Jacek Izydorczyk - profesor nauk technicznych, pracownik naukowy Katedry Telekomunikacji i Teleinformatyki na Politechnice Śląskiej. Ukończył studia na kierunku elektronika na tej samej uczelni (1988), doktorat obronił w 1990 roku, habilitację uzyskał w 2011 roku, a profesurę w 2020 roku. Jest autorem i współautorem siedmiu książek i monografii, w tym wydanej przez Helion Teorii sygnałów.
Jacek Izydorczyk - książki
Tytuły autora: Jacek Izydorczyk dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Promocja
W tej książce w sposób jasny i bardzo interesujący przedstawiono uniwersalne zasady architektury oprogramowania wraz z szeregiem wskazówek dotyczących stosowania tych reguł w praktyce. Wyczerpująco zaprezentowano tu dostępne rozwiązania i wyjaśniono, dlaczego są one tak istotne dla sukcesu przedsięwzięcia. Publikacja jest wypełniona bardzo praktycznymi rozwiązaniami problemów, z którymi musi się mierzyć wielu programistów. Szczególnie cenne są uwagi dotyczące zapobiegania częstemu problemowi, jakim jest stopniowa utrata jakości kodu w miarę postępu projektu. Ta książka obowiązkowo powinna się znaleźć w podręcznej biblioteczce każdego architekta oprogramowania, analityka systemowego, projektanta i menedżera!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
56.96 zł
89.00 zł(-36%) -
Promocja
Technik programista to zawód o wymiernej wartości rynkowej. Absolwenci tego kierunku kształcenia nie mają większych problemów ze znalezieniem intratnego i rozwojowego zajęcia, a pracodawcy chętnie inwestują w ich szkolenia, by mogli zdobywać coraz wyższe kwalifikacje. Wśród umiejętności, które powinien posiadać specjalista w tej dziedzinie, dziś kluczowe znaczenie mają te związane z aplikacjami webowymi ― błyskawiczny rozwój technologii internetowych wręcz wymusza na programistach stałą pracę nad warsztatem.- Druk pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
67.15 zł
79.00 zł(-15%) -
Nowość Promocja
Jak temu zapobiec? Jak wrócić na właściwe tory i myśleć prokliencko? Jak przekonać zespół, że to my jesteśmy dla klienta, a nie odwrotnie? Przede wszystkim trzeba sobie na nowo uświadomić, że nie działamy w oderwaniu od rzeczywistości. Po drugiej stronie, po stronie zleceniodawcy, także są ludzie ― to z nimi i dla nich pracujemy. Jeśli wyjdziemy od tego przekonania, będziemy w stanie pomóc sobie i swojemu zespołowi podejść do problemów z właściwym nastawieniem. Wiedza merytoryczna, doświadczenie, certyfikaty i sprzęt, na którym pracujemy, są bowiem ważne. Jednak wciąż ― klient jest najważniejszy. Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób na nowo przekonać do tego siebie, pracujących dla Ciebie ludzi i… oczywiście Twoich klientów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Promocja
Wiedza nabywana przez uczniów w szkole to kapitał na przyszłość. Ważne są nie tylko elementarne umiejętności ― czytania, poprawnego pisania i liczenia ― ale także zdolność analizowania, przewidywania i wyciągania wniosków. Systematyczne doskonalenie procesów poznawczych służy wyrównywaniu szans ― aby każdy mógł sprostać wymaganiom edukacyjnym, nauczył się odpowiednio funkcjonować w grupie i uwierzył we własne możliwości.- Druk pkt
(23,40 zł najniższa cena z 30 dni)
33.15 zł
39.00 zł(-15%) -
Promocja
Każdy człowiek ma określone możliwości poznawcze: własne tempo przyswajania wiedzy, inną dokładność spostrzegania, koncentrację uwagi, zdolność do zapamiętywania i odtwarzania wyuczonych treści czy logicznego myślenia. Systematyczne doskonalenie tych procesów ma na celu wyrównanie szans ― aby każdy mógł sprostać wymaganiom edukacyjnym, nauczył się odpowiednio funkcjonować w grupie i uwierzył we własne możliwości.- Druk pkt
(23,40 zł najniższa cena z 30 dni)
33.15 zł
39.00 zł(-15%)
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.