Michał Kucia - jego zainteresowania naukowo-badawcze skupiają się na szeroko pojętym e-biznesie. Jest autorem i współautorem kilkunastu publikacji z zakresu handlu elektronicznego oraz znaczenia internetu w marketingu.
Tytuły autora: Michał Kucia dostępne w księgarni Helion
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.