×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

jQuery. Niezbędnik programisty gier

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Selim Arsever
Serie wydawnicze:
Technologia i rozwiązania
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
2.8/6  Opinie: 6
Stron:
224
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Tworzenie gier nie musi być trudne!

JavaScript jeszcze nigdy w historii nie był tak popularny. Jego możliwości w połączeniu ze współczesnymi przeglądarkami są oszałamiające. Nikogo nie dziwią już aplikacje, które swoją użytecznością przewyższają tradycyjne desktopowe odpowiedniki. Teraz przyszła kolej na gry. Czy wkrótce i one podbiją rynek?

Dzięki bibliotece jQuery korzystanie z potencjału JavaScriptu stało się zdecydowanie łatwiejsze. Fakt ten sprawił, że zyskała ona ogromną popularność i jest ceniona w środowisku programistów. W trakcie lektury tej książki odkryjesz, jak dzięki jQuery sprawnie stworzyć wciągającą grę.

Naucz się tworzyć gry oparte na sprite\'ach, wspierające tryb multiplayer oraz zintegrowane z sieciami społecznościowymi. Dowiedz się, jak wykrywać kolizje, tworzyć rzuty izometryczne oraz projektować gry mobilne. Już za chwilę będziesz w stanie stworzyć swoją własną platformówkę, a może nawet prostą grę RPG. Sięgnij po tę książkę i przekonaj się, że to nie takie trudne!

Dzięki tej książce:

  • poznasz zaawansowane możliwości języka JavaScript i biblioteki jQuery
  • nauczysz się opierać animację na sprite\'ach
  • poradzisz sobie z ograniczeniami urządzeń mobilnych
  • stworzysz wciągającą grę

Masz pomysł na grę? Zrealizuj go z jQuery!

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Selim Arsever is a Senior Software Engineer working as a consultant in Switzerland. Over the last 4 years, he has been developing gameQuery (https://gamequeryjs.com), an open source game engine based on jQuery, as well as other JavaScript games and demos. He has been giving several talks on the subject and thinks that there is nothing more interesting than using tools beyond what they were initially intended for. You can follow him on twitter at @SelimArsever.

Zobacz pozostałe książki z serii Technologia i rozwiązania

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
39,90 zł
Niedostępna
Ebook
19,95 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint