Dr Peter Prevos is a civil engineer and social scientist who also dabbles in theatrical magic. Peter has almost three decades of experience as a water engineer and manager, working in Europe, Africa, Asia, and Australia. He has worked on marine engineering, drinking water, and sewage treatment projects. Throughout his career, analysing data has been a central theme.
He also has a PhD in marketing and is the author of Customer Experience Management for Water Utilities. In his work, he aims to combine the social sciences with engineering to create value for customers. Peter occasionally lectures marketing for MBA students.
He is currently responsible for developing and implementing the data science strategy for a water utility in regional Australia. The objective of this strategy is to create value from data through useful, sound, and aesthetic data science. His mission is to breed unicorn data scientists by motivating other water professionals to ditch their spreadsheets and learn how to write code.
Peter Prevos - ebooki
Tytuły autora: Peter Prevos dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Promocja
Uczniowie lubią szkołę, która lubi uczniów. Lubi, czyli nie tylko od nich wymaga, ale także im pomaga, kiedy tego potrzebują. Na przykład dba o tych, w których wypadku niezbędne jest doskonalenie procesów poznawczych, kształcenie umiejętności, wyrównywanie braków, a przede wszystkim praca w odpowiednim tempie - czemu właśnie służą zajęcia rewalidacyjne.- Druk pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
42.41 zł
49.90 zł(-15%) -
Promocja
Ta książka stanowi świetne wprowadzenie do analizy danych. Dzięki niej nauczysz się korzystać z surowych danych, nawet jeśli nie masz odpowiedniego doświadczenia. Zaczniesz od formułowania hipotez i generowania statystyk opisowych, a następnie przystąpisz do pisania zapytań w języku SQL w celu agregowania, przeliczania i łączenia danych z różnych zbiorów. Zapoznasz się też z zaawansowanymi technikami, takimi jak analiza geoprzestrzenna i analiza tekstu. W książce omówiono również profilowanie i automatyzację, które umożliwiają szybsze i wydajniejsze pobieranie informacji. To wszystko pozwoli Ci na skuteczne korzystanie z SQL-a w codziennych scenariuszach biznesowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Czas, który dzieci spędzają w szkole, jest szczególny - ze zdobytej wiedzy i z nabytych umiejętności korzystają wszak potem przez całe życie. Nie wszystkim jednak opanowanie szkolnych treści przychodzi z taką samą łatwością. Każde dziecko ma określone możliwości poznawcze: własne tempo przyswajania wiedzy, inną dokładność spostrzegania, koncentrację uwagi, zdolność do zapamiętywania i odtwarzania wyuczonych treści czy logicznego myślenia. Systematyczne doskonalenie tych procesów ma na celu wyrównanie szans - aby każdy mógł sprostać wymaganiom edukacyjnym, nauczył się odpowiednio funkcjonować w grupie i uwierzył we własne możliwości.- Druk pkt
(23,40 zł najniższa cena z 30 dni)
33.15 zł
39.00 zł(-15%) -
Bestseller Nowość Promocja
W tej unikalnej książce znajdziesz kompleksowe omówienie procesu tworzenia LLM, od pracy z zestawami danych po implementację architektury modelu, wstępne szkolenie na nieoznakowanych danych i dostrajanie do określonych zadań. Bez korzystania z gotowych bibliotek LLM samodzielnie zbudujesz podstawowy model, przekształcisz go w klasyfikator tekstu, a ostatecznie stworzysz chatbota, który będzie wykonywał Twoje polecenia. I co najważniejsze ― naprawdę zrozumiesz, jak działa model, w końcu będziesz jego twórcą!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
Promocja
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz tu omówienie zasad projektowania modelu biznesowego i testowania go w etapach z wykorzystaniem 90-dniowych cykli, dzięki czemu zdobędziesz płacących klientów bez konieczności wcześniejszego budowania produktu. To da Ci czas na stworzenie takiego, który przyniesie dochód. W książce pokazano też, jak maksymalizować proces wprowadzania produktu na rynek pod kątem szybkości, a także jak prowadzić iteracje pozwalające na jego dopasowanie do potrzeb rynku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł(-36%)