×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Kryzysy, media i emocje. Modelowanie nastrojów opinii publicznej w dobie fake newsów i sztucznej inteligencji Barbara Orzeł

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Barbara Orzeł
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
412
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Ebook (67,92 zł najniższa cena z 30 dni)

84,90 zł (-20%)
67,92 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(67,92 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

W jaki sposób media przedstawiają kryzysy? Jak fake newsy oraz technologia deepfake wpływają na emocje użytkowników mediów? Jaka jest rola sztucznej inteligencji w działaniach dezinformacyjnych?

Jakie zabiegi językowe i wizualne mają wpływ na zmianę nastrojów opinii publicznej? To tylko nieliczne pytania, na które próbuje odpowiedzieć najnowsza książka Barbary Orzeł o "świecie, który wypadł z formy", o tematach kryzysowych, które "zasilane" kontrowersją, fake newsami i algorytmami sztucznej inteligencji, wzbudzają określone emocje. A emocje, jak wiemy, znakomicie się sprzedają...

Wybrane bestsellery

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
67,92 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint