- Serie wydawnicze:
- Receptury
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.8/6 Opinie: 4
- Stron:
- 608
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
JavaScript i DHTML. Receptury
DHTML i JavaScript już od kilku lat stanowią ważne narzędzia każdego projektanta stron internetowych. Jednak właściwe ich zastosowanie w dalszym ciągu sprawia wiele problemów. Danny Goodman, jeden z najbardziej doświadczonych autorów książek na temat tworzenia stron internetowych, postanowił zebrać rozwiązania tych problemów i przedstawić je projektantom pragnącym ożywić swoje strony. Wszystkie prezentowane przykłady wykorzystują najnowsze standardy stworzone przez ECMA i W3C, co daje gwarancję, że będą działały w różnych przeglądarkach przez wiele następnych lat.
Książka "JavaScript i DHTML. Receptury" skupia się na praktycznych, użytecznych zastosowaniach skryptów na stronach internetowych. Autor nie marnuje miejsca na opisy fajerwerków, fruwających obrazków i zmian kolorów tła. Każde omówione rozwiązanie składa się nie tylko z gotowego do użycia kodu, ale także z gruntownego wyjaśnienia jego działania tak, byś mógł przystosować kod do swojej strony. Opisano zarówno proste skrypty (np. służące do obróbki tekstów, czy sprawdzania poprawności wprowadzonych dat), jak i złożone biblioteki służące do pozycjonowania elementów na stronie czy sortowania tabel.
Ponad 150 receptur obejmuje m.in.:- Pracę z interaktywnymi formularzami i stylami
- Tworzenie przyjaznej dla użytkownika nawigacji po serwisie
- Efekty wizualne
- Tworzenie dynamicznej treści
- Pozycjonowanie elementów HTML
- Zarządzanie okienkami przeglądarki i ramkami
Tak jak żaden większy serwis internetowy nie może obyć się bez JavaScriptu i DHTML, tak też żaden profesjonalny twórca takich serwisów nie może obyć się bez tej książki.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz, że w rekurencji nie kryje się żadna magia. Dowiesz się, na czym polega jej działanie i kiedy warto zastosować algorytm rekursywny, a kiedy lepiej tego nie robić. Poznasz szereg klasycznych i mniej znanych algorytmów rekurencyjnych. Pracę z zawartym tu materiałem ułatwią Ci liczne przykłady programów napisanych w Pythonie i JavaScripcie, pokazujące, jak rozwiązywać przeróżne problemy związane z przechodzeniem przez drzewa, kombinatoryką i innymi trudnymi zagadnieniami. Nauczysz się także skutecznie poprawiać wydajność kodu i algorytmów rekurencyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki temu przyjaznemu przewodnikowi poznasz kluczowe koncepcje programistyczne i operacje obiektowego modelu dokumentu. Nauczysz się też pisać kod działający asynchronicznie i współbieżnie. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładowymi fragmentami kodu i prostymi projektami ― pozwoli Ci to natychmiast wypróbować działanie tworzonych programów, które w przyszłości mogą posłużyć jako moduły większych aplikacji. Zagadnienia dotyczące JavaScriptu uzupełniono wprowadzeniem do HTML i CSS, co pomoże Ci dokładnie zrozumieć sposób działania nowoczesnych aplikacji internetowych. Przygotujesz się także do pracy z bibliotekami, frameworkami i takimi narzędziami jak React, Angular i Node.js.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Z tym przewodnikiem nauczysz się stosowania Reacta w praktyce. Dowiesz się, w jaki sposób zbudować jednostronicową, złożoną aplikację internetową, i zdobędziesz wiedzę umożliwiającą używanie tej biblioteki w codziennej pracy. Pokazano tu, jak rozpocząć projekt i rozwijać rzeczywistą aplikację. Zaprezentowano także technologie, które znakomicie uzupełniają możliwości Reacta: JSX i narzędzie create-react-app. Omówiono również zagadnienia dotyczące komponentów funkcyjnych i klasowych i szczegółowo przedstawiono proces budowy aplikacji z tych komponentów. Szybko się przekonasz, jak duży potencjał tkwi w bibliotece React i jak bardzo ułatwia ona tworzenie łatwych w utrzymaniu, wielkoskalowych, atrakcyjnych aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
To książka przeznaczona dla osób, które posługują się językiem JavaScript i chcą wykorzystać jego możliwości do zbudowania kompletnej aplikacji internetowej. Prezentuje język TypeScript i opisuje jego najlepsze cechy, pokazuje także, w jaki sposób za pomocą takich frameworków jak React, Redux, Node, Express i GraphQL zbudować złożoną aplikację internetową o pełnej funkcjonalności. Wyjaśniono tu tajniki pracy z poszczególnymi elementami całego stosu technologicznego, a przy tym omówiono przydatne narzędzia, techniki i biblioteki. Przedstawiono również sposoby używania bazy danych na potrzeby aplikacji. Ważnym elementem jest dokładny opis wdrażania gotowej aplikacji w chmurze AWS.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
To kolejne wydanie wyczerpującego, kompleksowego przewodnika po języku JavaScript oraz jego najważniejszych klienckich i serwerowych interfejsach API. Książka jest przeznaczona dla programistów, którzy chcą nauczyć się JavaScriptu lub udoskonalić swoje umiejętności tworzenia kodu. Ujęto w niej wersję ES2020 tego języka. Poza praktycznymi wyjaśnieniami dotyczącymi jego struktur i ich stosowania znalazły się tu liczne przykłady, wskazówki i porady. To wydanie zawiera nowe rozdziały poświęcone klasom, modułom, iteratorom, generatorom, promesom i instrukcjom async/await. W efekcie powstał całościowy obraz ekosystemu JavaScript wraz z opisem jego zawiłości, potencjalnych problemów i najlepszych metod radzenia sobie z nimi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, rozbudowane i uaktualnione wydanie świetnego podręcznika projektowania i programowania stron internetowych, zawierające wiedzę niezbędną do rozpoczęcia samodzielnej pracy. Opisano tu zasady tworzenia witryn WWW oraz przedstawiono język HTML i techniki CSS. Sporo miejsca poświęcono multimediom: grafice, plikom dźwiękowym i wideo. Znalazł się tutaj także znakomity wstęp do języka JavaScript, łącznie z jego bibliotekami, nakładkami i skryptami DOM. Warto też zwrócić uwagę na opis przydatnych narzędzi, takich jak procesory CSS, wykrywanie funkcjonalności, powłoka, menedżer zadań i system kontroli Git ? nieodzownych każdemu, kto pisze nowoczesne witryny internetowe. Treść książki została uzupełniona licznymi przykładami, ćwiczeniami i bogatym materiałem dodatkowym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
38.90 zł
129.00 zł (-70%) -
Spójrzmy prawdzie w oczy: większość ludzi nie lubi matematyki. Co dziwne, nie jest ona również ulubioną dziedziną wiedzy wielu osób zawodowo parających się informatyką. Niejedną z nich w prawdziwy popłoch wpędza konieczność posłużenia się choćby najbardziej niewinnie wyglądającą funkcją matematyczną, nie wspominając o przeprowadzeniu bardziej skomplikowanych obliczeń statystycznych, wykreśleniu przebiegu funkcji czy implementowaniu działań na macierzach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i „utratę części zdrowia” po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy — jeśli tylko tego zapragniesz!
- Druk
Niedostępna
Danny Goodman - pozostałe książki
-
Promocja
Is it possible for JavaScript programmers to learn Apple's iOS 4 SDK and live to tell the tale? Technology guru Danny Goodman did, and with this book he leaves a well-marked trail for you to follow. An authority on JavaScript since its inception, Goodman understands the challenges you might face in creating native iOS apps with this SDK, and introd- ePub + Mobi pkt
(70,81 zł najniższa cena z 30 dni)
101.15 zł
119.00 zł (-15%) -
Promocja
In today's Web 2.0 world, JavaScript and Dynamic HTML are at the center of the hot new approach to designing highly interactive pages on the client side. With this environment in mind, the new edition of this book offers bite-sized solutions to very specific scripting problems that web developers commonly face. Each recipe includes a focused piece- ePub + Mobi pkt
(89,67 zł najniższa cena z 30 dni)
126.65 zł
149.00 zł (-15%) -
Promocja
On numerous online forums for JavaScript and DHTML, the majority of questions begin with "How do I...?" This new Cookbook provides the answers. After reading thousands of forum threads over the years, author and scripting pioneer Danny Goodman has compiled a list of problems that frequently vex scripters of various experience levels. He has now app- ePub + Mobi pkt
(71,42 zł najniższa cena z 30 dni)
101.15 zł
119.00 zł (-15%) -
>> Możesz kupić oba tomy razem taniej! JavaScript to jeden ze składników DHTML, umożliwiający tworzenie efektów niedostępnych w standardowym HTML-u, dzięki którym Twoja strona WWW stanie się dynamiczna i interaktywna. Istnieje wiele książek na temat JavaScriptu. Język ten od wielu lat wykorzystywany jest przez twórców stron WWW stając się niezbęd
- Druk pkt
Niedostępna
-
>> Możesz kupić oba tomy razem taniej! Od zrozumienia zasad działania języka programowania do jego praktycznego wykorzystania prowadzi długa droga. Czasem jest ona zbyt długa -- wówczas sięgamy po gotowe przykłady i rozwiązania. Nie inaczej jest w przypadku języka JavaScript. Chociaż warto nauczyć się pisać samodzielnie skrypty w tym języku, w wiel
- Druk pkt
Niedostępna
-
JavaScript to jeden ze składników DHTML, umożliwiający tworzenie efektów niedostępnych w standardowym HTML-u, dzięki którym Twoja strona WWW stanie się dynamiczna i interaktywna.
- Druk pkt
Niedostępna 0.00 zł
-
Interaktywne, pełne dynamiki strony WWW - to cel, który często stawiasz przed sobą. Marzysz o wykorzystaniu apletów Javy bez przeciążania serwera, o projektowaniu stron w języku DHTML. Jeden z najbardziej znanych i poważanych ekspertów w branży, Danny Goodman, odkryje przed Tobą tajniki i potęgę języka JavaScript. W typowym dla siebie przejrzystym
- Druk pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Receptury
-
Promocja
To gruntownie zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika po wdrażaniu i testowaniu kontenerów Dockera. Przedstawia proces przygotowania pakietu aplikacji ze wszystkimi ich zależnościami, a także jego testowania, wdrażania, skalowania i utrzymywania w środowiskach produkcyjnych. Zawiera omówienie Docker Compose i trybu Docker Swarm, opis zagadnień związanych z Kubernetes, jak również przykłady optymalizacji obrazów Dockera. W tym wydaniu zaprezentowano ponadto najlepsze praktyki i narzędzie BuildKit, opisano wsparcie obrazów wieloarchitekturowych, kontenerów rootless i uwzględniono wiele innych ważnych informacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
56.55 zł
87.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób uczynić architekturę oprogramowania wystarczająco plastyczną, aby mogła odzwierciedlać zachodzące zmiany biznesowe i technologiczne. W nowym wydaniu rozbudowano pojęcia zmiany kierowanej i przyrostowej, a także przedstawiono najnowsze techniki dotyczące funkcji dopasowania, automatycznego zarządzania architekturą i danych ewolucyjnych. Zaprezentowano praktyki inżynieryjne umożliwiające ewoluowanie systemów oprogramowania, jak również podejścia strukturalne, w tym zasady projektowe, które ułatwiają zarządzanie tą ewolucją. Opisano ponadto, w jaki sposób zasady i praktyki architektury ewolucyjnej wiążą się z różnymi elementami procesu tworzenia oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Właśnie w tym celu powstał ten przewodnik po filozofii oprogramowania. Znajdziesz w nim 21 pragmatycznych reguł, którymi kierują się najlepsi programiści. Dzięki spostrzeżeniom zawartym w książce zmienisz podejście do programowania i szybko się przekonasz, że pozwoli Ci to na pisanie lepszego, czytelniejszego i niezawodnego kodu. Poszczególne reguły zostały zilustrowane jego rzeczywistymi przykładami, ułatwiającymi zrozumienie prezentowanych treści. Ten zajmująco i zabawnie napisany przewodnik nie tylko zainspiruje Cię do programistycznego rozwoju, ale również będzie nieocenioną pomocą przy szkoleniu nowych członków zespołu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka, napisana z myślą o inżynierach oprogramowania, jest trzecim, gruntownie zaktualizowanym wydaniem praktycznego przewodnika, który szybko przeprowadzi Cię od podstaw aż do zaawansowanych technik pracy z Gitem. Po zapoznaniu się z filozofią systemu i jego najważniejszymi funkcjami płynnie przejdziesz do takich zagadnień jak modyfikowanie drzew, korzystanie z dziennika odwołań i schowka. Znajdziesz tu również kilka przydatnych scenariuszy projektowych i sporo ciekawych wskazówek i porad. W efekcie nauczysz się korzystać z elastyczności Gita i w praktyczny sposób zarządzać procesem tworzenia kodu z zastosowaniem wielu różnych metod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
Książka jest adresowana do wszystkich, którzy chcą budować, rozwijać i skalować systemy NLP w środowisku biznesowym, a także dostosowywać je do swojej branży. Opisuje tworzenie rzeczywistych aplikacji NLP. Omawia pełny cykl życia typowego projektu NLP, od zbierania danych po wdrożenie i monitorowanie modelu. Przedstawia studia przypadków i przewodniki dziedzinowe, pozwalające na zbudowanie systemu NLP od podstaw.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Przetwarzanie języka naturalnego w praktyce. Przewodnik po budowie rzeczywistych systemów NLP
Sowmya Vajjala, Bodhisattwa Majumder, Anuj Gupta, Harshit Surana
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%)
Ebooka "JavaScript i DHTML. Receptury" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "JavaScript i DHTML. Receptury" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "JavaScript i DHTML. Receptury" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: JavaScript i DHTML. Receptury (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn Internet KK, 2/04Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Podczas nauki dowolnego języka wykorzystywanego do tworzenia stron internetowych początkujący twórcy sięgają zwykle po podręczniki, które zapewniają im możliwość zapoznania się z podstawowymi elementami języka, takimi jak np. jego słowa kluczowe i składnia. Istotne znaczenie mają zamieszczone w nich przykłady, które ułatwiają zrozumienie poszczególnych zagadnień. Na dalszym etapie nauki warto sięgnąć po książki poświęcone praktycznym przykładom zastosowań danego języka. Dobrym przykładem tego typu literatury jest prezentowana publikacja.
Webmasterzy znajdą w niej ponad 150 receptur sporządzonych w oparciu o DHTML i język JavaScript. Są to rozwiązania wysoce użyteczne, ponieważ autor postanowił nie marnować cennego czasu na tzw. fajerwerki. Receptury te mogą być traktowane zarówno jako rozwiązania określonych problemów, źródło inspiracji oraz jako gotowe elementy wzbogacające witrynę. Zróżnicowany poziom trudności sprawia, że znajdą tu coś dla siebie zarówno początkujący, jak i zaawansowani programiści.
W piętnastu rozdziałach zgromadzone zostały materiały ułatwiające pracę z łańcuchami znaków, liczbami i datami oraz tablicami i obiektami. Czytelnicy dowiadują się, jak efektywnie korzystać ze zmiennych i funkcji. Omówione zostały także zagadnienia związane z wykrywaniem możliwości przeglądarek, zarządzaniem ich oknami, jak również zarządzanie wieloma ramkami. Znajdziemy tu ponadto treści traktujące o dynamicznych formularzach, zarządzaniu zdarzeniami i arkuszami stylów. Sporo miejsca poświęcono technikom nawigacji i efektom wizualnym elementów statycznych.
Warto też zwrócić uwagę na rozdziały przybliżające pozycjonowanie elementów HTML i dynamiczne generowanie zawartości stron. Całość uzupełniają dodatki, których treść stanowią kody klawiszy, kody znaków generowanych po naciśnięciu poszczególnych klawiszy klawiatury oraz zestawienie słów kluczowych ECMAScript.
"JavaScript i DHTML. Receptury" to publikacja, która ułatwi pracę twórcom stron internetowych. Liczne, sprawdzone rozwiązania sprawiają, że z łatwością będą mogli wzbogacić swe serwisy o szereg użytecznych elementów.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- JavaScript & DHTML Cookbook
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca (rozdz. 1 - 10), Marek Pałczyński (rozdz. 11 - 15, dod. A - C)
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1225-4, 8373612254
- Data wydania książki drukowanej :
- 2003-11-04
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2141
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » JavaScript - Programowanie
- Serie wydawnicze: Receptury
Spis treści książki
- 1.0. Wprowadzenie (19)
- 1.1. Konkatenacja (łączenie) łańcuchów znaków (23)
- 1.2. Dostęp do fragmentów łańcuchów (24)
- 1.3. Zmiana wielkości liter (26)
- 1.4. Sprawdzanie równości dwóch łańcuchów (27)
- 1.5. Sprawdzenie występowania łańcucha znaków bez użycia wyrażeń regularnych (29)
- 1.6. Sprawdzenie występowania łańcucha znaków z użyciem wyrażeń regularnych (30)
- 1.7. Wyszukiwanie i zastępowanie łańcuchów znaków (32)
- 1.8. Używanie znaków specjalnych i znaków poprzedzanych odwrotnym ukośnikiem (33)
- 1.9. Odczyt i zapis łańcuchów znaków w cookies (36)
- 1.10. Konwersja pomiędzy wartościami Unicode oraz znakami (39)
- 1.11. Kodowanie i dekodowanie łańcuchów używanych w adresach URL (40)
- 1.12. Kodowanie i dekodowanie łańcuchów zapisanych w formacie Base64 (42)
- 2.0. Wprowadzenie (47)
- 2.1. Konwersja liczb na łańcuch znaków i na odwrót (51)
- 2.2. Sprawdzanie poprawności liczb (54)
- 2.3. Sprawdzanie równości liczb (55)
- 2.4. Zaokrąglanie liczb zmiennoprzecinkowych (57)
- 2.5. Formatowanie liczb w celu ich prezentacji (58)
- 2.6. Konwersje liczb dziesiętnych i szesnastkowych (61)
- 2.7. Generacja liczb pseudolosowych (63)
- 2.8. Obliczanie funkcji trygonometrycznych (64)
- 2.9. Tworzenie obiektu Date (65)
- 2.10. Wyznaczanie dat w przeszłości i przyszłości (66)
- 2.11. Obliczanie ilości dni pomiędzy dwiema datami (68)
- 2.12. Weryfikacja dat (70)
- 3.0. Wprowadzenie (75)
- 3.1. Tworzenie prostej tablicy (79)
- 3.2. Tworzenie tablic wielowymiarowych (80)
- 3.3. Konwersje tablic na łańcuchy znaków i na odwrót (82)
- 3.4. Wykonywanie operacji na elementach tablicy (84)
- 3.5. Sortowanie prostych tablic (86)
- 3.6. Łączenie tablic (88)
- 3.7. Dzielenie tablic (89)
- 3.8. Tworzenie obiektów niestandardowych (91)
- 3.9. Symulowanie tablic mieszających w celu szybkiego odnajdywania elementów tablic (95)
- 3.10. Wykonywanie operacji na właściwości obiektu (97)
- 3.11. Sortowanie tablicy obiektów (98)
- 3.12. Modyfikacja prototypu obiektu (100)
- 3.13. Konwersja tablic i obiektów niestandardowych na łańcuchy znaków (105)
- 4.0. Wprowadzenie (109)
- 4.1. Tworzenie zmiennych w JavaScripcie (110)
- 4.2. Tworzenie funkcji o konkretnej nazwie (114)
- 4.3. Zagnieżdżanie funkcji (117)
- 4.4. Tworzenie funkcji anonimowych (119)
- 4.5. Opóźnianie wywołania funkcji (120)
- 4.6. Wykonywanie różnych kodów w zależności od warunku (123)
- 4.7. Elegancka obsługa błędów w skryptach (127)
- 4.8. Poprawianie efektywności działania skryptów (130)
- 5.0. Wprowadzenie (135)
- 5.1. Określanie rodzaju przeglądarki (142)
- 5.2. Wykrywanie wczesnych wersji przeglądarek (143)
- 5.3. Określanie wersji Internet Explorera (144)
- 5.4. Określanie wersji Netscape Navigatora (146)
- 5.5. Określanie systemu operacyjnego, w jakim działa przeglądarka (147)
- 5.6. Wykrywanie obsługi obiektów (150)
- 5.7. Wykrywanie obsługi właściwości i metod obiektów (153)
- 5.8. Określanie języka wybranego w przeglądarce (155)
- 5.9. Wykrywanie możliwości obsługi cookies (156)
- 5.10. Tworzenie połączeń zależnych od przeglądarki lub możliwości (157)
- 5.11. Testowanie strony w wielu wersjach przeglądarek (160)
- 6.0. Wprowadzenie (163)
- 6.1. Określanie wielkości głównego okna przeglądarki (166)
- 6.2. Określanie położenie głównego okna przeglądarki (168)
- 6.3. Maksymalizacja głównego okna przeglądarki (169)
- 6.4. Tworzenie nowych okien (171)
- 6.5. Wyświetlanie okna ponad innymi (175)
- 6.6. Wymiana informacji z nowym oknem (177)
- 6.7. Komunikacja z głównym oknem przeglądarki (180)
- 6.8. Stosowanie okien modalnych i niemodalnych w Internet Explorerze (181)
- 6.9. Symulowanie modalnych okien dialogowych działających w różnych przeglądarkach (185)
- 6.10. Symulowanie okien przy użyciu warstw (193)
- 7.0. Wprowadzenie (209)
- 7.1. Tworzenie pustej ramki w nowym układzie ramek (215)
- 7.2. Zmiana zawartości jednej ramki z poziomu innej (217)
- 7.3. Jednoczesna zmiana zawartości kilku ramek (218)
- 7.4. Zastępowanie układu ramek pojedynczą stroną (220)
- 7.5. Unikanie wyświetlania witryny w układzie ramek innej witryny (221)
- 7.6. Wymuszenie wyświetlenia strony w odpowiednim układzie ramek (222)
- 7.7. Odczytywanie wymiarów ramki (226)
- 7.8. Zmiana wielkości ramek (227)
- 7.9. Dynamiczne określanie specyfikacji układu ramek (231)
- 8.0. Wprowadzenie (235)
- 8.1. Automatyczne przekazywanie fokusu do pierwszego pola tekstowego (239)
- 8.2. Najczęściej spotykane sposoby weryfikacji poprawności danych (240)
- 8.3. Zapobieganie wysłaniu formularza w wypadku wykrycia błędnych danych (245)
- 8.4. Automatyczne przenoszenie fokusu do pola z błędnymi danymi (249)
- 8.5. Zmiana akcji formularza (250)
- 8.6. Blokowanie wysyłania formularza na skutek naciśnięcia klawisza Enter (252)
- 8.7. Przenoszenie fokusu do następnego pola tekstowego po naciśnięciu klawisza Enter (253)
- 8.8. Wysyłanie formularza po naciśnięciu klawisza Enter w polu tekstowym (255)
- 8.9. Wyłączanie elementów sterujących formularzy (256)
- 8.10. Ukrywanie i wyświetlanie zawartości formularzy (258)
- 8.11. Zezwalanie na wpisywanie w polu tekstowym wyłącznie cyfr (lub liter) (261)
- 8.12. Automatyczne przechodzenie pomiędzy polami o określonej pojemności (263)
- 8.13. Zmiana zawartości elementu select (265)
- 8.14. Kopiowanie ze strony na stronę informacji podanych w formularzu (268)
- 9.0. Wprowadzenie (273)
- 9.1. Uwzględnianie różnic pomiędzy modelami obsługi zdarzeń IE oraz W3C (280)
- 9.2. Wykonywanie operacji po załadowaniu strony (283)
- 9.3. Określanie współrzędnych punktu kliknięcia (285)
- 9.4. Zapobieganie wykonywaniu domyślnego sposobu obsługi zdarzenia (289)
- 9.5. Blokowanie dwukrotnego kliknięcia (293)
- 9.6. Określanie elementu, do którego zostało skierowane zdarzenie (294)
- 9.7. Określanie, który przycisk myszy został naciśnięty (296)
- 9.8. Określanie, jaki klawisz znakowy został naciśnięty (299)
- 9.9. Określanie, który z klawiszy innych niż znakowe został naciśnięty (301)
- 9.10. Określanie, które klawisze modyfikatorów zostały naciśnięte... (304)
- 9.11. Określanie elementu, w obszarze którego znalazł się wskaźnik myszy... (306)
- 9.12. Synchronizacja dźwięków ze zdarzeniami (310)
- 10.0. Wprowadzenie (313)
- 10.1. Ładowanie nowej strony lub przechodzenie do odnośnika (317)
- 10.2. Usuwanie strony z historii przeglądarki (319)
- 10.3. Wykorzystywanie elementu select w celach nawigacyjnych (320)
- 10.4. Przekazywanie danych pomiędzy stronami przy użyciu cookies (323)
- 10.5. Przekazywanie danych pomiędzy stronami przy wykorzystaniu ramek (325)
- 10.6. Przekazywanie danych pomiędzy stronami przy wykorzystaniu adresów URL (328)
- 10.7. Tworzenie menu kontekstowego
(wyświetlanego po kliknięciu prawym przyciskiem myszy) (331)
- 10.8. Tworzenie rozwijanego menu nawigacyjnego (339)
- 10.9. Tworzenie menu określającego ścieżkę nawigacji (354)
- 10.10. Tworzenie rozwijanych menu (358)
- 10.11. Tworzenie rozwijanego menu na bazie informacji zapisanych w języku XML (370)
- 11.0. Wprowadzenie (383)
- 11.1. Globalne reguły stylu (386)
- 11.2. Reguły stylu przypisywane zbiorom elementów (387)
- 11.3. Reguły stylów przypisywane pojedynczym elementom (389)
- 11.4. Importowanie arkuszy stylu (390)
- 11.5. Importowanie arkuszy stylu zależnie od przeglądarki lub systemu operacyjnego (391)
- 11.6. Zmiana importowanych arkuszy stylu po ich załadowaniu (392)
- 11.7. Włączanie i wyłączanie arkuszy stylu (394)
- 11.8. Zmiana arkusza stylu wybranego elementu (395)
- 11.9. Przesłanianie reguł arkusza stylu (397)
- 11.10. Przekształcanie fragmentu tekstu w element o określonym stylu prezentacji (398)
- 11.11. Tworzenie wyśrodkowanych elementów strony (399)
- 11.12. Odczytywanie rzeczywistych wartości własności stylu (400)
- 11.13. Wymuszanie zgodności ze standardem w przeglądarkach wersji 6. (402)
- 12.0. Wprowadzenie (405)
- 12.1. Buforowanie rysunków (409)
- 12.2. Zamiana rysunków (411)
- 12.3. Zmiana własności stylu elementów tekstowych (414)
- 12.4. Dynamiczna zmiana rozmiaru czcionki (417)
- 12.5. Tworzenie własnych stylów odsyłaczy (421)
- 12.6. Zmiana koloru i rysunku tła (423)
- 12.7. Ukrywanie i uwidacznianie elementów (426)
- 12.8. Przezroczystość elementów (427)
- 12.9. Efekty przejścia (429)
- 13.0. Wprowadzenie (435)
- 13.1. Przystosowanie elementu do pozycjonowania w przestrzeni dokumentu (440)
- 13.2. Powiązanie elementu pozycjonowanego z elementem Body (442)
- 13.3. Pozycjonowanie z wykorzystaniem biblioteki języka JavaScript i DHTML (444)
- 13.4. Wybór kontenera div lub span (450)
- 13.5. Ustalanie pozycji elementu w stosie (453)
- 13.6. Wyśrodkowanie elementu umieszczonego nad innym elementem (454)
- 13.7. Wyśrodkowanie elementu w oknie lub w ramce (457)
- 13.8. Ustalanie położenia elementu nieobjętego pozycjonowaniem (460)
- 13.9. Animacja wzdłuż linii prostej (461)
- 13.10. Animacja po okręgu (465)
- 13.11. Przeciąganie elementów (467)
- 13.12. Przewijanie zawartości elementu div (473)
- 13.13. Tworzenie własnego paska przewijania (479)
- 14.0. Wprowadzenie (491)
- 14.1. Generowanie kodu podczas pobierania strony (492)
- 14.2. Dynamiczne generowanie nowych stron (494)
- 14.3. Włączanie zewnętrznych dokumentów HTML (496)
- 14.4. Osadzanie danych XML (498)
- 14.5. Osadzanie danych w postaci obiektów JavaScript (502)
- 14.6. Przekształcanie danych XML do postaci tabel HTML (504)
- 14.7. Przekształcanie obiektów JavaScript w tabele HTML (508)
- 14.8. Przekształcanie drzewa XML w obiekty JavaScript (510)
- 14.9. Tworzenie nowych elementów (512)
- 14.10. Tworzenie tekstowej zawartości nowo wprowadzanych elementów (514)
- 14.11. Łączenie elementów i węzłów tekstowych (516)
- 14.12. Wstawianie i wypełnianie elementów iframe (518)
- 14.13. Pozyskiwanie referencji obiektu elementu HTML (520)
- 14.14. Zamiana fragmentów sekcji body (523)
- 14.15. Usuwanie zawartości sekcji body (524)
- 14.16. Sortowanie zawartości tabel (526)
- 14.17. Analiza węzłów drzewa dokumentu (529)
- 14.18. Pobieranie treści dokumentu (534)
- 15.0. Wprowadzenie (537)
- 15.1. Losowo wyświetlane komunikaty (538)
- 15.2. Przekształcanie zaznaczonego przez użytkownika tekstu w element HTML (541)
- 15.3. Automatyczne wyszukiwanie i zastępowanie fragmentów treści elementu body (543)
- 15.4. Pokaz slajdów (546)
- 15.5. Automatyczne przewijanie strony (553)
- 15.6. Powitanie zależne od pory dnia (555)
- 15.7. Odliczanie dni do Bożego Narodzenia (556)
- 15.8. Zegar odliczający czas do wyznaczonego terminu (558)
- 15.9. Kalendarz (565)
- 15.10. Animowany pasek postępu (572)
Wstęp (11)
Rozdział 1. Łańcuchy znaków (19)
Rozdział 2. Liczby i daty (47)
Rozdział 3. Tablice i obiekty (75)
Rozdział 4. Zmienne, funkcje i sterowanie wykonywaniem skryptów (109)
Rozdział 5. Wykrywanie możliwości przeglądarek (135)
Rozdział 6. Zarządzanie oknami przeglądarki (163)
Rozdział 7. Zarządzanie wieloma ramkami (209)
Rozdział 8. Dynamiczne formularze (235)
Rozdział 9. Zarządzanie zdarzeniami (273)
Rozdział 10. Techniki nawigacji (313)
Rozdział 11. Zarządzanie arkuszami stylu (383)
Rozdział 12. Efekty wizualne elementów statycznych (405)
Rozdział 13. Pozycjonowanie elementów HTML (435)
Rozdział 14. Dynamiczna zawartość strony (491)
Rozdział 15. Aplikacje o dynamicznie generowanej zawartości (537)
Dodatek A Kody znaków w zdarzeniach generowanych
przy naciśnięciu klawiszy klawiatury (579)
Dodatek B Kody klawiszy (583)
Dodatek C Słowa kluczowe ECMAScript (585)
Skorowidz (587)
Helion - inne książki
-
Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Rozwiązanie problemu znajdziesz w tej książce. Została ona napisana specjalnie z myślą o osobach, które administrują małymi sieciami, dysponują niewielkim budżetem i ograniczonym wsparciem profesjonalistów. Dzięki niej zrozumiesz podstawy zabezpieczania łączności sieciowej i poznasz sposoby zabezpieczania sieci przy niewielkim nakładzie pieniędzy i czasu. Opanujesz uznane techniki hartowania systemów, takie jak mapowanie sieci, śledzenie stanu urządzeń i rozpoznawanie nietypowej aktywności, która może sygnalizować atak. Zagłębisz się w sposoby eliminowania luk w zabezpieczeniach i zapobiegania dostępowi do urządzeń mobilnych i stacjonarnych, a nawet punktów końcowych IoT. Dowiesz się też, jak wdrażać własne strategie backupu, a także wykrywać i blokować złośliwe oprogramowanie i ransomware.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: JavaScript i DHTML. Receptury Danny Goodman (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(1)
(0)
(0)
(1)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie