×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Katarzyna Michalak - okladka książki
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Katarzyna Michalak - tył okładki książki

Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Katarzyna Michalak - okladka książki

Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Katarzyna Michalak - tył okładki książki

Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Katarzyna Michalak - audiobook MP3

Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Katarzyna Michalak - audiobook CD

Obróć Zajrzyj do książki

insobs/insobs.mp3 insobs
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 3
Stron:
160
Czas nagrania:
03:07:34
Czyta:
Katarzyna Michalak
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka (29,94 zł najniższa cena z 30 dni)

49,90 zł (-40%)
29,94 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (24,95 zł najniższa cena z 30 dni)

49,90 zł (-50%)
24,95 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(24,95 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (37,43 zł najniższa cena z 30 dni)

49,90 zł (-25%)
37,43 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(37,43 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Sukces Twojego Klienta, to również Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo?

Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi. A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.

Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, stanowiła Twój przewodnik po mapie podróży Twojego klienta (ang. Customer Journey Map). Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. Dodatkowo w pełni zrozumiesz jego potrzeby i oczekiwania. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz Klientowi wyznaczając trasę podróży! Dzięki tej książce nauczysz się krok po kroku, jak zaplanować proces tworzenia ścieżki - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, a także jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu a także jak wykorzystać pozyskaną wiedzę.

Przed wyruszeniem w drogę, należy zadbać o dobre przygotowanie. To jak? Ruszamy w drogę?

Patroni medialni:

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Katarzyna Michalak - senior consultant w firmie Fuzers, ekspertka w dziedzinie mapowania ścieżek klienta z ponad siedmioletnim doświadczeniem, pasjonatka odkrywania tajemnic, jakie kryją się w zawiłych relacjach między firmami z różnych branż a ich klientami. Ukończyła filologię polską na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Wiedzę w obszarze wykorzystania badań marketingowych w biznesie zdobywała w Szkole Consumer Intelligence PTBRiO (obecnie Szkoła Insightów) i od wielu lat z sukcesem stosuje ją w praktyce. Posiadaczka Professional Diploma in CX, dyplomu The CX Academy, który przypieczętował jej kwalifikacje eksperckie. Przez lata współpracowała między innymi z IKEA, mBank, PKO BP, InviMed, Pracuj.pl, Nocowanie.pl, Credit Agricole, Ministerstwem Przedsiębiorczości i Technologii, PZU, Fortum, Euro Bank, Santander Consumer Bank, OLX, Gaspol, Otomoto. Wśród kolegów i koleżanek z branży jest znana z tego, że wie jak efektywnie kreować nowe szanse biznesowe poprzez budowanie trwałych i satysfakcjonujących relacji z klientami.

Onepress - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint