×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

UX Strategy. 2nd Edition Jaime Levy

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku angielskim
UX Strategy. 2nd Edition Jaime Levy - okladka książki

UX Strategy. 2nd Edition Jaime Levy - okladka książki

UX Strategy. 2nd Edition Jaime Levy - audiobook MP3

UX Strategy. 2nd Edition Jaime Levy - audiobook CD

Autor:
Jaime Levy
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
302
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

User experience (UX) strategy lies at the intersection of UX design and business strategy, but until now, there hasn't been an easy-to-apply framework for executing it. This hands-on guide introduces lightweight product strategy tools and techniques to help you and your team devise innovative digital solutions that people want.

Author Jaime Levy shows UX/UI designers, product managers, entrepreneurs, and aspiring strategists simple to advanced methods that can be applied right away. You'll gain valuable perspective through business cases and historical context. This second edition includes new real-world examples, updated techniques, and a chapter on conducting qualitative online user research.

  • Define value propositions and validate target users through provisional personas and customer discovery techniques
  • Explore marketplace opportunities by conducting competitive research and analysis
  • Design experiments using rapid prototypes that are focused on the business model
  • Conduct online user research to gain valuable insights quickly on any budget
  • Test business ideas and validate marketing channels by running online advertising and landing page campaigns

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Jaime Levy od ponad dwudziestu lat zajmuje się projektowaniem innowacyjnych prototypów i produktów dystrybuowanych na nośnikach fizycznych, urządzeniach mobilnych, w internecie oraz w telewizji interaktywnej. Jest ekspertką w dziedzinie strategii UX. Szefuje agencji konsultingowej JLR Interactive, obsługującej startupy i duże przedsiębiorstwa. Prowadzi zajęcia na takich uczelniach, jak Art Center of Pasadena, New York University, Royal College of Art, UCLA Extension czy University of Southern California. Zabiera głos na konferencjach, prowadzi warsztaty i szkolenia.

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
160,65 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.