Grzegorz Miłkowski — z wykształcenia dziennikarz, który w branży marketingu i technologii działa od kilkunastu lat. Był dziennikarzem mediów branżowych (Marketing przy Kawie) i redaktorem naczelnym portalu Interaktywnie.com. Jako PR-owiec działał dla wielu znanych marek - odpowiadał za wdrażanie ich strategii komunikacyjnych. Pomysłodawca i współorganizator dwóch konferencji: Akademii Marketingu w Krakowie oraz Augmented Advertising & Sales w Warszawie. Aktualnie CEO w agencji full service content marketing ContentHouse oraz właściciel i redaktor naczelny portalu Socialpress.pl. Założył też pierwszy polski serwis śledzący możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie — AIBusiness.pl. W ramach działalności pod marką ContentHouse wraz ze swoim zespołem rozwija inne serwisy branżowe (żeby tym razem szewc w butach chodził), edukujące przedstawicieli biznesu w zakresie efektywnej obecności w cyfrowym świecie: komerso.pl dla branży e-commerce, mobileclick.pl na temat praktycznego wykorzystania technologii mobilnych, marketinglink.pl o skutecznym łączeniu technologii i marketingu, contentstandard.pl o dobrych standardach w content marketingu. Wraz z zespołem ContentHouse prowadzi też kilkadziesiąt blogów i portali dla dużych i małych firm, które zdecydowały się na komunikację za pomocą mediów własnych, opisaną w książce Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw.