×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Designing Social Interfaces. Principles, Patterns, and Practices for Improving the User Experience. 2nd Edition

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Designing Social Interfaces. Principles, Patterns, and Practices for Improving the User Experience. 2nd Edition Christian Crumlish, Erin Malone - okladka książki

Designing Social Interfaces. Principles, Patterns, and Practices for Improving the User Experience. 2nd Edition Christian Crumlish, Erin Malone - okladka książki

Designing Social Interfaces. Principles, Patterns, and Practices for Improving the User Experience. 2nd Edition Christian Crumlish, Erin Malone - audiobook MP3

Designing Social Interfaces. Principles, Patterns, and Practices for Improving the User Experience. 2nd Edition Christian Crumlish, Erin Malone - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
620
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (160,65 zł najniższa cena z 30 dni)

189,00 zł (-15%)
160,65 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(160,65 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Designers, developers, and entrepreneurs today must grapple with creating social interfaces to foster user interaction and community, but grasping the nuances and the building blocks of the digital social experience is much harder than it appears. Now you have help.

In the second edition of this practical guide, UX design experts Christian Crumlish and Erin Malone share hard-won insights into what works, what doesn’t, and why. With more than 100 patterns, design principles, and best practices, you’ll learn how to balance opposing forces and grow healthy online communities by co-creating the experience with your users.

  • Understand the overarching principles before applying tactical design patterns
  • Cultivate healthy participation and rein in misbehaving users
  • Learn patterns for adding social components to an existing site
  • Encourage users to interact with one another, whether it’s one-to-one or many-to-many
  • Use a rating system to build a social experience around products or services
  • Orchestrate collaborative groups and discover the real power of social networks
  • Explore numerous examples of each pattern, with an emphasis on mobile apps
  • Learn how to apply social design patterns to enterprise environments

Wybrane bestsellery

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
160,65 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint