Elizabeth Naramore zdobyła na Uniwersytecie Miami (Ohio) tytuł B.S. w dziedzinie zachowań organizacji. Tworzeniem stron WWW zajmuje się już od roku 1997, koncentrując się przede wszystkim na pracy z językiem PHP, bazą danych MySQL, witrynach typu e-commerce oraz samodzielnym pisaniu i nauczaniu. Jej prace zobaczyć można na witrynie PHPBuilder.com oraz w magazynie International PHP Magazine. Jest dumnym członkiem grupy OINK-PUG (Ohio, Indiana, Northern Kentucky PHP User Group).
Elizabeth Naramore - książki
Tytuły autora: Elizabeth Naramore dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Nowość Promocja
Ta fantastyczna książka, pełna zabawnej narracji i praktycznych przykładów, nauczy Cię myślenia architektonicznego. Została ona, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, przygotowana na bazie odkryć nauk poznawczych i neurofizjologii. Właśnie dzięki temu zaangażujesz swój mózg, użyjesz wielu zmysłów i niepostrzeżenie zrozumiesz dwa prawa architektury oprogramowania i cztery opisujące ją wymiary. Mistrzowsko opanujesz cechy i style architektury, a także nauczysz się określać logiczne komponenty systemów. Efekt? Zdobędziesz świetną orientację w świecie architektury oprogramowania. A wszystkiego nauczysz się, rozwiązując łamigłówki, wykonując praktyczne ćwiczenia, tworząc architektury ? i wybuchając głośnym śmiechem!- Druk
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Rola administratora sieci komputerowej zaczyna się od jej skonfigurowania, jednak na tym absolutnie się nie kończy. Dalej musi on zadbać o to, by sieć działała poprawnie - jeśli cokolwiek pójdzie nie tak, administrator szybko dowie się o tym od użytkowników i zostanie poproszony, by równie szybko przywrócił ją do stanu poprzedniego. Drobnostka, jeśli problem okazuje się błahy i prosty do rozwiązania. Prawdziwe wyzwanie zaczyna się wtedy, kiedy naprawa usterki wymaga dogłębnej znajomości sieci, jej silnych i mocnych stron, a także metod radzenia sobie z awariami. Na szczęście powstała ta książka.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
101.40 zł
169.00 zł(-40%) -
Bestseller Promocja
To drugie, poszerzone i uzupełnione wydanie przewodnika dla nieelektroników, którzy chcą nauczyć się naprawiać urządzenia elektroniczne. Dzięki lekturze zrozumiesz podstawy współczesnej elektroniki i nauczysz się trafnie diagnozować przyczyny usterek. Dowiesz się, jak rozwiązywać problemy występujące w najnowszych gadżetach i sprzęcie samochodowym, zagłębisz się w temat płaskich ekranów ciekłokrystalicznych oraz poznasz techniki i nawyki serwisowe dotyczące między innymi mikrofonów pojemnościowych, baterii litowych, zestawów słuchawkowych i pilotów. Dowiesz się, jak rozebrać urządzenie, uchwycić problem, wymienić właściwe elementy i poskładać obudowę. Na końcu znajdziesz porady i triki pomocne w radzeniu sobie z konkretnymi produktami, takimi jak odtwarzacze płyt optycznych, wzmacniacze i urządzenia do rejestrowania filmów na taśmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Promocja
W tym wyczerpującym i praktycznym przewodniku opisano, jak działają kontenery Kubernetes, jak je budować i nimi zarządzać oraz jak projektować usługi i infrastrukturę cloud native. Wyjaśniono różnice między budowaniem swoich klastrów a korzystaniem z usług zarządzanych takich firm jak Amazon, Google i Microsoft. Dokładnie przedstawiono - od strony praktycznej - rozwijanie aplikacji, konfigurowanie i obsługę klastrów oraz automatyzację infrastruktury. Wiedza ta pozwoli na sprawne zbudowanie skalowalnej, odpornej na awarie i opłacalnej infrastruktury Kubernetes — w zgodzie z metodyką DevOps.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł(-40%)
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.