×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

The Connected Company

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku angielskim
The Connected Company Dave Gray, Thomas Vander Wal - okladka książki

The Connected Company Dave Gray, Thomas Vander Wal - okladka książki

The Connected Company Dave Gray, Thomas Vander Wal - audiobook MP3

The Connected Company Dave Gray, Thomas Vander Wal - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
312
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (92,65 zł najniższa cena z 30 dni)

119,00 zł (-15%)
101,15 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(92,65 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

With a foreword by Alex Osterwalder.

The future of work is already here.

Customers are adopting disruptive technologies faster than your company can adapt. When your customers are delighted, they can amplify your message in ways that were never before possible. But when your company’s performance runs short of what you’ve promised, customers can seize control of your brand message, spreading their disappointment and frustration faster than you can keep up.

To keep pace with today’s connected customers, your company must become a connected company. That means deeply engaging with workers, partners, and customers, changing how work is done, how you measure success, and how performance is rewarded. It requires a new way of thinking about your company: less like a machine to be controlled, and more like a complex, dynamic system that can learn and adapt over time.

Connected companies have the advantage, because they learn and move faster than their competitors. While others work in isolation, they link into rich networks of possibility and expand their influence.

Connected companies around the world are aggressively acquiring customers and disrupting the competition. In The Connected Company, we examine what they’re doing, how they’re doing it, and why it works. And we show you how your company can use the same principles to adapt—and thrive—in today’s ever-changing global marketplace.

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
101,15 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint