Ask, Measure, Learn. Using Social Media Analytics to Understand and Influence Customer Behavior
- Wydawnictwo:
- O'Reilly Media
- Ocena:
- Stron:
- 338
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis
książki
:
Ask, Measure, Learn. Using Social Media Analytics to Understand and Influence Customer Behavior
You can measure practically anything in the age of social media, but if you don’t know what you’re looking for, collecting mountains of data won’t yield a grain of insight. This non-technical guide shows you how to extract significant business value from big data with Ask-Measure-Learn, a system that helps you ask the right questions, measure the right data, and then learn from the results.
Authors Lutz Finger and Soumitra Dutta originally devised this system to help governments and NGOs sift through volumes of data. With this book, these two experts provide business managers and analysts with a high-level overview of the Ask-Measure-Learn system, and demonstrate specific ways to apply social media analytics to marketing, sales, public relations, and customer management, using examples and case studies.
Wybrane bestsellery
O'Reilly Media - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Ask, Measure, Learn. Using Social Media Analytics to Understand and Influence Customer Behavior Lutz Finger, Soumitra Dutta (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.