UX Strategy. 2nd Edition Jaime Levy
 
                                                             
                                    
                                         
                                    
                                         
                                    
                                     
                                
- Autor:
- Jaime Levy
- Wydawnictwo:
- O'Reilly Media
- Ocena:
- Stron:
- 302
- Dostępne formaty:
- 
                                                                                                                                        ePubMobi
                            
                                Opis
                                
                                                                    książki
                                                                :
                                UX Strategy. 2nd Edition
                            
                        
                        User experience (UX) strategy lies at the intersection of UX design and business strategy, but until now, there hasn't been an easy-to-apply framework for executing it. This hands-on guide introduces lightweight product strategy tools and techniques to help you and your team devise innovative digital solutions that people want.
Author Jaime Levy shows UX/UI designers, product managers, entrepreneurs, and aspiring strategists simple to advanced methods that can be applied right away. You'll gain valuable perspective through business cases and historical context. This second edition includes new real-world examples, updated techniques, and a chapter on conducting qualitative online user research.
- Define value propositions and validate target users through provisional personas and customer discovery techniques
- Explore marketplace opportunities by conducting competitive research and analysis
- Design experiments using rapid prototypes that are focused on the business model
- Conduct online user research to gain valuable insights quickly on any budget
- Test business ideas and validate marketing channels by running online advertising and landing page campaigns
Wybrane bestsellery
O'Reilly Media - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
 
			
			
			
			
		 
                 
			 
                                 
                                 
 
                                 
 
                                 
                                
 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
      

Oceny i opinie klientów: UX Strategy. 2nd Edition Jaime Levy
(0)