Marcin Mucha - książki
Tytuły autora: Marcin Mucha dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Promocja
Głębokie sieci neuronowe mają niesamowity potencjał. Osiągnięcia ostatnich lat nadały procesom uczenia głębokiego zupełnie nową jakość. Obecnie nawet programiści niezaznajomieni z tą technologią mogą korzystać z prostych i niezwykle skutecznych narzędzi, pozwalających na sprawne implementowanie programów uczących się z danych.- Druk
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł(-35%) -
Bestseller Promocja
Sztuczna inteligencja jest na ustach wszystkich. Odkąd pojawił się ChatGPT, newsy ze świata informatyki trafiają na pierwsze strony gazet, pojawiają się w serwisach informacyjnych, programach radiowych i telewizyjnych. Na temat AI dyskutują już nie tylko programiści, ale także fizycy, filozofowie i specjaliści zajmujący się rynkiem pracy. Wojskowi i naukowcy odkrywają dla niej kolejne zastosowania w swoich dziedzinach, futurolodzy zaś na zmianę straszą wizjami rodem z Terminatora i Czarnego lustra i uspokajają, że to wszystko dla naszego dobra, a sztuczna inteligencja pozostaje przecież pod ludzką kontrolą.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Bestseller Promocja
Ta książka jest trzecim, zmienionym i zaktualizowanym, wydaniem znakomitego przewodnika dla analityków biznesowych, dzięki któremu bezproblemowo rozpoczniesz pracę z Power BI i w pełni wykorzystasz jego możliwości. Po przeczytaniu jej będziesz lepiej rozumiał, w jaki sposób w pełni wykorzystać potencjał Power BI do tworzenia efektywnych strategii business intelligence. Dowiesz się, jak pozyskiwać i oczyszczać dane oraz jak projektować modele danych. Zapoznasz się ze stylami wizualizacji danych oraz z technikami tworzenia narracji cyfrowych. Nauczysz się analizować relacje w modelu danych i tworzyć reguły w języku DAX. W tym wydaniu znajdziesz też nowy rozdział poświęcony przepływom danych, w którym oprócz podstaw omówiono takie zagadnienia, jak projektowanie efektywnych modeli danych i budowanie podstawowych pulpitów nawigacyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Microsoft Power BI. Jak modelować i wizualizować dane oraz budować narracje cyfrowe. Wydanie III
Devin Knight, Erin Ostrowsky, Mitchell Pearson, Bradley Schacht
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Promocja
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Żadna z gałęzi marketingu nie rozwija się i nie zmienia dziś równie dynamicznie, jak działania reklamowe prowadzone w internecie. Szczególnie mocną pozycję ma w tym świecie Google, który dostarcza marketerom cały pakiet narzędzi przeznaczonych do pozycjonowania, ustawiania reklam w wyszukiwarkach i na stronach, a także analizowania skuteczności własnych działań i zachowań klientów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł(-35%)