×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano Jurie Horneman, CoderDojo

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autorzy:
Jurie Horneman, CoderDojo
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
6.0/6  Opinie: 3
Stron:
96
Druk:
oprawa miękka
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment
Zostało Ci na świąteczne zamówienie opcje wysyłki »

W klubie CoderDojo młodzi ludzie rozwijają pasję programowania, spotykają się z podobnymi sobie zapaleńcami, aby uczyć się nowych rzeczy i wspólnie, pod opieką mentora, realizować niesamowite projekty. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie weź udział w zajęciach. Możesz też po prostu założyć i poprowadzić własne Dojo. Jako że będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można razem z przyjaciółmi robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą grę!

W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i "utratę części zdrowia" po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz!

W tej książce:

  • podstawowe zasady pracy podczas programowania
  • funkcje, obiekty, pętle i inne elementy kodu oraz ich wykorzystanie
  • gruntowne podstawy JavaScriptu
  • przeciążanie funkcji, generowanie liczb losowych, wykonywanie obliczeń
  • debugowanie kodu
  • pomysły na ulepszanie gry

POMYSŁY + PRZYJACIELE = KOD

Wybrane bestsellery

O autorach książki

Jurie Horneman jest projektantem i programistą gier od 1991 roku, obecnie pracuje dla Rockstar Games w Wiedniu. Fundacja CoderDojo powstała w Irlandii w 2013 roku. Kluby CoderDojo działają w wielu krajach całego świata, również w ponad dwudziestu miejscach w Polsce. Fundacja stawia na rozwój talentów technologicznych (programowanie, modelowanie, grafika, druk 3D) dzieci i nastolatków. Zajęcia odbywają się w duchu współpracy i dzielenia się wiedzą, zgodnie z ideą open source i Creative Commons. Udział w nich jest bezpłatny, a do społeczności może dołączyć każdy, kto chce zostać uczniem lub mentorem CoderDojo — albo po prostu zrobić coś pożytecznego dla innych.

Fundacja CoderDojo powstała w Irlandii w 2013 roku. Obecnie kluby CoderDojo działają w wielu krajach całego świata, również w 22 miejscach w Polsce. CoderDojo jest miejscem rozwoju talentów technologicznych (programowanie, modelowanie, grafika, druk 3D) dla dzieci i nastolatków. Zajęcia odbywają się w duchu współpracy i dzielenia się wiedzą, z szerzeniem idei open source i Creative Commons. Udział w zajęciach jest bezpłatny, a do społeczności może dołączyć każdy, kto chce zostać uczniem lub mentorem CoderDojo.

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
24,90 zł
Niedostępna
Ebook
12,45 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.