Wayne Palmer - książki
Tytuły autora: Wayne Palmer dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Promocja
„Muszę”, „Powinienem”, „Nie mogę”, „Nie mam czasu”, „Później, a najlepiej jutro” — te myśli zwykle nachodzą Cię kolejno, kiedy zastanawiasz się, czym powinieneś zająć się w danej chwili i jakie sprawy skończyć przed zachodem słońca. Odczuwasz bezsilność, patrząc na niekończącą się listę zadań, ciągle się denerwujesz i wzbraniasz przed działaniem, by na koniec poczuć, że jesteś zupełnie sparaliżowany i niezdolny do czynu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3
- Audiobook CD pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Bestseller Promocja
Ta zwięzła publikacja przyda się profesjonalistom, którzy lubią drobne ulepszenia prowadzące do dużych korzyści. Zrozumiale wyjaśniono w niej, na czym polega proces tworzenia czystego i niezawodnego kodu. W rozsądnej dawce podano zagadnienia teoretyczne, takie jak sprzężenie, kohezja, zdyskontowane przepływy pieniężne i opcjonalność. Porządkowanie kodu jest tu przedstawione jako element codziennej pracy programisty, prowadzący do poprawy struktury całego projektu. W książce znalazło się mnóstwo praktycznych przykładów, dzięki którym można wypróbować wybrane techniki, najlepiej sprawdzające się w danym przypadku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Na początku nic nie jest proste. Mówienie, chodzenie, kopanie piłki, jazda na rowerze ― każdy z nas musiał się tego nauczyć. Słowo za słowem, krok po kroku, gest za gestem. Pierwsze próby kończą się zwykle niepowodzeniem, dopiero za drugim, trzecim albo dziesiątym razem małemu człowiekowi udaje się postawić samodzielnie krok, który daje mu ogromną satysfakcję.
- Druk pkt
-
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
Bestseller
Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych. Część 2. Projektowanie i administrowanie bazami danych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk i technik programista opiera się na nowej podstawie programowej, obowiązującej od 1 września 2019 roku. Omówiono tu zagadnienia teoretyczne z zakresu projektowania i tworzenia baz danych oraz administrowania nimi.- Druk pkt