Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji
- Autor:
- Nancy Duarte
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.7/6 Opinie: 7
- Stron:
- 288
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępny format:
-
PDF
Opis
książki
:
Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji
Slajd:ologia jest książką równie piękną, jak mądrą — inspirującą, a praktyczną zarazem. Jeśli ją przeczytasz i przyswoisz sobie jej cenne rady, nauczysz się projektować i wygłaszać prezentacje, które odbiorcy zauważą i zapamiętają na długo. Być może uda Ci się nawet stworzyć prezentację, która zmieni cały świat.Garr Reynolds
Od publikacji książki Nancy nie ma już wymówki dla długich, nudnych i bezużytecznych prezentacji.Guy Kawasaki
Ta książka zapiera dech w piersiach! Nancy napisała od dawna upragniony fachowy przewodnik po sztuce i rzemiośle tworzenia prezentacji. Jeśli traktujesz tę tematykę poważnie, musisz zgłębić tę książkę, aby móc w ogóle marzyć o daniu z siebie wszystkiego. Przestudiuj ją, wykuj na pamięć i podziel się nią z innymi.Seth Godin
Tę książkę należy sączyć jak szlachetne wino lub pierwszorzędny jazz. Po bezbolesnym wchłonięciu jej treści staniesz się lepszym prelegentem. Spodziewam się teraz ogólnego polepszenia jakości prezentacji, u którego podstaw legnie właśnie ta książka.Ric Bretschneider,
Senior Program Manager, Microsoft Office PowerPoint
Naucz się przemawiać obrazami i nie popełniaj slajdobójstwa!
Ludzie w większości są wzrokowcami — najsilniej przemawiają do nas obrazy. Wiemy o tym, lecz przygotowując prezentację, zbyt często traktujemy obraz li tylko jako ozdobny dodatek do treści. Tymczasem umiejętność prowadzenia porywającej narracji wizualnej bywa nieodzowna w pracy, szczególnie na niektórych stanowiskach. Dyrektor, menedżer czy trener wiedzą, że od tego, co i jak przekażą słuchaczom, może zależeć ich stan konta, awans, a czasami nawet sytuacja rynkowa firmy, w imieniu której przemawiają!
Prezentacje to dziś jedno z podstawowych narzędzi komunikacji biznesowej. Dobrze opracowana i przeprowadzona prezentacja niesie ze sobą nieodparcie atrakcyjną moc przekazu. Z tej książki dowiesz się, jak opracowywać koncepty, przekładać je na język obrazów, przekazywać treści w naturalny, właściwy dla Ciebie sposób. Znajdziesz tu także inspirujące projekty graficzne oraz omówienia przykładów wykorzystania prezentacji przez międzynarodowe firmy.
- Jak nawiązać kontakt z różnymi grupami odbiorców?
- Jak zrozumiale zilustrować abstrakcyjne myśli?
- Jak szkicować, kreślić i wzmacniać przekaz diagramów?
- Jak tworzyć grafikę, która ułatwi publiczności przyswajanie informacji?
- Jak wybierać odpowiednie środki do prezentacji danych?
- Jak przygotowywać prezentacje, które naprawdę inspirują?
- Jak skutecznie wykorzystywać oprogramowanie do prezentacji?
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się przekształcać suche dane liczbowe w pełną empatii narrację! Aby spełniły one swoje zadanie, ktoś musi przedstawić zawarte w nich informacje w postaci opowieści. W tej publikacji wyczerpująco i praktycznie opisano przebieg tego procesu. Jej lektura sprawi, że rozwiniesz w sobie zdolność do empatycznego i umiejętnego przekazywania danych — a to kluczowa cecha doradców strategicznych i liderów. Zyskasz wizualną i werbalną klarowność, co pozwoli Ci kierować uwagę innych na najważniejsze ustalenia, a rekomendowane przez Ciebie działania zostaną zatwierdzone i wykonane. Przynajmniej na razie osób o wysoko rozwiniętych umiejętnościach komunikacyjnych nie zastąpi sztuczna inteligencja!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
67.00 zł (-69%) -
Najwięksi mówcy potrafią wprowadzić publiczność w prawdziwy trans, oczarować ją i zdobyć jej niepodzielną uwagę. Jak to robią? Siła skutecznej prezentacji tkwi w doskonale poprowadzonej opowieści. Szybko przekonasz się, jak efektywna jest komunikacja biznesowa oparta na tej formie przekazu. Oryginalna i fascynująca książka Nancy Duarte pokaże Ci, jak przekształcić dowolną prezentację w porywającą przygodę. Odkryjesz, jak zrozumieć publiczność, opracować przekonującą treść i przeciągnąć wszystkich na swoją stronę. Prezentacja jest potężnym narzędziem perswazji, a koncepcje wyrażane w formie opowieści dodatkowo wzmacniają jej moc. Teraz będziesz mógł osiągnąć taką biegłość w dziedzinie prezentacji, jakiej pozazdrościłby Ci sam Arystoteles.
- Druk
Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji
Niedostępna
-
Bestseller Nowość Promocja
Oto zaktualizowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu skorzystasz z ponad dwustu sprawdzonych receptur bazujących na najnowszych wydaniach bibliotek Pythona. Wystarczy, że skopiujesz i dostosujesz kod do swoich potrzeb. Możesz też go uruchamiać i testować za pomocą przykładowego zbioru danych. W książce znajdziesz receptury przydatne do rozwiązywania szerokiego spektrum problemów, od przygotowania i wczytania danych aż po trenowanie modeli i korzystanie z sieci neuronowych. W ten sposób wyjdziesz poza rozważania teoretyczne czy też matematyczne koncepcje i zaczniesz tworzyć aplikacje korzystające z uczenia maszynowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie, w praktyce jednak często okazują się trudne, a co za tym idzie - rozczarowują. To przykre, ale prawda jest taka, że idee te, skądinąd słuszne i pożyteczne, w organizacjach nierzadko wdraża się na siłę i, co nawet gorsze, bez zrozumienia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Głębokie sieci neuronowe mają niesamowity potencjał. Osiągnięcia ostatnich lat nadały procesom uczenia głębokiego zupełnie nową jakość. Obecnie nawet programiści niezaznajomieni z tą technologią mogą korzystać z prostych i niezwykle skutecznych narzędzi, pozwalających na sprawne implementowanie programów uczących się z danych.- Druk
Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn, Keras i TensorFlow. Wydanie III Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn, Keras i TensorFlow. Wydanie III
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Ta książka jest trzecim, starannie zaktualizowanym wydaniem wyczerpującego przewodnika po narzędziach analitycznych Pythona. Uwzględnia Pythona 3.0 i bibliotekę pandas 1.4. Została napisana w przystępny sposób, a poszczególne zagadnienia bogato zilustrowano przykładami, studiami rzeczywistych przypadków i fragmentami kodu. W trakcie lektury nauczysz się korzystać z możliwości oferowanych przez pakiety pandas i NumPy, a także środowiska IPython i Jupyter. Nie zabrakło wskazówek dotyczących używania uniwersalnych narzędzi przeznaczonych do ładowania, czyszczenia, przekształcania i łączenia zbiorów danych. Pozycję docenią analitycy zamierzający zacząć pracę w Pythonie, jak również programiści Pythona, którzy chcą się zająć analizą danych i obliczeniami naukowymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python w analizie danych. Przetwarzanie danych za pomocą pakietów pandas i NumPy oraz środowiska Jupyter. Wydanie III Python w analizie danych. Przetwarzanie danych za pomocą pakietów pandas i NumPy oraz środowiska Jupyter. Wydanie III
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielkiej psychicznej odporności, by się nie poddać. Otrzymują do realizacji projekty spóźnione już w momencie startu prac. Muszą współpracować z klientami nastawionymi na wieczne „nie” lub takimi, którym sprzedawca obiecał uczynić realnym to, co absolutnie nierealne... Niestety, mądra teoria zarządzania projektami IT nader często ma się nijak do rzeczywistości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest praktycznym podręcznikiem opartym na sprawdzonej metodyce: nauce poprzez pisanie kodu w Pythonie. Aby w pełni z niego skorzystać, nie musisz znać wyższej matematyki. Dzięki praktycznym lekcjom szybko zaczniesz programowo tworzyć konkretne rozwiązania. Dowiesz się, jak można zaimplementować najważniejsze algorytmy uczenia maszynowego, korzystając ze znakomitej biblioteki TensorFlow. Nauczysz się też, w jaki sposób wdrażać modele uczenia maszynowego i tworzyć przydatne aplikacje, które będą działały w różnych środowiskach i na różnych platformach: przykładowo napiszesz aplikację w języku Kotlin w środowisku Android Studio czy też w języku Swift w środowisku Xcode.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe dla programistów. Praktyczny przewodnik po sztucznej inteligencji Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe dla programistów. Praktyczny przewodnik po sztucznej inteligencji
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Chyba nikt nie mógł przewidzieć, że komputer i Internet tak szybko staną się nieodłącznymi towarzyszami naszego codziennego życia. Czy tego chcemy, czy nie, nadszedł moment, aby się z nimi zaprzyjaźnić. W przeciwnym razie nadal będziemy tracić mnóstwo czasu na czekanie w kolejkach i „analogowe” załatwianie spraw, z których wielu w ogóle nie uda nam się pchnąć do przodu. Dlaczego? Ponieważ coraz więcej firm i instytucji komunikuje się z klientami wyłącznie przez Internet. Ponadto pandemia COVID-19 udowodniła, że dzięki sprawnej obsłudze komputera można (a nawet trzeba!) pracować w pełni zdalnie i całymi tygodniami nie odwiedzać biura!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
Metody statystyczne są kluczowym elementem data science, mimo to niewielu specjalistów data science posiada formalne wykształcenie statystyczne. Kursy i podręczniki o podstawach statystyki, rzadko kiedy omawiają temat z perspektywy data science. W drugim wydaniu tego popularnego podręcznika zostały dodane obszerne przykłady w Pythonie, wytłumaczono, w jaki sposób stosować poszczególne metody statystyczne w problemach data science, a także jak ich nie używać. Książka ta dostarczy Ci również wskazówek o tym jakie zagadnienia są istotne, a jakie nie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26,90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.90 zł
89.00 zł (-70%) -
Promocja
Czy zatem nie istnieją uniwersalne wzorce ani normy jakości projektów w IT? Oczywiście, że istnieją. Aleksandra Kunysz, dla której propagowanie wiedzy na temat jakości stanowi życiową pasję, dzieli się nimi w tej książce. Przygląda się w niej wszystkim czynnikom, które mają wpływ na ostateczny produkt, czyli zamówione oprogramowanie. Zwraca oczywiście uwagę na sprawy techniczne, ale przede wszystkim podkreśla rolę czynnika ludzkiego: cechy osobowe klienta, przedstawicieli firm negocjujących warunki, członków zespołów projektowych itd.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%)
O autorze książki
Nancy Duarte - jest dyrektorką Duarte Design, jednej z największych prowadzonych przez kobiety firm designerskich w Dolinie Krzemowej. Z jej usług korzystają giganci z listy Fortune 500, w tym m.in. Adobe, Cisco, Google i Hewlett-Packard. Duarte Design jest powszechnie znana jako lider w dziedzinie koncepcyjnego i wizualnego opracowywania prezentacji.
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić. Poznasz różne aspekty FP: kompozycję, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się korzystać z FP w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Te wszystkie cenne umiejętności ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
56.55 zł
87.00 zł (-35%) -
Promocja
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierania wskaźników pochodzących z systemów zewnętrznych. Zrozumiesz zasady konfiguracji systemu Prometheus, komponentu Node Exporter i menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Zapoznasz się też z nowymi funkcjonalnościami języka PromQL, dostawców mechanizmu odkrywania usług i odbiorców menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Dokładnie zaprezentowano tu również zagadnienia bezpieczeństwa po stronie serwera, w tym mechanizm TLS i uwierzytelniania podstawowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework Flutter czy posługiwania się rozwiązaniami dostawców usług chmurowych. Dowiesz się, jak należy pracować z bazami Firebase i platformą Google Cloud. Przy czym poszczególne receptury, poza rozwiązaniami problemów, zawierają również nieco szersze omówienia, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać zalety Fluttera i Darta — spójnego rozwiązania do wydajnego budowania aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To gruntownie zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika po wdrażaniu i testowaniu kontenerów Dockera. Przedstawia proces przygotowania pakietu aplikacji ze wszystkimi ich zależnościami, a także jego testowania, wdrażania, skalowania i utrzymywania w środowiskach produkcyjnych. Zawiera omówienie Docker Compose i trybu Docker Swarm, opis zagadnień związanych z Kubernetes, jak również przykłady optymalizacji obrazów Dockera. W tym wydaniu zaprezentowano ponadto najlepsze praktyki i narzędzie BuildKit, opisano wsparcie obrazów wieloarchitekturowych, kontenerów rootless i uwzględniono wiele innych ważnych informacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Ebooka "Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji (5) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: mapymysli.com katarzyna, 2012-06-04Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Gdyby robienie prezentacji wymagało od nas tylko technicznych umiejętności i znajomości zasad umieszczania na slajdach optymalnej ilości słów i odpowiednich obrazów, to każdy byłby perfekcyjnym mówcą i prezenterem. Na rynku jest przecież zatrzęsienie publikacji na ten temat. Piszą o nich laicy i piszą eksperci. Piszą, ponieważ na te umiejętności jest ogromne zapotrzebowanie. Ilość prezentacji, które każdego roku musi przygotować i zaprezentować statystyczny manager to przecież liczba nierzadko trzycyfrowa. PowerPoint stał się standardem prezentacji danych na całym świecie, a my wciąż nie potrafimy wykorzystać możliwości tego narzędzia w pełni. Ba, nawet w małym procencie. Dzieje się tak dlatego, że zaczynamy najczęściej od uruchomienia właśnie tego narzędzia, a nie tego najważniejszego, jakie posiadamy – naszego umysłu i wyobraźni. Na szczęście Nancy Duarte podjęła się wyzwania i w swoich publikacjach stała się przewodnikiem po tym nieodkrytym przez wielu z nas świecie. Bierze nas za rękę i prowadzi przez te ścieżki naszego umysłu, które warto odwiedzić przygotowując się do przygotowania prezentacji, a potem jej zaprezentowania.
W Slajd:ologii uczy nas jak tworzyć koncepcje, a nie slajdy. Pokazuje jak dobrać odpowiednie środki przekazu i elementy wizualne (obraz, tło, kolory). Uczy jak myśleć jak projektant, a nie bezrefleksyjny naśladowca schematów i użytkownik oklepanych szablonów.
We Współbrzmieniu skupia się na rozmowie z odbiorcą. Uczy wyczuwania jego pulsu i dostosowywania się do niego. Pokazuje jak opowiadać pasjonujące historie oraz jak nadawać sens informacjom, które prezentujemy.
Nancy Duarte jest ekspertką w dziedzinie komunikacji biznesowej. Widać to w jej pracach, książkach, na jej blogu. Publikacje, które tutaj opisuję, są praktycznymi i niezwykle inspirującymi książkami, które powinny być nie jednorazową lekturą, a raczej początkiem treningu i punktem odniesienia dla naszych osiągnięć w tej dziedzinie. -
Recenzja: magazynt3.pl .Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nancy Duarte potwierdza, że tworzenie prezentacji to połączenie sztuki i rzemiosła.
Wiadomo nie od dziś, że ludzie to w zdecydowanej większości wzrokowcy i najsilniejszym bodźcem, który na nas oddziałuje, jest obraz. Często tworząc prezentację, traktu- jemy go jako dodatek, zaledwie tło do zawartych treści. Okazuje się, że jest to duży błąd. „Slajd:ologia” pokazuje nam, jak w umiejętny sposób łączyć słowo z obrazem tak, aby zainteresować audytorium i przekazać jak najwięcej treści. Książka nie tylko uczy, jak nawiązywać kontakt z różnymi grupami odbiorców, ale także jak wzmacniać przekaz naszych diagramów. Dowiadujemy się też, jak najskuteczniej wykorzystać oprogramowanie stworzone do prezentacji oraz jak tworzyć grafikę, która ułatwi naszej publiczności przyswajanie wszelkich informacji. Pozycja jest także ogromną kopal- nią inspiracji do przygotowywania naszych projektów. Jeśli jesteś więc trenerem, menadżerem lub dyrektorem i nie od dziś wiesz, że od tego, jak wypadnie twoja prezentacja, zależy twój sukces, warto sięgnąć tą pozycję. Po jej przeczytaniu naprawdę marzy mi się świat, w którym jest ona dodawana do każdego sprzedanego egzemplarza programu Power Point. Wtedy każda konferencja byłaby „ekscytującym” przeżyciem... -
Recenzja: marekscibior.pl Marek Ścibior, 2012-01-30Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Pisałem już o Nancy Duarte nazywając ją Królową Prezentacji. Zasłużenie, bo od ponad dwóch dekad jest szefową firmy Duarte Design działającej w Krzemowej Dolinie z dużym sukcesem, dorobkiem idącym w tysiące prezentacji i listą klientów, którzy figurują na liście Fortune 500.
Swoją wiedzą i doświadczeniem podzieliła się w książkach – i to dobra wiadomość dla polskiego czytelnika, których tłumaczenia ukazały się nakładem wydawnictwa Helion. Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji jesienią 2011roku, a Współbrzmienie. Znajdź wspólny jezyk z odbiorcami Twojej prezentacji właśnie trafia na półki.
W kategorii “lektura dla twórców prezentacji” to obowiązkowe pozycje. Ostrzegam, że dla osób początkujących, przyzwyczajonych do tradycyjnych slajdów nie są to łatwe książki, ale warto zawiesić wysoko poprzeczkę, tym bardziej, że są świetnie napisane i pięknie zilustrowane. A właściwie przypominają dobrze przygotowaną prezentację, gdzie każda kartka do jeden dobrze zaprojektowany slajd!
Slajd:ologia jest bardziej techniczna w tym sensie, że poświęcona w znacznym stopniu projektowaniu slajdów, myśleniu o ich graficznej i wizualnej stronie. Z kolei Współbrzmienie skupia się na samym budowaniu porywających wystąpień (nie tylko prezentacji), tworzeniu opowieści, które mają siłę oddziaływania na odbiorców i dokonywania w nich przemiany. I tej książce poświęcę kiedyś osobny wpis.
Jakie zadanie stawia przed sobą w Slajd:ologii Duarte? Ma nadzieję, że zapoczątkuje przemianę, zrewolucjonizuje język prezentacji wizualnych, a zmiany zachodzą wtedy, gdy nowa ideologia – w tym wypadku – slajdologia – stanie się powszechna i zmotywuje ludzi zmienili swoje myślenie o tym czym jest dobra prezentacja.
Nie zamierzam opisywać tu podejścia Duarte do tworzenia prezentacji, wystarczy obejrzeć jej slajdy na firmowej witrynie , aby zrozumieć czym się kieruje. No dobrze, spróbuje znaleźć 3 cechy jej slajdów: prostota, komunikatywność, piękno.
Chcę za to przytoczyć kilka uwag o znaczeniu prezentacji, które znajdują się w Slajd:ologii, ważnych o tyle, że pokazują dlaczego (dobre) slajdy mają znaczenie. To jest rzeczywiście paradoks, że firmy dbają starannie o swój wizerunek, ale gdy rzecz dotyczy prezentacji tu zaczynają się kłopoty i ich podejście jest konserwatywne.
Umieszczenie projektowania slajdów na samym dole marketingowej hierarchii ważności wynika tak naprawdę z podejścia organizacji do własnych marek. (…) To dość zasmucające, że prezentacje są na ostatnim miejscu – zarówno pod względem poświęcanej im uwagi, jak i miejsca w cyklu sprzedaży. Prezentacja często jest ostatnim spojrzeniem klient na firmę przed podjęciem decyzji konsumenckiej.(…)
O ironio, to właśnie Twoje umiejętności komunikacyjne decydują o tym, jak postrzegają Cię Twoi pracodawcy, współpracownicy (…) a nawet popularności jaką się cieszysz. Umiejętność sprawnego porozumiewania się należy obecnie do standardowych wymagań wobec pracowników. (…)
Niestety większości nie udaje się nigdy dokonać przeskoku z komunikacji werbalnej, której wszyscy uczymy się w szkole, na efektywną komunikację wizualną, która ani nie jest łatwa, ani intuicyjna. Slajdy należą zatem do kategorii rzeczy, których ogół ludzi nie potrafi ani sprawnie wytwarzać, ani przedstawiać. Dobrze opracowana i przeprowadzona prezentacja może jednak stać się nadzwyczajnie potężnym narzędziem komunikacji.
I jako przykłady wspomina chociażby slajdy, które występują w filmie (przygotowane przez Duarte Design) Ala Gore’a Niewygodna prawda czy prezentacje produktów w wykonaniu Steve’a Jobsa, które zamieniały się w prawdziwy spektakl.
W tym miejscu warto podkreślić nie dla wszystkich oczywistą myśl: najwyższej klasy prezentacje wymagają czasu i czasami potrzeba go naprawdę dużo. Duarte szacuje, że czas potrzebny na przygotowanie prezentacji składającej się z 30 slajdów wynosi między 36 a 90 godzin. Z własnego doświadczenia mogę napisać, że nie ma w tym przesady. Praca nad prezentacją jest szalenie czasochłonna i trzeba mu poświęcić wiele długich dni i nocy.
Na koniec streszczenie manifestu Nancy Duarte zawierającego 5 twierdzeń o udanych prezentacjach.
1. SŁUCHACZ JEST PANEM: przygotuj interesujący przekaz co możesz dla niego zrobić
2. SZERZ IDEE I PORUSZAJ LUDZI: angażując wszystkie zmysły odbiorców
3. NIECH UJRZĄ, CO CHCESZ IM PRZEKAZAĆ: myśl jak designer, oddziałuj wizualnie
4. PROJEKTUJ, NIE OZDABIAJ: twórz czytelne przekazy
5. DBAJ O PRAWIDŁOWE RELACJE: ludzie uwielbiają informacje w zwięzłej formie
Kto jest świadomy, że nadeszła rewolucja w prezentacjach, ale nie umie jeszcze poradzić sobie ze zmianą własnego stylu prezentacji, temu Slajd:ologia otworzy oczy na sztukę prezentacji w najlepszym wydaniu, a jako że, przemawia do nas praktyk to porady ilustrowane są slajdami z własnego portfolio. Taka jest właśnie struktura książki, gdzie omawianym zagadnieniom towarzyszy zawsze studium przypadku. -
Recenzja: infosocialmedia.blogspot.com Łukasz Dębski, 2012-01-03Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Każdy z nas albo był na spotkaniu, konferencji, na której pokazywano prezentację lub sam tworzył takową. Pewnie też wielu z nas widziało nudne prezentacje lub prowadzących, którzy mimo, że chcieli nie umieli przekazać słuchaczom swojej wiedzy. W książce „Slajd:ologia”, którą do recenzji otrzymałem od Wydawnictwa Helion, pokazywane są sztuczki jak stworzyć prezentacje, które będą interesujące, wciągające, a oglądający ją nie będą stukali w klawiaturę laptopów czy oglądali co się dzieje na fejsie tylko patrzyli na ekran i wyczekiwali kolejnych slajdów.
Na początku książki autorka wysuwa tezę, że w każdym z nas tkwi umiejętność komunikowania się przy użyciu obrazów. Wystarczy przypomnieć sobie przedszkole – nie wyrażaliśmy się wtedy za pomocą edytorów tekstu czy arkuszy kalkulacyjnych, lecz przy użyciu kredek, obrazków, plasteliny.
Przypominając sobie tę sztukę musimy przyłożyć się do projektowania swoich slajdów, ale także dołożyć starań, by rozwijać w sobie umiejętność porozumiewania się przy użyciu obrazów.
Na naszym wystąpieniu publiczność może czytać ze slajdów lub nas słuchać – ale nie może robić tego jednocześnie. Zastanówmy się więc, co jest ważniejsze dla nas – mają słuchać czy czytać?
Musimy przekształcić prezentację w narrację wizualną, która wzmocni siłę przekazu.
Najlepsze prezentacje wymagają naszego czasu i uwagi do ich tworzenia – nawet 36-90 godzin. Skupmy się na niej, przygotujmy ją tak, żeby była odpowiednia dla konkretnej publiczności.
Autorka przypomina, że w prezentacji warto wykorzystywać diagramy. Jest ich mnóstwo – sekwencja, struktura, zbiory, promienne, obrazowe, prezentacja danych. Na kilkunastu stronach książki pokazanych jest kilkadziesiąt najważniejszych, najpopularniejszych diagramów, które możemy wykorzystać.
Często w prezentacji używamy także danych. Slajdy z danymi powinny zawsze traktować nie tylko o danych, lecz o znaczeniu danych – wiele osób o tym zapomina. Przy ich prezentowaniu musimy zawsze mówić prawdę - jeżeli ktoś nas poprosi będziemy musieli pokazać pełne zasoby danych z których wyprowadzamy wnioski.
Nie pokazujmy wszystkich danych – pokażmy tylko nasze spostrzeżenia i najważniejsze wnioski.
Aby projektować slajdy efektywnie musimy uważać na kilka elementów – rozmieszczenie (kontrast, hierarchia, spójność, przestrzeń, bliskość, sekwencja), grafika (tło, kolor, kontrast, obraz), dynamika (rytm, tempo, odległość, kierunek, ruch oka). O tych kilku ważnych elementach autorka pisze w kolejnych 3, szczegółowych rozdziałach.
Po stworzeniu prezentacji musimy pomyśleć o jej zaprezentowaniu. Wstąpienie nasze musi zostać zapamiętane także pamiętajmy o ograniczaniu tekstu – pomocne będą nam 3 zasady: redukuj (tekst, slajdy), nagrywaj (swoje wystąpienie), powtarzaj (je sobie aby się utrwaliło).
Nawiążmy relację z odbiorcą. Prezentacja pozwala zaprezentować się od ludzkiej strony i zakomunikowania przekazu zarówno analitycznego jak i emocjonalnego.
5 twierdzeń o udanych prezentacjach.
1 Słuchacz jest panem.
Słuchacze nie przyszli na prezentację, żeby się z Tobą zobaczyć, lecz żeby się dowiedzieć, co możesz dla nich zrobić. Jeśli wykażesz, że dobrze wykorzystałeś dany Ci czas, przedstawisz interesując komunikat i wskażesz jasno, jakie mają podjąć działania – odniesiesz sukces.
2 Szerz idee i poruszaj ludzi
Rodzimy się z umiejętnością obmyślania genialnych idei – problem tkwi w przekonaniu ludzi, ze nasze pomysły powinny mieć znaczenie również dla nich. Jeśli przekażesz swoje pomysły wyrazistym językiem wizualnym, angażując wszystkie zmysły swoich słuchaczy, uda Ci się ich skłonić do uznania Twojej wizji za ich własną.
3 Niech ujrzą, co chcesz im przekazać
Olśnienie i poruszające doświadczenia rodzą się w chwilach zupełnej przejrzystości myśli. Myśl jak designer i przeprowadź słuchaczy przez Twój tok rozumowania, który ma ułatwić – zamiast utrudnić – jego zrozumienie. Oddziałuj zarówno werbalnie, jak i wizualnie.
4 Projektuj, nie ozdabiaj
Zorganizowanie doświadczenia estetycznego w zgodzie ze znanymi, lecz często lekceważonymi praktykami designerskimi, potrafi przekształcić słuchaczy w zapalonych zwolenników. Nie przyozdabiaj kolejnych punktów programu. Przedstawiaj dane tak, by móc w jasny sposób przekazać choćby najbardziej skomplikowane informacje.
5 Dbaj o prawidłowe relacje
Utrzymywanie wydajnego komunikacyjnie związku między Tobą, slajdami a publicznością pozwoli słuchaczom dobrze przyswoić sobie Twój przekaz. Przedstawiaj informacje w sposób ułatwiający ich zrozumienie, zamiast tworzyć wizualną ściągawkę na własne potrzeby. Ludzie reagują pozytywnie na informacje podawane w zwięzłej formie.
Podsumowanie
W 12 rozdziałach książki autorka szczegółowo wyjaśnia jak przygotować prezentację, co w niej zawszeć, jak ją pokazać by publiczność była nią zachwycona i chciała więcej. W książce jest kilkanaście case z których można się dowiedzieć jak szefowie największych korporacji wykorzystywali prezentacje tworzone przez firmę, którą prowadzi autorka, do tego, by przekazać publiczności swoje idee. Im się udało, więc dlaczego nam, przy wykorzystaniu porad zawartych w książce, nie moglibyśmy pokazać, że stać nas też na stworzenie niezapomnianych spektaklów w Power poincie czy prezi. -
Recenzja: marketingdokobiet.pl 2011-11-27Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nie raz i nie dwa przyszło Wam zapewne pracować nad prezentacją. I nie raz, nie dwa mieliście wątpliwą przyjemność oglądania długiej i nudnej prezentacji. Książka Nancy Duarte Slad:ologia jest właśnie o tym, jak przygotowywać prezentacje, które nie nudzą i nie odstraszają. Czyli jakie? Przede wszystkim przemyślane. Nancy zachęca do tworzenia swego rodzaju map prezentacji, nad którymi możemy pracować nawet kilka dni. Radzi, aby puścić wodzy wyobraźni. Musimy pamiętać, że poza treścią, która musi być przystępna, wartościowa, ale również kompaktowa, ważna jest graficzna strona prezentacji – dzięki niej prezentacja może zbliżać się do sztuki. Na co warto zwrócić uwagę? Na kolory, kompozycję, przejścia, hierarchia informacji. Świetne są omawiane w książce przykłady – warto zajrzeć do niej choćby dla nich. Jeśli nie umiesz robić prezentacji w ogóle – nie nauczysz sie ich robić z tej książki. Ale jeśli robisz prezentacje i chcesz poprawić swój warsztat – koniecznie powinieneś ją przeczytać. Przed rozpoczęciem lektury Slajd:ologii przygotowywałam pewną prezentację. Po zakończeniu jej lektury wiem, że mogę i powinnam zrobić ją lepiej:) Książkę czyta się dobrze, aczkolwiek zawiera dużo ozdobników, spośród których treść właściwą trzeba wydobyć.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- slide:ology: The Art and Science of Creating Great Presentations
- Tłumaczenie:
- Maksymilian Gutowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7916-9, 9788328379169
- Data wydania książki drukowanej :
- 2011-09-01
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7917-6, 9788328379176
- Data wydania ebooka :
- 2012-09-13 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 230x230
- Numer z katalogu:
- 140960
- Rozmiar pliku Pdf:
- 48.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Aplikacje biurowe » PowerPoint
Biznes IT » IT w ekonomii
Biznes IT » Prezentacje
Spis treści książki
Przedmowa (12)
Rozdział 1. Nowa wizja prezentacji slajdowych (21)
Rozdział 2. Twórz koncepty, nie slajdy (45)
Rozdział 3. Diagramy (63)
Rozdział 4. Prezentacja danych (83)
Rozdział 5. Designerskie myślenie (101)
Rozdział 6. Rozmieszczenie elementów (111)
Rozdział 7. Zastosowanie elementów wizualnych: tło, kolor i tekst (133)
Rozdział 8. Zastosowanie elementów wizualnych: obraz (177)
Rozdział 9. Ruch (199)
Rozdział 10. Szablony a utrzymywanie porządku (223)
Rozdział 11. Wystąpienie (237)
Rozdział 12. Manifest: pięć twierdzeń o udanych prezentacjach (271)
Źródła (282)
Skorowidz (284)
Onepress - inne książki
-
Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ludzie od bardzo dawna korzystali z odnawialnych źródeł energii, jednak nie umieli jej w łatwy sposób magazynować. Stąd się wzięła przewaga paliw kopalnych: pozwalały na przechowywanie energii. Do niedawna, z uwagi na środowiskowe skutki korzystania z kopalin, świat desperacko poszukiwał efektywnego magazynowania energii pochodzącej z OZE. Rozwiązaniem okazał się lit: dzięki bateriom litowym można tworzyć zamknięte systemy oparte na OZE ― i to może być przełom w rewolucji energetycznej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji Nancy Duarte (7) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(5)
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie