Unity 2018 Augmented Reality Projects. Build four immersive and fun AR applications using ARKit, ARCore, and Vuforia Jesse Glover
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Autor:
- Jesse Glover
- Wydawnictwo:
- Packt Publishing
- Ocena:
- Stron:
- 358
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Unity 2018 Augmented Reality Projects. Build four immersive and fun AR applications using ARKit, ARCore, and Vuforia
Augmented Reality allows for radical innovations in countless areas. It magically blends the physical and virtual worlds, bringing applications from a screen into your hands. Meanwhile, Unity has now become the leading platform to develop augmented reality experiences, as it provides a great pipeline for working with 3D assets.
Using a practical and project-based approach, Unity 2018 Augmented Reality Projects educates you about the specifics of augmented reality development in Unity 2018.
This book teaches you how to use Unity in order to develop AR applications which can be experienced with devices such as HoloLens and Daydream. You will learn to integrate, animate, and overlay 3D objects on your camera feed, before gradually moving on to implementing sensor-based AR applications. In addition to this, you will explore the technical considerations that are especially important and possibly unique to AR. The projects in the book demonstrate how you can build a variety of AR experiences, whilst also giving insights into C# programming as well as the Unity 3D game engine via the interactive Unity Editor.
By the end of the book, you will be equipped to develop rich, interactive augmented reality experiences for a range of AR devices and platforms using Unity.
Using a practical and project-based approach, Unity 2018 Augmented Reality Projects educates you about the specifics of augmented reality development in Unity 2018.
This book teaches you how to use Unity in order to develop AR applications which can be experienced with devices such as HoloLens and Daydream. You will learn to integrate, animate, and overlay 3D objects on your camera feed, before gradually moving on to implementing sensor-based AR applications. In addition to this, you will explore the technical considerations that are especially important and possibly unique to AR. The projects in the book demonstrate how you can build a variety of AR experiences, whilst also giving insights into C# programming as well as the Unity 3D game engine via the interactive Unity Editor.
By the end of the book, you will be equipped to develop rich, interactive augmented reality experiences for a range of AR devices and platforms using Unity.
Wybrane bestsellery
Packt Publishing - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: Unity 2018 Augmented Reality Projects. Build four immersive and fun AR applications using ARKit, ARCore, and Vuforia Jesse Glover (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.