×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Storytelling in Design. Defining, Designing, and Selling Multidevice Products

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku angielskim
Storytelling in Design. Defining, Designing, and Selling Multidevice Products Anna DahlstrĂśm - okladka książki

Storytelling in Design. Defining, Designing, and Selling Multidevice Products Anna DahlstrĂśm - okladka książki

Storytelling in Design. Defining, Designing, and Selling Multidevice Products Anna DahlstrĂśm - audiobook MP3

Storytelling in Design. Defining, Designing, and Selling Multidevice Products Anna DahlstrĂśm - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
414
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (152,15 zł najniższa cena z 30 dni)

189,00 zł (-15%)
160,65 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(152,15 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

With the wide variety of devices, touch points, and channels in use, your ability to control how people navigate your well-crafted experiences is fading. Yet it’s still important to understand where people are in their journey if you’re to deliver the right content and interactions atthe right time and on the right device.

This practical guide shows you how storytelling can make a powerful difference in product design. Author Anna Dahlström details the many ways you can use storytelling in your projects and throughout your organization. By applying tried-and-tested principles from film and fiction to the context of design and business, you’ll learn to create great product experiences.

  • Learn how the anatomy of a great story can make a difference in product design
  • Explore how traditional storytelling principles, tools, and methods relate to key product design aspects
  • Understand how purposeful storytelling helps tell the right story and move people into action
  • Use storytelling principles to tell, sell, and present your work

Wybrane bestsellery

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
160,65 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint