C++. Receptury
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Receptury
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 560
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
C++. Receptury
Zbiór rozwiązań dla programistów C++
- Operacje na klasach i obiektach
- Obsługa błędów i wyjątków
- Przetwarzanie dokumentów XML
C++ jest jednym z najpopularniejszych języków programowania. Jego implementacje dostępne są praktycznie dla wszystkich platform systemowych. Programiści posługujący się językiem C++ napisali setki tysięcy aplikacji. Codziennie jednak stają przed koniecznością rozwiązywania podobnych problemów, związanych na przykład z przetwarzaniem dat, manipulowaniem ciągami tekstowymi czy stosowaniem standardowych kontenerów. W takich sytuacjach na pewno zadają sobie pytanie -- czy warto ponownie wymyślać koło? Przecież gotowe rozwiązania znacznie przyspieszyłyby pracę.
Książka "C++. Receptury" może pełnić funkcję skarbnicy porad dla programistów. Znajdziesz w niej rozwiązania problemów, z jakimi spotykasz się w codziennej pracy. Każda analiza uzupełniona jest przykładowym kodem źródłowym, który można wykorzystać we własnych projektach. Autorzy położyli szczególny nacisk na prostotę i przenośność kodu oraz wykorzystanie, tam gdzie to możliwe, biblioteki standardowej.
- Kompilowanie aplikacji
- Właściwa organizacja kodu źródłowego
- Operacje na liczbach, tekstach i datach
- Stosowanie kontenerów
- Programowanie obiektowe
- Przetwarzanie plików
- Strumienie
- Operacje matematyczne i statystyczne
- Wielowątkowość i biblioteka Boost
- Praca z dokumentami XML
Przyspiesz pracę nad aplikacją,
stosując gotowe i sprawdzone rozwiązania.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Despite its highly adaptable and flexible nature, C++ is also one of the more complex programming languages to learn. Once mastered, however, it can help you organize and process information with amazing efficiency and quickness.The C++ Cookbook will make your path to mastery much shorter. This practical, problem-solving guide is ideal if you're an- ePub + Mobi pkt
(143,65 zł najniższa cena z 30 dni)
150.24 zł
179.00 zł (-16%) -
Promocja
Znajomość C++ otwiera więc drzwi do kreowania cyfrowego świata w różnych dziedzinach. Jednakże początki z C++ mogą stanowić wyzwanie i wywoływać pytania, jak się uczyć, aby robić postępy, i w jaki sposób uporządkować zdobytą wiedzę. Cóż, nie ma lepszej metody niż nauka poprzez praktykę! Przed Tobą zbiór 100 zadań, skonstruowanych tak, by stopniowo zwiększać potrzebę stosowania coraz bardziej zaawansowanych elementów języka. Równocześnie wcześniejsze zadania są rozwiązywane takimi zasobami języka, jakie odpowiadają procesowi uczenia. Poza ćwiczeniami autor podzielił się licznymi ciekawostkami, sugestiami i uwagami skłaniającymi do przemyśleń i pogłębiania wiedzy o programowaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
To drugie wydanie zwięzłego przewodnika po C++ dla doświadczonych programistów, zaktualizowane do standardu C++20. Dzięki niemu zaznajomisz się z najważniejszymi elementami języka i biblioteki standardowej, koniecznymi do efektywnej pracy w takich stylach programowania jak programowanie zorientowane obiektowo czy generyczne. W tym wydaniu opisano wiele nowych elementów dodanych w C++20, w tym moduły, koncepcje, współprocedury i zakresy. Omówiono też wybrane komponenty biblioteki, które pojawią się dopiero w standardzie C++23.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie III C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie III
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Internet rzeczy nadal ewoluuje - i staje się coraz powszechniejszy, a to może być zachętą do tego, by poznać go bliżej. Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino może się okazać świetną propozycją na początek przygody z IoT. Książka kompleksowo objaśnia specyfikę wybranych urządzeń i uczy, jak je programować w sposób na tyle przystępny, że wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, by zacząć tworzyć pierwsze projekty. Treść została zilustrowana przykładowymi kodami źródłowymi, co zdecydowanie ułatwia stawianie pierwszych kroków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisujemy za pomocą słów. Od razu widać związek między podejściem humanistycznym i informatycznym! Dlatego też nauka programowania w żadnym stopniu nie jest opanowywaniem jakiejś specjalnej wiedzy tylko dla wtajemniczonych. To po prostu utrwalanie tego, co już wiemy i umiemy, tyle że w sposób logiczny i uporządkowany.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(22,20 zł najniższa cena z 30 dni)
24.05 zł
37.00 zł (-35%) -
To książka przeznaczona dla programistów C++, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat wzorców projektowych przy użyciu standardu C++17. Opisano tu zarówno klasyczne, jak i całkiem nowoczesne wzorce projektowe ułatwiające rozwiązywanie konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Przedstawiono też znaczenie niektórych najnowszych cech języka C++ dla implementacji wzorców. Treść została zilustrowana szeregiem przykładów i scenariuszy pokazujących wykorzystanie wzorców , ich alternatywy i wzajemne relacje. Co więcej, przykłady kodu - przy zachowaniu czytelności - prezentują sobą wysoką jakość oprogramowania produkcyjnego.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo
Niedostępna
-
Promocja
Ostatnie kilkadziesiąt lat to okres burzliwego rozwoju technologii informatycznych i ciągłego zwiększania możliwości komputerów dostępnych dla coraz to szerszych rzesz użytkowników. Z zaawansowanych narzędzi graficznych i symulacyjnych mogą obecnie korzystać już nie tylko profesjonaliści zatrudnieni w dużych korporacjach dysponujących ogromnymi zasobami finansowymi, lecz również pasjonaci, programiści i graficy pracujący dla niewielkich firm, które tworzą animacje komputerowe na użytek przemysłu czy branży rozrywkowej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
C++ to bez wątpienia jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Znajduje zastosowanie w tworzeniu systemów operacyjnych, sterowników przemysłowych, bibliotek, gier komputerowych, najrozmaitszych aplikacji desktopowych, programów bazodanowych i oprogramowania serwerowego - słowem, wszędzie tam, gdzie liczy się wydajność i niskie zużycie zasobów. Co więcej, napisane w nim programy są przenośne, dzięki czemu można je kompilować pod różne platformy sprzętowe i systemowe. C++ jest też doskonałym językiem do nauki programowania, również dlatego, że jego składnię wykorzystuje się w wielu innych językach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
Niedostępna
-
Autor tej książki — wybitny specjalista pracujący nad wieloma znaczącymi projektami we francuskich, niemieckich i włoskich instytutach fizyki jądrowej, znany czytelnikom m.in. z genialnej Symfonii C++ — postawił sobie za cel napisanie nowej, przekrojowej książki o tym języku, która w prostym, wręcz przyjacielskim stylu wprowadza czytelnika w fascynujący świat programowania zorientowanego obiektowo. Zobacz, jak potężny jest dzisiaj C++ 11.
- Druk
Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione (komplet) Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione (komplet)
Niedostępna
-
Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4 Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Receptury
-
Promocja
To gruntownie zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika po wdrażaniu i testowaniu kontenerów Dockera. Przedstawia proces przygotowania pakietu aplikacji ze wszystkimi ich zależnościami, a także jego testowania, wdrażania, skalowania i utrzymywania w środowiskach produkcyjnych. Zawiera omówienie Docker Compose i trybu Docker Swarm, opis zagadnień związanych z Kubernetes, jak również przykłady optymalizacji obrazów Dockera. W tym wydaniu zaprezentowano ponadto najlepsze praktyki i narzędzie BuildKit, opisano wsparcie obrazów wieloarchitekturowych, kontenerów rootless i uwzględniono wiele innych ważnych informacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób uczynić architekturę oprogramowania wystarczająco plastyczną, aby mogła odzwierciedlać zachodzące zmiany biznesowe i technologiczne. W nowym wydaniu rozbudowano pojęcia zmiany kierowanej i przyrostowej, a także przedstawiono najnowsze techniki dotyczące funkcji dopasowania, automatycznego zarządzania architekturą i danych ewolucyjnych. Zaprezentowano praktyki inżynieryjne umożliwiające ewoluowanie systemów oprogramowania, jak również podejścia strukturalne, w tym zasady projektowe, które ułatwiają zarządzanie tą ewolucją. Opisano ponadto, w jaki sposób zasady i praktyki architektury ewolucyjnej wiążą się z różnymi elementami procesu tworzenia oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian. Wydanie II Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian. Wydanie II
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Właśnie w tym celu powstał ten przewodnik po filozofii oprogramowania. Znajdziesz w nim 21 pragmatycznych reguł, którymi kierują się najlepsi programiści. Dzięki spostrzeżeniom zawartym w książce zmienisz podejście do programowania i szybko się przekonasz, że pozwoli Ci to na pisanie lepszego, czytelniejszego i niezawodnego kodu. Poszczególne reguły zostały zilustrowane jego rzeczywistymi przykładami, ułatwiającymi zrozumienie prezentowanych treści. Ten zajmująco i zabawnie napisany przewodnik nie tylko zainspiruje Cię do programistycznego rozwoju, ale również będzie nieocenioną pomocą przy szkoleniu nowych członków zespołu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka, napisana z myślą o inżynierach oprogramowania, jest trzecim, gruntownie zaktualizowanym wydaniem praktycznego przewodnika, który szybko przeprowadzi Cię od podstaw aż do zaawansowanych technik pracy z Gitem. Po zapoznaniu się z filozofią systemu i jego najważniejszymi funkcjami płynnie przejdziesz do takich zagadnień jak modyfikowanie drzew, korzystanie z dziennika odwołań i schowka. Znajdziesz tu również kilka przydatnych scenariuszy projektowych i sporo ciekawych wskazówek i porad. W efekcie nauczysz się korzystać z elastyczności Gita i w praktyczny sposób zarządzać procesem tworzenia kodu z zastosowaniem wielu różnych metod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrola wersji z systemem Git. Zaawansowane narzędzia i techniki do wspólnego projektowania oprogramowania. Wydanie III Kontrola wersji z systemem Git. Zaawansowane narzędzia i techniki do wspólnego projektowania oprogramowania. Wydanie III
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
Książka jest adresowana do wszystkich, którzy chcą budować, rozwijać i skalować systemy NLP w środowisku biznesowym, a także dostosowywać je do swojej branży. Opisuje tworzenie rzeczywistych aplikacji NLP. Omawia pełny cykl życia typowego projektu NLP, od zbierania danych po wdrożenie i monitorowanie modelu. Przedstawia studia przypadków i przewodniki dziedzinowe, pozwalające na zbudowanie systemu NLP od podstaw.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Przetwarzanie języka naturalnego w praktyce. Przewodnik po budowie rzeczywistych systemów NLP Przetwarzanie języka naturalnego w praktyce. Przewodnik po budowie rzeczywistych systemów NLP
Sowmya Vajjala, Bodhisattwa Majumder, Anuj Gupta, Harshit Surana
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Głębokie sieci neuronowe mają niesamowity potencjał. Osiągnięcia ostatnich lat nadały procesom uczenia głębokiego zupełnie nową jakość. Obecnie nawet programiści niezaznajomieni z tą technologią mogą korzystać z prostych i niezwykle skutecznych narzędzi, pozwalających na sprawne implementowanie programów uczących się z danych.- Druk
Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn, Keras i TensorFlow. Wydanie III Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn, Keras i TensorFlow. Wydanie III
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%)
Ebooka "C++. Receptury" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "C++. Receptury" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "C++. Receptury" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- C++ Cookbook
- Tłumaczenie:
- Przemysław Szeremiota
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0374-3, 8324603743
- Data wydania książki drukowanej :
- 2006-05-30
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3137
- Przykłady na ftp
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C++ - Programowanie
- Serie wydawnicze: Receptury
Spis treści książki
- 1.0. Wprowadzenie do systemów kompilacji (15)
- 1.1. Pobieranie i instalowanie GCC (28)
- 1.2. Kompilowanie programu "Hello, World!" w wierszu poleceń (31)
- 1.3. Kompilowanie biblioteki statycznej w wierszu poleceń (36)
- 1.4. Kompilowanie biblioteki dynamicznej w wierszu poleceń (38)
- 1.5. Kompilowanie aplikacji wieloskładnikowej w wierszu poleceń (45)
- 1.6. Instalowanie pakietu Boost.Build (50)
- 1.7. Kompilowanie programu "Hello, World!" za pomocą Boost.Build (52)
- 1.8. Kompilowanie biblioteki statycznej za pomocą Boost.Build (56)
- 1.9. Kompilowanie biblioteki dynamicznej za pomocą Boost.Build (57)
- 1.10. Kompilowanie aplikacji wieloskładnikowej za pomocą Boost.Build (58)
- 1.11. Kompilowanie biblioteki statycznej w IDE (61)
- 1.12. Kompilowanie biblioteki dynamicznej w IDE (64)
- 1.13. Kompilowanie aplikacji wieloskładnikowej w IDE (68)
- 1.14. Pobieranie i instalowanie GNU make (73)
- 1.15. Kompilowanie programu "Hello, World!" za pomocą GNU make (75)
- 1.16. Kompilowanie biblioteki statycznej za pomocą GNU make (82)
- 1.17. Kompilowanie biblioteki dynamicznej za pomocą GNU make (87)
- 1.18. Kompilowanie aplikacji wieloskładnikowej za pomocą GNU make (88)
- 1.19. Definiowanie symboli (makrodefinicji) (92)
- 1.20. Ustalanie opcji wiersza polecenia w IDE (94)
- 1.21. Kompilacja próbna (95)
- 1.22. Kompilacja ostateczna (98)
- 1.23. Wybieranie wersji biblioteki wykonawczej (101)
- 1.24. Wymuszanie zgodności ze standardem języka C++ (104)
- 1.25. Automatyzacja konsolidacji pliku źródłowego z wybraną biblioteką (107)
- 1.26. Korzystanie z szablonów eksportowanych (109)
- 2.0. Wprowadzenie (113)
- 2.1. Gwarantowanie jednokrotnego włączenia pliku nagłówkowego (114)
- 2.2. Gwarantowanie obecności jednego egzemplarza zmiennej dla wielu plików źródłowych (116)
- 2.3. Ograniczanie włączania nagłówków za pomocą deklaracji zapowiadających (117)
- 2.4. Unikanie kolizji nazw za pomocą przestrzeni nazw (119)
- 2.5. Włączanie pliku funkcji inline (125)
- 3.0. Wprowadzenie (127)
- 3.1. Konwersja ciągu na typ liczbowy (127)
- 3.2. Konwersja liczb na ciągi (130)
- 3.3. Sprawdzanie, czy ciąg zawiera poprawną liczbę (133)
- 3.4. Porównywanie wartości zmiennoprzecinkowych w zadanym zakresie dokładności (135)
- 3.5. Przetwarzanie ciągu zawierającego liczbę w zapisie naukowym (137)
- 3.6. Konwersja pomiędzy typami liczbowymi (139)
- 3.7. Określanie granicznych wartości typów liczbowych (141)
- 4.0. Wprowadzenie (145)
- 4.1. Dopełnianie ciągu (146)
- 4.2. Przycinanie ciągu (147)
- 4.3. Zapisywanie ciągów w sekwencji (152)
- 4.4. Określanie długości ciągu (155)
- 4.5. Odwracanie ciągu (157)
- 4.6. Podział ciągu (158)
- 4.7. Wyodrębnianie elementów leksykalnych (160)
- 4.8. Scalanie sekwencji ciągów (163)
- 4.9. Wyszukiwanie w ciągach (165)
- 4.10. Szukanie n-tego wystąpienia podciągu (168)
- 4.11. Usuwanie podciągu z ciągu (169)
- 4.12. Zmiana wielkości liter w ciągu (171)
- 4.13. Porównywanie ciągów bez uwzględniania wielkości liter (173)
- 4.14. Wyszukiwanie w ciągu bez uwzględniania wielkości liter (175)
- 4.15. Zamiana tabulacji na spacje w pliku tekstowym (177)
- 4.16. Zawijanie wierszy w pliku tekstowym (179)
- 4.17. Zliczanie znaków, słów i wierszy w pliku tekstowym (181)
- 4.18. Zliczanie wystąpień poszczególnych słów w pliku tekstowym (184)
- 4.19. Ustawianie marginesów w pliku tekstowym (186)
- 4.20. Justowanie tekstu w pliku (189)
- 4.21. Eliminowanie nadmiarowych znaków odstępu w pliku tekstowym (191)
- 4.22. Autokorekta tekstu przy zmianach bufora (192)
- 4.23. Wczytywanie danych z pliku wartości rozdzielanych przecinkami (195)
- 4.24. Podział ciągu na podstawie wyrażeń regularnych (197)
- 5.0. Wprowadzenie (199)
- 5.1. Odczytywanie bieżącej daty i godziny (199)
- 5.2. Formatowanie ciągów reprezentujących daty i godziny (202)
- 5.3. Arytmetyka dat i godzin (204)
- 5.4. Konwersja pomiędzy strefami czasowymi (206)
- 5.5. Określanie numeru dnia w roku (207)
- 5.6. Definiowanie typów wartości ograniczonych do zakresu (209)
- 6.0. Wprowadzenie (213)
- 6.1. Kontenery zamiast tablic (214)
- 6.2. Efektywne stosowanie wektorów (218)
- 6.3. Kopiowanie wektora (222)
- 6.4. Przechowywanie wskaźników w wektorze (224)
- 6.5. Przechowywanie obiektów na liście (225)
- 6.6. Kojarzenie danych z ciągami znaków (230)
- 6.7. Kontenery haszowane (235)
- 6.8. Sekwencje uporządkowane (240)
- 6.9. Kontenery w kontenerach (243)
- 7.0. Wprowadzenie (247)
- 7.1. Przeglądanie zawartości kontenera (248)
- 7.2. Usuwanie obiektów z kontenera (254)
- 7.3. Tworzenie sekwencji pseudolosowych (257)
- 7.4. Porównywanie zakresów (259)
- 7.5. Scalanie danych (262)
- 7.6. Sortowanie zakresu elementów (266)
- 7.7. Partycjonowanie zakresu (268)
- 7.8. Przetwarzanie sekwencji za pomocą operacji dla zbiorów (270)
- 7.9. Przekształcanie elementów sekwencji (273)
- 7.10. Własne algorytmy uogólnione (275)
- 7.11. Wypisywanie elementów zakresu do strumienia (278)
- 8.0. Wprowadzenie (283)
- 8.1. Inicjalizowanie składowych klas (284)
- 8.2. Tworzenie obiektów w funkcjach (wzorzec Factory) (287)
- 8.3. Konstruktory i destruktory w służbie zarządzania zasobami (RAII) (289)
- 8.4. Automatyczne dodawanie nowych egzemplarzy klasy do kontenera (291)
- 8.5. Jedna kopia składowej klasy (293)
- 8.6. Określanie dynamicznego typu obiektu (295)
- 8.7. Wykrywanie zależności pomiędzy klasami różnych obiektów (297)
- 8.8. Nadawanie identyfikatorów egzemplarzom klas (298)
- 8.9. Tworzenie klasy-jedynaka (301)
- 8.10. Tworzenie interfejsu z abstrakcyjną klasą bazową (303)
- 8.11. Pisanie szablonu klasy (307)
- 8.12. Pisanie szablonu funkcji (312)
- 8.13. Przeciążanie operatorów inkrementacji i dekrementacji (314)
- 8.14. Przeciążanie operatorów arytmetycznych i operatorów przypisania
pod kątem intuicyjności zachowania obiektów klasy (317)
- 8.15. Wywoływanie funkcji wirtualnej klasy bazowej (323)
- 9.0. Wprowadzenie (325)
- 9.1. Tworzenie klasy wyjątku (325)
- 9.2. Uodpornianie konstruktora klasy (329)
- 9.3. Uodpornianie listy inicjalizacyjnej konstruktora (332)
- 9.4. Uodpornianie metod klasy (335)
- 9.5. Bezpieczne kopiowanie obiektu (339)
- 10.0. Wprowadzenie (345)
- 10.1. Wyrównywanie tekstu w kolumnach (346)
- 10.2. Formatowanie wartości zmiennoprzecinkowych (350)
- 10.3. Pisanie własnego manipulatora strumienia (353)
- 10.4. Adaptacja klasy do zapisu obiektów do strumienia (356)
- 10.5. Adaptacja klasy do odczytu obiektów ze strumienia (359)
- 10.6. Pozyskiwanie informacji o pliku (361)
- 10.7. Kopiowanie pliku (363)
- 10.8. Usuwanie i zmiana nazwy pliku (366)
- 10.9. Tymczasowe nazwy plików i pliki tymczasowe (368)
- 10.10. Tworzenie katalogu (370)
- 10.11. Usuwanie katalogu (372)
- 10.12. Przeglądanie zawartości katalogu (374)
- 10.13. Wyłuskiwanie ciągu rozszerzenia pliku (376)
- 10.14. Wyłuskiwanie nazwy pliku z ciągu ścieżki dostępu (377)
- 10.15. Wyłuskiwanie ścieżki dostępu (379)
- 10.16. Zmiana rozszerzenia nazwy pliku (380)
- 10.17. Montowanie ścieżek dostępu (381)
- 11.0. Wprowadzenie (385)
- 11.1. Określanie liczby elementów w kontenerze (386)
- 11.2. Wyszukiwanie największej bądź najmniejszej wartości w kontenerze (387)
- 11.3. Obliczanie sumy i średniej wartości elementów kontenera (390)
- 11.4. Filtrowanie wartości spoza zadanego zakresu (392)
- 11.5. Obliczanie wariancji, odchylenia standardowego i innych wskaźników statystycznych (394)
- 11.6. Generowanie liczb losowych (397)
- 11.7. Inicjalizacja kontenera liczbami losowymi (399)
- 11.8. Wektory liczb o dynamicznych rozmiarach (400)
- 11.9. Wektory liczb o stałych rozmiarach (401)
- 11.10. Obliczanie iloczynu skalarnego (404)
- 11.11. Obliczanie długości wektora (405)
- 11.12. Obliczanie odległości pomiędzy wektorami (406)
- 11.13. Implementowanie iteratora kroczącego (407)
- 11.14. Macierze o dynamicznych rozmiarach (411)
- 11.15. Macierze o stałych rozmiarach (414)
- 11.16. Mnożenie macierzy (416)
- 11.17. Szybka transformata Fouriera (418)
- 11.18. Współrzędne biegunowe (420)
- 11.19. Arytmetyka zbiorów bitowych (421)
- 11.20. Reprezentowanie wielkich liczb całkowitych (425)
- 11.21. Liczby stałoprzecinkowe (429)
- 12.0. Wprowadzenie (431)
- 12.1. Tworzenie wątku (432)
- 12.2. Synchronizacja dostępu do zasobu (435)
- 12.3. Sygnalizacja pomiędzy wątkami (443)
- 12.4. Jednokrotna inicjalizacja wspólnych zasobów (446)
- 12.5. Argumenty funkcji wątku (447)
- 13.0. Wprowadzenie (451)
- 13.1. Literały Unicode (452)
- 13.2. Wczytywanie i wypisywanie liczb (453)
- 13.3. Wczytywanie i wypisywanie dat i godzin (457)
- 13.4. Wczytywanie i wypisywanie wartości pieniężnych (461)
- 13.5. Sortowanie ciągów zlokalizowanych (466)
- 14.0. Wprowadzenie (469)
- 14.1. Przetwarzanie prostych dokumentów XML (470)
- 14.2. Praca z ciągami Xerces (477)
- 14.3. Przetwarzanie złożonych dokumentów XML (480)
- 14.4. Manipulowanie dokumentami XML (489)
- 14.5. Walidacja dokumentu XML względem definicji DTD (493)
- 14.6. Walidacja dokumentu XML względem schematu (497)
- 14.7. Przekształcanie dokumentów XML przy użyciu XSLT (501)
- 14.8. Obliczanie wartości wyrażenia XPath (506)
- 14.9. XML w utrwalaniu i odtwarzaniu kolekcji obiektów (512)
- 15.0. Wprowadzenie (517)
- 15.1. Wskaźniki funkcji w wywołaniach zwrotnych (517)
- 15.2. Wskaźniki składowych klas (519)
- 15.3. Blokowanie modyfikacji argumentu wywołania funkcji (521)
- 15.4. Blokowanie modyfikacji obiektu w metodzie wywołanej
na rzecz tego obiektu (524)
- 15.5. Operatory niebędące metodami klasy (526)
- 15.6. Inicjalizacja sekwencji wartościami wymienianymi po przecinkach (528)
Wstęp (9)
1. Tworzenie aplikacji w języku C++ (15)
2. Organizacja kodu (113)
3. Liczby (127)
4. Ciągi i teksty (145)
5. Daty i godziny (199)
6. Gospodarowanie danymi - kontenery (213)
7. Algorytmy (247)
8. Klasy (283)
9. Wyjątki i bezpieczeństwo (325)
10. Strumienie i pliki (345)
11. Matematyka, statystyka (385)
12. Wielowątkowość (431)
13. Internacjonalizacja (451)
14. XML (469)
15. Różne (517)
Skorowidz (531)
Helion - inne książki
-
Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
54.50 zł
109.00 zł (-50%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: C++. Receptury D. Ryan Stephens, Christopher Diggins, Jonathan Turkanis, Jeff Cogswell (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.