- Serie wydawnicze:
- Po prostu
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 3.5/6 Opinie: 8
- Stron:
- 300
- Druk:
- oprawa miękka
Sprawdź nowe wydanie
Po prostu Director 8
Andre Persidsky
Opis
książki
:
Po prostu Director 6
Wybrane bestsellery
-
Książka "Director MX. Szybki start" przedstawia jedną z najnowszych wersji "okrętu flagowego" firmy Macromedia. Zawiera wszystkie informacje niezbędne do rozpoczęcia pracy z Directorem i wykorzystania go do tworzenia prezentacji multimedialnych.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Macromedia Director to doskonałe narzędzie do tworzenia aplikacji multimedialnych. Za jego pomocą możesz stworzyć animacje, filmy interaktywne, prezentacje handlowe, pozycje rozrywkowe, takie jak gry, internetowe aplikacje komercyjne, prezentacje korporacyjne i wiele innych aplikacji. Szybko możesz utworzyć film Directora, który będzie można ogląda
- Druk pkt
Niedostępna
-
Jeśli chcesz szybko, a zarazem dogłębnie poznać wszystkie możliwości programu Macromedia Director, to koniecznie powinieneś kupić tę książkę. Przystępny, bogato ilustrowany wykład poprowadzi Cię krok po kroku przez wszystkie zagadnienia, prezentując kolejne i wskazując właściwe czynności. Książka ta może być też swego rodzaju leksykonem -- znajdź p
- Druk pkt
Niedostępna
-
Jeśli z jakiegoś powodu ― marzenia, potrzeby życiowej, wymagań zawodowych ― czujesz, że Twoją następną umiejętnością powinno być projektowanie grafiki oraz dostosowywanie jej do własnych celów, to dobrze. Jesteś w domu. W domu Inkscape, czyli darmowego programu do tworzenia grafiki wektorowej. Powstał on w ramach projektu kreowania wolnego oprogramowania GNU, oferuje naprawdę spore możliwości i jest dostępny zarówno dla systemu Linux, jak i Mac OS oraz Windows.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga między użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak prawidłowo definiować funkcje takich produktów, jak dobrze je zaprojektować i prowadzić badania jakościowe z użytkownikami — koniecznie sięgnij po ten niezwykle użyteczny zestaw książek, złożony z podręcznika i ćwiczeń. To jedyna taka publikacja na rynku, pozwalająca na przekrojowe doświadczanie wiedzy, w którym teoria przenika się z praktyką UXUI, co daje możliwość dogłębnego zrozumienia zagadnień i trafnego stosowania rozwiązań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Praktyka stanowi podstawę pełnego zrozumienia każdego etapu procesu projektowego, ułatwia zapamiętywanie zagadnień i pokazuje zależności, jakie między nimi występują. Ćwicząc, nabierasz pewności, ugruntowujesz wiedzę. Ponadto dzięki takiej aktywności pokazujesz sobie i otoczeniu, że naprawdę znasz i rozumiesz efektywny proces projektowy. Umiejętności praktyczne potrzebne do jego skutecznego przeprowadzenia utrwalisz dzięki temu zeszytowi ćwiczeń.- Druk pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka pokaże Ci, jak łatwo rozpocząć pracę z tym programem. Zobacz, jak używać poleceń, pracować z obiektami, stosować narzędzia takie jak Uderzenie czy rysowanie symetryczne. Naucz się wykorzystywać różne możliwości edytowania i przekształcania obiektów, dodawania tekstu, tworzenia komiksów czy broszur. Sprawdź, jak wykonać precyzyjny rysunek techniczny, co robić, gdy masz do czynienia z bitmapą i do czego mogą posłużyć Ci warstwy. Odkryj nowości, takie jak Puentylizer czy Cień blokowy, naucz się używać fantastycznego PhotoCoctailu i baw się niesamowitymi efektami!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
Jeśli chcesz nauczyć się obsługi CorelDRAW albo sprawdzić, jak korzystać z nowości — Puentylizera, trybu rysowania symetrycznego, Cienia blokowego, Uderzenia lub PhotoCocktailu — sięgnij po książkę CorelDRAW 2018 PL. Ćwiczenia praktyczne i wykonaj serię inspirujących, jasno opisanych ćwiczeń, które wprowadzą Cię w świat tego programu. Dzięki nim szybko nauczysz się sprawnie manewrować między poleceniami, posługiwać się obiektami i dodawać do nich różne fantastyczne efekty, a Twoje rysunki nabiorą charakteru i zachwycą odbiorców!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(20,94 zł najniższa cena z 30 dni)
22.68 zł
34.90 zł (-35%) -
Promocja
This book is for creative professionals looking to leverage Midjourney. You’ll learn how to produce stunning AI art, streamline your creative process, and incorporate AI into your work, all while gaining a competitive edge in your industry.- PDF + ePub pkt
(116,10 zł najniższa cena z 30 dni)
29.90 zł
129.00 zł (-77%) -
Promocja
Obierz kurs na... tworzenie gier w starym stylu Czy potrafisz rozszyfrować termin „piksel”? Stanowi on zbitkę dwóch angielskich wyrazów: picture i element. Stąd piksel to najmniejszy jednolity fragment obrazu wyświetlanego na ekranie. Dzisiejsza technika z jej fenomenalną rozdzielczością sprawia, że ludzkie oko nie dostrzega pojedynczych pikseli, a- Videokurs pkt
(45,15 zł najniższa cena z 30 dni)
70.95 zł
129.00 zł (-45%) -
Promocja
MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D dotyczy programowania grafiki 3D, co oznacza, że do jej tworzenia wykorzystuje się kod, a nie edytor sceny obsługiwany myszką. Autorzy wyczerpująco omówili kluczowe zagadnienia, jak rozdzielenie definiowanie figur i brył, poruszanie nimi na scenie, oświetlenie i cienie, mieszanie kolorów czy odwzorowanie tekstur. Wyjaśnione są także kwestie wykraczające poza podstawy grafiki 3D i dotykające tworzenia gier, jak komponentyzacja produkcji gier czy kwestie projektowania systemów sterowania. W rezultacie Czytelnik otrzymuje książkę na temat grafiki 3D w MonoGame łączącą teorię z wykorzystaniem praktycznych przykładów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Czy znasz już Canvę? Jeśli nie, to za chwilę poznasz i – obiecujemy – nie pożałujesz. Canva jest dostępnym online narzędziem, dzięki któremu każdy, także osoba niemająca dotąd styczności z projektowaniem graficznym, jest w stanie przygotować grafikę na potrzeby social mediów, plakat do druku albo animację do prezentacji. Brzmi świetnie? To prawda. Dzięki dostępności i przyjazności dla użytkownika w krótkim czasie od powstania w 2012 roku Canva stała się jednym z najpopularniejszych narzędzi do projektowania na świecie. Uruchamialna na niemal każdym urządzeniu, pozwalająca na współdzielenie projektów, z bogatym pakietem darmowych opcji i z możliwością pracy w chmurze – szybko stała się ulubionym programem do pracy z grafiką dla niegrafików.- Videokurs pkt
(26,70 zł najniższa cena z 30 dni)
40.05 zł
89.00 zł (-55%) -
Zebrane szkice zawierają analizę pewnych wariantów kulturowego przetwarzania toposu drogi do Indii, ukazują przy tym wieloaspektowe powiązania pomiędzy różnymi obszarami kultury. Autorka zestawiła bogaty materiał egzemplifikacyjny: literaturę podróżniczą i reportażową, filmy fabularne, filmy z obszaru infotainment, fora i blogi podróżnicze oraz wyw
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zobacz pozostałe książki z serii Po prostu
-
Z tej książki dowiesz się, czym jest i jak działa Windows 7, jakie wymagania musi spełniać komputer, by system ten pracował prawidłowo, jak rozpocząć pracę i zapewnić bezpieczeństwo swoim danym. Nauczysz się korzystać z podstawowych funkcji Windows 7, obchodzić się z plikami, folderami, oknami, obsługiwać multimedia i drukarki. Dowiesz się, jak używać programów towarzyszących, takich jak edytory tekstu i grafiki czy kalkulator. Odkryjesz, jak dostosować wygląd ekranu i pasek zadań do swoich upodobań, jak używać funkcji ułatwiających pracę w systemie oraz jak konfigurować optymalne połączenia sieciowe. Po lekturze tej książki będziesz mógł swobodnie poruszać się po całym systemie Windows 7.
- Druk
Niedostępna
-
Sprawdź sam, jak działa OpenOffice! Po co płacić, skoro możesz mieć programy o podobnej funkcjonalności zupełnie za darmo? OpenOffice jest dostępny dla każdego - naprawdę nie ponosisz żadnych kosztów. Programy składające się na pakiet OpenOffice.ux.pl z całkowitym powodzeniem wykorzystasz zarówno w domu, jak i swojej małej firmie. A z tą książką nauczysz się zarówno formatować tekst, jak i generować wykresy, używać funkcji arkusza kalkulacyjnego oraz tworzyć prezentacje w programie Impress.
- Druk
Niedostępna
-
Dzięki tej książce błyskawicznie poznasz możliwości JavaScriptu oraz zaczniesz stosować go w codziennej pracy. Znajdziesz tu wszystkie niezbędne informacje, począwszy od podstaw tworzenia interaktywnej witryny internetowej, a skończywszy między innymi na dodawaniu zaawansowanych funkcji, oferowanych przez bibliotekę jQuery. Już po krótkiej lekturze tchniesz życie w swoje strony internetowe, a jeśli poświęcisz trochę więcej czasu, bez problemu stworzysz efektowną aplikację internetową!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Czy chcesz szybko i łatwo nauczyć się obsługi FrontPage? Oszczędzimy Ci długich wywodów zastępując je ilustracjami. Nawet nie zorientujesz się, kiedy zostaniesz ekspertem! Przystępny, ilustrowany wykład poprowadzi Cię krok po kroku przez świat FrontPage, prezentując kolejne jego elementy i wskazując właściwe czynności. Możesz też potraktować tę ksi
- Druk pkt
Niedostępna
-
Pragniesz szybko poznać Acrobata, a przerażają Cię grube, opasłe tomiska zalegające księgarskie półki? Chcesz, aby Twoja praca od razu przebiegała sprawnie i wydajnie, bez spędzania nad obszernymi opisami wielu bezowocnych godzin, na co zwyczajnie nie masz czasu? Sięgnij po naszą książkę: zamiast długich wywodów znajdziesz tu ilustracje i konkretne
- Druk pkt
Niedostępna
-
Pragniesz nauczyć się obsługi Worda a przerażają Cię grube, opasłe tomiska zalegające księgarskie półki? Chcesz, aby Twoja praca z nowym programem od razu przebiegała sprawnie i wydajnie, bez spędzania nad obszernymi opisami wielu bezowocnych godzin? Sięgnij po naszą książkę: oszczędzimy Ci długich wywodów zastępując je ilustracjami i konkretnymi p
- Druk pkt
Niedostępna
-
Czy chcesz szybko i łatwo nauczyć się CorelDRAW? Oszczędzimy Ci długich wywodów zastępując je ilustracjami. Nawet nie zorientujesz się, kiedy zostaniesz ekspertem! Przystępny, ilustrowany wykład poprowadzi Cie krok po kroku przez polecenia CorelDRAW, prezentując kolejne czynności. Możesz też potraktować tę książkę jako leksykon: znajdź potrzebną in
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka wyjaśnia podstawowe zasady posługiwania się najnowszą wersją sztandarowego arkusza kalkulacyjnego Microsoftu - Excelem 97. To naprawdę potężne narzędzie, ale na szczęście dość łatwe do opanowania nawet dla "zielonego" użytkownika komputera. Jedynym niezbędnym wymogiem jest przynajmniej podstawowa umiejętność obsługi systemu Windows 95. Nie
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książki serii "Po prostu" są unikalnym sposobem na zapoznanie się z pakietem dowolnego oprogramowania. W tym układzie pojedyncza strona - w większości wypadków - zawiera informacje dotyczące konkretnego tematu. Każda strona posiada zwięzłą instrukcję, która krok po kroku pokazuje, jak wykonać określony rodzaj zadania, oraz ilustracje i wyjaśnienia,
- Druk pkt
Niedostępna
-
Czy chcesz szybko i łatwo nauczyć się obsługi Windows NT PL? Oszczędzimy Ci długich wywodów zastępując je ilustracjami. Nawet nie zorientujesz się, kiedy zostaniesz ekspertem! Przystępny, ilustrowany wykład poprowadzi Cię krok po kroku przez świat Windows, prezentując kolejne jego elementy i wskazując właściwe czynności. Możesz też potraktować tę k
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Po prostu Director 6" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Po prostu Director 6" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Po prostu Director 6" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Po prostu Director 6 (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Web Express Numer 12 (23) grudzień 99Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Po prostu Macromedia Director", to książka przeznaczona dla osób rozpoczynających pracę z potężnym narzędziem twórczym, znajdującym szerokie zastosowanie w dziedzinie multimediów - Macromedia Director. Program głównie wykorzystywany jest w tworzeniu animacji, filmów interaktywnych, prezentacji handlowych, symulacji technicznych, a nawet produkcji komercyjnych takich jak np. czołówek na płytach CD - animacji otwierających. Jeżeli potrzebujesz kombajnu do szybkiego stworzenia np. prezentacji, wybierz Macromedia Director, zaopatrując się jednocześnie w tę książkę.Stanowi ona doskonałe wprowadzenie, i objaśnienie opcji programu, pozwalające na sprawne poruszanie się w programie. Seria "Po prostu......" jest najlepszą z wszystkich wydawnictw książką typu HOWTO. Pozwala zrozumieć pracę programu i co najważniejsze nie naraża nas na duży wydatek.
-
Recenzja: Dziennik Polski 25.10.99, MAKSRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Pociąg do Hollywood
Director (Reżyser) firmy Macromedia ma szerokie zastosowanie w dziedzinie multimediów. Wykorzystuje się go do tworzenia animacji, filmów interaktywnych, prezentacji handlowych, symulacji technicznych, a nawet do produkcji komercyjnych, takich jak "czołówki" (animacje otwierające) umieszczane na płytach CD. Zakres produkcji multimedialnych, które można tworzyć przy użyciu Directora, jest bardzo szeroki.Ta książka uczy podstaw korzystania z programu i przedstawia możliwości najnowszej, szóstej wersji programu. Użytkownik może nauczyć się wszystkich tajników potrzebnych do zrobienia filmu (movie), stosując się do ćwiczeń omawiających dany problem. Przystępny, ilustrowany wykład omawia między innymi zagadnienia: jak w oknach zawierających elementy składowe filmu tworzyć ich poszczególne składniki oraz jak łączyć je razem, jak animować poszczególne składniki sceny oraz jak wykorzystując okno reżyserskie, klatka po klatce tworzyć interesujący film. Poza tym użytkownik nauczy się sterować odtwarzaniem filmu, ustawiać przejścia między scenami, zmieniać palety barw i wykorzystując Lingo - język skryptów Directora, dodawać do swoich filmów interaktywne elementy sterujące. Ostatni rozdział omawia nie mniej ważne dodatki (Xtras).
Będąc napisaną w formacie pewnego rodzaju przewodnika, zapewniającego szybkie opanowanie danego materiału i wzbogaconego o wiele obrazków, książka ta dostarcza instrukcji "krok po kroku" uzupełniając je licznymi kopiami ekranu oraz praktycznymi wskazówkami. Tam, gdzie jest to niezbędne, podawane są także zwięzłe wyjaśnienia.
-
Recenzja: Computer Arts 5/99, caRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wśród czytelników książek informatycznych seria "po prostu" wyrobiła już sobie renomę. Tym razem wydawnictwo Helion oddaje w nasze ręce przewodnik po programie Macromedia Director. Obecnie jest to najlepszy program do tworzenia autorskich prezentacji multimedialnych. Książka prezentuje kolejne i wskazuje właściwe czynności prowadząc Cię krok po kroku przez polecenia Directora. Książkę możesz potraktować także jako leksykon: znajdź potrzebną informację o danej opcji i od razu wypróbuj ją. Brak jest tu długich i nudnych opisów, wszystkie potrzebne informacje podane są w zwięzłej prostej formie, wzbogaconej ilustracjami. Podczas lektury poznasz najważniejsze, wykorzystywane na co dzień polecenia i możliwości Directora bez wgłębiania się w detale. Do książki dołączono dodatki zawierające listę skrótów klawiaturowych oraz słownik pojęć.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Director 6 for Windows VQG
- Tłumaczenie:
- Andrzej Kowalczyk
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7106-0, 8371971060
- Data wydania książki drukowanej :
- 2011-09-14
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1314
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Inne
- Serie wydawnicze: Po prostu
Spis treści książki
- Wprowadzenie (13)
- Ekran programu Director oraz jego główne okna (15)
- Klucz objaśniający ekran i okna Directora (16)
- Menu (17)
- Wymagania sprzętowe dotyczące tworzenia filmów (21)
- Pasek narzędziowy programu Director (22)
- Menu kontekstowe (22)
- Skróty klawiaturowe (23)
- Uruchamianie programu Director (23)
- Nowy film (24)
- Otwarcie istniejącego filmu (24)
- Zachowanie filmu (25)
- Zachowanie i upakowanie filmu (25)
- Przywracanie wersji (25)
- Uaktualnianie wersji filmów (26)
- Okno pomocy (28)
- Ustawienia ogólne (29)
- Właściwości filmu (31)
- Tworzenie filmów (33)
- Okno elementów składowych filmu (33)
- Otwarcie okna elementów składowych filmu (33)
- Tworzenie składników okien (34)
- Umieszczanie składnika okna na scenie (35)
- Klatki (36)
- Okno reżyserskie (36)
- Umieszczanie składnika filmu w scenariuszu (37)
- Animacja (38)
- Panel sterowania (38)
- Przykład animacji prostego filmu (39)
- Język Lingo i interaktywność (40)
- Typy składników filmu (42)
- Klawisz Cast selector (42)
- Strzałki Previous, Next (42)
- Klawisz Place (umieść) (43)
- Pole Cast member name (nazwa składnika filmu) (43)
- Klawisz Open script (otwierania skryptu) (43)
- Klawisz cast member properties (właściwości składnika filmu) (43)
- Pole cast member number (numer składnika filmu) (44)
- Zmiana właściwości okna elementów składowych filmu (44)
- Importowanie skladników filmu (45)
- Opcje obrazu dla składników filmu będących mapami bitowymi (46)
- Dowiązywanie do pliku (47)
- Większa liczba grup składników filmu (48)
- Wewnętrzne i zewnętrzne grupy składników filmu (48)
- Tworzenie nowej grupy składników (49)
- Otwarcie zewnętrznej grupy składników filmu (49)
- Zachowywanie zewnętrznej grupy składników filmu (50)
- Dowiązanie zewnętrznej grupy składników filmu do bieżącego filmu (50)
- Zmiana i sprawdzenie właściwości grupy składników filmu (51)
- Zarządzanie skladnikami filmu (52)
- Zmiana rozmiaru składnika filmu będącego mapą bitową (53)
- Powielenie składnika w oknie elementów składowych filmu (54)
- Usuwanie składnika z okna elementów składowych filmu (54)
- Usuwanie składnika filmu, który nie jest wykorzystywany w scenariuszu (55)
- Zmiana kolejności składników w oknie elementów składowych filmu (56)
- Nazywanie składnika w oknie elementów składowych filmu (57)
- Wyszukiwanie składnika filmu posługując się jego nazwą (58)
- Wyszukiwanie składnika filmu posługując się jego paletą barw (59)
- Sortowanie składników w oknie elementów składowych filmu (60)
- Klatki (61)
- Wskaźnik bieżącej klatki (62)
- Ścieżki scenariusza (62)
- Podstawy reprezentantów (64)
- Tworzenie reprezentanta (65)
- Zmiana domyślnego czasu trwania zakresu reprezentanta (67)
- Zaznaczanie reprezentanta (67)
- Zmiana położenia reprezentanta na scenie (68)
- Przenoszenie reprezentanta w nowe położenie w obrębie scenariusza (68)
- Skrócenie lub wydłużenie czasu trwania zakresu reprezentanta (69)
- Rozciąganie reprezentanta w czasie (70)
- Wycinanie i wklejanie reprezentantów w scenariuszu (71)
- Łączenie reprezentantów (72)
- Rozbicie reprezentanta (72)
- Edycja pojedynczej klatki reprezentanta (73)
- Wstawienie klatki do scenariusza (73)
- Usuwanie klatki ze scenariusza (74)
- Reprezentanci pierwszoplanowi oraz stanowiący tło (74)
- Zmiana kolejności planu reprezentanta (74)
- Zmiana właściwości reprezentanta (75)
- Otwarcie okna dialogowego Sprite Properties (75)
- Otworcie okna Sprite Inspectora (76)
- Oglądanie własności reprezentanta na scenie (77)
- Zmiana rozmiaru reprezentanta (78)
- Parametr określający procentową przezroczystość reprezentanta (79)
- Właściwość pozostawiania za sobą śladów (80)
- Przemieszczanie reprezentantów podczas odtwarzania filmu (81)
- Edycja reprezentantów będących polami w czasie odtwarzania filmu (82)
- Efekt stosowania różnych atramentów (83)
- Wyrównywanie położenia reprezentantów (86)
- Wyrównywanie reprezentantów do linii siatki (87)
- Skręcanie i przesuwanie reprezentantów (87)
- Możliwości widokowe okna reżyserskiego (88)
- Paski przewijania (88)
- Klawisz środkowania klatki (88)
- Klawisz ukrywania/wyświetlania ścieżek efektów (88)
- Powiększanie (88)
- Uzyskiwanie większej ilości okien reżyserskich (89)
- Chowanie lub wyświetlanie klatki kluczowej w scenariuszu (89)
- Wyświetlanie etykiety reprezentantów w scenariuszu (89)
- Zmiana opcji wyświetlania etykiet reprezentantów (90)
- Włączanie lub wyłanczanie ścieżki (90)
- Wyświetlanie zawartości okna reżyserskiego (91)
- Znaczniki (92)
- Zmiana położenia znacznika (92)
- Usuwanie znacznika (92)
- Dodawanie komentarza do znaczników (93)
- Tworzenie elementow pośrednich (96)
- Tworzenie klatki kluczowej w ramach reprezentanta (97)
- Tworzenie elementów pośrednich na ścieżce reprezentanta (97)
- Zmiana położenia klatek kluczowych w scenariuszu (100)
- Wyświetlanie i dopasowywanie kształtu ścieżek reprezentanta na scenie (100)
- Dodawanie krzywizny ścieżce reprezentanta (101)
- Tworzenie ścieżki cyklicznej dla reprezentanta (102)
- Przyspieszanie lub zwalnianie ruchu reprezentanta na ścieżce (103)
- Upłynninie zmian prędkości poruszającego się reprezentanta (103)
- Tworzenie elementów pośrednich reprezentanta w odniesieniu do jego rozmiaru (104)
- Proces gradacji właściwości składu kolorystycznego reprezentanta (105)
- Gradacja koloru pierwszoplanowego lub koloru tła reprezentanta (106)
- Nagrywanie krokowe (107)
- Nagrywanie "na żywo" (109)
- Tworzenie sekwencji animacyjnych (111)
- Zmiana składnika filmu w ramach reprezentanta (111)
- Polecenie Cast to Time (112)
- Technika Space to Time (113)
- Polecenia Paste Relative (114)
- Odwrócenie kolejności sekwencji (114)
- Pętle filmowe (115)
- Tworzenie pętli filmowych (116)
- Nagrywanie pętli filmowej "na żywo" (117)
- Tworzenie elementów pośrednich w odniesieniu do pętli filmowych (117)
- Klawisze panelu sterowania (119)
- Rewind (przewiń do początku) (119)
- Step Backward (krok wstecz) (119)
- Stop (stop) (119)
- Step Forward (krok w przód) (120)
- Play (odtwarzaj) (120)
- Volume (głośność) (120)
- Loop Playback (odtwarzanie w pętli) (120)
- Wskaźniki panelu sterowania (121)
- Frame Counter (licznik klatek) (121)
- Tempo Display (pole tempa odtwarzania filmu) (121)
- Actual Tempo (rzeczywiste tempo odtwarzania filmu) (122)
- Porównywanie tempa ustawionego i rzeczywistego (122)
- Tempo Mode button (klawisz trybu wyświetlania tempa) (123)
- Actual Tempo Mode button (klawisz trybu wyświetlania tempa rzeczywistego) (123)
- Okno malarza (126)
- Dodawanie nowego składnika filmu z wykorzystaniem okna malarza (126)
- Umieszczanie grafiki bezpośrednio z okna malarza na scenie (126)
- Ukrywanie lub wyświetlanie linijki w oknie malarza (127)
- Wyświetlanie lub ukrywanie okna zestawu narzędzi malarskich (127)
- Okno zestawu narzędzi malarskich (128)
- Marquee & Lasso (128)
- Zaznaczanie fragmentu obrazka przy pomocy obramowania (129)
- Korzystanie z opcji obramowywania (130)
- Zaznaczanie fragmentu obrazka przy pomocy lassa (130)
- Korzystanie z opcji lassa (131)
- Punkty zaczepienia (132)
- Ustalanie nowego punktu zaczepienia składnika filmu (132)
- Eraser (gumka) (133)
- Hand (rączka) (133)
- Magnifying glass (lupa) (133)
- Eyedropper (zakraplacz) (133)
- Paint Bucket (wiadro z farbą) (133)
- Pencil (ołówek) (133)
- Text (tekst) (134)
- Spray (aerograf) (134)
- Paint Brush (pędzel) (134)
- Arc (łuk) (134)
- Line (linia) (135)
- Filled Rectangle (wypełniony prostokąt) (135)
- Rectangle (prostokąt) (135)
- Filled Ellipse (wypełniona elipsa) (135)
- Ellipse (elipsa) (136)
- Filled Polygon (wypełniony wielobok) (136)
- Polygon (wielobok) (136)
- Ustalanie grubości linii lub ramki (136)
- Efekty związane z użyciem różnego atramentu (138)
- Wybór właściwego efektu różnego atramentu (138)
- Normal (normalny) (139)
- Transparent (przezroczysty) (139)
- Reverse (odwrócony) (139)
- Ghost (duch) (139)
- Gradient (gradientowy) (139)
- Reveal (odkryj) (139)
- Switch (przełącz) (139)
- Blend (mieszaj) (139)
- Darkest (najciemniejszy) (139)
- Lightest (najjaśniejszy) (139)
- Darken (zaciemnij) (139)
- Lighten (rozjaśnij) (139)
- Smooth (wygładź) (139)
- Cycle (cykl) (140)
- Smear (zamaż) (140)
- Smudge (smugi) (140)
- Spread (rozprowadź) (140)
- Clipboard (schowek) (140)
- Kolory, wzory i gradienty (141)
- Kolory - wiadomości podstawowe (141)
- Wybór koloru pierwszoplanowy (141)
- Wybór koloru tła (142)
- Wybór docelowego koloru gradientu (142)
- Zamiana wybranego koloru w składniku filmu (142)
- Wybór wzoru (143)
- Edycja lub tworzenie wzoru (143)
- Kopiowanie biblioteki wzorów typu custom do okna schowka (144)
- Tworzenie gradientu (145)
- Zmiana właściwości gradientu (146)
- Direction (kierunek) (146)
- Cycles (cykle) (147)
- Method (metoda) (147)
- Spread (rozprowadź) (148)
- Range (zakres) (148)
- Kafelki i kształty pędzla (149)
- Tworzenie kafelek ze składnika filmu (149)
- Wybór odpowiedniego kształtu pędzla (151)
- Edycja kształtu pędzla (152)
- Korzystanie z aerografu (154)
- Wybór kształtu aerografu (155)
- Pasek narzędziowy efektów (156)
- Obroty obrazka w lewo i w prawo o 90 stopni (156)
- Obrot dowolnego obrazka w 1-stopniowych skokach (156)
- Odbicie obrazka w poziomie lub w pionie (157)
- Zaburzenia obrazeka (157)
- Efekty specjalne (158)
- Tworzenie szeregu stadiów pośrednich dla wybranego obrazka (159)
- Maski atramentowe (160)
- Metoda pracy zwana "skórką cebuli" (onion skinnig) (162)
- Filtry obrazów (image filters) (165)
- Text (klawisz tekstu) (167)
- Field (pole tekstowe) (168)
- Line (klawisz rysowania linii) (168)
- Shape (klawisze kształtów) (168)
- Button (klawisze akcji) (169)
- Pola kolorów pierwszoplanowego i tła (170)
- Wybór koloru linii i kształtów typu QuickDraw (170)
- Wybór koloru tekstu umieszczonego na scenie (170)
- Wybór koloru tekstu umieszczonego w oknach tekstowym i skryptu (171)
- Wybór koloru reprezentantów (171)
- Pattern chip (pole wzoru) (171)
- Line width (pole grubości linii) (171)
- Głębia koloru (color depth) (174)
- Głębia koloru filmu (174)
- Zmiana głębi koloru filmu (174)
- Głębia koloru składnika filmu (175)
- Zmiana głębi kolorów składnika filmu (175)
- Palety barw (color palettes) (176)
- Bieżąca paleta barw (176)
- Składniki filmu a palety barw (177)
- Przypisywanie palet barw do klatek i składników filmu (178)
- Wybór domyślnej (default) palety barw (178)
- Ustawianie bieżącej palety barw (179)
- Wybór sposobu przejścia pomiędzy paletami barw w pojedynczej klatce (180)
- Wybór sposobu przejścia pomiędzy paletami barw w szeregu klatek (181)
- Import nowej palety do barw Directora (182)
- Odwzorowanie składnika filmu w inną paletę barw (183)
- Ponowne odwzorowanie składnika filmu znajdującego się na scenie w bieżącą paletę barw (184)
- Tworzenie optymalnej palety barw (185)
- Tworzenie własnych palet barw (190)
- Powielanie palety barw (190)
- Edycja kolorów w oknie palety barw (190)
- Kopiowanie i wklejanie kolorów do palety (192)
- Tworzenie mieszanki kolorów w ramach palety (193)
- Pobieranie próbki kolorów bezpośrednio z obrazka (194)
- Zmiana kolejności kolorów w palecie (195)
- Sortowanie kolorów w ramach palety (196)
- Pulsowanie kolorów (color cycling) (197)
- Import cyfrowej scenki video (201)
- Umieszczenie cyfrowej scenki video w filmie Directora (202)
- Wycinanie, kopiowanie lub czyszczenie klatki video (203)
- Wklejanie klatki lub klatek do cyfrowej scenki video (204)
- Obcinanie cyfrowej scenki video (204)
- Skalowanie cyfrowej scenki video (205)
- Tekst w postaci mapy bitowej (209)
- Tworzenie tekstu będącego mapą bitową (209)
- Tekst wzbogacony (rich text) (212)
- Tworzenie tekstu wzbogaconego bezpośrednio na scenie (213)
- Tworzenie tekstu wzbogaconego przy pomocy okna tekstowego (214)
- Edycja tekstu w oknie tekstowym (215)
- Korzystanie z okna Text Inspector (216)
- Właściwość Anty-aliasingu (216)
- Zmiana ustawień parametru anty-aliasingu dla fragmentu tekstu (216)
- Import tekstu (217)
- Pola (fields) (218)
- Tworzenie pola bezpośrednio na scenie (218)
- Edycja pola tekstowego w czasie odtwarzania filmu (219)
- Tworzenie składnika filmu, będącego polem tekstowym, korzystając z okna pola (220)
- Importowanie i tworzenie dźwięku (222)
- Ustawianie głośności w filmie (224)
- Umieszczanie dźwięku w filmie (226)
- Rozciąganie dźwięku tak, by był odgrywany w całości (227)
- Odgrywanie dźwięku w "w kółko" (228)
- Ustawianie przejścia (231)
- Dodawanie dodatkowego przejścia do Directora (232)
- Ustawianie nowego tempa odtwarzania filmu (234)
- Umieszczanie pauzy w filmie (235)
- Porównanie rzeczywistego tempa odtwarzania filmu z tempem ustawionym (236)
- Blokowanie szybkości odtwarzania (237)
- Tworzenie projektora (239)
- Organizowanie plików do celów dystrybucji (240)
- Zabezpieczanie plików filmu i grup składników przy pomocy polecenia Update Movies (241)
- Opcje Projektora (242)
- Wprowadzenie do skryptów i okien skryptów (246)
- Czym jest skrypt napisany w języku Lingo ? (246)
- Pisanie skryptu (247)
- Przykładowy skrypt 1 (247)
- Analiza Przykładowego skryptu 1 (248)
- Automatyczne umieszczanie elementów języka Lingo w oknie skryptów (248)
- Typy skryptów (249)
- Zmiana typu skryptu na inny (250)
- Okna skryptów (251)
- Tworzenie nowego okna skryptu scenariuszowego (251)
- Otwieranie okna skryptu składnika filmu (251)
- Otwieranie nowe okno skryptu filmu (252)
- Dodanie cech interaktywności do reprezentantów i składników filmu (252)
- Przykładowy skrypt 2 (253)
- Analiza przykładowego skryptu 2 (253)
- Skrypty reprezentantów (254)
- Edycja istniejącego skryptu reprezentanta (255)
- Przypisanie skryptów reprezentantom (255)
- Skrypty składników filmu (256)
- Przykładowy skrypt 3 (257)
- Analiza Przykładowego skryptu 3 (257)
- Nawigacja (258)
- Przykładowy skrypt 4 (258)
- Analiza Przykładowego skryptu 4 (259)
- Przykładowy skrypt 5 (259)
- Skrypty klatek (260)
- Przykładowy skrypt 6 (260)
- Analiza przykładowego skryptu 6 (261)
- Przykładowy skrypt 7 (261)
- Analiza przykładowego skryptu 7 (262)
- Korzystanie z instrukcji go to, w celu skoku do etykiety znacznika (263)
- Skok do znacznika położonego względnie w stosunku do bieżącego znacznika (263)
- Rozgałęzianie (branching) (264)
- Handlery, wiadomości i zdarzenia (265)
- Handlery (265)
- Czym są zdarzenia i wiadomości? (265)
- W jaki sposób handlery otrzymują wiadomości? (266)
- Kolejność, w jakiej Director przesyła wiadomości do obiektów (266)
- Gdzie umieszczać handlery (267)
- Pierwotne handlery zdarzeń (268)
- Instalowanie dodatków (269)
- Filtry obrazowe (270)
- Dodatkowe przejścia (270)
- Dodatkowe składniki filmu (270)
- Dodatki języka Lingo (271)
- Dodatki narzędziowe (271)
- Tworzenie własnych dodatków (271)
- Tworzenie wbudowanej biblioteki Zachowań (274)
- Przypisywanie zachowań (274)
- Przypisywanie zachowań reprezentantowi (274)
- Przypisywanie zachowania klatce (275)
- Inspektor zachowań (277)
- Modyfikowanie istniejącego zachowanie (278)
- Zmiana kolejności zachowań przypisanych reprezentantowi (278)
- Tworzenie nowego zachowanie (279)
- Edycja zachowania w oknie skryptu (280)
- Słownik pojęć (281)
- Lista skrótów klawiaturowych, ułożona zgodnie z menu (285)
Podstawy
Jak pracuje Director
Okna elementów składowych
Scenariusz i reprezentanci
Animowanie reprezentantów
Panel sterowania
Okno malarza
Okno zestawu narzędzi
Kolor w directorze
Cyfrowe scenki video
Tworzenie tekstu w directorze
Dźwięk w directorze
Ustalanie przejść pomiędzy scenami
Tempo odtwarzania
Tworzenie projektora
Interaktywność dzięki Lingo
Dodatki (Xtras)
Technika przeciągania i upuszczania zachowań
Dodatek A
Dodatek B
Skorowidz (289)
Helion - inne książki
-
Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(70,85 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Po prostu Director 6 Andre Persidsky (8) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(3)
(0)
(3)
(2)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii
ukryj opinie