Zarządzanie produktem dla bystrzaków
- Autorzy:
- Brian Lawley, Pamela Schure
- Czasowo niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Dla bystrzaków
- Wydawnictwo:
- Dla bystrzaków
- Wydawnictwo:
- Dla bystrzaków
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 384
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Zarządzanie produktem dla bystrzaków
Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu
Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody
Naucz się wywierać wpływ na zespół
Podręcznik efektywnego zarządzania produktem
W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.
W książce:
- Zasady zarządzania produktem
- Fazy cyklu życia produktu
- Skuteczne badania rynku
- Analiza konkurencji
- Efektywne wprowadzanie produktu na rynek
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Oto zaktualizowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu skorzystasz z ponad dwustu sprawdzonych receptur bazujących na najnowszych wydaniach bibliotek Pythona. Wystarczy, że skopiujesz i dostosujesz kod do swoich potrzeb. Możesz też go uruchamiać i testować za pomocą przykładowego zbioru danych. W książce znajdziesz receptury przydatne do rozwiązywania szerokiego spektrum problemów, od przygotowania i wczytania danych aż po trenowanie modeli i korzystanie z sieci neuronowych. W ten sposób wyjdziesz poza rozważania teoretyczne czy też matematyczne koncepcje i zaczniesz tworzyć aplikacje korzystające z uczenia maszynowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Książka obejmuje tematykę inżynierii wymagań według programu certyfikacji IREB® CPRE® Foundation Level na poziomie podstawowym. Omawia zagadnienia wyszczególnione w planie nauczania IREB® CPRE® z naciskiem na aspekt praktyczny, a także przygotowuje do egzaminu certyfikacyjnego. Co ważne, zagadnienia teoretyczne zostały zobrazowane przykładami w stopniu określonym przez poziom poznawczy (K1, K2, K3).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie, w praktyce jednak często okazują się trudne, a co za tym idzie - rozczarowują. To przykre, ale prawda jest taka, że idee te, skądinąd słuszne i pożyteczne, w organizacjach nierzadko wdraża się na siłę i, co nawet gorsze, bez zrozumienia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Głębokie sieci neuronowe mają niesamowity potencjał. Osiągnięcia ostatnich lat nadały procesom uczenia głębokiego zupełnie nową jakość. Obecnie nawet programiści niezaznajomieni z tą technologią mogą korzystać z prostych i niezwykle skutecznych narzędzi, pozwalających na sprawne implementowanie programów uczących się z danych.- Druk
Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn, Keras i TensorFlow. Wydanie III Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn, Keras i TensorFlow. Wydanie III
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Ta książka jest trzecim, starannie zaktualizowanym wydaniem wyczerpującego przewodnika po narzędziach analitycznych Pythona. Uwzględnia Pythona 3.0 i bibliotekę pandas 1.4. Została napisana w przystępny sposób, a poszczególne zagadnienia bogato zilustrowano przykładami, studiami rzeczywistych przypadków i fragmentami kodu. W trakcie lektury nauczysz się korzystać z możliwości oferowanych przez pakiety pandas i NumPy, a także środowiska IPython i Jupyter. Nie zabrakło wskazówek dotyczących używania uniwersalnych narzędzi przeznaczonych do ładowania, czyszczenia, przekształcania i łączenia zbiorów danych. Pozycję docenią analitycy zamierzający zacząć pracę w Pythonie, jak również programiści Pythona, którzy chcą się zająć analizą danych i obliczeniami naukowymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python w analizie danych. Przetwarzanie danych za pomocą pakietów pandas i NumPy oraz środowiska Jupyter. Wydanie III Python w analizie danych. Przetwarzanie danych za pomocą pakietów pandas i NumPy oraz środowiska Jupyter. Wydanie III
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
Tę książkę docenią programiści, menedżerowie, inżynierowie i liderzy techniczni. Znajdziesz w niej cenne informacje o filozofii inżynierii oprogramowania, jak również o postępach w sposobie myślenia na jej temat. Na tej bazie oparto zestaw zasad ułatwiających skuteczne radzenie sobie z dwoma podstawowymi procesami inżynierii oprogramowania: uczenia się i eksploracji oraz radzenia sobie ze złożonością. W ten sposób dowiesz się, jak usprawnić wszystkie aspekty swojej pracy, a także jak stosować sprawdzone podejścia prowadzące do sukcesu z uwzględnieniem uwarunkowań ekonomicznych. Dzięki tej przełomowej publikacji nauczysz się technik rozwiązywania problemów z wykorzystaniem zarówno obecnych, jak i przyszłych technologii. W efekcie będziesz szybciej tworzyć lepsze oprogramowanie, i to w bardziej przyjemny i satysfakcjonujący sposób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Nowoczesna inżynieria oprogramowania. Stosowanie skutecznych technik szybszego rozwoju oprogramowania wyższej jakości Nowoczesna inżynieria oprogramowania. Stosowanie skutecznych technik szybszego rozwoju oprogramowania wyższej jakości
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka szczegółowo wyjaśnia paradygmat siatki danych, a przy tym koncentruje się na jego praktycznym zastosowaniu. Zgodnie z tym nowatorskim podejściem dane należy traktować jako produkt, a dziedziny — jako główne zagadnienie. Poza wyjaśnieniem paradygmatu opisano tu zasady projektowania wysokopoziomowej architektury komponentów siatki danych, a także przedstawiono wskazówki i porady dotyczące ewolucyjnej realizacji siatki danych w organizacji. Tematyka ta została potraktowana wszechstronnie: omówiono kwestie technologiczne, organizacyjne, jak również socjologiczne i kulturowe. Dzięki temu jest to cenna lektura zarówno dla architektów i inżynierów, jak i dla badaczy, analityków danych, wreszcie dla liderów i kierowników zespołów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Siatka danych. Nowoczesna koncepcja samoobsługowej infrastruktury danych Siatka danych. Nowoczesna koncepcja samoobsługowej infrastruktury danych
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby i przekonasz je do współdziałania, a także ― że jeśli zrezygnujesz ze ścisłej kontroli wykonywanych przez zespół zadań, Twoi ludzie staną się bardziej kreatywni i samodzielni. Nauczysz się też otaczać się skutecznymi mentorami i kompetentnymi współpracownikami, przez co wzrośnie Twoja pewność siebie i poczujesz, że masz wpływ na przyszłość. Przekonasz się, że możesz stawiać sobie coraz ambitniejsze cele i je osiągać — i nie być przy tym niewolnikiem pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%)
O autorach książki
Brian Lawley jest prezesem i założycielem 280 Group, czołowej firmy konsultingowej i szkoleniowej specjalizującej się w zarządzaniu produktem.
Pamela Schure jest dyrektorem ds. produktów i usług w 280 Group. Pracowała jako menedżer produktu, marketingu produktu oraz w dziale marketingu między innymi w Apple i Adaptec.
Zobacz pozostałe książki z serii Dla bystrzaków
-
Promocja
To prawda: świat kryptowalut jest skomplikowany. Możesz go jednak zrozumieć i nauczyć się po nim poruszać, w czym pomoże Ci ta książka — interesujący przewodnik, który przystępnie wyjaśnia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i związanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz się stąd, jak funkcjonuje bitcoin, a także w jaki sposób specyfika nowoczesnych koncepcji cyfrowej własności stopniowo zmienia świat finansów. Poznasz również tajniki inwestowania i handlu kryptowalutami. Ważną częścią książki jest rozdział poświęcony zagrożeniom w świecie krypto, w tym metodom działania hakerów i oszustów. Wszystko to, wraz z informacjami o najnowszych trendach i przyszłości kryptowalut, przygotuje Cię na zmianę — na nową cyfrową ekonomię!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Oto praktyczny przewodnik po nauce o danych w miejscu pracy. Dowiesz się stąd wszystkiego, co ważne na początku Twojej drogi jako danologa: od osobowości, z którymi przyjdzie Ci pracować, przez detale analizy danych, po matematykę stojącą za algorytmami i uczeniem maszynowym. Nauczysz się myśleć krytycznie o danych i otrzymanych wynikach, będziesz też inteligentnie o tym mówić. Jednym zdaniem: zrozumiesz dane i związane z nimi wyzwania na głębszym, profesjonalnym poziomie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Analityk danych. Przewodnik po data science, statystyce i uczeniu maszynowym Analityk danych. Przewodnik po data science, statystyce i uczeniu maszynowym
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Czy szukasz nowych, wydajnych sposobów odkrywania, przekształcania danych i wyciągania z nich wniosków przydatnych w Twojej organizacji? Oto przewodnik, który krok po kroku pokazuje, jak oszczędzić czas, uprościć procesy biznesowe i ulepszyć analizy. Znajdziesz tutaj praktyczne i łatwe do zrozumienia informacje, od łączenia się z ogromnymi bazami danych po używanie niestandardowych funkcji i formuł. Dowiesz się, jak zaimportować i zinterpretować dane z wielu źródeł, a także jak przygotować raport na podstawie ich ujednoliconego modelu. Książka jest w pełni zgodna z programem Microsoft Excel 2021.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Excel Power Pivot i Power Query dla bystrzaków. Wydanie II Excel Power Pivot i Power Query dla bystrzaków. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Czy firma, w której pracujesz, ma tak dużo danych, że nie wiesz, co z nimi zrobić ani nie potrafisz ich zrozumieć? Microsoft Power BI to dająca duże możliwości intuicyjna platforma, która pomaga przekształcać surowe dane w informacje umożliwiające podejmowanie działań, i to bez konieczności przechodzenia długich szkoleń lub uczenia się programowania. Z tej książki dowiesz się, jak badać źródła danych, tworzyć ich modele, przetwarzać liczby, wizualizować wyniki i opracowywać atrakcyjne raporty inspirujące do zmian. Już dziś zacznij kierować firmą na podstawie twardych danych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Ten znakomity podręcznik programowania dla początkujących sprawi, że nauka PHP i MySQL będzie przyjemna i efektywna. Został pomyślany tak, aby po zapoznaniu się z najpotrzebniejszymi, kluczowymi informacjami szybko przystąpić do tworzenia stron internetowych ― i w ten sposób wraz z przyswajaniem wiedzy rozwijać umiejętności. Książka zawiera mnóstwo wyjaśnień i wskazówek, zilustrowanych schematami, infografikami i krótkimi przykładami kodu. Opisano w niej, jak zaprojektować i dynamiczne strony internetowe, sklepy internetowe czy serwisy społecznościowe. Dzięki lekturze zdobędziesz gruntowne podstawy sztuki programowania i przygotujesz się do opanowania bardziej złożonych zagadnień.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
PHP i MySQL. Aplikacje internetowe po stronie serwera PHP i MySQL. Aplikacje internetowe po stronie serwera
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka, podobnie jak inne z serii „Biblia”, zawiera zarówno niezbędne teoretyczne informacje, jak i mnóstwo praktycznych wskazówek i instrukcji, dzięki czemu jest znakomitą pomocą w nauce pisania skryptów dla Linuksa. Pokazano tu, kiedy efektywniej jest używać interfejsu graficznego, a kiedy lepiej sięgnąć do wiersza poleceń. Opisano elementy systemu Linux i przedstawiono podstawowe informacje o powłoce, a także o pracy w wierszu poleceń. Zaprezentowano techniki przetwarzania danych użytkownika w skryptach, pracę z systemami plików, wreszcie — sposoby instalacji i aktualizacji oprogramowania. Sporo miejsca poświęcono pracy z wyrażeniami regularnymi i zaawansowanym metodom manipulacji danymi, pokazano też, jak zmodyfikować skrypty powłoki, aby działały w innych powłokach Linuksa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%)
Ebooka "Zarządzanie produktem dla bystrzaków" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zarządzanie produktem dla bystrzaków" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zarządzanie produktem dla bystrzaków" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Product Management For Dummies
- Tłumaczenie:
- Monika Malcherek
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5929-1, 9788328359291
- Data wydania książki drukowanej :
- 2020-01-28
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-5930-7, 9788328359307
- Data wydania ebooka :
- 2020-01-28 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 96587
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 11.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 23.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » Zarządzanie projektami IT
Biznes IT » IT w ekonomii
- Serie wydawnicze: Dla bystrzaków
Spis treści książki
- Po co zarządzać produktem 26
- Dlaczego zarządzanie produktem ma tak duże znaczenie 27
- Definicja zarządzania produktem 27
- Zarządzanie produktem jako strategiczna siła napędowa dla biznesu 27
- Zarządzanie produktem w skrócie: bieżące obowiązki menedżera produktu 30
- Zarządzanie produktem przez cały cykl jego życia 30
- Magiczne sztuczki 31
- Pierwsze kroki: zapoznanie się z rolą menedżera produktu 34
- Wczytaj się w opis stanowiska 35
- Miejsce zarządzania produktem na schemacie organizacyjnym 38
- Formułowanie manifestu menedżera produktu 38
- Menedżer produktu a pozostałe stanowiska 40
- Czym jest marketing produktu 40
- Rzut oka na zarządzanie programami 43
- Spojrzenie na zarządzanie projektami 44
- Pozostałe osoby, z którymi będziesz współpracował 46
- Samoocena: cechy skutecznego menedżera produktu 51
- Wyczucie biznesowe 51
- Wiedza branżowa i specjalistyczna 52
- Wiedza techniczna 52
- Umiejętności interpersonalne 53
- Umiejętność podejmowania decyzji 53
- Zdolność do rozwiązywania problemów 54
- Opanowanie 54
- Zdolności przywódcze 55
- Ocena Twoich cech jako menedżera produktu 56
- Macierze RACI i DACI: podział odpowiedzialności 57
- Macierz RACI 57
- Macierz DACI 58
- Skuteczne wykorzystywanie modeli RACI i DACI 60
- Definicja cyklu życia produktu: czym jest, a czym nie 61
- Fazy i bramki 62
- Model faza-bramka a metodyka agile 63
- Wszystko przemija: analiza poszczególnych etapów cyklu życia produktu 66
- Faza I: narodziny koncepcji 66
- Faza II: planowanie 67
- Faza III: rozwój produktu 68
- Faza IV: kwalifikacja 69
- Faza V: wprowadzenie na rynek 70
- Faza VI: maksymalizacja sprzedaży 71
- Faza VII: wycofanie produktu z rynku 71
- Szczegółowe omówienie optymalnego procesu tworzenia innowacji produktowych (OPP) 73
- Na czym polega proces 73
- Omówienie dziewięciu podstawowych dokumentów 75
- Czym jest proces twórczy 80
- Poszukiwanie źródeł pomysłów 80
- Pozwól zespołowi się wykazać 81
- Generowanie pomysłów: techniki i wskazówki 83
- Burza mózgów 84
- Konsultacje z przedstawicielami klientów 86
- Wykorzystanie mocy map myśli 86
- Podejście bardziej usystematyzowane: macierz czterech działań 88
- Od rynków do segmentów 92
- Definiowanie rynków i segmentów 92
- Segmentacja rynku 92
- Kreatywne tworzenie person 94
- Co powinien zawierać opis persony 94
- Tworzenie person 96
- Upewnij się, że bierzesz pod uwagę wszystkie zaangażowane persony 99
- Wizyty u klientów 100
- Przestrzeganie zasad podczas wizyt u klientów 100
- Wywiady z klientami 101
- Znaczenie badania rynku oraz wywiadu konkurencyjnego 106
- Podział i rodzaje badań rynkowych 107
- Od czego zacząć 108
- Przeprowadzanie badań rynkowych 110
- Dokładny opis procesu badania rynku 110
- Zadawanie właściwych pytań 112
- Przegląd metod badania rynku 113
- Wywiad konkurencyjny 115
- Poznawanie konkurencji 115
- Zbieranie wszelkich możliwych danych na temat konkurencji 116
- Śledzenie działań konkurencji 120
- Weryfikacja pomysłów i hipotez 121
- Prosty proces walidacji 121
- Przykładowy proces walidacji produktu 122
- Tworzenie prognoz finansowych 123
- Priorytetyzacja koncepcji 125
- Weryfikacja dopasowania za pomocą modelu oceny dopasowania produktu do rynku 126
- Korzystanie z szablonów biznesowych 128
- Ważenie różnych możliwości 132
- Stosowanie modeli scoringowych 134
- Jak oceniać zróżnicowanie: model Kano 134
- Ocena efektywnego wykorzystania zasobów. Analiza: wartość kontra wysiłek 135
- Wypełnianie macierzy priorytetyzacji 136
- Zbieranie opinii: głosowanie kropkami 137
- Kupowanie cech 138
- Najlepsze praktyki w planowaniu 140
- Zacznij wcześnie 140
- Angażowanie zespołu 140
- Traktuj swój plan jako żywy twór 141
- Podejmowanie decyzji o stopniu planowania 142
- Porównanie planowania zgodnie z koncepcją Lean oraz tworzenia szczegółowych planów 142
- Macierz nowych produktów i usług 143
- Określenie stopnia planowania odpowiedniego dla kultury organizacyjnej Twojej firmy 145
- Weź pod uwagę oczekiwania kierownictwa 147
- Ocena ryzyka inwestycyjnego 148
- Usprawnianie procesu planowania za pomocą koncepcji Lean i prostego planowania 149
- Czym jest podejście Lean 149
- Jakie liczby bierzemy pod uwagę? 150
- Rzut oka na popularny szablon modelu biznesowego 150
- Bądź przygotowany na szybki zwrot 152
- Bardziej wnikliwe podejście: szczegółowe planowanie 153
- Podejmowanie decyzji o zakresie dokumentacji 154
- Wykorzystywanie kluczowych dokumentów oraz związanych z nimi pytań 155
- Szacowanie czasu 157
- Uzasadnienie biznesowe dla nowego produktu bądź usługi 160
- Znaczenie uzasadnienia biznesowego 161
- Zarys uzasadnienia biznesowego 161
- Gromadzenie potrzebnych danych 162
- Jak złożyć to wszystko w całość: opracowanie uzasadnienia biznesowego 163
- Część I: streszczenie 163
- Część II: problemy i możliwości 163
- Część III: otoczenie rynkowe 164
- Część IV: analiza konkurencji 166
- Część V: analiza finansowa oraz niezbędnych zasobów 167
- Część VI: czynniki ryzyka 169
- Części VII - XI: pozostałe kwestie 169
- Jak uzyskać przychylność dla swojego uzasadnienia biznesowego 172
- Znaczenie strategii marketingowej 174
- Zapoznaj się ze strategicznymi narzędziami 175
- Strategia wejścia na rynek 175
- Modele strategiczne 176
- Inne elementy strategii marketingowej 182
- Produkt poszerzony 182
- Obietnica marki 183
- Proces ustalania ceny 184
- Segmentacja 187
- Pozycjonowanie 187
- Wybór nazwy dla produktu 191
- Formułowanie przekazu 192
- Strategia marketingowa na piśmie 194
- Część I: streszczenie 195
- Część II: produkt poszerzony 196
- Część III: ustalanie ceny 197
- Część IV: segmentacja 198
- Część V: pozycjonowanie 199
- Część VI: przekaz marketingowy 199
- Część VII: strategia 200
- Część VIII: programy i działania dotyczące wprowadzenia na rynek 201
- Część IX: budżet 201
- Część X: podsumowanie 201
- Odkrywanie potrzeb biznesowych i tworzenie opisu cech produktu 204
- Obszar problemu 204
- Obszar rozwiązania 204
- Zestawienie potrzeb biznesowych i cech produktu 204
- Przejrzyste dyskusje 206
- Dokumentowanie potrzeb biznesowych 207
- Dlaczego tak ważne jest "dlaczego" 207
- Gromadzenie niezbędnych informacji 209
- Szczegóły specyfikacji potrzeb 213
- Ustalanie priorytetów dla szczegółowych cech oraz potrzeb biznesowych 217
- Tworzenie opisu cech produktu 219
- Zarys opisu produktu 220
- Tworzenie opisu produktu 221
- Planowanie ścieżki do sukcesu z mapą drogową 225
- Bez ubarwień o modelu kaskadowym
w porównaniu z podejściem zwinnym 229
- Model kaskadowy: zmierz dwa razy, przytnij raz 230
- Agile: Planuj i dostarczaj szybko 231
- Tworzenie rejestru w metodyce zwinnej 233
- Podejmowanie typowych obowiązków 238
- Sekrety "magicznego trójkąta" dla projektu tworzenia produktu 239
- Utrzymywanie najlepszych praktyk podczas tworzenia produktu 241
- Przyspieszanie fazy kwalifikacji 244
- Zapewnianie wewnętrznej i zewnętrznej walidacji jakości 244
- Tworzenie planu testów beta 245
- Unikanie typowych błędów podczas testów beta 246
- Przeprowadzanie programu testów beta 247
- Wyznaczanie właściwych celów 248
- Konkretne cele 248
- Rekrutacja uczestników 248
- Decyzja o wprowadzeniu produktu na rynek 252
- Udana premiera produktu: co robić, a czego unikać 256
- Znaczenie pierwszego wrażenia 256
- Elementy udanego wprowadzenia produktu na rynek 257
- Ustalanie celów 258
- Różne rodzaje premier produktu 259
- Premiery w metodyce zwinnej, czyli bardzo częste wydania 259
- Wystarczy niewiele: "miękka premiera" 260
- Niewielki wysiłek: program minimum 260
- Na całość: pełna premiera 261
- Wybór rodzaju premiery: najważniejsze wnioski 261
- Jak bezproblemowo wprowadzić produkt na rynek 262
- Budowanie zespołu 263
- Kamienie milowe i odpowiedzialność 263
- Przygotowanie handlowców i innych kluczowych interesariuszy 264
- Tworzenie planu wprowadzenia produktu na rynek 265
- Znaczenie planu 265
- Wypełnianie szablonu planu 265
- Weryfikacja planu pod kątem celów 269
- Podstawy marketingu 272
- Marketing mix 272
- Współpraca z zespołem ds. komunikacji marketingowej i tworzenie materiałów marketingowych 276
- Jak dopasować się do lejka sprzedażowego i marketingowego 279
- Jak zapewnić handlowcom narzędzia do sprzedaży produktu 282
- Zacznij zwracać uwagę na reklamy 283
- Prognozowanie: spojrzenie w przyszłość 284
- Zbieranie danych 284
- Założenia 287
- Jak opracować skuteczny plan marketingowy 288
- Znaczenie doskonałego planu marketingowego 288
- Zarys planu marketingowego: co powinno się w nim znaleźć 289
- Ustalanie celów 291
- Kryteria oceny skuteczności sprzedaży produktu 293
- Śledzenie lejka sprzedażowego: leady, możliwości i współczynniki konwersji 293
- Analiza przychodów i rentowności 294
- Jak mierzyć udział w rynku 294
- Benchmarking: weryfikacja zgodności z planem 295
- Zmiana kursu: korekty 295
- Większe wsparcie dla handlowców 296
- Zmiany w samym produkcie 297
- Cięcie kosztów 297
- Podejmowanie decyzji o dalszych losach produktu 300
- Weź pod uwagę oczekiwania z wewnątrz i z zewnątrz firmy 300
- Zasadnicze kwestie związane z planem wycofania produktu z rynku 301
- Problemy związane z zakończeniem cyklu życia produktu zależne od rodzaju produktu 301
- Produkty fizyczne 301
- Oprogramowanie 302
- Usługi 303
- Ustalanie różnych dat końcowych 303
- Elementy planu wycofania produktu 304
- Najlepsze praktyki stosowane w fazie wycofywania produktu z rynku 304
- Cechy skutecznego lidera w kontekście zarządzania produktem 310
- Doskonalenie własnego stylu przywództwa 311
- Dążenie do efektów i motywowanie ludzi 311
- Radzenie sobie ze stresem 313
- Jak myśleć, działać i komunikować się jak lider 315
- Przypomnienie podstawowych technik perswazji 318
- Aktywne słuchanie 318
- Przekonywanie tzw. metodą trzech argumentów 319
- Jak w krótkich słowach prosić o to, na czym Ci zależy 321
- Jak zyskać wsparcie kierownictwa 321
- Naszkicuj swoją mapę wpływów 322
- Budowanie relacji z kluczowymi graczami 323
- Mów ich językiem: język kierownictwa 323
- Jak przekonać do siebie zespół deweloperski 324
- Budowanie wiarygodności 324
- Oceń swój zespół i odpowiednio dopasuj swoje postępowanie 326
- Jak rozpoznać różne typy deweloperów i jak sobie z nimi radzić 327
- Budowanie dobrych relacji z zespołem 329
- Jak przekonać do siebie handlowców 330
- Jak ułatwić pracę handlowcom 330
- Wytyczanie własnej ścieżki kariery: wyznaczanie celów i dat ich osiągnięcia 334
- Ustalanie celów 334
- Budowanie planu rozwoju zawodowego 335
- Plany działania na rok, trzy lata i pięć lat 337
- Przysługi popłacają 338
- Zdobywanie fachowej wiedzy na temat rynku i nowych technologii 339
- Pozycja eksperta od rynku i klienta 339
- Poszerzanie wiedzy technicznej 340
- Zbyt późne planowanie 346
- Brak planu marketingowego na czas po wprowadzeniu produktu na rynek 346
- Wprowadzenie na rynek produktu słabej jakości 347
- Niewystarczające fundusze 348
- Niedostateczna skuteczność działań marketingowych 349
- Przyciąganie uwagi klientów do konkurencyjnego produktu 349
- Zbyt wczesne informowanie 350
- Brak zachęty do recenzowania produktów i kampanii wizerunkowej 351
- Opóźnianie komunikacji 353
- Brak wcześniejszego planu dotyczącego wejścia na rynki międzynarodowe 353
- Mapy drogowe produktu opracowane pod kątem tematu 356
- Mapy drogowe produktu dostarczanego w regularnych odstępach czasu 358
- Mapy drogowe opracowane pod kątem najważniejszej cechy produktu 359
- Mapy drogowe opracowane pod kątem rynku i strategii 360
- Wizjonerskie mapy drogowe 360
- Mapa drogowa opracowana pod kątem konkurencji, trendów rynkowych i technologicznych 361
- Technologiczne mapy drogowe 361
- Mapa drogowa opracowana pod kątem porównania technologii stosowanych w różnych produktach 363
- Mapa drogowa opracowana pod kątem platform 363
- Mapa drogowa produktu w formie diagramu macierzowego 364
- Mapy drogowe obejmujące wiele linii produktów 365
- Mówią więcej, niż słuchają 367
- Koncentrują się tylko na cechach produktu 368
- Nie uczą się na bieżąco 368
- Wyważają otwarte drzwi 369
- Nie szukają wsparcia 369
- Są uparci i nigdy nie zgadzają się na kompromis 369
- Nie odwiedzają klientów 370
- Nie biorą na siebie odpowiedzialności za produkt poszerzony 370
- Pracują zwinnie, ale tracą z oczu biznesowy aspekt produktu 370
- Stają się dozorcami produktu zamiast menedżerami 371
O autorach 15
Podziękowania od autorów 17
Wprowadzenie 19
CZĘŚĆ I: PODSTAWY ZARZĄDZANIA PRODUKTEM 23
Rozdział 1: Witaj w świecie zarządzania produktem 25
Rozdział 2: Wczuj się w rolę: odkryj, na czym polega praca menedżera produktu 33
Rozdział 3: Czym jest cykl życia produktu 61
CZĘŚĆ II: ODKRYWANIE, OCENIANIE I PLANOWANIE ZNAKOMITYCH PRODUKTÓW I USŁUG 77
Rozdział 4: Generowanie pomysłów na znakomity produkt 79
Rozdział 5: Jak zrozumieć, kim jest Twój klient 91
Rozdział 6: Odpowiednie przygotowanie: ocena pomysłów 105
Rozdział 7: Priorytetyzacja i selekcja koncepcji 125
Rozdział 8: Jak planować proces planowania: wybór odpowiedniego podejścia 139
Rozdział 9: Opracowanie uzasadnienia biznesowego 159
Rozdział 10: Tworzenie strategii marketingowej 173
Rozdział 11: Tworzenie planu: potrzeby biznesowe, opis produktu i mapy drogowe 203
CZĘŚĆ III: BUDOWANIE I MAKSYMALIZACJA SUKCESU PRODUKTU - OD ROZWOJU PO WYCOFANIE 227
Rozdział 12: Od koncepcji produktu przez fazę jego rozwoju 229
Rozdział 13: Przygotowanie do wprowadzenia produktu na rynek: faza kwalifikacji 243
Rozdział 14: Start! Planowanie i skuteczne wprowadzenie produktu na rynek 255
Rozdział 15: Maksymalizacja przychodów i zysków ze sprzedaży 271
Rozdział 16: Schyłek: zastąpienie produktu nowym lub wycofanie go z rynku 299
CZĘŚĆ IV: JAK STAĆ SIĘ FENOMENALNYM MENEDŻEREM PRODUKTU 307
Rozdział 17: Rozwijanie umiejętności przywódczych menedżera produktu 309
Rozdział 18: Doskonalenie sztuki perswazji 317
Rozdział 19: Rozwój zawodowy menedżera produktu 333
CZĘŚĆ V: DEKALOGI 343
Rozdział 20: Dziesięć typowych błędów, których lepiej unikać na etapie wprowadzania produktu na rynek 345
Rozdział 21: Dziesięć (plus jedna) map drogowych, które pomogą Ci odnieść sukces 355
Rozdział 22: Dziesięć przyczyn niepowodzeń menedżerów produktu 367
Słowniczek 373
Dla bystrzaków - inne książki
-
Promocja
Arkusze kalkulacyjne Excela pozwalają robić z danymi niesamowite rzeczy! Książka Excel. Formuły i funkcje dla bystrzaków pokazuje, jak ciekawa może być praca z tym programem, wyjaśnia podstawy obliczeń z jego użyciem i prowadzi przez wiele różnych zagadnień, w tym statystykę i analizę danych. Nawet jeżeli jesteś zaawansowanym użytkownikiem arkuszy kalkulacyjnych, przekonasz się, że warto takie źródło mieć pod ręką, aby znaleźć tę jedną funkcję, o której zawsze zapominasz. A kiedy zakończysz obliczenia, ta książka podpowie Ci, jak sprawić, aby całość wyglądała zgrabnie i profesjonalnie. Doskonale!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Excel. Formuły i funkcje dla bystrzaków. Wydanie VI Excel. Formuły i funkcje dla bystrzaków. Wydanie VI
(39,50 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Szukasz pracy w ekscytującej i dynamicznej branży projektowania i instalowania systemów fotowoltaicznych? Oto książka, która pomoże Ci zrozumieć działanie komponentów stosowanych we wszystkich rodzajach systemów PV, od modułów i akumulatorów po regulatory ładowania i inwertery. Ten podręczny i przystępny przewodnik, opisujący pracę z systemami domowymi i niewielkimi systemami komercyjnymi, zapewni Ci fundamenty pozwalające na prawidłowe i bezpieczne stworzenie systemu od początku do końca.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Fotowoltaika. Projektowanie i instalacja dla bystrzaków Fotowoltaika. Projektowanie i instalacja dla bystrzaków
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Sztuczna inteligencja — ekscytuje i przeraża. W dodatku jest wszędzie. Chroni przed oszustwami bankowymi, pomaga w leczeniu, obsłudze klientów, a nawet wyborze programów telewizyjnych i sprzątaniu domu. Ta książka wyjaśnia, czym sztuczna inteligencja jest, a czym nie. Zwraca też uwagę na kwestie etyczne związane z jej aktualnymi zastosowaniami oraz prezentuje niesamowite rzeczy, które SI umożliwi ludziom w przyszłości. Jeśli interesujesz się techniką albo po prostu ciekawi Cię ten temat, ta publikacja z pewnością Cię zafascynuje — i sporo nauczy!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta bogato ilustrowana kolorowymi schematami i zdjęciami książka zawiera szczegółowe instrukcje, jak przeprowadzać eksperymenty objaśniające zasadę działania różnych elementów elektronicznych, porady na temat sposobu posługiwania się podstawowymi narzędziami oraz ciekawe projekty, które można wykonać w pół godziny. Rozdział po rozdziale będziesz czuć przypływ energii, dzięki której przetworzysz teorię w praktykę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Czy Twój projekt wiąże się ze skomplikowanymi oczekiwaniami, z nierealistycznymi terminami i ograniczeniami budżetowymi? Żaden problem! Ta książka pokaże Ci, jak przekształcić projekty w satysfakcjonujące doświadczenia skoncentrowane na kliencie. Dowiesz się, jak ustalić jasną wizję, tworzyć mapy drogowe produktów, harmonogramy pracy i przygotowywać się do wydań produktu. Uzyskasz również ekspercki wgląd w rozwój prostego i praktycznego podejścia do zarządzania projektami, które zamienia pomysły w gotowe produkty!- Druk
- ePub + Mobi pkt
Zwinne zarządzanie projektami dla bystrzaków. Wydanie III Zwinne zarządzanie projektami dla bystrzaków. Wydanie III
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
W tym pouczającym, zwięzłym przewodniku znajdziesz opis zasad analizy fundamentalnej oraz informacje na temat tego, jak korzystać narzędzi, którymi posługują się odnoszący sukcesy inwestorzy. Nauczysz się z niego także oceniać stabilność finansową firm, chronić swoje inwestycje w okresach spowolnienia gospodarczego i korzystać z profesjonalnych porad i technik!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Analiza fundamentalna dla bystrzaków. Jak minimalizować ryzyko i chronić swoje inwestycje. Wydanie II Analiza fundamentalna dla bystrzaków. Jak minimalizować ryzyko i chronić swoje inwestycje. Wydanie II
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Analiza statystyczna w Excelu jest niezwykle przydatna, a dzięki tej książce przekonasz się, że może też być łatwa! Odkryjesz, jak używać perfekcyjnie zaprojektowanych narzędzi Excela do analizowania i interpretowania danych, przewidywania trendów, podejmowania decyzji oraz wykonywania wielu innych zadań. Zmierz się z technicznymi aspektami Excela i zacznij go wykorzystywać do interpretacji swoich danych!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Analiza statystyczna w Excelu dla bystrzaków. Wydanie IV Analiza statystyczna w Excelu dla bystrzaków. Wydanie IV
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Java jest wszędzie, a rosnący popyt na aplikacje WWW i dla Androida sprawia, że programiści Javy są poszukiwani bardziej niż kiedykolwiek! Ten świetny podręcznik opisuje najważniejsze elementy tego języka, takie jak powłoka JShell. W książce znajdziesz też praktyczne pytania i ćwiczenia, które pomogą Ci rozwinąć umiejętności programowania w Javie. Dzięki prostym instrukcjom obsługiwania klas i metod języka Java, stosowania zmiennych oraz sterowania przepływem programu szybko staniesz się ekspertem programowania w Javie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Oferujący potężne możliwości i dynamiczny Python jest używany do tworzenia wielu różnych aplikacji. Został opracowany jako prawdziwie niezależny od platformy — dzięki temu jest doskonałym narzędziem dla początkujących programistów, zwłaszcza tych, którzy chcą szybko poznać nowy język. Zamieszczone w książce polecenia pozwalają w dość krótkim czasie krok po kroku opanować podstawy Pythona.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie w Pythonie dla bystrzaków. Wydanie II Programowanie w Pythonie dla bystrzaków. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Ten jasny i przystępny przewodnik pokazuje, w jaki sposób algorytmy wpływają na nasze codzienne życie — od interakcji online po osobistą komunikację. Są również niezwykle ważne, jeśli chodzi o podejmowanie różnego rodzaju decyzji. Jeśli chcesz wiedzieć, jak korzystać z procedur rozwiązywania problemów w prawdziwym świecie, książka Algorytmy dla bystrzaków zagwarantuje Ci doskonałe wprowadzenie do tej fascynującej, wszechobecnej dziedziny.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Zarządzanie produktem dla bystrzaków Brian Lawley, Pamela Schure (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)