×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Learn OpenGL. Beginner's guide to 3D rendering and game development with OpenGL and C++

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Learn OpenGL. Beginner's guide to 3D rendering and game development with OpenGL and C++ Frahaan Hussain - okladka książki

Learn OpenGL. Beginner's guide to 3D rendering and game development with OpenGL and C++ Frahaan Hussain - okladka książki

Learn OpenGL. Beginner's guide to 3D rendering and game development with OpenGL and C++ Frahaan Hussain - audiobook MP3

Learn OpenGL. Beginner's guide to 3D rendering and game development with OpenGL and C++ Frahaan Hussain - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
208
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi

Ebook (29,90 zł najniższa cena z 30 dni)

94,99 zł (-10%)
85,49 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Learn OpenGL is your one-stop reference guide to get started with OpenGL and C++ for game development. From setting up the development environment to getting started with basics of drawing and shaders, along with concepts such as lighting, model loading, and cube mapping, this book will get you up to speed with the fundamentals.
You begin by setting up your development environment to use OpenGL on Windows and macOS. With GLFW and GLEW set up using absolute and relative linking done, you are ready to setup SDL and SFML for both the operating systems.
Now that your development environment is set up, you'll learn to draw using simple shaders as well as make the shader more adaptable and reusable. Then we move on to more advanced topics like texturing your objects with images and transforming your objects using translate, rotate and scale.
With these concepts covered, we'll move on to topics like lighting to enable you to incorporate amazing dynamic lights in your game world.
By the end of the book, you'll learn about model loading, right from setting up ASSIMP to learning about the model class and loading a model in your game environment. We will conclude by understanding cube mapping to bring advance worlds to your game.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Frahaan Hussain jest młodym programistą. Prowadzi własną firmę, Sonar Systems, znaną z licznych gier oraz frameworków open source, takich jak Cocos Helper i PHP Web Framework. Przez dłuższy czas pracował dla Accenture, największej na świecie firmy konsultingowej. Jego bogate doświadczenie pozwoliło mu w praktyce poznać różne niuanse cyklu życia oprogramowania, a także dość nieoczywiste potrzeby związane z pracą programistów.

Packt Publishing - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
85,49 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint