rejestrów przesuwających (138)
- Projekt nr 16: tworzenie wyświetlacza liczb binarnych złożonego z diod LED (140)
- Sprzęt (140)
- Łączenie rejestru przesuwającego 74HC595 (140)
- Szkic (142)
- Projekt nr 17: implementacja binarnego quizu (143)
- Algorytm (143)
- Szkic (143)
- Tablice (146)
- Definiowanie tablicy (146)
- Odwoływanie się do wartości w tablicy (147)
- Zapisywanie i odczytywanie danych przechowywanych w tablicach (147)
- Siedmiosegmentowe wyświetlacze LED (148)
- Sterowanie wyświetlaczem LED (150)
- Projekt nr 18: tworzenie wyświetlacza jednocyfrowego (151)
- Sprzęt (151)
- Schemat (151)
- Szkic (151)
- Wyświetlanie dwóch cyfr (153)
- Projekt nr 19: sterowanie dwoma modułami wyświetlaczy siedmiosegmentowych LED (154)
- Sprzęt (154)
- Schemat (154)
- Modulo (155)
- Projekt nr 20: budowa termometru cyfrowego (156)
- Sprzęt (157)
- Szkic (157)
- Moduły wyświetlaczy matrycowych LED (158)
- Schemat obwodu wyświetlacza matrycowego LED (159)
- Łączenie obwodu (161)
- Arytmetyka bitowa (161)
- Operator koniunkcji bitowej (162)
- Operator alternatywy bitowej (162)
- Operator bitowej alternatywy wykluczającej (163)
- Operator negacji bitowej (163)
- Operatory bitowego przesunięcia w lewo i w prawo (163)
- Projekt nr 21: tworzenie wyświetlacza matrycowego LED (164)
- Projekt nr 22: wyświetlanie obrazów na wyświetlaczu matrycowym LED (165)
- Projekt nr 23: wyświetlanie obrazu na wyświetlaczu matrycowym LED (167)
- Projekt nr 24: prezentacja animacji na wyświetlaczu matrycowym LED (169)
- Szkic (169)
- Co dalej? (170)
- Znakowe moduły LCD (172)
- Obsługa znakowego modułu LCD w szkicu (173)
- Wyświetlanie tekstu (174)
- Wyświetlanie zmiennych i liczb (175)
- Projekt nr 25: definiowanie znaków niestandardowych (176)
- Graficzne moduły LCD (178)
- Łączenie graficznego modułu LCD (179)
- Stosowanie modułu LCD (179)
- Sterowanie wyświetlaczem (180)
- Projekt nr 26: funkcje tekstowe w praktyce (180)
- Tworzenie złożonych efektów wizualnych (181)
- Projekt nr 27: budowa szybkiego termometru z wyświetlaną historią (183)
- Algorytm (183)
- Sprzęt (183)
- Szkic (184)
- Wynik (185)
- Modyfikowanie szkicu (186)
- Co dalej? (186)
- Moduły (188)
- Płytka prototypowa ProtoShield (190)
- Projekt nr 28: tworzenie modułu niestandardowego z ośmioma diodami LED (191)
- Sprzęt (192)
- Schemat (192)
- Układ płytki prototypowej ProtoShield (192)
- Projekt (193)
- Lutowanie komponentów (194)
- Modyfikacja modułu niestandardowego (195)
- Rozszerzanie szkiców za pomocą bibliotek (196)
- Importowanie bibliotek dla modułów (196)
- Karty pamięci microSD (201)
- Testowanie karty microSD (201)
- Projekt nr 29: zapisywanie danych na karcie pamięci (202)
- Projekt nr 30: budowa urządzenia rejestrującego temperaturę (205)
- Sprzęt (205)
- Szkic (205)
- Zarządzanie czasem wykonywania aplikacji za pomocą funkcji millis() i micros() (208)
- Projekt nr 31: budowa stopera (210)
- Sprzęt (210)
- Schemat obwodu (210)
- Szkic (210)
- Przerwania (213)
- Tryby przerwań (213)
- Konfiguracja przerwań (214)
- Aktywowanie i dezaktywowanie przerwań (214)
- Projekt nr 32: stosowanie przerwań (214)
- Szkic (214)
- Co dalej? (216)
- Stosowanie klawiatury numerycznej (217)
- Łączenie klawiatury numerycznej (218)
- Programowanie obsługi klawiatury numerycznej (219)
- Testowanie szkicu (220)
- Podejmowanie decyzji za pomocą konstrukcji switch-case (220)
- Projekt nr 33: tworzenie zamka sterowanego klawiaturą numeryczną (221)
- Szkic (221)
- Działanie szkicu (223)
- Testowanie szkicu (223)
- Co dalej? (224)
- Ekrany dotykowe (226)
- Łączenie ekranu dotykowego (226)
- Projekt nr 34: adresowanie obszarów na ekranie dotykowym (227)
- Sprzęt (227)
- Szkic (227)
- Testowanie szkicu (229)
- Odwzorowywanie punktów dotknięcia ekranu (229)
- Projekt nr 35: budowa dwustanowego przełącznika dotykowego (230)
- Szkic (231)
- Działanie szkicu (232)
- Testowanie szkicu (233)
- Projekt nr 36: budowa przełącznika dotykowego podzielonego na trzy obszary (233)
- Mapa ekranu dotykowego (233)
- Szkic (234)
- Działanie szkicu (235)
- Co dalej? (236)
- Projekt nr 37: budowa własnej platformy Arduino na płytce uniwersalnej (238)
- Sprzęt (238)
- Schemat obwodu (241)
- Uruchamianie szkicu testowego (244)
- Bogata rodzina płytek Arduino (247)
- Płytka Arduino Uno (249)
- Płytka Freetronics Eleven (249)
- Płytka Freeduino (250)
- Płytka Boarduino (250)
- Płytka Arduino Nano (251)
- Płytka Arduino LilyPad (251)
- Płytka Arduino Mega 2560 (252)
- Płytka Freetronics EtherMega (253)
- Płytka Arduino Due (253)
- Co dalej? (254)
- Wprawianie urządzeń w ruch za pomocą silników wykonawczych (256)
- Wybór silnika wykonawczego (256)
- Łączenie silnika wykonawczego (257)
- Uruchamianie silnika wykonawczego (257)
- Projekt nr 38: budowa termometru analogowego (259)
- Sprzęt (259)
- Schemat (259)
- Szkic (260)
- Stosowanie silników elektrycznych (261)
- Tranzystor Darlingtona TIP120 (262)
- Projekt nr 39: sterowanie silnikiem (262)
- Sprzęt (262)
- Schemat (263)
- Szkic (264)
- Projekt nr 40: budowa robota gąsienicowego i sterowanie tym robotem (265)
- Sprzęt (265)
- Schemat (267)
- Szkic (270)
- Wykrywanie kolizji (272)
- Projekt nr 41: wykrywanie kolizji robota za pomocą mikroprzełącznika (272)
- Schemat (273)
- Szkic (273)
- Czujniki odległości na podczerwień (276)
- Łączenie obwodu (276)
- Testowanie czujnika odległości na podczerwień (276)
- Projekt nr 42: wykrywanie kolizji robota za pomocą czujnika odległości na podczerwień (279)
- Ultradźwiękowe czujniki odległości (281)
- Łączenie czujnika ultradźwiękowego (282)
- Stosowanie czujnika ultradźwiękowego (282)
- Testowanie ultradźwiękowego czujnika odległości (282)
- Projekt nr 43: wykrywanie kolizji robota za pomocą ultradźwiękowego czujnika odległości (284)
- Szkic (284)
- Co dalej? (287)
- Czym jest GPS? (290)
- Testowanie modułu GPS (291)
- Projekt nr 44: budowa prostego odbiornika GPS (293)
- Sprzęt (293)
- Szkic (294)
- Wyświetlanie położenia na ekranie LCD (295)
- Projekt nr 45: budowa precyzyjnego zegara korzystającego z systemu GPS (296)
- Sprzęt (296)
- Szkic (296)
- Projekt nr 46: rejestrowanie położenia ruchomego obiektu w czasie (298)
- Sprzęt (298)
- Szkic (298)
- Wyświetlanie zarejestrowanych lokalizacji na mapie (300)
- Co dalej? (302)
- Stosowanie niedrogich modułów komunikacji bezprzewodowej (304)
- Projekt nr 47: zdalne, bezprzewodowe sterowanie urządzeniem (305)
- Sprzęt składający się na obwód nadajnika (305)
- Schemat nadajnika (306)
- Sprzęt składający się na obwód odbiornika (306)
- Schemat odbiornika (306)
- Szkic nadajnika (308)
- Szkic odbiornika (309)
- Moduły bezprzewodowego przesyłania danych XBee - większy zasięg i szybsza transmisja (310)
- Projekt nr 48: transmisja danych za pomocą modułów XBee (312)
- Szkic (312)
- Konfiguracja komputera pod kątem odbierania danych (313)
- Projekt nr 49: budowa zdalnie sterowanego termometru (314)
- Sprzęt (314)
- Układ urządzenia (315)
- Szkic (315)
- Obsługa urządzenia (317)
- Co dalej? (317)
- Czym jest podczerwień? (319)
- Przygotowanie do użycia podczerwieni (320)
- Odbiornik podczerwieni (320)
- Pilot (321)
- Szkic testowy (321)
- Testowanie układu (322)
- Projekt nr 50: zdalne sterowanie systemem Arduino na podczerwień (323)
- Sprzęt (323)
- Szkic (323)
- Rozszerzanie szkicu (325)
- Projekt nr 51: budowa zdalnie sterowanego robota (325)
- Sprzęt (325)
- Szkic (326)
- Co dalej? (328)
- Wewnętrzna budowa urządzeń RFID (330)
- Testowanie sprzętu (331)
- Schemat (331)
- Testowanie schematu (331)
- Projekt nr 52: budowa prostego systemu kontroli dostępu na bazie technologii RFID (333)
- Szkic (333)
- Działanie szkicu (335)
- Zapisywanie danych we wbudowanej pamięci EEPROM systemu Arduino (336)
- Odczytywanie i zapisywanie danych w pamięci EEPROM (337)
- Projekt nr 53: budowa systemu kontroli dostępu RFID z pamięcią "ostatniej akcji" (338)
- Szkic (338)
- Działanie szkicu (341)
- Co dalej? (341)
- Magistrala I2C (344)
- Projekt nr 54: stosowanie zewnętrznej pamięci EEPROM (346)
- Sprzęt (346)
- Schemat (346)
- Szkic (347)
- Wynik (349)
- Projekt nr 55: stosowanie układu ekspandera portów (350)
- Sprzęt (350)
- Schemat (350)
- Szkic (352)
- Magistrala SPI (353)
- Łączenie pinów (353)
- Implementacja obsługi magistrali SPI (354)
- Wysyłanie danych do urządzenia SPI (355)
- Projekt nr 56: stosowanie cyfrowego rezystora nastawnego (356)
- Sprzęt (356)
- Schemat (357)
- Szkic (357)
- Co dalej? (359)
- Łączenie modułu RTC (362)
- Projekt nr 57: wyświetlanie daty i godziny na podstawie zegara czasu rzeczywistego (362)
- Sprzęt (363)
- Szkic (363)
- Działanie szkicu (365)
- Projekt nr 58: tworzenie prostego zegara cyfrowego (367)
- Sprzęt (368)
- Szkic (368)
- Działanie szkicu i generowane wyniki (371)
- Projekt nr 59: budowa systemu kontroli czasu pracy na bazie technologii RFID (371)
- Sprzęt (372)
- Szkic (373)
- Działanie szkicu (377)
- Co dalej? (377)
- Czego potrzebujemy? (379)
- Projekt nr 60: budowa zdalnej stacji monitoringu (381)
- Sprzęt (381)
- Szkic (381)
- Rozwiązywanie problemów (384)
- Działanie szkicu (385)
- Projekt nr 61: ćwierkające Arduino (386)
- Sprzęt (386)
- Szkic (386)
- Sterowanie systemem Arduino za pośrednictwem strony internetowej (388)
- Projekt nr 62: konfiguracja usługi Teleduino i zdalne sterowanie systemem Arduino (389)
- Sprzęt (389)
- Szkic (389)
- Zdalne sterowanie systemem Arduino (391)
- Co dalej? (392)
- Sprzęt (394)
- Przygotowanie modułu zasilania (395)
- Konfigurowanie i testowanie sprzętu (396)
- Zmiana częstotliwości pracy (398)
- Projekt nr 63: budowa dzwoniącego Arduino (400)
- Sprzęt (400)
- Schemat (401)
- Szkic (401)
- Działanie szkicu (402)
- Projekt nr 64: budowa systemu Arduino wysyłającego SMS-y (403)
- Szkic (403)
- Działanie szkicu (404)
- Projekt nr 65: konfiguracja systemu sterowanego za pomocą wiadomości SMS (405)
- Sprzęt (405)
- Schemat (405)
- Szkic (405)
- Działanie szkicu (408)
- Co dalej? (408)
Podziękowania (17)
1. Wprowadzenie (19)
2. Pierwsze spojrzenie na płytkę Arduino i środowisko IDE (37)
3. Pierwsze kroki (51)
4. Elementy składowe obwodów (73)
5. Praca z funkcjami (113)
6. Liczby, zmienne i działania arytmetyczne (131)
7. Wyświetlacze ciekłokrystaliczne (171)
8. Rozszerzanie możliwości platformy Arduino (187)
9. Klawiatury numeryczne (217)
10. Odczytywanie danych wejściowych użytkownika za pośrednictwem ekranów dotykowych (225)
11. Rodzina produktów Arduino (237)
12. Silniki i ruch (255)
13. Stosowanie systemu GPS na platformie Arduino (289)
14. Bezprzewodowe przesyłanie danych (303)
15. Zdalne sterowanie za pomocą podczerwieni (319)
16. Odczytywanie etykiet RFID (329)
17. Magistrale danych (343)
18. Zegary czasu rzeczywistego (361)
19. Internet (379)
20. Komunikacja w sieci telefonii komórkowej (393)
Skorowidz (411)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
W tej książce znajdziesz przejrzystą, praktyczną i kompletną ścieżkę, która doprowadzi Twoją firmę do analitycznej doskonałości! Dzięki lekturze zdobędziesz wiedzę potrzebną do skutecznego wykorzystywania informacji w realizacji celów biznesowych. Jeśli dostrzegasz ograniczenia tradycyjnych metod interpretacji danych, docenisz opisaną tu dynamiczną i realistyczną strategię zwiększania możliwości analitycznych. Dowiesz się, jak wprowadzić inteligentną automatyzację i nowoczesną sztuczną inteligencję, co umożliwi podejmowanie lepszych decyzji w Twoim zespole.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Administratorzy systemów linuksowych mogą pracować za pomocą myszy, korzystając z interfejsu graficznego, jednak pełny potencjał Linuksa ujawnia się dzięki pracy z wierszem poleceń. Umiejętność używania tego narzędzia przydaje się każdemu, komu zależy na efektywnym działaniu systemu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Jedni się jej obawiają, inni patrzą na nią z nadzieją. Sztuczna inteligencja, z angielskiego artificial intelligence (AI), to technologia, która oferuje niespotykane dotąd możliwości i imponującą wydajność. Jeśli w odpowiedni sposób zadać jej pytanie, jest w stanie precyzyjnie na nie odpowiedzieć i podsunąć rozwiązanie. Po otrzymaniu konkretnych wskazówek może wygenerować wysokiej jakości grafiki i filmy. Kluczowe jest, aby nauczyć się właściwie zadawać pytania i poprawnie formułować polecenia. Innymi słowy ― promptować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Lektura tej książki pozwoli Ci przyswoić kluczowe koncepcje i opanować dobre praktyki, które warto stosować podczas tworzenia kodu. Poznasz zarówno klasyczne wzorce projektowe, jak i te opracowane specjalnie z myślą o systemach wbudowanych. Znajdziesz tu rozdziały poświęcone nowoczesnym technologiom, takim jak systemy współpracujące z internetem rzeczy i czujniki sieciowe, a także omówienie zagadnień związanych z silnikami. Dokładnie zbadasz tematykę debugowania, strategii zarządzania danymi ― i wiele więcej! Dowiesz się, jak budować architekturę urządzenia z uwzględnieniem procesora, a nie systemu operacyjnego. Zapoznasz się również z technikami rozwiązywania problemów sprzętowych, modyfikowania projektów i definiowania wymagań produkcyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Z tą książką opanujesz podstawy generatywnej AI i nauczysz się skutecznie stosować jej modele w praktyce. Szczególną uwagę poświęcono integracji modeli językowych i dyfuzyjnych, co często bywa wyzwaniem, zwłaszcza w zakresie stabilności uzyskanych rozwiązań. Autorzy w jasny sposób wyjaśniają, jak za sprawą inżynierii promptów zapewnić niezawodność działania sztucznej inteligencji w środowiskach produkcyjnych. Co więcej, zaproponowane zasady są skonstruowane tak, aby bez trudu przetrwały próbę czasu i mogły być używane również dla przyszłych modeli!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta praktyczna książka ułatwi Ci optymalne używanie narzędzi AI na wszystkich etapach tworzenia oprogramowania. Niezależnie od Twojego doświadczenia nauczysz się korzystać z szerokiej gamy rozwiązań: od dużych modeli językowych ogólnego przeznaczenia (ChatGPT, Gemini i Claude) po systemy przeznaczone do kodowania (GitHub Copilot, Tabnine, Cursor i Amazon CodeWhisperer). Poznasz również metodykę programowania modułowego, która efektywnie współgra z technikami pisania promptów do generowania kodu. W książce znajdziesz także najlepsze sposoby zastosowania uniwersalnych modeli LLM w nauce języka programowania, wyjaśnianiu kodu lub przekładaniu go na inny język programowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie wspomagane sztuczną inteligencją. Lepsze planowanie, kodowanie, testowanie i wdrażanie
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Rak nieuchronnie stanie się częścią Waszego życia. U Was lub u kogoś bliskiego ― członka rodziny albo przyjaciela ― zostanie zdiagnozowany nowotwór. Będziecie mieć mnóstwo pytań. Jaki to rodzaj raka? Kiedy to się zaczęło? Co go spowodowało? Dlaczego się pojawił? Jaki jest najlepszy rodzaj leczenia? Czy jest uleczalny? Jak długo jeszcze pozwoli żyć? W tej książce przedstawiamy informacje na temat raka i jego leczenia, by ułatwić Wam znalezienie i zrozumienie odpowiedzi na te pytania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej praktycznej książce przekonasz się, że w Excelu możesz przeprowadzić dogłębną analizę danych i wyciągnąć z nich cenną wiedzę. Wystarczy, że skorzystasz z najnowszych funkcji i narzędzi Excela. W poradniku pokazano, jak za pomocą Power Query budować przepływy pracy porządkujące dane i jak projektować w skoroszycie relacyjne modele danych przy użyciu Power Pivot. Ponadto odkryjesz nowe możliwości przeprowadzania analiz, w tym dynamiczne funkcje tablicowe i pozyskiwanie wartościowych informacji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Dowiesz się również, jak za sprawą integracji z Pythonem zautomatyzować analizę danych i budować raporty.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Nawet jeśli nie darzysz królowej nauk płomiennym uczuciem, dzięki temu kompleksowemu opracowaniu z łatwością poradzisz sobie z jej lepszym poznaniem. Nie znajdziesz tu skomplikowanych teorii naukowych, tylko przystępnie podane koncepcje matematyczne niezbędne do rozwoju w dziedzinie sztucznej inteligencji, w szczególności do praktycznego stosowania najnowocześniejszych modeli. Poznasz takie zagadnienia jak regresja, sieci neuronowe, sieci konwolucyjne, optymalizacja, prawdopodobieństwo, procesy Markowa, równania różniczkowe i wiele innych w ekskluzywnym kontekście sztucznej inteligencji. Książkę docenią pasjonaci nowych technologii, twórcy aplikacji, inżynierowie i analitycy danych, a także matematycy i naukowcy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Przygotujcie się na podróż do nieznanego świata, który rządzi naszymi ciałami jako gigantyczne imperium bakterii, grzybów i wirusów zamieszkujących nasze jelita. W książce Świat mikrobiomu James Kinross odsłania tajemnice tytułowego mikrobiomu — zbiorowiska drobnoustrojów, które mają wpływ na każdy aspekt naszego życia, od trawienia kolacji i odporności na choroby po samopoczucie i wybory miłosne. Mikroby te są prawdziwymi mistrzami manipulacji. Dowiedzcie się, jak te małe stworzenia mogą zmienić wasze życie, powodować choroby cywilizacyjne, a nawet pomóc wam znaleźć winnego ostatniego ataku na lodówkę w środku nocy. Świat mikrobiomu to nieoceniona skarbnica wiedzy o fascynujących procesach zachodzących w naszych jelitach i całym ludzkim organizmie.- Druk
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Arduino. 65 praktycznych projektów John Boxall
(16)(11)
(2)
(2)
(0)
(0)
(1)
więcej opinii
ukryj opinie