Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Autorzy:
- Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Stron:
- 184
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Czytaj fragment
Zostało Ci
na świąteczne zamówienie
opcje wysyłki »
Opis
książki
:
Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!
- Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
- Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
- Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”
Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek.
Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami.
Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.
- Jak zoptymalizować swój profil
- Jak nakarmić Postowego Potwora
- Jak udoskonalić posty
- Jak odpowiadać na komentarze
- Jak zintegrować media społecznościowe z blogami
- Jak zgromadzić więcej czytelników
- Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo
- Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo
- Jak poprowadzić czat na Twitterze
- Jak nie wyjść na dyletanta
- Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach
- Jak złożyć wszystko w całość
Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki!
Guy Kawasaki — naczelny propagator Canva (internetowego serwisu designerskiego) i doradca Haas School of Business przy Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Wcześniej pracował jako główny orędownik Apple’a i doradca specjalny dyrektora generalnego oddziału Motoroli w Google’u.
Peg Fitzpatrick — strateg social media i dyrektor działu ds. mediów cyfrowych w Kreussler Inc. Przeprowadziła udane kampanie społecznościowa dla Motoroli, Google’a, Audi, Canva i Virgin. Kiedy trafi po śmierci do nieba, święty Piotr powita ją słowami: „Obserwuję twój profil na Pintereście”.
Wybrane bestsellery
Onepress - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick (5) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(2)
(2)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie