×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Learn WebAssembly. Build web applications with native performance using Wasm and C/C++

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Autor:
Mike Rourke
Learn WebAssembly. Build web applications with native performance using Wasm and C/C++ Mike Rourke - okladka książki

Learn WebAssembly. Build web applications with native performance using Wasm and C/C++ Mike Rourke - okladka książki

Learn WebAssembly. Build web applications with native performance using Wasm and C/C++ Mike Rourke - audiobook MP3

Learn WebAssembly. Build web applications with native performance using Wasm and C/C++ Mike Rourke - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
328
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi

Ebook (29,90 zł najniższa cena z 30 dni)

139,00 zł (-10%)
125,10 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

WebAssembly is a brand-new technology that represents a paradigm shift in web development. This book teaches programmers to leverage this technology to write high-performance applications that run in the browser. This book introduces you to powerful WebAssembly concepts to help you write lean and powerful web applications with native performance. You start with the evolution of web programming, the state of things today, and what can be done with the advent and release of WebAssembly. We take a look at the journey from JavaScript to asm.js to WebAssembly. We then move on to analyze the anatomy of a WebAssembly module and the relationship between binary and text formats, along with the corresponding JavaScript API. Further on, you'll implement all the techniques you've learned to build a high-performance application using C and WebAssembly, and then port an existing game written in C++ to WebAssembly using Emscripten. By the end of this book, you will be well-equipped to create high-performance applications and games for the web using WebAssembly.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Mike Rourke is a software engineer based in Chicago who works primarily with web technologies and the Node.js ecosystem. He has been writing code for over 10 years. Mike started out writing VB and switched to JavaScript about 2 years ago. He loves all aspects of programming and spends most of his free time learning new technologies and improving his skills.

Packt Publishing - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
125,10 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint