Enhancing Virtual Reality Experiences with Unity 2022. Use Unity's latest features to level up your skills for VR games, apps, and other projects Steven Antonio Christian, Patrick B. Thomas
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Autorzy:
- Steven Antonio Christian, Patrick B. Thomas
- Serie wydawnicze:
- Learning
- Wydawnictwo:
- Packt Publishing
- Ocena:
- Stron:
- 566
- Dostępne formaty:
-
PDFePub
Opis
książki
:
Enhancing Virtual Reality Experiences with Unity 2022. Use Unity's latest features to level up your skills for VR games, apps, and other projects
Virtual reality (VR) has emerged as one of the most transformative mediums of the 21st century, finding applications in various industries, including gaming, entertainment, and education.
Enhancing Virtual Reality Experiences with Unity 2022 takes you into the fascinating realm of VR, where creativity meets cutting-edge technology to bring tangible real-world applications to life. This immersive exploration not only equips you with the essential skills needed to craft captivating VR environments using Unity's powerful game engine but also offers a deeper understanding of the philosophy behind creating truly immersive experiences.
Throughout the book, you’ll work with practical VR scene creation, interactive design, spatial audio, and C# programming and prepare to apply these skills to real-world projects spanning art galleries, interactive playgrounds, and beyond. To ensure your VR creations reach their full potential, the book also includes valuable tips on optimization, guaranteeing maximum immersion and impact for your VR adventures.
By the end of this book, you’ll have a solid understanding of VR’s versatility and how you can leverage the Unity game engine to create groundbreaking projects.
Enhancing Virtual Reality Experiences with Unity 2022 takes you into the fascinating realm of VR, where creativity meets cutting-edge technology to bring tangible real-world applications to life. This immersive exploration not only equips you with the essential skills needed to craft captivating VR environments using Unity's powerful game engine but also offers a deeper understanding of the philosophy behind creating truly immersive experiences.
Throughout the book, you’ll work with practical VR scene creation, interactive design, spatial audio, and C# programming and prepare to apply these skills to real-world projects spanning art galleries, interactive playgrounds, and beyond. To ensure your VR creations reach their full potential, the book also includes valuable tips on optimization, guaranteeing maximum immersion and impact for your VR adventures.
By the end of this book, you’ll have a solid understanding of VR’s versatility and how you can leverage the Unity game engine to create groundbreaking projects.
Wybrane bestsellery
Zobacz pozostałe książki z serii Learning
Packt Publishing - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: Enhancing Virtual Reality Experiences with Unity 2022. Use Unity's latest features to level up your skills for VR games, apps, and other projects Steven Antonio Christian, Patrick B. Thomas (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.