Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu Brian Halligan, Dharmesh Shah
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Promocja Przejdź
- Autorzy:
- Brian Halligan, Dharmesh Shah
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 8
- Stron:
- 320
- Dostępny format:
-
PDF
Czytaj fragment
Zostało Ci
na świąteczne zamówienie
opcje wysyłki »
Opis
książki
:
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
Wciągnij klienta w swe sieci
- Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
- Obowiązkowo stwórz stronę internetową
- Załóż konta w serwisach społecznościowych
- Zacznij pisać firmowy blog
- Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
- Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
- Promuj tych, którzy promują Ciebie
- Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".Guy Kawasaki
Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!
Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.
Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?
Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:
- poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
- stworzyć blog w celu promowania firmy;
- budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
- analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuje to pojęcie jako pozamaterialny cel istnienia marki. Co poza oczywistą chęcią zarobkowania kryje się za działalnością danej firmy? W jaki sposób poprawia ona jakość życia? Świat przesuwa się w stronę brandów zaangażowanych, funkcjonujących w duchu odpowiedzialności. Właściciele firm, twórcy marek muszą to zrozumieć i zastanowić się, co poza towarami lub usługami wnoszą do społeczeństwa. Warto to zrobić, tym bardziej że odnalezienie swojego brand purpose może pozytywnie wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Promocja
Katarzyna Trawińska jest obecna w branży od wielu lat. Wybrała ją, ponieważ dystrybucja oparta na zasadach MLM najlepiej odpowiada jej potrzebom i oczekiwaniom. Kiedy tworzyła swoją markę, chciała, by wypełniała ona pewnego rodzaju misję - dawała ludziom możliwość realizowania się, odkrywania własnego potencjału i zarabiania. Działała, uczyła się i obserwowała, a wnioski i spostrzeżenia spisała w tej książce. Z nadzieją, że będzie ona przewodnikiem dla tych, którzy dopiero startują w modelu dystrybucji MLM, i wsparciem dla tych, którzy już w nim działają, ale chcą się rozwijać i wzmacniać swoją skuteczność. Osoby spoza branży znajdą tu informacje o mechanizmach rządzących współczesnym rynkiem i o tym, jak ruchy społeczne przełamują monopol wielkich korporacji na kolejnych polach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.90 zł (-70%) -
Promocja
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Promocja
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ludzkiej natury. Znalazł się tu potężny zasób wiedzy i koncepcji z różnych dziedzin: biologii, psychologii, neurologii, socjologii czy historii. Uwzględniono też dzieła filozofów, którzy przez wieki oddawali się rozważaniom na temat ludzkiej natury. Pokazano, jak oderwać się od własnych emocji, opanować siebie i świadomie się rozwijać. W konsekwencji można się nauczyć patrzeć za ludzkie maski i odważnie przeciwstawiać konformizmowi, aby rozwinąć swoje wyjątkowe poczucie celu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Promocja
To prawda: świat kryptowalut jest skomplikowany. Możesz go jednak zrozumieć i nauczyć się po nim poruszać, w czym pomoże Ci ta książka — interesujący przewodnik, który przystępnie wyjaśnia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i związanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz się stąd, jak funkcjonuje bitcoin, a także w jaki sposób specyfika nowoczesnych koncepcji cyfrowej własności stopniowo zmienia świat finansów. Poznasz również tajniki inwestowania i handlu kryptowalutami. Ważną częścią książki jest rozdział poświęcony zagrożeniom w świecie krypto, w tym metodom działania hakerów i oszustów. Wszystko to, wraz z informacjami o najnowszych trendach i przyszłości kryptowalut, przygotuje Cię na zmianę — na nową cyfrową ekonomię!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Czy Twój projekt wiąże się ze skomplikowanymi oczekiwaniami, z nierealistycznymi terminami i ograniczeniami budżetowymi? Żaden problem! Ta książka pokaże Ci, jak przekształcić projekty w satysfakcjonujące doświadczenia skoncentrowane na kliencie. Dowiesz się, jak ustalić jasną wizję, tworzyć mapy drogowe produktów, harmonogramy pracy i przygotowywać się do wydań produktu. Uzyskasz również ekspercki wgląd w rozwój prostego i praktycznego podejścia do zarządzania projektami, które zamienia pomysły w gotowe produkty!
- Druk
- ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Arkusze kalkulacyjne Excela pozwalają robić z danymi niesamowite rzeczy! Książka Excel. Formuły i funkcje dla bystrzaków pokazuje, jak ciekawa może być praca z tym programem, wyjaśnia podstawy obliczeń z jego użyciem i prowadzi przez wiele różnych zagadnień, w tym statystykę i analizę danych. Nawet jeżeli jesteś zaawansowanym użytkownikiem arkuszy kalkulacyjnych, przekonasz się, że warto takie źródło mieć pod ręką, aby znaleźć tę jedną funkcję, o której zawsze zapominasz. A kiedy zakończysz obliczenia, ta książka podpowie Ci, jak sprawić, aby całość wyglądała zgrabnie i profesjonalnie. Doskonale!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Bestseller Promocja
Oto praktyczny przewodnik po nauce o danych w miejscu pracy. Dowiesz się stąd wszystkiego, co ważne na początku Twojej drogi jako danologa: od osobowości, z którymi przyjdzie Ci pracować, przez detale analizy danych, po matematykę stojącą za algorytmami i uczeniem maszynowym. Nauczysz się myśleć krytycznie o danych i otrzymanych wynikach, będziesz też inteligentnie o tym mówić. Jednym zdaniem: zrozumiesz dane i związane z nimi wyzwania na głębszym, profesjonalnym poziomie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Czy szukasz nowych, wydajnych sposobów odkrywania, przekształcania danych i wyciągania z nich wniosków przydatnych w Twojej organizacji? Oto przewodnik, który krok po kroku pokazuje, jak oszczędzić czas, uprościć procesy biznesowe i ulepszyć analizy. Znajdziesz tutaj praktyczne i łatwe do zrozumienia informacje, od łączenia się z ogromnymi bazami danych po używanie niestandardowych funkcji i formuł. Dowiesz się, jak zaimportować i zinterpretować dane z wielu źródeł, a także jak przygotować raport na podstawie ich ujednoliconego modelu. Książka jest w pełni zgodna z programem Microsoft Excel 2021.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Czy firma, w której pracujesz, ma tak dużo danych, że nie wiesz, co z nimi zrobić ani nie potrafisz ich zrozumieć? Microsoft Power BI to dająca duże możliwości intuicyjna platforma, która pomaga przekształcać surowe dane w informacje umożliwiające podejmowanie działań, i to bez konieczności przechodzenia długich szkoleń lub uczenia się programowania. Z tej książki dowiesz się, jak badać źródła danych, tworzyć ich modele, przetwarzać liczby, wizualizować wyniki i opracowywać atrakcyjne raporty inspirujące do zmian. Już dziś zacznij kierować firmą na podstawie twardych danych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
Ebooka "Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (13) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: youthcoders.net Kamila Czarnowska, 2011-09-20Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Myślę, że najtrafniej opisują tę książkę następujące 3 zdania: „Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę.” Nic dodać, nic ująć. Słowa Guya Kawasaki [1] są tutaj najlepszą recenzją. Brian Halligan, Dharmesh Shah - autorzy książki podają ze szczegółami przepis na osiągnięcie sukcesu firmy we współczesnych realiach marketingu. Nie stronią od przykładow firm, które dzięki opisywanym praktykom, osiągnęły już sukces. W ten sposób przetarły drogę innym firmom - takim jak Twoja własna lub ta, w której pracujesz. Zacznę może od zdefiniowania tego czym właściwie jest pojęcie inbound marketingu. Pozostaje ono w opozycji do outbound marketingu, w którym klient jest zarzucany niechcianymi reklamami i niepotrzebnymi informacjami. Taki klient z czasem coraz skuteczniej unika spamu, rozmów z telemarketerami, ignoruje reklamę telewizyjną czy radiową, a niechciane przesyłki reklamowe wyrzuca do kosza. Co w takiej sytuacji powinna zrobić firma? Powinna skupić się na inbound marketingu, czyli dostosować swoje działania do sposobów pozyskiwania informacji przez swoich potencjalnych klientów. Taki cel może osiągnąć poprzez tworzenie rozpoznawalnych treści, a także pozwalając potencjalnym klientom odnaleźć się w sieci. Ale co to właściwie znaczy? Znaczy to tyle, że trzeba pojawiać się tam, gdzie klienci oraz oferować im informacje, których poszukują w sieci. To sprawi, że firma będzie zauważalna, a zadowoleni internauci z łatwością konwertują w jej potencjalnych klientów. Książka mówi o konieczności tworzenia rozpoznawalnych treści i promowaniu ich w Internecie. Znaczy to tyle, że właściciel biznesu powinien skupić się na powolnym tworzeniu przewagi konkurencyjnej. Warto zacząć od stworzenia swojego blogu, na którym umieszczane będą artykuły dotyczące trendów w branży, raporty i inne cenne informacje, mniej dane dotyczące produktów i usług. Na bieżąco należy dbać o widoczność podstron witryny firmowej i bloga w wyszukiwarce, a zatem zainwestować w SEO i SEM. Kolejnym krokiem jest zaprzyjaźnienie się z serwisami społecznościowymi i prowadzenie dialogu z klientami. Od dziś koniec z jednostronnymi komunikatami - zamiast tego: komunikacja i zaangażowanie! Panowie Halligan i Shah zadbali o to, by poszczególne rozdziały czytalo się łatwo i przyjemnie. Polecam tę książkę każdemu, kto prowadzi swój biznes lub ma choć trochę do czynienia z marketingiem czy PR-em. Na pewno nie będziecie żałować. [1] Guy Kawasaki – współzałożyciel Alltop.com i jeden z twórców sukcesu marki Apple
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Anita KociembaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Przez ostatnie kilka lat techniki sprzedażowe zmieniły się całkowicie, dlatego możesz albo zostać z tyłu albo odkryć, jak przebić się przez tłum konkurencji i przyciągnąć potencjalnych klientów. Dawno minęły czasy, kiedy można było po prostu chwycić w rękę telefon lub wysłać e-mail i odnieść sprzedażowy sukces. Obecnie Twój zespół sprzedaży ma potężne narzędzie, które może pomóc ci w budowaniu trwałych i dochodowych relacji - oczywiście jeśli wiesz jak go używać. Twój rynek docelowy - Twoi klienci - są na Facebooku, Twitterze , You Tube′ie oraz na Twoim firmowym blogu. A Ty możesz skorzystać z tych bezpłatnych narzędzi i wypozycjonować się jako niezastąpiony Ekspert (a przy tym nieźle zarobić). Książka "Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu" to kurs wprowadzający w tajniki social media oraz pozycjonowania, który odkrywa niezwykłe strategie i gwarantuje natychmiastową przewagę nad konkurentami. Książka daje odpowiedzi na pytania, odkrywa przed Tobą tajniki i wprowadza w ogromny świat Internetowej reklamy. Jeśli szukasz opłacalnego, a także darmowego sposobu, aby uzyskać przewagę oraz chcesz dowiedzieć się w jaki sposób generować większe zyski, ten podręcznik wiedzy o nowoczesnej sprzedaży jest właśnie dla ciebie. Zachęcam do zakupu, jeśli chcesz poznać proste taktyki przydatne dla dopiero poznających świat social media oraz dla tych, którzy potrzebują nowych inspracji. Pozwól sobie podnieść sprzedaż nawet o 500 procent, ja zaufałam i odniosłam sukces.
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Ewelina DziubińskaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Od jakiegoś czasu zajmuję się promowaniem marek, serwisów internetowych, sklepów poprzez kanały mediów społecznościowych. Gdy zobaczyłam książkę „Inbound Marketing” w księgarni onepress.pl, przekartkowałam kilka jej wirtualnych kartek stwierdziłam, że to może być właśnie to - książka która uporządkuje moją dotychczasową wiedzę na temat szeroko pojętej promocji w Internecie! Obecnie jestem już po lekturze książki i powiem szczerze, że wyciągnęłam z niej o wiele więcej niż samo tylko "uporządkowanie". W „Inbound Marketing” znalazłam wiele praktycznych rad i sprawdzonych sposobów na to, jak promować siebie czy też daną markę poprzez takie kanały jak Facebook czy Twitter. Najważniejszy jest fakt, że przekazywana wiedza pochodzi prosto od praktyków tego rodzaju marketingu, można więc z całą pewnością zawierzyć ich radom. W książce można znaleźć informacje, które już skądś się wie jednak takie przypomnienie oczywistych zdawało by się informacji bardzo się przydaje i przynajmniej w moim przypadku sprawiło, że z dość oczywistych informacji wyciągnęłam nowe pomysły! Polecam książkę "Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu" wszystkim, którzy są zafascynowani możliwościami promocji poprzez serwisy społecznościowe, social media, a także tym którzy dopiero zastanawiają się czy warto w ogóle pojawiać w jakichkolwiek serwisach społecznościowych!
-
Recenzja: Redakcja E-mentor Szkoła Główna Handlowa 2010-12Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka prezentuje zjawisko inbound marketingu, a więc sztuki bycia odnajdywanym w sieci internetowej, głównie za pomocą serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, YouTube czy Twitter. Zawiera ona praktyczne porady dotyczące budowania treści, zakładania bloga, optymalizacji w Google, gromadzenia fanów czy generowania ruchu na własnej stronie internetowej. Autorzy zwracają uwagę na najczęściej popełniane błędy, prezentują sposoby monitorowania postępów, a w zakończeniach rozdziałów przedstawiają konkretne zadania do wykonania przez czytelnika.
-
Recenzja: Rzeczpospolita Piotr Mazurkiewicz, 2010-12-16Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To książka na bardzo aktualny temat wykorzystywania potęgi Internetu także do pozyskiwania nowych klientów i promocji firmy. Już w pierwszym rozdziale autorzy piszą wprost - zmienił się sposób robienia zakupów, ale czy wszystkie firmy w ślad za tym dokonały modyfikacji w swoich strategiach marketingowych Podają proste recepty na wyróżnienie się w masie stron internetowych, piszą, jak korzystać z dodatkowych kanałów komunikacji, np. używając RSS, czyli powiadamiania na bieżąco o zmianach na stronie, a więc także w firmie. Google jest dzisiaj potęgą, najczęściej używaną wyszukiwarką na świecie. W książce omówiony jest mechanizm płatnych linków czy też takiego pozycjonowania strony, aby w wynikach wyszukiwania pojawiła się wyżej. Wtedy jest większa szansa, że ktoś w nią kliknie. Autorzy sporo miejsca poświęcają także wykorzystaniu do celów promocyjnych blogów, serwisów wideo, jak touTube, czy fenomenu ostatnich lat - serwisów społecznościowych Większość przypadków, zwłaszcza tych skomplikowanych opisywana jest na bazie konkretnej sprawy, co dla osób dopiero poznających ten sektor biznesu jest na pewno dużym ułatwieniem. Książka na rynku amerykańskim zebrała entuzjastyczne recenzje. W Polsce - mimo że to bardzo ostatnio modny i szeroko dyskutowany temat - również można się z niej sporo nowego dowiedzieć.
-
Recenzja: Redakcja E-mentor Szkoła Główna HandlowaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka prezentuje zjawisko inbound marketingu, a więc sztuki bycia odnajdywanym w sieci internetowej, głównie za pomocą serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, YouTube czy Twitter. Zawiera ona praktyczne porady dotyczące budowania treści, zakładania bloga, optymalizacji w Google, gromadzenia fanów czy generowania ruchu na własnej stronie internetowej. Autorzy zwracają uwagę na najczęściej popełniane błędy, prezentują sposoby monitorowania postępów, a w zakończeniach rozdziałów przedstawiają konkretne zadania do wykonania przez czytelnika.
-
Recenzja: marketingdokobiet.pl 2010-11-03Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nawiązując do niedawnego wpisu o kampanii InColours napiszę dziś o książce, którą warto przeczytać jeśli chce się nauczyć czegoś o funkcjonowaniu social media. Inbound Marketing, którego autorami są Brian Halligan oraz Dharmesh Shah na początku może wydawać się jedynie kolejnym wydaniem z serii „działaj w social media na swoją korzyść”. Za z pozoru nieznanymi nazwiskami autorów kryją się założyciele firmy HubSpot, która cyklicznie umieszcza w sieci poradniki oraz informacje cenne dla wszystkich zainteresowanych mediami społecznościowymi. W tej książce podoba mi się kilka rzeczy: 1. Jej struktura - jest dobrze rozłożona, a ponad to każdy rozdział zamykany jest dobrym przykładem działań 2. Wielość przykładów - dobry przykład uczy jak mało co. Tutaj propozycje czy kierunki działań poparte są ich realizacjami w rzeczywistości (np. działania w ramach kampanii Obamy) 3. Zwrócenie uwagi na wagę interakcji marki z klientem. Autorzy zwracają w książce uwagę na to co najistotniejsze - na budowaniu relacji oraz na sposobach przełożenia tych relacji na kontakty biznesowe. 4. Wskazówki dla początkujących na końcu książki. 5. Prostota i jasność opisu - bez zawiłości. Książkę polecam bardo tym, którzy dopiero zaczynają oraz tym którzy zaczęli i im nie idzie, lub chcą upewnić się, że o niczym nie zapomnieli. Sama czytając znalazłam wskazówki, o których wcześniej nie myślałam:) I wiem, że dla osób zaawansowanych w pracę z sm bagatelne wydaje się czytanie o tym „jak ruszyć z Facebookiem” (i takie fragmenty w książce się pojawiają) - jednak czytanie o tym co wydaje się oczywiste nierzadko bardzo się przydaje i pomaga znaleźć lepsze rozwiązania. A nawet unikać i przeciwdziałać sytuacjom takim jak kwestia KFC Polska na FB opisana przez blog.mediafun.pl
-
Recenzja: sfbcc.org.pl Michał TrochimczykRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Polecany tytuł jest jedną z najlepiej sprzedających się na świecie książek mówiących jak skutecznie wykorzystać nowoczesne metody marketingu internetowego w celu promocji biznesu. Książka zapowiada, że tradycyjne metody marketingu niedługo przestaną istnieć i już dawno przeminęły czasy, kiedy wydawanie pieniędzy na reklamę w prasie, radiu czy telewizji gwarantowało sukces produktu. Autorzy radzą zaangażować klientów atrakcyjnymi materiałami na stronie internetowej, blogu, portalach społecznościowych czy Twitterze. Sprawić aby użytkownicy aktywnie współtworzyli zawartość naszej strony internetowej i się z nią utożsamiali. Inbound Marketing jest żywym i ciekawym opisem obecnie stosowanych skutecznych metod promocji. Jej autorzy żyją na co dzień marketingiem internetowym. Książka jest pełna anegdot i opisów rzeczywistych marketingowych sukcesów, takich jak np. kampania prezydencka Baracka Obamy, w której promocja w Internecie miała kluczowe znaczenie. Na ich podstawie czytelnik może odwzorować skuteczne strategie dla swojego biznesu. Dzięki lekturze Inbound Marketing zyskasz wiedzę jak sprawić aby klienci łatwiej odnaleźli Twój serwis w Google, zbudować i prowadzić blog promujący Twój biznes i wykorzystać ogromny potencjał jakim są nowoczesne media społecznościowe jak np. Facebook.
-
Recenzja: NetWorld Piotr Kociatkiewicz, 10/2010Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Autorzy podejmują tematykę marketingu w sposób kontrowersyjny. Uważają, że tradycyjny marketing prowadzony w telewizji, radiu, czasopismach i na targach branżowych oraz reklamujące e-maile i strony internetowe tracą na znaczeniu. Zamiast niego proponują ”inbound marketing”, to jest marketing polegający na sztuce bycia odnajdywanym w sieci. W tym celu radzą tworzyć treści rozpoznawalne promowane w internecie przez właściwie opracowany blog i wykorzystywanie cech wyszukiwarek, zwłaszcza Google, oczywiście bez łamania reguł pozycjonowania. Podpowiadają, jak odnaleźć się w media-sferze społecznościowej: Facebooku, Twitterze, LinkedIn, a także jak wykorzystać YouTube i wikipedię. Wszystkie te działania mają służyć przyciągnięciu klienta, stopniowo zmieniając go z odwiedzającego, w nabywcę potencjalnego, by w końcu stał się faktycznym. Wskazują, jak podejmować najkorzystniejsze decyzje marketingowe i jak badać ich skuteczność. Książka jest skierowana do tych, którzy chcą odnieść sukces w promocji usług i produktów w sieci, zastępując duże nakłady finansowe na tradycyjny marketing pracą własnych szarych komórek.
-
Recenzja: NPRACA sp. z o.o. Maciej Skórczewski, 2010-09-10Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Świetna książka! Od dłuższego czasu poszukiwałem pozycji , która spróbuje objąć , uporządkować i określić nowe sposoby na wykorzystanie szeroko pojętych serwisów społecznościowych w celu zwiększenia sprzedaży, rozpoznawalności marki, produktu czy witryny internetowej. W internecie aż roi się od fachowców i znawców tematyki: SEO, optymalizacji witryny czy sposobów na wykorzystanie mediów społecznościowych. Niestety w większości przypadków są to informacje niejednolite często odnoszące się do technicznych aspektów samego procesu optymalizacji. Książka „Inbound marketing” Halligana i Dharmesh-a (praktyków , którzy odnieśli sukces) jest jedną z pierwszych , która w praktyczny jasny i czytelny sposób obejmuje całość zagadnienia wykorzystania mediów społecznościowych w celach marketingowych. Autorzy przedstawiają sprawdzone sposoby na wykorzystanie mediów społecznościowych takich jak Facebook, Twitter, Digg, YouTube czy nasz polski wykop.pl w celu przyciągania potencjalnych klientów. Książka ciekawa ponieważ od samego początku autorzy prowadzą nas za rękę wyjaśniając ideę „Inbound marketing-u” poprzez kolejne praktyczne i działające sposoby na wykorzystanie konkretnych portali społecznościowych. Dlaczego ten rodzaj marketingu jest taki skuteczny? Ponieważ jak wskazują autorzy „nie jesteśmy nachalni”, nie „ciągniemy za rękaw” lecz dostarczamy treści w taki sposób który jest poszukiwany (!) przez użytkowników internetu. Szokujące … ale zaskakująco skuteczne. Dużym plusem tej książki jest to że autorzy nie zanudzają nas teorią ,lecz na znanych przykładach (np kampania prezydencka Barak-a Obamy) lub mniej znanych ale spektakularnych sukcesach istniejących firm „.com” wskazują że do osiągnięcia sukcesu w sieci nie potrzeba góry pieniędzy lecz inteligentnego, otwartego i co bardzo podkreślane w książce , uczciwego traktowania naszego potencjalnego klienta. Wszystko to pozwala z marszu na zastosowanie w swoim własnym (małym i dużym) biznesie konkretnych pomysłów , które prędzej czy później zwiększą naszą sprzedaż lub rozpoznanie marki. Książka napisana w lekki i bardzo wciągający sposób. Każdy z rozdziałów przedstawia krok po kroku: „co , jak i dlaczego” powinniśmy wykorzystywać lub na co uważać. Dużym plusem książki jest to że po każdym z rozdziałów możemy ocenić własną stronę na podstawie pytań oraz list TODO. „Inbound marketing” Halligana i Dharmesh-a polecam szczególnie właścicielom sklepów internetowych , wortali tematycznych oraz firmą , które chcą zaistnieć w świadomości klienta na dłużej niż jeden zakup lub wizyta na stronie.
-
Recenzja: marketingksiazki.blogspot.com Jacek Lipski, 2010-08-15Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Inbound marketing" to książka, która zawładnęła moją uwagą przez kilka ostatnich dni. Najlepiej książkę zrecenzował sam Guy Kawasaki, autor poczytnego bloga How to change the word: "Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę..." Inbound marketing, czyli właściwie co Nazwa dziwnie brzmiąca (mi osobiście outbound i inbound kojarzy się raczej z telemarketingiem)oznacza prowadzenie działań marketingowych w taki sposób, żeby potencjalni klienci odnajdywali cię w sieci sami. Jakie działania marketingowe zaliczamy do outbound marketingu? 1. Optymalizacja i pozycjonowanie strony internetowej (przeważnie w google)
2. Prowadzenie bloga firmowego
3. Aktywny udział w mediosferze społecznościowej (Facebook, Linkedin, Twitter, Digg, StumbleUpon, YouTube. Czym różni się outbound od inbound marketingu Autorzy książki definiują outbound marketing jako tradycyjne formy działań marketingowych, czyi emailing, mailing tradycyjny, telemarketing i cała reszta ATL oraz BTL. Outbound polega generalnie na odwracaniu uwagi ludzi, na przeszkadzaniu w ich codziennym życiu. Minusem tej formy działań jest coraz większa odporność ludzi na tradycyjnie przesyłane komunikaty marketingowe. Zamiast oglądać reklamy w TV zmieniamy kanał, zamiast czytać oferty przesłane mailem kasujemy je jako spam, zamiast czytać ulotki wrzucamy je do kosza, itd. Inbound to marketing ułatwiający klientom znaleźć naszą firmę w sieci, właśnie wtedy kiedy jej szukają. Jak piszą autorzy, "Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu. Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą! Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie". Musisz tylko dać im się znaleźć... Dla kogo książka Na pierwszy rzut oka, to jest po przeczytaniu 183 z 276 stron, stwierdzam że to książka dla każdego, kto zaczyna przygodę z marketingiem. Bardziej zaawansowani marketerzy, którzy mieli już do czynienia z social media, też nie będą czuli się rozczarowani, ale to przede wszystkim książka dla nowicjuszy. Jak na Amerykanów przystało napisana super przystępnym językiem i obfitująca w liczne case studies ułatwiające zrozumienie tematu. Autorzy książki Na zakończenie parę słów o autorach. Ich nazwiska niewiele mi mówiły, kiedy sięgałem po tę książkę w Empiku. Brian Halligan jest współzałożyciele firmy Hubspot oraz wykładowcą na MIT i w Harvard Business School.Dharmesh Shah to drugi ze współzałożycieli firmy Hubspot oraz autor blogu OnStartups. PS: za najlepszą rekomendację książki służy jej słowo wstępne, które napisał sam David Meerman Scott, autor "Nowych zasad marketingu i PR". Tak na marginesie, książka Halligana i Shaha została wydana przez OnePress. -
Recenzja: polishwords.com.pl 2010-09-05Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Inbound marketing pozwala znaleźć się tam, gdzie będzie klient. Pozwala przygotować materiały dla klientów niezdecydowanych i pozwala stworzyć więź z ludźmi zainteresowanych tematycznie produktami jakie oferujemy. Wymaga to odpowiedniego podejścia, które jest przekazane w inspirujący sposób przez Briana i Dharmesha w książce Inbound Marketing. Tradycyjny marketing to akceptowalna społecznie forma chamstwa. Przechodząc ulicą dostajesz codziennie dziesiątki kawałków drzew wyciętych pewnie z jakiejś amazońskiej puszczy, wchodząc na niektóre strony wodzisz wzrokiem za znikającym Xem, korzystanie z internetu bez Adblocka i ze skrzynki bez filtra antyspamowego stało się już niemożliwe. Chamstwo, wykorzystywanie każdej okazji, żeby sprzedać produkty, najlepiej najmłodszym, albo najstarszym osobom, jako osobom najbardziej podatnym na manipulację. Marketing tradycyjny to chamstwo. Akceptowalne społecznie. Bo jak inaczej mielibyśmy wiedzieć o ofertach sprzedawców. Niestety 99% komunikatów reklamowych jest nietrafionych w Twoje aktualne potrzeby. Ale czy jest inny sposób? Na szczęście jest. Opisuje go Brian Halligan i Dharmesh Shah - obaj z firmy HubSpot, opowiadają o marketingu inbound - marketingu widzialności. Główna idea ich podejścia opiera się byciu widzialnym. Na tworzeniu treści i materiałów dzięki którym człowiek szukający określonych dóbr, będzie mógł znaleźć Twój sklep w Internecie i znaleźć wszystkie potrzebne informacje. Inbound marketing nie skupia się tylko na klientach zdecydowanych na zakup. Skupia się też na osoba, które dopiero rozważają, zastanawiają się nad zakupem.
Jednak nie kreuje potrzeby zakupu, ale dostarcza klientowi wszystkich informacji, aby ten mógł podjąć niezależną, świadomą i samodzielną decyzję. Inbound marketing jest na pewno skierowany do pewnych siebie sprzedawców, dla których ich praca jest pasją i którzy wiedzą wszystko o swoich produktach i określonej dziedzinie. Tematy poruszane w książce: 1. Jak stworzyć stronę tętniącą życiem?
2. Jak dać się odnaleźć potencjalnym klientom?
3. Jak konwertować odwiedzających w potencjalnych klientów?
4. Jak konwertować potencjalnych klientów w klientów?
5. Jak mierzyć postępy i skuteczność marketingową?
Inbound marketing skupia się na budowaniu więzi, połączenia, sieci kontaktów z klientami, osobami zainteresowanymi produktami. W tym sensie Brian i Dharmesh ujawnili bardzo ważne ogniowo dla każdego początkującego sprzedawcy internetowego, albo przedsiębiorcy, który świadczy w Internecie usługi dowolnego typu. Książka Inbound marketing jest bardzo inspirująca i warto czytać ją odrywając się od konkretnych przykładów działań jakie można podjąć, żeby spojrzeć na sposób w jaki chcielibyśmy budować swoje relacje z klientami. Już nie musi to być relacja oparta na chamstwie, ale wzajemnym zrozumieniu potrzeb i komunikacji tylko z osobami, które uznają nasze komunikaty za wartościowe. Dlatego polecam tą lekturę i szczególnie rozdział mówiący o lejku marketingowym, który wyraźnie pokazuje dlaczego warto stosować taką formę marketingu w internecie. Jeżeli chodzi o minusy książki to może razić promowanie swoich usług przez autorów w książce (Grader). Rozdział 4-6 opisują budowanie treści i podstawy social marketingu, który możecie już znać, a rozdziały od 12 są dodatkiem do podstawowej treści książki, które jednak mogą zainteresować osoby, u których esencja inbound marketingu zaostrzy apetyt na dalsza lekturę. -
Recenzja: inbound-marketing.pl/Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ostatnio wrzuciłem kilka ciekawych przypadków czas więc na trochę teorii. Nakładem wydawnictwa One press ukazała się bodaj pierwsza książka związana z tematyką inbound marketingu. Autorami są Brian Halligan i Dharmesh Shah założyciele HubSpota i aktywni promotorzy nowych trendów marketingowych w blogosferze.
I tutaj muszę zmartwić wszystkich poszukujących teorii w świecie marketingu przyciągającego. Autorzy są praktykami i bez zbędnych definicji raczą nas konkretami. Książka w prosty i przystępny sposób pokazuje jak w praktyce zaistnieć w sieci. Cała filozofia inbound marketingu jest spójną koncepcją łączącą elementy marketingu w wyszukiwarkach, coraz modniejszych mediów społecznościowych oraz blogosfery. Autorzy pokazują jak praktycznie wykorzystać te elementy do przekształcenia strony www w marketingowe centrum spotkań. Jak wykorzystać mediasferę społecznościową do przyciągania klientów do siebie. Jeśli ktoś chce prowadzić biznes w sieci i nie ma wypchanego potrfela - pozycja obowiązkowa.
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Inbound Marketing: Get Found Using Google, Social Media, and Blogs (The New Rules of Social Media)
- Tłumaczenie:
- Bartosz Sałbut
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-7742-9, 9788324677429
- Data wydania ebooka :
- 2013-06-12 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Numer z katalogu:
- 14140
- Rozmiar pliku Pdf:
- 8.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » Marketing
Biznes IT » Social Media
Technologie webowe » Blogi
Spis treści książki
- Kto zabrał moich klientów? (29)
- Inbound marketing w akcji - Barack Obama na prezydenta (30)
- Megafon kontra centrum spotkań (36)
- Ważne jest nie to, co mówisz, ale to, co inni mówią o Tobie (37)
- Czy Twoja strona tętni życiem? (38)
- Mamusia byłaby z Ciebie dumna, ale... (40)
- Monitorowanie postępów (42)
- Inbound marketing w akcji - 37Signals (44)
- Tworzenie rozpoznawalnej strategii (48)
- Monitorowanie postępów (51)
- Inbound marketing w akcji - Grateful Dead (51)
- Budowanie fabryki treści (58)
- Różnorodność nadaje życiu smak (59)
- Aby coś dostać, musisz coś dać (60)
- Zasobność portfela już Cię nie ogranicza (60)
- Monitorowanie postępów (61)
- Inbound marketing w akcji - Wikipedia (63)
- Jak właściwie założyć blog (68)
- Pisanie dobrych artykułów (69)
- Skorzystaj z pomocy Google (73)
- Spraw, by Twoje artykuły były zaraźliwe (74)
- Wypromuj swoje teksty (77)
- Komentarz jako punkt wyjścia do rozmowy (78)
- Dlaczego nie każdy blog odnosi sukces (80)
- Źródło niewyczerpanych korzyści (80)
- Odbiór treści przez RSS (81)
- Subskrybuj odpowiednie blogi branżowe (82)
- Bierz udział w rozmowie (83)
- Monitorowanie postępów (85)
- Inbound marketing w akcji - Whole Foods (87)
- Odpłatnie czy bezpłatnie? (96)
- (Krótkie) wprowadzenie do funkcjonowania wyszukiwarki Google (100)
- Najlepsze słowa kluczowe (105)
- Optymalizacja w trybie on-page - na początek to, co najprostsze (110)
- Optymalizacja w trybie off-page - znaczenie linków przychodzących (120)
- Nieetyczne metody optymalizacji, czyli jak zostać usuniętym z indeksów Google (125)
- Zagrożenia związane z reklamą PPC (129)
- Monitorowanie postępów (131)
- Inbound marketing w akcji - DIY Shutters (133)
- Tworzenie efektywnego profilu w internecie (138)
- Gromadzenie fanów na Facebooku (142)
- Nawiązywanie znajomości za pomocą LinkedIn (148)
- Gromadzenie fanów na Twitterze (160)
- Generowanie ruchu na stronie za pomocą serwisu Digg (168)
- StumbleUpon, czyli jak pozwolić się odkryć (174)
- Obecność w serwisie YouTube (177)
- Monitorowanie postępów (183)
- Inbound marketing w akcji - FreshBooks (183)
- Wezwania do działania, które przykuwają uwagę (198)
- Błędy, których warto unikać (202)
- Optymalizacja metodą prób i błędów (202)
- Monitorowanie postępów (203)
- Inbound marketing w akcji - Google (204)
- Strona docelowa - najlepsze praktyki (208)
- Tworzenie funkcjonalnych formularzy (214)
- Formularz to nie wszystko (218)
- Słowo przestrogi (219)
- Monitorowanie postępów (220)
- Inbound marketing w akcji - Zappos (220)
- Ocena potencjalnych klientów (225)
- Jak dbać o potencjalnych klientów (230)
- Poszerzanie zasięgu (234)
- Monitorowanie postępów (236)
- Inbound marketing w akcji - Kiva (237)
- Poziomy i definicje (247)
- Skuteczność kampanii marketingowej (249)
- Monitorowanie postępów (251)
- Inbound marketing w akcji - Constant Contact (251)
- Zatrudniaj obywateli cyfrowego świata (256)
- Zatrudniaj zdolnych analityków (258)
- Zatrudniaj osoby o dużym zasięgu w internecie (259)
- Zatrudniaj twórców treści (262)
- Rozwój dotychczasowych pracowników (263)
- Monitorowanie postępów (264)
- Inbound marketing w akcji - Jack Welch i General Electric (267)
- Wybór agencji PR (272)
- Monitorowanie postępów (275)
- Inbound marketing w akcji - Solis, Weber, Defren i Roetzer (276)
- Narzędzia pozwalające kontrolować konkurentów (282)
- Monitorowanie postępów (284)
- Inbound marketing w akcji - TechTarget (286)
- Monitorowanie postępów (291)
- Inbound marketing w akcji - Tom Brady (291)
- InboundMarketing.com (299)
- Wyszukiwarka Google dla zaawansowanych (300)
- Monitorowanie z wykorzystaniem Google Alerts (303)
Przedmowa (11)
Podziękowania (15)
Wprowadzenie (19)
Część pierwsza: Inbound marketing (23)
Rozdział 1. Zmienił się sposób robienia zakupów... a czy zmienił się Twój marketing? (25)
Rozdział 2. Czy Twoja strona internetowa stanowi marketingowe centrum spotkań? (35)
Rozdział 3. Czy jesteś godny uwagi? (47)
Część druga: Daj się odnaleźć potencjalnym klientom (55)
Rozdział 4. Stwórz rozpoznawalne treści (57)
Rozdział 5. Daj się odnaleźć w blogosferze (67)
Rozdział 6. Daj się odnaleźć przez Google (95)
Rozdział 7. Daj się odnaleźć w mediasferze społecznościowej (137)
Część trzecia: Jak konwertować klientów (193)
Rozdział 8. Jak konwertować odwiedzających w potencjalnych klientów (195)
Rozdział 9. Jak konwertować wyselekcjonowanych odwiedzających w potencjalnych klientów (207)
Rozdział 10. Jak konwertować potencjalnych klientów w klientów faktycznych (225)
Część czwarta: Jak podejmować lepsze decyzje (243)
Rozdział 11. Jak podejmować lepsze decyzje marketingowe (245)
Rozdział 12. Jak rekrutować ludzi i mierzyć ich wydajność (255)
Rozdział 13. Wybór i ocena agencji PR (271)
Rozdział 14. Obserwowanie konkurencji (281)
Rozdział 15. O zaangażowaniu, cierpliwości i uczeniu się (289)
Rozdział 16. Dlaczego akurat teraz? (295)
Dodatek A: Narzędzia i materiały (299)
Dodatek B: Wskazówki z frontu dla początkujących firm (305)
Onepress - inne książki
-
Nowość Promocja
Prowadzenie firmy bywa przytłaczające: musisz odpowiedzieć na stertę e-maili, gasić kolejne pożary, a kilkunastu klientów i pracowników dorzuca zadań. Co więcej, często powrót do domu niczego nie zmienia: myśli o pracy nie opuszczają Cię ani na chwilę. Przez to zaczynasz czuć wyczerpanie. A przecież kochasz to, co robisz! Mieć własną firmę to od zawsze było Twoje marzenie i nie możesz po prostu tego rzucić. Coś jednak musi się zmienić, firma bowiem zabija Ciebie, Twoją rodzinę lub relacje z innymi, a zadania służbowe pochłaniają cały Twój czas i energię. Nie możesz tak dłużej żyć. Konieczna jest zmiana.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ostatnie kilka lat było dla naszej cywilizacji bardzo trudne. Co więcej, problemy bezustannie się pogłębiają, przez co rośnie niepewność. Wciąż jednak pojawiają się kolejne, nieznane wcześniej możliwości. W naszej nowej, szalonej rzeczywistości klarowność i poczucie bezpieczeństwa w sferze życia zawodowego stają się marzeniem niemal każdej osoby, na każdym etapie rozwoju kariery.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Model Biznesowy Ty. Wydanie II
Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Bruce Hazen, Alan Smith
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Oto wynik ambitnego projektu gwiazdy TV i dziennikarza: ekspedycji śledczej, której celem było zbadanie świata krypto i jego zadziwiającego krachu. To świetnie napisana opowieść o grupie szarlatanów, którzy przekonali miliony ludzi do lekkomyślnego pozbycia się ogromnych pieniędzy. Mówi o braku odpowiedzialności, o barwnych wizjonerach i wyznawcach, ale też o zwykłych traderach, ludziach pokrzywdzonych, sygnalistach antykrypto i rządowych agentach. Książka została oparta na oryginalnych materiałach dziennikarskich zebranych w kilku krajach, zawiera wywiady z Samem Bankmanem-Friedem, współzałożycielem Tethera Brockiem Pierce’em i Alexem Mashinskym z Celsiusa. To bardzo aktualna pozycja, napisana w idealnym momencie i wyjątkowo potrzebna!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Szukasz słów, które sprzedają? Takich słów nie ma. To znaczy: nie ma słów, które sprzedają na autopilocie i które działają w każdej sytuacji. Ale każde słowo, właściwie dobrane, może się stać częścią komunikatu, który zmieni czyjeś myślenie albo decyzję.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Prawo w IT. Praktycznie i po ludzku to prawdziwe kompendium wiedzy nie tylko dla prawników, ale także konsultantów IT, menedżerów do spraw bezpieczeństwa informacji, wreszcie wszystkich tych, którym zależy na zrozumieniu i stosowaniu prawa w obszarze technologii informatycznych. Lektura niezbędna dla osób chcących się efektywnie poruszać w cyfrowej rzeczywistości i skutecznie chronić swoje interesy w świecie internetu i nowych mediów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
Łańcuch bloków ma wyjątkowy potencjał. W najśmielszym scenariuszu może doprowadzić do odebrania władzy politykom i wielkim firmom, aby rozdzielić ją między użytkowników. Chodzi tu o odniesienie nie tylko do kryptowalut, ale także organizacji i społeczności. Dziś sieć Ethereum zapewnia podstawy techniczne walucie ether, tokenom NFT i zdecentralizowanym autonomicznym organizacjom. Nie wiemy jednak, jak będzie wyglądać przyszłość Ethereum. Może się stać utopią, dystopią i wszystkim, co mieści się między tymi skrajnościami.- Druk
- ePub + Mobi pkt
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
67.00 zł (-69%) -
Promocja
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególnymi wyborami. Jeśli chcesz zrozumieć, jak działa giełda i od czego zależą wzrosty i spadki notowań spółek, a także poznać najważniejsze terminy, jakimi posługują się bywalcy rynków finansowych, i tajemnice skutecznych inwestorów - ten podręcznik będzie dla Ciebie idealny.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego końca świata, w ramach międzynarodowych zespołów, których członkowie spotykają się via komunikatory i na zebraniach online. I wszystko to potrafi zadziwiająco sprawnie funkcjonować!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Chcesz by Twoja paczka zdążyła pod choinkę?
Postaraj się złożyć zamówienie do:
18. grudnia (Paczka w Ruchu),
18. grudnia (Poczta Polska),
19. grudnia (paczkomaty InPost),
19. grudnia (DPD punkty).
19. grudnia (DPD Kurier).
Postaraj się złożyć zamówienie do:
18. grudnia (Paczka w Ruchu),
18. grudnia (Poczta Polska),
19. grudnia (paczkomaty InPost),
19. grudnia (DPD punkty).
19. grudnia (DPD Kurier).
Oceny i opinie klientów: Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu Brian Halligan, Dharmesh Shah (8) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(1)
(2)
(1)
(1)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie