×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Copywriting internetowy

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Maciej Dutko
Ocena:
4.0/6  Opinie: 2
Stron:
118
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym?

 

Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią na często powtarzane pytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, ale także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci.

 

 

Ufam, że ich rozpracowanie pozwoli Ci uzyskać odpowiedzi na najważniejsze kwestie związane z copywritingiem!

 

 

(Maciej Dutko)

 

O autorze książki

autor zdjecie

Maciej Dutko - przedsiębiorca, inwestor, trener biznesu, wcześniej także Certyfikowany Wykładowca Allegro. Wykładowca w uczelniach ekonomicznych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA), w tym w tzw. „Edukacyjnym WIG 20”, czyli w najlepszych szkołach biznesowych w Polsce (m.in.: Uczelnia Łazarskiego, Akademia Frycza Modrzewskiego, Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wyższa Szkoła Handlowa, Wyższe Szkoły Bankowe w całym kraju), honorowy wykładowca i członek Rady Naukowej Uczelni ASBIRO. Dziennikarz i redaktor (TVP 2002 – 2006), felietonista Onet.pl (do 2015) oraz magazynów „Mensis.pl” i — gościnnie — „Online Marketing”. Propagator etyki w marketingu i w mediach. Prelegent podczas konferencji biznesowych w Polsce i na świecie (m.in.: Tajlandia, Wielka Brytania, Szwecja, Norwegia, Australia, Niemcy). Twórca autorskich szkoleń „E-biznes do Kwadratu” (www.ebiznes2.pl), „Zen obsługi e-klienta” (www.zenklienta.pl) i „Targuj się!” (www.zennegocjacji.pl). Właściciel firm: Evolu.pl (blog i szkolenia biznesowo-rozwojowe, wcześniej pod marką Akademia-Internetu.pl), Korekto.pl (prawdopodobnie największa w Polsce firma edytorska) i Audite.pl (wykonał audyty i pomógł poprawić skuteczność e-ofert ponad 1400 firmom, zwiększając ich sprzedaż o kilkaset milionów złotych). Ze względu na zamiłowanie do tropienia i eliminowania błędów w ofertach, które psują sprzedaż firmom, nazywany bywa „doktorem House’em polskiego internetu”. Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej. Laureat nagrody von Misesa za promowanie idei wolnego rynku. Autor kilkunastu książek (w tym Targuj się!, Efekt tygrysa, Nieruchomościowe seppuku, E-biznes. Poradnik praktyka, Copywriting internetowy, Informacja w internecie), pomysłodawca i koordynator Biblii e-biznesu. Jego książki sprzedały się w ok. 60 000 egzemplarzy, a w wykładach i szkoleniach uczestniczyło ponad 20 000 osób. Więcej: Dutko.pl, www.facebook.com/dutkon, https://pl.wikipedia.org/wiki/Maciej_Dutko.

 

Maciej Dutko - pozostałe książki

Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
35,13 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint