Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy
- Autorzy:
- Wojciech Kyciak, Karol Przeliorz
- Niedostępna
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.4/6 Opinie: 29
- Stron:
- 280
- Druk:
- oprawa miękka
Sprawdź nowe wydanie
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II
Wojciech Kyciak
Opis
książki
:
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy
Rozpocznij działalność handlową w internecie
Internet zmienił oblicze działalności handlowej. Sklepy internetowe, tańsze w utrzymaniu od tradycyjnych placówek, zaczęły wyrastać jak grzyby po deszczu. Wiele z nich przetrwało i obecnie przynoszą ogromne zyski, ale inne błyskawicznie upadły. Dlaczego? Co sprawiło, że pomysłodawcy niektórych przedsięwzięć e-commerce dorobili się fortun, a inni stanęli na skraju bankructwa? Źle dobrana oferta? Brak promocji? To tylko niektóre powody. Zakładając sklep internetowy, można popełnić sporo błędów i tym samym zaprzepaścić szansę na odniesienie sukcesu.
Dzięki książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy" dowiesz się, jak uniknąć tych błędów i jak czerpać zyski z handlu elektronicznego. Znajdziesz tu wskazówki dotyczące doboru oprogramowania, organizacji sklepu i promowania przedsięwzięcia. Poznasz zasady funkcjonowania programów partnerskich, ustalania strategii cenowych i rozwiązywania problemów logistycznych. Nauczysz się korzystać z najtańszych i wyjątkowo skutecznych form reklamy online. Dowiesz się także, jak promować sklep i pozycjonować go w wyszukiwarkach internetowych.
- Oprogramowanie sklepu -- rozwiązania gotowe i tworzone na zlecenie klienta
- Projekt graficzny sklepu internetowego
- Zasady nawigacji w sklepie internetowym
- Proces zamawiania produktów
- Regulamin sklepu
- Marketing w sklepie internetowym
- Programy partnerskie
- Reklamowanie sklepu
- Płatności i obsługa klienta
- Wysyłka towaru
Wybrane bestsellery
-
Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II. Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku. Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy. Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W książce Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego — od pierwszych decyzji biznesowych, przez wybór oprogramowania, tworzenie strony WWW, wykorzystywanie narzędzi promocyjnych i analitycznych, aż po planowanie długofalowych kampanii reklamowych i sposoby skupiania wokół siebie społeczności zadowolonych klientów. Dowiesz się więcej o roli wyszukiwarek, porównywarek i programów partnerskich, nauczysz się tworzyć szum medialny i redukować koszty przesyłek. Poznasz także wszystkie aspekty prawne związane z prowadzaniem działalności handlowej w Internecie!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Naucz się określać i stosować strategie cenowe, a także szacować zyski. Wystaw na aukcję pierwsze przedmioty oraz poznaj metody zwiększania ich sprzedaży. Opanuj tajniki tworzenia atrakcyjnych stron z informacjami o produkcie i o sobie, a także sposoby rzetelnej współpracy, które pozwolą Ci zyskać stałych i zadowolonych klientów.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierwszych klientów i analizę danych. Opis działania został podzielony na małe kroki i ujęty prostym, przystępnym językiem. Do każdego rozdziału dołączono ćwiczenia do wykonania, ułatwiające wprowadzenie teorii w praktykę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ich rozwiązań rzadko kiedy prowadzą do sukcesu. Najważniejsze bowiem jest to, co niedostrzegalne: o skuteczności procesu sprzedaży decydują systemy i procesy, których nie widać i o których wiedzą jedynie najlepsi praktycy marketingu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce opisano, kiedy zdecydować się na rozproszone mikrousługi czy dobrze zmodularyzowane monolity, a kiedy na usługi będące połączeniem obu rozwiązań. Dokładnie wyjaśniono, w jak dużym stopniu wyważone decyzje architektoniczne umożliwiają maksymalizację wartości i innowacyjności, dostarczanie łatwych do rozwijania systemów i unikanie kosztownych błędów. Nie zabrakło w niej również praktycznych wskazówek, jak tworzyć dobrze zaprojektowane monolity, które można bez problemu utrzymywać i rozwijać, oraz jak stopniowo przekształcać starsze systemy w prawdziwie efektywne mikrousługi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
E-commerce wspierany przez potężną moc sztucznej inteligencji ― to dla wielu właścicieli rodzimych firm internetowych wciąż brzmi jak odległa przyszłość. Może gdzieś tam, w Kalifornii, może u technologicznych gigantów, może Apple, Amazon, a bliżej nas, powiedzmy, Allegro korzysta lub będzie korzystać z chatbotów czy data-driven marketingu. Ale nasza firma do tej pory świetnie sobie radziła, to i dalej będzie sobie radzić z prostym mechanizmem sklepu online i kilkoma osobami obsługi. Marzenie ściętej głowy. Do 2025 roku w Polsce brakować będzie 200 tysięcy specjalistów w dziedzinie AI. I to nie w wielkich korporacjach. Głód programistów potrafiących kodować algorytmy sztucznej inteligencji odczują przede wszystkim firmy mniejsze i średnie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
To kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego przewodnika po mapowaniu wrażeń użytkownika. W praktyczny sposób pokazano tu szereg technik i narzędzi, dzięki którym można łatwo zwizualizować aktualne wrażenia klientów, by na tej bazie zaproponować udoskonalenia produktów. Zaprezentowano podstawy koncepcji mapowania i diagramów synchronizacji. Opisano, w jaki sposób przeprowadzić cały proces mapowania, co ułatwia zidentyfikowanie obecnych wrażeń użytkowników. Sporo miejsca poświęcono szczegółowemu omówieniu wybranych rodzajów diagramów, takich jak schemat usługi, mapa ścieżek klienta, mapa wrażeń czy mapa ekosystemu — relatywnie nowe narzędzie, które pozwala na wizualizację rozległych systemów elementów i łączących je zależności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(56,96 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Nawyki mogą niepostrzeżenie ułatwić wszystko, co wymaga systematyczności: zdobycie pięknej sylwetki, zdrowe odżywianie się, nauczenie się nowego języka. Wystarczy tylko świadomie wybrać i wypracować mądre zachowania. Wymaga to włożenia pewnego wysiłku w wykształcenie nowego nawyku. Jest to dość proste, jeśli każdy dzień wygląda podobnie. Co jednak zrobić, jeśli codziennie trzeba stawiać czoła zmieniającej się rzeczywistości? Jak utrzymać dobre nawyki podczas życiowych zawirowań, kiedy wydaje się, że w żaden sposób nie pasują do nowych warunków?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Promocja
Oto drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika, dzięki któremu nauczysz się lepiej prezentować projekt i przekonywać do swoich racji wszystkie osoby mające na niego wpływ. W uporządkowany sposób przedstawiono tutaj zasady przygotowywania i przeprowadzania spotkań z interesariuszami. Dowiesz się, jak ważne jest zrozumienie perspektywy pozostałych stron i jak ułatwia to przygotowanie się do samego spotkania. W książce omówiono też znaczenie pasywnego i aktywnego słuchania, a także właściwego nastawienia przed wypowiedzią. Nie zabrakło opisu kilku prostych podejść taktycznych i wzorców, które ułatwiają zdobywanie akceptacji dla projektów, jak również zadań, jakie powinny być realizowane już po zakończeniu spotkania z interesariuszami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%)
Ebooka "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy (13) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: webhosting.pl Adam GolańskiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Otrzymaliśmy z wydawnictwa Helion ciekawą pozycję z dziedziny e-biznesu. „Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy” to książka, w której autorzy próbują kompleksowo podjąć tematykę e-commerce. Wojciech Kyciak jest człowiekiem, który od wielu lat prowadzi bloga ecommerce.blox.pl, prawdziwym pasjonatem tej tematyki. Podręcznik, którego jest współautorem, powstał na podstawie materiałów z tego bloga. Z zewnątrz książka wygląda dobrze. To zresztą można powiedzieć o większości pozycji wydanych przez Helion. Ładna okładka, przejrzysty skład, sensownie dobrane ilustracje - nie ma do czego się przyczepić. A w środku? W środku jest trochę dziwnie. Tak, wiem, że w świecie biznesu marketing jest królem, ale zacząć książkę od obszernego rozdziału, poświęconego komunikacji z klientem, formom promocji, public relations, obliczaniu zysków czy obsłudze klienta - to trochę dziwne, szczególnie że na tym etapie czytelnik nie ma jeszcze żadnego sklepu internetowego! Niemniej rozdział ten jest prawdziwą kopalnią informacji, także w dziedzinach niezbyt powszechnie znanych i rozumianych, takich jak np. tracking czy ankietowanie posprzedażowe. Druga część „Jak założyć...” dotyczy użyteczności (ang. usability). To dział, który należy polecić przede wszystkim webmasterom, i to nie tylko specjalizującym się w sklepach internetowych. Porady tam zawarte powinno stosować się również wobec wielu innych typów witryn. Mowa jest o budowaniu wygodnej i skutecznej nawigacji, wyszukiwarki produktów, koszyka zakupów, systemu logowania czy stron produktów. Wszystko to jest zilustrowane przykładami z istniejących już i mających się dobrze sklepów internetowych. Trzecia część jest najuboższa w treść i pozostawia poczucie niedosytu. Poświęcona jest mechanizmom stojącym za witryną sklepu internetowego - czyli aplikacjom sieciowym realizującym jego funkcjonalności. Kilka ogólnych, uniwersalnych truizmów, a później przegląd istniejących na rynku aplikacji. Podzielono je na dwie grupy: w jednej są rozwiązania Open Source, reprezentowane jedynie przez osCommerce, w drugiej tzw. rozwiązania pudełkowe, czyli aplikacje komercyjne. Tych ostatnich opisano kilkanaście, zarówno znanych, takich jak SOTEeSKLEP, jak i nieco egzotycznych, jak i-Shark. Rozdział ostatni dotyczy problematyki logistycznej. Wielu właścicieli sklepów internetowych nie przykłada należytej wagi do uporządkowania tej kwestii, a następnie płacze podczas przygotowywania paczek i spędza długie godziny na poczcie przy okienku. Dzięki zawartym tu poradom można uniknąć takich nieprzyjemnych sytuacji. Na samym końcu mamy przygotowany przez Karola Przeliorza dodatek dotyczący prawnych i fiskalnych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki handlu internetowego. Przyda się na pewno każdemu, kto nie studiował do tej pory zagadnień biznesowych. Wielu początkujących przedsiębiorców popełnia bowiem błędy, które później mogą ich drogo kosztować. Podręcznik ten polecam śmiało wszystkim, którzy chcieliby zarobić pieniądze na handlu w Internecie. Jeśli wezmą do serca rady przedstawione w książce Kyciaka, może im się udać. Jedynymi niedociągnięciami, które mógłbym wytknąć, jest nie do końca przemyślany układ rozdziałów (jednak to nie powieść, nikt nie zmusza czytelnika do liniowego czytania) oraz potraktowanie po macoszemu problematyki oprogramowania e-commerce. Dlatego też ostateczną oceną (w pięciostopniowej skali ocen) jest 4,5.
-
Recenzja: webhosting.pl Adam GolańskiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy” to książka, w której autorzy próbują kompleksowo podjąć tematykę e-commerce. Wojciech Kyciak jest człowiekiem, który od wielu lat prowadzi bloga ecommerce.blox.pl, prawdziwym pasjonatem tej tematyki. Podręcznik, którego jest współautorem, powstał na podstawie materiałów z tego bloga. Z zewnątrz książka wygląda dobrze. To zresztą można powiedzieć o większości pozycji wydanych przez Helion. Ładna okładka, przejrzysty skład, sensownie dobrane ilustracje - nie ma do czego się przyczepić. A w środku? W środku jest trochę dziwnie. Tak, wiem, że w świecie biznesu marketing jest królem, ale zacząć książkę od obszernego rozdziału, poświęconego komunikacji z klientem, formom promocji, public relations, obliczaniu zysków czy obsłudze klienta - to trochę dziwne, szczególnie że na tym etapie czytelnik nie ma jeszcze żadnego sklepu internetowego! Niemniej rozdział ten jest prawdziwą kopalnią informacji, także w dziedzinach niezbyt powszechnie znanych i rozumianych, takich jak np. tracking czy ankietowanie posprzedażowe. Druga część „Jak założyć...” dotyczy użyteczności (ang. usability). To dział, który należy polecić przede wszystkim webmasterom, i to nie tylko specjalizującym się w sklepach internetowych. Porady tam zawarte powinno stosować się również wobec wielu innych typów witryn. Mowa jest o budowaniu wygodnej i skutecznej nawigacji, wyszukiwarki produktów, koszyka zakupów, systemu logowania czy stron produktów. Wszystko to jest zilustrowane przykładami z istniejących już, i mających się dobrze sklepów internetowych. Webhosting.pl Trzecia część jest najuboższa w treść i pozostawia poczucie niedosytu. Poświęcona jest mechanizmom stojącym za witryną sklepu internetowego - czyli aplikacjom sieciowym realizującym jego funkcjonalności. Kilka ogólnych, uniwersalnych truizmów, a potem przegląd istniejących na rynku aplikacji. Podzielono je na dwie grupy: w jednej są rozwiązania Open Source, reprezentowane jedynie przez osCommerce, w drugiej tzw. rozwiązania pudełkowe, czyli aplikacje komercyjne. Tych ostatnich opisano kilkanaście, zarówno znanych, takich jak SOTEsklep, jak i nieco egzotycznych, jak i-Shark. Rozdział ostatni dotyczy problematyki logistycznej. Wielu właścicieli sklepów internetowych nie przykłada należytej wagi do uporządkowania tej kwestii, a potem płaczą podczas przygotowywania paczek i spędzają długie godziny na poczcie przy okienku. Dzięki zawartym tu poradom można uniknąć takich nieprzyjemnych sytuacji. Na samym końcu mamy przygotowany przez Karola Przeliorza dodatek dotyczący prawnych i fiskalnych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki handlu internetowego. Przyda się na pewno każdemu, kto nie studiował do tej pory zagadnień biznesowych. Wielu początkujących przedsiębiorców popełnia bowiem błędy, które później mogą drogo ich kosztować. Podręcznik ten polecam śmiało wszystkim, którzy chcieliby zarobić pieniądze na handlu w Internecie. Jeśli wezmą do serca rady przedstawione w książce Kyciaka, może im się udać. Jedynymi niedociągnięciami, które mógłbym wytknąć, jest nie do końca przemyślany układ rozdziałów (jednak to nie powieść, nikt nie zmusza czytelnika do liniowego czytania) oraz potraktowanie po macoszemu problematyki oprogramowania e-commerce. Dlatego też, ostateczną oceną (w pięciostopniowej skali ocen) jest 4,5.
-
Recenzja: Papierowemysli.pl Ludwik Mańczak; 08/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Sklepów internetowych różnej maści, oferujących mniej lub bardziej specjalistyczny asortyment jest całe mnóstwo. Żeby uruchomić własny kramik w sieci nie trzeba ponosić wielkiego nakładu finansowego, wystarczy wykupić serwer i domenę za kilkaset złotych, a następnie zainstalować darmowe, łatwe w obsłudze i modyfikacji, niezwykle rozbudowane i funkcjonalne oprogramowanie sklepowe i w zasadzie można już zacząć sprzedawać. Na dobrą sprawę tutaj dopiero zaczynają się problemy. Co sprzedawać? Komu? W jaki sposób ściągnąć klientów?
-
Recenzja: OpenSolution 03/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dzięki tej książce dowiesz się, jak uniknąć błędów w prowadzeniu sklepu internetowego i jak czerpać zyski z handlu elektronicznego. Znajdziesz tu wskazówki dotyczące doboru oprogramowania, organizacji sklepu i promowania przedsięwzięcia. Poznasz zasady funkcjonowania programów partnerskich, ustalania strategii cenowych i rozwiązywania problemów logistycznych. Nauczysz się korzystać z najtańszych i wyjątkowo skutecznych form reklamy online. Dowiesz się także, jak promować sklep i pozycjonować go w wyszukiwarkach internetowych.
-
Recenzja: Młody Technik 2007-01-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Internet zmienił oblicze działalności handlowej. Sklepy internetowe tańsze w utrzymaniu od tradycyjnych placówek zaczęty wyrastać jak grzyby po deszczu. Wiele z nich przetrwało i obecnie przynoszą ogromne zyski ale inne błyskawicznie upadły. Dlaczego? Co sprawiło, że pomysłodawcy niektórych przedsięwzięć e-commerce dorobili się fortun, a inni stanęli na skraju bankructwa?
Źle dobrana oferta. Brak promocji. To tylko niektóre powody. Zakładając sklep internetowy można popełnić sporo błędów i tym samym zaprzepaścić szansę na odniesienie sukcesu. Zawarte w książce informacje podpowiedzą, jak uniknąć tych błędów, i jak czerpać zyski z handlu elektronicznego. Znajdują się tu też wskazówki dotyczące doboru oprogramowania, organizacji sklepu i promowania przedsięwzięcia. Czytelnik poznaje zasady funkcjonowania programów partnerskich, ustalania strategu cenowych i rozwiązywania problemów logistycznych. Uczy się korzystać z najtańszych i wyjątkowo skutecznych form reklamy online, a także jak promować sklep i pozycjonować go w wyszukiwarkach internetowych.
-
Recenzja: Puls Biznesu, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. Albert Stawiszyński; 2006-12-12Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Coraz więcej osób kupuje w sieci. Sklepy internetowe oferują wiele produktów, począwszy od oprogramowania komputerowego na częściach do samochodów kończąc. Są tańsze w utrzymaniu od tradycyjnych. O ich zakładaniu i funkcjonowaniu piszą: Wojciech Kyciak i Karol Przeliorz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy".
Czytelnicy dowiedzą się jak uniknąć błędów i jak czerpać zyski z handlu elektronicznego. W książce znajdą wskazówki o doborze oprogramowania organizacji sklepu internetowego (m.in. rozmieszczenie w nim najważniejszych elementów, nawigacja, strona produktów, koszyk zakupów) a także o promowaniu przedsięwzięcia i o zasadach płatności w tym przelewem i kartą bankową. Autorzy wyjaśniają również zasady funkcjonowania programów partnerskich, ustalania strategii cenowych i rozwiązywania problemów logistycznych, a także korzystania z najtańszych i skutecznych form reklamy online. Nie zapomnieli też o promowaniu sklepu i pozycjonowaniu go w wyszukiwarkach internetowych. Praktyczny skorowidz na końcu książki pozwala szybko odszukać interesujące czytelnika zagadnienie.
-
Recenzja: Magazyn Internet KK; 12/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Próba uruchomienia sklepu internetowego stawia potencjalnego sieciowego przedsiębiorcę w obliczu wielu problemów związanych z infrastrukturą informatyczną, logistyką i marketingiem. Błędy popełnione na początkowym etapie mogą znacząco ograniczyć szansę na odniesienie sukcesu lub wręcz doprowadzić do szybkiego zamknięcia sklepu. Jakie działania trzeba zatem podjąć, aby stworzyć popularny i przynoszący zyski sklep internetowy? Na to pytanie starają się odpowiedzieć autorzy prezentowanej publikacji.
Pozycja ta jest dziełem polskich autorów, co oznacza, że jest osadzona w lokalnych realiach i uwzględnia problemy charakterystyczne dla polskiego rynku. Materiał zgromadzony w książce został podzielony na cztery części. Pierwsza jest poświęcona promocji sklepu i komunikacji z klientem. Autorzy uznali zapewne, że marketing jest jednym z najważniejszych czynników decydujących o powodzeniu przedsięwzięcia i postanowili rozpocząć swe rozważania od omówienia strategii cenowych, budowania zaufania klienta oraz pozycjonowania sklepu w wyszukiwarkach. Zwracają także uwagę na możliwości jakie stwarza prowadzenie programu partnerskiego i branie udziału w aukcjach internetowych. Podkreślają znaczenie współpracy z prasą oraz zachęcają do wykorzystywania innych form promocji takich jak blogi i kanały RSS. Omawiają ponadto rodzaje płatności, różne formy obsługi klienta oraz korzyści wynikające z programów lojalnościowych. Druga część książki dostarcza informacji o użyteczności sklepu internetowego. Poznamy dzięki niej najważniejsze elementy sklepu, dowiemy się jak rozmieścić je na głównej stronie oraz uzyskamy porady poświęcone poszczególnym elementom, takim jak strony produktów, koszyk, mechanizmy logowania, dział pomocy i centrum informacyjne.
W części trzeciej autorzy pomagają dokonać wyboru odpowiedniego oprogramowania sklepowego. Przedstawiają cechy dobrej aplikacji oraz dokonują przeglądu darmowych rozwiązań i narzędzi komercyjnych. Odnoszą się też do korzyści płynących z zastosowania sklepu stworzonego na zamówienie. Ostatnia część przybliża zagadnienia związane z logistyką. Zawarto w niej m.in. wskazówki ułatwiające pakowanie i wysyłkę towaru, a także omówienie najczęściej występujących problemów logistycznych pojawiających się w relacjach sklep-hurtownia i sklep-klient. Na szczególną uwagę zasługuje dodatek, w którym zaprezentowane zostały prawne aspekty handlu internetowego. Z myślą o czytelnikach uruchomione zostało forum dyskusyjne dostępne pod adresem http://ecommerce.helion.pl.
Pierwsza na polskim rynku pozycja poświęcona w całości sklepom internetowym ułatwi początkującym przedsiębiorcom wkroczenie w świat internetowego handlu. Dostarczy im informacji o niezbędnych elementach składowych sklepu, wskaże techniki wykorzystywane w procesie promocji oraz rozwieje szereg wątpliwości związanych z problemami natury logistycznej i prawnej. Pewien niedosyt budzi natomiast zbyt pobieżny przegląd oprogramowania do budowy sklepów.
-
Recenzja: PC World Sebastian Górski; 12/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Pamiętasz jeszcze czasy, kiedy nikomu nie przeszłoby przez głowę, że można coś kupić za pośrednictwem Internetu? Na szczęście ta epoka dawno minęła, a wirtualne sklepy stały się codziennością. Jeśli rozważasz uruchomienie własnego, proponowana książka może Ci się bardzo przydać.
Jest to przewodnik dla początkujących, w którym znajdziesz m.in. przegląd oprogramowania (zarówno gotowego, jak i przygotowywanych na zamówienie) do własnego sklepu oraz omówienie: zasad projektowania układu graficznego, zamawiania produktów, realizacji zleceń, płatności, nawigacji po wirtualnych półkach, logistyki, a także kwestii, które powinny się znaleźć w regulaminie. Poruszono również kwestię zabezpieczenia przeprowadzanych transakcji.
Poszczególne tematy są omawiane i zilustrowane na przykładzie działających w sieci popularnych sklepów internetowych. Zaprezentowano nie tylko serwisy wzorcowo zaprojektowane i przynoszące ogromne zyski. Pojawiły się również takie, którym do doskonałości wiele brakuje -- zwrócono uwagę na ich największe wady, uniemożliwiające dalszy rozwój.
-
Recenzja: Redakcja E-mentor Szkoła Główna Handlowa nr 4 (16)Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak powszechnie wiadomo, diabeł tkwi w szczegółach. Pomimo iż większość osób wie, czym są sklepy internetowe i do czego mają służyć, praktyczne wykorzystanie tej wiedzy, zarówno przez sprzedających jak i kupujących bardzo często napotyka na bariery, związane nie tylko z kwestiami bezpieczeństwa, anonimowości czy dostępu do Internetu. Pojawiają się różnorakie problemy, które przy odrobinie większej wiedzy, bądź doświadczenia -- okazują się możliwe do przezwyciężenia.
Prezentowana książka jest właśnie takim praktycznym przewodnikiem po jednym z podstawowych modeli prowadzenia działalności gospodarczej w sieci -- sklepie internetowym. Siłą tej książki jest prezentacja wiedzy i doświadczenia osób zajmujących się wszelkimi aspektami tworzenia i prowadzenia sklepu internetowego w praktyce.
Autorzy rozpoczynają swe rozważania od kwestii reklamy planowanego przedsięwzięcia e-biznesowego: marketingu i budowy relacji z klientami. Kolejne części książki opisują proces budowy sklepu, doboru narzędzi do realizacji tego przedsięwzięcia oraz przedstawiają zagadnienia związane z logistyką, czy kwestiami dostarczenia zamówionych towarów klientom. Opracowania uzupełnione jest istotnym dodatkiem: "Prawo w kontekście sklepu internetowego".
-
Recenzja: NetWorld Piotr Kociatkiewicz; 11/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Każdy, kto myśli o założeniu sklepu internetowego lub dąży do pogłębienia wiedzy o e commerce, powinien sięgnąć po tę książkę. Jest to szczegółowy przewodnik projektowania sklepu internetowego. Uwzględnia problemy nie tylko ściśle związane z obsługą informatyczną sklepu i jego umiejscowieniem w Internecie, ale także funkcjonowanie w środowisku konkurencji. Tematyka prezentowana przez autorów obejmuje marketing i komunikację z klientem, użyteczność sklepu rozumianą jako ergonomię serwisu WWW obsługującego sklep, wybór oprogramowania dla obsługi sklepu oraz zagadnienia logistyki w aspekcie handlu w sieci. Układ książki jest przejrzysty. Poszczególne zagadnienia są prezentowane w krótkich rozdziałach, poświęconych dobrze zdefiniowanym problemom. Ich forma pozwala dowolnie wybierać te, które aktualnie czytelnika interesują.
-
Recenzja: webmade.org Mateusz Bogolubow; 10/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka ta jest nieocenioną pomocą podczas projektowania naszego sklepu internetowego jak i jego prowadzenia. Pozycja ta z cała pewnością sprawi, że nasza inwestycja przyniesie nam zyski w dużo krótszym czasie. Zawarte tutaj rozwiązania są oparte na przykładach już istniejących sklepów, które jeszcze jaśniej obrazują ich wyższość nad innymi.
Jak wiadomo marketing w świecie biznesu jest jego najważniejszym elementem. Zapewne dlatego też autorzy postanowili w pierwszej kolejności zapoznać nas z dostępnymi formami promocji (np. program lojalnościowy, aukcje internetowe, public relations itp.), które pozwolą naszemu sklepowi pozyskać klientów. Dowiemy się również co robić, aby klient ten powrócił do naszego sklepu i dokonał kolejnego zakupu -- ze szczególnym naciskiem na wysoka wiarygodność naszych usług.
W dalszej części autorzy zapoznają nas z bardzo ważnym elementem sklepu internetowego jakim jest użyteczność. W tym miejscu zostają nam przedstawione zasady jakimi powinniśmy się kierować podczas projektowania i wdrażania rozwiązań. Znajdziemy tu dokładny opis fundamentalnych elementów naszego sklepu takich jak nawigacja, koszyk, wyszukiwarka itd.
Wart szczególnej uwagi jest tzw. dodatek, w którym znajdziemy opracowanie uregulowań prawnych dotyczących sprzedaży w Internecie.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki n; 02-10-2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dokładnie nie wiadomo, jaka część handlu odbywa się w Internecie, a jaka nadal w realnej rzeczywistości. Jedno jest pewne - wirtualny handel zyskuje coraz więcej zwolenników, tak wśród firm jak i klientów. Wielu biznesmenów przed wzbogaceniem działalności o handel w sieci powstrzymuje jedno - niewiedza o tym, jak to zrobić? Z odpowiedzią spieszą dwaj autorzy wydawnictwa Onepress/Helion - Wojciech Kociak i Karol Przeliorz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy".
Autorzy przypominają jednak, że sklep internetowy nie jest automatyczną receptę na sukces. Oczywiście, są to placówki zdecydowanie tańsze w utrzymaniu. Niektóre przysporzyły właścicielom ogromnych zysków w krótkim czasie, ale jeszcze większa liczba kierowników e-sklepów musiała zamknąć wirtualne podwoje. Bowiem wiele jest progów, o które łatwo się potknąć.
Lepiej więc przed otwarciem wirtualnej placówki, otwórzmy poradnik. I tu małe zaskoczenie, bo na początek potencjalnemu e-handlowcowi - zamiast szczegółów technicznych, których mógł się spodziewać - proponuje się zajęcia z... marketingu. Jednak książka ma na tyle czytelny układ, że zainteresowani bez problemu mogą sięgnąć najpierw do rozdziałów o wyborze oprogramowania (nie zapominając o darmowych wersjach!), znaczeniu grafiki, rozmieszczeniu najważniejszych elementów czy wyglądzie strony głównej. Tu poznamy także formy, metody i środki wspomagania sprzedaży, takie jak właściwe nazewnictwo czy listy bestsellerów. Docenimy też rolę "koszyka" i wyszukiwarki, poznamy metody logowania oraz zakładania kont.
I gdy już sklep "mamy", możemy... wrócić do... początku książki, czyli promocji placówki i komunikacji z klientem. Dowiemy się, jak budować zaufanie klienta, promować się w wyszukiwarkach, zwiększać obroty poprzez serwisy aukcyjne. Po tej lekturze docenimy także kontakty z prasą i inne metody promocji np. blogi. I miejmy nadzieję, zaczniemy... liczyć zyski. W czym także pomoże nam ta książka.
-
Recenzja: e-biznes.pl Mariusz Ludwiński; 26-09-2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Do budowy swojego wymarzonego sklepu internetowego możesz podejść na dwa sposoby. Sposób pierwszy to obejrzenie kilkunastu sklepów, zbudowanie ich modeli strukturalnych, adaptację modeli dla swoich potrzeb, a potem wymyślanie. Rozwiązanie to ma swój urok, ponieważ przez cały czas czujesz twórcze napięcie i poczucie, że samodzielnie tworzysz coś nowego. Ale są też minusy.
Tracisz dużo czasu na przeglądanie sklepów. Tracisz dużo czasu na wymyślanie od podstaw swojego sklepu. Nigdy nie wiesz, czy na pewno masz wszystkie elementy, które być powinny. Ta ostatnia wada chałupniczego budowania sklepu jest możliwa do nadrobienia, ale czy na pewno chcesz ryzykować sukces swojego sklepu? Jeśli klient przyjdzie do Ciebie i uzna, że czegoś u Ciebie brakuje, to pójdzie gdzieś indziej. I raczej nie wróci. Jeszcze raz - czy na pewno chcesz ryzykować? Jeśli nie, to mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Drugi sposób na zbudowanie swojego wymarzonego sklepu internetowego jest o niebo łatwiejszy. To zakup i lektura książki "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy".
Dzięki zakupowi tej książki nie tracisz czasu na przeglądanie sklepów i żmudne wymyślanie od nowa elementów sklepu internetowego. W książce masz wszystkie najważniejsze szczegóły podane od razu. Po prostu czytasz książkę i na bieżąco, z każdym rozdziałem, notujesz sobie pomysły przydatne dla Twojego sklepu. Najlepiej, gdy pomysły mają formą pytań i odpowiedzi. W rozdziale pierwszym (na temat strategii cenowych sklepu) pomaga Ci w tym autor. Najpierw przedstawia różne strategie wraz z plusami i minusami, a potem stawia pytanie - Którą strategię wybrać? Oczywiście sam nie udziela odpowiedzi, to musisz zrobić już samodzielnie. Piszesz więc na kartce - "Strategia cenowa: penetracji rynku, prestiżowa, dominacji?". Obok wielkimi wołami napiszesz tę, która najbardziej odpowiada Tobie jako sprzedawcy oraz produktom, które chcesz sprzedawać. Teraz przechodzisz do kolejnego rozdziału.
I tak przez kolejne 38 rozdziałów. Jedne są krótkie, inne dłuższe. Wszystkie mają jednak wspólną cechę - są przydatne. W ramach przygotowań do tej recenzji rozpisałem sobie własny sklep internetowy, kilkanaście kartek zeszytowych pełnych ważnych decyzji. Wyszedł bardzo fajny projekt, opisany wystarczająco dokładnie, żeby go rozwinąć we własnym zakresie (jeśli masz żyłkę przedsiębiorcy i wolną gotówkę) lub żeby uderzyć z nim do jakiegoś znajomego z działalnością gospodarczą (jeśli brzydzisz się księgowością i papierkami).
Czym ta książka różni się od innych? Na pewno tym, że jest to pierwsza pozycja w Polsce poświęcona wyłącznie sklepom internetowym. Dalej - miło się ją czyta (dużo obrazków - widoków sklepów, maksymalnie czytelny układ - nie ma ścian tekstu). No i poziom merytoryczny. Autor opisał takie zagadnienia, które normalnie nie przyszłyby Ci do głowy. Czy przyszła Ci kiedyś do głowy taka myśl: "Jak w tym sklepie jest fajnie zrobiona strona kategorii!"? Nie? Nie przejmuj się, mi też nie. A taka: "Jak ułatwić sobie wysyłanie paczek do klientów?"? A może "Jakie są dostępne rodzaje oprogramowania sklepowego i czym się różnią między sobą?"? To wszystko jest w tej książce. To nie są suche dywagacje o funkcjonalności sklepu internetowego i różnicy między zakupami jednoklikowymi a dwuklikowymi. To informacje, które rzeczywiście są potrzebne właścicielowi sklepu internetowego. Jasne, to nużące codzienne szczegóły, ale one też muszą być zrobione. Dzięki tej książce poradzisz sobie z nimi przy minimalnym zirytowaniu.
Gratką dla właścicieli jest 18-stronicowy dodatek, który zawiera najważniejsze kwestie prawne związane z funkcjonowaniem sklepu internetowego w Polsce. To trzeba wiedzieć, zanim się wejdzie do sieci ze swoim sklepem. A gdy się już wejdzie, trzeba z tego korzystać. Internauci są bardziej wredni (lub jeśli wolisz, aktywniej egzekwują swoje prawa konsumenckie) niż normalni klienci i jeśli uznają, że coś w Twoim sklepie jest niezgodne z prawem, obsmarują Cię na forach branżowych. A wtedy nie licz na dużą sprzedaż. Taka jest prawda.
W dzisiejszych czasach każdy może stać się właścicielem sklepu. Jeśli posiadanie własnego biznesu jest Twoim marzeniem, to recenzowana książka pomoże Ci w realizacji tego marzenia.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0300-X, 832460300X
- Data wydania książki drukowanej :
- 2006-07-26
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3117
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » Funkcjonalność stron i UX
Biznes IT » E-biznes
Spis treści książki
- Czym są strategie cenowe? (15)
- Na co zwracać uwagę przy doborze strategii cenowej? (16)
- Rodzaje strategii cenowych (16)
- Strategia penetracji rynku (16)
- Strategia prestiżowa (16)
- Strategia dominacji (17)
- Którą strategię wybrać? (17)
- Literatura (17)
- Od wejścia do sklepu do momentu decyzji o zamówieniu (20)
- Zamawianie produktów (22)
- Po zamówieniu towaru (23)
- Wyszukiwarki dziś (25)
- Wyszukiwarki - jaka będzie przyszłość? (26)
- Jak się w tym wszystkim nie pogubić - definicje (26)
- Historyjka (27)
- Działaj kompleksowo - postaw na SEO (27)
- SEO to triki i sztuczki? (28)
- Zlecić czy promować samemu? (28)
- Formy współpracy sklepu z firmą pozycjonującą (29)
- Jak promować w wyszukiwarkach? (29)
- W jakie wyszukiwarki inwestować? (31)
- A może płacić wyszukiwarkom? (31)
- Literatura (31)
- Czym jest program partnerski? (33)
- Dlaczego warto prowadzić program partnerski? (33)
- Czy na pewno dla wszystkich? (34)
- Cechy dobrego programu partnerskiego (34)
- Rodzaje prowizji w programach partnerskich (36)
- Jak rozwijać program partnerski? Na kogo stawiać? (36)
- Program partnerski a program lojalnościowy (37)
- Czego potrzebujemy? (37)
- Prawo a programy partnerskie (37)
- Jak skonstruować regulamin programu partnerskiego? (38)
- Dobre programy partnerskie (zestawienie) (38)
- O pasażach handlowych (39)
- Jaka jest przyszłość pasaży internetowych? (40)
- Skuteczne? (40)
- Zestawienie pasaży (41)
- O katalogach sklepów (42)
- Katalog sklepów a pasaż handlowy (42)
- Jak działają katalogi sklepów? (42)
- Korzyści z uczestnictwa (42)
- Dlaczego powstają katalogi sklepów? (43)
- Katalogi zaawansowane (43)
- O wyszukiwarkach produktów (44)
- Kto zyskuje? (44)
- Jak to działa od strony klienta? (44)
- Jak to działa od strony sklepu? (44)
- Czy każdy może współpracować z porównywarkami? (45)
- Ile na tym zarobimy? (45)
- Zestawienie porównywarek (46)
- Polityka cenowa a pasaże, katalogi i porównywarki (46)
- Tylko dla małych sklepów? (47)
- Jak zwiększyć obroty w sklepie internetowym poprzez serwisy aukcyjne? (47)
- Ekspansja w serwisie aukcyjnym (48)
- Selekcja produktów (48)
- Założenie konta (48)
- Wygląd aukcji (49)
- System komentarzy (49)
- O czym wiedzą serwisy aukcyjne? (49)
- Kto i jak promuje się na aukcjach? (50)
- Z jakich serwisów aukcyjnych korzystać? (51)
- Czym jest public relations? (53)
- Przygotowujemy zaplecze (54)
- Na naszej stronie (54)
- Wydelegowanie odpowiedzialnej osoby (54)
- Kompletujemy bazę dziennikarzy (54)
- Jak pisać informacje prasowe? (55)
- Schemat wiadomości prasowej (55)
- O czym pisać? (55)
- Jak to robić? (56)
- Korzyści (56)
- Case studies (57)
- Literatura (57)
- Reklama graficzna (59)
- Mailing (60)
- RSS (61)
- Katalogi stron internetowych (61)
- Własne publikacje, poradniki, informacje (62)
- Serwisy internetowe (63)
- A może blogi? (63)
- Po co mi statystyki? (65)
- Z jakich statystyk korzystać? (65)
- Jak analizować? (66)
- O trackingu (69)
- Jak śledzić? (69)
- Gdzie śledzić? (70)
- O personalizacji (70)
- Dawno temu na Amazon.com (70)
- Jak to działa? (71)
- Przykładowe rozwiązania (71)
- Personalizacja a etyka (72)
- Zanim zaczniemy liczyć (73)
- Założenia (74)
- Obliczamy koszty (74)
- Koszty początkowe (74)
- Koszty stałe (75)
- Koszt jednostkowy (75)
- Szacujemy ruch w sklepie (75)
- Wyszukiwarki (75)
- Program partnerski (76)
- Aukcje internetowe (76)
- Pasaże handlowe, porównywarki cen (76)
- Liczba zamówień (77)
- Przychody (77)
- Rodzaje płatności w sklepach internetowych (79)
- Pobranie (79)
- Zwykły przelew (80)
- Przelew błyskawiczny (80)
- Płatność kartą (80)
- Systemy płatności (81)
- Z czego skorzystać - wybieramy formy płatności w naszym sklepie (81)
- E-mail (83)
- Telefon (84)
- LiveChat (85)
- Tradycyjne komunikatory internetowe (85)
- Skype (86)
- Czym są programy lojalnościowe? (87)
- Rodzaje nagród (87)
- Członkostwo w klubach (88)
- Punkty (88)
- Współpraca mieszana (89)
- Budowanie relacji (89)
- Jak wydzielać korzyści? (89)
- Tworzymy program lojalnościowy (90)
- Upominki, gratisy - jak oferować? (91)
- Rabaty, promocje, wyprzedaże (92)
- Obsługa po sprzedaży (95)
- O czym informować? (96)
- Ankietowanie po sprzedaży (96)
- Jak ankietować? (97)
- Co zyskamy, ankietując? (97)
- Jakie elementy graficzne są niezbędne? (101)
- Kolory w sklepie internetowym (102)
- Kilka wytycznych, zanim zaczniemy projektować (103)
- Reklamy w sklepie internetowym (103)
- Logotyp (108)
- Co to za sklep? (tagline) (108)
- Menu (108)
- Wyszukiwarka (109)
- Ikona lub łącze "koszyk" (109)
- Ikona lub łącze "moje konto" (109)
- Ikona lub łącze "pomoc" (110)
- Prezentacja towaru (110)
- Newsletter (110)
- Ważne informacje (111)
- A zatem - utoniemy w szarzyźnie? (111)
- Łącze do strony głównej (120)
- Główne menu nawigacyjne (odnośniki do głównych kategorii) (120)
- Sklepy z niewielką ilością kategorii głównych (121)
- Sklepy z wieloma kategoriami głównymi (122)
- Menu z podkategoriami (123)
- Spójny system nawigacyjny (123)
- Elastyczny system nawigacji (124)
- Kiedy kategoria to zarazem podkategoria (126)
- A może ruchome menu? (127)
- "Breadcrumb" (128)
- O innych odnośnikach (128)
- Przykłady standardowe (130)
- Strona kategorii zamiast strony produktu? (131)
- A może tak jak na aukcjach? (133)
- Sortowanie (133)
- Podsumowanie (135)
- Opis towaru (138)
- Opinie klientów (139)
- Moderować opinie czy pozostawiać je samym sobie? (141)
- Przejście do koszyka i cena produktu (141)
- Zdjęcie produktu (143)
- Kiedy to będzie za mało (145)
- Nazewnictwo (149)
- Klasyczne przykłady wspomagania (149)
- Inne sposoby (150)
- Gdzie wspomagać? (150)
- Strona produktu (151)
- Koszyk (152)
- Od "do koszyka" do koszyka (153)
- Listy bestsellerów (155)
- Odwieczne pytanie - gdzie zamieścić? (155)
- Sztuczne toplisty (156)
- Promocje (156)
- Inne sposoby (157)
- Jak oznakować koszyk? (159)
- Co powinien zawierać użyteczny koszyk? (160)
- Koszyk w praktyce (161)
- "Zaczątek" koszyka - jak to ugryźć? (165)
- Jak rozwiązać problem opuszczonych koszyków? (167)
- Szkoła nr 1 - zakładanie konta poprzez długi formularz (169)
- Szkoła nr 2 - zakładanie konta poprzez krótki formularz (170)
- Etapy realizacji zamówienia (173)
- Cały proces zamówienia na jednej stronie (173)
- Proces zamówienia rozbity na części bez informowania o tym użytkownika (174)
- Proces zamówienia rozbity na części wraz z informacją dla użytkowników (174)
- Etapowość zamówienia w praktyce (174)
- Założenie konta i podanie danych wysyłkowych (176)
- Wymuszać zakładanie konta czy też dać wolną rękę kupującym? (177)
- Potwierdzenie zamówienia przez kupującego (179)
- Warto? (179)
- Jak to rozwiązać? (180)
- Płatność (180)
- Płatność razem z formularzem zamówieniowym? (180)
- A może osobna strona płatności? (181)
- Potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez sklep (182)
- Jak nie projektować procesu zamówienia (183)
- Gdzie umieścić pomoc? (189)
- Czy pomoc jest konieczna? (190)
- Co w pomocy? (190)
- Strona wizualna (192)
- Korzyści z dobrego działu "pomoc" (194)
- Płatność (195)
- Ochrona danych osobowych (197)
- Dane kontaktowe - dział "kontakt" (199)
- Informacje o sklepie i firmie - dział "o nas" (202)
- Informacje prasowe dla prasy i prasa o nas (204)
- Praca - informacje o oferowanej pracy (205)
- Mapa strony (206)
- Regulamin sklepu internetowego (208)
- Obliczamy skuteczność naszej oferty (215)
- Co jeszcze warto badać? (216)
- Jak zdobyć te informacje? (216)
- Co dalej? (217)
- Cechy uniwersalne (221)
- Po stronie klienta (223)
- Część administracyjna (224)
- Amm.net.pl (229)
- Aptus.com.pl (229)
- Easyshop.info.pl (230)
- Epro.com.pl (230)
- E-solution.pl (230)
- Fineshop.pl (230)
- Iai-shop.com (230)
- I-dotcom.pl (231)
- Intelimedia.pl (231)
- Istore.pl (231)
- Marketon.pl (231)
- Neta.pl (232)
- Netidea.pl (232)
- Oscpremium.com (232)
- Shoper.pl (232)
- Sote.pl (232)
- Triger.com.pl (233)
- Twojsklepinternetowy.pl (233)
- Zigzag.net.pl (233)
- Gdzie znajdziesz więcej informacji o doborze oprogramowania? (235)
- Pakujemy towar (239)
- Jak ułatwić i usprawnić sobie pracę? (240)
- Wysyłka towaru (241)
- Poczta Polska (241)
- Firmy kurierskie (242)
- Samodzielne dostarczenie towaru (242)
- A może wysyłka przez hurtownię? (243)
- Na co się zdecydować? (243)
- Jak sprawnie współpracować z pocztą? (244)
- Najczęstsze problemy logistyczne na linii hurtownia - sklep (245)
- Zbyt długie oczekiwanie na towar zamówiony w hurtowni - magazyn w sklepie internetowym (245)
- Pomyłki hurtowni przy wysyłce towaru (246)
- Kiedy hurtowni będzie kilka (247)
- Kwestia informatyzacji w hurtowniach (247)
- Najważniejsze problemy logistyczne na linii sklep - klient (248)
- Towar nie dotrze do klienta lub dotrze, ale zniszczony (248)
- Przesyłka pobraniowa nie zostanie rozpoznana przez klienta i ten nie przyjmie jej (248)
- Problem zwrotów i reklamacji (248)
Wstęp (11)
Część I Marketing - promocja sklepu i komunikacja z klientem (13)
Rozdział 1. Strategie cenowe w sklepie internetowym (15)
Rozdział 2. Budujemy zaufanie klienta do sklepu (19)
Rozdział 3. Wyszukiwarki - jak optymalizować i pozycjonować sklep? (25)
Rozdział 4. Program partnerski (33)
Rozdział 5. Pasaże handlowe, katalogi sklepów i wyszukiwarki produktów (39)
Rozdział 6. Aukcje internetowe (47)
Rozdział 7. Public relations - współpraca z prasą (53)
Rozdział 8. Inne metody promocji (59)
Rozdział 9. Kompleksowa analiza danych statystycznych (65)
Rozdział 10. Tracking i personalizacja w sklepie internetowym (69)
Rozdział 11. Obliczamy zyski (73)
Rozdział 12. Płatność w sklepie internetowym (79)
Rozdział 13. Obsługa klienta (83)
Rozdział 14. Program lojalnościowy (87)
Rozdział 15. Działania promocyjne (91)
Rozdział 16. Obsługa i ankietowanie po sprzedaży (95)
Rozdział 17. Przygotowujemy kampanię reklamową (99)
Rozdział 18. Grafika w sklepach internetowych (101)
Część II Użyteczność (105)
Rozdział 19. Rozmieszczenie najważniejszych elementów w sklepie internetowym (107)
Rozdział 20. Strona główna sklepu (113)
Rozdział 21. Nawigacja w sklepie internetowym (119)
Rozdział 22. Strona kategorii (129)
Rozdział 23. Strona produktu (137)
Rozdział 24. Formy, metody i środki wspomagania sprzedaży (149)
Rozdział 25. Koszyk (159)
Rozdział 26. Logowanie, moje konto, założenie konta (169)
Rozdział 27. Proces zamówienia (173)
Rozdział 28. Wyszukiwarka (185)
Rozdział 29. Pomoc (189)
Rozdział 30. Bezpieczeństwo (195)
Rozdział 31. Centrum informacyjne (199)
Rozdział 32. Wersje obcojęzyczne sklepu (211)
Rozdział 33. Obliczamy skuteczność działań (215)
Część III Wybieramy sklep (219)
Rozdział 34. Cechy dobrego oprogramowania sklepowego (221)
Rozdział 35. Darmowe rozwiązania (227)
Rozdział 36. Rozwiązania "pudełkowe" (229)
Rozdział 37. Sklep na zamówienie (235)
Część IV Logistyka w sklepie internetowym (237)
Rozdział 38. Pakujemy i wysyłamy towar (239)
Rozdział 39. Problemy logistyczne (245)
Na koniec (251)
Dodatki (253)
Dodatek A Prawo w kontekście sklepu internetowego (255)
Skorowidz (273)
Helion - inne książki
-
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Skupiamy się w niej na prostych projektach z użyciem legendarnego układu scalonego 555, określanego też jako NE 555. Jest to chip, który pozwala na realizację wielu funkcji, na przykład skonstruowanie układu czasowego czy multiwibratora. Zaprojektowany i skonstruowany przez Hansa R. Camenzinda w 1970 roku, zrobił niesamowitą karierę - jeszcze na początku XXI wieku co roku na potrzeby przemysłu powstawał miliard takich układów. Teraz o wszechstronności NE 555 możesz się przekonać osobiście, projektując i uruchamiając między innymi różnego rodzaju czujniki, generatory, lampki czy mierniki czasu. Sprawdź, jak szerokie zastosowanie ma NE 555!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Jeśli słowo „szyfr” budzi w Tobie przyjemny dreszczyk emocji, mamy dla Ciebie prawdziwą gratkę. Już za chwilę poznasz największe tajemnice ludzkości. Prezentowane w tej książce tajemnicze kody służyły dyplomatom, armiom pierwszej i drugiej wojny światowej, wreszcie zimnowojennym szpiegom. Były kamyczkami, które wywołały lawinę rewolucji informatycznej. Bez żadnej przesady - oto szyfry, które decydowały o losach świata. I wciąż o nich decydują.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(25,35 zł najniższa cena z 30 dni)
25.35 zł
39.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Z tą książką stopniowo nauczysz się prostego, podstawowego kodu, a potem bardziej złożonych instrukcji AVX. Nabierzesz wprawy w czytaniu kodu asemblera i zaczniesz łączyć go z kodem w językach wyższego poziomu. Co ważniejsze, teorię ograniczono tu do niezbędnego minimum, za to dokładnie opisano dostępne narzędzia, omówiono sposób ich użytkowania i możliwe problemy. Kod natomiast został zaprezentowany w postaci kompletnych programów asemblera, co pozwoli Ci na dowolne testowanie, zmienianie i inne eksperymenty. W ten sposób przygotujesz się do samodzielnego badania różnych obszarów AVX i korzystania z oficjalnych podręczników Intela.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(50,05 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla profesjonalnych administratorów i użytkowników Linuksa. Dzięki niej szybciej zrozumiesz, w jakim stopniu dobre zarządzanie systemami na poziomie systemu operacyjnego może wynieść działanie infrastruktury biznesowej na zupełnie inny poziom. Znajdziesz tu najlepsze praktyki zarządzania systemami ― począwszy od wyboru optymalnej dystrybucji Linuksa, poprzez zaprojektowanie architektury systemu, skończywszy na strategiach zarządzania przeprowadzanymi w nim poprawkami i aktualizacjami. Sporo miejsca poświęcono różnym metodom automatyzacji części zadań administratora, a także schematom tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii. Zaproponowano również ciekawe podejście do rozwiązywania problemów, dzięki któremu można szybciej uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie i uniknąć poważniejszych szkód.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Wojciech Kyciak, Karol Przeliorz (29) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(8)
(5)
(10)
(4)
(2)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii
ukryj opinie